Sluit dan alle topics in KLB maarquote:Op maandag 20 februari 2006 15:50 schreef Tha_T het volgende:
Maar laten we stellen dat het een topic is wat persé open moet blijven. Wat voor reacties zou je kunnen verwachten?
Weet niet, heb jij een glazen bol? De TS kan er toch niks aan doen als er gebaggerd gaat worden? Het heeft iig niet aan hem gelegen, hij opent een topic met klacht en motivatie. Ik vind het een perfect voorbeeld van hoe een KLB-topic moet zijn. Maarja.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:50 schreef Tha_T het volgende:
Maar laten we stellen dat het een topic is wat persé open moet blijven. Wat voor reacties zou je kunnen verwachten?
Ging er vast over dat je het er niet eens mee was dat dat andere topic over jou nog open wasquote:Op maandag 20 februari 2006 23:43 schreef Het_Biertje het volgende:
n/m
ik nam het anders wel serieusquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:11 schreef buzzer het volgende:
teeeerrrrrrrriinnnnnng. hoezo voorspelbaar...
zelfs in ONZ zou dit superflauwe topic niet overleven
En dan kom je hier maar baggeren? Niet doen dus, dit is een FB topic, en dus geen plek om je bagger te dumpen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:09 schreef LOLBOY het volgende:
Ze hebben mij uit ONZ gekiept
Dat is oke want ik lust wel een bol ijs !
Ijjjjssss !!!
lolboyijs
lolboysijsmeis
lolboyijsmeis.zip
lolboy.zip
Nee, want in ONZ zou dat topic ook dicht gaan omdat er een apart topic is voor grappige filmpjes.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:25 schreef Chriz2k het volgende:
Dikke gamers die ADHD hebben.
Had toch wel verplaatst kunnen worden naar ONZ?
Jamaar, dit is een heel apart filmpje, dat niet alledaags isquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, want in ONZ zou dat topic ook dicht gaan omdat er een apart topic is voor grappige filmpjes.
Sorry voor deze NSB-actie.
ik jank niet, ik vind het gewoon zeer irritantquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:56 schreef greatgonzo het volgende:
hou op te janken CP
Zulke juweeltjes waren het nou ook weer nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:07 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
ik jank niet, ik vind het gewoon zeer irritant
tja dat krijg je ervanquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:34 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Zulke juweeltjes waren het nou ook weer niet
Mag ik je er even op attenderen dat je een oerlelijke avatar heb.quote:
waarom geef je dan zelf wel zo`n reactie? als je zelf die reacties wilt vermijden?quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:46 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Mag ik je er even op attenderen dat je een oerlelijke avatar heb.
En nee ik heb er geen, maar dat is om reacties zoals deze te vermijden.
behoorlijk dom dus?quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:54 schreef -Sandstorm- het volgende:
Projectie heet dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |