Leven in de brouwerij is nooit verkeerd, de mensen die normaal altijd hun bek houden, moeten ook niet ineens gaan zeuren wanneer er iets niet naar hun zin is. Gewoon even afwachten, went vanzelf.quote:Op zondag 9 april 2006 22:49 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Daarom. Alleen moeten mensen even dimmen want zoals het vandaag was is ook niet goed, hebben er een aantal wel klappen gehad omdat ze zo luidkeels klaagden![]()
Ook niet echt bevorderlijk voor de sfeer hehe
Sprokkel ofzo tochquote:Op zondag 9 april 2006 23:10 schreef Jasza het volgende:
HuntelaarHeeft een kakkerlak een klap gegeven
Civard Sprockelquote:Op zondag 9 april 2006 23:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Sprokkel ofzo tochben zijn naam alweer kwijt
![]()
Ik vond die terugblikken best leuk om te zien.quote:Op zondag 9 april 2006 23:52 schreef Trancelocator het volgende:
Op die enkele anekdotes na verder weinig nieuws in de gesprekken met KJ.
Terugblikken waren mooi, maar ik weet niet of je een paar weken terug naar Holland Sport heb gekeken. Het waren bijna identieke gesprekken, bij HS waren die zelfs nog interessanter.quote:Op zondag 9 april 2006 23:56 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik vond die terugblikken best leuk om te zien.
Ja geloof het wel. Toen vroegen ze aan Klaas of hij beter was dan Van Nistelrooij etc. toch?quote:Op maandag 10 april 2006 00:00 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Terugblikken waren mooi, maar ik weet niet of je een paar weken terug naar Holland Sport heb gekeken. Het waren bijna identieke gesprekken, bij HS waren die zelfs nog interessanter.
Volgens mij is dat een beetje over en weer getreiter. Bij Talpa zie je soms ook ineens oude beelden. Of het is een gentlemens agreement.quote:Op zondag 9 april 2006 23:57 schreef jna het volgende:
Sinds wanneer mogen ze eigenlijk beelden van talpa gebruiken?
Ik denk dat ze inderdaad een dealtje hebben gesloten met Tele2, want daar zie je tegenwoordig regelmatig archiefbeelden.quote:Op maandag 10 april 2006 00:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een beetje over en weer getreiter. Bij Talpa zie je soms ook ineens oude beelden. Of het is een gentlemens agreement.
Haha, reclame maken is inderdaad helemaal niks voor Louis.quote:Op maandag 10 april 2006 00:21 schreef Trancelocator het volgende:
Na dat spotje van de Mediamarkt ben ik ook een beetje gaan twijfelen.
Ik vind het een behoorlijk zielige reclame.quote:Op maandag 10 april 2006 08:24 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Haha, reclame maken is inderdaad helemaal niks voor Louis.
Klopt, ze mogen allebei af en toe wat beelden van elkaar gebruiken.quote:Op maandag 10 april 2006 00:31 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk dat ze inderdaad een dealtje hebben gesloten met Tele2, want daar zie je tegenwoordig regelmatig archiefbeelden.
Ik ook. Net als die van de keukens trouwensquote:Op maandag 10 april 2006 08:29 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ik vind het een behoorlijk zielige reclame.
Net zoals zijn optreden in dat keukenspotje.. Te zielig acteerwerkquote:Op maandag 10 april 2006 08:29 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ik vind het een behoorlijk zielige reclame.
In het AD stond ook al dat Maarten Stekelenburg sinds het aantrekken van Dennis Gentenaar uitstekend bezig is, de concurrentie van Hans Vonk (en Bogdan Lobont) heeft hem dus waarschijnlijk niet geïnspireerd tot goed keeperswerk, mooi dus dat Dennis Gentenaar nu tweede doelman wordt.quote:Op maandag 10 april 2006 00:53 schreef Jasza het volgende:
Stekel moet mee ja, hij begint door de lucht ook beter te worden
Als je in het complete bestaan ven een club zo weinig memorabele wedstrijden hebt zegt het toch wel genoeg lijkt me.quote:Op maandag 10 april 2006 08:43 schreef -Wolf- het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Memorabele_wedstrijden_van_Feyenoord
What the fuck? Ze laten ook alles toe in Wiki.
Kan iemand een AJAX tegenhanger maken?
dat had ik ook gedacht ja.quote:Op maandag 10 april 2006 09:11 schreef erikh het volgende:
[..]
Als je in het complete bestaan ven een club zo weinig memorabele wedstrijden hebt zegt het toch wel genoeg lijkt me.
Zullen de de grote wedstrijden van Ajax er eens naast zetten, dan is die lijst minstens 3 keer zo lang.
Alleen dat laatste zinnetje is wel een leuke verwijziging naar zn beroemde persconferentiequote:Op maandag 10 april 2006 00:21 schreef Trancelocator het volgende:
Na dat spotje van de Mediamarkt ben ik ook een beetje gaan twijfelen.
Dank u wel, maar laat..de opstelling..maar aan mij over!!quote:Op maandag 10 april 2006 10:15 schreef Magicfrankie het volgende:
ik vind dat spotje wel grappig, je ziet in ieder geval de echte van Gaal... hij doet toch ook iets met 1 of andere keukenboer? Dat is echt zo fake...
Gros aan punten verloren door de technische leiding?quote:'Gros aan punten verloren door de leiding'
Zondag 9 april, door SV, Amsterdam, 21.02u GMT+01.00, RTVNH
Assistent-trainer Gerard Van der Lem zei vanavond in het wekelijkse voetbalprogramma op Radio en TV-zender Noord-Holland (RTVNH) dat Ajax dit seizoen minstens tien punten verloor door scheidsrechters.
Volgens analist Ton Ojers ging het maar om tien punten. 'Dan maak jij een denkfout', zegt Van der Lem. 'Een overwinning of net aan op een lullige manier verliezen geeft een groot psychologisch verschil. Vooral een jonge selectie is daar gevoelig voor', aldus de trainer.
Van der Lem vindt ondanks de magere prestaties niet dat hem en Blind veel te verwijten valt. Wel had hij eerder ervaren spelers moeten aantrekken. 'De hierarchie ontbreekt nog in de groep. Daarvoor hebben we wel al aankopen (Perez en Stam red.) gedaan'.
De scheidsrechters.quote:Op maandag 10 april 2006 11:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gros aan punten verloren door de technische leiding?
Ach, er zit misschien soms wel iets in. Maar het meerendeel van de punten zijn toch echt door eigen gepruts verloren hoor..quote:
Verbaast me dat ze FC Twente - Feyenoord van een paar jaar terug er niet bij hebben gezet. Dat was toch een ijkpunt voor de mensen in Rotterdam. "We speelden toen zo goed, dat is het Feyenoord dat we willen zien."quote:Op maandag 10 april 2006 08:43 schreef -Wolf- het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Memorabele_wedstrijden_van_Feyenoord
What the fuck? Ze laten ook alles toe in Wiki.
Kan iemand een AJAX tegenhanger maken?
Anders lees je even. Er staat nergens "technische leiding". Er staat "leiding". En wie leiden normaal een wedstrijd? Juist, de scheidsrechters.quote:Op maandag 10 april 2006 11:34 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Technische leiding valt mijns inziens Blind onderVd Lem zeikt Blind dus even af... Wanneer moet blind voorkomen?
Ach, het zal op zich wel kloppen dat die fouten voor puntverlies hebben gezorgd.quote:Op maandag 10 april 2006 11:40 schreef HeatWave het volgende:
Ach, Ajax heeft het toch wel aan zichzelf te danken hoor. De scheidsen waren soms wat warrig bezig, maar 10 punten?? Das teveel denk ik.
Wat kan voetbal toch eenvoudig zijnquote:Op maandag 10 april 2006 11:58 schreef HeatWave het volgende:
Beter gezegd, ze hebben soms niet geholpen, maar het was niet DE reden van het puntverlies..
Klopt, in verband met trein-combi. Zonde, had liever in het zonnetje gezeten.quote:Op maandag 10 april 2006 12:06 schreef Jasza het volgende:
Wij zitten trouwens weer aan de kant van het uitvak bij de bekerfinale he?
Idd, hoeveel kaarten zijn er voor de 1e ring? 6500 zeker he want ik wil niet in dat vak komen met die ramen eromheen hoorquote:Op maandag 10 april 2006 12:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, in verband met trein-combi. Zonde, had liever in het zonnetje gezeten.
Met een jaapie erin die dan op zo'n scheids afloopt om verhaal te halen krijg je denk ik toch wat minder tegen dan als je de pupillen van Ajax tegen een andere volwassen club moet fluiten ..quote:Op maandag 10 april 2006 11:40 schreef HeatWave het volgende:
Ach, Ajax heeft het toch wel aan zichzelf te danken hoor. De scheidsen waren soms wat warrig bezig, maar 10 punten?? Das teveel denk ik.
Gelukkig heb ik mijn kaart alvast binnen!quote:Op maandag 10 april 2006 12:16 schreef Jasza het volgende:
[..]
Idd, hoeveel kaarten zijn er voor de 1e ring? 6500 zeker he want ik wil niet in dat vak komen met die ramen eromheen hoorNaja ik ga woensdagochtend 9 uur dus zal wel 1e ring worden
![]()
Klopt, 2e ring mag ook wel maar niet in dat vak met dat glas erom heen zegquote:Op maandag 10 april 2006 12:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik mijn kaart alvast binnen!Eerste ring is wel beter, er bijzijn is het belangrijkst.
![]()
Glas is op zich wel handig, zodat de Faithless-beat kan worden nagebootst bij "Bommen op R'dam"quote:Op maandag 10 april 2006 12:19 schreef Jasza het volgende:
[..]
Klopt, 2e ring mag ook wel maar niet in dat vak met dat glas erom heen zeg![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 12:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Glas is op zich wel handig, zodat de Faithless-beat kan worden nagebootst bij "Bommen op R'dam"![]()
Witschgequote:Richard Witschge is volgend seizoen stagaire bij Ajax. De oud-speler van de Amsterdammers gaat Aron Winter vergezellen bij Jong Ajax. Momenteel loopt Witschge een keer in de week stage bij de A1 van Ajax.
"Ik loop twee of drie keer per week mee, doe wat ervaring op", zegt voormalig FC Barcelona-middenvelder Witschge, die de cursus trainer/coach 2 in mei wil afronden. "Ik wil daarna wat meer ervaring opdoen voordat ik met de trainer/coach ga beginnen. Het leek me leuk om dat bij Jong Ajax te doen.“
Je ziet het verkeerd, Richard Witschge vervangt John v/d Brom aan het eind van volgend seizoen.quote:Op maandag 10 april 2006 13:04 schreef devv05 het volgende:
Kan ie mooi Blind vervangen na dit seizoen
ik probeer me even te verplaatsen in het Ajax bestuur
Hij loopt alleen maar stage hoor.quote:Op maandag 10 april 2006 13:07 schreef HeatWave het volgende:
Ja tof! weer een totaal onervaren trainer.
Hij reageer op devv05's gedachtenspinselquote:Op maandag 10 april 2006 13:35 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hij loopt alleen maar stage hoor.
quote:Ajax volgt Defour en Pocognoli
Ajax wil graag twee beloftevolle jongeren van RC Genk overnemen. Het gaat om Steven Defour en Sebastien Pocognoli. Nederlandse bronnen melden al dat Ajax contact heeft opgenomen met Genk, maar dat ontkent men bij de Limburgse club.
"Eerlijk waar, ik heb nog niks gehoord van Ajax", aldus directeur Ariel Jacobs. "Vooral de naam Pocogonli verrast me. Defour werd al eerder gelinkt aan een aantal topclubs, hij is een iets ander verhaal. Mogelijk staan ze allebei op een lijst van te volgen spelers, maar daar weten wij niks van."
Ik was ook niet aan het happen ofzo hoorquote:
Als Blind blijft.quote:
NOu lekker dan, zitten we daar OOK nog eens aan vastquote:
quote:
Viel mij ook op, maar wat kan het me schelen, Johnny Heitinga is wel de beste rechtsback van NL.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |