Iets wat jij dus niet goed deed in je topic.quote:Op maandag 10 april 2006 22:42 schreef -DizzeL- het volgende:
Klaag
Vroeger was het veel leuker in de klaagbaak.quote:Op zondag 9 april 2006 10:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er wordt over de hele linie strakker gemod. Zie ook de FAQ eens, dan weet je wat wél/niet geaccepteerd wordt. Het is nodig gebleken om de teugels aan te halen, vandaar dat zaken die in het verleden wellicht niet ge-edit werden nu wél verdwijnen.
Het is waarvoor je kiest he. Kies je voor een subforum waar je als TS er niet aan moet denken om een topic te openen omdat je binnen de kortste keren afgezeken word waar een kleine groep mensen plezier aan beleeftquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:28 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Vroeger was het veel leuker in de klaagbaak.![]()
heb ik al meerdere keren gedaanquote:Op maandag 10 april 2006 21:05 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Pff, bans worden niet besproken op het forum enzo. Als de ban al voorbij is dan moet je even mailen naar forum@fok.nl
Dan moet je even stoppen met spammenquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:57 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
heb ik al meerdere keren gedaan![]()
Op klb ben ik na je mail netjes gestopt toch? Vind je niet dat ik me uitermate heb verbeterd?quote:
Ik kom je idd niet vaak meer tegen met baggerreacties. Maar helaas kunnen wij mods weinig aan je ban doen. Je zult toch even moeten wachten op een reactie van een FAquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:12 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Op klb ben ik na je mail netjes gestopt toch? Vind je niet dat ik me uitermate heb verbeterd?
Je interpreteerde die post even fout. Hier vind ik je puik. Laat daar geen misverstand over bestaanquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:12 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Op klb ben ik na je mail netjes gestopt toch? Vind je niet dat ik me uitermate heb verbeterd?
quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:14 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik kom je idd niet vaak meer tegen met baggerreacties. Maar helaas kunnen wij mods weinig aan je ban doen. Je zult toch even moeten wachten op een reactie van een FA
Yes, nog meer erkenningquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:24 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Je interpreteerde die post even fout. Hier vind ik je puik. Laat daar geen misverstand over bestaan
Met die post doelde ik meer, op quasi-grappige manier![]()
, dat FA's veel mails krijgen
Ach, het is weer eens wat anders als het normale "gore incompetente kutmod" hequote:Op dinsdag 11 april 2006 17:27 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Maar ik zal nu ff stoppen met deze off topic slow chat![]()
In die kunst ben ik ook zeer goed bedreven hoor. Dus mocht je het missen dan wil ik er best een scheldwoordje ingooien hier en daarquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:41 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ach, het is weer eens wat anders als het normale "gore incompetente kutmod" he
Neuh, ik vind het wel goed zoals het nu gaatquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:46 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
In die kunst ben ik ook zeer goed bedreven hoor. Dus mocht je het missen dan wil ik er best een scheldwoordje ingooien hier en daarMaar ik hou het netjs, zoals beloofd
![]()
Je ben unbanned (Geef Nikky maar een kusjequote:Op dinsdag 11 april 2006 17:56 schreef YellowLedbetter het volgende:
ik ook he, geen enkele van mijn posts wordt meer ge-edit enzo. Misschien wordt ik op een dag nog een brave mod
Kusje voor Nikkyquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:59 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je ben unbanned (Geef Nikky maar een kusje). En nu graag ophouden hierover
Zweef eens een eind wegquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:58 schreef ____ZweefMeisje____ het volgende:
Ik vind het erg vervelend dat al mijn topics worden gesloten
Terwijl er topics te ronden gaan die dus echt doelloos zijn .....
Ik open topics om het een beetje leuk te maken ...Die ook nog eens ergens over gaan![]()
Ze gaan nergens over. En als je niet kapt met die onzin dan zit je account zo dadelijk ook op slot.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:58 schreef ____ZweefMeisje____ het volgende:
Ik vind het erg vervelend dat al mijn topics worden gesloten
Terwijl er topics te ronden gaan die dus echt doelloos zijn .....
Ik open topics om het een beetje leuk te maken ...Die ook nog eens ergens over gaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |