quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:01 schreef tonks het volgende:
Flugeltje het is weer aan
Vergeten duurt wel ff hoorquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:09 schreef immortalsean het volgende:
hmmm... even een vraagje:
ik was laatst dus een paar keer geband (een 48-uurs en een weekban), en nou vraag ik me af hoe lang het duurt totdat dit vergeten is, want ik wil zeg maar niet de volgende keer een maandban aan m'n broek hebben hangen, maar gewoon weer een 48-uurs.
want ik heb weer zin om te gaan baggeren!![]()
p.s. ik vind het nog steeds flauw dat het voor geheel het forum gold telkens en niet voor één subforum zoals bij de rest van de gebanden.![]()
Waarom het topic dicht moet? Ik wil graag een eventuele discussie met wederzijds respect voeren. Ik heb dus geen zin om voor lomp o.i.d. uitgemaakt te worden. Daarnaast is er een groep mensen die denken dat het toch allemaal fake is. Dus waarom verder nog dingen toelichten?quote:Prima, dat slotje komt er....
Ik wil wel even heel duidelijk gesteld hebben dat ik de reden van dit slotje discutabel vind.... TS geeft nergens aan dat ie een slotje wil omdat ie zichzelf lullig voelt over de situatie óf omdat ie verdriet heeft.... Hij wil het slotje enkel en alleen omdat de reacties die er geplaatst worden niet geheel naar z'n zin zijn. Laat duidelijk zijn dat dit normaal gesproken geen reden is voor een slotje. (we zitten hier namelijk niet in R&P)
edit: TS heeft de neiging vaker op deze manier met topics om te gaan.
inelkaar geslagen.
Hij weet dus goed hoe dit soort zaken in KLB lopen. Hij kan niet iedere keer dat zaken 'm niet zinnen (maar er wél door de mods opgeschoond wordt) gaan roepen om een slotje. Hij kan in dat geval beter nadenken vóór hij een topic opent.
M'n beste Bunghole. Als je een topic in KLB opent moet je niet verwachten dat iedereen het met je eens is. Lomp genoemd worden vind ik geen bash, ik vind het eerder een typering van je gedrag op een bepaald moment. En dat was op z'n minst lomp te noemen idd. Er zijn in alle topics mensen die denken dat het fake is. Dat is geen reden voor een slotje.quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:15 schreef Bunghole het volgende:
ik wil nog even reageren op de opmerking van moderator Flugeltje.
[..]
Waarom het topic dicht moet? Ik wil graag een eventuele discussie met wederzijds respect voeren. Ik heb dus geen zin om voor lomp o.i.d. uitgemaakt te worden. Daarnaast is er een groep mensen die denken dat het toch allemaal fake is. Dus waarom verder nog dingen toelichten?
Dat jij een slotje discutabel vindt is niet belangrijk in deze, modereren doe je nu eenmaal niet voor jezelf lijkt me.
Voor de rest is dit afgesloten voor mij, en bedankt dat je je aan de afspraak wilt houden.
Mag ik ook? Toe nou. Ik wil zo graagquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Enne, nu je alvast aangekondigd hebt weer te willen baggeren..... Hoi, ik ben je stalker![]()
Blijkbaar niet...quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:23 schreef pberends het volgende:
Wijven die van paarden houden.
Slettige kneuzen. Hebben jullie niets beters te doen op de zaterdagavond![]()
?
Neuh. En jij?quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:23 schreef pberends het volgende:
?
Is je vriendin met d'r paard bezig?quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:23 schreef pberends het volgende:
?
Ik ga zo wegquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:23 schreef pberends het volgende:
?
denk niet dat er dan iemand komt, worden straks afgeschrikt door al dat blauw.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:33 schreef pberends het volgende:
Met zoveel reacties kan ie vast weer open.
als heteroman zou je dat juist geil moeten vinden.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:34 schreef pberends het volgende:
Ik heb gewoon gelijk, wijven die fan zijn van paarden zijn gewoon verschrikkelijk. Elke heteroman heeft deze frustratie, zelfs moderators.
Iemand heeft 'm opengezet, hup opschieten, dan kun je nog meedoen. Is één van je beste topics ooitquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:33 schreef pberends het volgende:
Met zoveel reacties kan ie vast weer open.
Ik kan dit beamenquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:05 schreef pberends het volgende:
Hij's weer dicht, stelletje relnichten. Jullie geilen gewoon op negatieve aandacht
.
Er wordt over de hele linie strakker gemod. Zie ook de FAQ eens, dan weet je wat wél/niet geaccepteerd wordt. Het is nodig gebleken om de teugels aan te halen, vandaar dat zaken die in het verleden wellicht niet ge-edit werden nu wél verdwijnen.quote:Op zondag 9 april 2006 01:15 schreef PDOA het volgende:
Dit is nu al de tweede keer in een week tijd dat mijn post ge-edit is. Wat is dit voor onzin? Ik schrijf niet anders dan voor jullie mods er waren, en toen was het geen probleem. Beetje relaxed doen dus, flugeltje.
quote:Op zondag 9 april 2006 10:34 schreef pberends het volgende:
Maar hij best weer open, er is veel animo voor. Veel mannen en jongens zitten met deze trauma.
Ging nergens over? Weet je hoeveel vrouwen en meisjes van die klote beesten houden?? Volgens mij ben je seniel.quote:Op zondag 9 april 2006 10:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je geeft niet op hè?
Maar hij blijft dicht, topic ging nergens over joh....
Of paarden-liefhebsterquote:Op zondag 9 april 2006 11:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Ging nergens over? Weet je hoeveel vrouwen en meisjes van die klote beesten houden?? Volgens mij ben je seniel.
quote:Op zondag 9 april 2006 11:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Ging nergens over? Weet je hoeveel vrouwen en meisjes van die klote beesten houden?? Volgens mij ben je seniel.
Gaat niet meer open. De OP is wel degelijk bagger, en daarbij hebben we zo onderhand wel genoeg gezeur over dat Talpa gehad.quote:Op maandag 10 april 2006 15:33 schreef PLAE@ het volgende:
maak van m'n TT lekker normale letters.
Daarbuiten is de OP harstikke duidelijk. Ik geef af op iedereen die blind meekotst op talpa.
Dat anderen nou niet serieus reageren kan ik niks aan doen en het is dan jouw taak om die posts weg te halen etc
thanks![]()
Nooit is wel een beetje overdreven, hij heeft hier gisteren nog gereageerdquote:Op maandag 10 april 2006 15:59 schreef tonks het volgende:
Die THA_T zien we ook nooit meer
Oh gisteren!quote:Op maandag 10 april 2006 16:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nooit is wel een beetje overdreven, hij heeft hier gisteren nog gereageerd
Forum@fok.nlquote:Op maandag 10 april 2006 16:43 schreef Woldo het volgende:
Unban me eens op PUB. Kan er al dik een half jaar niet posten terwijl het een ban van een week zou zijn.![]()
Mailen naar forum @ fok.nl (zonder de spaties)quote:Op maandag 10 april 2006 16:43 schreef Woldo het volgende:
Unban me eens op PUB. Kan er al dik een half jaar niet posten terwijl het een ban van een week zou zijn.![]()
Vast. Mijn aanwezigheid suckt de laatste tijd ja maar ik hoop toch dat daar zeer (!!!!) spoedig een end aan komt heurquote:Op maandag 10 april 2006 15:59 schreef tonks het volgende:
Die THA_T zien we ook nooit meer
Pff, bans worden niet besproken op het forum enzo. Als de ban al voorbij is dan moet je even mailen naar forum@fok.nlquote:Op maandag 10 april 2006 20:20 schreef YellowLedbetter het volgende:
ik moet hier wel ff klagen dat ik verdomme nog steeds niet van mij onzin ban af benIk heb ik klb laten zien dat als het moet ik me goed kan gedragen. Ofniet modjes?
Probeer het eens, als het goed is moet dat lukken hoorquote:Op maandag 10 april 2006 22:28 schreef Thrilled het volgende:
hoe kan je een post editten als het topic dicht zit?![]()
digid gebruikersnaam verschwunden
Vertel, wat is er aan de hand mien jong?quote:Op maandag 10 april 2006 22:42 schreef -DizzeL- het volgende:
Klaag
Iets wat jij dus niet goed deed in je topic.quote:Op maandag 10 april 2006 22:42 schreef -DizzeL- het volgende:
Klaag
Vroeger was het veel leuker in de klaagbaak.quote:Op zondag 9 april 2006 10:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er wordt over de hele linie strakker gemod. Zie ook de FAQ eens, dan weet je wat wél/niet geaccepteerd wordt. Het is nodig gebleken om de teugels aan te halen, vandaar dat zaken die in het verleden wellicht niet ge-edit werden nu wél verdwijnen.
Het is waarvoor je kiest he. Kies je voor een subforum waar je als TS er niet aan moet denken om een topic te openen omdat je binnen de kortste keren afgezeken word waar een kleine groep mensen plezier aan beleeftquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:28 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Vroeger was het veel leuker in de klaagbaak.![]()
heb ik al meerdere keren gedaanquote:Op maandag 10 april 2006 21:05 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Pff, bans worden niet besproken op het forum enzo. Als de ban al voorbij is dan moet je even mailen naar forum@fok.nl
Dan moet je even stoppen met spammenquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:57 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
heb ik al meerdere keren gedaan![]()
Op klb ben ik na je mail netjes gestopt toch? Vind je niet dat ik me uitermate heb verbeterd?quote:
Ik kom je idd niet vaak meer tegen met baggerreacties. Maar helaas kunnen wij mods weinig aan je ban doen. Je zult toch even moeten wachten op een reactie van een FAquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:12 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Op klb ben ik na je mail netjes gestopt toch? Vind je niet dat ik me uitermate heb verbeterd?
Je interpreteerde die post even fout. Hier vind ik je puik. Laat daar geen misverstand over bestaanquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:12 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Op klb ben ik na je mail netjes gestopt toch? Vind je niet dat ik me uitermate heb verbeterd?
quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:14 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik kom je idd niet vaak meer tegen met baggerreacties. Maar helaas kunnen wij mods weinig aan je ban doen. Je zult toch even moeten wachten op een reactie van een FA
Yes, nog meer erkenningquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:24 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Je interpreteerde die post even fout. Hier vind ik je puik. Laat daar geen misverstand over bestaan
Met die post doelde ik meer, op quasi-grappige manier![]()
, dat FA's veel mails krijgen
Ach, het is weer eens wat anders als het normale "gore incompetente kutmod" hequote:Op dinsdag 11 april 2006 17:27 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Maar ik zal nu ff stoppen met deze off topic slow chat![]()
In die kunst ben ik ook zeer goed bedreven hoor. Dus mocht je het missen dan wil ik er best een scheldwoordje ingooien hier en daarquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:41 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ach, het is weer eens wat anders als het normale "gore incompetente kutmod" he
Neuh, ik vind het wel goed zoals het nu gaatquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:46 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
In die kunst ben ik ook zeer goed bedreven hoor. Dus mocht je het missen dan wil ik er best een scheldwoordje ingooien hier en daarMaar ik hou het netjs, zoals beloofd
![]()
Je ben unbanned (Geef Nikky maar een kusjequote:Op dinsdag 11 april 2006 17:56 schreef YellowLedbetter het volgende:
ik ook he, geen enkele van mijn posts wordt meer ge-edit enzo. Misschien wordt ik op een dag nog een brave mod
Kusje voor Nikkyquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:59 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je ben unbanned (Geef Nikky maar een kusje). En nu graag ophouden hierover
Zweef eens een eind wegquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:58 schreef ____ZweefMeisje____ het volgende:
Ik vind het erg vervelend dat al mijn topics worden gesloten
Terwijl er topics te ronden gaan die dus echt doelloos zijn .....
Ik open topics om het een beetje leuk te maken ...Die ook nog eens ergens over gaan![]()
Ze gaan nergens over. En als je niet kapt met die onzin dan zit je account zo dadelijk ook op slot.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:58 schreef ____ZweefMeisje____ het volgende:
Ik vind het erg vervelend dat al mijn topics worden gesloten
Terwijl er topics te ronden gaan die dus echt doelloos zijn .....
Ik open topics om het een beetje leuk te maken ...Die ook nog eens ergens over gaan![]()
Nou ja nu post ik in het juiste topicquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:02 schreef nikky het volgende:
[..]
Ze gaan nergens over. En als je niet kapt met die onzin dan zit je account zo dadelijk ook op slot.
Laatste waarschuwing.
Vandaag is het geen goeie dag om Flugel tegen je te krijgen dus ik raad je aan om effe flink te dimmen met je gebagger....quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:03 schreef ____ZweefMeisje____ het volgende:
Die The_Terminator steld een vraag en gooit vervolg een slotje op mijn topic.Hoe wil ik daar nou op reageren! !
The_Terminator als jij een vraag bagger vind.Dan schijf ik momenteel POEP
Je wordt niet "gedreigt" je wordt gewaarschuwd.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:04 schreef ____ZweefMeisje____ het volgende:
[..]
Nou ja nu post ik in het juiste topic
Word ik nog gedreigt ook
Ik zal je maar serieus nemen he
Oke...Maar klagen mag hier toch ?quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Vandaag is het geen goeie dag om Flugel tegen je te krijgen dus ik raad je aan om effe flink te dimmen met je gebagger....
Ik ga maar wat anders doenquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:05 schreef nikky het volgende:
[..]
Je wordt niet "gedreigt" je wordt gewaarschuwd.
En dat laatste lijkt mij inderdaad erg verstandig.
Alles wat je tot nu toe gepost hebt is van een bedenkelijk niveau. Ga de FAQ en Policy eens lezen en probeer het daarna opnieuw.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:05 schreef ____ZweefMeisje____ het volgende:
[..]
Oke...Maar klagen mag hier toch ?
Lijkt me een strak plan.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:06 schreef ____ZweefMeisje____ het volgende:
[..]
Ik ga maar wat anders doen![]()
http://forum.fok.nl/fok/faq astuquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Alles wat je tot nu toe gepost hebt is van een bedenkelijk niveau. Ga de FAQ en Policy eens lezen en probeer het daarna opnieuw.
Tnxquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:05 schreef tonks het volgende:
Kusje voor flugeltje omdat ze een kutdag heeft![]()
het was geen klacht over een mod actie het was een topic met hetzelfde doel als het gesloten topic alleen in een voor klaagbaak meer getolereerde vorm.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:21 schreef flugeltje het volgende:
Klachten over mod-acties kun je kwijt in de klaagmuur.
Hij is weer open, ik begreep dat je een klacht had over het slotje van Termie.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
het was geen klacht over een mod actie het was een topic met hetzelfde doel als het gesloten topic alleen in een voor klaagbaak meer getolereerde vorm.
Indirect wel een beetje omdat blijkbaar iemand sarcastisch een spiegeltje voorhouden niet gewaardeerd wordt. Maar ik ben niet zo moeilijk dus probeer ik het in de zure vorm.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij is weer open, ik begreep dat je een klacht had over het slotje van Termie.
Què ?quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:33 schreef ____ZweefMeisje____ het volgende:
wat een likkie likkie gedoe
geen idee ik zie er niks aanquote:Op maandag 10 april 2006 22:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Vertel, wat is er aan de hand mien jong?
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:51 schreef sitting_elfling het volgende:
Waarom topics van boomlaars dichtgooien .. en topics zoals
Spellen die crashen als je net veel hebt gedaan en...
open laten ? .......
Lezen voordat je domme dingen gaat roepen.quote:Hier gaat even een tjidelijk slot op zodat we het topic op kunnen schonen en kijken wet we er eventueel mee gaan doen
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:27 schreef Molluck het volgende:
Wat is een neger met botkanker?Denigrerend, racistisch en uitermate kwetsend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, weggehaald.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:01 schreef PDOA het volgende:
In het Kanker. topic:
[..]
Denigrerend, racistisch en uitermate kwetsend.
zo'n debiel plaatje in de OP helpt niet echt, en de reakties daarop waren ook van dien aard.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:18 schreef KinkyGiraf het volgende:
Eej Buzzer, zo leuk vond ik mijn topic idd ook niet, maar om het nou Onzin te noemen... het was gewoon klagen op mijn loopneus hoor
Als je hem dichtgooit, gooi er dan een goed argument tegenaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |