Ja geloof het wel. Toen vroegen ze aan Klaas of hij beter was dan Van Nistelrooij etc. toch?quote:Op maandag 10 april 2006 00:00 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Terugblikken waren mooi, maar ik weet niet of je een paar weken terug naar Holland Sport heb gekeken. Het waren bijna identieke gesprekken, bij HS waren die zelfs nog interessanter.
Volgens mij is dat een beetje over en weer getreiter. Bij Talpa zie je soms ook ineens oude beelden. Of het is een gentlemens agreement.quote:Op zondag 9 april 2006 23:57 schreef jna het volgende:
Sinds wanneer mogen ze eigenlijk beelden van talpa gebruiken?
Ik denk dat ze inderdaad een dealtje hebben gesloten met Tele2, want daar zie je tegenwoordig regelmatig archiefbeelden.quote:Op maandag 10 april 2006 00:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een beetje over en weer getreiter. Bij Talpa zie je soms ook ineens oude beelden. Of het is een gentlemens agreement.
Haha, reclame maken is inderdaad helemaal niks voor Louis.quote:Op maandag 10 april 2006 00:21 schreef Trancelocator het volgende:
Na dat spotje van de Mediamarkt ben ik ook een beetje gaan twijfelen.
Ik vind het een behoorlijk zielige reclame.quote:Op maandag 10 april 2006 08:24 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Haha, reclame maken is inderdaad helemaal niks voor Louis.
Klopt, ze mogen allebei af en toe wat beelden van elkaar gebruiken.quote:Op maandag 10 april 2006 00:31 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk dat ze inderdaad een dealtje hebben gesloten met Tele2, want daar zie je tegenwoordig regelmatig archiefbeelden.
Ik ook. Net als die van de keukens trouwensquote:Op maandag 10 april 2006 08:29 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ik vind het een behoorlijk zielige reclame.
Net zoals zijn optreden in dat keukenspotje.. Te zielig acteerwerkquote:Op maandag 10 april 2006 08:29 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ik vind het een behoorlijk zielige reclame.
In het AD stond ook al dat Maarten Stekelenburg sinds het aantrekken van Dennis Gentenaar uitstekend bezig is, de concurrentie van Hans Vonk (en Bogdan Lobont) heeft hem dus waarschijnlijk niet geďnspireerd tot goed keeperswerk, mooi dus dat Dennis Gentenaar nu tweede doelman wordt.quote:Op maandag 10 april 2006 00:53 schreef Jasza het volgende:
Stekel moet mee ja, hij begint door de lucht ook beter te worden
Als je in het complete bestaan ven een club zo weinig memorabele wedstrijden hebt zegt het toch wel genoeg lijkt me.quote:Op maandag 10 april 2006 08:43 schreef -Wolf- het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Memorabele_wedstrijden_van_Feyenoord
What the fuck? Ze laten ook alles toe in Wiki.
Kan iemand een AJAX tegenhanger maken?
dat had ik ook gedacht ja.quote:Op maandag 10 april 2006 09:11 schreef erikh het volgende:
[..]
Als je in het complete bestaan ven een club zo weinig memorabele wedstrijden hebt zegt het toch wel genoeg lijkt me.
Zullen de de grote wedstrijden van Ajax er eens naast zetten, dan is die lijst minstens 3 keer zo lang.
Alleen dat laatste zinnetje is wel een leuke verwijziging naar zn beroemde persconferentiequote:Op maandag 10 april 2006 00:21 schreef Trancelocator het volgende:
Na dat spotje van de Mediamarkt ben ik ook een beetje gaan twijfelen.
Dank u wel, maar laat..de opstelling..maar aan mij over!!quote:Op maandag 10 april 2006 10:15 schreef Magicfrankie het volgende:
ik vind dat spotje wel grappig, je ziet in ieder geval de echte van Gaal... hij doet toch ook iets met 1 of andere keukenboer? Dat is echt zo fake...
Gros aan punten verloren door de technische leiding?quote:'Gros aan punten verloren door de leiding'
Zondag 9 april, door SV, Amsterdam, 21.02u GMT+01.00, RTVNH
Assistent-trainer Gerard Van der Lem zei vanavond in het wekelijkse voetbalprogramma op Radio en TV-zender Noord-Holland (RTVNH) dat Ajax dit seizoen minstens tien punten verloor door scheidsrechters.
Volgens analist Ton Ojers ging het maar om tien punten. 'Dan maak jij een denkfout', zegt Van der Lem. 'Een overwinning of net aan op een lullige manier verliezen geeft een groot psychologisch verschil. Vooral een jonge selectie is daar gevoelig voor', aldus de trainer.
Van der Lem vindt ondanks de magere prestaties niet dat hem en Blind veel te verwijten valt. Wel had hij eerder ervaren spelers moeten aantrekken. 'De hierarchie ontbreekt nog in de groep. Daarvoor hebben we wel al aankopen (Perez en Stam red.) gedaan'.
De scheidsrechters.quote:Op maandag 10 april 2006 11:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gros aan punten verloren door de technische leiding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |