Staat in het vorige topic:7quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:32 schreef Timmai het volgende:
toch ben ik wel benieuwd hoe ze hier een 2e seizoen van willen maken, want als ze aan het eind van dit seizoen niet ontsnapt zijn is het wel een beetje een anticlimax
euhquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:49 schreef SunChaser het volgende:
maar ep 18 is dus niet echt op de groepen=
Moet e rnog 2 en dan ben ik bij
LOL idd!quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:32 schreef Timmai het volgende:
toch ben ik wel benieuwd hoe ze hier een 2e seizoen van willen maken, want als ze aan het eind van dit seizoen niet ontsnapt zijn is het wel een beetje een anticlimax
Hoezo anticlimaxquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:32 schreef Timmai het volgende:
Eh eerder 15 of 14 geloof ik?quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:57 schreef Lief-visje het volgende:
Michael loopt in aflevering 16 in het pak van een guard
Daar hebben ze al aan gedacht hoorquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:32 schreef Timmai het volgende:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 04:16 schreef CySt het volgende:
Ik kon het toch niet laten. En het is waarschijnlijk episode 19, want als je kijkt op imdb en tv.com zie je dat episode 19 the key is (het onderwerp en de naam van deze ep). Verwarring alom dus. Kwaliteit was wel bagger, maarja wat wil je als je een ruwe versie hebt, die zelfs in de studio nog niet af is (bepaalde shots die missen).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:47 schreef Symer het volgende:
Ik heb hem niet gezien, maar dit is de beschrijving van 18:Nee, dit komt niet overeen. Ik vermoedde al dat het ep 19 was, omdat er bepaalde dingen gebeurden die afgeleid waren uit de vorige aflevering en wat me sterk leek dat in 1 ep kon gebeuren. Maargoed, het is gewoon afwachten wat het geval nou is. Want op IMDB is het lijstje weer aangepast:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt dat overeen met de gelekte aflevering?
Season 1, Episode 16: Brother's Keeper
3 April 2006
Season 1, Episode 17: J-Cat
10 April 2006
Season 1, Episode 18: The Key
Verwarring alom dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hi
Zijn die data al ergens 'bevestigd' dan?quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:49 schreef Symer het volgende:
Het uitzendschema in de OP mist de laatste 2 afleveringen van 8 en 15 mei.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:54 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Ik heb ff hieronder spoiler-info geplaats over de 'finale episode' (aflevering 22). Dit wordt zo geweldig, ik zou zeggen lees de info en laat je fantasie de vrije loop..
Ik kan niet wachtennnnn
ziet er veelbelovend uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Weisst
In het persbericht over het tweede seizoen staat dat de finale (afl 22) van dit seizoen op 15 mei is.quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:01 schreef Miguel het volgende:
[..]
Zijn die data al ergens 'bevestigd' dan?
Zei iemand spoilersquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:18 schreef Symer het volgende:
[..]
In het persbericht over het tweede seizoen staat dat de finale (afl 22) van dit seizoen op 15 mei is.
Ik wil wel linken, maar het staat vol met spoilers![]()
Er staat niks boeiends in joh, het is een oud berichtje met spoilers die, althans voor mij, al bekend warenquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:30 schreef Lief-visje het volgende:
Ik heb geklickt en daarna meteen weer weggeklick
durf het toch niet te lezen
Wat denk je zelfquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:25 schreef Symer het volgende:
Oké, hier dan. Niet op klikken als je niet wilt weten hoe seizoen 1 afloopt, of Lincoln het overleefd of niet en waar seizoen 2 over gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze kunnen moeilijk in het 2de seizoen de (eet)verrichtingen van Bellick gaan volgenhi
quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:38 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Wat denk je zelf...
Waarom zou dat raar zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijdens aflevering 14 dacht ik echt dat Lincoln het niet zou halen en sindsdien zou het me niks verbazen als het echt gebeurd.
Ik zie Lincoln namelijk niet echt een toegevoegde waarde hebben in een seizoen twee.
Hoezo zie jij Lincoln geen toegevoegde waarde hebben in seizoen 2?quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:49 schreef Symer het volgende:
[..]
Waarom zou dat raar zijn?
Tijdens aflevering 14 dacht ik echt dat Lincoln het niet zou halen en sindsdien zou het me niks verbazen als het echt gebeurd.
Ik zie Lincoln namelijk niet echt een toegevoegde waarde hebben in een seizoen twee.
Stel: Lincoln wordt geëxecuteerd in de finale. Door de druk van de anderen (T-Bag enzo) zal Michael alsnog moeten ontsnappen en op de vlucht moeten slaan. Bovendien zal hij wraak willen nemen op de vice-president.quote:Op zondag 9 april 2006 00:07 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Hoezo zie jij Lincoln geen toegevoegde waarde hebben in seizoen 2?
Yeah, whateverquote:Op zondag 9 april 2006 12:29 schreef Symer het volgende:
[..]
Stel: Lincoln wordt geëxecuteerd in de finale. Door de druk van de anderen (T-Bag enzo) zal Michael alsnog moeten ontsnappen en op de vlucht moeten slaan. Bovendien zal hij wraak willen nemen op de vice-president.
Als Michael en Lincoln ontsnappen zal de vice-president achter hen aan gaan, als Lincoln het niet haalt zal Michael achter de vice-president aangaan. Beide mogelijkheden lijken mij plausibel.
Meldt zich ook voor seizoen 2quote:Op zondag 9 april 2006 12:48 schreef Lief-visje het volgende:
Lief-visje blijft vol verwachting wachten tot seizoen 2
Volgens de mensen die de (omstreden) aflevering gezien hebben is het ep 19. Je kunt/we kunnen dus volgende week pas 18+19 bekijken.quote:Op zondag 9 april 2006 12:56 schreef Bullet-tooth het volgende:
Waarom komt er nou geen duidelijkheid over die geleakte episode. Ik wil dinsdag 2 episodes achter elkaar kijken, maar als de geleakte ep18 eigenlijk ep19 is kan dat niet en moet ik nog een week wachten.
Ik heb hem gezien en weet bijna zeker dat het 19 isquote:Op zondag 9 april 2006 12:56 schreef Bullet-tooth het volgende:
Waarom komt er nou geen duidelijkheid over die geleakte episode. Ik wil dinsdag 2 episodes achter elkaar kijken, maar als de geleakte ep18 eigenlijk ep19 is kan dat niet en moet ik nog een week wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You go to Hell , You go to HELL and you DIE
Ik zou eerder Michael met Jack Bauer vergelijken dan Lincoln.quote:Op zondag 9 april 2006 12:38 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Yeah, whatever...je ziet Jack Bauer toch ook het loodje leggen in 24
..
Majah, als je wilt geloven dát wilt geloven, be my guess..
Linc wordt erg in seizoen 2![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AHWWW! Ik wil wel lezen, maar ik doe het nietquote:Op zondag 9 april 2006 13:12 schreef Here_Jezus het volgende:
[..]
Ik heb hem gezien en weet bijna zeker dat het 19 is
der komt zoveel informatie naarboven dat dat gewoon niet past in 1 episode .
Big ass spoiler niet lezen als je 19 nog niet heb gezien!!!
Doe dat dan slechter word je der niet vanquote:Op zondag 9 april 2006 13:27 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
AHWWW! Ik wil wel lezen, maar ik doe het niet...Anders kan ik net zo goed ep 19 zelf kijken
..
Dan maar nog een weekje w8en op 18+19![]()
![]()
J-Cat, denk ikquote:Op zondag 9 april 2006 17:26 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Iemand weet hoe E17 heet toevallig?
I knowquote:Op zondag 9 april 2006 17:28 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
J-Cat, denk ik![]()
en nee, hij is nog niet te dl'en
Ik heb niet voor niets zo'n prachtige OP in elkaar gezetquote:Op zondag 9 april 2006 17:26 schreef Ranja_Ranja het volgende:
dat heb ik 17 posts hierboven nog vermeld. en het staat in de OP. Topic doorlezen kan helpen in geval van obvious questions.quote:Op zondag 9 april 2006 17:26 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Have some patiencequote:Op zondag 9 april 2006 19:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ikke will ziehien!!!!
Wil je me alstublieft vergeven, ik durf nu ook gewoon niet meer naar buiten van de schaamtequote:Op zondag 9 april 2006 19:42 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
[..]
dat heb ik 17 posts hierboven nog vermeld. en het staat in de OP. Topic doorlezen kan helpen in geval van obvious questions.
Have some faithquote:
lijkt me niet sterk dat Lincoln het overleeft, of ze moeten met een goede plottwist komen. Als Michael en Linc samen ontsnappen gaan ze ergens in Mexico lekker aan de Corona'tjes, geen verhaal meer, einde. Wat ook trouwens kan is dat Linc of Veronoca ontvoerd wordt door de gang van de VP.....quote:Op zondag 9 april 2006 12:29 schreef Symer het volgende:
[..]
Als Michael en Lincoln ontsnappen zal de vice-president achter hen aan gaan, als Lincoln het niet haalt zal Michael achter de vice-president aangaan. Beide mogelijkheden lijken mij plausibel.
ookquote:Op zondag 9 april 2006 20:52 schreef telamomtepoepn het volgende:
[..]
haha, ep 4, have some faith papi, have some faith
Wha, echt! Hoe kut, ik verheugde me zo op dinsdag twee eps achter elkaar.quote:Op zondag 9 april 2006 13:09 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Volgens de mensen die de (omstreden) aflevering gezien hebben is het ep 19. Je kunt/we kunnen dus volgende week pas 18+19 bekijken.
Volhoudennnn![]()
![]()
Verplaats het 7 dagenquote:Op zondag 9 april 2006 21:30 schreef NiNi het volgende:
[..]
Wha, echt! Hoe kut, ik verheugde me zo op dinsdag twee eps achter elkaar.
Knutselt een papieren zwaantje in mekaar!quote:Op zondag 9 april 2006 20:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ooken de latere Eps...
Linc zei dat tegen Fish
en Fish daarna weer tegen Linc
Het zijn er echt 22. Die zijn overigens al opgenomen, vandaar de vele spoilers die de ronde doen. er zal wel een flinke pauze zitten tussen seizoen 1 en 2. Dus dat wordt wachten, na de grote cliffhanger in ep 22quote:Op maandag 10 april 2006 12:23 schreef V-Unit het volgende:
Maarum is het zeker dat het 22 eps zijn? Niet 24 ofzo? Kvind het anders maar klote cut. Als ze nou bij 11 die pauze hielden dan was het nu weer eerlijk verdeelt
En zijn al die episodes al vooraf opgenomen of word dat nu gewoon gedaan?
kraanvogel :pquote:Op maandag 10 april 2006 12:21 schreef V-Unit het volgende:
[..]
Knutselt een papieren zwaantje in mekaar!
Er gaan mensen dood. Maar Lincoln niet. Seizoen 2 gaat immers om Lincoln & Micheal.quote:Op maandag 10 april 2006 12:55 schreef Eastman het volgende:
Om ze zijn er uit in aflevering 22 of lin gaat dood...
Ik kan me niet voorstellen dat een seizoen eindigt zonder dat er iets dramatisch gebeurt.. of dat er iets gebeurt waar iedereen al 21 afleveringen op heeft zitten wachten..
quote:Op maandag 10 april 2006 13:24 schreef gekke_sandra het volgende:
Heb t nog nooit gezien, maar lijkt me heel vet! Zijn er niet ergens torrents van te vinden?
quote:Op maandag 10 april 2006 16:50 schreef tonks het volgende:
*bericht bevattend argument waarom het niet erg is dat tonks een kleine piemel heeft*
cool ik kan een kraanvogel vouwen!!!!!quote:Op maandag 10 april 2006 13:03 schreef dapluiz het volgende:
http://www.newton.mec.edu/Angier/DimSum/Origami%20Lesson.html
Niets torrentsquote:Op maandag 10 april 2006 16:50 schreef tonks het volgende:
Torrents hahaha! jullie moeten wachten op jullie aflevering ik heb hem binnen 5 minuten.
http://www.sadako.com/fold/folding.htmlquote:Op maandag 10 april 2006 13:03 schreef dapluiz het volgende:
http://www.newton.mec.edu/Angier/DimSum/Origami%20Lesson.html
Dat is een neppert, die staat er al een tijdjequote:Op maandag 10 april 2006 14:26 schreef rthls het volgende:
Hmm, er is een torrent van 17, alleen er zijn nul seeders en bijna 1500 leechers
Ik heb ze vrijdag allemaal achter elkaar gekekenquote:Op maandag 10 april 2006 17:02 schreef Sjoem het volgende:
Ik ben verslaafd
Ik heb eergisteren 4 afleveringen achter elkaar gezien, maar toen was het toch echt bedtijd
quote:Op maandag 10 april 2006 17:01 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Maar ben benieuwd hoe het afloopt, of Sara d'r mondje houdt![]()
Over het bewaakers uniform in zijn huid.quote:Op maandag 10 april 2006 17:33 schreef Hammet het volgende:
[..]
Over welke ep heb je het nu? Want ik heb geen flauw idee waar je het over hebt.
Oh dat ja.quote:Op maandag 10 april 2006 17:43 schreef onderjas het volgende:
[..]
Over het bewaakers uniform in zijn huid.
Juistquote:Op maandag 10 april 2006 17:43 schreef onderjas het volgende:
[..]
Over het bewaakers uniform in zijn huid.
quote:Op maandag 10 april 2006 17:01 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Niets torrents![]()
Soms wel![]()
Maar ben benieuwd hoe het afloopt, of Sara d'r mondje houdt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Big dick.
quote:Op maandag 10 april 2006 18:15 schreef HassieBassie het volgende:
[..]Yep daarmee verpest je de serie bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
Dan moet je idd niet kijken doe ik ook niet kan niet wachten tot ik aflevering 17 zie.quote:Op maandag 10 april 2006 18:18 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Yep daarmee verpest je de serie bedankt![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 17:24 schreef Yonderboi het volgende:
http://www.sadako.com/fold/folding.html
Als ik die plaatjes al zie, word ikquote:Op maandag 10 april 2006 18:45 schreef Miguel het volgende:
[..]
wie heeft er ook al een kraanvogel gevouwen?
![]()
[afbeelding]
Eey we hebben dezelfde tv !!quote:Op maandag 10 april 2006 18:45 schreef Miguel het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Kijk jij er ook elke dinsdag PB opquote:Op maandag 10 april 2006 18:50 schreef Lief-visje het volgende:
Eey we hebben dezelfde tv !!
I will give it a tryquote:Op maandag 10 april 2006 19:00 schreef Miguel het volgende:
[..]
Kijk jij er ook elke dinsdag PB op![]()
Ennuh Linc, zo moeilijk is het niet hoor, redelijk eenvoudig zelfs
Jeps kabeltjes aansluiten van de computer op de tvquote:Op maandag 10 april 2006 19:00 schreef Miguel het volgende:
[..]
Kijk jij er ook elke dinsdag PB op![]()
Ennuh Linc, zo moeilijk is het niet hoor, redelijk eenvoudig zelfs
Ik!quote:Op maandag 10 april 2006 18:45 schreef Miguel het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
je moet vouwblaadjes nemen werken een stuk makkelijker heb nog een doos vol kraanvogels op zolder liggen in de tijd dat wij thuis creatief aan het vouwen warenquote:Op maandag 10 april 2006 19:07 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik!![]()
[afbeelding]
Wat een pokkewerk met een stukje papier van 9x9 cm![]()
http://www.xs4all.nl/~marksjr/origami/page.html?title=Kraanvogel&first=0&last=24&target=0quote:Op maandag 10 april 2006 20:26 schreef Here_Jezus het volgende:
Hoe vouw ik zo'n vogel ?
Zie mijn post .. + linkquote:Op maandag 10 april 2006 22:18 schreef tonks het volgende:
Die kraanvogel lukt me echt niet godverdomme
ja ik heb me hoofd er ook niet helemaal bijquote:Op maandag 10 april 2006 23:11 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
Zie mijn post .. + link
Dat voorbeeld is redelijk makkelijk! Btw een stuk printerpapier is niet echt ideaal om em mee te maken..
Dit is niet de zwaan die je in de prison break ziet... Die kan namelijk drijven op het water door een platje zegmaar aan de onderkant...quote:Op maandag 10 april 2006 21:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
http://www.xs4all.nl/~marksjr/origami/page.html?title=Kraanvogel&first=0&last=24&target=0
Dat was toch al bekend?quote:Op dinsdag 11 april 2006 05:06 schreef bob1234 het volgende:
En die screener is in ieder geval niet aflevering 18 denk 19, dus nog een week wachten![]()
http://www.thekhans.me.uk/forum/viewtopic.php?t=990&highlight=prison Hier zie je een filmpje van de echte PB zwaan.quote:Op maandag 10 april 2006 23:38 schreef Eastman het volgende:
[..]
Dit is niet de zwaan die je in de prison break ziet... Die kan namelijk drijven op het water door een platje zegmaar aan de onderkant...
de versie van prison break staat hier http://www.fox.com/prisonbreak/downloads/origami/crane.pdf
edit:
foutje.... ik heb die van fox site zelf gevouwen, maar hij lijkt er nog minder op dan de versie in hier boven
Hij lult uit zijn nek, wees maar gerustquote:Op maandag 10 april 2006 18:18 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Yep daarmee verpest je de serie bedankt![]()
Ik had het meteen door toen ik hem keek. Ze waren bezig met verhaallijnen die in de vorige aflevering waren gebeurd en dat kon echt niet allemaal in één aflevering zijn gepropt, dus moest er nog een aflevering tussen zitten, 18 dus.quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:03 schreef tonks het volgende:
[..]
Kwam er ook te laat achter. maar nu ga ik hem afkijken ook
Dat vond ik ook meteenquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:01 schreef tonks het volgende:
Ik vind dat whack shack pak wel cool eigenlijk
Er zijn in Amerika onwijs veel mensen die pro alternatieve energie zijn, aldus die ene vrouw. Zou de vice-president nee stemmen, zou dat haar veel stemmers kosten. Daarom moet zij wel ja stemmen om de schijn op te houden en zoveel mogelijk stemmers te trekken.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:07 schreef Geqxon het volgende:
Die vent met het petje is dus inderdaad zijn vader
En snapt iemand dat hele gebeuren met de Vice President en het stemmen?
nee.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:59 schreef prisonbreakrocks het volgende:
ik denk dat ik al een gevonden heb
je mag hier zeker niet links zetten waarde afleveringen van kan downloaden of wel?
<is hier nieuw>
Tis nu weer wachten tot 17 Aprilquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:09 schreef Geqxon het volgende:
Voor iedereen die met ep 18 en 19 de mist in gegaan is: Moet je maar niet gelekte episodes
Of deed alsof. Het zal vas wel goed komen. Ik vraag me alleen af hoe Michael erweer uit komtquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:15 schreef crossover het volgende:
Niet meer zeiken over de verkeerde afleveringen nu! Een hele pagina vernaaid aan dat geouwehoer..
Vond het wel een goede aflevering, alleen een zware teleurstelling dat Haywire Michael niet meer 'herkende'.
Hij heeft 't script gelezenquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:39 schreef NiekieW. het volgende:
17 was weer een gave aflevering, maar LJ had het anders moeten aanpakken. En gaaf hoe michael dat deed, hoe komt ie toch elke keer weer op die ideën. echt gave serie!
Ongelofelijk goed geacteerd van Scofieldddddquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:39 schreef NiekieW. het volgende:
17 was weer een gave aflevering, maar LJ had het anders moeten aanpakken. En gaaf hoe michael dat deed, hoe komt ie toch elke keer weer op die ideën. echt gave serie!
Kun je geen spoiler tags gebruiken? Moet 17 nog zien als ik hem ergens kan vindenquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:42 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Ongelofelijk goed geacteerd van Scofielddddd...
Wel raar dat hij een paar cellen naast Linc werd geplaatst, en toch kon praten via het putje vanuit zijn cel...je zou dan denken dat hij op de 2de verdieping zit
...
Majah, kan nu al niet wachten op ep 18![]()
Nee. dat hoeft hij niet.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:45 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Kun je geen spoiler tags gebruiken? Moet 17 nog zien als ik hem ergens kan vinden![]()
17 is al officieel op tv geweest, dus vanwaar de spoilersquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:45 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Kun je geen spoiler tags gebruiken? Moet 17 nog zien als ik hem ergens kan vinden![]()
Ja zie het al zit helemaal in het verkeerde topic mee te lezenquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:48 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
17 is al officieel op tv geweest, dus vanwaar de spoilers![]()
Ennehh, vooral in dit topic komen als je ep 17 nog niet gezien hebt![]()
![]()
Waar heb je het over man. Die gast acteert middelmatig.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:42 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Ongelofelijk goed geacteerd van Scofielddddd...
Whateverquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waar heb je het over man. Die gast acteert middelmatig.En dan ben ik nog niet eens zó kritisch.
Mja op zich heb je wel gelijk: het enige wat die gast doet is een beetje nors kijken en eentonig pratenquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:28 schreef TC03 het volgende:
Waar heb je het over man. Die gast acteert middelmatig.En dan ben ik nog niet eens zó kritisch.
Zeker, voor een serie als dit is ie wel geschikt. Maar qua acteerwerk is het vrij matig allemaal.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:39 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Mja op zich heb je wel gelijk: het enige wat die gast doet is een beetje nors kijken en eentonig pratenToch vind ik hem wel wat hebben
![]()
Wat een kut leven moet jij hebbenquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zeker, voor een serie als dit is ie wel geschikt. Maar qua acteerwerk is het vrij matig allemaal.
Oh daar is onze publieksmongool weer.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:41 schreef tonks het volgende:
[..]
Wat een kut leven moet jij hebben. jij vind wel alles slecht ofniet?
Is dit één van je intelligentere opmerkingen? Doe eens een keer niet zo stoer, mannetje.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:45 schreef tonks het volgende:
[..]
Wat een slecht berichtje, dat kan echt niet hoor..
Hij begon.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:49 schreef prisonbreakrocks het volgende:
[..]
Zeik jij mensen af omdat je je dan zelf beter voelt of gewoon zonder reden?
Of anders watquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Is dit één van je intelligentere opmerkingen? Doe eens een keer niet zo stoer, mannetje.![]()
![]()
Of een t-bagquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:55 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
We hebben hier duidelijk een Bellick nodig![]()
![]()
What ya saying, YOquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:56 schreef TC03 het volgende:
Die domme wigger is er iig al.
Dan heeft hij vast al een topic-report gedaan!quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:56 schreef TC03 het volgende:
Die domme wigger is er iig al.
Stuurde hij die naar zijn mail dan?quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:00 schreef prisonbreakrocks het volgende:
zullen we het weer over prison break hebben.
ik vroeg me af die foto die LJ had gemaakt en naar zijn email stuurde, kunnen ze daar niet wat mee?
Te erge afleveringenquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:58 schreef Geqxon het volgende:
Als ik dit topic lees krijg ik flashbacks naar episode 6 & 7
ik dacht van wel.. maar tegelijker tijd belde zijn pa vanuit de gevangenis dus weet niet of dat nou aangekomen is.. is ook niks meer over gezegt verderquote:
Dat's niet zo bestquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:02 schreef tonks het volgende:
IK heb trouwens net heel seizoen 1 weggegooid per ongeluk.
over een uurtje ofzo heb ik alles gelukkig weerquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:03 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dat's niet zo best, als je 1 ding goed moet bewaren
![]()
Kan jij de 17de aflevering ook al niet vinden? Ben er ook al naar op zoek, maar moet de 16de eerst nog zien.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:45 schreef Razor21 het volgende:
[..]
trouwensquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:28 schreef TC03 het volgende:
Wel toffe aflevering. Ik hou wel van die situaties als er meerdere dingen zijn die het plan allemaal volkomen tegenwerken.
[..]
Nu je het zegt ja. Altijd zo'n blik van: "Hmm, what have we got here. Isn't that interesting..."quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:21 schreef Hammet het volgende:
blablabla fanboys
ik vind het acteerwerk ook allesbehalve hoogstaand. Ja, voor de serie is het goed, maar 24/7 met zo'n getergde blik rondkijken is niet bepaald oscar-niveau.
Beetje Horatio Cain in CSI: Miami. Daar is hetzelfde verhaal.
We zitten nog steeds in season 1.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:02 schreef tonks het volgende:
IK heb trouwens net heel seizoen 1 weggegooid per ongeluk.
En dan die zonnebril van hem af om vervolgens naar de hemel te kijken.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nu je het zegt ja. Altijd zo'n blik van: "Hmm, what have we got here. Isn't that interesting..."
-LEES-HET-TOPIC-EENS-DOOR-quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:47 schreef Super7fighter het volgende:
Is 18 verkrijgbaar of niet? Anders staak ik mijn zoektocht.![]()
Nee, hij komt pas volgende week in de USAquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:47 schreef Super7fighter het volgende:
Is 18 verkrijgbaar of niet? Anders staak ik mijn zoektocht.![]()
Na het gekibbel op verschillende torrent-sites te gelezen, hou ik het wel voor gezien.quote:
Ik heb 19 gezien. Konden ze niet de juiste jatten?quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:34 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Nee, hij komt pas volgende week in de USA![]()
Dat was iddquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:26 schreef wolfrolf het volgende:
Shit hee, die omschakeling van die blik van MichaelBizar. Kippenvel hier
Prison Break
Jah.. hij had ook een foto gemaakt van die agent..quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:00 schreef prisonbreakrocks het volgende:
ik vroeg me af die foto die LJ had gemaakt en naar zijn email stuurde, kunnen ze daar niet wat mee?
Ik vond het wel een domme actie van hemquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:57 schreef Linc_The_Sink het volgende:
LJ is echt een tjappie...schiet die man neer/dood of doe niks
![]()
<----quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:53 schreef jon01104 het volgende:
haha kheb het hier een paar keer zitten bekijken ... idd super die omschakeling
ja hij is echt een fucking huiliequote:Op dinsdag 11 april 2006 21:57 schreef Linc_The_Sink het volgende:
LJ is echt een tjappie...schiet die man neer/dood of doe niks
![]()
-edit-quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:53 schreef Ben_Trotter het volgende:
Wederom een mooie aflevering![]()
Heb trouwens deze aflevering in 720P kwaliteit gekeken ( 1280 x 720 ) .
Dat is dus echt te mooi voor woorden![]()
Normaal is er weinig verschil tussen de normale en de HD versie maar nu echt wel duidelijk te merken dat dit beter was....
(en sorry voor het Off-topic gelul)
Ik erger me echt dood aan hem.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja hij is echt een fucking huilie![]()
![]()
Ja leuk gedaan, wel super voorspelbaar, maar toch leuk gedaanquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:26 schreef wolfrolf het volgende:
Shit hee, die omschakeling van die blik van MichaelBizar. Kippenvel hier
Prison Break
Bron? Aangezien TV.com ook 20 aangeeft. Evenals elke andere sitequote:Op woensdag 12 april 2006 01:03 schreef Merkie het volgende:
IMDB is ook maar vrijwilligerswerk. Er komen 22 eps.
current season: 1 (22 episodes)quote:Op woensdag 12 april 2006 01:06 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Bron? Aangezien TV.com (de officiele site ja) ook 20 aangeeft.
Persbericht van Foxquote:Op woensdag 12 april 2006 01:06 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Bron? Aangezien TV.com ook 20 aangeeft. Evenals elke andere site
Dit is geen vrijwilligerswerk?quote:Op woensdag 12 april 2006 01:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
current season: 1 (22 episodes)
5/15/06 (Mo.) 8:00 PM (PB-122) N/A
5/8/06 (Mo.) 8:00 PM (PB-121) N/A
5/1/06 (Mo.) 8:00 PM (PB-120) N/A
4/24/06 (Mo.) 8:00 PM (PB-119) The Key
4/17/06 (Mo.) 8:00 PM (PB-118) Bluff
www.thefutoncritic.com
Waarom niet? Vorig jaar oktober waren de titels t/m 20 al bekend. Het zou vreemd zijn om die laatste 2 niet te doen.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Persbericht van Fox? De titels zijn gewoon nog niet bekend van 21 + 22.
quote:by the time the season wraps on May 15
TFC baseert zich alleen op persberichten. Nooit op roddels.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:10 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Dit is geen vrijwilligerswerk?
KIJKT U UIT VOOR SPOILERSquote:
OK, je hoeft geen wiskunde gestudeerd te hebben wil je uitrekenen dan 22 op 15/5 komt idd. U heeft mij overtuigdquote:
Next time, niet zo de snob uithangenquote:Op woensdag 12 april 2006 01:17 schreef RandomReader het volgende:
[..]
OK, je hoeft geen wiskunde gestudeerd te hebben wil je uitrekenen dan 22 op 15/5 komt idd. U heeft mij overtuigdHet gaat nog spannend worden.... Ergens vind ik het wel jammer dat er een 2e seizoen komt.... want dan moeten we weer zoooooooooo lang wachten daarop...
Sorry! Ik ga lekker slapen nu...quote:Op woensdag 12 april 2006 01:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Next time, niet zo de snob uithangenEr is al genoeg drama in dit topic.
Je zit in het verkeerde topic meisquote:Op woensdag 12 april 2006 01:26 schreef Shirley het volgende:
Vraagje... hoe zit het nu met de vrijdag afleveringen? Want ik heb het nu 2 keer op vrijdag gezien, en volgens mij waren dat episodes 1&2 en 3&4. Loopt de vrijdag dan voor op de donderdag of snap ik het niet helemaal? Aangezien ik donderdag nooit kijk, vroeg ik me dat af.
Oh echt?quote:Op woensdag 12 april 2006 01:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde topic meis
die dubbele herhalingen waren om in te halen. Vanaf nu krijg je de aflevering van donderdag herhaald op vrijdagquote:Op woensdag 12 april 2006 01:28 schreef Shirley het volgende:
[..]
Oh echt?Sorry.. maar weet je toevallig geen antwoord?
![]()
Oké, bedankt!quote:Op woensdag 12 april 2006 01:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
die dubbele herhalingen waren om in te halen. Vanaf nu krijg je de aflevering van donderdag herhaald op vrijdag
<---quote:
Zou je denken? Een Princeton-graduate (waarvan we in 'Behind the walls' kunnen horen hoe welbespraakt hij is) zie ik zichzelf niet als volgt op het net profileren:quote:Op woensdag 12 april 2006 02:18 schreef VrAnqZ het volgende:
Wentworth Miller op myspace.com:
http://www.myspace.com/wentworth_miller
quote:Hi my name is Wentworth Miller and i am in Prison Break.I cant wait for you guys to see more of the show this coming March.Just to tell you,it is really good.HAHA.I was born in Chipping Norton,Oxfordshire,England in the UK.My b-day is on June 2nd 1972.
quote:Hometown: ENGLAND YO
origineel icoontje manquote:Op woensdag 12 april 2006 02:34 schreef Kimsomnia het volgende:
[..]
Zou je denken? Een Princeton-graduate (waarvan we in 'Behind the walls' kunnen horen hoe welbespraakt hij is) zie ik zichzelf niet als volgt op het net profileren:
[..]
[..]
![]()
Volgens mij heet ep 22 ==> BIG SPOILER:::quote:Op woensdag 12 april 2006 01:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Persbericht van Fox? De titels zijn gewoon nog niet bekend van 21 + 22.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hi
als je in de shoe zit komen ze daar denk ik zon shot geven... maar hij heeft het ook niet echt nodigquote:Op woensdag 12 april 2006 14:15 schreef Bullet-tooth het volgende:
Kreeg Michael eigenlijk nog wel insuline shots toen hij in solitary zat? Volgens mij heeft hij die al een tijdje niet meer gehad.
Lekker boeie met die pillenquote:Op woensdag 12 april 2006 17:59 schreef dapluiz het volgende:
Maar als die in de shoe zit en hij krijgt een insuline shot, dan heeft hij niet die pillen om de effecten tegen te gaan toch ?
Of zouden die voor langere tijd werken ?
Toen hij in de cel bij Micheal zat, nam hij zijn tabletten niet. Dus hij wilt Micheal even laten zwetenquote:Op woensdag 12 april 2006 20:04 schreef mic_forever het volgende:
Net aflevering 17 gekekenSlim bedacht van Fish om zichzelf voortedoen alsof hij een patient is
..nu maar hopen dat Haywire zich wat kan herinneren!..want volges mij zit die helemaal niet onder de spuiten
Hij zit eindleijk in zn denkbeeldige handboeienquote:Op woensdag 12 april 2006 20:17 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Toen hij in de cel bij Micheal zat, nam hij zijn tabletten niet. Dus hij wilt Micheal even laten zweten![]()
![]()
mm tis te hopenquote:Op woensdag 12 april 2006 20:17 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Toen hij in de cel bij Micheal zat, nam hij zijn tabletten niet. Dus hij wilt Micheal even laten zweten![]()
![]()
Ja dat dacht ik dus eigenlijk ook.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:42 schreef BrainOverfloW het volgende:
Of Micheal laat de tatoo zien. Dat zal wel wat herrineringen naar boven halen denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dussss...![]()
hi
of dat of hij zit hem gewoon ff terug te pakken voor zn transfer terug naar de wack shackquote:Op woensdag 12 april 2006 22:21 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus eigenlijk ook.
Hij heeft het toch allemaal getekent op stukken papier? Heeft ie dat niet meer dan?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:42 schreef BrainOverfloW het volgende:
Of Micheal laat de tatoo zien. Dat zal wel wat herrineringen naar boven halen denk ik
Weet ik zo niet meer. Heeft Micheal die niet verscheurt? Ik zou het even terug moeten zien.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:29 schreef Nevje het volgende:
[..]
Hij heeft het toch allemaal getekent op stukken papier? Heeft ie dat niet meer dan?![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 23:24 schreef Merkie het volgende:
Whehe, kijk ik net Underworld, speelt Michael daar een dokter. Wel met lang haar en een bril.
een maat van me was dinsdag vrij dus ik kreeg dinsdag middag al een smsje dat 17 STOER was!quote:Op donderdag 13 april 2006 09:09 schreef SunChaser het volgende:
Hebben jullie 18 nu al gezien, bij mij deed ie t niet. Ben verder helemaal bij. Ik vond Ep 16 wel overbodig en saai, beetje vergezocht ook soms.
quote:Op donderdag 13 april 2006 10:42 schreef SunChaser het volgende:
Ik hoop dat dat joch doodgaat, irritante plotlijn
ik heb E15 in een screener gezien en dat beviel me absoluut niet. Ik wacht wel even tot volgende week maandag voor E18quote:Op donderdag 13 april 2006 09:09 schreef SunChaser het volgende:
Hebben jullie 18 nu al gezien, bij mij deed ie t niet. Ben verder helemaal bij. Ik vond Ep 16 wel overbodig en saai, beetje vergezocht ook soms.
Ep18 die nu op internet te vinden is is eigenlijk ep19quote:Op donderdag 13 april 2006 09:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
een maat van me was dinsdag vrij dus ik kreeg dinsdag middag al een smsje dat 17 STOER was!
hij belde me savond of mijn epi. 18 ook zo wazig begon want het verhaal sluit niet aan.
Het is al weken zeker dat er een seizoen 2 komtquote:Op donderdag 13 april 2006 09:17 schreef SunChaser het volgende:
Ik denk dat ze zo seizoen 2 gaan doen.
Die broer wordt vrijgesproken maar de vice president komt aan de macht
Gaat niet gebeurenquote:Op donderdag 13 april 2006 10:42 schreef SunChaser het volgende:
Ik hoop dat dat joch doodgaat, irritante plotlijn
Was zelf op zoek naar de goede uitvoering, en met behulp van dat filmpje dat hier ook eerder genoemd werd heb ik wat zitten klooien. Met dit als resultaat:quote:Op maandag 10 april 2006 23:38 schreef Eastman het volgende:
[..]
Dit is niet de zwaan die je in de prison break ziet... Die kan namelijk drijven op het water door een platje zegmaar aan de onderkant...
de versie van prison break staat hier http://www.fox.com/prisonbreak/downloads/origami/crane.pdf
edit:
foutje.... ik heb die van fox site zelf gevouwen, maar hij lijkt er nog minder op dan de versie in hier boven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2![]()
hi
quote:Op donderdag 13 april 2006 13:51 schreef Linc_The_Sink het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb er nog geen last van... ben alleen bang dat iemand iets neerzet zonder spoiler tagsquote:Op donderdag 13 april 2006 15:27 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben té nieuwsgierig. Damn Spoilers.
* ijsmeis negeert de hele boel hier.
TVP.
quote:Op donderdag 13 april 2006 15:21 schreef Conk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
quote:Op donderdag 13 april 2006 15:21 schreef Conk het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb de verleiding niet weerstaan om toch de spoilers te lezen..![]()
Ben te nieuwsgierig..![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 15:46 schreef Nevje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
Hij was naar het ziekenhuis vervoerd, Sucre belde om te vragen hoe het met hem ging, maar dat wilden ze niet zeggen.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:39 schreef SunChaser het volgende:
Waar is die ene gast die zn keel werd doorgesneden? Die was toch nog niet dood?
Snap d'r geen fuck vanquote:Op donderdag 13 april 2006 13:09 schreef Beeselcity het volgende:
[..]
Was zelf op zoek naar de goede uitvoering, en met behulp van dat filmpje dat hier ook eerder genoemd werd heb ik wat zitten klooien. Met dit als resultaat:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |