uitgaan als hobby noemen is ook erg raarquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:22 schreef LennyKravitz het volgende:
Topic Dingen die je op een datingsite afschrikken... was al snel vol... (onverwacht aantrekkelijk topic) en dus maar verder met een deel 2.winkelen als hobby opgeven
Wie weet er nog meer... of heeft andere rare ervaringen...
Game on!![]()
Taalvouten, definately ... zie OP.quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:51 schreef Gehaktbal het volgende:
Geen foto's... daar zullen ze dan wel een reden voor hebben....
Of foto's van de zeikant of vanuit enig andere niet representatieve hoek....
volslank toch?quote:Op zaterdag 8 april 2006 01:29 schreef Beurlap het volgende:
Termen als mollig, dan kan je beter gewoon gezet of stevig ofzo zeggen. (dik hoeft natuurlijk ook weer niet)
waarom ben je niet kansloos als je er voor betaald? vind ik juist zielig eigenlijk...quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:24 schreef rasor1 het volgende:
de meeste datingsites zijn commercieel dus zo kansloos zullen de klanten wel niet zijn als ze dat er voor over hebben,
ik bedoel dan kansloos als persoon niet als kansloos op relatie hoewel dat ook zo sneu klinkt
Kortom: mensen met een enorme traumatische bagage. Doe mij maar niet.quote:Na een aantal keren teleurgesteld te zijn in de liefde ben ik nu op zoek naar iemand die wel eerlijk is en mijn vertrouwen waard is.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 01:40 schreef Beurlap het volgende:
Neerzetten dat je ondertussen al 6 relaties achter de rug hebt, waarvan een aantal relaties kinderen hebben opgeleverd. In totaal 9, daarvan zitten er 3 helaas in een rolstoel. Bovendien ben je al een aantal jaar hard op zoek naar werk, maar om een of andere reden wil het niet echt lukken. Finanieel heb je het niet zo breed, omdat geen van je expartners alimentatie kan betalen. Omdat het allemaal wat teveel werd heb je jaren in therapie gezeten bij het riagg, maar je hebt besloten daar maar mee te stoppen. Daarnaast heb je nog wel regelmatig contact met een aantal van je expartners, ze komen regelmatig eten. Als toekomstige partner moet je hier dus wel goed mee om kunnen gaan. Je wilt dit deel van je leven afsluiten en een nieuwe start maken...
Dat zou me wel een beetje afschrikken
zekers..quote:Op zondag 9 april 2006 00:48 schreef Monocultuur het volgende:
als een vrouw schrijft: "mannen die schrijven dat ze eerlijk zijn hoeven niet te reageren, want dat zegt toch iedereen."
uh ja, dus dat iemand ook echt eerlijk is kan niet?? uhm, je hebt liever een oneerlijke man??
WTF?quote:Op zondag 9 april 2006 00:53 schreef zhe-devilll het volgende:
en dat eeuwige gezemel over jeuk aan hun penis
gek wordt je ervan!!!!!!!![]()
wist je dat niet dan?quote:
Zijn dat betaalsites?... heren die betalen om al "zoekende" potentiele partners te laten weten dat ze jeuk aan hun jodokus hebben?quote:Op zondag 9 april 2006 01:03 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
wist je dat niet dan?
Nou je postvak zit vol op die sites hoor!
Meldt je maar eens aan als mokkel![]()
kom je achter!
Zelfs stellen enzo gatverrrrrrrrrrrrrr
Datingsites vind ik zo creepy! Heb me eens aangemeld nou was misselijk!
Echt misselijk zo ranzig vond ik het!
jepp bekendste datingsite des hollandesquote:Op zondag 9 april 2006 01:05 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Zijn dat betaalsites?... heren die betalen om al "zoekende" potentiele partners te laten weten dat ze jeuk aan hun jodokus hebben?![]()
En als zo'n opmerking van een vrouw komt, dan betekent dat meestal "ik val op klootzakken, en ik weet dat het verkeerd is voor mij.". Maar uiteindelijk vallen ze dan net zo hard voor de volgende ik-heb-alleen-een-grote-bek bum, waarna ze zichzelf ongetwijfeld weer gaan beklagen.quote:Na een aantal keren teleurgesteld te zijn in de liefde ben ik nu op zoek naar iemand die wel eerlijk is en mijn vertrouwen waard is.
Die is hard zeg...quote:Op zaterdag 8 april 2006 01:31 schreef zhe-devilll het volgende:
Mannen die met hun kind op de foto staan!
Vind ik zo intens zielig voor die kinderen!
Pa een stijve janhola en die arme kinderen moeten hem dan aan de vrouw helpen
*kijk mij eens een leuke daddy zijn*
Nou je zou hem een jandoedel voor zijn snars geven zeg!
Zowiezo moet ik als helderziende niet te lang kijken naar foto's op een datingsite
misselijk van soms![]()
[quote fat bastard]quote:Op zondag 9 april 2006 12:46 schreef gronk het volgende:
Even serieus: wat kun je eigenlijk aan reacties verwachten als je als man een foto neerzet van jezelf met een baby op je schoot? De enige foto die ik zo kan vinden waar ik er een beetje toonbaar opsta, is een foto waarbij ik een kind in m'n handen gedrukt krijg
Niet dat ik iets heb met kinderen hoor. Ik heb kinderen het liefst licht doorbakken, op een bedje van schorseneren, met een lichte honingdressing.![]()
Maar goed, als ik 'n babyfoto in m'n profiel zet, wordt m'n postbusje dan helemaal volgespamd door alleengelaten vrouwen met kinderwens of niet?quote:Op zondag 9 april 2006 12:56 schreef Developersrus het volgende:
[..]
[quote fat bastard]
I like....babyback, babyback, babyback ribs...hmmmm. did I just ate a baby?
[/quote fat bastard]
iedere motorrijder is een hells angel gedachte///quote:Op zondag 9 april 2006 13:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
Geen motorrijders type![]()
maar er zoveel verschil tussen motorrijderswat is een motorrijders type ?
Nee, want die laten zich toch alleen maar neucken door 'foute mannen'.quote:Op zondag 9 april 2006 13:04 schreef gronk het volgende:
[..]
Maar goed, als ik 'n babyfoto in m'n profiel zet, wordt m'n postbusje dan helemaal volgespamd door alleengelaten vrouwen met kinderwens of niet?
ik heb eerder het idee dat de dames het niet leuk vinden om zichzelf een dagje te vermakenquote:Op zondag 9 april 2006 14:19 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
iedere motorrijder is een hells angel gedachte///![]()
![]()
Nou genoeg die er zijn die schrijven:quote:Op zondag 9 april 2006 19:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb eerder het idee dat de dames het niet leuk vinden om zichzelf een dagje te vermakenje moet gewoon 24/7 voor hun beschikbaar zijn
en een eigen hobbie word zeker niet gewaardeerd
![]()
ik heb dat regeltje best vaak onderaan een profiel zien staan![]()
![]()
Good guys don't always wear white...quote:
D'r zit natuurlijk wel een verschil tussen mensen die eten als noodzaak beschouwen (en dan maar liever iets wat te pruimen is), en mensen die zich helemaal kunnen verheugen op een luxe etentje met allerlei liflafjes en bijpassende wijn enzo.quote:Of nog leuker: Mensen die van lekker eten houden... Alsof er mensen zijn die voor hun lol gorigheid achter hun kiezen stoppen...
Ik draag altijd grijze sokken, dus dat scheelt... Maar idd, had er eigenlijk niet zo over nagedacht dat er mensen zijn die zich kunnen verheugen op eten + liflafjes (al moet ik natuurlijk bekennen dat ik goed eten, als de beste kan waarderen... limburger, bourgondisch, dat soort spul).quote:Op zondag 9 april 2006 21:33 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Good guys don't always wear white...
[..]
D'r zit natuurlijk wel een verschil tussen mensen die eten als noodzaak beschouwen (en dan maar liever iets wat te pruimen is), en mensen die zich helemaal kunnen verheugen op een luxe etentje met allerlei liflafjes en bijpassende wijn enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan iemand me trouwens uitleggen wat er mis is met witte sokken? Ik draag niets anders in m'n kistenquote:Op zondag 9 april 2006 23:13 schreef MrBean het volgende:
Als mensen zich bezig houden met witte sokken, dan leven ze in een heel andere wereld dan ik.
Ik weet het ook niet... haha... 't is dat het in die reclame zit... tsja,.. ik draag ze niet... maar niet bewust...quote:Op zondag 9 april 2006 23:15 schreef gronk het volgende:
[..]
Kan iemand me trouwens uitleggen wat er mis is met witte sokken? Ik draag niets anders in m'n kisten![]()
Dan zijn nou de niet te snappen gedachtenkronkels van het vrouwelijk geslacht.quote:Op zondag 9 april 2006 23:15 schreef gronk het volgende:
[..]
Kan iemand me trouwens uitleggen wat er mis is met witte sokken? Ik draag niets anders in m'n kisten![]()
Roepen dat ze zelf eerlijk zijn is ook zo erg. Dat betekent vaak gewoon dat ze een ongelooflijk grote bek hebben.quote:Op maandag 10 april 2006 00:36 schreef MouseOver het volgende:
"eerlijk" is zoals genoemd ook al zo'n vreselijke. Voornamelijk omdat de vrouwen die dat keihard roepen eigenlijk helemaal niet tegen een eerlijk antwoord kunnen en je dus min of meer dwingen om te liegen. En ik hou niet van liegenVraag het gewoon niet als je het antwoord niet wil horen
edit: het wisselt trouwens heel erg per site. Met name lexa en knuz hebben wel een enorm kneuzengehalte.
edit2: en dan heb ik het ook over een *echt* kneuzengehalte
Uit het vergelijkbare duo lexa/relatieplanet is relatieplanet absoluut de betere. En paiq. Daar heb ik m'n huidigequote:Op maandag 10 april 2006 10:23 schreef MrBean het volgende:
Welke sites zijn dan wel te pruimen?
als mannen 'ik neem alles met een gat erin' in hun profiel zetten zijn 't zielige sexistenquote:Op maandag 10 april 2006 12:42 schreef VD het volgende:
"Uiterlijk maakt mij niet uit!"
quote:Op maandag 10 april 2006 12:42 schreef VD het volgende:
Die slaan we direct over. Lelijk zijn is één, maar onvoldoende zelfvertrouwen om een knappe gozer/meid te scoren is me iets té.
Dat is misschien de interpretatie van mannen!quote:Op maandag 10 april 2006 15:03 schreef Kreupelhout het volgende:
Lijkt het er nou op dat vrouwen over het algemeen een minder geschikt profiel maken dan mannen?
originaliteit wordt beloond....quote:Op maandag 10 april 2006 12:47 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik ben nou wel benieuwd wat dan wel een goed profiel is want alles word hier afgezeken.
Nope. Vrouwen kunnen meer criteria in hun profiel zetten (totaan het absurde toe), omdat ze in de minderheid zijn op datingsites. Supply & demand enzo.quote:Op maandag 10 april 2006 15:03 schreef Kreupelhout het volgende:
Lijkt het er nou op dat vrouwen over het algemeen een minder geschikt profiel maken dan mannen?
Dat is ook een goeie idd, maar met jouw argument ben ik t niet eens.quote:Op maandag 10 april 2006 12:42 schreef VD het volgende:
Die slaan we direct over. Lelijk zijn is één, maar onvoldoende zelfvertrouwen om een knappe gozer/meid te scoren is me iets té.
En vervolgens gaan ze janken dat er geen leuke mannen op reageren en dat er alleen creeps op die sites zitten. True, want de leuke mannen reageren op de leuke vrouwelijke profielen en niet op die kapsonestrutjes.quote:Op maandag 10 april 2006 22:08 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Nope. Vrouwen kunnen meer criteria in hun profiel zetten (totaan het absurde toe), omdat ze in de minderheid zijn op datingsites. Supply & demand enzo.
Hoeveel in de minderheid? 1:3, of 1 op 25?quote:Op maandag 10 april 2006 22:08 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Nope. Vrouwen kunnen meer criteria in hun profiel zetten (totaan het absurde toe), omdat ze in de minderheid zijn op datingsites. Supply & demand enzo.
brrrrrrrrr die bedoelde ik dusquote:Op maandag 10 april 2006 10:44 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Uit het vergelijkbare duo lexa/relatieplanet is relatieplanet absoluut de betere. En paiq. Daar heb ik m'n huidigegedownload
Volgens mij is een goed profiel inderdaad origineel... In elk geval geen cliché-opmerkingen zoals hier genoemd wordt. Eerlijkheid is de helft, je kunt best posten dat je 'niet echt op zoek bent' als je dat niet bent, maar je moet niet posten dat je 'niet echt op zoek bent' terwijl de rest van het profiel toch sterk doet vermoeden dat je dat wel bent ;-)quote:Op maandag 10 april 2006 12:47 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik ben nou wel benieuwd wat dan wel een goed profiel is want alles word hier afgezeken.
Dat is persoonlijk. Ik vind dat bv wel leuk en dat trek mij wel aan.quote:Op maandag 10 april 2006 23:33 schreef Paladina het volgende:
Stukjes in de trant van "mijn leven is superspannend en superdruk en supergeweldig en ik hou ook erg van een avondje op de bank met een fles wijn en een dvd'tje".....zzzZZZZZzz......
Alsof suffe avondjes op de bank voor de buis dé lokregel zijn om de vrouw/man van je leven aan de haak te slaan?
Ik zit ook graag een avondje op de bank hoor, ook met een dvd'tjequote:Op dinsdag 11 april 2006 12:35 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat is persoonlijk. Ik vind dat bv wel leuk en dat trek mij wel aan.
Ik knap juist af op van die mensen die elk weekend zich lam staan te zuipen en in de disco of kroeg hangen.![]()
aauuwww!quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:36 schreef Liewec het volgende:
Een vriend van mij had ooit een profiel in de trant van "Ik ben geniaal, superlekker uiterlijk, hoog intelligent, enorm rijk... Als je een lelijk, dik wijf bent zonder humor hoef je niet te reageren."
Waarop een meisje reageerde: "Dat vind ik niet leuk, ik ben zelf niet heel knap of heel slank", waarop hij weer reageerde: "Je vergeet er nog één: Humor".![]()
![]()
![]()
![]()
over t algemeen ook wel .... als je kijkt wat voor vleeskeuring dat soms isquote:
Je moet het niet persoonlijk opvatten, maar je bent een eikel.quote:Op woensdag 12 april 2006 02:35 schreef Sjembekje het volgende:
"WTF? Zit X op de KNEUZENKERMIS?"
Zonder nou lullig te willen doen hoor, maar ik vond het wel een treffende opmerking.
Sjembekje is ook een typisch geval van zo'n kneus die loopt te blaten 'ja, er zijn zielepoten die worden lid van de hockeyverening om zo aan een vriendje te komen. Zoooo kneuzerig. Ik niet hoor, en dat ik mijn vriendje op de hockeyclub tegenkwam was puur toevallig; hij was gewoon een hele leuke jongen. Ik deed het er niet om.'quote:Op woensdag 12 april 2006 12:02 schreef Liewec het volgende:
Je moet het niet persoonlijk opvatten, maar je bent een eikel.![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 13:00 schreef Melusine het volgende:
Volgens mij vindt Sjembekje het niet zo leuk dat haar ex er blijk van geeft niet meer op haar te geilen, maar wel zin heeft in een lekker brokje van Relatieplanet ofzo.
Hulde!!!quote:Op woensdag 12 april 2006 18:33 schreef LennyKravitz het volgende:
Ik vind heel het gezeur over hoe de één de ander vind juist iets voor kneusjes...
Het maakt niet uit HOE je iemand vind... is het in de disco, op je werk, op het hockeyveld, op een datingsite... al is het wat mij part op de vuilnisbelt... als je daar die ene vind waar jij mee gelukkig bent... wie is die buitenstaander dan om jou een kneus te noemen?
Vind ik een perfecte instelling Lenny wil er nog aan toevoegen dat het dus ook gewoon persoonlijke smaak is wat je op zo'n dating site zet. Net als je op je TV een uit knop hebt heb je op internet je back button of je kan de website afsluiten.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:33 schreef LennyKravitz het volgende:
Ik vind heel het gezeur over hoe de één de ander vind juist iets voor kneusjes...
Het maakt niet uit HOE je iemand vind... is het in de disco, op je werk, op het hockeyveld, op een datingsite... al is het wat mij part op de vuilnisbelt... als je daar die ene vind waar jij mee gelukkig bent... wie is die buitenstaander dan om jou een kneus te noemen?
Ik denk dat ie op die site staat om sex te hebben en dat jij (volkomen terecht) je twijfels had.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:05 schreef Roeji het volgende:
(...)
quote:Op donderdag 13 april 2006 14:57 schreef Kreupelhout het volgende:
Klinkt als een ongeloofelijke egocentrische sukkel Roeji...
Blij dat je daar maar vanaf bent en vooral maar snel vergeten!
Achteraf denk ik dat idd ook, dat t m puur om de sex te doen was. Boeit me ook verder niet. Zo snel laat ik me niet horizontaal lullenquote:Op donderdag 13 april 2006 15:03 schreef Liewec het volgende:
[..]
Ik denk dat ie op die site staat om sex te hebben en dat jij (volkomen terecht) je twijfels had.
Maar dat vind ik nou juist het mooie: Je bent effe de kroeg in geweest, waarschijnlijk best een aardige avond gehad, iemand een beetje leren kennen, maar het klikt niet genoeg: Niks aan de hand, lekker verder kijken
Ik stond ook op zo'n site voor de sex met allerlei leuke meisjes; Is mijn eerste date gewoon écht leuk en heb ik nu al weer 4 maanden een vriendinbalen
Ach, een man die zich opstelt als een vrouw. Maken jullie dat ook eens mee.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:05 schreef Roeji het volgende:
Wat me overigens zelf heel erg is tegengevallen. De grote verhalen en overdrijvingen.
Nee t is een kleuter. Hij kan bij lange na, niet tippen aan een vrouw!!quote:Op donderdag 13 april 2006 18:27 schreef gronk het volgende:
[..]
Ach, een man die zich opstelt als een vrouw. Maken jullie dat ook eens mee.
Klopt, vrouwen zijn nog veel kinderachtiger.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:39 schreef Roeji het volgende:
[..]
Nee t is een kleuter. Hij kan bij lange na, niet tippen aan een vrouw!!![]()
deze tekst zou op een datingsite afschrikkenquote:Op donderdag 13 april 2006 20:10 schreef gronk het volgende:
[..]
Klopt, vrouwen zijn nog veel kinderachtiger.![]()
Ik ben een heilig voorstander van een goede voorselectie.quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
deze tekst zou op een datingsite afschrikken
Je kan alleen via een bestaand lid van paiq een invite krijgen om met paiq mee te doen... en dan levert een vrouwlijk lid voor dat bestaande lid meer op dan een mannelijk lid volgens mij... (correct me if i'm wrong)...quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:58 schreef _an_ het volgende:
Misschien off topic.... maar hoe komen jullie op Paiq?
Bij mij staat dat het nog niet gelanceerd is, en dat je je emailadres achter kan laten. Meer niet.
Is dat normaal of word ik bij voorbaat al geweigerd?
Done (op het adres dat in je Fb staat).quote:Op zondag 16 april 2006 00:30 schreef VD het volgende:
Via uitnodigingen. Mail me en ik zorg dat je erop komt.
Dan maar nietquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:43 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Zag net deze:
Wie mijn kind niet accepteert, accepteert mij niet
Ik ben een Weegschaal uit 1978 en woon in Zwolle. Ik heb rood halflang haar. Ben spontaan, zwanger en prettig gestoord.
![]()
quote:Op zondag 16 april 2006 13:03 schreef Kreupelhout het volgende:
Toch vind ik dat wel schrikken als je een leuke meid ziet van 24 en je kijkt verder in het profiel en je komt erachter dat ze al 2 kinderen heeft...
Jammer maar helaas...
Nee je bent niet de enige die dat heeft. Is meestal ook hetzelfde type. enigszins gezet en meestal met kortgeknipt haar (rood geverfd vaak ook). Uiteraard niet generaliserend bedoeld dames met rood kort haarquote:Op zondag 16 april 2006 14:13 schreef VD het volgende:
Mwa. Op zich doet dat me niet zoveel, maar, -ik weet niet of ik de enige ben die dat ziet-, de mamma's jonger dan pakweg 22/23 kijken vrijwel allemaal dom uit hun ogen. Bij sommige krijg je direct medelijden met het kind..
Kijk daar heb je dat rode haar weer!quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:43 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Zag net deze:
Wie mijn kind niet accepteert, accepteert mij niet
Ik ben een Weegschaal uit 1978 en woon in Zwolle. Ik heb rood halflang haar. Ben spontaan, zwanger en prettig gestoord.
![]()
Ik heb iig geen flauw idee waar je het over hebt.quote:Op zondag 16 april 2006 20:29 schreef Sjembekje het volgende:
Of loop ik nu belachelijk te happen en ben ik er weer ingetrapt?![]()
raakte ook de weg kwijt...quote:Op zondag 16 april 2006 20:55 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Ik heb iig geen flauw idee waar je het over hebt.
Ik roep het op mezelf af. Komt net een interesse reactie binnen, ik bekijk het profiel... "Televisieprogramma ONM & GTST ga zo maar door"quote:
Oplossing... twee TV's... zij ONM jij koptelefoon op en Talpa kijken ... beiden blij!quote:Op maandag 17 april 2006 19:08 schreef VD het volgende:
[..]
Ik roep het op mezelf af. Komt net een interesse reactie binnen, ik bekijk het profiel... "Televisieprogramma ONM & GTST ga zo maar door".
Dus maak je je in 2 posts nog steeeeeds druk over een ex waar het een jaar mee uit is, en vind je het maar raar dat ie de rondte neukt?quote:Op zondag 16 april 2006 20:29 schreef Sjembekje het volgende:
-snip- lulverhaal
Je hebt mail.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:18 schreef Krullehoofd het volgende:
iemand toevallig nog een paiq invite voor mij ??
quote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:18 schreef Krullehoofd het volgende:
iemand toevallig nog een paiq invite voor mij ??
![]()
Tenzij je een fetish hebt om iemand zwanger te neuken..quote:Op zaterdag 8 april 2006 01:27 schreef ma_jojo het volgende:
Misschien iets als:
Wat verwacht je van je droompartner? De toekomstige vader van m'n kinderen.
That'll scare em off..
Lieve Roeji,quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:42 schreef Roeji het volgende:
afschrikken is er een groot woord voor, maar ik vind sommige berichtjes ronduit lamlendig.
Zo van:
mekaar beter leren kennen? Mn msn is: jadiejadieja
groetjes
Naampje
Valt me toch altijd tegen, zo kort. Zou leuk zijn als er iets meer in stond. Geen copy-paste van het profiel, want dat kun je toch zelf lezen. Een beetje een persoonlijker berichtje.
Maar goed ik zal wel te veel willen![]()
Wat vinden jullie? Gewoon zo kort of toch iets persoonlijker?
Áls ik reageer dan reageer ik persoonlijk. Maar zoveel berichten stuur ik niet. :-)quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:42 schreef Roeji het volgende:
Als in je eigen profiel aal een behoorlijke basis staat is het overbodig om dat te herhalen lijkt me... heb het gewoon over iets wat je bezighoudt op het moment... je hobbies, je werk, waar je bent geweest, etc... gewoon "normale" zaken... en dan maar hopen dat die ander er een beetje op in springt...quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:42 schreef Roeji het volgende:
afschrikken is er een groot woord voor, maar ik vind sommige berichtjes ronduit lamlendig.
Zo van:
mekaar beter leren kennen? Mn msn is: jadiejadieja
groetjes
Naampje
Valt me toch altijd tegen, zo kort. Zou leuk zijn als er iets meer in stond. Geen copy-paste van het profiel, want dat kun je toch zelf lezen. Een beetje een persoonlijker berichtje.
Maar goed ik zal wel te veel willen![]()
Je had z'n spellingsfout moeten verbeteren, dan was je meteen de bom geweestquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:49 schreef beestjuh het volgende:
Meermaals tegengekomen:
Ik zoek een inteligente vrouw.
Dan leert ie er niks van he. Nu krijgt hij tenminste de reacties die hij verdient.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:21 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Je had z'n spellingsfout moeten verbeteren, dan was je meteen de bom geweest![]()
Ja, allemaal vrouwen die zichzelf inteligent vinden maar de spellingsfout niet zien. M.a.w.: types die qua niveau toch wel aansluiten bij hem...quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:25 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Dan leert ie er niks van he. Nu krijgt hij tenminste de reacties die hij verdient.
Echte mannen schrijven een stukje perl wat aan de hand van het profiel van de dame in kwestie een reply opstelt. De dames die met een soorgelijk script terugreplyen, die trouw je.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:18 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Lieve Roeji,
je weet toch dat 'wij' er ca. 150 per dag moeten sturen om ook maar enige reply te krijgen?
150x365x'iets persoonlijks' = boelveel.
Liefs,
Je Mousje
quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:40 schreef gronk het volgende:
[..]
Echte mannen schrijven een stukje perl wat aan de hand van het profiel van de dame in kwestie een reply opstelt. De dames die met een soorgelijk script terugreplyen, die trouw je.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:45 schreef HenryHill het volgende:
![]()
Perl is voor unix-nerds. Ik wil een vrouw die een volledige Win32-eventloop in elkaar draait!![]()
Mwoah... hoeft niet, dikke tieten mag ook.quote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:14 schreef HenryHill het volgende:
Mwoah... hoeft niet, dikke tieten mag ook.![]()
Dag mijn lieve Mousje,quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:18 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Lieve Roeji,
je weet toch dat 'wij' er ca. 150 per dag moeten sturen om ook maar enige reply te krijgen?
150x365x'iets persoonlijks' = boelveel.
Liefs,
Je Mousje
quote:Op woensdag 19 april 2006 12:13 schreef Roeji het volgende:
[..]
Dag mijn lieve Mousje,
Ik ben me er van bewust dat jullie denken zoveel berichten moeten sturen.
Maar... Het gaat niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit!!
Ik stuur liever 1 bericht met daarin een ietwat persoonlijke boodschap (biijvoorbeeld iets wat opviel aan zijn profiel) dan dat ik er 100 stuur met alleen mn msn erin.
Ik krijg dan ook liever 1 leuk, persoonlijk bericht dan tig van die 'hee, een nieuw profiel. Effe snel reageren misschien krijg ik ook een reactie terug'- berichtjes.
Een beetje tijd erin steken kan geen kwaad![]()
Liefs,
Roeji
als al die arogante trutten nou gewoon eens een berichtje terug zouden sturen dan is 90% van de bezoekers wel bereid om van elk bericht een feest te makenquote:Op woensdag 19 april 2006 12:13 schreef Roeji het volgende:
[..]
Dag mijn lieve Mousje,
Ik ben me er van bewust dat jullie denken zoveel berichten moeten sturen.
Ook ongelezen...quote:Op woensdag 19 april 2006 13:57 schreef Jumparound het volgende:
[..]
als al die arogante trutten nou gewoon eens een berichtje terug zouden sturen dan is 90% van de bezoekers wel bereid om van elk bericht een feest te maken
Helaas gaat 99% van de berichtjes die je oprecht stuurt gelezen de prullebak in
teminste: dat is mijn ervaring, maar ik gok dat ik daar niet alleen in sta
Aangezien ik ook wel eens een arrogante trut genoemd ben wegens niks terugsturen: Ik weet niet hoe jij er uit ziet, of wat je interesses zijn, maar als ik inlog en tref een hoop berichten aan, ga ik op je profiel kijken. Dan zou het wel eens kunnen dat ik in een oogopslag al zie dat het noooooooit wat kan worden, en krijg je misschien helemaal niks, ik reageer alleen op mensen waarmee ik een mogelijke match zie.quote:Op woensdag 19 april 2006 13:57 schreef Jumparound het volgende:
[..]
als al die arogante trutten nou gewoon eens een berichtje terug zouden sturen dan is 90% van de bezoekers wel bereid om van elk bericht een feest te maken
Helaas gaat 99% van de berichtjes die je oprecht stuurt gelezen de prullebak in
teminste: dat is mijn ervaring, maar ik gok dat ik daar niet alleen in sta
Oke, laten we zeggen dat ik me in 75% van de profielen wie ik een berichtje stuurde verdiept heb.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:19 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Aangezien ik ook wel eens een arrogante trut genoemd ben wegens niks terugsturen: Ik weet niet hoe jij er uit ziet, of wat je interesses zijn, maar als ik inlog en tref een hoop berichten aan, ga ik op je profiel kijken. Dan zou het wel eens kunnen dat ik in een oogopslag al zie dat het noooooooit wat kan worden, en krijg je misschien helemaal niks, ik reageer alleen op mensen waarmee ik een mogelijke match zie.
Veel mannen doen dat niet, bijvoorbeeld iemand wiens lievelingseten spare-ribs zijn terwijl ik geen vlees eet, of wiens baan fitnessleraar is terwijl ik een rokende luie chagrijn ben, of die drie kinderen heeft terwijl ik duidelijk geen enkele kinderwens heb, wat denkt die aan mij te hebben??
Als dát een vrouw al arrogant maakt...
Dat is inderdaad wel heel erg weinig..... misschien voel je je gewoon fysiek aangetrokken tot trutjes? (Neem aan dat een foto een voorname rol speelt als je reageert?)quote:Op woensdag 19 april 2006 16:54 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Oke, laten we zeggen dat ik me in 75% van de profielen wie ik een berichtje stuurde verdiept heb.
Kort of lang maakt niet uit toch? Met daarin mn intresses en in 80% van de gevallen een onschuldige vraag...
als er dan maar 1 op de 20 een berichtje terugstuurd...(als je daar al op komt)
Tja... wie gaat er dan wat denken?
Uhhu, wel meer meisjes denken datquote:Op woensdag 19 april 2006 16:59 schreef Paladina het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel heel erg weinig..... misschien voel je je gewoon fysiek aangetrokken tot trutjes? (Neem aan dat een foto een voorname rol speelt als je reageert?)
Ik vind dat je ook bij géén interesse wel even een korte reactie kunt terugsturen, niks mis met beleefdheid.
Elke man weet toch wat ie wil?quote:Op donderdag 20 april 2006 00:42 schreef LennyKravitz het volgende:
... ik zoek iemand die "weet wat hij wil".... dat typen ze ook maar allemaal van elkaar over... wanneer "weet je wat je wil"... als je toekomsplannen tot je 50e hebt?... of gewoon als je niet veel twijfelt?... vage shit zo'n gezegde...
quote:Op woensdag 26 april 2006 17:46 schreef Bass-Miss het volgende:
Het is vooral komisch wat mensen van zichzelf denken als je de persoon in kwestie ook in het echte leven kent...
Ik snap sowieso niet dat mensen voor datingsites gaan betalen, dan moet je naar mijn inzien wel erg desperate zijnquote:Op woensdag 26 april 2006 18:17 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik heb eigenlijk weinig met datingsites, omdat de gratis dingen vaak bagger zijn en de ik voor de goede (?) het geld niet over heb. Maar dat Paiq klinkt leuk. Hangt er hier een fijne user rond die mij aan een uitnodiging kan helpen?
Daar kan ik wat meequote:Op woensdag 26 april 2006 17:18 schreef xenophoniac het volgende:
[afbeelding]
![]()
hmm, een volslanke (dus niet dik he) metaalbewerkster van 1:80 en een sport heeft ze niet zo.. MOOI ik ook niet
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vampire Romance O+
Oja, desperate mag niet.quote:Op donderdag 27 april 2006 08:14 schreef TLC het volgende:
Ik snap sowieso niet dat mensen voor datingsites gaan betalen, dan moet je naar mijn inzien wel erg desperate zijn![]()
Volgens mij had je '23 cm' moeten zeggen.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:44 schreef frync het volgende:
Nieuwe match op Paiq:
Match: hoi
Ik: hoi
Match: Hoe lang ben je?
Ik: 1,80 ongeveer
"Match heeft je uit haar lijst van matches verwijderd."
![]()
Pappa was een eik0l. Ze heeft nu behoefte aan een "lieve man".quote:Op vrijdag 28 april 2006 08:40 schreef Disorder het volgende:
Ik kwam net een juweeltje tegen. Een jonge meid van begin 20, met best veel leuke interesses. Een leuke foto en een drang naar avontuur. Klinkt goed. Jammer genoeg stond in het wel erg lange verhaal ook nog ergens heel kort iets over het zoeken van een vader voor haar 4 maanden oude kindje (!!!). Waar is die andere papa?
Dat soort mannen zijn er wel hoor. Mijn broertje is zo'n debiel. Wil zo graag kinderen dat-ie ook de kinderen van iemand anders wel wil overnemen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 08:41 schreef MouseOver het volgende:
Toch kan ik er wel een beetje mee leven als het er zo tussengepropt staat. Ik vind het veel afstotelijker als het ontzettend prominent aanwezig is: "wij (ik & Robin 2jr) zoeken een leuke pappa voor de koude winteravonden"
Mwah, niet mee eens.quote:Op donderdag 27 april 2006 08:14 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat mensen voor datingsites gaan betalen, dan moet je naar mijn inzien wel erg desperate zijn![]()
Dat je iemand zoekt op het Internet alla, ja dat kan leuk zijn, maar jeetje ga er aub niet voor betalen zeg, ga dan een willekeurige chatroom in en kom zo in contact met anderen.
Zo kom je ook dingen over andere mensen te weten en het kost je geen cent![]()
In de gevangenis heb je wel sex met een maatjequote:Op vrijdag 28 april 2006 14:18 schreef Exciter101 het volgende:
Ook een hele erge: ik ben op zoek naar een maatje.....![]()
![]()
Nou, ik niet. Ik als vrouw zoek een man om een leuke en lekkere relatie mee te hebben. Vrienden en vriendinnen heb ik al! En zeg nou zelf, met een 'maatje'heb je toch geen s.x?
Ja van mij mogen ze hoor, maar je kunt ook gewoon uitgaan en andere mensen leren kennen (bijkomend voordeel is dat er dan geen beeldscherm tussenzit en je meteen ziet met wie je te maken hebtquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:49 schreef Balgje het volgende:
[..]
Mwah, niet mee eens.
De tijd dat alles op internet gratis moest zijn is wel voorbij. Het feit dat ervoor betaald moet worden wil toch wel zeggen dat de gebruikers erop aardig serieus bezig zijn, voor veel mensen is dat een pré.
Nu moet ik zeggen dat het ook niet echt mijn ding is, er is totaal geen ruimte voor spontaniteit, het is behoorlijk geforceerd. Maarja, ieder zijn ding hè?
Ge-ni-aal.quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:45 schreef TLC het volgende:
Ja van mij mogen ze hoor, maar je kunt ook gewoon uitgaan en andere mensen leren kennen (bijkomend voordeel is dat er dan geen beeldscherm tussenzit en je meteen ziet met wie je te maken hebt).
Joh, jij bent echt wel stoer met je sociale leven. Bij jou verbleken al die kneusjes op datingsitesquote:Op vrijdag 28 april 2006 18:30 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
dating sites....tja dat alleen al...schrik me af....
waar is de sociale omgeving????
zo typisch weer, waarom heten die kinderen van alleenstaande tienermoeders ook overal en altijd 'Kevin', 'Robin', 'Esmee' of 'Brian'quote:Op vrijdag 28 april 2006 08:41 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Pappa was een eik0l. Ze heeft nu behoefte aan een "lieve man".
het is dan altijd afwachten of pappa ook behoefte heeft aan die lieve man
Toch kan ik er wel een beetje mee leven als het er zo tussengepropt staat. Ik vind het veel afstotelijker als het ontzettend prominent aanwezig is: "wij (ik & Robin 2jr) zoeken een leuke pappa voor de koude winteravonden"
Donequote:Op vrijdag 28 april 2006 21:48 schreef Nosh het volgende:
Verkapte TVP trouwens, iemand nog een invite over?
Een pedofiel? Die is niet bang om een relatie te beginnen met kinderen.quote:Op zondag 30 april 2006 16:29 schreef RealZeus het volgende:
Proest.![]()
Ik zag net een regelrechte afknapper:
Een advertentie begon met de woorden:
Ik zoek iemand die niet bang is om een relatie te beginnen met kinderen.
![]()
Dusss.......
Haha ja en "beval je me niet dan kick ik je het land uitquote:Op zondag 30 april 2006 18:01 schreef xenophoniac het volgende:
[..]
![]()
"ik wil vuur en vlam in een relatie"
"je moet wel flink tegengas kunnen geven"
Heb ik ook een hekel aan, als mensen dit soort dingen zeggen...quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:22 schreef LennyKravitz het volgende:
Topic Dingen die je op een datingsite afschrikken... was al snel vol... (onverwacht aantrekkelijk topic) en dus maar verder met een deel 2.schrijven dat je "een gekke meid" danwel prettig gestoord bent schrijven dat je niet op zoek bent, maar ...
Nog zoiets trouwens los van de ietwat foute suggestiequote:Op zondag 30 april 2006 16:29 schreef RealZeus het volgende:
Proest.![]()
Ik zag net een regelrechte afknapper:
Een advertentie begon met de woorden:
Ik zoek iemand die niet bang is om een relatie te beginnen met kinderen.
![]()
Dusss.......
Dat is niet meer te omschrijven als 'ik filter mensen met mijn profiel', dit is gewoon zonder enig aanziens des persoons iemand de stuipen op het lijf jagen.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:24 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Nog zoiets trouwens los van de ietwat foute suggestie
Mensen die doen alsof iets niet willen een kwestie van niet durven is.
"Gezocht: iemand die niet bang is voor 4 kinderen waaronder 2 autisten op de bank". Nee trut, daar ben ik niet bang voor, dat wíl ik gewoon niet.
En dan moet iedereen natuurlijk zeggen dat jij een gemene harteloze klootzak bent, want zo heeft de advertentieopstelster dat geleerd op haar zachte training.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:24 schreef MouseOver het volgende:
"Gezocht: iemand die niet bang is voor 4 kinderen waaronder 2 autisten op de bank". Nee trut, daar ben ik niet bang voor, dat wíl ik gewoon niet.
Overigens ben ik iets dergelijks nog nooit tegen gekomen... maar het zou me wel gigantisch afschrikken.quote:Hallo, ik ben Kelly! Ik ben een leuke vrouw van rond de 30. Ik zoek een vent die kan accepteren dat ik ben geboren als Karel!
Knuz is ook de site bij uitstek om dat soort debiele quotes vandaan te halenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:43 schreef xenophoniac het volgende:
knip
verzondenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:01 schreef stevengerrard het volgende:
leuk topic...heeft iemand nog een uitnodiging voor Paiq over?
'moet'? Welnee. Dat maak je nog altijd zelf uit.quote:Op woensdag 3 mei 2006 01:09 schreef LennyKravitz het volgende:
"ik heb een mooi huis"...
m.a.w. als het wat wordt moet jij bij mij intrekken... -... wie zegt dat die ander ook geen eigen huis heeft?.=> conflict...
Ik drukte het wellicht wat ovetrokken uit; maar er zijn zat advertenties die duidelijk als inhoud tonen dat "mevrouw" een geweldig leventje heeft in haar prachtige huis/appartement, en zeker niet van plan is dat ooit op te moeten geven...quote:Op zondag 7 mei 2006 22:09 schreef gronk het volgende:
[..]
'moet'? Welnee. Dat maak je nog altijd zelf uit.
Wat sommige fokkertjes wel niet denken te lezen in sommige advertenties..
Kan toch prima? LAT-relaties, wel eens van gehoord? Als je allebei prima woont in een appartement, waarom zou je dan samen ongelukkig gaan worden in een vinex-hok? Omdat iedere burgerlijke sufkut van boven de 25 dat doet?quote:Op zondag 7 mei 2006 23:01 schreef LennyKravitz het volgende:
Ik drukte het wellicht wat ovetrokken uit; maar er zijn zat advertenties die duidelijk als inhoud tonen dat "mevrouw" een geweldig leventje heeft in haar prachtige huis/appartement, en zeker niet van plan is dat ooit op te moeten geven...
Ongetwijfeld zijn er ook heren die dit zo stellen... (alleen die kom ik niet tegen)...
sentquote:Op zondag 7 mei 2006 23:30 schreef 0verwater het volgende:
heeft er iemand een invite voor paiq voor mij?
nja, afgezien van de fotos daar kom ik echt teveel dames tegen die in de categorie "grijze massa" passen....quote:Op zondag 7 mei 2006 23:53 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Op Paiq via Speeddate met een dame gechat. Gevraagd om een foto te sturen aangezien zij er geen op paiq had staan. Kreeg toen een foto binnen, en was ook gelijk een match lichterStuur dan verdorie een leuke foto op, niet een waar je half dronken debiel in de camera kijkt.
![]()
Alle vrouwen kijken naar soaps. Deal.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:20 schreef xenophoniac het volgende:
en zelfs de meest 'alternatieve' meiden zeggen naar Goeie Tijden en Desperate Houswives te kijken, echt zo typisch weer...
Ik heb er nog een voor een man over. mail me maar of zet anders hier even je emailadres neer waar het naartoe moet.quote:Op maandag 8 mei 2006 01:01 schreef Hephaistos. het volgende:
En heeft er toevallig ook nogr iemand een invite voor paiq voor mij?
Mail gestuurdquote:Op maandag 8 mei 2006 11:53 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Ik heb er nog een voor een man over. mail me maar of zet anders hier even je emailadres neer waar het naartoe moet.
Tsja... 't is maar watje wil, en wat je onder direct verstaat...quote:Op maandag 8 mei 2006 16:30 schreef schwa78 het volgende:
- Mensen die direct een vaste relatie willen
- Mensen die het alleen zijn beu zijn
Dat de gemiddelde kutpuber op fok dat niet c00l vindt. Kutpubers op fok zitten liever stilletjes te rukken achter hun PC.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:53 schreef LennyKravitz het volgende:
Wat is er daarnaast mis met zeggen dat je niet meer alleen wilt zijn...?
Omdat dat zo wanhopig overkomt. Het lijkt dan net dat je de eerste de beste kandidaat goed genoeg vindt om een relatie mee te beginnen.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:53 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Tsja... 't is maar watje wil, en wat je onder direct verstaat...
Kan me voorstellen dat als je rond de 30 bent en tevens nog een kinderwens hebt, dat je niet zeg avn... nou laten we het maar eerst nog 6 jaar aanzien...
Bovendien heb je daarvoor ook op bepaalde sites de keuze: vriendschap/vrije relatie/vaste relatie...
Wat is er daarnaast mis met zeggen dat je niet meer alleen wilt zijn...? Kijk behalve dat het voor sommigen als "sneu" kan overkomen is het aan de andere kant gewoon eerlijk...
Eigenlijk is het daarnaast ook wel een open deur... want bijna iedereen die op zoek is naar een relatie "wil liever niet alleen zijn"...
Ja, whatever johquote:Op maandag 8 mei 2006 17:12 schreef gronk het volgende:
[..]
Dat de gemiddelde kutpuber op fok dat niet c00l vindt. Kutpubers op fok zitten liever stilletjes te rukken achter hun PC.![]()
Bijna even voorspelbaar als het afzeiken van mensen omdat ze op een forum posten. Een forum, waar je zelf trouwens ook komt.quote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 18:25 schreef schwa78 het volgende:
Bijna even voorspelbaar als het afzeiken van mensen omdat ze op een forum posten. Een forum, waar je zelf trouwens ook komt.![]()
Als je datingssites ruk vindt, schrijf jezelf er dan niet op in. Mafkees.quote:Maar terug on-topic:
Gefotoshopte/kunstzinnige foto's schrikken ook af.
Die criteria waren ook geen humorquote:Op maandag 8 mei 2006 20:42 schreef gronk het volgende:
Jij post een hele set criteria die mij knap onzinnig lijken. Zonder dat daar een smiley achterstaat om aan te geven dat 't humor is. Als je datingsites onzin vindt omdat je 't liever hebt van je fantastische sociale netwerk, en je zo'n lijstje alleen maar post om even lekker te kunnen schoppen, val dan lekker dood.
[..]
Als je datingssites ruk vindt, schrijf jezelf er dan niet op in. Mafkees.
In dat geval: stel je gvd niet aan. Loop je in de supermarkt ook te klagen dat je 80% van het assortiment niet koopt? Ik heb ook niets met maandverband, grijs WC-papier, cd's van marco borsato en andere uitverkoopramsj. 80% van de collega's op m'n werk zijn saaie lullen. Mogen ze wat mij betreft ook gewoon ontslaan. 70% van de krant lees ik niet. Heb eigenlijk geen zin om daarvoor te betalen, maar de kassajuf accepteert 't niet als ik 50 cent geef voor de zaterdageditie van de NRC.quote:
Wat mij afschrikt: mensen die eigenlijk gewoon autistisch zijn.quote:Het onderwerp van dit topic is dingen die je afschrikken op een datingsite. Ik geef gewoon mijn mening over wat ik persoonlijk niet aantrekkelijk bij iemand op zo'n site.
Je kunt best een leuk leven leiden en 't kut vinden dat je 's avonds alleen thuiskomt. Of ontdekken dat 't knap klote is als je met een stevige verkoudheid in bed ligt, maar dat je wel zelf moet zorgen dat de boodschappen gedaan worden. Iedere keer. Of dat je eigenlijk dingen wilt vertellen die je liever niet verteld aan mensen in je vriendengroep. Of dat je iemand hebt waarvan je 't gevoel hebt dat die begrijpt waarom je dingen zo doet zoals je ze doet, zonder dat je van alles hoeft uit te leggen. Waarbij je ook nog eens stevige sex met die persoon kunt hebben.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:50 schreef schwa78 het volgende:
En mensen die het alleen zijn 'beu' zijn, komen op mij niet over als mensen die een leuk leven hebben. Iemand moet niet alleen een leuk leven krijgen wanneer ik toevallig langs kom.
quote:Op maandag 8 mei 2006 21:12 schreef gronk het volgende:
Wat mij afschrikt: mensen die eigenlijk gewoon autistisch zijn.
Lijkt me niet modjes-proof... om zomaar foto's van willekeurige mensen op fok te linken, om daar dan puberaal over te gaan lachen... laten we dat maar niet doen...quote:Op maandag 8 mei 2006 21:04 schreef SpaansBenauwd het volgende:
waarom geen foto´s van mensen op datingsite´s die je afschrikken posten???
Die zijn al bezet. Geweldig he?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:23 schreef Kreupelhout het volgende:
Inderdaad, er zijn veel van die profielen van allemaal standaard mensen waar je nix mee kan. Het lijkt wel alsof bijzondere vrouwen gewoon niet bestaan...
Quoted for truth. Ik hoor daar zelf ook bij. Meeste profielen die bijv. op een site zoals Hyves staan vind ik gewoonweg maar zeilig, terwijl ik ook een profieltje heb.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:25 schreef Disorder het volgende:
Ik hoor ook vaak genoeg van mensen dat het voor kneuzen is zonder sociale contacten. En wie zie je dan onder het mom van 'ik ben hier eigenlijk voor de lol ingeschreven..' als lid terug? Juist
Ik denk dat het aanbod van oninteressante mannen nog groter isquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:11 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Datingsites lijken me trouwens totaal niets vanwege het grote, oninteressante aanbod van vrouwen.
Als je je mail adres neerzet, stuur ik er eentje... Vrouwen kunnen onbeperkt uitgenodigd wordenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:32 schreef CyclingGirl het volgende:
heeft er iemand ajb een invite paiq voor mij? Thanks
Sja, dat is dan toch weer voordeel als je iemand in het uitgaansleven tegenkomt waar je je aangetrokken door voelt en er later op msn erachter komt dat je best leuke dingen gemeen hebt! Is leuker dan iemand op internet tegen te komen die veel gemeen lijkt te hebben en uiteindelijk totaal je type niet is.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:22 schreef schwa78 het volgende:
[..]
Het nadeel met datingsites is dat de leuke vrouwen op die site overspoeld worden door reacties van oninteressante mannen zodat mijn bericht niet meer opvalt... (er voor het gemak van uitgaande dat ik wel interessant ben)
kun je mij er ook 1tje sturen, ben ook een vrouwquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:42 schreef Hephaistos. het volgende:
Als je je mail adres neerzet, stuur ik er eentje... Vrouwen kunnen onbeperkt uitgenodigd worden![]()
Als ouddd@hotmail.com idd je adres is, ligt er nu één in je inboxquote:Op zondag 14 mei 2006 15:32 schreef cikolata het volgende:
[..]
kun je mij er ook 1tje sturen, ben ook een vrouw=> ouddd at hotmail
Er ligt een uitnodiging in je inboxquote:Op zondag 14 mei 2006 16:45 schreef odebeijer het volgende:
Iemand nog een paiq invite over voor een man? segadc@xs4all.nl
heb voor de lol de typos er maar ingelaten.quote:Eigen kun je mij het best omschrijven als een zeer irritand, altijd beterwetende,nooit aan een ander denkende chagerijnige,nooit opgeruimde, egoistische dame
quote:Op zondag 14 mei 2006 19:32 schreef Curare het volgende:
die knuz site daar zitten echt rare ads tussen:
[..]
heb voor de lol de typos er maar ingelaten.
Zowiezo moet ik als helderziende Wat moet ik me daar bij voorstellenquote:Op zaterdag 8 april 2006 01:31 schreef zhe-devilll het volgende:
Mannen die met hun kind op de foto staan!
Vind ik zo intens zielig voor die kinderen!
Pa een stijve janhola en die arme kinderen moeten hem dan aan de vrouw helpen
*kijk mij eens een leuke daddy zijn*
Nou je zou hem een jandoedel voor zijn snars geven zeg!
Zowiezo moet ik als helderziende niet te lang kijken naar foto's op een datingsite
misselijk van soms![]()
Niks hoor. Maar die kisten dat kan niet.quote:Op zondag 9 april 2006 23:15 schreef gronk het volgende:
[..]
Oh, ik weet er nog 1: -Mezelf- of -Mijn ideale vrouw- :"Veel humor maar kan ook wel serieus zijn als het moet."quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:44 schreef Paladina het volgende:
[..]
Ik zit ook graag een avondje op de bank hoor, ook met een dvd'tjemaar wat mij erg stoort is dat je die zin in gewoon bijna ieder profiel tegenkomt. Er zijn genoeg leukere dingen om te lezen en te schrijven denk ik dan. Het is zó'n standaard zinnetje geworden dat het eigenlijk niks meer toevoegt en (voor mij) meer irritant dan aantrekkelijk is.
Maar wat moet ik dan onder mijn kilt dragen?quote:Op maandag 15 mei 2006 21:56 schreef diginoob het volgende:
[..]
Niks hoor. Maar die kisten dat kan niet.![]()
Van die mooie Italiaanse zwarte schoentjes. Of gympen desnoods.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:06 schreef gronk het volgende:
[..]
Maar wat moet ik dan onder mijn kilt dragen?![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 22:15 schreef diginoob het volgende:
Van die mooie Italiaanse zwarte schoentjes. Of gympen desnoods.![]()
Die tweede link... kerstboom opzetten?... ja da's ook een afknapper... of fout linkje...quote:Op zondag 14 mei 2006 21:22 schreef Sc0rPi0n het volgende:
People maak anders hier even gebruik van: http://wiki.fok.nl/index.php/Paiq_invites
Anders wordt dit topic teveel een paiq request topic en dat is dus niet de bedoeling.
Zie ook: http://forum.fok.nl/topic/85678
Gelukkig maar dat je niet de indruk wekt gefrustreerd te zijnquote:Op maandag 15 mei 2006 23:37 schreef E.G.J het volgende:
kwam op lexa het volgende profiel tegen:![]()
![]()
![]()
(...)
Dat zijn de ergste, maar ik heb er nog wel een paar!!
<knip>
quote:Na een paar gestrande relaties heb ik nu een aversie tegen mannen met bindingsangst en dan vooral de exemplaren die het hardste roepen dat ze daar geen last van hebben, maar vervolgens gewoon te weinig zelfkennis blijken te hebben. Met zelfkennis bedoel ik dan dus vooral het kennen van je eigen emoties en gevoelens en weten ermee om te gaan, ze durven te laten zien. Eerlijkheid en openheid staan bovenaan mijn verlanglijstje.. Ik ben zelf zo eerlijk als het maar kan en in een intieme relatie probeer ik mij volledig open te stellen. Als de ander dan potdicht blijft zitten, word ik gillend gek! (Okee, dat ís een tikkeltje overdreven, maar je snapt me hopelijk wel..)
Bij die aversie hoort ook dat ik geen parttime relatie wil. Ik heb geen behoefte aan een man die 60% van zijn tijd nodig heeft om zijn eigen vrijheid te ‘beoefenen’. Het is alles of niets, je gaat ervoor of niet, maar daar krijg je dan ook een heleboel voor terug!! En zonder gelijkwaardigheid is het snel gebeurd..
^^quote:Op maandag 15 mei 2006 23:51 schreef Rnej het volgende:
dude, dat is echt TEVEEL tekst.. ben op een kwart gekomen en kwam toen tot de conclusie dat zij ook geeneen vent goed genoeg vindt
Komaan, neem de volledige conclusie:quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:51 schreef PLAE@ het volgende:
Uberhaupt jezelf reggen op een datingsite is zielig.
Daarom zit ik er ook voorquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:23 schreef bouncingvictor het volgende:
[..]
Komaan, neem de volledige conclusie:
-Mensen die zichzelf op fok! registreren zijn zielig.
-Mensen met een internetaansluiting zijn zielig.
-Mensen die uberhaupt achter een PC zitten zijn zielig.
- Mensen die kunnen lezen zijn zielig.
Dommekracht heerst!!
Moge het even duidelijk zijn dat ik dat niet geschreven heb, maar de persoon die in eerste instantie deze gebruikersnaam weggekaapt had toen ik per ongeluk de verkeerde had geregistreerd. Zie het topic dat ik daarover maakte.quote:
Jij was toch diegene die anale neuksex wilde?quote:Op maandag 22 mei 2006 16:57 schreef bouncingvictor het volgende:
[..]
Moge het even duidelijk zijn dat ik dat niet geschreven heb, maar de persoon die in eerste instantie deze gebruikersnaam weggekaapt had toen ik per ongeluk de verkeerde had geregistreerd. Zie het topic dat ik daarover maakte.
Waar heb je het over?quote:Op maandag 22 mei 2006 17:02 schreef gronk het volgende:
[..]
Jij was toch diegene die anale neuksex wilde?![]()
Was ik niet duidelijk genoeg dan?quote:Op maandag 22 mei 2006 17:04 schreef bouncingvictor het volgende:
Waar heb je het over?
Nee, ik weet echt niet waar je het over hebt. 'Anale neukseks' klinkt niet als een term die ik zou gebruiken, aangezien het een tautologie (of een pleonasme, ik weet het verschil even niet) is. Waar heb ik dat geschreven?quote:
mja, goeie vergelijkingen hoorquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:23 schreef bouncingvictor het volgende:
Dommekracht heerst!!
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:21 schreef Liewec het volgende:
Mag ik er op wijzen dat op je werk meestal al het internetverkeer kan worden afgeluisterd?Niet gek opkijken als je systeembeheerder je binnenkort om een date vraagt
Kassa aan DKW, derde gang rechts.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:37 schreef E.G.J het volgende:
kwam op lexa het volgende profiel tegen:![]()
![]()
![]()
Waar knap jij op af???
Maar ontopic:quote:People maak anders hier even gebruik van: http://wiki.fok.nl/index.php/Paiq_invites
Anders wordt dit topic teveel een paiq request topic en dat is dus niet de bedoeling.
Zie ook: http://forum.fok.nl/topic/856781
Mens, ga lekker op een cursus kleien ofzo...quote:Gewoon op zoek naar iets gezelligs...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |