Leven in de brouwerij is nooit verkeerd, de mensen die normaal altijd hun bek houden, moeten ook niet ineens gaan zeuren wanneer er iets niet naar hun zin is. Gewoon even afwachten, went vanzelf.quote:Op zondag 9 april 2006 22:49 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Daarom. Alleen moeten mensen even dimmen want zoals het vandaag was is ook niet goed, hebben er een aantal wel klappen gehad omdat ze zo luidkeels klaagden![]()
Ook niet echt bevorderlijk voor de sfeer hehe
Sprokkel ofzo tochquote:Op zondag 9 april 2006 23:10 schreef Jasza het volgende:
HuntelaarHeeft een kakkerlak een klap gegeven
Civard Sprockelquote:Op zondag 9 april 2006 23:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Sprokkel ofzo tochben zijn naam alweer kwijt
![]()
Ik vond die terugblikken best leuk om te zien.quote:Op zondag 9 april 2006 23:52 schreef Trancelocator het volgende:
Op die enkele anekdotes na verder weinig nieuws in de gesprekken met KJ.
Terugblikken waren mooi, maar ik weet niet of je een paar weken terug naar Holland Sport heb gekeken. Het waren bijna identieke gesprekken, bij HS waren die zelfs nog interessanter.quote:Op zondag 9 april 2006 23:56 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik vond die terugblikken best leuk om te zien.
Ja geloof het wel. Toen vroegen ze aan Klaas of hij beter was dan Van Nistelrooij etc. toch?quote:Op maandag 10 april 2006 00:00 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Terugblikken waren mooi, maar ik weet niet of je een paar weken terug naar Holland Sport heb gekeken. Het waren bijna identieke gesprekken, bij HS waren die zelfs nog interessanter.
Volgens mij is dat een beetje over en weer getreiter. Bij Talpa zie je soms ook ineens oude beelden. Of het is een gentlemens agreement.quote:Op zondag 9 april 2006 23:57 schreef jna het volgende:
Sinds wanneer mogen ze eigenlijk beelden van talpa gebruiken?
Ik denk dat ze inderdaad een dealtje hebben gesloten met Tele2, want daar zie je tegenwoordig regelmatig archiefbeelden.quote:Op maandag 10 april 2006 00:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een beetje over en weer getreiter. Bij Talpa zie je soms ook ineens oude beelden. Of het is een gentlemens agreement.
Haha, reclame maken is inderdaad helemaal niks voor Louis.quote:Op maandag 10 april 2006 00:21 schreef Trancelocator het volgende:
Na dat spotje van de Mediamarkt ben ik ook een beetje gaan twijfelen.
Ik vind het een behoorlijk zielige reclame.quote:Op maandag 10 april 2006 08:24 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Haha, reclame maken is inderdaad helemaal niks voor Louis.
Klopt, ze mogen allebei af en toe wat beelden van elkaar gebruiken.quote:Op maandag 10 april 2006 00:31 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk dat ze inderdaad een dealtje hebben gesloten met Tele2, want daar zie je tegenwoordig regelmatig archiefbeelden.
Ik ook. Net als die van de keukens trouwensquote:Op maandag 10 april 2006 08:29 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ik vind het een behoorlijk zielige reclame.
Net zoals zijn optreden in dat keukenspotje.. Te zielig acteerwerkquote:Op maandag 10 april 2006 08:29 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ik vind het een behoorlijk zielige reclame.
In het AD stond ook al dat Maarten Stekelenburg sinds het aantrekken van Dennis Gentenaar uitstekend bezig is, de concurrentie van Hans Vonk (en Bogdan Lobont) heeft hem dus waarschijnlijk niet geïnspireerd tot goed keeperswerk, mooi dus dat Dennis Gentenaar nu tweede doelman wordt.quote:Op maandag 10 april 2006 00:53 schreef Jasza het volgende:
Stekel moet mee ja, hij begint door de lucht ook beter te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |