Nee dat klopt, dat doen ze namelijk NIET. Bij het aanmelden moet je het zelf ergens neerpennen of onthouden.quote:Op maandag 10 april 2006 21:56 schreef Fatality het volgende:
Ze hebben me niet eens ooit eens in een mailtje mijn gebruikersnaam voor Digid.nl gestuurd en nu weet ik hem dus niet meer nu het erop aankomt.kutregering
Jij verliest je login en het is de schuld van de regering....quote:Op maandag 10 april 2006 21:56 schreef Fatality het volgende:
Ze hebben me niet eens ooit eens in een mailtje mijn gebruikersnaam voor Digid.nl gestuurd en nu weet ik hem dus niet meer nu het erop aankomt.kutregering
Ik vond het ook al enigzins aparte redenatiequote:Op maandag 10 april 2006 22:10 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Jij verliest je login en het is de schuld van de regering....
LPF stemmer![]()
Nee, ze zetten nergens DUIDELIJK neer dat je je inlog zelf moet onthouden en die niet per email krijgt toegestuurd, zoals wel het geval is bij alle andere diensten waarbij men je emailadres vraagt. Want waarom moet je dan anders opgeven?!quote:Op maandag 10 april 2006 22:10 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Jij verliest je login en het is de schuld van de regering....
LPF stemmer![]()
gratis bier krijgen bij de lokale kroeg, en je belastingzaken enzo mee regelen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:56 schreef RedFever007 het volgende:
ik heb niet eensch een digidee godezijdank
Wat kun je dr mee???
ga eens iemand anders betuttelen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:27 schreef The_Terminator het volgende:
Opgeschoond.
En TS, meedoen met het baggeren is niet zo slim als je je topic open wil houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |