Klagen en zeuren is het probleem niet. Het is de semi-grappige onderbroekenlol die op bepaalde momenten volledig de overhand krijgt. Het TS bashen wat ervoor zorgt dat sommigen geen topic meer durven openen. De gedachte dat KLB er alleen is óm te baggeren en te bashen. Het lijkt vechten tegen de bierkaai.... We zijn er serieus mee aan de slag om e.e.a. weer in goede banen te leiden. Met een beetje mazzel is KLB binnenkort weer een leuk en bruisend forum...quote:Op zondag 19 maart 2006 01:40 schreef WebForce het volgende:
Opdoeken is ook wel erg radicaal, maar er zijn momenten waarneer 10 mods het nog niet aankunnen.. Maarja, daarvoor zijn we ook (bijna) allemaal Nederlanders, lekker klagen, zeuren etc...
Is dat idee echt nog nooit naar voren gekomen? Ik wordt echt gek val al die 'Kutweer' topics en (onterechte) NS-bash-topics als de rails-beheerder weer eens fouten maakt... Je weet gewoon als er iets gebeurt dat dan heel KLB ermee vol staat, dat maakt voor mij het forum ook echt niet leuk! Als je dat centraal houd en die topics dus weet te minderen/tegen gaan wordt het voor ons/mij ook een leuk forum.quote:Op zondag 19 maart 2006 10:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Klagen en zeuren is het probleem niet. Het is de semi-grappige onderbroekenlol die op bepaalde momenten volledig de overhand krijgt. Het TS bashen wat ervoor zorgt dat sommigen geen topic meer durven openen. De gedachte dat KLB er alleen is óm te baggeren en te bashen. Het lijkt vechten tegen de bierkaai.... We zijn er serieus mee aan de slag om e.e.a. weer in goede banen te leiden. Met een beetje mazzel is KLB binnenkort weer een leuk en bruisend forum...
En jouw centrale topic idee gaat zéker mee naar achteren. Tnx voor het meedenken
Je hebt gelijk, draafde een beetje door omdat ik door de bagger de kwaliteit niet meer ziequote:Op zondag 19 maart 2006 19:21 schreef BrauN het volgende:
flugeltje, effe over dit topic hè: Qua zelfdiscipline ben ik een latente kleuter.
Dat is een tof topic! En het is niet de eerste keer dat het gekickt wordt... Neem het maar eens goed door. Het is een van de weinige KLB topics die echt iets voorstellen. Veel lamballen herkennen zich in mijn situatie en posten hun ervaringen. Wat schiet je op met dat slotje? Serieus... wat is het nou voor kut reden om iets op slot te gooien omdat het oud is?
Ik zou zeggen, kijk er nog eens naar.
Dát is nog eens modereren! Daadwerkelijk kijken naar kritiek en eventueel ook juist handelen! Bedankt flugeltje.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, draafde een beetje door omdat ik door de bagger de kwaliteit niet meer zie
Hij is weer van slot af....
Maak er een capu van op een terras op de Korte Heuvel en we hebben binnenkort een datequote:Op zondag 19 maart 2006 19:30 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dát is nog eens modereren! Daadwerkelijk kijken naar kritiek en eventueel ook juist handelen! Bedankt flugeltje.
Je mag best een bakske komen drinken bij ome BrauN hoor, ik woon vlakbij.
En jij had gedacht dat ik na zo'n reactie nog positief en constructief met je in gesprek zou gaan?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ey Flugel! Ik weet dat je nog maar een stomme kutnoob bent, maar het sluiten van dit topic Chazia Mourali is een lesbische pedo gaat echt helemaal nergens over! En eerlijk gezegd denk ik dat je een beetje persoonlijk bezig bent. Kortom, ik denk dat het beter is dat je opsodemietert als mod, ga je opa maar mooi de pikstront vervelen ofzo. Gefrustreerde kutnerd.
Van mensen als jij word ik totaal niet blij in mijn broek.
Alsof je dat uberhaupt al van plan was. Dat deed je eerder ook niet. Je bent gewoon een gefrustreerd, persoonlijk bezig mannetje. Door topics kapot te "modereren" verziek je het voor veel lui, besef je dat? Ga iemand anders de piemel uithangen, kwalletje.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En jij had gedacht dat ik na zo'n reactie nog positief en constructief met je in gesprek zou gaan?
Mwa, dacht het dus niet
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Alsof je dat uberhaupt al van plan was. Dat deed je eerder ook niet. Je bent gewoon een gefrustreerd, persoonlijk bezig mannetje. Door topics kapot te "modereren" verziek je het voor veel lui, besef je dat? Ga iemand anders de piemel uithangen, kwalletje.
Ja sorry, maar die twee moest ik ff bij elkaar zienquote:Op zondag 19 maart 2006 19:30 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dát is nog eens modereren! Daadwerkelijk kijken naar kritiek en eventueel ook juist handelen! Bedankt flugeltje.
Je mag best een bakske komen drinken bij ome BrauN hoor, ik woon vlakbij.
En we hadden het zo gezelligquote:Op zondag 19 maart 2006 10:28 schreef flugeltje het volgende:
nachtelijk baggertopic. Van dit soort dingen worden we in KLB niet echt blij Manu... Het is hier geen HBB of BB....
ff volhouden beeb, het is al bijna augustusquote:
Dat verklaart natuurlijk veel. Een kutmod blijf je toch.quote:
Dat bedoel ik Flugel. Je sluit topics zonder enige reden, kortom alleen maar om je modschap te rechtvaardigen. En dan kan je in de dunne pikstront zakken, dus pak je biezen en sodeflikker op met je dom wijvengewauwel. Zo 10 man hier die het stukken beter dan jou doen.quote:
Dat ik incompetent ben als mod is al tijden bekendquote:Op zondag 19 maart 2006 21:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat verklaart natuurlijk veel. Een kutmod blijf je toch.
[..]
Dat bedoel ik Flugel. Je sluit topics zonder enige reden, kortom alleen maar om je modschap te rechtvaardigen. En dan kan je in de dunne pikstront zakken, dus pak je biezen en sodeflikker op met je dom wijvengewauwel. Zo 10 man hier die het stukken beter dan jou doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |