kraanvogel :pquote:Op maandag 10 april 2006 12:21 schreef V-Unit het volgende:
[..]
Knutselt een papieren zwaantje in mekaar!
Er gaan mensen dood. Maar Lincoln niet. Seizoen 2 gaat immers om Lincoln & Micheal.quote:Op maandag 10 april 2006 12:55 schreef Eastman het volgende:
Om ze zijn er uit in aflevering 22 of lin gaat dood...
Ik kan me niet voorstellen dat een seizoen eindigt zonder dat er iets dramatisch gebeurt.. of dat er iets gebeurt waar iedereen al 21 afleveringen op heeft zitten wachten..
quote:Op maandag 10 april 2006 13:24 schreef gekke_sandra het volgende:
Heb t nog nooit gezien, maar lijkt me heel vet! Zijn er niet ergens torrents van te vinden?
quote:Op maandag 10 april 2006 16:50 schreef tonks het volgende:
*bericht bevattend argument waarom het niet erg is dat tonks een kleine piemel heeft*
cool ik kan een kraanvogel vouwen!!!!!quote:Op maandag 10 april 2006 13:03 schreef dapluiz het volgende:
http://www.newton.mec.edu/Angier/DimSum/Origami%20Lesson.html
Niets torrentsquote:Op maandag 10 april 2006 16:50 schreef tonks het volgende:
Torrents hahaha! jullie moeten wachten op jullie aflevering ik heb hem binnen 5 minuten.
http://www.sadako.com/fold/folding.htmlquote:Op maandag 10 april 2006 13:03 schreef dapluiz het volgende:
http://www.newton.mec.edu/Angier/DimSum/Origami%20Lesson.html
Dat is een neppert, die staat er al een tijdjequote:Op maandag 10 april 2006 14:26 schreef rthls het volgende:
Hmm, er is een torrent van 17, alleen er zijn nul seeders en bijna 1500 leechers
Ik heb ze vrijdag allemaal achter elkaar gekekenquote:Op maandag 10 april 2006 17:02 schreef Sjoem het volgende:
Ik ben verslaafd
Ik heb eergisteren 4 afleveringen achter elkaar gezien, maar toen was het toch echt bedtijd
quote:Op maandag 10 april 2006 17:01 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Maar ben benieuwd hoe het afloopt, of Sara d'r mondje houdt![]()
Over het bewaakers uniform in zijn huid.quote:Op maandag 10 april 2006 17:33 schreef Hammet het volgende:
[..]
Over welke ep heb je het nu? Want ik heb geen flauw idee waar je het over hebt.
Oh dat ja.quote:Op maandag 10 april 2006 17:43 schreef onderjas het volgende:
[..]
Over het bewaakers uniform in zijn huid.
Juistquote:Op maandag 10 april 2006 17:43 schreef onderjas het volgende:
[..]
Over het bewaakers uniform in zijn huid.
quote:Op maandag 10 april 2006 17:01 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Niets torrents![]()
Soms wel![]()
Maar ben benieuwd hoe het afloopt, of Sara d'r mondje houdt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Big dick.
quote:Op maandag 10 april 2006 18:15 schreef HassieBassie het volgende:
[..]Yep daarmee verpest je de serie bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
Dan moet je idd niet kijken doe ik ook niet kan niet wachten tot ik aflevering 17 zie.quote:Op maandag 10 april 2006 18:18 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Yep daarmee verpest je de serie bedankt![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 17:24 schreef Yonderboi het volgende:
http://www.sadako.com/fold/folding.html
Als ik die plaatjes al zie, word ikquote:Op maandag 10 april 2006 18:45 schreef Miguel het volgende:
[..]
wie heeft er ook al een kraanvogel gevouwen?
![]()
[afbeelding]
Eey we hebben dezelfde tv !!quote:Op maandag 10 april 2006 18:45 schreef Miguel het volgende:
[..]
wie heeft er ook al een kraanvogel gevouwen?
![]()
[afbeelding]
Kijk jij er ook elke dinsdag PB opquote:Op maandag 10 april 2006 18:50 schreef Lief-visje het volgende:
Eey we hebben dezelfde tv !!
I will give it a tryquote:Op maandag 10 april 2006 19:00 schreef Miguel het volgende:
[..]
Kijk jij er ook elke dinsdag PB op![]()
Ennuh Linc, zo moeilijk is het niet hoor, redelijk eenvoudig zelfs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |