Dank je, wel bloemen op de begrafenis graag.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:28 schreef YellowLedbetter het volgende:
Zoiets heet de vogelgriep en daar ga je inderdaad dood aan. Sterkte ermee
Ik kruip zo weer naar mijn bed, ik ben alleen beneden omdat ik mijn telefoons vergeten was en ik een telefoonjunkie ben.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:29 schreef yosander het volgende:
Ga dan naar een arts inplaats dat je nu gaat Fok!ken.
Zeg dat maar tegen je ouders, ik ga dat niet voor je regelenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:29 schreef HiZ het volgende:
[..]
Dank je, wel bloemen op de begrafenis graag.
Je typt anders nog verrekt goed voor iemand met vogelgroep, meestal gaan je ogen dan uitpullen en je handen worden lam!!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:30 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik kruip zo weer naar mijn bed, ik ben alleen beneden omdat ik mijn telefoons vergeten was en ik een telefoonjunkie ben.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:34 schreef MissHobje het volgende:
Als het is zoals je aangeeft en uit Turkije komt dan moet je contact opnemen met je huisarts. een begrafenisondernemer
Straks blijkt het nog waar te zijn en horen we erover in het nieuws.quote:
Ervaring?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:34 schreef yosander het volgende:
[..]
Je typt anders nog verrekt goed voor iemand met vogelgroep, meestal gaan je ogen dan uitpullen en je handen worden lam!!![]()
Fijn!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:27 schreef HiZ het volgende:
Ik denk serieus dat ik doodga, en zo niet, dan is deze griepvariant een heel accurate nabootser van een dodelijk virus. Ik heb nog nooit zoveel pijn in mijn lijf gehad. Godzijdank kon ik in het vliegtuig liggen.
Is zó vaak in het nieuws geweest!!quote:
Je meent het ook nog?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:34 schreef HiZ het volgende:
Hmm.. het deed wel heel erg veel pijn aan mijn handen in het begin.. Daar begon het mee, alsof ik accuut RSI kreeg, na een week geen pc aan te raken. Maar er is toch nog helemaal geen mens-mens besmetting geweest? Ik ben niet eens iemand tegengekomen die griep had.
Dat is een wrede opmerking.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:38 schreef King_of_Kool het volgende:
TS had beter een enkeltje kunnen boeken, scheelt in de kosten
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat is een wrede opmerking.![]()
En als je in Istanbul begraven wordt, dan graven ze tenminste niet na 20 jaar je botten weer op.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:38 schreef King_of_Kool het volgende:
TS had beter een enkeltje kunnen boeken, scheelt in de kosten
Wel veel halfgare kip shoarma gegeten dan? Of op andere wijze met vogels in aanraking geweest?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:34 schreef HiZ het volgende:
Hmm.. het deed wel heel erg veel pijn aan mijn handen in het begin.. Daar begon het mee, alsof ik accuut RSI kreeg, na een week geen pc aan te raken. Maar er is toch nog helemaal geen mens-mens besmetting geweest? Ik ben niet eens iemand tegengekomen die griep had.
Nope, ik eet sowieso geen vlees, en vogels heb ik voorzover ik weet ook niet van dichtbij gezien.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Wel veel halfgare kip shoarma gegeten dan? Of op andere wijze met vogels in aanraking geweest?
Dan lijkt me de kans klein dat je met het H5N1 virus besmet bent.... Maar ik zou toch even langs de huisarts gaanquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:01 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nope, ik eet sowieso geen vlees, en vogels heb ik voorzover ik weet ook niet van dichtbij gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |