Toch weer hartverwarmend dat je zoveel geeft om onze spelersquote:Op maandag 10 april 2006 19:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Naar Barca gaan is het domste van Babel kan doen. Hij moet gewoon elke week spelen op zo'n leeftijd. Geen back-up voor Messi of Eto 'o zijn.
Helemaal als dadelijk ook nog eens blijkt dan Henry komt.
Kerel kap nou eens met die onzin man! Je gaat de laatste tijd vaker offtopic dan dat ik doe. Zegt al heel wat over je zelf.quote:Op maandag 10 april 2006 19:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Toch weer hartverwarmend dat je zoveel geeft om onze spelers.
Als hij geen clubkaart heeft kan dat niet nee.quote:Op maandag 10 april 2006 19:35 schreef Max-Westerman het volgende:
3
Ohja Ik heb ook en Supp CC en me vader ook
Ik wil wel naar de finale maar me vader is nog niet zeker
Is het dan ook mogelijk om dat kaartje wat ik dan via de CC van me vader koop aan een vriend te geven?
Of is dat allemaal persoonsgebonden ofzo?
Oh op de andere pagina lees ik dat dat niet kan![]()
Stam, Perez, Huntelaar...quote:Op maandag 10 april 2006 19:46 schreef Erwtensoep het volgende:
hoezo is het zo'n notoire geruchtenverspreider?
Altijd fout ook.quote:Op maandag 10 april 2006 19:46 schreef Erwtensoep het volgende:
hoezo is het zo'n notoire geruchtenverspreider?
Riep hij dat enkele jaren geleden al dan, toen dat gerucht hier al stond??quote:Op maandag 10 april 2006 20:01 schreef Radegast het volgende:
Nou, met Perez was Steef toch één van de eerste...
Enkele jaren geleden?quote:Op maandag 10 april 2006 20:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Riep hij dat enkele jaren geleden al dan, toen dat gerucht hier al stond??
Dat mag de hoofdtrainer bij psv wordenquote:Op maandag 10 april 2006 20:10 schreef StarGazer het volgende:
Nou hoop ik toch niet dat ene Vaantje assistent trainer bij Ajax gaat worden
Toen Koeman nog trainer was ja. Najaar 2004 ofzo, toen speelde die overgang hier al. Sindsdien zijn velen het blijven roepen, dan komt het vanzelf wel eens uit als het echt rond komt.quote:
quote:Op maandag 10 april 2006 20:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Toen Koeman nog trainer was ja. Najaar 2004 ofzo, toen speelde die overgang hier al. Sindsdien zijn velen het blijven roepen, dan komt het vanzelf wel eens uit als het echt rond komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |