Terwijl de verkoop om 1000 begint?quote:Op maandag 10 april 2006 12:16 schreef Jasza het volgende:
Naja ik ga woensdagochtend 9 uur dus zal wel 1e ring worden![]()
Hij houdt rekening met een flinke wachtrij, verstandig. Daarbij heeft hij een uur de tijd om die Tickutbox-doos uit te leggen hoe dat apparaat werkt, bij mij weten ze namelijk nooit dat de kaarten te vinden zijn onder het kopje "omwisselbiljet" en dat is best frustrerend.quote:Op maandag 10 april 2006 15:37 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Terwijl de verkoop om 1000 begint?
Dat laatste herken ik ja, al helpt om een omwisselbiljet bragen oha wel.....quote:Op maandag 10 april 2006 15:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hij houdt rekening met een flinke wachtrij, verstandig. Daarbij heeft hij een uur de tijd om die Tickutbox-doos uit te leggen hoe dat apparaat werkt, bij mij weten ze namelijk nooit dat de kaarten te vinden zijn onder het kopje "omwisselbiljet" en dat is best frustrerend.
Dat ze durven om de bekerwedstrijd Ajax - feyenoord uit 1995 d'r in te zetten. Dat ze wonnen was memorabel ja, maar die schandalige spreekkoren aan het adres van de overleden vrouw van Van Gaal zeker vergetenquote:Op maandag 10 april 2006 08:43 schreef -Wolf- het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Memorabele_wedstrijden_van_Feyenoord
What the fuck? Ze laten ook alles toe in Wiki.
Kan iemand een AJAX tegenhanger maken?
Ik zie het nu ook staan maar bij supporterszaken zeiden ze vanochtend heel iets anders.quote:Op maandag 10 april 2006 17:03 schreef Terrorbita het volgende:
Deze info is vandaag vrijgegeven over de bekerfinale op Ajax.nl
Algemene informatie bekerfinale
Amsterdam, 10 april 2006
Aangezien wij nogal wat reacties ontvangen met vragen over de finale van de Gatorade Cup tussen AFC Ajax en PSV willen wij graag enige informatie verstrekken.
- Je koopt eerst een omwisselbiljet. Deze worden in de treinen en bussen omgewisseld voor een originele kaart.
- Je bent verplicht om een geldig legitimatiebewijs en je persoonsgebonden Club Card mee te nemen.
- Iedereen is verplicht om vanaf de Amsterdam ArenA op te stappen. Informatie over opstaptijden volgt t.z.t.
- Omwisselbiljetten zijn alleen overdraagbaar aan supporters met een Ajax Club Card.
Uitleg prijsverschil (tussen het omwisselbiljet van Ajax en PSV)
In onderstaande tekst wordt in het kort aangeven wat de voornaamste redenen voor het prijsverschil zijn tussen het omwisselbiljet van Ajax en die van PSV:
- De prijs van het omwisselbiljet van de bekerfinale is inclusief vervoer, organisatiekosten en parkeren op P2.
- Ajax is verplicht een extra verzekering af te sluiten voor het vervoer;
- De supportersvereniging van PSV heeft een bijdrage geleverd voor de kosten van het busvervoer.
Ow dan sta ik er om 10 uur, ik woon toch in Amsterdam dus er zijn 1000 verkooppunten hier ofzoquote:Op maandag 10 april 2006 15:37 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Terwijl de verkoop om 1000 begint?
Jawel maar met die van me pa haal ik voor hem snappiequote:Op maandag 10 april 2006 18:08 schreef Terrorbita het volgende:
je koopt een kaartje alleen voor een ander en niet voor jezelf of?
wij gaan met 3 man en woensdag morgen om 10:00 haalt een van ons de kaarten met alle 3 onze scc's
Voor ruim meer dan 12 miljoen? Ja, doe maar danquote:Op maandag 10 april 2006 18:12 schreef marsu het volgende:
Ze moeten Babel niet verkopen. Wat vinden jullie?
Wacht even, heb je wel een seizoenkaart of clubkaart? Dan kan je toch gewoon naar een ticketbox gaanquote:Op maandag 10 april 2006 18:15 schreef Jajong het volgende:
Normaal haal ik kaartjes, via mijn voetbalclub.. Dat kan nu niet neem ik aan? Zo niet.. Hoe kom ik dan aan kaartjes.
Nee, dat heb ik dus niet.quote:Op maandag 10 april 2006 18:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wacht even, heb je wel een seizoenkaart of clubkaart? Dan kan je toch gewoon naar een ticketbox gaan![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 18:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dan kan je de bekerfinale wel op je buik schrijven![]()
Bronquote:Op maandag 10 april 2006 18:34 schreef cultheld het volgende:
Ajax schijnt rond te zijn met Ten Cate.
Reinstatement of Steef ?quote:Op maandag 10 april 2006 18:38 schreef cultheld het volgende:
Ik meld het niet voor de lol. De bron is oké.
Wie is de bron dan?quote:Op maandag 10 april 2006 18:38 schreef cultheld het volgende:
Ik meld het niet voor de lol. De bron is oké.
Steef. Die staat op Ajaxtalk (wat veel serieuzer is dan bijv. fok) bekend als kwaliteitsuser.quote:
quote:Nee, weet voor de rest ook niks. Normaalgesproken goed ingelichte mensen zeggen 't zeker te weten.
Ik hou een flinke slag om de arm. Al weet ik wel dat Ten Cate de absolute nummer 1 van MvG is.
Aldus Steef.quote:Nee, weet voor de rest ook niks. Normaalgesproken goed ingelichte mensen zeggen 't zeker te weten.
Ik hou een flinke slag om de arm. Al weet ik wel dat Ten Cate de absolute nummer 1 van MvG is.
Ey iemand daar heeft mijn icoon gejat gvdquote:Op maandag 10 april 2006 18:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Steef. Die staat op Ajaxtalk (wat veel serieuzer is dan bijv. fok) bekend als kwaliteitsuser.
quote:Op maandag 10 april 2006 19:04 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ey iemand daar heeft mijn icoon gejat gvd![]()
Hee, suc6 he daar in Eindhoven...!quote:PSV presenteert Jan Wouters
Maandag 10 april 2006 - Eindhoven – Met de aanstelling van assistent-trainer Jan Wouters hoopt PSV deze week een eerste stap te zetten met de opbouw van een nieuwe technische staf. Henk ten Cate is een belangrijke kandidaat om hoofdtrainer te worden. De afgelopen week zijn de eerste serieuze contacten gelegd met kandidaten om Guus Hiddink op te volgen als hoofdtrainer. Ten Cate staat daarbij hoog genoteerd, zo bevestigde de clubleiding gisteren. De huidige assistent-trainer van FC Barcelona heeft vermoedelijk meerdere ijzers in het vuur. Zo wordt zijn naam ook genoemd bij Ajax, waar de positie van Danny Blind onzeker is. Overigens loopt het contract van Ten Cate bij Barcelona nog door.
aHahahhahahquote:Op maandag 10 april 2006 19:23 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Hee, suc6 he daar in Eindhoven...!
Toch weer hartverwarmend dat je zoveel geeft om onze spelersquote:Op maandag 10 april 2006 19:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Naar Barca gaan is het domste van Babel kan doen. Hij moet gewoon elke week spelen op zo'n leeftijd. Geen back-up voor Messi of Eto 'o zijn.
Helemaal als dadelijk ook nog eens blijkt dan Henry komt.
Kerel kap nou eens met die onzin man! Je gaat de laatste tijd vaker offtopic dan dat ik doe. Zegt al heel wat over je zelf.quote:Op maandag 10 april 2006 19:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Toch weer hartverwarmend dat je zoveel geeft om onze spelers.
Als hij geen clubkaart heeft kan dat niet nee.quote:Op maandag 10 april 2006 19:35 schreef Max-Westerman het volgende:
3
Ohja Ik heb ook en Supp CC en me vader ook
Ik wil wel naar de finale maar me vader is nog niet zeker
Is het dan ook mogelijk om dat kaartje wat ik dan via de CC van me vader koop aan een vriend te geven?
Of is dat allemaal persoonsgebonden ofzo?
Oh op de andere pagina lees ik dat dat niet kan![]()
Stam, Perez, Huntelaar...quote:Op maandag 10 april 2006 19:46 schreef Erwtensoep het volgende:
hoezo is het zo'n notoire geruchtenverspreider?
Altijd fout ook.quote:Op maandag 10 april 2006 19:46 schreef Erwtensoep het volgende:
hoezo is het zo'n notoire geruchtenverspreider?
Riep hij dat enkele jaren geleden al dan, toen dat gerucht hier al stond??quote:Op maandag 10 april 2006 20:01 schreef Radegast het volgende:
Nou, met Perez was Steef toch één van de eerste...
Enkele jaren geleden?quote:Op maandag 10 april 2006 20:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Riep hij dat enkele jaren geleden al dan, toen dat gerucht hier al stond??
Dat mag de hoofdtrainer bij psv wordenquote:Op maandag 10 april 2006 20:10 schreef StarGazer het volgende:
Nou hoop ik toch niet dat ene Vaantje assistent trainer bij Ajax gaat worden
Toen Koeman nog trainer was ja. Najaar 2004 ofzo, toen speelde die overgang hier al. Sindsdien zijn velen het blijven roepen, dan komt het vanzelf wel eens uit als het echt rond komt.quote:
quote:Op maandag 10 april 2006 20:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Toen Koeman nog trainer was ja. Najaar 2004 ofzo, toen speelde die overgang hier al. Sindsdien zijn velen het blijven roepen, dan komt het vanzelf wel eens uit als het echt rond komt.
meer dan 12 miljoen voor een bankzitterquote:Op maandag 10 april 2006 18:12 schreef marsu het volgende:
BARCELONA- Volgens enkele Spaanse kranten staat Ajacied Ryan Babel hoog op het verlanglijstje van de Spaanse landskampioen FC Barcelona. Met het nakende vertrek van spits Henrik Larsson en de moeizame onderhandelingen met Thierry Henry, ziet men in Babel een uitstekende oplossing.
Babel, die dit seizoen veelvuldig bankzitter is bij de Amsterdammers, lijkt niet onwelwillend tegenover een buitenlands avontuur te staan. Een heikel punt is echter de transfersom.
Eerder dit jaar toonde ook Sevilla al interesse in de 19-jarige Babel en was bereid 12 miljoen euro op tafel te leggen. Ajax wimpelde het bod echter resoluut af. Wanneer Barcelona zich van de diensten van de geboren Amsterdammer wil verzekeren, zullen ze beduidend dieper in de buidel moeten tasten.
Ajax wil nog geen reactie geven op de sluimerende geruchten. Wel vertelt technisch directeur Martin van Geel dat iedere speler in principe te koop is.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ze moeten Babel niet verkopen. Wat vinden jullie?
Iemand die standaard om 18:00 moet eten en onder de duim zit bij z'n mokkel moet wel vol zitten met frustraties en je bewijst het keer op keer weer. Vooral dat "we" op een internetforum zegt mij wel weer genoegquote:Op maandag 10 april 2006 20:21 schreef methodmich het volgende:
Ach, weer verdrietig dat we Steefje niet serieus nemen....
quote:Op maandag 10 april 2006 20:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Iemand die standaard om 18:00 moet eten en onder de duim zit bij z'n mokkel moet wel vol zitten met frustraties en je bewijst het keer op keer weer. Vooral dat "we" op een internetforum zegt mij wel weer genoeg.
Nooit eerder gehoord? Hij is hier dan ook al sinds '97. En Deens en Nederlands is niet zo verschillend qua uitspraken enzo.quote:Op maandag 10 april 2006 22:01 schreef M0NTANA het volgende:
Wat spreekt die Kenneth Perez eigenlijk goed Nederlands: http://www.talpa.tv/web/show/id=53152/pagenum=6/videoid=129381
quote:Onderhandelingen met Cziommer gestart
Maandag 10 april, door SV, Amsterdam, 21.02u GMT+01.00, AS
Uit een betrouwbare bron heeft Ajax Showtime (AS) vernomen dat de onderhandelingen tussen Roda JC-speler Simon Cziommer en Ajax inmiddels zijn gestart.
Anderhalve week geleden meldde Cziommer al via een tussenpersoon aan AS dat hij Ajax als zijn droomclub beschouwt. De Amsterdammers willen de transfervrije Cziommer graag volgend seizoen aan het middenveld toevoegen
Wat voor een programma ben jij aan het kijken danquote:Op maandag 10 april 2006 22:40 schreef Jasza het volgende:
Jaaaaa, Ajax heeft psv afgetroeft om ten Cate
Een erg groot talent, die in eigen land (zoals zoveel spelersquote:
Agh Ten Cate heeft een voorkeur voor Ajax, dus dan kan je het al raden wie hij kiestquote:Op maandag 10 april 2006 22:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat voor een programma ben jij aan het kijken dan![]()
Stam had een voorkeur voor psv, maar ging toch naar Ajax. Als PSV slagvaardig is, gaat 'ie daar gewoon heen hoor. Als 'ie al weggaat.quote:Op maandag 10 april 2006 22:44 schreef Jasza het volgende:
[..]
Agh Ten Cate heeft een voorkeur voor Ajax, dus dan kan je het al raden wie hij kiest![]()
Ajax heeft hem ook al benaderd, en psv wil liever Jolquote:Op maandag 10 april 2006 22:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Stam had een voorkeur voor psv, maar ging toch naar Ajax. Als PSV slagvaardig is, gaat 'ie daar gewoon heen hoor. Als 'ie al weggaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |