Niet zo doemdenken zeg, waarschijnlijk gewoon een vetbolletjequote:Op woensdag 12 april 2006 22:22 schreef Tobbes het volgende:
Kanker is echt een kutziekte. Met name botkanker. Een lieve man die tot vorige week -met pijn aan zijn rug- rondliep, ligt nu half dood in het ziekenhuis. Er komen zo'n 2 tot 3 tumors per dag bij. Gatverdamme wat een kut ziekte.
En nu voelde ik opeens iets onder mijn huid zitten wat ik kon bewegen. Heel vaag. Net of er een knikker onder mn huid zit. Het voelt wel een beetje zacht.
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:23 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Niet zo doemdenken zeg, waarschijnlijk gewoon een vetbolletje.
En waar slaat dát dan weer op?quote:
Het is wel serieus bedoeld. Maar niet dat ik emotioneel in de put zit ofzo.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:26 schreef Keiichi het volgende:
Als een topic serieus bedoeld is Tobbes, kun je beter je hart proberen te luchten in LIF.
Sommige users gaan het je niet bepaald makkelijk maken hier...
Wil je 'm hier houden?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:27 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Het is wel serieus bedoeld. Maar niet dat ik emotioneel in de put zit ofzo.Het is gewoooon een kut ziekte.
Ik niet hoorquote:Op woensdag 12 april 2006 22:26 schreef Keiichi het volgende:
Als een topic serieus bedoeld is Tobbes, kun je beter je hart proberen te luchten in LIF.
Sommige users gaan het je niet bepaald makkelijk maken hier...
Weet ik niet, ze had borstkanker en haar borst is verwijderd. De lymfeklieren waren verder niet aangetast dus ga ik ervan uit dat het weg isquote:Op woensdag 12 april 2006 22:29 schreef Tobbes het volgende:
Vanaf ben je er nooit toch?
Er worden natuurlijk wel eens mensen genezen verklaard, maar ik denk dat de angst altijd wel zal blijven. Zeker omdat het redelijk vaak terugkomt na een aantal jaar.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:29 schreef Tobbes het volgende:
Vanaf ben je er nooit toch?
Het lijkt ook wel of je het steeds vaker hoort. Maar dat kan ook zijn omdat ik er 'gevoeliger' voor ben dan een ander. En idd een bultje wordt al snel eng, net zoals hoofdpijn, rugpijn of een keer niet goed naar de wc kunnen....quote:Op woensdag 12 april 2006 22:34 schreef Astrix het volgende:
Als een bekende kanker heeft dan hoor je van iedereen verhalen van mensen die ook kanker hebben. Als je op bezoek gaat bij iemand die met kanker in het ziekenhuis ligt dan lijkt het wel of heel Nederland kanker heeft.
Ik heb dan ook wel eens zo'n periode dat ik bij elk pijntje of bultje denk dat ik kanker heb.
Jezus....quote:
Dat zie je maar al te vaak gebeuren ja..quote:Op woensdag 12 april 2006 22:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er worden natuurlijk wel eens mensen genezen verklaard, maar ik denk dat de angst altijd wel zal blijven. Zeker omdat het redelijk vaak terugkomt na een aantal jaar.
Ik ook niet, maar gelukkig is mijn moeder een taai kreng.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:36 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Dat zie je maar al te vaak gebeuren ja..Het ene moment zijn ze genezen verklaard en twee maanden later zijn ze dood...
Brrr. ik moet er niet aan denken...
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:43 schreef Tiemie het volgende:
Kanker maakt meer kapot dan je lief is...
frederique huydts was ook genezen verklaard.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er worden natuurlijk wel eens mensen genezen verklaard, maar ik denk dat de angst altijd wel zal blijven. Zeker omdat het redelijk vaak terugkomt na een aantal jaar.
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:27 schreef Molluck het volgende:
-weg-
]http://www.kwfkankerbestrijding.nl/content/pages/Zo_kunt_u_helpen_.html[/quote][/url]quote:Op woensdag 12 april 2006 22:30 schreef Shivo het volgende:
Allemaal gaarne geld storten op rekening van het Kon. Wilhelmina fonds,
[url=http://www.kwfkankerbestrijding.nl/content/pages/Zo_kunt_u_helpen_.html
ja bestralen of chemo-kurenquote:Op woensdag 12 april 2006 23:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Is inderdaad een vervelende ziekte, kunnen ze er niks aan doen?
Ik zou het wel doen, de behandeling is vreselijk, maar er is dan in ieder geval nog een kleine kans op genezing.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:21 schreef Astrix het volgende:
Ik heb wel eens zitten denken of ik me wel zou laten behandelen als ik kanker zou hebben.
Volgens mij is de behandeling vaak nog erger dan de ziekte en misschien kun je beter je laatste jaren zo goed mogelijk leven.
Nu is dat makkelijk als je geen kanker hebt maar die chemokuur lijkt me ook helemaal niks.
Een neef van mijn vader was genezen verklaard van de kanker. Alleen de chemokuur had zoveel schade aangericht, dat zijn hart het begaf. Het voordeel van behandelen is vo,lgens mij wel dat de ziekte wat meer gecontroleerd wordt, en je dus in ieder geval een verlenging van je leven krijgt.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:21 schreef Astrix het volgende:
Ik heb wel eens zitten denken of ik me wel zou laten behandelen als ik kanker zou hebben.
Volgens mij is de behandeling vaak nog erger dan de ziekte en misschien kun je beter je laatste jaren zo goed mogelijk leven.
Nu is dat makkelijk als je geen kanker hebt maar die chemokuur lijkt me ook helemaal niks.
In jouw omgeving? Of in z'n algemeenheid?quote:Op donderdag 13 april 2006 12:03 schreef HenkieVdV het volgende:
Raak er maar gewend aan, we zitten in het midden van een kanker-epidemie.
1 op de 2 mannen en 1 op de 3 vrouwen.
Jezus man doe niet zo hysterisch.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:07 schreef MrBean het volgende:
-Edit: niet mee eens? Blijf je toch lekker weg-
Een puist onder je oksel? Mênquote:Op donderdag 13 april 2006 13:20 schreef DuranK het volgende:
Heb ik ook ooit gehad dat ik iets bij mijn oksel voelde. Een heel raar bultje. Dus in paniek ging ik het bekijken voor de spiegel. Ik druk er een beetje op. SPLATSJ!!! De pus spoot gewoon op de spiegelKut puist
![]()
Puisten hebben niks te maken met slecht douchen.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:26 schreef Xebber het volgende:
[..]
Een puist onder je oksel? MênNeem eens een douche!
![]()
Douche jij maar eens een maand niet. Gegarandeerd zeker weten dat jij puisten krijgt.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:29 schreef MrBean het volgende:
[..]
Puisten hebben niks te maken met slecht douchen.
Of mag ik dit ook al niet meer posten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |