Jeps kabeltjes aansluiten van de computer op de tvquote:Op maandag 10 april 2006 19:00 schreef Miguel het volgende:
[..]
Kijk jij er ook elke dinsdag PB op![]()
Ennuh Linc, zo moeilijk is het niet hoor, redelijk eenvoudig zelfs
Ik!quote:Op maandag 10 april 2006 18:45 schreef Miguel het volgende:
[..]
wie heeft er ook al een kraanvogel gevouwen?
![]()
[afbeelding]
je moet vouwblaadjes nemen werken een stuk makkelijker heb nog een doos vol kraanvogels op zolder liggen in de tijd dat wij thuis creatief aan het vouwen warenquote:Op maandag 10 april 2006 19:07 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik!![]()
[afbeelding]
Wat een pokkewerk met een stukje papier van 9x9 cm![]()
http://www.xs4all.nl/~marksjr/origami/page.html?title=Kraanvogel&first=0&last=24&target=0quote:Op maandag 10 april 2006 20:26 schreef Here_Jezus het volgende:
Hoe vouw ik zo'n vogel ?
Zie mijn post .. + linkquote:Op maandag 10 april 2006 22:18 schreef tonks het volgende:
Die kraanvogel lukt me echt niet godverdomme
ja ik heb me hoofd er ook niet helemaal bijquote:Op maandag 10 april 2006 23:11 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
Zie mijn post .. + link
Dat voorbeeld is redelijk makkelijk! Btw een stuk printerpapier is niet echt ideaal om em mee te maken..
Dit is niet de zwaan die je in de prison break ziet... Die kan namelijk drijven op het water door een platje zegmaar aan de onderkant...quote:Op maandag 10 april 2006 21:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
http://www.xs4all.nl/~marksjr/origami/page.html?title=Kraanvogel&first=0&last=24&target=0
Dat was toch al bekend?quote:Op dinsdag 11 april 2006 05:06 schreef bob1234 het volgende:
En die screener is in ieder geval niet aflevering 18 denk 19, dus nog een week wachten![]()
http://www.thekhans.me.uk/forum/viewtopic.php?t=990&highlight=prison Hier zie je een filmpje van de echte PB zwaan.quote:Op maandag 10 april 2006 23:38 schreef Eastman het volgende:
[..]
Dit is niet de zwaan die je in de prison break ziet... Die kan namelijk drijven op het water door een platje zegmaar aan de onderkant...
de versie van prison break staat hier http://www.fox.com/prisonbreak/downloads/origami/crane.pdf
edit:
foutje.... ik heb die van fox site zelf gevouwen, maar hij lijkt er nog minder op dan de versie in hier boven
Hij lult uit zijn nek, wees maar gerustquote:Op maandag 10 april 2006 18:18 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Yep daarmee verpest je de serie bedankt![]()
Ik had het meteen door toen ik hem keek. Ze waren bezig met verhaallijnen die in de vorige aflevering waren gebeurd en dat kon echt niet allemaal in één aflevering zijn gepropt, dus moest er nog een aflevering tussen zitten, 18 dus.quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:03 schreef tonks het volgende:
[..]
Kwam er ook te laat achter. maar nu ga ik hem afkijken ook
Dat vond ik ook meteenquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:01 schreef tonks het volgende:
Ik vind dat whack shack pak wel cool eigenlijk
Er zijn in Amerika onwijs veel mensen die pro alternatieve energie zijn, aldus die ene vrouw. Zou de vice-president nee stemmen, zou dat haar veel stemmers kosten. Daarom moet zij wel ja stemmen om de schijn op te houden en zoveel mogelijk stemmers te trekken.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:07 schreef Geqxon het volgende:
Die vent met het petje is dus inderdaad zijn vader
En snapt iemand dat hele gebeuren met de Vice President en het stemmen?
nee.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:59 schreef prisonbreakrocks het volgende:
ik denk dat ik al een gevonden heb
je mag hier zeker niet links zetten waarde afleveringen van kan downloaden of wel?
<is hier nieuw>
Tis nu weer wachten tot 17 Aprilquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:09 schreef Geqxon het volgende:
Voor iedereen die met ep 18 en 19 de mist in gegaan is: Moet je maar niet gelekte episodes
Of deed alsof. Het zal vas wel goed komen. Ik vraag me alleen af hoe Michael erweer uit komtquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:15 schreef crossover het volgende:
Niet meer zeiken over de verkeerde afleveringen nu! Een hele pagina vernaaid aan dat geouwehoer..
Vond het wel een goede aflevering, alleen een zware teleurstelling dat Haywire Michael niet meer 'herkende'.
Hij heeft 't script gelezenquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:39 schreef NiekieW. het volgende:
17 was weer een gave aflevering, maar LJ had het anders moeten aanpakken. En gaaf hoe michael dat deed, hoe komt ie toch elke keer weer op die ideën. echt gave serie!
Ongelofelijk goed geacteerd van Scofieldddddquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:39 schreef NiekieW. het volgende:
17 was weer een gave aflevering, maar LJ had het anders moeten aanpakken. En gaaf hoe michael dat deed, hoe komt ie toch elke keer weer op die ideën. echt gave serie!
Kun je geen spoiler tags gebruiken? Moet 17 nog zien als ik hem ergens kan vindenquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:42 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Ongelofelijk goed geacteerd van Scofielddddd...
Wel raar dat hij een paar cellen naast Linc werd geplaatst, en toch kon praten via het putje vanuit zijn cel...je zou dan denken dat hij op de 2de verdieping zit
...
Majah, kan nu al niet wachten op ep 18![]()
Nee. dat hoeft hij niet.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:45 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Kun je geen spoiler tags gebruiken? Moet 17 nog zien als ik hem ergens kan vinden![]()
17 is al officieel op tv geweest, dus vanwaar de spoilersquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:45 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Kun je geen spoiler tags gebruiken? Moet 17 nog zien als ik hem ergens kan vinden![]()
Ja zie het al zit helemaal in het verkeerde topic mee te lezenquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:48 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
17 is al officieel op tv geweest, dus vanwaar de spoilers![]()
Ennehh, vooral in dit topic komen als je ep 17 nog niet gezien hebt![]()
![]()
Waar heb je het over man. Die gast acteert middelmatig.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:42 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Ongelofelijk goed geacteerd van Scofielddddd...
Whateverquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waar heb je het over man. Die gast acteert middelmatig.En dan ben ik nog niet eens zó kritisch.
Mja op zich heb je wel gelijk: het enige wat die gast doet is een beetje nors kijken en eentonig pratenquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:28 schreef TC03 het volgende:
Waar heb je het over man. Die gast acteert middelmatig.En dan ben ik nog niet eens zó kritisch.
Zeker, voor een serie als dit is ie wel geschikt. Maar qua acteerwerk is het vrij matig allemaal.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:39 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Mja op zich heb je wel gelijk: het enige wat die gast doet is een beetje nors kijken en eentonig pratenToch vind ik hem wel wat hebben
![]()
Wat een kut leven moet jij hebbenquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zeker, voor een serie als dit is ie wel geschikt. Maar qua acteerwerk is het vrij matig allemaal.
Oh daar is onze publieksmongool weer.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:41 schreef tonks het volgende:
[..]
Wat een kut leven moet jij hebben. jij vind wel alles slecht ofniet?
Is dit één van je intelligentere opmerkingen? Doe eens een keer niet zo stoer, mannetje.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:45 schreef tonks het volgende:
[..]
Wat een slecht berichtje, dat kan echt niet hoor..
Hij begon.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:49 schreef prisonbreakrocks het volgende:
[..]
Zeik jij mensen af omdat je je dan zelf beter voelt of gewoon zonder reden?
Of anders watquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Is dit één van je intelligentere opmerkingen? Doe eens een keer niet zo stoer, mannetje.![]()
![]()
Of een t-bagquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:55 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
We hebben hier duidelijk een Bellick nodig![]()
![]()
What ya saying, YOquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:56 schreef TC03 het volgende:
Die domme wigger is er iig al.
Dan heeft hij vast al een topic-report gedaan!quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:56 schreef TC03 het volgende:
Die domme wigger is er iig al.
Stuurde hij die naar zijn mail dan?quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:00 schreef prisonbreakrocks het volgende:
zullen we het weer over prison break hebben.
ik vroeg me af die foto die LJ had gemaakt en naar zijn email stuurde, kunnen ze daar niet wat mee?
Te erge afleveringenquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:58 schreef Geqxon het volgende:
Als ik dit topic lees krijg ik flashbacks naar episode 6 & 7
ik dacht van wel.. maar tegelijker tijd belde zijn pa vanuit de gevangenis dus weet niet of dat nou aangekomen is.. is ook niks meer over gezegt verderquote:
Dat's niet zo bestquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:02 schreef tonks het volgende:
IK heb trouwens net heel seizoen 1 weggegooid per ongeluk.
over een uurtje ofzo heb ik alles gelukkig weerquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:03 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dat's niet zo best, als je 1 ding goed moet bewaren
![]()
Kan jij de 17de aflevering ook al niet vinden? Ben er ook al naar op zoek, maar moet de 16de eerst nog zien.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:45 schreef Razor21 het volgende:
[..]
trouwensquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:28 schreef TC03 het volgende:
Wel toffe aflevering. Ik hou wel van die situaties als er meerdere dingen zijn die het plan allemaal volkomen tegenwerken.
[..]
Nu je het zegt ja. Altijd zo'n blik van: "Hmm, what have we got here. Isn't that interesting..."quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:21 schreef Hammet het volgende:
blablabla fanboys
ik vind het acteerwerk ook allesbehalve hoogstaand. Ja, voor de serie is het goed, maar 24/7 met zo'n getergde blik rondkijken is niet bepaald oscar-niveau.
Beetje Horatio Cain in CSI: Miami. Daar is hetzelfde verhaal.
We zitten nog steeds in season 1.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:02 schreef tonks het volgende:
IK heb trouwens net heel seizoen 1 weggegooid per ongeluk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |