Aan de gezelligheid!! Aan de digi's die op tafel liggen..quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het Wapen is het dus? Goed, dat weet ik te vinden! Ik hoop dat ik 7 uur red, en anders wordt het 8 uur, maar ik kom welWaar herken ik de Fokkers aan, mocht ik later binnenstappen?
.
Dat vraagt om pics!!!quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Aan de bosjosti met een kapsel als een struisvogelkont
Ah, dat ga ik wel herkennen ja.quote:
als je dezelfde kleren aan doet als in je fotoboek gaat dat goedkomenquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ah, dat ga ik wel herkennen ja.
En anders zorgen jullie maar dat jullie mij herkennen
Ik had al even in je fobo gekeken jaquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Aan de gezelligheid!! Aan de digi's die op tafel liggen..
(en als je even in mijn fobo kijkt, herken je me vast wel)
quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als je dezelfde kleren aan doet als in je fotoboek gaat dat goedkomen
het is zaterdagquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:18 schreef blaaatkipje het volgende:
Misschien kom ik morgen ook nog wel ff langs als ik op tijd bij mn ouders weg kom![]()
ow oeps ik dacht vrijdag, dan kom ik sowieso nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het is zaterdagvandaag is het donderdag
Neen. Zijn er zat !quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:28 schreef OldJeller het volgende:
Dat Friese model dat voor L'oreal gaat werken is de enige mooie vrouw Fries op aarde?
En we houden ze allemaal voor onszelfquote:
Je vriendin mag mee.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:20 schreef SpeedyGJ het volgende:dat is morgen al
wow
euhm zou graag willen komen alleen mijn vriendin is er dus, kortom, volgende keer beter
![]()
Weet ik, maar heb beetje ruzie gehad en wil het graag goed maken dus lijkt me niet slim op dat op deze manier te gaan doenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |