Als in Nederland de jongens die een versterking zijn (Denny Landzaat en Joris Mathijsen) onhaalbaar zijn, wordt er over de grens gekeken. We kunnen natuurlijk ook wel Nederlandse subtoppers halen Simon Cziommer), maar dan enkel voor de breedte. Ajax is een topclub, dus hoort het te bestaan uit topspelers.quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
lijkt jij inderdaad onhaalbaar om die jongen te halen.
overigens, waarom weer in het buitenland zoeken naar versterking?
zouden ze er nog een keer intrappen bij Ajax ?quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:01 schreef the_hunter het volgende:
Zlatan duikt op bij straatvoetbal Amsterdam
Op uitnodiging van Nike was Zlatan gisteren even in Amsterdam. In het kader van een reclamecampagne van Nike deed de voormalig spits van Ajax mee tijdens een straatvoetbaltoernooi. "Het is altijd goed om weer terug te zijn, want ik mis Ajax en deze stad" zo liet hij weten tegenover De Telegraaf.
Zlatan![]()
he ja, nog een spits erbij... ben net zo blij dat de helft oprot...quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:28 schreef buzzer het volgende:
[..]
zouden ze er nog een keer intrappen bij Ajax ?
quote:Rel om Defour gaat door: 'Rond met Ajax'
Dinsdag 11 april, door SV, Amsterdam, 10.49u GMT+01.00, GvA
De Belgische krant het Gazet van Antwerpen (GvA) weet op een voor KRC Genk ongelukkig moment te melden dat Steven Defour persoonlijk rond is met Ajax. Eerder meldde Voetbalprimeur.nl dit al.
Gisteravond publiceerde KRC Genk echter op haar website dat ze niets van Ajax hebben gehoord en overwegen een claim bij de UEFA in te dienen.
De 17-jarige middenvelder kan bij Ajax volgens GvA een contract tekenen voor vijf jaar. Genk wil Defour graag behouden en zal naar alle verwachting een hoge transfersom vragen.
Ook 47 euro, is gewoon hetzelfde. PSV betaald minder omdat de supportersvereniging al een deel had betaald ofzoquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:39 schreef Riro het volgende:
Hoeveel zal de buscombi naar de kuip ongeveer gaan kosten?
Oh oke! Dankjequote:Op dinsdag 11 april 2006 11:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ook 47 euro, is gewoon hetzelfde. PSV betaald minder omdat de supportersvereniging al een deel had betaald ofzo![]()
Die T5 boeit niet, je mag gewoon in de trein die je wil gaanquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:36 schreef M0NTANA het volgende:
Mijn kaart is ook binnen, helaas T5. Maar goed, wel verzekerd van de eerste ring.
Je vergeet er bij te melden dat we ook nog Huntelaar hebben die zelfs op krukken nog wel een balletje erin weet te frommelen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:53 schreef TeazNutz het volgende:
ik als 100% AZ'er denk toch echt dat jullie 2006/2007 in jullie zak gaan steken.
helemaal met een Stam (als ie niet zo veel geblesseerd is) die het team kan laten spelen.
Stam is een dikke aanwinst, als hij wat tegen je zegt, dan doe je het gewoon.
Dit integenstelling tot een Sneijder die ff "wat wat" staat te roepen.
Hoewel die toch weinig zal spelen, Perez is de betere van de twee
En niet te vergeten, Babel (ik ga naar buiten en trek naar binnen voordat ik schiet)quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:56 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Je vergeet er bij te melden dat we ook nog Huntelaar hebben die zelfs op krukken nog wel een balletje erin weet te frommelen.![]()
![]()
![]()
...en dat we een spits op de bank hebben die meer waard is dan Van Nistelrooijquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:56 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Je vergeet er bij te melden dat we ook nog Huntelaar hebben die zelfs op krukken nog wel een balletje erin weet te frommelen.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:00 schreef keijz het volgende:
[..]
...en dat we een spits op de bank hebben die meer waard is dan Van Nistelrooij
Gewoon winnen, als je gaat rekenen gaat het altijd mis.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:08 schreef M0NTANA het volgende:
FCG is in de competitie nog ongeslagen in haar nieuwe stadion, dus als de club morgen weet te winnen van FCU en Ajax weet gewoon te winnen van Vitesse, heroveren we de vierde plaats. Maar willen we in de eerste wedstrijd tegen AZ of Feyenoord spelen?
Yep, en als Ajax gewoon weer verliest, en Grunn gewoon weer wint thuis, staat Grunn gewoon weer boven Ajax.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:08 schreef M0NTANA het volgende:
FCG is in de competitie nog ongeslagen in haar nieuwe stadion, dus als de club morgen weet te winnen van FCU en Ajax weet gewoon te winnen van Vitesse, heroveren we de vierde plaats. Maar willen we in de eerste wedstrijd tegen AZ of Feyenoord spelen?
Maar stel nou dat er geen hypothetische veronderstellingen waren.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:13 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Yep, en als Ajax gewoon weer verliest, en Grunn gewoon weer wint thuis, staat Grunn gewoon weer boven Ajax.![]()
quote:Steven Defour heeft volgens de Gazet van Antwerpen een akkoord bereikt met Ajax. Genk ontkent echter dat er gepraat werd en dreigt met een klacht tegen de club. Dat Ajax Defour al een tijd volgt, is niet nieuw. Onder meer sportief directeur Martin van Geel en trainer Danny Blind kwamen hem al bekijken.
"Volgens Nederlandse bronnen heeft Defour een akkoord voor vijf jaar", schrijft GvA vandaag. Defour ligt nog 3 jaar onder contract. Genk reageert op zijn website: "Indien Ajax buiten medeweten van Genk contact gehad heeft met Defour, overwegen we een klacht in te dienen bij de UEFA."
Onder meer sportief directeur Martin van Geel.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:22 schreef Houniet het volgende:
Het schijnt dat Genk Ajax gaat aanklagen. Weet iemand hier meer van
edit
[..]
Misschien omdat hij zich uit de naad werkt voor Ajaxquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:28 schreef Messenga het volgende:
[..]
Onder meer sportief directeur Martin van Geel.
Bijlmer!quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:47 schreef S-Two het volgende:
Ik ga morgen met het ov naar de Arena, welke station kan ik het beste nemen?![]()
O ja?quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:48 schreef Erwtensoep het volgende:
ligt eraan waar je woont he
quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:49 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Duivendrecht...
Waar zit je in et stadionquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:51 schreef S-Two het volgende:
Ik ga vanuit Groningen met de trein. Duivendrecht of Bijlmer moet ik dan pakken?
Bijlmer is naast de arena, maar het kan natuurlijk dat je trein niet stopt op Bijlmer, dan stopt de trein waarschijnlijk wel in duivendrecht. Van daar kun je de metro nemen naar Strandvliet arena of Bijlmer. Ligt eraan waar je in het stadion zit wat het dichtstbij is . . .quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:51 schreef S-Two het volgende:
Ik ga vanuit Groningen met de trein. Duivendrecht of Bijlmer moet ik dan pakken?
watquote:
je kan het vanaf duivendrecht ook prima lopen - 10 min...quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:52 schreef Robar het volgende:
[..]
Bijlmer is naast de arena, maar het kan natuurlijk dat je trein niet stopt op Bijlmer, dan stopt de trein waarschijnlijk wel in duivendrecht. Van daar kun je de metro nemen naar Strandvliet arena of Bijlmer. Ligt eraan waar je in het stadion zit wat het dichtstbij is . . .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |