Leven in de brouwerij is nooit verkeerd, de mensen die normaal altijd hun bek houden, moeten ook niet ineens gaan zeuren wanneer er iets niet naar hun zin is. Gewoon even afwachten, went vanzelf.quote:Op zondag 9 april 2006 22:49 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Daarom. Alleen moeten mensen even dimmen want zoals het vandaag was is ook niet goed, hebben er een aantal wel klappen gehad omdat ze zo luidkeels klaagden![]()
Ook niet echt bevorderlijk voor de sfeer hehe
Sprokkel ofzo tochquote:Op zondag 9 april 2006 23:10 schreef Jasza het volgende:
HuntelaarHeeft een kakkerlak een klap gegeven
Civard Sprockelquote:Op zondag 9 april 2006 23:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Sprokkel ofzo tochben zijn naam alweer kwijt
![]()
Ik vond die terugblikken best leuk om te zien.quote:Op zondag 9 april 2006 23:52 schreef Trancelocator het volgende:
Op die enkele anekdotes na verder weinig nieuws in de gesprekken met KJ.
Terugblikken waren mooi, maar ik weet niet of je een paar weken terug naar Holland Sport heb gekeken. Het waren bijna identieke gesprekken, bij HS waren die zelfs nog interessanter.quote:Op zondag 9 april 2006 23:56 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik vond die terugblikken best leuk om te zien.
Ja geloof het wel. Toen vroegen ze aan Klaas of hij beter was dan Van Nistelrooij etc. toch?quote:Op maandag 10 april 2006 00:00 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Terugblikken waren mooi, maar ik weet niet of je een paar weken terug naar Holland Sport heb gekeken. Het waren bijna identieke gesprekken, bij HS waren die zelfs nog interessanter.
Volgens mij is dat een beetje over en weer getreiter. Bij Talpa zie je soms ook ineens oude beelden. Of het is een gentlemens agreement.quote:Op zondag 9 april 2006 23:57 schreef jna het volgende:
Sinds wanneer mogen ze eigenlijk beelden van talpa gebruiken?
Ik denk dat ze inderdaad een dealtje hebben gesloten met Tele2, want daar zie je tegenwoordig regelmatig archiefbeelden.quote:Op maandag 10 april 2006 00:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een beetje over en weer getreiter. Bij Talpa zie je soms ook ineens oude beelden. Of het is een gentlemens agreement.
Haha, reclame maken is inderdaad helemaal niks voor Louis.quote:Op maandag 10 april 2006 00:21 schreef Trancelocator het volgende:
Na dat spotje van de Mediamarkt ben ik ook een beetje gaan twijfelen.
Ik vind het een behoorlijk zielige reclame.quote:Op maandag 10 april 2006 08:24 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Haha, reclame maken is inderdaad helemaal niks voor Louis.
Klopt, ze mogen allebei af en toe wat beelden van elkaar gebruiken.quote:Op maandag 10 april 2006 00:31 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk dat ze inderdaad een dealtje hebben gesloten met Tele2, want daar zie je tegenwoordig regelmatig archiefbeelden.
Ik ook. Net als die van de keukens trouwensquote:Op maandag 10 april 2006 08:29 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ik vind het een behoorlijk zielige reclame.
Net zoals zijn optreden in dat keukenspotje.. Te zielig acteerwerkquote:Op maandag 10 april 2006 08:29 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ik vind het een behoorlijk zielige reclame.
In het AD stond ook al dat Maarten Stekelenburg sinds het aantrekken van Dennis Gentenaar uitstekend bezig is, de concurrentie van Hans Vonk (en Bogdan Lobont) heeft hem dus waarschijnlijk niet geïnspireerd tot goed keeperswerk, mooi dus dat Dennis Gentenaar nu tweede doelman wordt.quote:Op maandag 10 april 2006 00:53 schreef Jasza het volgende:
Stekel moet mee ja, hij begint door de lucht ook beter te worden
Als je in het complete bestaan ven een club zo weinig memorabele wedstrijden hebt zegt het toch wel genoeg lijkt me.quote:Op maandag 10 april 2006 08:43 schreef -Wolf- het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Memorabele_wedstrijden_van_Feyenoord
What the fuck? Ze laten ook alles toe in Wiki.
Kan iemand een AJAX tegenhanger maken?
dat had ik ook gedacht ja.quote:Op maandag 10 april 2006 09:11 schreef erikh het volgende:
[..]
Als je in het complete bestaan ven een club zo weinig memorabele wedstrijden hebt zegt het toch wel genoeg lijkt me.
Zullen de de grote wedstrijden van Ajax er eens naast zetten, dan is die lijst minstens 3 keer zo lang.
Alleen dat laatste zinnetje is wel een leuke verwijziging naar zn beroemde persconferentiequote:Op maandag 10 april 2006 00:21 schreef Trancelocator het volgende:
Na dat spotje van de Mediamarkt ben ik ook een beetje gaan twijfelen.
Dank u wel, maar laat..de opstelling..maar aan mij over!!quote:Op maandag 10 april 2006 10:15 schreef Magicfrankie het volgende:
ik vind dat spotje wel grappig, je ziet in ieder geval de echte van Gaal... hij doet toch ook iets met 1 of andere keukenboer? Dat is echt zo fake...
Gros aan punten verloren door de technische leiding?quote:'Gros aan punten verloren door de leiding'
Zondag 9 april, door SV, Amsterdam, 21.02u GMT+01.00, RTVNH
Assistent-trainer Gerard Van der Lem zei vanavond in het wekelijkse voetbalprogramma op Radio en TV-zender Noord-Holland (RTVNH) dat Ajax dit seizoen minstens tien punten verloor door scheidsrechters.
Volgens analist Ton Ojers ging het maar om tien punten. 'Dan maak jij een denkfout', zegt Van der Lem. 'Een overwinning of net aan op een lullige manier verliezen geeft een groot psychologisch verschil. Vooral een jonge selectie is daar gevoelig voor', aldus de trainer.
Van der Lem vindt ondanks de magere prestaties niet dat hem en Blind veel te verwijten valt. Wel had hij eerder ervaren spelers moeten aantrekken. 'De hierarchie ontbreekt nog in de groep. Daarvoor hebben we wel al aankopen (Perez en Stam red.) gedaan'.
De scheidsrechters.quote:Op maandag 10 april 2006 11:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gros aan punten verloren door de technische leiding?
Ach, er zit misschien soms wel iets in. Maar het meerendeel van de punten zijn toch echt door eigen gepruts verloren hoor..quote:
Verbaast me dat ze FC Twente - Feyenoord van een paar jaar terug er niet bij hebben gezet. Dat was toch een ijkpunt voor de mensen in Rotterdam. "We speelden toen zo goed, dat is het Feyenoord dat we willen zien."quote:Op maandag 10 april 2006 08:43 schreef -Wolf- het volgende:
Anders lees je even. Er staat nergens "technische leiding". Er staat "leiding". En wie leiden normaal een wedstrijd? Juist, de scheidsrechters.quote:Op maandag 10 april 2006 11:34 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Technische leiding valt mijns inziens Blind onderVd Lem zeikt Blind dus even af... Wanneer moet blind voorkomen?
Ach, het zal op zich wel kloppen dat die fouten voor puntverlies hebben gezorgd.quote:Op maandag 10 april 2006 11:40 schreef HeatWave het volgende:
Ach, Ajax heeft het toch wel aan zichzelf te danken hoor. De scheidsen waren soms wat warrig bezig, maar 10 punten?? Das teveel denk ik.
Wat kan voetbal toch eenvoudig zijnquote:Op maandag 10 april 2006 11:58 schreef HeatWave het volgende:
Beter gezegd, ze hebben soms niet geholpen, maar het was niet DE reden van het puntverlies..
Klopt, in verband met trein-combi. Zonde, had liever in het zonnetje gezeten.quote:Op maandag 10 april 2006 12:06 schreef Jasza het volgende:
Wij zitten trouwens weer aan de kant van het uitvak bij de bekerfinale he?
Idd, hoeveel kaarten zijn er voor de 1e ring? 6500 zeker he want ik wil niet in dat vak komen met die ramen eromheen hoorquote:Op maandag 10 april 2006 12:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, in verband met trein-combi. Zonde, had liever in het zonnetje gezeten.
Met een jaapie erin die dan op zo'n scheids afloopt om verhaal te halen krijg je denk ik toch wat minder tegen dan als je de pupillen van Ajax tegen een andere volwassen club moet fluiten ..quote:Op maandag 10 april 2006 11:40 schreef HeatWave het volgende:
Ach, Ajax heeft het toch wel aan zichzelf te danken hoor. De scheidsen waren soms wat warrig bezig, maar 10 punten?? Das teveel denk ik.
Gelukkig heb ik mijn kaart alvast binnen!quote:Op maandag 10 april 2006 12:16 schreef Jasza het volgende:
[..]
Idd, hoeveel kaarten zijn er voor de 1e ring? 6500 zeker he want ik wil niet in dat vak komen met die ramen eromheen hoorNaja ik ga woensdagochtend 9 uur dus zal wel 1e ring worden
![]()
Klopt, 2e ring mag ook wel maar niet in dat vak met dat glas erom heen zegquote:Op maandag 10 april 2006 12:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik mijn kaart alvast binnen!Eerste ring is wel beter, er bijzijn is het belangrijkst.
![]()
Glas is op zich wel handig, zodat de Faithless-beat kan worden nagebootst bij "Bommen op R'dam"quote:Op maandag 10 april 2006 12:19 schreef Jasza het volgende:
[..]
Klopt, 2e ring mag ook wel maar niet in dat vak met dat glas erom heen zeg![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 12:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Glas is op zich wel handig, zodat de Faithless-beat kan worden nagebootst bij "Bommen op R'dam"![]()
Witschgequote:Richard Witschge is volgend seizoen stagaire bij Ajax. De oud-speler van de Amsterdammers gaat Aron Winter vergezellen bij Jong Ajax. Momenteel loopt Witschge een keer in de week stage bij de A1 van Ajax.
"Ik loop twee of drie keer per week mee, doe wat ervaring op", zegt voormalig FC Barcelona-middenvelder Witschge, die de cursus trainer/coach 2 in mei wil afronden. "Ik wil daarna wat meer ervaring opdoen voordat ik met de trainer/coach ga beginnen. Het leek me leuk om dat bij Jong Ajax te doen.“
Je ziet het verkeerd, Richard Witschge vervangt John v/d Brom aan het eind van volgend seizoen.quote:Op maandag 10 april 2006 13:04 schreef devv05 het volgende:
Kan ie mooi Blind vervangen na dit seizoen
ik probeer me even te verplaatsen in het Ajax bestuur
Hij loopt alleen maar stage hoor.quote:Op maandag 10 april 2006 13:07 schreef HeatWave het volgende:
Ja tof! weer een totaal onervaren trainer.
Hij reageer op devv05's gedachtenspinselquote:Op maandag 10 april 2006 13:35 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hij loopt alleen maar stage hoor.
quote:Ajax volgt Defour en Pocognoli
Ajax wil graag twee beloftevolle jongeren van RC Genk overnemen. Het gaat om Steven Defour en Sebastien Pocognoli. Nederlandse bronnen melden al dat Ajax contact heeft opgenomen met Genk, maar dat ontkent men bij de Limburgse club.
"Eerlijk waar, ik heb nog niks gehoord van Ajax", aldus directeur Ariel Jacobs. "Vooral de naam Pocogonli verrast me. Defour werd al eerder gelinkt aan een aantal topclubs, hij is een iets ander verhaal. Mogelijk staan ze allebei op een lijst van te volgen spelers, maar daar weten wij niks van."
Ik was ook niet aan het happen ofzo hoorquote:
Als Blind blijft.quote:
NOu lekker dan, zitten we daar OOK nog eens aan vastquote:
quote:
Viel mij ook op, maar wat kan het me schelen, Johnny Heitinga is wel de beste rechtsback van NL.quote:
Terwijl de verkoop om 1000 begint?quote:Op maandag 10 april 2006 12:16 schreef Jasza het volgende:
Naja ik ga woensdagochtend 9 uur dus zal wel 1e ring worden![]()
Hij houdt rekening met een flinke wachtrij, verstandig. Daarbij heeft hij een uur de tijd om die Tickutbox-doos uit te leggen hoe dat apparaat werkt, bij mij weten ze namelijk nooit dat de kaarten te vinden zijn onder het kopje "omwisselbiljet" en dat is best frustrerend.quote:Op maandag 10 april 2006 15:37 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Terwijl de verkoop om 1000 begint?
Dat laatste herken ik ja, al helpt om een omwisselbiljet bragen oha wel.....quote:Op maandag 10 april 2006 15:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hij houdt rekening met een flinke wachtrij, verstandig. Daarbij heeft hij een uur de tijd om die Tickutbox-doos uit te leggen hoe dat apparaat werkt, bij mij weten ze namelijk nooit dat de kaarten te vinden zijn onder het kopje "omwisselbiljet" en dat is best frustrerend.
Dat ze durven om de bekerwedstrijd Ajax - feyenoord uit 1995 d'r in te zetten. Dat ze wonnen was memorabel ja, maar die schandalige spreekkoren aan het adres van de overleden vrouw van Van Gaal zeker vergetenquote:Op maandag 10 april 2006 08:43 schreef -Wolf- het volgende:
Ik zie het nu ook staan maar bij supporterszaken zeiden ze vanochtend heel iets anders.quote:Op maandag 10 april 2006 17:03 schreef Terrorbita het volgende:
Deze info is vandaag vrijgegeven over de bekerfinale op Ajax.nl
Algemene informatie bekerfinale
Amsterdam, 10 april 2006
Aangezien wij nogal wat reacties ontvangen met vragen over de finale van de Gatorade Cup tussen AFC Ajax en PSV willen wij graag enige informatie verstrekken.
- Je koopt eerst een omwisselbiljet. Deze worden in de treinen en bussen omgewisseld voor een originele kaart.
- Je bent verplicht om een geldig legitimatiebewijs en je persoonsgebonden Club Card mee te nemen.
- Iedereen is verplicht om vanaf de Amsterdam ArenA op te stappen. Informatie over opstaptijden volgt t.z.t.
- Omwisselbiljetten zijn alleen overdraagbaar aan supporters met een Ajax Club Card.
Uitleg prijsverschil (tussen het omwisselbiljet van Ajax en PSV)
In onderstaande tekst wordt in het kort aangeven wat de voornaamste redenen voor het prijsverschil zijn tussen het omwisselbiljet van Ajax en die van PSV:
- De prijs van het omwisselbiljet van de bekerfinale is inclusief vervoer, organisatiekosten en parkeren op P2.
- Ajax is verplicht een extra verzekering af te sluiten voor het vervoer;
- De supportersvereniging van PSV heeft een bijdrage geleverd voor de kosten van het busvervoer.
Ow dan sta ik er om 10 uur, ik woon toch in Amsterdam dus er zijn 1000 verkooppunten hier ofzoquote:Op maandag 10 april 2006 15:37 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Terwijl de verkoop om 1000 begint?
Jawel maar met die van me pa haal ik voor hem snappiequote:Op maandag 10 april 2006 18:08 schreef Terrorbita het volgende:
je koopt een kaartje alleen voor een ander en niet voor jezelf of?
wij gaan met 3 man en woensdag morgen om 10:00 haalt een van ons de kaarten met alle 3 onze scc's
Voor ruim meer dan 12 miljoen? Ja, doe maar danquote:Op maandag 10 april 2006 18:12 schreef marsu het volgende:
Ze moeten Babel niet verkopen. Wat vinden jullie?
Wacht even, heb je wel een seizoenkaart of clubkaart? Dan kan je toch gewoon naar een ticketbox gaanquote:Op maandag 10 april 2006 18:15 schreef Jajong het volgende:
Normaal haal ik kaartjes, via mijn voetbalclub.. Dat kan nu niet neem ik aan? Zo niet.. Hoe kom ik dan aan kaartjes.
Nee, dat heb ik dus niet.quote:Op maandag 10 april 2006 18:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wacht even, heb je wel een seizoenkaart of clubkaart? Dan kan je toch gewoon naar een ticketbox gaan![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 18:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dan kan je de bekerfinale wel op je buik schrijven![]()
Bronquote:Op maandag 10 april 2006 18:34 schreef cultheld het volgende:
Ajax schijnt rond te zijn met Ten Cate.
Reinstatement of Steef ?quote:Op maandag 10 april 2006 18:38 schreef cultheld het volgende:
Ik meld het niet voor de lol. De bron is oké.
Wie is de bron dan?quote:Op maandag 10 april 2006 18:38 schreef cultheld het volgende:
Ik meld het niet voor de lol. De bron is oké.
Steef. Die staat op Ajaxtalk (wat veel serieuzer is dan bijv. fok) bekend als kwaliteitsuser.quote:
quote:Nee, weet voor de rest ook niks. Normaalgesproken goed ingelichte mensen zeggen 't zeker te weten.
Ik hou een flinke slag om de arm. Al weet ik wel dat Ten Cate de absolute nummer 1 van MvG is.
Aldus Steef.quote:Nee, weet voor de rest ook niks. Normaalgesproken goed ingelichte mensen zeggen 't zeker te weten.
Ik hou een flinke slag om de arm. Al weet ik wel dat Ten Cate de absolute nummer 1 van MvG is.
Ey iemand daar heeft mijn icoon gejat gvdquote:Op maandag 10 april 2006 18:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Steef. Die staat op Ajaxtalk (wat veel serieuzer is dan bijv. fok) bekend als kwaliteitsuser.
quote:Op maandag 10 april 2006 19:04 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ey iemand daar heeft mijn icoon gejat gvd![]()
Hee, suc6 he daar in Eindhoven...!quote:PSV presenteert Jan Wouters
Maandag 10 april 2006 - Eindhoven – Met de aanstelling van assistent-trainer Jan Wouters hoopt PSV deze week een eerste stap te zetten met de opbouw van een nieuwe technische staf. Henk ten Cate is een belangrijke kandidaat om hoofdtrainer te worden. De afgelopen week zijn de eerste serieuze contacten gelegd met kandidaten om Guus Hiddink op te volgen als hoofdtrainer. Ten Cate staat daarbij hoog genoteerd, zo bevestigde de clubleiding gisteren. De huidige assistent-trainer van FC Barcelona heeft vermoedelijk meerdere ijzers in het vuur. Zo wordt zijn naam ook genoemd bij Ajax, waar de positie van Danny Blind onzeker is. Overigens loopt het contract van Ten Cate bij Barcelona nog door.
aHahahhahahquote:Op maandag 10 april 2006 19:23 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Hee, suc6 he daar in Eindhoven...!
Toch weer hartverwarmend dat je zoveel geeft om onze spelersquote:Op maandag 10 april 2006 19:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Naar Barca gaan is het domste van Babel kan doen. Hij moet gewoon elke week spelen op zo'n leeftijd. Geen back-up voor Messi of Eto 'o zijn.
Helemaal als dadelijk ook nog eens blijkt dan Henry komt.
Kerel kap nou eens met die onzin man! Je gaat de laatste tijd vaker offtopic dan dat ik doe. Zegt al heel wat over je zelf.quote:Op maandag 10 april 2006 19:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Toch weer hartverwarmend dat je zoveel geeft om onze spelers.
Als hij geen clubkaart heeft kan dat niet nee.quote:Op maandag 10 april 2006 19:35 schreef Max-Westerman het volgende:
3
Ohja Ik heb ook en Supp CC en me vader ook
Ik wil wel naar de finale maar me vader is nog niet zeker
Is het dan ook mogelijk om dat kaartje wat ik dan via de CC van me vader koop aan een vriend te geven?
Of is dat allemaal persoonsgebonden ofzo?
Oh op de andere pagina lees ik dat dat niet kan![]()
Stam, Perez, Huntelaar...quote:Op maandag 10 april 2006 19:46 schreef Erwtensoep het volgende:
hoezo is het zo'n notoire geruchtenverspreider?
Altijd fout ook.quote:Op maandag 10 april 2006 19:46 schreef Erwtensoep het volgende:
hoezo is het zo'n notoire geruchtenverspreider?
Riep hij dat enkele jaren geleden al dan, toen dat gerucht hier al stond??quote:Op maandag 10 april 2006 20:01 schreef Radegast het volgende:
Nou, met Perez was Steef toch één van de eerste...
Enkele jaren geleden?quote:Op maandag 10 april 2006 20:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Riep hij dat enkele jaren geleden al dan, toen dat gerucht hier al stond??
Dat mag de hoofdtrainer bij psv wordenquote:Op maandag 10 april 2006 20:10 schreef StarGazer het volgende:
Nou hoop ik toch niet dat ene Vaantje assistent trainer bij Ajax gaat worden
Toen Koeman nog trainer was ja. Najaar 2004 ofzo, toen speelde die overgang hier al. Sindsdien zijn velen het blijven roepen, dan komt het vanzelf wel eens uit als het echt rond komt.quote:
quote:Op maandag 10 april 2006 20:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Toen Koeman nog trainer was ja. Najaar 2004 ofzo, toen speelde die overgang hier al. Sindsdien zijn velen het blijven roepen, dan komt het vanzelf wel eens uit als het echt rond komt.
meer dan 12 miljoen voor een bankzitterquote:Op maandag 10 april 2006 18:12 schreef marsu het volgende:
BARCELONA- Volgens enkele Spaanse kranten staat Ajacied Ryan Babel hoog op het verlanglijstje van de Spaanse landskampioen FC Barcelona. Met het nakende vertrek van spits Henrik Larsson en de moeizame onderhandelingen met Thierry Henry, ziet men in Babel een uitstekende oplossing.
Babel, die dit seizoen veelvuldig bankzitter is bij de Amsterdammers, lijkt niet onwelwillend tegenover een buitenlands avontuur te staan. Een heikel punt is echter de transfersom.
Eerder dit jaar toonde ook Sevilla al interesse in de 19-jarige Babel en was bereid 12 miljoen euro op tafel te leggen. Ajax wimpelde het bod echter resoluut af. Wanneer Barcelona zich van de diensten van de geboren Amsterdammer wil verzekeren, zullen ze beduidend dieper in de buidel moeten tasten.
Ajax wil nog geen reactie geven op de sluimerende geruchten. Wel vertelt technisch directeur Martin van Geel dat iedere speler in principe te koop is.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ze moeten Babel niet verkopen. Wat vinden jullie?
Iemand die standaard om 18:00 moet eten en onder de duim zit bij z'n mokkel moet wel vol zitten met frustraties en je bewijst het keer op keer weer. Vooral dat "we" op een internetforum zegt mij wel weer genoegquote:Op maandag 10 april 2006 20:21 schreef methodmich het volgende:
Ach, weer verdrietig dat we Steefje niet serieus nemen....
quote:Op maandag 10 april 2006 20:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Iemand die standaard om 18:00 moet eten en onder de duim zit bij z'n mokkel moet wel vol zitten met frustraties en je bewijst het keer op keer weer. Vooral dat "we" op een internetforum zegt mij wel weer genoeg.
Nooit eerder gehoord? Hij is hier dan ook al sinds '97. En Deens en Nederlands is niet zo verschillend qua uitspraken enzo.quote:Op maandag 10 april 2006 22:01 schreef M0NTANA het volgende:
Wat spreekt die Kenneth Perez eigenlijk goed Nederlands: http://www.talpa.tv/web/show/id=53152/pagenum=6/videoid=129381
quote:Onderhandelingen met Cziommer gestart
Maandag 10 april, door SV, Amsterdam, 21.02u GMT+01.00, AS
Uit een betrouwbare bron heeft Ajax Showtime (AS) vernomen dat de onderhandelingen tussen Roda JC-speler Simon Cziommer en Ajax inmiddels zijn gestart.
Anderhalve week geleden meldde Cziommer al via een tussenpersoon aan AS dat hij Ajax als zijn droomclub beschouwt. De Amsterdammers willen de transfervrije Cziommer graag volgend seizoen aan het middenveld toevoegen
Wat voor een programma ben jij aan het kijken danquote:Op maandag 10 april 2006 22:40 schreef Jasza het volgende:
Jaaaaa, Ajax heeft psv afgetroeft om ten Cate
Een erg groot talent, die in eigen land (zoals zoveel spelersquote:
Agh Ten Cate heeft een voorkeur voor Ajax, dus dan kan je het al raden wie hij kiestquote:Op maandag 10 april 2006 22:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat voor een programma ben jij aan het kijken dan![]()
Stam had een voorkeur voor psv, maar ging toch naar Ajax. Als PSV slagvaardig is, gaat 'ie daar gewoon heen hoor. Als 'ie al weggaat.quote:Op maandag 10 april 2006 22:44 schreef Jasza het volgende:
[..]
Agh Ten Cate heeft een voorkeur voor Ajax, dus dan kan je het al raden wie hij kiest![]()
Ajax heeft hem ook al benaderd, en psv wil liever Jolquote:Op maandag 10 april 2006 22:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Stam had een voorkeur voor psv, maar ging toch naar Ajax. Als PSV slagvaardig is, gaat 'ie daar gewoon heen hoor. Als 'ie al weggaat.
Ja, hij heeft hem al is bij Barça onder ze hoede gehad.quote:Op maandag 10 april 2006 22:51 schreef JeroenV het volgende:
Mocht Ten Cate komen zie ik de kans dat Davids komt ook nog wel stijgen.
Laat Blind maar lekker weer hoofd opleidingen zijn. Ging best goed volgens mij, en dan is er gelijk weer een vacature gevuld.quote:Op maandag 10 april 2006 22:51 schreef Jasza het volgende:
Ik weet alleen dat we dan eindelijk weer is een trainer met veel ervaring krijgen, want dat is nu wel een aantal jaar geleden. Misschien moeten ze Blind en vd Lem dan maar assistenten maken.
Ouwe koeien, dat zal echt wel meevallen hoor.quote:Op maandag 10 april 2006 22:53 schreef Nashje het volgende:
Dat vraag ik me dus af. Het verband tussen Davids en Blind schijnt niet zo heel goed te liggen.
zou niet slecht voor AJAX zijnquote:EXCLUSIEF - Niet alleen PSV maar ook Ajax heeft zijn pijlen gericht op Henk ten Cate. De Amsterdamse club heeft inmiddels al geïnformeerd bij de huidige assistent-trainer van Barcelona.
Ten Cate staat nog tot de zomer van 2009 onder contract bij de regerend Spaanse kampioen, waar hij als rechterhand van coach Frank Rijkaard een grote bijdrage heeft aan het succes van de Catalaanse club.
In Nederland werkte Ten Cate onder andere voor Vitesse, Sparta en NAC. Met alle drie clubs presteerde de 51-jarige Amsterdammer boven verwachting. Vitesse loodste hij naar de derde plaats, Sparta bracht hij naar de bekerfinale en NAC eindigde als vierde en vijfde onder zijn leiding.
quote:Schilder had al jaren niet linksback gestaan
De 19-jarige Robbert Schilder heeft tegenover de Amsterdamse krant Het Parool laten weten dat hij al jaren niet meer linksback heeft gestaan. Zondagmiddag stond hij daar wel tegen AZ (1-0).
Schilder deed dat naar behoren volgens Blind. 'Ik heb in de C'tjes voor het laatst op die positie gespeeld', zegt de linksbenige Ajacied. Trainer Blind nam wel een risico. 'Hij had meer snelheid dan Lindenbergh', verklaarde de oefenmeester van Ajax.
Achteraf kwam het goed uit, want de tweede helft moest Schilder alle zeilen bijzetten om Ikedia af te stoppen. De voetballer uit Amstelveen reageerde daarop met bluf: 'Ikedia weet toch vaak niet wat hij met de bal moet doen'.
Was ook maar een voorbeeld om m'n vraag te verduidelijken.quote:Op maandag 10 april 2006 22:54 schreef twi het volgende:
[..]
Ouwe koeien, dat zal echt wel meevallen hoor.
Nie overdrijven, Jaliens kwam soms op ja maar dat was niet echt de fout van Schilder dat Jaliens daar vrij loopt.quote:Op maandag 10 april 2006 22:56 schreef twi het volgende:
[..]
Werd alleen wel overlopen, zeker in de 1e helft
quote:Op maandag 10 april 2006 22:56 schreef cultheld het volgende:
Schilder is een typisch Ajax-product: Hij kan alleen maar voetballen, niet verdedigen.
Jij vindt dat Vermaelen niet kan verdedigen?quote:Op maandag 10 april 2006 22:56 schreef cultheld het volgende:
Schilder is een typisch Ajax-product: Hij kan alleen maar voetballen, niet verdedigen.
quote:Op maandag 10 april 2006 22:56 schreef cultheld het volgende:
Vermaelen lost veel situaties uitermate goed op, maar in bijna alle gevallen doet hij dit voetballend. Verdedigend is hij redelijk. Schilder is verdedigend ronduit matig en voetballend nog lang geen Vermaelen.quote:Op maandag 10 april 2006 22:58 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Jij vindt dat Vermaelen niet kan verdedigen?
Dat waren inderdaad erg goede verdedigers, maar de Ajax-opleiding verandert voortdurend. Ik neem aan dat je dat wel begrijpt?quote:Op maandag 10 april 2006 23:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, we hebben altijd bagger-verdedigers gehad.
Suurbier en Krol, echt grote prutsers.![]()
Schilder kan wel wat worden, maar dan als vrije verdediger of nog beter: verdedigende middenvelder.quote:Op maandag 10 april 2006 23:05 schreef Jasza het volgende:
Schilder is dan officieel een middenvelder
Daar heb ik liever Maduro, en met 2 verdedigende middenvelders spelen zie ik niet zitten.quote:Op maandag 10 april 2006 23:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Schilder kan wel wat worden, maar dan als vrije verdediger of nog beter: verdedigende middenvelder.
net als urbyquote:Op maandag 10 april 2006 23:05 schreef Jasza het volgende:
Schilder is dan officieel een middenvelder
precies, wij zijn AJAX, wij hebben alleen aanvallende middenvelders!quote:Op maandag 10 april 2006 23:09 schreef twi het volgende:
[..]
Daar heb ik liever Maduro, en met 2 verdedigende middenvelders spelen zie ik niet zitten.
ja wij staan daarom op plek nummer 5quote:Op maandag 10 april 2006 23:21 schreef Jaggunsu het volgende:
[..]
precies, wij zijn AJAX, wij hebben alleen aanvallende middenvelders!
waar blijft sneijder
quote:Op maandag 10 april 2006 23:42 schreef Nashje het volgende:
We hebben dit seizoen ook niet echt met een aanvallende middenvelder gespeeld......
Leuk stuk.quote:Op maandag 10 april 2006 22:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Perez is cool
Wil ook als ie klaar is sportjournalist worden. Bij Holland Sport toen echt een superleuk stukje over gedaanZal eens kijken of ik dat kan vinden.
Deze als het goed is. Rechts staat WMP of RP formaat.
En die heeft het van mij geleerd.quote:
Als DB zou stoppen, zou dat direct bekend gemaakt worden. Dáárna konden ze zich op een nieuwe coach gaan richten.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Weet jij of er binnenskamers al met DB gepraat is oid? Wacht dat eerst nou maar eens af...
Weet je wat ik grappig vind? Al die coaches en spelers die door jullie kapot gemaakt worden, om ergens anders veel succes te hebben.quote:Op dinsdag 11 april 2006 03:19 schreef twi het volgende:
Soms is de naieviteit van die Rotterdammers best aandoenlijk.
Loek, kneusje, flikker toch eens op.quote:Op dinsdag 11 april 2006 03:48 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Weet je wat ik grappig vind? Al die coaches en spelers die door jullie kapot gemaakt worden, om ergens anders veel succes te hebben.En dat Arena-publiek maar wachten tot er een trainer komt die ze de CL bezorgt
en elke keer bij een nieuwe trainer maar weer roepen dat deze Ajax wel naar de wereldtop brengt.
om ze na een half jaartje weer uit te zwaaien met witte zakdoekjes. Prachtig om te zien steeds, en zo voorspelbaar.
Uit deze reactie van jou blijkt overigens wel weer hoeveel respect ajax-fans voor de mensen die hun club 'groot' gemaakt hebben. Geen wonder dat er alleen arrogante kutego's naar ajax willen
quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:31 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Als DB zou stoppen, zou dat direct bekend gemaakt worden. Dáárna konden ze zich op een nieuwe coach gaan richten.
Het is in ieder geval zeer triest, áls het klopt.
quote:Ajax volgt zeer nadrukkelijk Yoann Gourcuff. Zondag bekeek scout Piet Keizer wederom de aanvallende middenvelder van Stade Rennes.
De negentienjarige Gourcuff is Frans jeugdinternational. Hij is bezig aan zijn derde seizoen in dienst van Rennes, kwam al 61 keer in actie voor zijn club en scoorde zes keer. Alle goals maakte hij dit seizoen. In de laatste zes wedstrijden tekende hij voor drie treffers.
Bij Ajax moet Gourcuff als rechtshalf aan de slag en het gat opvullen dat komende zomer zal ontstaan als Tomás Galásek vertrekt, terwijl eerder al Nigel de Jong naar Hamburger SV verhuisde.
Oud nieuws, Johan zeiksnor Derksen meldt exclusief nieuws wat hier al heeft gestaan, dus hij houdt FOK! in de gaten of Voetbalzone.nl (want ik zie nu dat die het zaterdag ook al meldden). Lijkt me echter een onhaalbare speler, als je ziet welke clubs er verder nog geïnteresseerd zijn. Zal wel zo'n Patrick Vieira-verhaal zijn, over een jaar of acht blijkt het een wereldtopper die bijna bij Ajax had gespeeld.quote:
Ik snap de frustratie na wéér een seizoen zonder prijzen terwijl alle arbeiders zich al rijk rekenden, maar komop, ga ons daar even niet mee vervelen oke.quote:
Mag jij mij reacties van Ajacieden voorschotelen die zo positief zijn geweest over Blind bij zijn aanstelling. Ik kan me helemaal geen enkele Ajacied voor de geest halen in elk geval die echt ontzettend blij was dat hij coach werd.quote:Op dinsdag 11 april 2006 03:48 schreef daaaaan het volgende:
en elke keer bij een nieuwe trainer maar weer roepen dat deze Ajax wel naar de wereldtop brengt.
lijkt jij inderdaad onhaalbaar om die jongen te halen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Oud nieuws, Johan zeiksnor Derksen meldt exclusief nieuws wat hier al heeft gestaan, dus hij houdt FOK! in de gaten of Voetbalzone.nl (want ik zie nu dat die het zaterdag ook al meldden). Lijkt me echter een onhaalbare speler, als je ziet welke clubs er verder nog geïnteresseerd zijn. Zal wel zo'n Patrick Vieira-verhaal zijn, over een jaar of acht blijkt het een wereldtopper die bijna bij Ajax had gespeeld.
Als in Nederland de jongens die een versterking zijn (Denny Landzaat en Joris Mathijsen) onhaalbaar zijn, wordt er over de grens gekeken. We kunnen natuurlijk ook wel Nederlandse subtoppers halen Simon Cziommer), maar dan enkel voor de breedte. Ajax is een topclub, dus hoort het te bestaan uit topspelers.quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
lijkt jij inderdaad onhaalbaar om die jongen te halen.
overigens, waarom weer in het buitenland zoeken naar versterking?
zouden ze er nog een keer intrappen bij Ajax ?quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:01 schreef the_hunter het volgende:
Zlatan duikt op bij straatvoetbal Amsterdam
Op uitnodiging van Nike was Zlatan gisteren even in Amsterdam. In het kader van een reclamecampagne van Nike deed de voormalig spits van Ajax mee tijdens een straatvoetbaltoernooi. "Het is altijd goed om weer terug te zijn, want ik mis Ajax en deze stad" zo liet hij weten tegenover De Telegraaf.
Zlatan![]()
he ja, nog een spits erbij... ben net zo blij dat de helft oprot...quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:28 schreef buzzer het volgende:
[..]
zouden ze er nog een keer intrappen bij Ajax ?
quote:Rel om Defour gaat door: 'Rond met Ajax'
Dinsdag 11 april, door SV, Amsterdam, 10.49u GMT+01.00, GvA
De Belgische krant het Gazet van Antwerpen (GvA) weet op een voor KRC Genk ongelukkig moment te melden dat Steven Defour persoonlijk rond is met Ajax. Eerder meldde Voetbalprimeur.nl dit al.
Gisteravond publiceerde KRC Genk echter op haar website dat ze niets van Ajax hebben gehoord en overwegen een claim bij de UEFA in te dienen.
De 17-jarige middenvelder kan bij Ajax volgens GvA een contract tekenen voor vijf jaar. Genk wil Defour graag behouden en zal naar alle verwachting een hoge transfersom vragen.
Ook 47 euro, is gewoon hetzelfde. PSV betaald minder omdat de supportersvereniging al een deel had betaald ofzoquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:39 schreef Riro het volgende:
Hoeveel zal de buscombi naar de kuip ongeveer gaan kosten?
Oh oke! Dankjequote:Op dinsdag 11 april 2006 11:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ook 47 euro, is gewoon hetzelfde. PSV betaald minder omdat de supportersvereniging al een deel had betaald ofzo![]()
Die T5 boeit niet, je mag gewoon in de trein die je wil gaanquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:36 schreef M0NTANA het volgende:
Mijn kaart is ook binnen, helaas T5. Maar goed, wel verzekerd van de eerste ring.
Je vergeet er bij te melden dat we ook nog Huntelaar hebben die zelfs op krukken nog wel een balletje erin weet te frommelen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:53 schreef TeazNutz het volgende:
ik als 100% AZ'er denk toch echt dat jullie 2006/2007 in jullie zak gaan steken.
helemaal met een Stam (als ie niet zo veel geblesseerd is) die het team kan laten spelen.
Stam is een dikke aanwinst, als hij wat tegen je zegt, dan doe je het gewoon.
Dit integenstelling tot een Sneijder die ff "wat wat" staat te roepen.
Hoewel die toch weinig zal spelen, Perez is de betere van de twee
En niet te vergeten, Babel (ik ga naar buiten en trek naar binnen voordat ik schiet)quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:56 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Je vergeet er bij te melden dat we ook nog Huntelaar hebben die zelfs op krukken nog wel een balletje erin weet te frommelen.![]()
![]()
![]()
...en dat we een spits op de bank hebben die meer waard is dan Van Nistelrooijquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:56 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Je vergeet er bij te melden dat we ook nog Huntelaar hebben die zelfs op krukken nog wel een balletje erin weet te frommelen.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:00 schreef keijz het volgende:
[..]
...en dat we een spits op de bank hebben die meer waard is dan Van Nistelrooij
Gewoon winnen, als je gaat rekenen gaat het altijd mis.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:08 schreef M0NTANA het volgende:
FCG is in de competitie nog ongeslagen in haar nieuwe stadion, dus als de club morgen weet te winnen van FCU en Ajax weet gewoon te winnen van Vitesse, heroveren we de vierde plaats. Maar willen we in de eerste wedstrijd tegen AZ of Feyenoord spelen?
Yep, en als Ajax gewoon weer verliest, en Grunn gewoon weer wint thuis, staat Grunn gewoon weer boven Ajax.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:08 schreef M0NTANA het volgende:
FCG is in de competitie nog ongeslagen in haar nieuwe stadion, dus als de club morgen weet te winnen van FCU en Ajax weet gewoon te winnen van Vitesse, heroveren we de vierde plaats. Maar willen we in de eerste wedstrijd tegen AZ of Feyenoord spelen?
Maar stel nou dat er geen hypothetische veronderstellingen waren.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:13 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Yep, en als Ajax gewoon weer verliest, en Grunn gewoon weer wint thuis, staat Grunn gewoon weer boven Ajax.![]()
quote:Steven Defour heeft volgens de Gazet van Antwerpen een akkoord bereikt met Ajax. Genk ontkent echter dat er gepraat werd en dreigt met een klacht tegen de club. Dat Ajax Defour al een tijd volgt, is niet nieuw. Onder meer sportief directeur Martin van Geel en trainer Danny Blind kwamen hem al bekijken.
"Volgens Nederlandse bronnen heeft Defour een akkoord voor vijf jaar", schrijft GvA vandaag. Defour ligt nog 3 jaar onder contract. Genk reageert op zijn website: "Indien Ajax buiten medeweten van Genk contact gehad heeft met Defour, overwegen we een klacht in te dienen bij de UEFA."
Onder meer sportief directeur Martin van Geel.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:22 schreef Houniet het volgende:
Het schijnt dat Genk Ajax gaat aanklagen. Weet iemand hier meer van
edit
[..]
Misschien omdat hij zich uit de naad werkt voor Ajaxquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:28 schreef Messenga het volgende:
[..]
Onder meer sportief directeur Martin van Geel.
Bijlmer!quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:47 schreef S-Two het volgende:
Ik ga morgen met het ov naar de Arena, welke station kan ik het beste nemen?![]()
O ja?quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:48 schreef Erwtensoep het volgende:
ligt eraan waar je woont he
quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:49 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Duivendrecht...
Waar zit je in et stadionquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:51 schreef S-Two het volgende:
Ik ga vanuit Groningen met de trein. Duivendrecht of Bijlmer moet ik dan pakken?
Bijlmer is naast de arena, maar het kan natuurlijk dat je trein niet stopt op Bijlmer, dan stopt de trein waarschijnlijk wel in duivendrecht. Van daar kun je de metro nemen naar Strandvliet arena of Bijlmer. Ligt eraan waar je in het stadion zit wat het dichtstbij is . . .quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:51 schreef S-Two het volgende:
Ik ga vanuit Groningen met de trein. Duivendrecht of Bijlmer moet ik dan pakken?
watquote:
je kan het vanaf duivendrecht ook prima lopen - 10 min...quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:52 schreef Robar het volgende:
[..]
Bijlmer is naast de arena, maar het kan natuurlijk dat je trein niet stopt op Bijlmer, dan stopt de trein waarschijnlijk wel in duivendrecht. Van daar kun je de metro nemen naar Strandvliet arena of Bijlmer. Ligt eraan waar je in het stadion zit wat het dichtstbij is . . .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |