abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36755675
Topic Dingen die je op een datingsite afschrikken... was al snel vol... (onverwacht aantrekkelijk topic) en dus maar verder met een deel 2.

In het vorige topic zijn al vele zaken naar voren gekomen die mensen niet willen lezen... wil je toch nog slagen op een dating site doe dan dit o.a. niet (aldus de posters in deel 1):

• zeggen dat je spontaan bent

• als man poseren voor je auto

• schrijven dat je "een gekke meid" danwel prettig gestoord bent

• taalvouten maken

• weinig tot niets in je profiel zetten

• schrijven dat je niet op zoek bent, maar ...

• met een ander, danwel het kind van een ander poseren op je foto (of de ander er "tactisch" afgeknipt)

• over het algemeen: veeleisend zijn

• winkelen als hobby opgeven

• een volledig gevuld bestaan hebben (40 urige werkweek, 25 hobbies, altijd bezig zijn)... en dan toch "je mist iets"...

Wie weet er nog meer... of heeft andere rare ervaringen...

Game on!

[ Bericht 2% gewijzigd door LennyKravitz op 08-04-2006 00:27:12 ]
  • pi_36756453
    quote:
    Op zaterdag 8 april 2006 00:22 schreef LennyKravitz het volgende:
    Topic Dingen die je op een datingsite afschrikken... was al snel vol... (onverwacht aantrekkelijk topic) en dus maar verder met een deel 2.

• winkelen als hobby opgeven

Wie weet er nog meer... of heeft andere rare ervaringen...

Game on!
  • uitgaan als hobby noemen is ook erg raar
    - En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
    - Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
    - Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
      zaterdag 8 april 2006 @ 00:51:35 #3
    42446 Gehaktbal
    A New Found Glory
    pi_36756478
    Geen foto's... daar zullen ze dan wel een reden voor hebben....

Of foto's van de zeikant of vanuit enig andere niet representatieve hoek....
    Nice guys finish last. You're running out of gas...Your sympathy will get you left behind.
    pi_36756755
    quote:
    Op zaterdag 8 april 2006 00:51 schreef Gehaktbal het volgende:
    Geen foto's... daar zullen ze dan wel een reden voor hebben....

Of foto's van de zeikant of vanuit enig andere niet representatieve hoek....
    Taalvouten, definately ... zie OP.
      zaterdag 8 april 2006 @ 01:24:39 #5
    18818 Beurlap
    Harde Kak! Ohnee, hallucinatie
    pi_36757074
    Geile foto's. Die zijn toch nep
    De hallucinatie vliegt uit den aars. Nadeel is dat verderf na verloop van tijd om zich heenslaat, waardoor de hallucinatie niet meer de kracht behelst om de bittere, wrange waarheid te verbloemen, waarna men ziet wat het eigenlijk is: pure stront
      zaterdag 8 april 2006 @ 01:25:39 #6
    18818 Beurlap
    pi_36757090
    ...misschien ben jij het laatste stukje

dies ook flink afgezaagd
    De hallucinatie vliegt uit den aars. Nadeel is dat verderf na verloop van tijd om zich heenslaat, waardoor de hallucinatie niet meer de kracht behelst om de bittere, wrange waarheid te verbloemen, waarna men ziet wat het eigenlijk is: pure stront
    pi_36757118
    Misschien iets als:

Wat verwacht je van je droompartner? De toekomstige vader van m'n kinderen.

That'll scare em off..
    Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
    Mayo is de dochter die ik nooit had!
      zaterdag 8 april 2006 @ 01:29:34 #8
    18818 Beurlap
    pi_36757146
    Termen als mollig, dan kan je beter gewoon gezet of stevig ofzo zeggen. (dik hoeft natuurlijk ook weer niet)
    pi_36757160
    quote:
    Op zaterdag 8 april 2006 01:29 schreef Beurlap het volgende:
    Termen als mollig, dan kan je beter gewoon gezet of stevig ofzo zeggen. (dik hoeft natuurlijk ook weer niet)
    volslank toch?
    pi_36757167
    Mannen die met hun kind op de foto staan!
    Vind ik zo intens zielig voor die kinderen!
    Pa een stijve janhola en die arme kinderen moeten hem dan aan de vrouw helpen
    *kijk mij eens een leuke daddy zijn*
    Nou je zou hem een jandoedel voor zijn snars geven zeg!
    Zowiezo moet ik als helderziende niet te lang kijken naar foto's op een datingsite
    misselijk van soms
    //Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
      zaterdag 8 april 2006 @ 01:40:21 #11
    18818 Beurlap
    pi_36757285
    Neerzetten dat je ondertussen al 6 relaties achter de rug hebt, waarvan een aantal relaties kinderen hebben opgeleverd. In totaal 9, daarvan zitten er 3 helaas in een rolstoel. Bovendien ben je al een aantal jaar hard op zoek naar werk, maar om een of andere reden wil het niet echt lukken. Finanieel heb je het niet zo breed, omdat geen van je expartners alimentatie kan betalen. Omdat het allemaal wat teveel werd heb je jaren in therapie gezeten bij het riagg, maar je hebt besloten daar maar mee te stoppen. Daarnaast heb je nog wel regelmatig contact met een aantal van je expartners, ze komen regelmatig eten. Als toekomstige partner moet je hier dus wel goed mee om kunnen gaan. Je wilt dit deel van je leven afsluiten en een nieuwe start maken...

Dat zou me wel een beetje afschrikken
    pi_36757412
    zo'n beetje elk zielig figuur want op zo'n datingsite ronddwaalt is voor mij afaschrikwekkend genoeg eigenlijk, nog los van wat voor gekke dingen die kansloze in zijn zielige verhaaltje geschreven heeft...
    pi_36757792
    de meeste datingsites zijn commercieel dus zo kansloos zullen de klanten wel niet zijn als ze dat er voor over hebben,
    ik bedoel dan kansloos als persoon niet als kansloos op relatie hoewel dat ook zo sneu klinkt
    it was not a good game
      zaterdag 8 april 2006 @ 10:57:10 #14
    140904 MLF
    Unazukin
    pi_36760276
    lol
    ik kom nooit op datingsites, ik ken ze niet eens
    staan daar echt van die lullo verhalen?
    pi_36760532
    quote:
    Op zaterdag 8 april 2006 02:24 schreef rasor1 het volgende:
    de meeste datingsites zijn commercieel dus zo kansloos zullen de klanten wel niet zijn als ze dat er voor over hebben,
    ik bedoel dan kansloos als persoon niet als kansloos op relatie hoewel dat ook zo sneu klinkt
    waarom ben je niet kansloos als je er voor betaald? vind ik juist zielig eigenlijk...
    pi_36760630
    quote:
    Na een aantal keren teleurgesteld te zijn in de liefde ben ik nu op zoek naar iemand die wel eerlijk is en mijn vertrouwen waard is.
    Kortom: mensen met een enorme traumatische bagage. Doe mij maar niet.
    pi_36760631
    quote:
    Op zaterdag 8 april 2006 01:05 schreef michiel- het volgende:

[..]

Taalvouten, definately ... zie OP.
    Engelse woorden gebruiken en ze dan verkeerd spellen.
    Ja, die met de ballen in de bek.
      zaterdag 8 april 2006 @ 13:09:08 #18
    100980 Zero2Nine
    Fatsoen moet je doen
    pi_36763486
    quote:
    Op zaterdag 8 april 2006 01:40 schreef Beurlap het volgende:
    Neerzetten dat je ondertussen al 6 relaties achter de rug hebt, waarvan een aantal relaties kinderen hebben opgeleverd. In totaal 9, daarvan zitten er 3 helaas in een rolstoel. Bovendien ben je al een aantal jaar hard op zoek naar werk, maar om een of andere reden wil het niet echt lukken. Finanieel heb je het niet zo breed, omdat geen van je expartners alimentatie kan betalen. Omdat het allemaal wat teveel werd heb je jaren in therapie gezeten bij het riagg, maar je hebt besloten daar maar mee te stoppen. Daarnaast heb je nog wel regelmatig contact met een aantal van je expartners, ze komen regelmatig eten. Als toekomstige partner moet je hier dus wel goed mee om kunnen gaan. Je wilt dit deel van je leven afsluiten en een nieuwe start maken...

Dat zou me wel een beetje afschrikken
    die vat alle afschrikkingen samen. nu nog wat forse spelfouten en het ultieme afschrikprofiel is geboren.
    ---
    And when the leaves fall the land looks more human
    it's got me questioning the essence of my farm boy blues
    hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
    pi_36782361
    Kijkend naar de vrouwen op zo'n site; zitten er wel "zieligerts"/"kanslozen" tussen als je dat zo wilt beschrijven; mensen die hun uiterlijk niet mee hebben, of anderszins onfortuinlijk zijn... (twee kinderen hebbend werkt niet mee)...

Toch is er een ander type "kansloze": zij die alles helemaal voor elkaar heeft (werk, huisje, sportief, hobbies), veel uitgaat en vrienden heeft en een lekker koppie/lichaam heeft en waarvan je dus denkt... "waarom zoekt die nog?"... en dát is 't 'm denk ik... ze is te veeleisend en/ of kan niemand vinden die zich aan haar wil aanpassen, want ze is zelf te star geworden... iets anders kan ik niet bedenken...

een relatie is nou een maal GEVEN en nemen...
      zondag 9 april 2006 @ 00:48:15 #20
    111773 Monocultuur
    3,68 Kills per Minute
    pi_36782364
    als een vrouw schrijft: "mannen die schrijven dat ze eerlijk zijn hoeven niet te reageren, want dat zegt toch iedereen."

uh ja, dus dat iemand ook echt eerlijk is kan niet?? uhm, je hebt liever een oneerlijke man??
    Communism will be conquered with the help of God ...and a few marines.
    pi_36782434
    quote:
    Op zondag 9 april 2006 00:48 schreef Monocultuur het volgende:
    als een vrouw schrijft: "mannen die schrijven dat ze eerlijk zijn hoeven niet te reageren, want dat zegt toch iedereen."

uh ja, dus dat iemand ook echt eerlijk is kan niet?? uhm, je hebt liever een oneerlijke man??
    zekers..

even aan de vrouwen op dit forum... wat verwacht je dan eigenlijk wel dat een man schrijft...? wat is nou zo doorslaggevend... (naast de 95% qua uiterlijk)...
    pi_36782511
    en dat eeuwige gezemel over jeuk aan hun penis
    gek wordt je ervan!!!!!!!
    //Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
    pi_36782693
    quote:
    Op zondag 9 april 2006 00:53 schreef zhe-devilll het volgende:
    en dat eeuwige gezemel over jeuk aan hun penis
    gek wordt je ervan!!!!!!!
    WTF?
    pi_36782715
    De foto meestal. Vaak van die bakvissen.
    FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
    Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
    pi_36782738
    quote:
    Op zondag 9 april 2006 01:01 schreef LennyKravitz het volgende:

[..]

WTF?
    wist je dat niet dan?
    Nou je postvak zit vol op die sites hoor!
    Meldt je maar eens aan als mokkel
    kom je achter!
    Zelfs stellen enzo gatverrrrrrrrrrrrrr
    Datingsites vind ik zo creepy! Heb me eens aangemeld nou was misselijk!
    Echt misselijk zo ranzig vond ik het!
    pi_36782774
    quote:
    Op zondag 9 april 2006 01:03 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

wist je dat niet dan?
    Nou je postvak zit vol op die sites hoor!
    Meldt je maar eens aan als mokkel
    kom je achter!
    Zelfs stellen enzo gatverrrrrrrrrrrrrr
    Datingsites vind ik zo creepy! Heb me eens aangemeld nou was misselijk!
    Echt misselijk zo ranzig vond ik het!
    Zijn dat betaalsites?... heren die betalen om al "zoekende" potentiele partners te laten weten dat ze jeuk aan hun jodokus hebben?
    pi_36782785
    quote:
    Op zondag 9 april 2006 01:05 schreef LennyKravitz het volgende:

[..]

Zijn dat betaalsites?... heren die betalen om al "zoekende" potentiele partners te laten weten dat ze jeuk aan hun jodokus hebben?
    jepp bekendste datingsite des hollandes
    pi_36783428
    dat ze X kinderen heeft van X verschillende mannen

maar goed ik heb geen ervaring (alleen met Paiq)
    ♥ K, N, R en F ♥
      zondag 9 april 2006 @ 03:40:47 #29
    67978 HenryHill
    Fake it 'till you make it
    pi_36784552
    quote:
    Na een aantal keren teleurgesteld te zijn in de liefde ben ik nu op zoek naar iemand die wel eerlijk is en mijn vertrouwen waard is.
    En als zo'n opmerking van een vrouw komt, dan betekent dat meestal "ik val op klootzakken, en ik weet dat het verkeerd is voor mij.". Maar uiteindelijk vallen ze dan net zo hard voor de volgende ik-heb-alleen-een-grote-bek bum, waarna ze zichzelf ongetwijfeld weer gaan beklagen.

Prima relatiemateriaal natuurlijk.
    So this is how liberty dies... with thunderous applause.
    Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
    pi_36788160
    quote:
    Op zaterdag 8 april 2006 01:31 schreef zhe-devilll het volgende:
    Zowiezo moet ik als helderziende niet te lang kijken naar foto's op een datingsite
    misselijk van soms
    Die is hard zeg...
      zondag 9 april 2006 @ 12:46:15 #31
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_36788870
    Even serieus: wat kun je eigenlijk aan reacties verwachten als je als man een foto neerzet van jezelf met een baby op je schoot? De enige foto die ik zo kan vinden waar ik er een beetje toonbaar opsta, is een foto waarbij ik een kind in m'n handen gedrukt krijg

Niet dat ik iets heb met kinderen hoor. Ik heb kinderen het liefst licht doorbakken, op een bedje van schorseneren, met een lichte honingdressing.
    I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
    pi_36789137
    quote:
    Op zondag 9 april 2006 12:46 schreef gronk het volgende:
    Even serieus: wat kun je eigenlijk aan reacties verwachten als je als man een foto neerzet van jezelf met een baby op je schoot? De enige foto die ik zo kan vinden waar ik er een beetje toonbaar opsta, is een foto waarbij ik een kind in m'n handen gedrukt krijg

Niet dat ik iets heb met kinderen hoor. Ik heb kinderen het liefst licht doorbakken, op een bedje van schorseneren, met een lichte honingdressing.
    [quote fat bastard]
    I like....babyback, babyback, babyback ribs...hmmmm. did I just ate a baby?
    [/quote fat bastard]
      zondag 9 april 2006 @ 13:04:28 #33
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_36789376
    quote:
    Op zondag 9 april 2006 12:56 schreef Developersrus het volgende:

[..]

[quote fat bastard]
    I like....babyback, babyback, babyback ribs...hmmmm. did I just ate a baby?
    [/quote fat bastard]
    Maar goed, als ik 'n babyfoto in m'n profiel zet, wordt m'n postbusje dan helemaal volgespamd door alleengelaten vrouwen met kinderwens of niet?
    I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
      zondag 9 april 2006 @ 13:53:41 #34
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_36790675
    Geen motorrijders type

maar er zoveel verschil tussen motorrijders wat is een motorrijders type ?
    ride like a devil...... feel like a god !
    Let's race
    Buienradar
    pi_36791274
    quote:
    Op zondag 9 april 2006 13:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
    Geen motorrijders type

maar er zoveel verschil tussen motorrijders wat is een motorrijders type ?
    iedere motorrijder is een hells angel gedachte///
    pi_36791556
    quote:
    Op zondag 9 april 2006 13:04 schreef gronk het volgende:

[..]

Maar goed, als ik 'n babyfoto in m'n profiel zet, wordt m'n postbusje dan helemaal volgespamd door alleengelaten vrouwen met kinderwens of niet?
    Nee, want die laten zich toch alleen maar neucken door 'foute mannen'.
      zondag 9 april 2006 @ 19:14:55 #37
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_36800435
    quote:
    Op zondag 9 april 2006 14:19 schreef LennyKravitz het volgende:

[..]

iedere motorrijder is een hells angel gedachte///
    ik heb eerder het idee dat de dames het niet leuk vinden om zichzelf een dagje te vermaken je moet gewoon 24/7 voor hun beschikbaar zijn en een eigen hobbie word zeker niet gewaardeerd

ik heb dat regeltje best vaak onderaan een profiel zien staan

[ Bericht 6% gewijzigd door Mercy_symbol op 09-04-2006 20:11:27 ]
    Let's race
    Buienradar
    pi_36802230
    quote:
    Op zondag 9 april 2006 19:14 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

ik heb eerder het idee dat de dames het niet leuk vinden om zichzelf een dagje te vermaken je moet gewoon 24/7 voor hun beschikbaar zijn en een eigen hobbie word zeker niet gewaardeerd

ik heb dat regeltje best vaak onderaan een profiel zien staan
    Nou genoeg die er zijn die schrijven:
    "wil geen vent zonder eigen leven en hobbies"...

Dat kun je opvatten als: ... af en toe neuken OK... maar voor de rest zoek je het zelf maar uit, als je mij maar niet in de weg loopt...
    pi_36802811
    Een heleboel eisen over uiterlijk hebben. Al val ik ook in de categorie die zij wil.
      zondag 9 april 2006 @ 21:28:25 #40
    33631 RedDevil085
    NEIN, NEIN, NEIN
    pi_36804675
    Mensen die afknappen op sokken

Of nog leuker: Mensen die van lekker eten houden... Alsof er mensen zijn die voor hun lol gorigheid achter hun kiezen stoppen...
    When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
    Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
      zondag 9 april 2006 @ 21:33:29 #41
    67978 HenryHill
    pi_36804866
    quote:
    Op zondag 9 april 2006 21:28 schreef RedDevil085 het volgende:
    Mensen die afknappen op sokken
    Good guys don't always wear white...
    quote:
    Of nog leuker: Mensen die van lekker eten houden... Alsof er mensen zijn die voor hun lol gorigheid achter hun kiezen stoppen...
    D'r zit natuurlijk wel een verschil tussen mensen die eten als noodzaak beschouwen (en dan maar liever iets wat te pruimen is), en mensen die zich helemaal kunnen verheugen op een luxe etentje met allerlei liflafjes en bijpassende wijn enzo.
    Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
      zondag 9 april 2006 @ 21:54:00 #42
    33631 RedDevil085
    NEIN, NEIN, NEIN
    pi_36805737
    quote:
    Op zondag 9 april 2006 21:33 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Good guys don't always wear white...
    [..]

D'r zit natuurlijk wel een verschil tussen mensen die eten als noodzaak beschouwen (en dan maar liever iets wat te pruimen is), en mensen die zich helemaal kunnen verheugen op een luxe etentje met allerlei liflafjes en bijpassende wijn enzo.
    Ik draag altijd grijze sokken, dus dat scheelt... Maar idd, had er eigenlijk niet zo over nagedacht dat er mensen zijn die zich kunnen verheugen op eten + liflafjes (al moet ik natuurlijk bekennen dat ik goed eten, als de beste kan waarderen... limburger, bourgondisch, dat soort spul).
    When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
    Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
    pi_36808227
    Voorbeeldje:

Miep zet behalve haar sterrenbeeld en behalve het aankruisen van standaard opties niets neer...

behalve bij "Ik knap af op"... en daar staat...(ik laat jullie ffe raden)...
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      zondag 9 april 2006 @ 23:11:23 #44
    25794 Detroit
    Per aspera ad astra
    pi_36808595
    Vrouwtjes die heel erg ambitieus met Paint Shop Pro ( ) aan de gang zijn geweest en als resultaat een foto hebben met aan de zijkanten allerlei flikkerende glinsters enzo. Of - als je een aantrekkelijke foto van iemand tegenkomt - waarvan je hoopt dat ze meerdere foto's heeft ge-upload en waarvan een aantal dan gevuld zijn met afbeeldingen van Diddl, Winnie the Pooh en ander dergelijk vreselijks.
    So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
    pi_36808664
    Als mensen zich bezig houden met witte sokken, dan leven ze in een heel andere wereld dan ik.
      zondag 9 april 2006 @ 23:15:51 #46
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_36808740
    quote:
    Op zondag 9 april 2006 23:13 schreef MrBean het volgende:
    Als mensen zich bezig houden met witte sokken, dan leven ze in een heel andere wereld dan ik.
    Kan iemand me trouwens uitleggen wat er mis is met witte sokken? Ik draag niets anders in m'n kisten
    pi_36809072
    quote:
    Op zondag 9 april 2006 23:15 schreef gronk het volgende:

[..]

Kan iemand me trouwens uitleggen wat er mis is met witte sokken? Ik draag niets anders in m'n kisten
    Ik weet het ook niet... haha... 't is dat het in die reclame zit... tsja,.. ik draag ze niet... maar niet bewust...
    pi_36810678
    quote:

[..]

Dan zijn nou de niet te snappen gedachtenkronkels van het vrouwelijk geslacht.

Die iets te geposeerde foto's geloof ik ook nooit trouwens.Als ze in hun datingprofiel al alles bij elkaar liegen hoe gaat dat IRL dan wel niet.
      maandag 10 april 2006 @ 00:32:20 #49
    13804 MouseOver
    Cabdriver from Hell
    pi_36810783
    "mijn zesjarige dochtertje en ik zoeken een leuke man die .. enz"

De aanwezigheid van dat dochtertje maakt me niets uit, maar een snee die een vervangende vaderfiguur om haar gezinnetje compleet te maken zoekt kan inpakken.

Dat prettig gestoord is idd ook knap irritant: meestal zijn die mensen namelijk helemaal niet zo "gestoord" maar gebruiken ze dat als excuus om geforceerd flink dom, onvolwassen en flauw te doen. En dat moet je dan nog maar leuk vinden ook

Mensen die echt "een beetje gestoord" zijn zijn leuk in de omgang, alleen noemen die zichzelf haast nooit prettig gestoord.
    Vampire Romance O+
      maandag 10 april 2006 @ 00:36:57 #50
    13804 MouseOver
    Cabdriver from Hell
    pi_36810882
    "eerlijk" is zoals genoemd ook al zo'n vreselijke. Voornamelijk omdat de vrouwen die dat keihard roepen eigenlijk helemaal niet tegen een eerlijk antwoord kunnen en je dus min of meer dwingen om te liegen. En ik hou niet van liegen Vraag het gewoon niet als je het antwoord niet wil horen

edit: het wisselt trouwens heel erg per site. Met name lexa en knuz hebben wel een enorm kneuzengehalte.

edit2: en dan heb ik het ook over een *echt* kneuzengehalte
    Vampire Romance O+
    pi_36815053
    Welke sites zijn dan wel te pruimen?
    pi_36815085
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 00:36 schreef MouseOver het volgende:
    "eerlijk" is zoals genoemd ook al zo'n vreselijke. Voornamelijk omdat de vrouwen die dat keihard roepen eigenlijk helemaal niet tegen een eerlijk antwoord kunnen en je dus min of meer dwingen om te liegen. En ik hou niet van liegen Vraag het gewoon niet als je het antwoord niet wil horen

edit: het wisselt trouwens heel erg per site. Met name lexa en knuz hebben wel een enorm kneuzengehalte.

edit2: en dan heb ik het ook over een *echt* kneuzengehalte
    Roepen dat ze zelf eerlijk zijn is ook zo erg. Dat betekent vaak gewoon dat ze een ongelooflijk grote bek hebben.
      maandag 10 april 2006 @ 10:44:00 #53
    13804 MouseOver
    Cabdriver from Hell
    pi_36815487
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 10:23 schreef MrBean het volgende:
    Welke sites zijn dan wel te pruimen?
    Uit het vergelijkbare duo lexa/relatieplanet is relatieplanet absoluut de betere. En paiq. Daar heb ik m'n huidige gedownload
    Vampire Romance O+
    pi_36818780
    *oeps*
    pi_36818819
    "Uiterlijk maakt mij niet uit!"

Die slaan we direct over. Lelijk zijn is één, maar onvoldoende zelfvertrouwen om een knappe gozer/meid te scoren is me iets té.
      maandag 10 april 2006 @ 12:45:07 #56
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_36818887
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 12:42 schreef VD het volgende:
    als mannen 'ik neem alles met een gat erin' in hun profiel zetten zijn 't zielige sexisten
      maandag 10 april 2006 @ 12:46:05 #57
    71115 Rnej
    I walk the line
    pi_36818919
    " ik ga graag uit maar op de bank hangen met een filmpje vind ik soms ook erg leuk"

join the club...
    pi_36818941
    quote:

Die slaan we direct over. Lelijk zijn is één, maar onvoldoende zelfvertrouwen om een knappe gozer/meid te scoren is me iets té.
    Ik zou zeggen, neem dan een opblaaspop ofzo...
    pi_36818954
    Ik ben nou wel benieuwd wat dan wel een goed profiel is want alles word hier afgezeken.
    pi_36821438
    Je herkent je erin?
      maandag 10 april 2006 @ 15:03:26 #61
    117283 Kreupelhout
    C'est Jaques Plafond!
    pi_36823158
    Lijkt het er nou op dat vrouwen over het algemeen een minder geschikt profiel maken dan mannen?
    pi_36823298
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 15:03 schreef Kreupelhout het volgende:
    Lijkt het er nou op dat vrouwen over het algemeen een minder geschikt profiel maken dan mannen?
    Dat is misschien de interpretatie van mannen!
    Als vrouw zijnde, heb ik toch wel heel wat volledig kansloze profielen voorbij zien komen.
      maandag 10 april 2006 @ 17:24:58 #63
    71115 Rnej
    I walk the line
    pi_36828149
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 12:47 schreef Whoopsydaisy het volgende:
    Ik ben nou wel benieuwd wat dan wel een goed profiel is want alles word hier afgezeken.
    originaliteit wordt beloond....
      maandag 10 april 2006 @ 18:20:06 #64
    117283 Kreupelhout
    C'est Jaques Plafond!
    pi_36829828
    Sja, nou ben ik ook niet helemaal objectief. Ik kijk voor de grap (uiteraard) bij de profielen van dames die een man zoeken. Vandaag ook weer, nav dit topic. Dan staan er ook wel wat foute foto's tussen en alles wat hier genoemd is.
    pi_36838236
    stelling:
    datingsites zetten fake profielen neer...
      maandag 10 april 2006 @ 22:08:36 #66
    67978 HenryHill
    pi_36838444
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 15:03 schreef Kreupelhout het volgende:
    Nope. Vrouwen kunnen meer criteria in hun profiel zetten (totaan het absurde toe), omdat ze in de minderheid zijn op datingsites. Supply & demand enzo.
    pi_36838495
    quote:

Dat is ook een goeie idd, maar met jouw argument ben ik t niet eens.
      maandag 10 april 2006 @ 22:33:56 #68
    13804 MouseOver
    Cabdriver from Hell
    pi_36839461
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 22:08 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Nope. Vrouwen kunnen meer criteria in hun profiel zetten (totaan het absurde toe), omdat ze in de minderheid zijn op datingsites. Supply & demand enzo.
    En vervolgens gaan ze janken dat er geen leuke mannen op reageren en dat er alleen creeps op die sites zitten. True, want de leuke mannen reageren op de leuke vrouwelijke profielen en niet op die kapsonestrutjes.
    Vampire Romance O+
      maandag 10 april 2006 @ 22:52:06 #69
    117283 Kreupelhout
    C'est Jaques Plafond!
    pi_36840369
    well said!
    pi_36841955
    Stukjes in de trant van "mijn leven is superspannend en superdruk en supergeweldig en ik hou ook erg van een avondje op de bank met een fles wijn en een dvd'tje".....zzzZZZZZzz......
    Alsof suffe avondjes op de bank voor de buis dé lokregel zijn om de vrouw/man van je leven aan de haak te slaan?
      maandag 10 april 2006 @ 23:52:27 #71
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_36842603
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 22:08 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Hoeveel in de minderheid? 1:3, of 1 op 25?
    pi_36842826
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 10:44 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Uit het vergelijkbare duo lexa/relatieplanet is relatieplanet absoluut de betere. En paiq. Daar heb ik m'n huidige gedownload
    brrrrrrrrr die bedoelde ik dus
      dinsdag 11 april 2006 @ 10:11:35 #73
    146230 Liewec
    70's movies rule
    pi_36848141
    Zoals ik al eerder postte, het gaat om die 25% mensen die er voor de gein op staan, niet romantisch getraumatiseerd zijn, maar zo'n site zien als gewoon een alternatief voor een feestje, café of disco, waar je nieuwe mensen zou leren kennen.. Er zitten wel vrij veel 'kneuzen' op ja, maar daar moet je gewoon lekker om lachen, en het volgende profiel aanklikken.

Je bent een behoorlijk dichtgetikt figuur als je bij voorbaat, zonder ooit gekeken te hebben, anno 2006 loop te verkondigen dat datingsites sneu of dubieus zijn... Dan stem je vast ook op Balkenende.
    People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
      dinsdag 11 april 2006 @ 10:17:02 #74
    146230 Liewec
    70's movies rule
    pi_36848239
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 12:47 schreef Whoopsydaisy het volgende:
    Volgens mij is een goed profiel inderdaad origineel... In elk geval geen cliché-opmerkingen zoals hier genoemd wordt. Eerlijkheid is de helft, je kunt best posten dat je 'niet echt op zoek bent' als je dat niet bent, maar je moet niet posten dat je 'niet echt op zoek bent' terwijl de rest van het profiel toch sterk doet vermoeden dat je dat wel bent ;-)

Je kan als vrouw bijvoorbeeld rustig zetten dat brede borstkassen voorrang krijgen Getuigt van humor en eerlijkheid: Iedereen wil toch eigenlijk een lekker wijf/lekkere vent?

Humor, originaliteit en niet TE serieus (maar wel met WAT zinnige opmerkingen)
    People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
      dinsdag 11 april 2006 @ 12:35:15 #75
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_36851905
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 23:33 schreef Paladina het volgende:
    Stukjes in de trant van "mijn leven is superspannend en superdruk en supergeweldig en ik hou ook erg van een avondje op de bank met een fles wijn en een dvd'tje".....zzzZZZZZzz......
    Alsof suffe avondjes op de bank voor de buis dé lokregel zijn om de vrouw/man van je leven aan de haak te slaan?
    Dat is persoonlijk. Ik vind dat bv wel leuk en dat trek mij wel aan.
    Ik knap juist af op van die mensen die elk weekend zich lam staan te zuipen en in de disco of kroeg hangen.
    Childhood is over the moment you know you're going to die.
    'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
    pi_36852167
    quote:
    Op dinsdag 11 april 2006 12:35 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Dat is persoonlijk. Ik vind dat bv wel leuk en dat trek mij wel aan.
    Ik knap juist af op van die mensen die elk weekend zich lam staan te zuipen en in de disco of kroeg hangen.
    Ik zit ook graag een avondje op de bank hoor, ook met een dvd'tje maar wat mij erg stoort is dat je die zin in gewoon bijna ieder profiel tegenkomt. Er zijn genoeg leukere dingen om te lezen en te schrijven denk ik dan. Het is zó'n standaard zinnetje geworden dat het eigenlijk niks meer toevoegt en (voor mij) meer irritant dan aantrekkelijk is.
      dinsdag 11 april 2006 @ 14:36:50 #77
    146230 Liewec
    70's movies rule
    pi_36855230
    Een vriend van mij had ooit een profiel in de trant van "Ik ben geniaal, superlekker uiterlijk, hoog intelligent, enorm rijk... Als je een lelijk, dik wijf bent zonder humor hoef je niet te reageren."

Waarop een meisje reageerde: "Dat vind ik niet leuk, ik ben zelf niet heel knap of heel slank", waarop hij weer reageerde: "Je vergeet er nog één: Humor".
    pi_36856286
    Disco vind ik sowieso een afknapper. .
    pi_36856335
    dat vind ik wel humor van de onderste plank bedekt met een dikke laag stof. Het is naar mijn idee die confrontatie van onzekeren waar je om moet lachen, en leedvermaak heeft zelden een andere oorzaak dan een probleem met jezelf. Behalve wanneer mensen van een trap vallen, dan is het wel grappig.
    Does the name Dr Pavlov ring a bell?
      dinsdag 11 april 2006 @ 15:12:35 #80
    13804 MouseOver
    Cabdriver from Hell
    pi_36856343
    quote:
    Op dinsdag 11 april 2006 14:36 schreef Liewec het volgende:
    Een vriend van mij had ooit een profiel in de trant van "Ik ben geniaal, superlekker uiterlijk, hoog intelligent, enorm rijk... Als je een lelijk, dik wijf bent zonder humor hoef je niet te reageren."

Waarop een meisje reageerde: "Dat vind ik niet leuk, ik ben zelf niet heel knap of heel slank", waarop hij weer reageerde: "Je vergeet er nog één: Humor".
    aauuwww!
    Vampire Romance O+
    pi_36857489
    1. De foto.
    2. Teveel haha, tsja, ach
    3. Roken
    4. Spelfouten
    5. Mijn vriendin heeft mij verlaten dus...
    pi_36876971
    Wellicht leuk voor tussendoor: sinds de break up met mijn ex vorig jaar schijnt hij zich ook nogal actief op datingsites te profileren. Via via kwam ik hierachter, hilariteit alom natuurlijk. Ik vertelde dit aan een vriend en zijn reactie: "WTF? Zit X op de KNEUZENKERMIS?"

Zonder nou lullig te willen doen hoor, maar ik vond het wel een treffende opmerking. Wat uiteraard niet wil zeggen dat ieder lexa-lid een kneus is. Toch is het gek je ex daar tegen te komen. Wat betreft profielen en argumentatie: hij past er prima tussen!

"Tja, daar zit ik dan, naar min beeldscherm te staren. Wat zal ik eens over mezelf vertellen?"

Dat zwijgzame is preciiiieees de reden.... vul maar aan.
      woensdag 12 april 2006 @ 08:51:52 #83
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_36878323
    En discotheken zijn geen kneuzenkermis?
      woensdag 12 april 2006 @ 08:58:39 #84
    71115 Rnej
    I walk the line
    pi_36878426
    quote:
    Op woensdag 12 april 2006 08:51 schreef gronk het volgende:
    En discotheken zijn geen kneuzenkermis?
    over t algemeen ook wel .... als je kijkt wat voor vleeskeuring dat soms is

maar who cares....
      woensdag 12 april 2006 @ 12:02:51 #85
    146230 Liewec
    70's movies rule
    pi_36882593
    quote:
    Op woensdag 12 april 2006 02:35 schreef Sjembekje het volgende:
    "WTF? Zit X op de KNEUZENKERMIS?"

Zonder nou lullig te willen doen hoor, maar ik vond het wel een treffende opmerking.
    Je moet het niet persoonlijk opvatten, maar je bent een eikel.

Altijd opvallend hoe mensen die het noooooit geprobeerd hebben het zien als 'kneuzenkermis'. Erg menselijk, alles wat je niet goed kent belachelijk te maken
      woensdag 12 april 2006 @ 12:13:50 #86
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_36882932
    quote:
    Op woensdag 12 april 2006 12:02 schreef Liewec het volgende:

Je moet het niet persoonlijk opvatten, maar je bent een eikel.
    Sjembekje is ook een typisch geval van zo'n kneus die loopt te blaten 'ja, er zijn zielepoten die worden lid van de hockeyverening om zo aan een vriendje te komen. Zoooo kneuzerig. Ik niet hoor, en dat ik mijn vriendje op de hockeyclub tegenkwam was puur toevallig; hij was gewoon een hele leuke jongen. Ik deed het er niet om.'
    pi_36884179
    Volgens mij vindt Sjembekje het niet zo leuk dat haar ex er blijk van geeft niet meer op haar te geilen, maar wel zin heeft in een lekker brokje van Relatieplanet ofzo.
      woensdag 12 april 2006 @ 14:41:44 #88
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_36887386
    quote:
    Op woensdag 12 april 2006 13:00 schreef Melusine het volgende:
    Volgens mij vindt Sjembekje het niet zo leuk dat haar ex er blijk van geeft niet meer op haar te geilen, maar wel zin heeft in een lekker brokje van Relatieplanet ofzo.
    . 'Via via kwam ik hierachter': 'eeeiih, meld ik me aan op paiq, ontdek ik dat ik met m'n ex te chatten'.
    pi_36894886
    Ik vind heel het gezeur over hoe de één de ander vind juist iets voor kneusjes...

Het maakt niet uit HOE je iemand vind... is het in de disco, op je werk, op het hockeyveld, op een datingsite... al is het wat mij part op de vuilnisbelt... als je daar die ene vind waar jij mee gelukkig bent... wie is die buitenstaander dan om jou een kneus te noemen?
    pi_36895476
    Ach, ik ken ook wel mensen die het eigenlijk iets voor kneuzen vinden en zich erboven vinden staan, maar dan stiekem toch een profiel aanmaken omdat ze zelf ook niet aan de man/vrouw kunnen komen.
    pi_36896419
    Ik hoor ook vaak genoeg van mensen dat het voor kneuzen is zonder sociale contacten. En wie zie je dan onder het mom van 'ik ben hier eigenlijk voor de lol ingeschreven..' als lid terug? Juist
      woensdag 12 april 2006 @ 19:48:24 #92
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_36897157
    Moraal: Relaties zijn iets voor kneuzen die niet alleen durven zijn
      donderdag 13 april 2006 @ 12:43:45 #93
    63411 Roeji
    Oost West Thuis is t ook niks
    pi_36917777
    quote:
    Op woensdag 12 april 2006 18:33 schreef LennyKravitz het volgende:
    Ik vind heel het gezeur over hoe de één de ander vind juist iets voor kneusjes...

Het maakt niet uit HOE je iemand vind... is het in de disco, op je werk, op het hockeyveld, op een datingsite... al is het wat mij part op de vuilnisbelt... als je daar die ene vind waar jij mee gelukkig bent... wie is die buitenstaander dan om jou een kneus te noemen?
    Hulde!!!

Ik vind dat prima verwoord. Is een beetje hetzelfde idee als: 'ik draag alleen dat merk kleding'. En als je dan gaat vragen waarom precies dat merk, dan krijg je ofwel een: euhhhh ofwel: nou ja gewoon. Wat de boer niet kent, vreet ie niet, is een prachtig gezegde wat ook hierop van toepassing is.

En ja je komt misschien kneuzen tegen, maar wie zegt dat de rest van de leden jóu geen kneus vinden? Vanwege jouw te unieke/originele profiel.
    Mijn profiel is heel simpel, beetje een opsomming. Maar wel met wat humor. Ook staan er een paar dingen in die ik 'eis'. Ofwel wat ik absoluut niet zoek.
    Als je dat niet doet, in mijn ogen, dan reageert echt werkelijk iedere kerel die dringend/wanhopig op zoek is. Nu reageren alleen (naast geschikte matches) nog de kerels die ofwel niet kunnen lezen ofwel niet weten hoe oud ze zijn. Oh en even zijn vergeten dat ze kinderen hebben. Maar kwa interesses komt t wel aardig overeen met hetgeen wat ik zoek. maar het kriteria 'kinderen' is voor mij doorslaggevend. Ik wil ze (nog?) niet en al helemaal niet van iemand anders.

Maar goed, ik ben verder best tevreden over het hele dating-site gebeuren. Paiq blijft de absolute nummer 1 vanwege het hele concept. Het is geen etalage waar je iets uitzoekt, maar meer zo'n kindersuprise-achtig idee. je weet pas na een tijdje wat je krijgt.

En dan is het nog maar de vraag of jouw match onder de normale personen valt of onder de idioten zonder fatsoen en begrip voor andere mensen
    Ik ben zo blij, zo blij
    Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
    M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
      donderdag 13 april 2006 @ 13:05:41 #94
    63411 Roeji
    pi_36918454
    Wat me overigens zelf heel erg is tegengevallen. De grote verhalen en overdrijvingen.

een match van me was er continu over aan t zagen dat ie zo netjes was en dat ie absoluut niet van rommel hield. Dat ie dan weg was. Ook zaagde hij echt continu; als ik dit deed of dat zei 'dan was ie weg'. En vrouwen moesten hakken aanhebben, platte schoenen zijn niet vrouwelijk. En eerlijk zijn was zo belangrijk. Jaddiejadieja. Ga zo maar door.

Buiten dat gezaag/gezeur klikte het via chat heel erg. Ik had zoiets van; oke laat maar gaan. We zien wel. Dat gezaag was trouwens de dag voor en van onze date. Daarvoor niks gehoord alleen maar heel leuk en positief.
    Toch naar die date geweest, wat drinken en een filmpje. Op zich was t wel leuk, maar vanaf t eerste moment was voor mij duidelijk dat ie geen relatiemateriaal voor mij was.
    Tijdens het praten bleek dat ie nog nooit gepoetst had in huis (hij was zo netjes ) nog nooit gekookt en noem maar op. Allerhande dingen wat ik van iemand van 26 die bijna op zichzelf woont, toch wel had verwacht. Vooral als je zo zaagt dat je netjes bent. Dan verwacht ik ook dat je al eens een poot in t huishouden uit hebt gestoken. en niet alleen maar kijkt hoe je moeder het doet.

Ik had m gezegd dat ik even tijd nodig had om alles eens te laten bezinken over hoe nu verder. dat ik twijfels had (hadden we overigens allebei vantevoren al)
    We zouden de dag erna wel bellen/msn-en. Die dag heb ik het enorm druk gehad, dag erna gewerkt. Ben net thuis belt ie. Ik gezegd dat t even niet uitkwam. Zou hij later dus terugbellen. Toen ben ik boodschappen gaan doen, heb ik m ook gesms-ed. Niks meer gehoord. Dag erna bijna hele dag weggeweest. Ga ik op paiq even kijken naar wat berichten heeft ie me uit zn matches gegooid.
    Ik hem een mail teruggestuurd, waarom ie zich zo raar gedraagt. En of ie zich nog kon herinneren dat ik had gezegd even tijd te willen (2 dagen was t dus nu na de date).
    Mail terug; dat ik aan t verkeerde adres was als ik dacht dat tijd nemen, afstand houden was en geen contact hebben. En nog een hoop geblaat. En dat ie inmiddels een ander meisje had ontmoet dat wel contact met m wilde onderhouden. Dat ik eigenlijk voorrang had maar het grondig verpest had. WTF, ik heb niks verpest ben gewoon eerlijk geweest dat ik even wilde nadenken.

Oke, waar ben je nu met je fatsoen en je eerlijheid?? Was ie soms een lijstje aan t afwerken?? Goh nou wat ben ik blij dat ik 'gekozen' ben voor een date. Niet Dus!! Ga maar lekker weer met je lego spelen ventje
    Ik ben zo blij, zo blij
    pi_36919703
    quote:
    Op woensdag 12 april 2006 18:33 schreef LennyKravitz het volgende:

Vind ik een perfecte instelling Lenny wil er nog aan toevoegen dat het dus ook gewoon persoonlijke smaak is wat je op zo'n dating site zet. Net als je op je TV een uit knop hebt heb je op internet je back button of je kan de website afsluiten.
    J. van Reenen
    Webmaster http://www.2meetu.nl
      donderdag 13 april 2006 @ 14:57:15 #96
    117283 Kreupelhout
    C'est Jaques Plafond!
    pi_36922188
    Klinkt als een ongeloofelijke egocentrische sukkel Roeji...
    Blij dat je daar maar vanaf bent en vooral maar snel vergeten!
      donderdag 13 april 2006 @ 15:03:06 #97
    146230 Liewec
    70's movies rule
    pi_36922335
    quote:
    Op donderdag 13 april 2006 13:05 schreef Roeji het volgende:
    (...)
    Ik denk dat ie op die site staat om sex te hebben en dat jij (volkomen terecht) je twijfels had.

Maar dat vind ik nou juist het mooie: Je bent effe de kroeg in geweest, waarschijnlijk best een aardige avond gehad, iemand een beetje leren kennen, maar het klikt niet genoeg: Niks aan de hand, lekker verder kijken

Ik stond ook op zo'n site voor de sex met allerlei leuke meisjes; Is mijn eerste date gewoon écht leuk en heb ik nu al weer 4 maanden een vriendin balen
      donderdag 13 april 2006 @ 15:14:58 #98
    63411 Roeji
    pi_36922683
    quote:
    Op donderdag 13 april 2006 14:57 schreef Kreupelhout het volgende:
    Klinkt als een ongeloofelijke egocentrische sukkel Roeji...
    Blij dat je daar maar vanaf bent en vooral maar snel vergeten!

Vergeten?? Huh wie? Wat?
    Ik had geen gevoelens voor m, dat was me al duidelijk in de eerste paar minuten van de date. Dus ik hoef er niet eens moeite voor te doen om m te vergeten. Ik kan er alleen nog maar om lachen, zo'n zielig figuur.
    Ik ben zo blij, zo blij
      donderdag 13 april 2006 @ 15:17:33 #99
    63411 Roeji
    pi_36922762
    quote:
    Op donderdag 13 april 2006 15:03 schreef Liewec het volgende:

[..]

Ik denk dat ie op die site staat om sex te hebben en dat jij (volkomen terecht) je twijfels had.

Maar dat vind ik nou juist het mooie: Je bent effe de kroeg in geweest, waarschijnlijk best een aardige avond gehad, iemand een beetje leren kennen, maar het klikt niet genoeg: Niks aan de hand, lekker verder kijken

Ik stond ook op zo'n site voor de sex met allerlei leuke meisjes; Is mijn eerste date gewoon écht leuk en heb ik nu al weer 4 maanden een vriendin balen
    Achteraf denk ik dat idd ook, dat t m puur om de sex te doen was. Boeit me ook verder niet. Zo snel laat ik me niet horizontaal lullen Moet ie toch iets meer voor doen dan alleen maar doen alsof ie wat voorstelt.
    Ik ben zo blij, zo blij
      donderdag 13 april 2006 @ 18:27:58 #100
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_36929100
    quote:
    Op donderdag 13 april 2006 13:05 schreef Roeji het volgende:
    Wat me overigens zelf heel erg is tegengevallen. De grote verhalen en overdrijvingen.
    Ach, een man die zich opstelt als een vrouw. Maken jullie dat ook eens mee.
      donderdag 13 april 2006 @ 19:39:56 #101
    63411 Roeji
    pi_36931403
    quote:
    Op donderdag 13 april 2006 18:27 schreef gronk het volgende:

[..]

Ach, een man die zich opstelt als een vrouw. Maken jullie dat ook eens mee.
    Nee t is een kleuter. Hij kan bij lange na, niet tippen aan een vrouw!!
    Ik ben zo blij, zo blij
      donderdag 13 april 2006 @ 20:10:56 #102
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_36932488
    quote:
    Op donderdag 13 april 2006 19:39 schreef Roeji het volgende:

[..]

Nee t is een kleuter. Hij kan bij lange na, niet tippen aan een vrouw!!
    Klopt, vrouwen zijn nog veel kinderachtiger.
    pi_36976516
    quote:
    Op donderdag 13 april 2006 20:10 schreef gronk het volgende:

[..]

Klopt, vrouwen zijn nog veel kinderachtiger.
    deze tekst zou op een datingsite afschrikken
    [b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
    Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
    Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
      zaterdag 15 april 2006 @ 11:37:24 #104
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_36976564
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 11:35 schreef Godshand het volgende:

[..]

deze tekst zou op een datingsite afschrikken
    Ik ben een heilig voorstander van een goede voorselectie.
    pi_36987560
    Met 21 drie kinderen hebben. Zeker moeite met 'nee' zeggen. .
    pi_36993709
    Zag net deze:

Wie mijn kind niet accepteert, accepteert mij niet
    Ik ben een Weegschaal uit 1978 en woon in Zwolle. Ik heb rood halflang haar. Ben spontaan, zwanger en prettig gestoord.

The things you own, end up owning you - Tyler Durden
    pi_36994062
    Misschien off topic.... maar hoe komen jullie op Paiq?
    Bij mij staat dat het nog niet gelanceerd is, en dat je je emailadres achter kan laten. Meer niet.
    Is dat normaal of word ik bij voorbaat al geweigerd?
    .
    .
    .
    pi_36994905
    Via uitnodigingen. Mail me en ik zorg dat je erop komt.
    pi_36994960
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 23:58 schreef _an_ het volgende:
    Misschien off topic.... maar hoe komen jullie op Paiq?
    Bij mij staat dat het nog niet gelanceerd is, en dat je je emailadres achter kan laten. Meer niet.
    Is dat normaal of word ik bij voorbaat al geweigerd?
    Je kan alleen via een bestaand lid van paiq een invite krijgen om met paiq mee te doen... en dan levert een vrouwlijk lid voor dat bestaande lid meer op dan een mannelijk lid volgens mij... (correct me if i'm wrong)...

Gevolg.. hoop nieuwsgierigen (incl. ondergetekende) en dus goede naamsbekendheid onder de doelgroep...

Dat testen van die site duurt wel erg lang trouwens, dus lijkt een wassen neus...

[ Bericht 0% gewijzigd door LennyKravitz op 16-04-2006 00:42:15 ]
    pi_36995201
    quote:
    Op zondag 16 april 2006 00:30 schreef VD het volgende:
    Via uitnodigingen. Mail me en ik zorg dat je erop komt.
    Done (op het adres dat in je Fb staat).
    Nou, ben benieuwd
    .
    .
    .
    pi_36995346
    quote:
    Op zaterdag 8 april 2006 01:30 schreef LennyKravitz het volgende:

[..]

volslank toch?
    neeeeeeeeeeeeee "Royaal gevormd"
      zondag 16 april 2006 @ 01:00:38 #112
    67978 HenryHill
    pi_36995688
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 23:43 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
    Zag net deze:

Ik ben een Weegschaal uit 1978 en woon in Zwolle. Ik heb rood halflang haar. Ben spontaan, zwanger en prettig gestoord.

Dan maar niet Genoeg meiden zonder kinderen hoor...
    pi_36996148
    Prettig gestoord bestaat niet. Het is nog steeds gestoord en dus irritant. .
    pi_36997698
    In Godsnaam hou eens op met dat 'prettig gestoord'. Als ik dat zie staan heb ik er al geen zin meer in. Bah. Prettig gestoord? Goed, doe een straightjacket aan en rot op.
      zondag 16 april 2006 @ 03:42:22 #115
    39581 Salvad0R
    universal
    pi_36997805
    lelijke wijven.
    pi_36997926
    quote:
    Op zondag 16 april 2006 03:42 schreef Salvad0R het volgende:
    lelijke wijven.
    Subtiel.
      zondag 16 april 2006 @ 13:03:52 #117
    117283 Kreupelhout
    C'est Jaques Plafond!
    pi_37002780
    Toch vind ik dat wel schrikken als je een leuke meid ziet van 24 en je kijkt verder in het profiel en je komt erachter dat ze al 2 kinderen heeft...
    Jammer maar helaas...
      zondag 16 april 2006 @ 13:22:34 #118
    108913 Godshand
    guide4you
    pi_37003233
    quote:
    Op zondag 16 april 2006 13:03 schreef Kreupelhout het volgende:
    Toch vind ik dat wel schrikken als je een leuke meid ziet van 24 en je kijkt verder in het profiel en je komt erachter dat ze al 2 kinderen heeft...
    Jammer maar helaas...
    [b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
    Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
    Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
    pi_37004527
    Mwa. Op zich doet dat me niet zoveel, maar, -ik weet niet of ik de enige ben die dat ziet-, de mamma's jonger dan pakweg 22/23 kijken vrijwel allemaal dom uit hun ogen. Bij sommige krijg je direct medelijden met het kind. .
      zondag 16 april 2006 @ 14:15:48 #120
    100980 Zero2Nine
    Fatsoen moet je doen
    pi_37004573
    quote:
    Op zondag 16 april 2006 14:13 schreef VD het volgende:
    Mwa. Op zich doet dat me niet zoveel, maar, -ik weet niet of ik de enige ben die dat ziet-, de mamma's jonger dan pakweg 22/23 kijken vrijwel allemaal dom uit hun ogen. Bij sommige krijg je direct medelijden met het kind. .
    Nee je bent niet de enige die dat heeft. Is meestal ook hetzelfde type. enigszins gezet en meestal met kortgeknipt haar (rood geverfd vaak ook). Uiteraard niet generaliserend bedoeld dames met rood kort haar
    ---
      zondag 16 april 2006 @ 14:20:57 #121
    100980 Zero2Nine
    Fatsoen moet je doen
    pi_37004675
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 23:43 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
    Zag net deze:

Kijk daar heb je dat rode haar weer!
    ---
    pi_37012231
    Ook komt het voor dat vrouwen hun hobbies opsommen. Dat ze bijvoorbeeld helemaal gek zijn van katten, graag winkelen en elke dag naar Onderweg Naar Morgen kijken. Dat ze weleens naar voetbal kijken, maar puur en enkel omdat Ruud van Nistelrooi zo'n 'lekker ding' is.

Tja, dat zullen mannen enorm interessant vinden om te weten.

In principe wel, namelijk dat je dat soort types beter uit de weg kan gaan. Ze zijn trouwens vaak ook niet zo bijster aantrekkelijk. Dan ga ikzelf nog liever voor degene die 'prettig gestoord' is.
      Moderator zondag 16 april 2006 @ 18:53:49 #123
    42184 crew  DaMart
    pi_37012780
    Of ze hebben een foto in oranje T-shirt... je stuurt een berichtje dat ze blijkbaar van oranje houdt... en je krijgt als reactie een uiteenzetting waarom ze juist niet van het Nederlands elftal houdt
    Sterrenstof (een kerstverhaal)
    Forumsmileys | Het is patat!
    pi_37013133
    GTST/ONM vind ik ook een afknapper. .
    pi_37013702
    Of deze: ( en da's alles wat ze schreef!)

"Ik wil een man die vader van mijn kinderen wil zijn. ben eerlijk, trouw, luisterend, gevoelig. woon in ....."

Nee, dat wou ik nou altijd al....vader zijn van iemand anders z'n kinderen bij iemand die ik totaal niet ken.

pi_37013918
    Misschien heeft ze nog geen kinderen...? .
    pi_37013997
    - profielen waarin te weinig staat om een eerste oordeel te kunnen geven
    - vrouwen die dat ene puzzelstukje zoeken

[ Bericht 22% gewijzigd door Evertje op 16-04-2006 22:03:34 ]
      zondag 16 april 2006 @ 20:03:28 #128
    78780 deedeetee
    rustig doorgaan met ademhalen
    pi_37014543
    LOL

Vroeger was het de grootste afknapper te zeggen dat je een bril op je snavel had.....
    Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
    pi_37015218
    Misschien moet ik een en ander rechtzetten, misschien ook niet. Ik ben het volledig eens met dat het niet uitmaakt waar of hoe je iemand tegenkomt, aangezien jouw eigen geluk voorop staat. Mijn ex is, aansluitend op bovenstaande, een type wat een profiel aanmaakt, met mensen in heel NL afspraken maakt, een weekende gaat logeren, sex heeft en vervolgens de meisjes laat zitten. Dit vind ik gewoon erg fout.

Via via betekent in deze zin dat ik verhalen hoor van een gezamelijke vriend. En nee, ik hou inderdaad niet van hockey en wel van voetbal maar ik ben ook niet iemand die vol vooroordelen overal maar en mening over heeft. Ik vind het niet erg dat mijn ex niet meer op mij geilt: dan had ik de relatie maar niet moeten verbreken, toch?!

Ik veroordeel geen mensen. Ik geef mijn mening over het gedrag wat ze vertonen. Gedrag is namelij het enige toetsbare voor de buitenwereld. Hoe iemand in elkaar zit, kun je niet 100 % analyseren op basis van observatie. Ik wil juist niet generaliseren. In mijn eerdere post zeg ik ook niet te beweren dat alle datingsite-leden kneuzen zijn en er wordt gereageerd alsof ik dit wel zou bedoelen. Excuse me if I'm wrong maar ging dit hele topic niet over wat voor teksten we op datingsites tegenkomen en breidde zich dit niet uit tot een algemeen topic over hoe we tegen datingsites aankijken en wat voor ervaringen we hiermee hebben?

Of loop ik nu belachelijk te happen en ben ik er weer ingetrapt?
    pi_37015896
    quote:
    Op zondag 16 april 2006 20:29 schreef Sjembekje het volgende:

Of loop ik nu belachelijk te happen en ben ik er weer ingetrapt?
    Ik heb iig geen flauw idee waar je het over hebt.
    pi_37017600
    quote:
    Op zondag 16 april 2006 20:55 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:

[..]

Ik heb iig geen flauw idee waar je het over hebt.
    raakte ook de weg kwijt...
    pi_37017688
    Hmm... zie mijn eerdere post op blz 2 en reacties daarop. Dat maakt het duidelijker, denk ik.
    pi_37032219
    -Een nick met een dranknaam doet ook het ergste vermoeden.
    -"Ik ben een leuke meid." en dan zie je de foto.......
    -"Ik ben een jonge vrouw." Ik vind 40 niet echt jong.

En al die ubergeposeerde foto's maken mij ook wantrouwend.Want hoe ziet ze er echt uit??

pi_37039353
    quote:
    Op zondag 16 april 2006 19:08 schreef VD het volgende:
    GTST/ONM vind ik ook een afknapper. .
    Ik roep het op mezelf af. Komt net een interesse reactie binnen, ik bekijk het profiel... "Televisieprogramma ONM & GTST ga zo maar door"

.
    pi_37043823
    quote:
    Op maandag 17 april 2006 19:08 schreef VD het volgende:

[..]

Ik roep het op mezelf af. Komt net een interesse reactie binnen, ik bekijk het profiel... "Televisieprogramma ONM & GTST ga zo maar door"

.
    Oplossing... twee TV's... zij ONM jij koptelefoon op en Talpa kijken ... beiden blij!
      dinsdag 18 april 2006 @ 14:18:57 #136
    97868 Krullehoofd
    Knap, intelligent en eerlijk.
    pi_37061413
    iemand toevallig nog een paiq invite voor mij ??

Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
      dinsdag 18 april 2006 @ 15:40:49 #137
    1872 Jumparound
    bedankt voor de vis
    pi_37063779
    quote:
    Op zondag 16 april 2006 20:29 schreef Sjembekje het volgende:
    -snip- lulverhaal
    Dus maak je je in 2 posts nog steeeeeds druk over een ex waar het een jaar mee uit is, en vind je het maar raar dat ie de rondte neukt?
    Pff, sjembek, je reageert precies het zelfde als mijn ex
    En nee, dat is niet positief
    Ik vind het namelijk nog al een bekrompen reactie van je, of iig kortzichtig..
    Het is je ex ffs, get over it!
    Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
    Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
    Ecosia
    ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
    pi_37065056
    quote:
    Op dinsdag 18 april 2006 14:18 schreef Krullehoofd het volgende:
    Je hebt mail. .
      dinsdag 18 april 2006 @ 16:33:17 #139
    97868 Krullehoofd
    pi_37065392
    quote:
    Op dinsdag 18 april 2006 16:23 schreef VD het volgende:

[..]

Je hebt mail. .
    bedankt, 's kijken of er nog dingen zijn die mij afschrikken...
      dinsdag 18 april 2006 @ 17:04:44 #140
    71115 Rnej
    I walk the line
    pi_37066401
    quote:
    Op dinsdag 18 april 2006 14:18 schreef Krullehoofd het volgende:

pi_37067332
    quote:
    Op zaterdag 8 april 2006 01:27 schreef ma_jojo het volgende:
    Misschien iets als:

Wat verwacht je van je droompartner? De toekomstige vader van m'n kinderen.

That'll scare em off..
    Tenzij je een fetish hebt om iemand zwanger te neuken..

dinsdag 18 april 2006 @ 19:42:32 #142
    63411 Roeji
    pi_37071789
    afschrikken is er een groot woord voor, maar ik vind sommige berichtjes ronduit lamlendig.
    Zo van:
    mekaar beter leren kennen? Mn msn is: jadiejadieja
    groetjes
    Naampje

Valt me toch altijd tegen, zo kort. Zou leuk zijn als er iets meer in stond. Geen copy-paste van het profiel, want dat kun je toch zelf lezen. Een beetje een persoonlijker berichtje.
    Maar goed ik zal wel te veel willen

Wat vinden jullie? Gewoon zo kort of toch iets persoonlijker?
    Ik ben zo blij, zo blij
      dinsdag 18 april 2006 @ 20:18:47 #143
    13804 MouseOver
    Cabdriver from Hell
    pi_37073388
    quote:
    Op dinsdag 18 april 2006 19:42 schreef Roeji het volgende:
    afschrikken is er een groot woord voor, maar ik vind sommige berichtjes ronduit lamlendig.
    Zo van:
    groetjes
    Naampje

Valt me toch altijd tegen, zo kort. Zou leuk zijn als er iets meer in stond. Geen copy-paste van het profiel, want dat kun je toch zelf lezen. Een beetje een persoonlijker berichtje.

Lieve Roeji,

je weet toch dat 'wij' er ca. 150 per dag moeten sturen om ook maar enige reply te krijgen?

150x365x'iets persoonlijks' = boelveel.

Liefs,
    Je Mousje
    Vampire Romance O+
    pi_37073600
    quote:
    Áls ik reageer dan reageer ik persoonlijk. Maar zoveel berichten stuur ik niet. :-)
    pi_37073823
    quote:
    Zo van:
    groetjes
    Naampje

Als in je eigen profiel aal een behoorlijke basis staat is het overbodig om dat te herhalen lijkt me... heb het gewoon over iets wat je bezighoudt op het moment... je hobbies, je werk, waar je bent geweest, etc... gewoon "normale" zaken... en dan maar hopen dat die ander er een beetje op in springt...
      dinsdag 18 april 2006 @ 21:49:35 #146
    64326 beestjuh
    stupid little dreamer
    pi_37077011
    Meermaals tegengekomen:

Ik zoek een inteligente vrouw.

Sneu:

"Geef mij een kans!" Na een al vrij wanhopig overkomende ad.
    Hoe lang zou hij het al vergeefs aan het proberen zijn, vroeg ik me af

Nou ja zolang ik de mijne hier maar niet tegenkom

[edit]oh ja! een exact identiek bericht nogmaals krijgen, op de dag dat ik een andere foto heb geplaatst. ik moest lachen.
    power to the people
      dinsdag 18 april 2006 @ 22:21:45 #147
    67978 HenryHill
    pi_37078654
    quote:
    Op dinsdag 18 april 2006 21:49 schreef beestjuh het volgende:
    Meermaals tegengekomen:

Ik zoek een inteligente vrouw.

Je had z'n spellingsfout moeten verbeteren, dan was je meteen de bom geweest
      dinsdag 18 april 2006 @ 22:25:24 #148
    64326 beestjuh
    stupid little dreamer
    pi_37078835
    quote:
    Op dinsdag 18 april 2006 22:21 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Je had z'n spellingsfout moeten verbeteren, dan was je meteen de bom geweest
    Dan leert ie er niks van he. Nu krijgt hij tenminste de reacties die hij verdient.
    power to the people
      dinsdag 18 april 2006 @ 22:39:36 #149
    67978 HenryHill
    pi_37079523
    quote:
    Op dinsdag 18 april 2006 22:25 schreef beestjuh het volgende:

[..]

Dan leert ie er niks van he. Nu krijgt hij tenminste de reacties die hij verdient.
    Ja, allemaal vrouwen die zichzelf inteligent vinden maar de spellingsfout niet zien. M.a.w.: types die qua niveau toch wel aansluiten bij hem...
    Don't tell me...
      dinsdag 18 april 2006 @ 22:40:36 #150
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_37079577
    quote:
    Op dinsdag 18 april 2006 20:18 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Lieve Roeji,

je weet toch dat 'wij' er ca. 150 per dag moeten sturen om ook maar enige reply te krijgen?

Liefs,
    Je Mousje
    Echte mannen schrijven een stukje perl wat aan de hand van het profiel van de dame in kwestie een reply opstelt. De dames die met een soorgelijk script terugreplyen, die trouw je.
      dinsdag 18 april 2006 @ 22:45:09 #151
    67978 HenryHill
    pi_37079786
    quote:
    Op dinsdag 18 april 2006 22:40 schreef gronk het volgende:

[..]

Echte mannen schrijven een stukje perl wat aan de hand van het profiel van de dame in kwestie een reply opstelt. De dames die met een soorgelijk script terugreplyen, die trouw je.

Perl is voor unix-nerds. Ik wil een vrouw die een volledige Win32-eventloop in elkaar draait!
      dinsdag 18 april 2006 @ 22:58:35 #152
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_37080439
    quote:
    Op dinsdag 18 april 2006 22:45 schreef HenryHill het volgende:

Perl is voor unix-nerds. Ik wil een vrouw die een volledige Win32-eventloop in elkaar draait!

Ze moet wel smaak hebben.
      dinsdag 18 april 2006 @ 23:14:07 #153
    67978 HenryHill
    pi_37081103
    quote:
    Op dinsdag 18 april 2006 22:58 schreef gronk het volgende:

[..]

Ze moet wel smaak hebben.
    Mwoah... hoeft niet, dikke tieten mag ook.
      dinsdag 18 april 2006 @ 23:19:09 #154
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_37081334
    quote:
    Op dinsdag 18 april 2006 23:14 schreef HenryHill het volgende:

Mwoah... hoeft niet, dikke tieten mag ook.
      woensdag 19 april 2006 @ 12:13:58 #155
    63411 Roeji
    pi_37091652
    quote:
    Op dinsdag 18 april 2006 20:18 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Lieve Roeji,

Liefs,
    Je Mousje
    Dag mijn lieve Mousje,

Ik ben me er van bewust dat jullie denken zoveel berichten moeten sturen.
    Maar... Het gaat niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit!!
    Ik stuur liever 1 bericht met daarin een ietwat persoonlijke boodschap (biijvoorbeeld iets wat opviel aan zijn profiel) dan dat ik er 100 stuur met alleen mn msn erin.

Ik krijg dan ook liever 1 leuk, persoonlijk bericht dan tig van die 'hee, een nieuw profiel. Effe snel reageren misschien krijg ik ook een reactie terug'- berichtjes.
    Een beetje tijd erin steken kan geen kwaad

Liefs,
    Roeji
    Ik ben zo blij, zo blij
      woensdag 19 april 2006 @ 12:30:29 #156
    97868 Krullehoofd
    pi_37092104
    quote:
    Op woensdag 19 april 2006 12:13 schreef Roeji het volgende:

[..]

Dag mijn lieve Mousje,

Maar... Het gaat niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit!!
    Ik stuur liever 1 bericht met daarin een ietwat persoonlijke boodschap (biijvoorbeeld iets wat opviel aan zijn profiel) dan dat ik er 100 stuur met alleen mn msn erin.

Ik krijg dan ook liever 1 leuk, persoonlijk bericht dan tig van die 'hee, een nieuw profiel. Effe snel reageren misschien krijg ik ook een reactie terug'- berichtjes.
    Een beetje tijd erin steken kan geen kwaad

Liefs,
    Roeji

Dat doe je bij de eerste 10 berichten... daarna hebbie je lesje wel geleerd hoor...
      woensdag 19 april 2006 @ 13:57:01 #157
    1872 Jumparound
    bedankt voor de vis
    pi_37094196
    quote:
    Op woensdag 19 april 2006 12:13 schreef Roeji het volgende:

[..]

Dag mijn lieve Mousje,

als al die arogante trutten nou gewoon eens een berichtje terug zouden sturen dan is 90% van de bezoekers wel bereid om van elk bericht een feest te maken
    Helaas gaat 99% van de berichtjes die je oprecht stuurt gelezen de prullebak in
    teminste: dat is mijn ervaring, maar ik gok dat ik daar niet alleen in sta
    Ecosia
    pi_37098184
    quote:
    Op woensdag 19 april 2006 13:57 schreef Jumparound het volgende:

[..]

als al die arogante trutten nou gewoon eens een berichtje terug zouden sturen dan is 90% van de bezoekers wel bereid om van elk bericht een feest te maken
    Ook ongelezen...
      woensdag 19 april 2006 @ 16:19:47 #159
    64326 beestjuh
    stupid little dreamer
    pi_37098582
    quote:
    Op woensdag 19 april 2006 13:57 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Aangezien ik ook wel eens een arrogante trut genoemd ben wegens niks terugsturen: Ik weet niet hoe jij er uit ziet, of wat je interesses zijn, maar als ik inlog en tref een hoop berichten aan, ga ik op je profiel kijken. Dan zou het wel eens kunnen dat ik in een oogopslag al zie dat het noooooooit wat kan worden, en krijg je misschien helemaal niks, ik reageer alleen op mensen waarmee ik een mogelijke match zie.

Veel mannen doen dat niet, bijvoorbeeld iemand wiens lievelingseten spare-ribs zijn terwijl ik geen vlees eet, of wiens baan fitnessleraar is terwijl ik een rokende luie chagrijn ben, of die drie kinderen heeft terwijl ik duidelijk geen enkele kinderwens heb, wat denkt die aan mij te hebben??

Als dát een vrouw al arrogant maakt...
    power to the people
    pi_37099266
    Op relatieplanet heb ik destijds wel eens berichten gekregen van mannen zoals in bovenstaand voorbeeld (bijv. kettingrokers die reageren, terwijl ik mijn profiel staat dat ik niet rook). Dan stuur je vriendelijk een "bedankt voor je bericht, maar ik heb helaas geen interesse" terug en krijg je als reactie "verwaand wijf" of iets dergelijks. Te erg!!

Oh ja, schiet me er nog één te binnen: "Dag schoonheid, ik ben zo onder de indruk van je foto's dat ik vandaag een betaald lidmaatschap heb genomen om met je in contact te kunnen komen blabla". Nou, dat vond ik natuurlijk heel erg aardig van die meneer, ware 't niet dat hij de 40 reeds gepasseerd was en zowel qua uiterlijk als verdere profiel mij niet kon boeien. Dus na een bericht terug kreeg ik als reactie: "Krijg nog 20 euro van je, trut."

De anonimiteit van waaruit mensen op elkaar reageren kan op dergelijke sites beslist positief uitwerken, maar dit vind ik dan weer een afschrikwekkend iets. Mensen die zich zo gedragen, wat zoeken die op zo'n site?
      woensdag 19 april 2006 @ 16:54:24 #161
    1872 Jumparound
    bedankt voor de vis
    pi_37099877
    quote:
    Op woensdag 19 april 2006 16:19 schreef beestjuh het volgende:

[..]

Aangezien ik ook wel eens een arrogante trut genoemd ben wegens niks terugsturen: Ik weet niet hoe jij er uit ziet, of wat je interesses zijn, maar als ik inlog en tref een hoop berichten aan, ga ik op je profiel kijken. Dan zou het wel eens kunnen dat ik in een oogopslag al zie dat het noooooooit wat kan worden, en krijg je misschien helemaal niks, ik reageer alleen op mensen waarmee ik een mogelijke match zie.

Veel mannen doen dat niet, bijvoorbeeld iemand wiens lievelingseten spare-ribs zijn terwijl ik geen vlees eet, of wiens baan fitnessleraar is terwijl ik een rokende luie chagrijn ben, of die drie kinderen heeft terwijl ik duidelijk geen enkele kinderwens heb, wat denkt die aan mij te hebben??

Als dát een vrouw al arrogant maakt...
    Oke, laten we zeggen dat ik me in 75% van de profielen wie ik een berichtje stuurde verdiept heb.
    Kort of lang maakt niet uit toch? Met daarin mn intresses en in 80% van de gevallen een onschuldige vraag...
    als er dan maar 1 op de 20 een berichtje terugstuurd... (als je daar al op komt)
    Tja... wie gaat er dan wat denken?
    Ecosia
    pi_37100059
    quote:
    Op woensdag 19 april 2006 16:54 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Oke, laten we zeggen dat ik me in 75% van de profielen wie ik een berichtje stuurde verdiept heb.
    Kort of lang maakt niet uit toch? Met daarin mn intresses en in 80% van de gevallen een onschuldige vraag...
    als er dan maar 1 op de 20 een berichtje terugstuurd... (als je daar al op komt)
    Tja... wie gaat er dan wat denken?
    Dat is inderdaad wel heel erg weinig..... misschien voel je je gewoon fysiek aangetrokken tot trutjes? (Neem aan dat een foto een voorname rol speelt als je reageert?)
    Ik vind dat je ook bij géén interesse wel even een korte reactie kunt terugsturen, niks mis met beleefdheid.
    pi_37115588
    ... ik zoek iemand die "weet wat hij wil".... dat typen ze ook maar allemaal van elkaar over... wanneer "weet je wat je wil"... als je toekomsplannen tot je 50e hebt?... of gewoon als je niet veel twijfelt?... vage shit zo'n gezegde...
      donderdag 20 april 2006 @ 09:29:36 #164
    1872 Jumparound
    bedankt voor de vis
    pi_37119029
    quote:
    Op woensdag 19 april 2006 16:59 schreef Paladina het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wel heel erg weinig..... misschien voel je je gewoon fysiek aangetrokken tot trutjes? (Neem aan dat een foto een voorname rol speelt als je reageert?)
    Ik vind dat je ook bij géén interesse wel even een korte reactie kunt terugsturen, niks mis met beleefdheid.
    Uhhu, wel meer meisjes denken dat
    Ik had er namelijk met 1 gedate En die liet daarna niks meer van zich horen
    (en het leuke was... ze zei nog... Ik vind het zo een rot streek van mensen als ze niks meer van zich laten horen...)

Achja, princiepes zijn er om overboord te zetten

En misschien val ik ook wel op trutjes
    Ecosia
      donderdag 20 april 2006 @ 09:33:25 #165
    1872 Jumparound
    bedankt voor de vis
    pi_37119101
    quote:
    Op donderdag 20 april 2006 00:42 schreef LennyKravitz het volgende:
    ... ik zoek iemand die "weet wat hij wil".... dat typen ze ook maar allemaal van elkaar over... wanneer "weet je wat je wil"... als je toekomsplannen tot je 50e hebt?... of gewoon als je niet veel twijfelt?... vage shit zo'n gezegde...
    Elke man weet toch wat ie wil? S E X
    als mensen mensen zoeken die weten wat ze willen betekent dat volgens mij dat ze het zelf niet erg goed weten
    Ecosia
    pi_37316187
    wat ik nu op zo'n site zie is echt te triest voor woorden

ik zie in tientallen gastenboeken van profielen van meiden van 18-21 jaar hetzelfde berichtje staan van zo'n kansloos figuur die het promotiewerk aan zijn onzichtbare vriendje overlaat

"hey meis
    ga is kijkuh bij *nickname* misschien wat voor jouw ??
    goetjuhs *naam*"

of je laat zelf een origineel en minder wanhopig berichtje achter in een gastenboek, waarbij het betreffende meisje op haar beurt een berichtje in jou gastenboek achterlaat. en vervolgens zie je opeens een aantal views van mannelijke users van die site, waarna je profielscore heel toevallig omlaag is gebracht (je kan daar stemmen op profielen)

mannen van 30+ die een 1 stemmen op je profiel

jaloezie op datingsites
    pi_37316715

hmm, een volslanke (dus niet dik he ) metaalbewerkster van 1:80 en een sport heeft ze niet zo.. MOOI ik ook niet
    pi_37317424
    Het is vooral komisch wat mensen van zichzelf denken als je de persoon in kwestie ook in het echte leven kent...
    pi_37318080
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 17:46 schreef Bass-Miss het volgende:
    Het is vooral komisch wat mensen van zichzelf denken als je de persoon in kwestie ook in het echte leven kent...

en als het dan ook nog je ex is, dan is het pas echt dolle pret
      woensdag 26 april 2006 @ 18:12:05 #170
    64326 beestjuh
    stupid little dreamer
    pi_37318089
    Oh ja, iemand die aan mij vroeg of ie mijn weloverwogen wervingstekst mocht gebruiken op zijn datingprofiel. Dan weet je toch ook meteen genoeg
    power to the people
      woensdag 26 april 2006 @ 18:17:25 #171
    95427 Hephaistos.
    ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
    pi_37318237
    Ik heb eigenlijk weinig met datingsites, omdat de gratis dingen vaak bagger zijn en de ik voor de goede (?) het geld niet over heb. Maar dat Paiq klinkt leuk. Hangt er hier een fijne user rond die mij aan een uitnodiging kan helpen?
    pi_37335064
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 18:17 schreef Hephaistos. het volgende:
    Ik heb eigenlijk weinig met datingsites, omdat de gratis dingen vaak bagger zijn en de ik voor de goede (?) het geld niet over heb. Maar dat Paiq klinkt leuk. Hangt er hier een fijne user rond die mij aan een uitnodiging kan helpen?
    Ik snap sowieso niet dat mensen voor datingsites gaan betalen, dan moet je naar mijn inzien wel erg desperate zijn

Dat je iemand zoekt op het Internet alla, ja dat kan leuk zijn, maar jeetje ga er aub niet voor betalen zeg, ga dan een willekeurige chatroom in en kom zo in contact met anderen.
    Zo kom je ook dingen over andere mensen te weten en het kost je geen cent
    "You can call me Susan if it makes you happy"
      donderdag 27 april 2006 @ 08:19:02 #173
    13804 MouseOver
    Cabdriver from Hell
    pi_37335098
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 17:18 schreef xenophoniac het volgende:
    [afbeelding]

hmm, een volslanke (dus niet dik he ) metaalbewerkster van 1:80 en een sport heeft ze niet zo.. MOOI ik ook niet
    Daar kan ik wat mee
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Vampire Romance O+
      donderdag 27 april 2006 @ 08:47:07 #174
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_37335411
    quote:
    Op donderdag 27 april 2006 08:14 schreef TLC het volgende:

Ik snap sowieso niet dat mensen voor datingsites gaan betalen, dan moet je naar mijn inzien wel erg desperate zijn
    Oja, desperate mag niet.
    pi_37361231
    Nieuwe match op Paiq:

Match: hoi
    Ik: hoi
    Match: Hoe lang ben je?
    Ik: 1,80 ongeveer

"Match heeft je uit haar lijst van matches verwijderd."

donderdag 27 april 2006 @ 22:47:18 #176
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_37361373
    quote:
    Op donderdag 27 april 2006 22:44 schreef frync het volgende:
    Nieuwe match op Paiq:

Match: hoi
    Ik: hoi
    Match: Hoe lang ben je?
    Ik: 1,80 ongeveer

"Match heeft je uit haar lijst van matches verwijderd."

Volgens mij had je '23 cm' moeten zeggen.
      vrijdag 28 april 2006 @ 00:45:40 #177
    117283 Kreupelhout
    C'est Jaques Plafond!
    pi_37364794
    Wat ik ook een afknapper vind is als vrouwen niets in hun profiel zetten ("vertel ik je later") en dan zeggen dat als je meer wil weten je ze maar een berichtje moet sturen...

Een beetje info mag wel. Of wat ook klote is, is dat als je een lelijke griet hebt die je een berichtje stuurt als je zelf er gewoon goed uitziet... Gaat niet werken...
    pi_37367853
    Ik kwam net een juweeltje tegen. Een jonge meid van begin 20, met best veel leuke interesses. Een leuke foto en een drang naar avontuur. Klinkt goed. Jammer genoeg stond in het wel erg lange verhaal ook nog ergens heel kort iets over het zoeken van een vader voor haar 4 maanden oude kindje (!!!). Waar is die andere papa?
      vrijdag 28 april 2006 @ 08:41:43 #179
    13804 MouseOver
    Cabdriver from Hell
    pi_37367870
    quote:
    Op vrijdag 28 april 2006 08:40 schreef Disorder het volgende:
    Ik kwam net een juweeltje tegen. Een jonge meid van begin 20, met best veel leuke interesses. Een leuke foto en een drang naar avontuur. Klinkt goed. Jammer genoeg stond in het wel erg lange verhaal ook nog ergens heel kort iets over het zoeken van een vader voor haar 4 maanden oude kindje (!!!). Waar is die andere papa?
    Pappa was een eik0l. Ze heeft nu behoefte aan een "lieve man".

het is dan altijd afwachten of pappa ook behoefte heeft aan die lieve man

Toch kan ik er wel een beetje mee leven als het er zo tussengepropt staat. Ik vind het veel afstotelijker als het ontzettend prominent aanwezig is: "wij (ik & Robin 2jr) zoeken een leuke pappa voor de koude winteravonden"
    Vampire Romance O+
      vrijdag 28 april 2006 @ 09:49:35 #180
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_37368986
    quote:
    Op vrijdag 28 april 2006 08:41 schreef MouseOver het volgende:

Toch kan ik er wel een beetje mee leven als het er zo tussengepropt staat. Ik vind het veel afstotelijker als het ontzettend prominent aanwezig is: "wij (ik & Robin 2jr) zoeken een leuke pappa voor de koude winteravonden"
    Dat soort mannen zijn er wel hoor. Mijn broertje is zo'n debiel. Wil zo graag kinderen dat-ie ook de kinderen van iemand anders wel wil overnemen.
      vrijdag 28 april 2006 @ 14:18:22 #181
    121913 Exciter101
    Not leaving in silence!!
    pi_37376256
    Ook een hele erge: ik ben op zoek naar een maatje.....

Nou, ik niet. Ik als vrouw zoek een man om een leuke en lekkere relatie mee te hebben. Vrienden en vriendinnen heb ik al! En zeg nou zelf, met een 'maatje' heb je toch geen s.x?
    Never want to come down, never want to put my feet back down on the ground.
    pi_37379119
    quote:
    Op donderdag 27 april 2006 08:14 schreef TLC het volgende:

[..]

Dat je iemand zoekt op het Internet alla, ja dat kan leuk zijn, maar jeetje ga er aub niet voor betalen zeg, ga dan een willekeurige chatroom in en kom zo in contact met anderen.
    Zo kom je ook dingen over andere mensen te weten en het kost je geen cent
    Mwah, niet mee eens.
    De tijd dat alles op internet gratis moest zijn is wel voorbij. Het feit dat ervoor betaald moet worden wil toch wel zeggen dat de gebruikers erop aardig serieus bezig zijn, voor veel mensen is dat een pré .
    Nu moet ik zeggen dat het ook niet echt mijn ding is, er is totaal geen ruimte voor spontaniteit, het is behoorlijk geforceerd. Maarja, ieder zijn ding hè?
      vrijdag 28 april 2006 @ 17:31:04 #183
    140245 base3ball
    State Of Mind
    pi_37382551
    quote:
    Op vrijdag 28 april 2006 14:18 schreef Exciter101 het volgende:
    Ook een hele erge: ik ben op zoek naar een maatje.....

Nou, ik niet. Ik als vrouw zoek een man om een leuke en lekkere relatie mee te hebben. Vrienden en vriendinnen heb ik al! En zeg nou zelf, met een 'maatje' heb je toch geen s.x?
    In de gevangenis heb je wel sex met een maatje .
    Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
    www.xi-online.nl
    pi_37383006
    quote:
    Op vrijdag 28 april 2006 15:49 schreef Balgje het volgende:

[..]

Mwah, niet mee eens.
    De tijd dat alles op internet gratis moest zijn is wel voorbij. Het feit dat ervoor betaald moet worden wil toch wel zeggen dat de gebruikers erop aardig serieus bezig zijn, voor veel mensen is dat een pré .
    Nu moet ik zeggen dat het ook niet echt mijn ding is, er is totaal geen ruimte voor spontaniteit, het is behoorlijk geforceerd. Maarja, ieder zijn ding hè?
    Ja van mij mogen ze hoor, maar je kunt ook gewoon uitgaan en andere mensen leren kennen (bijkomend voordeel is dat er dan geen beeldscherm tussenzit en je meteen ziet met wie je te maken hebt ).

Groot vraagteken bij mensen vind ik als ze wel foto's plaatsen van hun kids, neefjes, nichtjes, buren etc..... maar dat je nooit een foto van hunzelf ziet
      vrijdag 28 april 2006 @ 17:54:19 #185
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_37383250
    quote:
    Op vrijdag 28 april 2006 17:45 schreef TLC het volgende:

Ja van mij mogen ze hoor, maar je kunt ook gewoon uitgaan en andere mensen leren kennen (bijkomend voordeel is dat er dan geen beeldscherm tussenzit en je meteen ziet met wie je te maken hebt ).
    Ge-ni-aal.

Probleem is alleen dat je bij 'uitgaan' niet weet of al die andere mensen beschikbaar zijn en ook daadwerkelijk geinteresseerd in je zijn. Da's een redelijk forse hobbel voor een hoop mensen, die een stuk makkelijker wordt gemaakt door een datingsite.

Daarnaast heb je ook nog een heel andere populatie waar je uit kunt kiezen. Stel, je bent een overtuigde gothic mevroj uit limburg; in plaats van dat groepje van 5 goths uit je woonplaats, om maar eens wat te noemen, kun je nu kiezen uit 50.000 goths, uit heel nederland.

Goed, sommige vrouwen schieten daardoor meteen in de keuzestress, maar allez...
      vrijdag 28 april 2006 @ 18:30:44 #186
    123184 Stuiter_en_Co
    In silence we service
    pi_37384312
    dating sites....tja dat alleen al...schrik me af....
    waar is de sociale omgeving????
    The truth will set you free
    In god we trust all others we monitor...
    trust no one....
      vrijdag 28 april 2006 @ 18:55:57 #187
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_37385016
    quote:
    Op vrijdag 28 april 2006 18:30 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
    dating sites....tja dat alleen al...schrik me af....
    waar is de sociale omgeving????
    Joh, jij bent echt wel stoer met je sociale leven. Bij jou verbleken al die kneusjes op datingsites
    pi_37389027
    quote:
    Op vrijdag 28 april 2006 08:41 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Pappa was een eik0l. Ze heeft nu behoefte aan een "lieve man".

het is dan altijd afwachten of pappa ook behoefte heeft aan die lieve man

zo typisch weer, waarom heten die kinderen van alleenstaande tienermoeders ook overal en altijd 'Kevin', 'Robin', 'Esmee' of 'Brian'

mgoed ik krijg dan al gelijk 'n beeld van zo'n familie waar ik niet echt mee geassocieerd wil worden ik heb sowieso kinderen al als afknapper #1 genoemd

kreeg ooit 'n berichtje op 'n datingsite van zo'n tienermoeder (16) met 2 kinderen die wel wat met me wou afspreken. dat zijn dus verdomme 3 kinderen
      vrijdag 28 april 2006 @ 21:48:21 #189
    136780 Nosh
    hurpdurp
    pi_37389694
    Van die mensen die dolenthousiast een rijtje met 'hobby's' opsommen (ONM kijken, sudoku's en shoppen!!1), en je dat meteen weet dat ze nooit, maar dan ook nooit verder komt dan dat lijstje.

Zo'n typische Libelle-uitstraling, dat je gewoon kan zien dat ze zich heeft ingeschreven om een lieve, lieve man te ontmoeten om met hem 2 kinderen te maken, een hond te nemen en te gaan wonen in een vinex wijk.

Verkapte TVP trouwens, iemand nog een invite over?
    º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
    „ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
    from albania.
    pi_37392528
    quote:
    Op vrijdag 28 april 2006 21:48 schreef Nosh het volgende:
    Verkapte TVP trouwens, iemand nog een invite over?
    Done
    "Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
    pi_37428868
    Proest.
    Ik zag net een regelrechte afknapper:
    Een advertentie begon met de woorden:
    Ik zoek iemand die niet bang is om een relatie te beginnen met kinderen.

Dusss.......
      zondag 30 april 2006 @ 16:46:12 #192
    136780 Nosh
    hurpdurp
    pi_37429299
    quote:
    Op vrijdag 28 april 2006 23:34 schreef Jay_Snake het volgende:

[..]

Done
    Bedankt
    º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
    „ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
    from albania.
      zondag 30 april 2006 @ 17:03:58 #193
    140245 base3ball
    State Of Mind
    pi_37429733
    quote:
    Op zondag 30 april 2006 16:29 schreef RealZeus het volgende:
    Proest.

Dusss.......
    Een pedofiel? Die is niet bang om een relatie te beginnen met kinderen.
    Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
    www.xi-online.nl
    pi_37430062
    Ik Ben Ik
    Ik Ben Niet v0lmaakt
    Ik Ben Niet Perfect
    Maar z0 Ben Ik
    Ik Weet Wie Ik Ben
    En Ik Weet Wat Ik Wil
    s0ms Ben Ik Een Prater
    s0ms Ben Ik Heel Stil
    0m Mij Te Leren Kennen
    m0et Je Dit Kunnen Leren
    Ik Ben Wie Ik Zijn Wil
    En z0 m0et Je Mij Maar Accepteren..

ik moest bij afschrikken aan dit gedicht denken, dus ik googlen..
    vind ik 'm op 't profiel van 'n gozer van 22
    pi_37430800
    Als het Rita Verdonk is
    pi_37431011
    quote:
    Op zondag 30 april 2006 17:52 schreef TLC het volgende:
    Als het Rita Verdonk is

"ik wil vuur en vlam in een relatie"

"je moet wel flink tegengas kunnen geven"
    pi_37431132
    quote:
    Op zondag 30 april 2006 18:01 schreef xenophoniac het volgende:

[..]

"ik wil vuur en vlam in een relatie"

"je moet wel flink tegengas kunnen geven"
    Haha ja en "beval je me niet dan kick ik je het land uit "
    pi_37432869
    quote:
    Ik knap af op:

mannen die moeite doen, mannen die interesse tonen
    pi_37432967
    quote:
    Op zaterdag 8 april 2006 00:22 schreef LennyKravitz het volgende:

• schrijven dat je "een gekke meid" danwel prettig gestoord bent

• schrijven dat je niet op zoek bent, maar ...
  • Heb ik ook een hekel aan, als mensen dit soort dingen zeggen...
    "It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
    pi_37433194
    quote:
    Op zondag 30 april 2006 19:23 schreef LennyKravitz het volgende:

[..]

dan niet
    pi_37433454
    quote:
    Op zondag 30 april 2006 19:35 schreef xenophoniac het volgende:

[..]

dan niet
    my thoughts exactly!!
      maandag 1 mei 2006 @ 20:38:49 #202
    109065 sungaMsunitraM
    Fancybox is not a function
    pi_37465560
    Ik zag net op PaiQ een foto langskomen van een meisje met een shirtje aan met 'Hardcore Sittard' erop
    Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
    :9~
      maandag 1 mei 2006 @ 22:24:19 #203
    13804 MouseOver
    Cabdriver from Hell
    pi_37469541
    quote:
    Op zondag 30 april 2006 16:29 schreef RealZeus het volgende:
    Proest.

Dusss.......
    Nog zoiets trouwens los van de ietwat foute suggestie

Mensen die doen alsof iets niet willen een kwestie van niet durven is.

"Gezocht: iemand die niet bang is voor 4 kinderen waaronder 2 autisten op de bank". Nee trut, daar ben ik niet bang voor, dat wíl ik gewoon niet.
    Vampire Romance O+
      maandag 1 mei 2006 @ 22:31:27 #204
    67978 HenryHill
    pi_37470014
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 22:24 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Nog zoiets trouwens los van de ietwat foute suggestie

Mensen die doen alsof iets niet willen een kwestie van niet durven is.

"Gezocht: iemand die niet bang is voor 4 kinderen waaronder 2 autisten op de bank". Nee trut, daar ben ik niet bang voor, dat wíl ik gewoon niet.
    Dat is niet meer te omschrijven als 'ik filter mensen met mijn profiel', dit is gewoon zonder enig aanziens des persoons iemand de stuipen op het lijf jagen.

Zal mij benieuwen welke psychopaat er wel geinteresseerd is
      maandag 1 mei 2006 @ 22:47:33 #205
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_37470902
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 22:24 schreef MouseOver het volgende:

En dan moet iedereen natuurlijk zeggen dat jij een gemene harteloze klootzak bent, want zo heeft de advertentieopstelster dat geleerd op haar zachte training.

het is ook zo unfair dat mensen niet al te veel gedoe aan hun hoofd willen hebben
      dinsdag 2 mei 2006 @ 09:23:09 #206
    6622 Abonides
    Zo af en toe...
    pi_37478781
    quote:
    Hallo, ik ben Kelly! Ik ben een leuke vrouw van rond de 30. Ik zoek een vent die kan accepteren dat ik ben geboren als Karel!
    Overigens ben ik iets dergelijks nog nooit tegen gekomen... maar het zou me wel gigantisch afschrikken.
    Be careful what you wish, you may regret it.
    Be careful what you wish, you might just get it.
      dinsdag 2 mei 2006 @ 10:01:03 #207
    96720 stevengerrard
    stevengerrard
    pi_37479505
    leuk topic...heeft iemand nog een uitnodiging voor Paiq over?
    Walk on, walk on, with hope in your heart,
    And you'll never walk alone...
    You'll never walk alone.
    pi_37482392
    wat leuke afschrikwekkende quotes:

"Liever Gebr0ken door De Waarheid
    Dan Getr0ost Do0r een Leugen !!........en ik ben 19 jaar ik ben meestal vrolijk maare als ik saggo ben dan zal ik maar uit de buurt blijven haha..nee grapje hor verder hou ik van veel gezelligheid...terrasje of kroegje, biertje erbij maar ik hou ook van sporten.
    Ik voetbal al meer als 4jaar bij de dames en dat is heel erg leuk! ........feyenoord supporters zijn welkom mensen uit A`dam : OPROTTEN !!! zo als dat maar ff duidelijk is"

dat overdreven clubfanatiscisme vind ik zelf nog afschrikwekkender dan 'n geloof

Niet echt speciaal op zoek, maar je weet maar nooit toch?!

"EERSTE KNUZBABY IS GEBOREN!!!!
    ZIJN NAAM IS ROY EN IK EN WALTER ZIJN DE TROTSE OUDERS VAN DEZE MOOIE JONGEN!!!

HOERA ! HOERA! HOERA!
    hoi de meeste hier kennen me al onder gewoon channy

ik ben 21 jaar en kom uit hillegom. heb een hele lieve vent en ben 8 februari bevallen van een prachtzoon.
    walter en ik kennen mekaar ook via knuz en dus is dit eerste knuz baby.

wat ik hier doe?

ik zoek gewoon gezellige mensen om vriendschappen mee op te bouwen en mischien met de vrouwtjes wel meer :-P"

fijn voor je lullig voor die gast wel, net samen een kindje en dan gaat je vriendin op zoek naar lesbische avontuurtjes
      dinsdag 2 mei 2006 @ 11:57:07 #209
    13804 MouseOver
    Cabdriver from Hell
    pi_37482832
    quote:
    Op dinsdag 2 mei 2006 11:43 schreef xenophoniac het volgende:
    knip
    Knuz is ook de site bij uitstek om dat soort debiele quotes vandaan te halen
    Vampire Romance O+
      dinsdag 2 mei 2006 @ 12:25:59 #210
    1872 Jumparound
    bedankt voor de vis
    pi_37483790
    quote:
    Op dinsdag 2 mei 2006 10:01 schreef stevengerrard het volgende:
    leuk topic...heeft iemand nog een uitnodiging voor Paiq over?
    verzonden
    Ecosia
      woensdag 3 mei 2006 @ 00:42:07 #211
    145173 Paulster
    Ik was hier
    pi_37500169
    "Nu alleen die ene nog", staat er dan in het profiel op de datingsite. Die ene moet dan wel bereid zijn zich met een schoenlepel in het bijna volmaakte leven van de mede-single te laten persen.
    Ik ben daar
      woensdag 3 mei 2006 @ 01:09:41 #212
    68023 LennyKravitz
    Fly away...
    pi_37500521
    "ik heb een mooi huis"...

m.a.w. als het wat wordt moet jij bij mij intrekken... -... wie zegt dat die ander ook geen eigen huis heeft?.=> conflict...
      zondag 7 mei 2006 @ 21:42:33 #213
    143466 Dadeltje
    Fok!Schaap
    pi_37641939
    Hadden we "foto's waar nog een halve ex op staat"al?
      zondag 7 mei 2006 @ 22:09:55 #214
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_37642508
    quote:
    Op woensdag 3 mei 2006 01:09 schreef LennyKravitz het volgende:
    "ik heb een mooi huis"...

m.a.w. als het wat wordt moet jij bij mij intrekken... -... wie zegt dat die ander ook geen eigen huis heeft?.=> conflict...
    'moet'? Welnee. Dat maak je nog altijd zelf uit.

Wat sommige fokkertjes wel niet denken te lezen in sommige advertenties..
      zondag 7 mei 2006 @ 23:01:27 #215
    68023 LennyKravitz
    Fly away...
    pi_37644325
    quote:
    Op zondag 7 mei 2006 22:09 schreef gronk het volgende:

[..]

'moet'? Welnee. Dat maak je nog altijd zelf uit.

Wat sommige fokkertjes wel niet denken te lezen in sommige advertenties..
    Ik drukte het wellicht wat ovetrokken uit; maar er zijn zat advertenties die duidelijk als inhoud tonen dat "mevrouw" een geweldig leventje heeft in haar prachtige huis/appartement, en zeker niet van plan is dat ooit op te moeten geven...
    Ongetwijfeld zijn er ook heren die dit zo stellen... (alleen die kom ik niet tegen)...

Anyway, persoonlijk vind ik een woning ondergeschikt aan de eventuele relatie... en vind ik het al helemaal iets om niet van tevoren over na te denken als je nog zoekende bent...
      zondag 7 mei 2006 @ 23:15:02 #216
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_37644764
    quote:
    Op zondag 7 mei 2006 23:01 schreef LennyKravitz het volgende:
    Ik drukte het wellicht wat ovetrokken uit; maar er zijn zat advertenties die duidelijk als inhoud tonen dat "mevrouw" een geweldig leventje heeft in haar prachtige huis/appartement, en zeker niet van plan is dat ooit op te moeten geven...
    Ongetwijfeld zijn er ook heren die dit zo stellen... (alleen die kom ik niet tegen)...
    Kan toch prima? LAT-relaties, wel eens van gehoord? Als je allebei prima woont in een appartement, waarom zou je dan samen ongelukkig gaan worden in een vinex-hok? Omdat iedere burgerlijke sufkut van boven de 25 dat doet?

En voor mij zou zoiets zeker relevant zijn. Ik heb al iets teveel relaties gezien die sneuvelden waarna d'r een gedwongen verkoop plaatsvond, omdat 't huis niet te betalen was voor een persoon. Iemand die bewust kiest om d'r eigen stek aan te houden vind ik een stuk verantwoordelijker dan van je aanstaande te eisen dat ie ook financieel garant wil staan voor z'n relatie...

[ Bericht 0% gewijzigd door gronk op 08-05-2006 01:03:44 ]
    pi_37645199
    heeft er iemand een invite voor paiq voor mij?
      zondag 7 mei 2006 @ 23:44:51 #218
    71115 Rnej
    I walk the line
    pi_37645586
    quote:
    Op zondag 7 mei 2006 23:30 schreef 0verwater het volgende:
    heeft er iemand een invite voor paiq voor mij?
    sent
    pi_37645842
    Op Paiq via Speeddate met een dame gechat. Gevraagd om een foto te sturen aangezien zij er geen op paiq had staan. Kreeg toen een foto binnen, en was ook gelijk een match lichter Stuur dan verdorie een leuke foto op, niet een waar je half dronken debiel in de camera kijkt.
    ♥ K, N, R en F ♥
      maandag 8 mei 2006 @ 00:13:16 #220
    71115 Rnej
    I walk the line
    pi_37646360
    quote:
    Op zondag 7 mei 2006 23:53 schreef Sc0rPi0n het volgende:
    Op Paiq via Speeddate met een dame gechat. Gevraagd om een foto te sturen aangezien zij er geen op paiq had staan. Kreeg toen een foto binnen, en was ook gelijk een match lichter Stuur dan verdorie een leuke foto op, niet een waar je half dronken debiel in de camera kijkt.
    nja, afgezien van de fotos daar kom ik echt teveel dames tegen die in de categorie "grijze massa" passen....

muziekmaak " oh ja vanalles wel, vooral top40"

- dat is niet vanalles, dat is niet verder kijken dan je neus lang is

hobbys? " uitgaan"

uitgaan is geen hobby.... en als dat alles is, is het saai

en zo kan k nog wel ff doorgaan...
      maandag 8 mei 2006 @ 01:01:56 #221
    95427 Hephaistos.
    ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
    pi_37647219
    En heeft er toevallig ook nogr iemand een invite voor paiq voor mij?
    pi_37650931
    wat hebben al die vrouwen toch met The Green Mile

prima film hoor maar echt weer zo typisch dat net de meest sentimentele film van Stephen King genoemd wordt bij die meiden...

en zelfs de meest 'alternatieve' meiden zeggen naar Goeie Tijden en Desperate Houswives te kijken, echt zo typisch weer...
      maandag 8 mei 2006 @ 11:41:20 #223
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_37652905
    quote:
    Op maandag 8 mei 2006 10:20 schreef xenophoniac het volgende:
    en zelfs de meest 'alternatieve' meiden zeggen naar Goeie Tijden en Desperate Houswives te kijken, echt zo typisch weer...
    Alle vrouwen kijken naar soaps. Deal.
    pi_37653118
    quote:
    Op maandag 8 mei 2006 01:01 schreef Hephaistos. het volgende:
    En heeft er toevallig ook nogr iemand een invite voor paiq voor mij?
    Ik heb er nog een voor een man over. mail me maar of zet anders hier even je emailadres neer waar het naartoe moet.
    ♥ K, N, R en F ♥
      maandag 8 mei 2006 @ 12:39:03 #225
    95427 Hephaistos.
    ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
    pi_37654138
    quote:
    Op maandag 8 mei 2006 11:53 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Ik heb er nog een voor een man over. mail me maar of zet anders hier even je emailadres neer waar het naartoe moet.
    Mail gestuurd
    pi_37660792
    - Mensen die direct een vaste relatie willen
    - Mensen die het alleen zijn beu zijn
    - Lekker gekke mensen
    - Mensen die poseren naast een auto
    - Mensen die in een keer hun hele levensverhaal naar je sturen
    - Mensen in detentie
    - Zwangere vrouwen
    - Mensen zonder foto's

Heeft iemand trouwens nog een Paiq invite voor me (man)?
    tolenaar (apenstaart) gmail (punt) com
      maandag 8 mei 2006 @ 16:53:15 #227
    68023 LennyKravitz
    Fly away...
    pi_37661552
    quote:
    Op maandag 8 mei 2006 16:30 schreef schwa78 het volgende:
    - Mensen die direct een vaste relatie willen
    - Mensen die het alleen zijn beu zijn
    Tsja... 't is maar watje wil, en wat je onder direct verstaat...

Kan me voorstellen dat als je rond de 30 bent en tevens nog een kinderwens hebt, dat je niet zeg avn... nou laten we het maar eerst nog 6 jaar aanzien...

Bovendien heb je daarvoor ook op bepaalde sites de keuze: vriendschap/vrije relatie/vaste relatie...

Wat is er daarnaast mis met zeggen dat je niet meer alleen wilt zijn...? Kijk behalve dat het voor sommigen als "sneu" kan overkomen is het aan de andere kant gewoon eerlijk...
    Eigenlijk is het daarnaast ook wel een open deur... want bijna iedereen die op zoek is naar een relatie "wil liever niet alleen zijn"...
      maandag 8 mei 2006 @ 17:12:34 #228
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_37662320
    quote:
    Op maandag 8 mei 2006 16:53 schreef LennyKravitz het volgende:

Wat is er daarnaast mis met zeggen dat je niet meer alleen wilt zijn...?
    Dat de gemiddelde kutpuber op fok dat niet c00l vindt. Kutpubers op fok zitten liever stilletjes te rukken achter hun PC.
    pi_37663426
    quote:
    Op maandag 8 mei 2006 16:53 schreef LennyKravitz het volgende:

[..]

Tsja... 't is maar watje wil, en wat je onder direct verstaat...

Kan me voorstellen dat als je rond de 30 bent en tevens nog een kinderwens hebt, dat je niet zeg avn... nou laten we het maar eerst nog 6 jaar aanzien...

Bovendien heb je daarvoor ook op bepaalde sites de keuze: vriendschap/vrije relatie/vaste relatie...

Wat is er daarnaast mis met zeggen dat je niet meer alleen wilt zijn...? Kijk behalve dat het voor sommigen als "sneu" kan overkomen is het aan de andere kant gewoon eerlijk...
    Eigenlijk is het daarnaast ook wel een open deur... want bijna iedereen die op zoek is naar een relatie "wil liever niet alleen zijn"...
    Omdat dat zo wanhopig overkomt. Het lijkt dan net dat je de eerste de beste kandidaat goed genoeg vindt om een relatie mee te beginnen.

En mensen die het alleen zijn 'beu' zijn, komen op mij niet over als mensen die een leuk leven hebben. Iemand moet niet alleen een leuk leven krijgen wanneer ik toevallig langs kom.
    pi_37663442
    quote:
    Op maandag 8 mei 2006 17:12 schreef gronk het volgende:

[..]

Dat de gemiddelde kutpuber op fok dat niet c00l vindt. Kutpubers op fok zitten liever stilletjes te rukken achter hun PC.
    Ja, whatever joh

En wat is er mis met rukken?
      maandag 8 mei 2006 @ 17:52:06 #231
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_37663469
    quote:
    Op maandag 8 mei 2006 17:51 schreef schwa78 het volgende:

[..]

Ja, whatever joh
    +1 voorspelbaar
    pi_37664440
    quote:
    Op maandag 8 mei 2006 17:52 schreef gronk het volgende:

[..]

+1 voorspelbaar
    Bijna even voorspelbaar als het afzeiken van mensen omdat ze op een forum posten. Een forum, waar je zelf trouwens ook komt.

Maar terug on-topic:
    Gefotoshopte/kunstzinnige foto's schrikken ook af.

(iemand al met een paiq invite?)
      maandag 8 mei 2006 @ 20:03:39 #233
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_37667957
    Je kan toch ook een partner importeren. Is superhandig. Ruzie's heb je toch niet vaak dankzij de taalbarriere .
    “Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
      maandag 8 mei 2006 @ 20:42:05 #234
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_37669537
    quote:
    Op maandag 8 mei 2006 18:25 schreef schwa78 het volgende:

Bijna even voorspelbaar als het afzeiken van mensen omdat ze op een forum posten. Een forum, waar je zelf trouwens ook komt.
    Waar haal je dat nou weer vandaan?

Jij post een hele set criteria die mij knap onzinnig lijken. Zonder dat daar een smiley achterstaat om aan te geven dat 't humor is. Als je datingsites onzin vindt omdat je 't liever hebt van je fantastische sociale netwerk, en je zo'n lijstje alleen maar post om even lekker te kunnen schoppen, val dan lekker dood.
    quote:
    Maar terug on-topic:
    Gefotoshopte/kunstzinnige foto's schrikken ook af.
    Als je datingssites ruk vindt, schrijf jezelf er dan niet op in. Mafkees.
    pi_37670098
    quote:
    Op maandag 8 mei 2006 20:42 schreef gronk het volgende:

Jij post een hele set criteria die mij knap onzinnig lijken. Zonder dat daar een smiley achterstaat om aan te geven dat 't humor is. Als je datingsites onzin vindt omdat je 't liever hebt van je fantastische sociale netwerk, en je zo'n lijstje alleen maar post om even lekker te kunnen schoppen, val dan lekker dood.
    [..]

Als je datingssites ruk vindt, schrijf jezelf er dan niet op in. Mafkees.
    Die criteria waren ook geen humor

Het onderwerp van dit topic is dingen die je afschrikken op een datingsite. Ik geef gewoon mijn mening over wat ik persoonlijk niet aantrekkelijk bij iemand op zo'n site.

Verder heb ik helemaal niks tegen datingsites. Ik hoef gelukkig niet op iedereens oproepje te reageren...
      maandag 8 mei 2006 @ 21:04:55 #236
    147881 SpaansBenauwd
    je doet zomaar stoer
    pi_37670200
    waarom geen foto´s van mensen op datingsite´s die je afschrikken posten???
    ik krijg je echt wel te pakken hoor
      maandag 8 mei 2006 @ 21:12:30 #237
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_37670558
    quote:
    Op maandag 8 mei 2006 21:01 schreef schwa78 het volgende:
    Die criteria waren ook geen humor
    In dat geval: stel je gvd niet aan. Loop je in de supermarkt ook te klagen dat je 80% van het assortiment niet koopt? Ik heb ook niets met maandverband, grijs WC-papier, cd's van marco borsato en andere uitverkoopramsj. 80% van de collega's op m'n werk zijn saaie lullen. Mogen ze wat mij betreft ook gewoon ontslaan. 70% van de krant lees ik niet. Heb eigenlijk geen zin om daarvoor te betalen, maar de kassajuf accepteert 't niet als ik 50 cent geef voor de zaterdageditie van de NRC.
    quote:
    Het onderwerp van dit topic is dingen die je afschrikken op een datingsite. Ik geef gewoon mijn mening over wat ik persoonlijk niet aantrekkelijk bij iemand op zo'n site.
    Wat mij afschrikt: mensen die eigenlijk gewoon autistisch zijn.
      maandag 8 mei 2006 @ 21:23:34 #238
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_37671094
    quote:
    Op maandag 8 mei 2006 17:50 schreef schwa78 het volgende:

En mensen die het alleen zijn 'beu' zijn, komen op mij niet over als mensen die een leuk leven hebben. Iemand moet niet alleen een leuk leven krijgen wanneer ik toevallig langs kom.
    Je kunt best een leuk leven leiden en 't kut vinden dat je 's avonds alleen thuiskomt. Of ontdekken dat 't knap klote is als je met een stevige verkoudheid in bed ligt, maar dat je wel zelf moet zorgen dat de boodschappen gedaan worden. Iedere keer. Of dat je eigenlijk dingen wilt vertellen die je liever niet verteld aan mensen in je vriendengroep. Of dat je iemand hebt waarvan je 't gevoel hebt dat die begrijpt waarom je dingen zo doet zoals je ze doet, zonder dat je van alles hoeft uit te leggen. Waarbij je ook nog eens stevige sex met die persoon kunt hebben.

Maar goed , je kunt natuurlijk ook tevreden zijn met bier en chips.
    pi_37671119
    quote:
    Op maandag 8 mei 2006 18:25 schreef schwa78 het volgende:

[..]
    (iemand al met een paiq invite?)
    je hebt mail
    ♥ K, N, R en F ♥
    pi_37674335
    quote:
    Op maandag 8 mei 2006 21:12 schreef gronk het volgende:

Wat mij afschrikt: mensen die eigenlijk gewoon autistisch zijn.

en Scorpion: thanks mate
      maandag 8 mei 2006 @ 23:03:44 #241
    68023 LennyKravitz
    Fly away...
    pi_37675367
    quote:
    Op maandag 8 mei 2006 21:04 schreef SpaansBenauwd het volgende:
    waarom geen foto´s van mensen op datingsite´s die je afschrikken posten???
    Lijkt me niet modjes-proof... om zomaar foto's van willekeurige mensen op fok te linken, om daar dan puberaal over te gaan lachen... laten we dat maar niet doen...

iemand nog een mannetjes-paiq over?
      dinsdag 9 mei 2006 @ 00:27:59 #242
    7957 Chevalric
    The things I do for love...
    pi_37678190
    Pff, dating sites. Ik zit nu ook een tijdje op relatieplanet en lexa, maar moet zeggen dat ik 't niet echt geweldig vind. Ik vind de meeste vrouwen die er zitten allemaal zo enorm "normaal". 90% wil gewoon huisje, boompje, beestje, maar ook nog allerlei verre reizen maken en avonturen beleven. Daarnaast moet er natuurlijk gestapt worden, maar ook thuis op de bank zitten is prima.

Misschien is 't ook gewoon dat ik te veel non-mainstream hobbies heb (ja, ik ben fulltime nerd... Sue me) en graag een vriendin wil waarmee ik die dingen kan delen, maar goed, die vrouwen kom je op een datingsite niet tegen (althans, ik heb er nog geen een gezien). Dus toch maar op een andere manier mijn sociale netwerk gaan uitbreiden .

Hoe dan ook, de grootste "afschrikking" (meer irritatie) is het antwoord "misschien" op de vraag of ze een kinderwens hebben. Je wilt wel kinderen, of je wilt ze niet (laatste scoort iig pluspunten bij me) en zeker als je tegen de 30 loopt, wordt 't tijd dat je die knoop eens doorhakt.
    Verder natuurlijk de geweldige profielen waar niks in staat, behalve dat alleen "interesse tonen" niet genoeg is, maar je dus ook geen aanknopingspunten krijgt om een leuk verhaaltje aan op te hangen.
      dinsdag 9 mei 2006 @ 07:41:22 #243
    147881 SpaansBenauwd
    je doet zomaar stoer
    pi_37681292
    ik leef met je mee jongeman
    ik krijg je echt wel te pakken hoor
      dinsdag 9 mei 2006 @ 08:23:01 #244
    117283 Kreupelhout
    C'est Jaques Plafond!
    pi_37681559
    Inderdaad, er zijn veel van die profielen van allemaal standaard mensen waar je nix mee kan. Het lijkt wel alsof bijzondere vrouwen gewoon niet bestaan...

En waarom denken knappe meisjes nou dat ze haast geen info op hun profiel moeten zetten? Je kan wel een leuke kop hebben, maar als je niets te melden hebt...
    pi_37683403
    quote:
    Op dinsdag 9 mei 2006 08:23 schreef Kreupelhout het volgende:
    Inderdaad, er zijn veel van die profielen van allemaal standaard mensen waar je nix mee kan. Het lijkt wel alsof bijzondere vrouwen gewoon niet bestaan...
    Die zijn al bezet. Geweldig he?

Datingsites lijken me trouwens totaal niets vanwege het grote, oninteressante aanbod van vrouwen.

Even een paar dingen die me nogal afschrikken:

- Bij muzieksmaak 'van alles!', 'hardcore' of 'heel breed' invullen. In veel gevallen bedoelen ze gewoon dat ze toevallig naast die simpele DJ Tiesto deuntjes ook naar Destiny's Child luisteren en zich daardoor een brede muzieksmaak vinden hebben.
    - Bij favoriete films de laatste bioscoopfilm invullen die ze gezien hebben. Getuigd van vreselijk weinig smaak.
    - Spreektaal gebruiken. 'Ik en mun vriendjuhs!'. Sterf maar lekker.
    - Alle vriendinnen opnoemen die ze 'liefffffff', 'gestoord' of 'KEI GOED' vinden. Het profiel gaat over jou, niet over je o zo goede vriendinnen.
    - Nietszeggende antwoorden geven. "Favoriete eten: ALLES WAT LEKKER IS!!!!!1elf11" Joh? Iets specifieker aub.
    - Semi-intimiderende uitspraken maken. "Wie aan m'n familie komt, komt aan mij!" Ja, ik sidder al hoor. Ik wil je familie eens niet kennen, laat staan aanraken.
    pi_37683671
    quote:
    Op woensdag 12 april 2006 19:25 schreef Disorder het volgende:
    Ik hoor ook vaak genoeg van mensen dat het voor kneuzen is zonder sociale contacten. En wie zie je dan onder het mom van 'ik ben hier eigenlijk voor de lol ingeschreven..' als lid terug? Juist
    Quoted for truth. Ik hoor daar zelf ook bij. Meeste profielen die bijv. op een site zoals Hyves staan vind ik gewoonweg maar zeilig, terwijl ik ook een profieltje heb.
      dinsdag 9 mei 2006 @ 11:04:29 #247
    146230 Liewec
    70's movies rule
    pi_37684993
    Toch heb ik er een leuke meid gevonden... En ik geloof niet dat ik nog een sneue rukker ben. Alhoewel mijn werk in ICT tegen me spreekt

Een vriend van me zei toen ie haar zag: "Wat kan je nog leuke spullen vinden op internet tegenwoordig hè"
      dinsdag 9 mei 2006 @ 11:39:57 #248
    117283 Kreupelhout
    C'est Jaques Plafond!
    pi_37686070
    Je bent tegenwoordig sowieso een nerd als je een technisch of wetenschappelijk beroep hebt... Slaat nergens op.
    Ik ga ook niet lopen zeuren als al die meiden die op een site staan in de verzorging zitten enzo.

Wat me ook altijd zo tegenstaat is als er wordt verlangd naar een motorrijder, bungeejumper of een zeer reislustig iemand. Mensen die het plezier van het leven persee in die dingen moeten zoeken of een verre lange reis moeten maken om iets van zichzelf te moeten leren... (maar dat is natuurlijk persoonlijk)
    Achm ik vind het wel grappig voor erbij, maar ik vind het tijdens het uitgaan een stuk leuker ivm de nonverbale communicatie en het feit dat een foto een heel ander beeld kan geven dan een persoon in levende lijve! + dat je dan sneller weet of het interessant is
    pi_37688721
    quote:
    Op dinsdag 9 mei 2006 10:11 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Datingsites lijken me trouwens totaal niets vanwege het grote, oninteressante aanbod van vrouwen.
    Ik denk dat het aanbod van oninteressante mannen nog groter is

Het nadeel met datingsites is dat de leuke vrouwen op die site overspoeld worden door reacties van oninteressante mannen zodat mijn bericht niet meer opvalt... (er voor het gemak van uitgaande dat ik wel interessant ben )

[ Bericht 1% gewijzigd door schwa78 op 09-05-2006 13:24:34 (typo) ]
      dinsdag 9 mei 2006 @ 13:32:47 #250
    145492 CyclingGirl
    CapFab fan
    pi_37689000
    heeft er iemand ajb een invite paiq voor mij? Thanks
    Haters gonna hate.
      dinsdag 9 mei 2006 @ 13:42:34 #251
    95427 Hephaistos.
    ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
    pi_37689241
    quote:
    Op dinsdag 9 mei 2006 13:32 schreef CyclingGirl het volgende:
    heeft er iemand ajb een invite paiq voor mij? Thanks
    Als je je mail adres neerzet, stuur ik er eentje... Vrouwen kunnen onbeperkt uitgenodigd worden

Ik ben trouwens niet bijster enthousiast over de matches die Paiq uitbraakt... Zitten echt complete mis-matches tussen
      dinsdag 9 mei 2006 @ 13:51:11 #252
    117283 Kreupelhout
    C'est Jaques Plafond!
    pi_37689457
    quote:
    Op dinsdag 9 mei 2006 13:22 schreef schwa78 het volgende:

[..]

Het nadeel met datingsites is dat de leuke vrouwen op die site overspoeld worden door reacties van oninteressante mannen zodat mijn bericht niet meer opvalt... (er voor het gemak van uitgaande dat ik wel interessant ben )
    Sja, dat is dan toch weer voordeel als je iemand in het uitgaansleven tegenkomt waar je je aangetrokken door voelt en er later op msn erachter komt dat je best leuke dingen gemeen hebt! Is leuker dan iemand op internet tegen te komen die veel gemeen lijkt te hebben en uiteindelijk totaal je type niet is.

Om nog maar eens iets te noemen dat mij afschrikt... Als je als meisje 25 bent en zo'n lelijke foto van je neerzet, dat je wel 40 lijkt, of een superlelijke die je normaliter weg zou tieven... Zo van, ik heb geen andere foto...
    pi_37815989
    quote:
    Op dinsdag 9 mei 2006 13:42 schreef Hephaistos. het volgende:

Als je je mail adres neerzet, stuur ik er eentje... Vrouwen kunnen onbeperkt uitgenodigd worden
    kun je mij er ook 1tje sturen, ben ook een vrouw => ouddd at hotmail
    pi_37818082
    Iemand nog een paiq invite over voor een man? segadc@xs4all.nl
      zondag 14 mei 2006 @ 17:46:39 #255
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_37819850
    Kunnen jullie niet een aparte topique openen om te mekkeren over Paiq invites?
    Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
      zondag 14 mei 2006 @ 17:47:45 #256
    113711 Jay_Snake
    24-addict
    pi_37819881
    quote:
    Op zondag 14 mei 2006 15:32 schreef cikolata het volgende:

[..]

kun je mij er ook 1tje sturen, ben ook een vrouw => ouddd at hotmail
    Als ouddd@hotmail.com idd je adres is, ligt er nu één in je inbox
    quote:
    Op zondag 14 mei 2006 16:45 schreef odebeijer het volgende:
    Iemand nog een paiq invite over voor een man? segadc@xs4all.nl
    Er ligt een uitnodiging in je inbox
    "Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
    pi_37819963
    quote:
    Op zondag 14 mei 2006 17:47 schreef Jay_Snake het volgende:

Er ligt een uitnodiging in je inbox
    Thnx, heb er zelfs 2 in mijn inbox gekregen .
    pi_37823149
    die knuz site daar zitten echt rare ads tussen:
    quote:
    Eigen kun je mij het best omschrijven als een zeer irritand, altijd beterwetende,nooit aan een ander denkende chagerijnige,nooit opgeruimde, egoistische dame
    heb voor de lol de typos er maar ingelaten.
    pi_37826495
    People maak anders hier even gebruik van: http://wiki.fok.nl/index.php/Paiq_invites

Anders wordt dit topic teveel een paiq request topic en dat is dus niet de bedoeling.

Zie ook: http://forum.fok.nl/topic/856781

[ Bericht 12% gewijzigd door Copycat op 17-05-2006 21:56:10 ]
    ♥ K, N, R en F ♥
    pi_37850462
    quote:
    Op zondag 14 mei 2006 19:32 schreef Curare het volgende:
    die knuz site daar zitten echt rare ads tussen:
    [..]

heb voor de lol de typos er maar ingelaten.
    Nou,op zo één zit ik te wachten. (NOT)
      maandag 15 mei 2006 @ 18:02:21 #261
    120235 skippy22
    Potente kangoeroe
    pi_37850877
    quote:
    Op zaterdag 8 april 2006 01:31 schreef zhe-devilll het volgende:
    misselijk van soms
    Zowiezo moet ik als helderziende Wat moet ik me daar bij voorstellen
    pi_37858862
    Ha leuk!

Ik knap af op:
    - GEEEEEN foto, ik doe echt geen blind dates flikker op
    - een veel te kort veel te standaard veel te oninteressant kutverhaaltje ("Ik ben Jan. Ja, wat kan ik eigenlijk over mezelf vertellen? Dat is best moeilijk. Ik ben 25 jaar en ik zeil graag. Verderssss werk ik in een kantoorwinkel en ik ben heel spontaan, net als jij hopelijk.") AMEN! Dag Jan!
    - een een of ander 'stoere oproep' van Diego de king of chicks: "Hiii wijfiessss... Ik wil wel een lekker chickiie wIL jIJ zEkEr wel een mooie grote ...?"
    - "Ik zit wel op een datingsite maar ik ben niet echt op zoek hoor." (nee hoor, je bent echt niet wanhopig)
    - En als ie wel een foto heeft maar daar i.p.v zijn hoofd of full body-pic ofzo zijn blote borst of spierballen showt. Whatever.
    pi_37859125
    quote:

[..]

Niks hoor. Maar die kisten dat kan niet.
    pi_37859340
    quote:
    Op dinsdag 11 april 2006 12:44 schreef Paladina het volgende:

[..]

Ik zit ook graag een avondje op de bank hoor, ook met een dvd'tje maar wat mij erg stoort is dat je die zin in gewoon bijna ieder profiel tegenkomt. Er zijn genoeg leukere dingen om te lezen en te schrijven denk ik dan. Het is zó'n standaard zinnetje geworden dat het eigenlijk niks meer toevoegt en (voor mij) meer irritant dan aantrekkelijk is.
    Oh, ik weet er nog 1: -Mezelf- of -Mijn ideale vrouw- :"Veel humor maar kan ook wel serieus zijn als het moet."
    Lekker overtuigend, als het moet.
      maandag 15 mei 2006 @ 22:06:21 #265
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_37859626
    quote:
    Op maandag 15 mei 2006 21:56 schreef diginoob het volgende:

[..]

Niks hoor. Maar die kisten dat kan niet.
    Maar wat moet ik dan onder mijn kilt dragen?
    pi_37860116
    quote:
    Op maandag 15 mei 2006 22:06 schreef gronk het volgende:

[..]

Maar wat moet ik dan onder mijn kilt dragen?
    Van die mooie Italiaanse zwarte schoentjes. Of gympen desnoods.
      maandag 15 mei 2006 @ 22:30:46 #267
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_37860785
    quote:
    Op maandag 15 mei 2006 22:15 schreef diginoob het volgende:

Van die mooie Italiaanse zwarte schoentjes. Of gympen desnoods.
    pi_37860862
    quote:
    Op maandag 15 mei 2006 22:30 schreef gronk het volgende:

[..]

maar géén kisten.
      maandag 15 mei 2006 @ 22:36:59 #269
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_37861054
    Genoeg geslowchat .
    Curiosity cultured the cat
    Hoge dames vangen veel wind
    Whadda ya hear! Whadda ya say!
    What is any ocean but a multitude of drops?
      maandag 15 mei 2006 @ 23:21:17 #270
    68023 LennyKravitz
    Fly away...
    pi_37863121
    quote:
    Op zondag 14 mei 2006 21:22 schreef Sc0rPi0n het volgende:
    People maak anders hier even gebruik van: http://wiki.fok.nl/index.php/Paiq_invites

Anders wordt dit topic teveel een paiq request topic en dat is dus niet de bedoeling.

Zie ook: http://forum.fok.nl/topic/85678
    Die tweede link... kerstboom opzetten?... ja da's ook een afknapper... of fout linkje...
      maandag 15 mei 2006 @ 23:37:47 #271
    141327 E.G.J
    Waarom ?
    pi_37863768
    kwam op lexa het volgende profiel tegen:

Waar knap jij op af???

PROFIELEN ZONDER FOTO...ENNNN HEB JE FF...?

Dat zijn de ergste, maar ik heb er nog wel een paar!!

Afknapper 1, mannen die zeggen dat het uiterlijk onbelangrijk is, die alleen gaan voor het innerlijke. Mijn reactie? Gatverdegatver!!! Wat een onzin. Uiterlijk is enorm belangrijk. Daarom wil niemand mij ook..., heb glazen oog, op mijn neus wratten met haartjes erop en oren die voor een stel openstaande autoportieren niet onderdoen. Wat heeft de schepper er bij mij een zooitje van gemaakt.

Afknapper 2, mannen die zeggen dat ze alleen een vriendin willen om mee van gedachten te wisselen, geestelijk contact!Vrijen is vies. Mijn reactie? Ga van deze site af en meld je bij een klooster aan.
    Mannen die schrijven dat ze niks om geld geven. Natuurlijk kan je geen geluk of gezondheid kopen maar voor de rest is geld wel degelijk belangrijk voor je geluk.
    Of mannen die vragen of je een auto hebt? Die denken het openbaar vervoer is ook niet alles en taxi's zijn onbetaalbaar. Laat ik een chauffeuse via Lexa charteren!! Jammer, maar ik ben mijn chauffeurspetje kwijt geraakt!

Ook dit schreef een man op Lexa:"zij mag best wel een keertje moe zijn"! Als je jezelf de hele dag de touwtjes gewerkt hebt, en naar huis een... uur of anderhalf in de file gestaan hebt, dan mag je van hem zomaar ff moe zijn. Wat aaaaaaardig nou!
    Kan het niet laten, las vandaag "zoek een vrouw die voor mij wil zorgen, zoals zware dingen doen". Zou zeggen, voor dat verbouwinkje kijk eens in de Gouden Gids!!
    Nog een afknapper van een man die schrijft dat zijn a.s. vriendin "niet mag rochelen, niet in haar neus mag peuteren en geen pitbull mag hebben" Nou ja, je mag als vrouw toch helemaal niets meer? Kan beter op een onbewoond eiland gaan zitten. Want er is toch nergens aan te voldoen zoals "knap af op een vrouw die zelfstandig is". Neem je toch een schoothondje!! Zo'n x......likkertje!

En butler wil ik ook al niet zijn voor "op zoek naar een vrouw die voor mij klaar wil staan". Ben zelf een oen met lagere school maar dit schrijf IK zelfs niet: "wil dat je mijn respexteer", ik doe mijn dingens dan doe jij jouw dingens, waar ik helemaal niet van houw dat jij........". Klopt, ik "houw" daar ook allemaal niet van.
    Dacht dat ik wel een kansje bij iemand maakte tot ik las dat hij niets moest hebben van "zware rokers en meer van dat tuig"! Tja, daar zit je dan? Op naar de volgende maar ook dat liep op niets uit, die zocht, een "seruiese vrouw die me kan respeteren en niet alleen wil spelen". Nou hou ik erg van knikkeren dus dat spelen met hem kan ik wel vergeten.

Eindelijk een leuke man gezien, 57 jaar, schrik ik me toch rot, schrijft in zijn profiel dat hij nog een kinderwens heeft. Dus dat werd weer niks, mijn pampertijdperk is echt voor voorbij.
    Dan de volgende, die wilde uitsluitend chatten. Prima dacht ik tot ik las onder "voorkeur voor" dat hij viel op "heerlijk ruikende vrouwen". Ik ruik wel erg lekker maar hoe krijg ik dat door naar zijn computer?

En het is ook nooit goed, dacht ik weer iemand gevonden te hebben maar die wilde alleen een vrouw "met lang haar of kaal". Laat ik daar nou net tussenin zitten.
    Ging ik vandaag schrijven met iemand maar die vroeg meteen of ik "philosophisch" ingesteld was? Nou, eerlijk gezegd niet zei ik. Wel "filosofisch" maar daar zag hij weer niets in!

Ik kom hier echt NOOIT aan de bak, een meneer schrijft dat hij afknapt als een vrouw zegt "ik weet het niet en ik heb geen geld". Weer kansloos, ik weet niets en de Euro in combinatie met de fiscus hebben de rest van hun verwoestende werk gedaan.
    Maar ik blijf hopen zoals bij deze "Ik zoek geen drinkers en schoorsteners". Nou speel ik al jaren voor ZWARTEPIET, moet ik dat nou ook al opgeven????
    Schrijf ik radeloos als ik ben weer naar iemand, had ik beter niet kunnen doen "zij moet niet onbemiddeld zijn, verder geen wensen"! Ja, dat begrijp ik potjandorie ook wel. Met poen schuiven kom zelfs ik met mijn wrattenkoppie, nog aan de bak.
    Eindelijk is iemand in MIJ geinteresseerd. Ik blij en zijn profiel aangeklikt. Schrijft hij "ik zoek een vriendin waar misschien wel wat meer uitkomt"! Ik ben dan wel desperaat maar laat echt niet van alles uit me halen!

Nou dan dit Lexa lid maar eens benaderen, wij zullen elkaar wel begrijpen want hij schrijft "ik zie niks in rokers en drinkers en vrouwen die spotten met mannen". Aangezien ik alle drie niet doe dus maar een kansje wagen? Nou, die wilde me niet nadat hij m'n afknappers gelezen had.

En ik deze weer niet die schrijft dat hij geen vrouwen wil die "er slordig gekleed bij lopen als ze buiten zijn en haar eigen nergens over schaamt".
    En met deze lukt het ook niet "als er geen gemie is wordt ik cagerijnig, zeker van een vrouw die zonder studie overal verstand van heeft". Tja, ondanks dat ik maar net lagere school heb, heb ik toch overal verstand van (denk ik).
    Ben een enorme kindervriend dus dacht, nu gaat het lukken toen iemand dat als eis stelde. Daarna las ik bij "aantal kinderen thuis" dat dat er 6 (zes!!) waren. Nou, zo'n kindervriend ben ik nou ook weer niet.
    Soms druipt de frustratie ervan af zoals bij deze die schrijft "ik wil geen vrouw die het hele weekend met haar postzegels bezig is"! Tja denk ik dan nadat ik zijn foto gezien had, wat moet zij anders?

Deze man zit op een verkeerde site, denkt dat hij bij "auto's te koop gevraagd" zit. Hij schrijft dat ze "goed onderhouden moet zijn en niet mag stinken"!!
    En met deze kan ik ook geen relatie opbouwen, hij schrijft "je moet houden van steden en opgravingen". Nou, dat is heeeeeel lang geleden dat ik met een schepje in de weer geweest ben!

Het blijft tobben, nu is er weer een die afknapt op "lompen vrouwen". Ja, ik weet heus wel dat ik er niet uitzie maar lompen?
    En met deze wordt het ook niets, zoekt iemand die "NET ALS HIJ!!! sigaren en pijp rookt". Een zware pijp rook ik wel eens maar ik heb de pijp aan Maarten gegeven!
    De ervaringen van deze meneer stemmen mij somber, hij ziet niets in iemand, die "een relatie wil en niet komt opdagen en de boel belasert en vieziekt. Nou, ik ben goudeerlijk en heb nog NOOIT wat vieziekt!

En dan deze "ben blij met m'n honden maar zoek er nog wat bij"! Moet ik soms ook drie keer per dag samen met de andere honden uitgelaten worden?
    Ik zoek wel verder. Kom ik bij een mistig typje, die schrijft "wat ik mist is een leuke vrouw". Neem eens contact op met het KNMI die zoeken nog mensen die kunnen misten.

Met deze wordt het ook niets "zoekt iemand om de eenzaamheid op te vullen en die wat voelt voor autorits en concerts". Al die autorits naar die concerts, weet hij soms niet wat een litertje benzine kost? Of misschien juist wel!
    En met deze wordt het NOOIT wat, hij houdt niet van "gefluit, gegiechel en geroggel". Nou juist die dingen die ik zo hartgrondig graag doe, heb je mij wel eens giechelend horen roggelen? Sta ik om bekend, soms treed ik er zelfs mee op, samen met de Tokkies!!

Op deze knap ik ook af, die zoekt iemand die "zonder dronken te zijn toch gezellig is". Nou, ik kom pas los na 1 liter jenever.
    Deze maakt het wel erg bont, hij knapt af op verraadsters!! Heeft zeker in 't verzet gezeten in de oorlog '40 - '45 ? Of is hij zwartwerker en bang dat ik hem verraad? Nu je het zegt, het nummer van de klik-lijn ken ik uit mijn hoofd....
    En deze komt denk ik uit Zuid Afrika hij wil "een vrouw die van kokem houwd en van kinderen houwd, weet wat zij wil, mag niet boeren en nekharen hebben". Bij mij gaat bij het lezen ervan alles overeind staan, en dan bedoel ik mijn nekharen!

En deze schrijft terug "wil je hetzelfde als mij, mag je me maile". Niet dus, ga hem niet maile! Ik kom NOOIT aan de MAN, mijn nieuwe kontakt knapt af op "drammers en dramaqueens". Ik ben beide dus maak ik weer geen schijn van kans.
    Eindelijk kreeg ik dan een berichtje van een man. Maar bleek geen lachebek te zijn want hij schreef "ik vind je profiel nogal langdradig". 't Zou bij nader inzien toch niks geworden zijn, hij zocht iemand "met zijn, humor .

Het blijft tobben met mij en de heren van Lexa, leuk profiel tot ik lees "mag geen last van haar rug hebben, moet mij kunnen helpen bij 't sjouwen". Hij schijnt een verhuisbedrijf te hebben met personeelstekort!! Voordat ik het weet loop ik in een stofjas.

De volgende dan maar, hoewel die schrijft dat hij afknapt op vrouwen met truien van de markt. Ben verdulleme net naar de Albert Cuyp geweest, twee truien voor ¤ 10,=!! Kon ik niet laten hangen, toch?? Dan maar geen VERKERING.
    Eindelijk, heb iemand gevonden die bij me past. Zoekt iemand die niet geeft om "meterelische zaken zoals een huis, auto en geld"... Ik schrijf meteen terug dat ik alle drie niet heb en dus 100% match. Schrijft hij dat hij niets met een armoedzaaier te maken wil hebben!.. Nou vraag ik je??

Correspondeer nu met iemand die schrijft "ik zoek geen vrouw die een avondje-uit in natura uitbetaald wil hebben". Ik heb teruggeschreven dat ik Douwe Egberts zegels spaar, die kan hij me toch wel geven? Eigenlijk kan je als vrouw nergens aan voldoen.. En deze schrijft in zijn profiel dat hij afknapt "op iemand die bij het eerste contact meteen een beschrijving vraagt van zijn ondergoed"!! Ik mag toch weten wat voor "ondergoed ik in de kuip heb"? Maakt wel degelijk wat uit, een uit een tentenfabriek of een zexy slip!

Ik word altijd benauwd als ik lees dat iemand een opleiding heeft op HBO niveau. Die willen een vrouw die dat ook heeft, hij zoekt namelijk iemand met "intelecht".
    Nou, met deze kan ik ook weer niks, heeft schijnbaar een auto-dealership of een werkplaats, hij zoekt iemand die "kan reflecteren en katalysator wil zijn". Ik ben a-technisch dus aan mij heeft hij niets.
    Nu heb ik misschien toch iemand gevonden, hij zoekt een vrouw die "GEEN SPRINKHAAN is". Ik kan nog niet eens over een luciferhoutje springen, stijve hark die ik ben, dus maar kijken of we matchen??

Ik vind het ook opwindend als je een schortje draagt bij het vaatwassen". Schrijf ik dat ik dat mijn levenlang al in mijn blote-niksie doe. Wordt hij boos, vindt mij een viezerik?... Erg onredelijk hoor!
    Nog een die wat met afwassen heeft, hij knapt af op vrouwen die "na het eten meteen willen gaan afwassen". Hij wil liever nog een paar uur tegen die vuile borden aankijken??

Via Lexa gaat daten nooit lukken. Deze knapt af op "uitgebreid-aan-het-kruis-krabbende-zwaarhijgende-vrouwen"! En dat is nou net wat ik zo graag doe, zo uitgebreid mogelijk. En "zwaar hijgen" dat ik ervan ga doen! Ik hijg zomaar 1 kilo weg. Zwaar he?
    Mannen vragen steeds dingen waar ik niet aan voldoe. Zoals deze weer, die zoekt iemand met "een sterk ontwikkelde vrouwelijke kant". Onlangs besloten om niet meer op pumps te lopen, ik ga er zo van zwikken, dus ook dit gaat ook weer eens niet lukken.
    En deze knapt af op "clowns, nerds, roddeltantes en pietlutten". Nou, ik ben een roddelende clown van de eerste orde.

Nummer zoveel ziet niets in een vrouw "waarvan je de bilspleet ziet". Vind ik nou weer heeeeel opwindend, als ik b.v. in de supermarkt loop heb ik mijn broek bijna op m'n knieen en gun iedereen inkijk op mijn goddelijke bil-spleet. Nou ja, hij weet niet wat hij mist!
    Ten slotte gaat het misschien lukken, ga hem zeker schrijven. Hij zoekt namelijk iemand die "veel ellende heeft meegemaakt"! Nou, dan zit je bij mij goed. Heb je even?? Had een zorgeloos leventje totdat ik me bij Lexa inschreef. Bakken ellende, lees die profielen maar eens!
    Zoals deze, die zoekt een "goed ui-ziende vrouw"! Ik kan tamelijk goed uien zien maar of ik aan zijn eis kan voldoen? Ik zie het al, dit jaar wordt ook weer een rampjaar, ze moeten me niet of ze stellen te veel eisen waar ik niet aan kan voldoen.
    Deze, schrijft dat hij drie kinderen heeft waarvan vijf thuis!!!!! Die extra twee zijn uit de lucht komen vallen?

Met deze gaat het ZEKER niet lukken. Hij knapt af op een vrouw die haar onderbroek langer dan twee dagen aanhoudt. Nou vraag ik je, heeft hij nooit gehoord hoeveel energie zo'n wasmachine slurpt? Ik doe mijn onderbroek pas uit als de passagiers in de trein die tegenover mij zitten, een andere plaats zoeken! Kan ik mooi mijn voeten op de bank leggen.

Met deze VREDES ENGEL begin ik ook geen relatie, hij schrijft "ik hoop dat je ex al dood is"! Overdreven eis toch?
    Dit kan wel wat worden, hij schrijft "hallow vrauwen, nieuws gierig geworden naar deze verzorgt uitziende man"? Nieuws gierig als ik ben doe ik maar eens een gooi. Hij zag niets in me...

Dan maar met deze? Zoekt een vrouw die weet wanneer ze jarig is? Wanneer was dat ook al weer??? Problemen, problemen, deze schrijft dat hij afknapt op een vrouw "met kleine voetjes die naar binnen staan". Ben mishandeld in het kinderhuis, bovendien te weinig eten gehad, draag beugels en nog steeds mijn eerste kinderschoentjes. En ja, ze staan naar binnen, je wilt het niet weten!

Maar weer verder zoeken, wordt er hopeloos van want deze zegt niets over zichzelf "ik hep zins kort internet en kan nog niet veel schijve".
    Ik ben zo radeloos op zoek, val inmiddels op alles. Deze stuurde meteen een foto en schreef erbij " je moet meer op de binnenkant vallen dan op de buitenkant"! Nou, toen ik die foto zag begreep ik zijn advies! Tjonge, tjonge, erger dan vloeken in de kerk. Maar wel met een mooie binnenkant, dat weer wel.

Dan deze, wil geen "vrouwen die een masker dragen". Zegt hij vlak voor carnaval!! Weer een contact gemaakt, hij schrijft "voel me eige niet gewoon, ben zeker intresant te noemen". Pas ik niet bij, ik ben WEL gewoon.
    Ook leuk om iemand te schrijven die maar 25 letters uit het alfabet kent, hij schrijft "ik wil een vrouw die niet rook, naar sigaretten ruik en niet veel drink".Voordeel is dat je "korte aa he woor ben"!

Met deze was ik een eind heen, zat zelfs een date in, totdat hij schreef dat hij niets moest hebben van "vrouwen met zweetvoeten". Nou dat is een gevoelig punt, mijn halve salaris gaat op aan geurvreters.
    Met deze zijn ook geen raak- vlakken, hij schrijft "ik ben best wel sosiaal, maar apsoluut geen wiphaan". Nou, ik ben een "a-sosiale apsolute wipkip" hetgeen dus weer niet is wat hij zocht.

Dan deze, heeft veel noten op zijn zang, ziet niets in "zuipende leugenaars". Ik zuip alleen maar, moet ik toch 50% kans maken?
    Dan deze, schrijft "bij de Kelten ben ik een kastanjeboom". Maak ik een grapje en schrijf terug" Ik ben bij de Kelten een hond die daar regelmatig op drie poten tegenaan gaat staan". Wordt hij boos!!

Dit is wel heeeel erg spannend, hij schrijft "wil buiten vrijen". Nou ben ik een giga koukleum, ga met sokken aan in bed, dus zie mezelf niet zo gauw de liefde bedrijven op een omgevallen eik?
    Deze hoogopgeleide vindt zichzelf "verassend op alle vlakten"!! Verassend op alle "vlakten" is hij in ieder geval wel. Nou heb ik beet, een beauty van een foto, helemaal mijn smaak. Even lezen wat hij wil, hij schrijft "ik rook, ik drink, ben altijd thuis, zoek daarom iemand met auto en bemiddeld, de rest komt later". "Later" zit ik berooid bij de afdeling "schuldsanering" van de gemeente waar ik woon. Dus sla ik hem maar over.

Weer iemand met een foto, hij schrijft "Ik zie er goed uit, dat merk ik aan de blikken" Kent waarschijnlijk het spreekwoord niet "Als blikken konden doden"! Weer een misser voor mij, hij schrijft dat "Ik niet meteen aan rollebollen mag denken" Drie keer raden waar ik de hele dag aan denk? Begint 's morgens vroeg al bij 't wakker worden!!
    Deze is de zoveelste teleurstelling. Heeft een hekel aan "Zuinige neten die naar drie-dagen-oud-zweet ruiken". Die weet natuurlijk niet wat een warme douche tegenwoordig kost? Heeft niets met zuinig te maken, 't is vandaag aan de dag economisch niet verantwoord om vaker dan 1 keer per week te douchen.
    Maar niet getreurt, ik heb nu beet, de date van mijn leven! Helemaal mijn type. Hij schrijft" Ik vind een aai en een kroel belangrijker dan DE DAAD!!" Ik ook, komt omdat ik pas een plaatsjesboek inkeek met mannelijke geslachtsdelen. Er was een foto ingezoomd!! Net de toonbank van een slagerswinkel op zaterdagmiddag 17.00 uur! Heb toen het besluit genomen om HET nooit meer te doen. Nee, en nog eens nee. Wat ze ook vragen, ik doe het nooit meer!! Hoewel deze wel weer wat leek "Knap af als een vrouw over kerels praat en bij het winkelen buiten blijft staan". Tja, keek nog eens naar zijn foto en dacht "met die zou ik ook niet zo graag in een winkel gezien worden, maar niet alleen in een winkel".

Bij deze maak ik wel weer een kansje, hij schrijft "Ik zoek een faste relatie, zij moet dus wel monogam zijn". Wat is er niet lekkerder dan een beetje fastigheid in het leven?

Kom er soms niet uit, zelfs niet met het woordenboek, deze schrijft "Yesterday is a hystery"!! Gisteren histerisch?

Heb een zwak voor mannen uit Zuid Afrika, met deze gaat het lukken! Hij schrijft "Wil weer verlief worden en dat trill in mijn lichaam voel. Uit zijn article blijkt dat hij niet onder de categorienen valt die lang willen chitchatten". IK Kan niet wachten dat ik ook "dat trill" in mijn lichaam voel!! ..Slaan we het chitchatten LEKKER over.

Kijk altijd tegen mensen op met een goede schoolopleiding, zelf heb ik die niet. Durf b.v. niet te reageren als iemand schrijft dat hij HBO heeft, deze zoekt een vrouw met visbezetting met wien je kunt praten, philosophisch aangelegt". Nee, ik durf niet te reageren, ben veeeel te weinig "philosophisch aangelegt". Hij knapt bovendien af op vrekken en parasieten. Ik betaal nooit, kijk wel uit. Het is toch heel veel waard als ze met MIJ!! uit mogen

.Deze dan zoekt vrouw die goed ter been is wil met haar naar Suriname". Nou, dat is een takke-eind lopen, kan je wel jaren onderweg zijn, eerst lopen en daarna roeien?

Zou ik dan nu beet hebben?? Hij schrijft "zoek geen chagrynige vrouw, moet een beetje tege humor kenne". Nou, en dat ken ik!! Nog maar eens proberen, word er wanhopig van, wat een eisen hebben ze toch allemaal? Deze knapt af op een vrouw "die haar sokken aanhoudt tijdens het vrijen"!!!!! Nou vraag ik je, welke idioot doet nou zijn sokken uit?? Mij te intiem.

Heb altijd moeite met mannen die gestudeerd hebben, zoals deze, MBO maar liefst.Hij zoekt een vrouw "groter dan mij". Tja, en dat ben ik niet!

Dit is helemaal mijn type, hij schrijft "Ik ben ontdeugend, lache veel maar kan ook sereieus zijn, zoek knuffelbeertje om tegen aan te kruipen, ben een grote koutkleum". Zo te zien past hij helemaal bij mij. Ben zelf ook zo'n grote koutkleum!! Deze knapt af op een vrouw die "breedsprakerig" is. Kan hij mij in iedere geval niet op betrappen, hou alles kort en bondig!!

Deze man zou wel eens bij me kunnen passen, hoewel.....? Hij schrijft "Zoek een vrouw zonder drank verslaafing die nog zin heeft in een sirieus gesperk". Ik doe niet anders dan "sirieus sperken" en met een krat bier per dag en een litertje jenever val ik nog niet in de categorie "drankverslaafing".

Dit taalwonder houdt van duidelijkheid, man naar mijn hart dus. Hij schrijft "knap af op arrogante vieserikken, zoek iemand die romantiesch en sotiaal is en geen saaiende manier van leven heeft". Nou, als ik al die profielen lees kan ik mijn leven niet meer "saaiend" vinden.

Tja, wat moet ik hier nou weer mee? Hij knapt af op een vrouw die "alleen maar recht op en neer wil". Heb links en rechts geprobeerd, werd ik duizelig van. Toen van boven naar onder, werd ik doodmoe van. Van voor naar achter, pas echt tobben. Kom steeds op "op en neer" uit. Jammer hoor.

Deze dan?? Zoekt iemand die "niet bang is om in het openbaar te zoenen en te knuffelen". Schreef terug dat ik graag een partijtje wil vozen in de lift, een wip-demonstratie wil geven op de motorkap van mijn Lelijke Eend en hem wil aflebberen in de hal van het Concertgebouw. Was zijn bedoeling niet, een kneepje in zijn arm en een kusje op zijn wang bij het thuisbrengen was meer dan genoeg.

Dan deze, knapt af op een vrouw die zich 's morgens gedraagt als een modepoppetje en haar haar fohnt. (kan de stippeltjes op de o niet vinden). Maar ja, mijn haar zit juist zo eenigjes als het gefohnt is!

Deze valt ook weer af, zonder er doekjes om te winden schrijft hij dat hij een vrouw zoekt "met grote en dikke....". Ik schrijf meteen enthousiast terug, ik heb een grote neus en dikke wangen. Schrijft hij terug dat hij heeeeel wat anders bedoelt. Geen idee wat!

Bijdehand ben ik niet, voel me een echte dombo als ik lees dat deze meneer cursussen heeft gevolgd o.a. "prukpunt massage". Oh, ik zou zo graag op de punt van mijn pruk gemasseerd worden!!! Verder heeft hij een diploma "holistic pulsing massage". Heb wel een idee maar durf hier niet te zeggen wat ik denk dat het is. Verder doet hij mee aan een "NLP programma" en speelt hij djembe. Ontwikkeld iemand zeker, pas er niet bij, speel alleen "Zeeslag".

Heb ik nou eindelijk beet?? Hij schrijft "je hoeft GEEN Godin te zijn". Nou, komt dat even goed uit!! Nog even naar zijn foto gekeken, jeetje, als je die straks in een kersenboomgaard zet dan komt er geen kraai meer in!! Als hij niet uitkijkt krijgt hij zelfs last met de dierenbescherming!...

Deze geeft problemen voor mij. Hij knapt af op iemand die de dop niet op de tube tandpasta doet. Hij heeft bovendien een hekel aan "onverzorgtheid, als een vrouw niet reallisties is en niet ondernement is". Ik zie eruit als een landloper, zit liever op mijn gat dan dat ik wat onderneem en tandpasta? Nooit van gehoord!! "Reallisties" toch!

Deze weet het verschil niet tussen een dating site en het dierenasiel, hij zoekt geen "stinkbek"! Deze heeft ook iets met dieren, hij schrijft "ik leef voor mijn zoon en oude Rotweiler"! Waar kom ik te staan in die relatie?? Ook weer lastig, hij wil "knuffelen op de bank of in de bioscoop". Misschien om en om, de ene dag thuis en de volgende dag tijdens een filmpie? Moet je weten dat het bij mij nooit bij knuffelen blijft, dus bioscooppubliek, als Wimppie en ik komen dan komt er pas een echte voorstelling!

Bij deze lieverd pas ik weer helemaal, hij zoekt een "vertrouwbaar iemand, moet er stukker jonger uitzien dan mij". Tja, ik ben EN vertrouwbaar EN zie er stukker jonger uit, moet gaan lukken. Bovendien is het een goed mens want "zoek naar moie methodus om mensen te helpen, tevens wandelen met de hond en hou van knuffelen". Met de hond of met mij?

Wat een eisen worden er toch gesteld aan een relatie, deze wil een vriendin zonder geverfd haar of een toupet. Kan ik wel weer inpakken met mijn geverfde toupet!! Nog zo'n type, hij knapt af van een vrouw die haar kleren nooit naar de stomerij brengt. Nogal logisch dat ik dat niet doe, wat moet ik aan als ik dat ene mantelpak wegbreng?? Op ieder potje past een deksel maar mijn deksel past nergens op lijkt het.

Deze schrijft "Zoek een vrouw met een heerlijke humeur, moet net zo zijn als mij met een goeduitziende uitstraling. Voel me aangetrokken tot Indo's of brunette,s. Mijn uitstraling ziet er goed uit, ik heb ook veel humeur maar helaas, 'k bengeen brunette. Dus op naar de volgende. Deze zoekt " een kok, werkster en omdat de creche vol zit een kinderoppas". En dat allemaal gratis natuurlijk? Hij schrijft " zij moet goed kunnen koken, huishoudelijke klusjes doen, goed met kinderen kunnen omgaan en stressbestendig zijn". Ja, vooral dat laatste zal ze hard nodig hebben. Ik laat maar weer een beurt voorbij gaan.

Sommige mannen vullen hun profiel in na een fles wijn. Zo schrijft er een dat hij afknapt op "niet fietsenmaaksters". Eigenlijk matchen wij wel,IK plak nog geen band!! Deze was ook al niet nuchter toen hij schreef "niet nog een keer het tafereel van een neerkijkend persoon a.u.b.". Zit hij bij mij goed, ik heet Sammy en kijk altijd naar boven. Ik heb beet!! Deze houdt niet van "mensen die dr eigen niet verzorgen". Nou, ik kan je vertellen "ik verzorg me eigen, wil je NIET weten!!!! Als je zelf, zoals ik, geen onderwijs genoten hebt, kijk je altijd op tegen mensen die dat wel gehad hebben. Deze man schrijft dat hij 18 jaar in het onderwijs gezeten heeft. Heeft een hekel aan vrouwen die slecht "verzorgt" zijn. En "hij houd" van een knuffel. Vraag me af, 18 jaar voor de klas of als congierge?

Ik reageer op een man die schrijft dat hij een vrouw zoekt "die me af en toe kan opwinden". Schrijf ik terug "waar kan ik het sleuteltje insteken"? Tot nu toe geen antwoord!
    Ik voel me net Remy en alleen op de wereld want dit is ook al geen succes, hij schrijft dat hij afknapt op "een vrouw met vies vaal rood haar die naar kattenpis stinkt". Geen dierenvriend dus, mijn kat heeft een zwakke blaas en doet het overal, ook als ze bij mij op schoot zit. Daarom kan je nog wel een relatie hebben toch?
    Deze knapt af op een vrouw die een C & A pakje draagt. Daar komen ze van mij allemaal vandaan, betekent het niet Channel et Antoine? Frans modehuis, daar kan toch niets mis mee zijn?? Zou deze matchen? Deze zoekt een "vertrouwbaar iemand". Je moet niet drinken als je je profiel schrijft "vraag niets meer als ik zelfs kan aanbieden, premitief als compenatie van goed verzorgd uiterlijk, ik heb nog steeds bekijkt en schans, ben best knap van binnenuit, kan je plavuizen leggen?" Die is dronken geweest!!!
    Nog een, zoekt iemand die "lief is en handig met de boor". Dan deze "ik rijdt motor en heb een herder". Mij te link!
    Wat te denken van "hou niet van pleiten en ruzie, zoek eschte vrouw". Gatver, deze slaat alles "ben voor alles in als er maar eurootjes tegenover staan". Nou, van mij nog geen halve! Of "wil niet dat zij maar kusjes geeft", met die foto erbij hoeft hij niet bang te zijn!

Deze knapt af op een vrouw die "zangerig" is. Nou ja, ik begin al in de douche. Bingo! Deze zoekt "een flottende vrouw die mij goed kan verwennen, hou van verre reisjes". Kom je "flot van je poen af"
    . Soms denk ik dat het wat wordt, hij zoekt "een goeg geleden vrouw die geen oud bollige kleding draagt". Weet je, ik draag alleen jong bollig! Deze schrijft mij terug "jij hoor nog van mijn, zoek iemand die haar hardt op de juiste plek heeft voor de goeie en minder goeie dingens van het leven".
    Deze is de weg kwijt, hij knapt af op vrouwen die "blowers erg vinden, niet veulig vrije en kindere katte". Zal die geblowd hebben!
    Nog een heel aparte, zegt van zichzelf "ik doe vrijwillig werk in de provisie Utrecht". Is hij de enige op de wereld die vrijwillig werkt! Deze moet naar een auto-site! Hij schrijft "ben altijd in voor wat nieuws, zeker als 't om een vrouw gaat".
    Een kansje bij deze? Hij zoekt iemand die "onroerend kan zijn". Ontroerend niet? .Dan deze of ik ook een string draag..No body is perfect.Ook dat van mij niet...,Maar dat even terzijde...Mijn lichaam is dus verre van perfect...Mijn dijen hangen wat los rond het bot,mijn buik(je)welft iets te veel voor boven... een heupbroek..,de bovenarmen zwabberen vrolijk heen en weer,ohh en mijn borsten maken de belofte die het decollete met behulp van de push-up fluistert,allang niet meer waar..

Deze schrijft van zich zelf "sociale drinker" maar hoeveel dat is? Hij wil "elkaar kunnen begrijp, elkaar kunnen steun, strenbelden vis". Nou ben ik boogschutter, dus dat wordt niks.
    Oooh, daarom!!
      maandag 15 mei 2006 @ 23:51:53 #272
    71115 Rnej
    I walk the line
    pi_37864307
    dude, dat is echt TEVEEL tekst.. ben op een kwart gekomen en kwam toen tot de conclusie dat zij ook geeneen vent goed genoeg vindt
    pi_37864312
    lamahange
    I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
      dinsdag 16 mei 2006 @ 00:00:06 #274
    141327 E.G.J
    Waarom ?
    pi_37864643
    Vooral die van: ik heb drie honden en zoek er nog iets bij
    Oooh, daarom!!
    pi_37907218
    "Eigenlijk ben ik niet op zoek, want zelf geloof ik niet in liefde via internet."

Dus. .

En 'Temptation Island' als favoriet programma is ook geen topper.
      woensdag 17 mei 2006 @ 21:25:29 #276
    86305 Markman
    Grappig hier.
    pi_37930775
    vrouwen die enorm hoge eisen stellen....

<Zie http://forum.fok.nl/topic/856781>

[ Bericht 38% gewijzigd door Copycat op 17-05-2006 21:57:07 ]
      woensdag 17 mei 2006 @ 21:54:15 #277
    67978 HenryHill
    pi_37932261
    quote:
    Op maandag 15 mei 2006 23:37 schreef E.G.J het volgende:
    (...)
    Dat zijn de ergste, maar ik heb er nog wel een paar!!
    <knip>
    Gelukkig maar dat je niet de indruk wekt gefrustreerd te zijn
      vrijdag 19 mei 2006 @ 15:33:38 #278
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_37991042
    quote:
    Na een paar gestrande relaties heb ik nu een aversie tegen mannen met bindingsangst en dan vooral de exemplaren die het hardste roepen dat ze daar geen last van hebben, maar vervolgens gewoon te weinig zelfkennis blijken te hebben. Met zelfkennis bedoel ik dan dus vooral het kennen van je eigen emoties en gevoelens en weten ermee om te gaan, ze durven te laten zien. Eerlijkheid en openheid staan bovenaan mijn verlanglijstje.. Ik ben zelf zo eerlijk als het maar kan en in een intieme relatie probeer ik mij volledig open te stellen. Als de ander dan potdicht blijft zitten, word ik gillend gek! (Okee, dat ís een tikkeltje overdreven, maar je snapt me hopelijk wel..)
    Bij die aversie hoort ook dat ik geen parttime relatie wil. Ik heb geen behoefte aan een man die 60% van zijn tijd nodig heeft om zijn eigen vrijheid te ‘beoefenen’. Het is alles of niets, je gaat ervoor of niet, maar daar krijg je dan ook een heleboel voor terug!! En zonder gelijkwaardigheid is het snel gebeurd..
    hier word je toch bij voorbaat al bang van ?
    stel je voor dat je na 2 maanden zegt dat het niet is wat je zoekt ben je meteen een leugenaar, want je wilde vastigheid
    Let's race
    Buienradar
      vrijdag 19 mei 2006 @ 15:40:38 #279
    146230 Liewec
    70's movies rule
    pi_37991236
    quote:
    Op maandag 15 mei 2006 23:51 schreef Rnej het volgende:
    dude, dat is echt TEVEEL tekst.. ben op een kwart gekomen en kwam toen tot de conclusie dat zij ook geeneen vent goed genoeg vindt
    ^^
      vrijdag 19 mei 2006 @ 17:50:46 #280
    117283 Kreupelhout
    C'est Jaques Plafond!
    pi_37995213
    Nou, sorry hoor! Die teksten vol spelfouten in die profielen zijn echt te erg voor woorden. Ik zou ook niet een meid moeten hebben die zo schrijft. Beetje niveau mag wel. Maarja, er zijn natuurlijk altijd wel mensen die daar dan wel bij passen.
    Het is en blijft lastig om een goed origineel profiel te schrijven. Maar deze zijn echt kansloos... (en wel erg leuk om te lezen)
      vrijdag 19 mei 2006 @ 17:51:34 #281
    1316 PLAE@
    Founded by fuckers
    pi_37995233
    Uberhaupt jezelf reggen op een datingsite is zielig.
    pi_37996039
    quote:
    Op vrijdag 19 mei 2006 17:51 schreef PLAE@ het volgende:

Uberhaupt jezelf reggen op een datingsite is zielig.
    Komaan, neem de volledige conclusie:
    -Mensen die zichzelf op fok! registreren zijn zielig.
    -Mensen met een internetaansluiting zijn zielig.
    -Mensen die uberhaupt achter een PC zitten zijn zielig.
    - Mensen die kunnen lezen zijn zielig.

Dommekracht heerst!!
      † In Memoriam † maandag 22 mei 2006 @ 16:46:43 #283
    138647 Sebasser
    Sugar coated sweetness.
    pi_38089176
    quote:
    Op vrijdag 19 mei 2006 18:23 schreef bouncingvictor het volgende:

[..]

Komaan, neem de volledige conclusie:
    -Mensen die zichzelf op fok! registreren zijn zielig.
    -Mensen met een internetaansluiting zijn zielig.
    -Mensen die uberhaupt achter een PC zitten zijn zielig.
    - Mensen die kunnen lezen zijn zielig.

Dommekracht heerst!!
    Daarom zit ik er ook voor
      maandag 22 mei 2006 @ 16:55:49 #284
    68023 LennyKravitz
    Fly away...
    pi_38089578
    quote:
    Op maandag 22 mei 2006 16:46 schreef Sebasser het volgende:

[..]

pi_38089659
    quote:
    Op maandag 22 mei 2006 16:46 schreef Sebasser het volgende:

[..]

Moge het even duidelijk zijn dat ik dat niet geschreven heb, maar de persoon die in eerste instantie deze gebruikersnaam weggekaapt had toen ik per ongeluk de verkeerde had geregistreerd. Zie het topic dat ik daarover maakte.
      maandag 22 mei 2006 @ 17:02:47 #286
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_38089894
    quote:
    Op maandag 22 mei 2006 16:57 schreef bouncingvictor het volgende:

[..]

Moge het even duidelijk zijn dat ik dat niet geschreven heb, maar de persoon die in eerste instantie deze gebruikersnaam weggekaapt had toen ik per ongeluk de verkeerde had geregistreerd. Zie het topic dat ik daarover maakte.
    Jij was toch diegene die anale neuksex wilde?
    pi_38089972
    quote:
    Op maandag 22 mei 2006 17:02 schreef gronk het volgende:

[..]

Jij was toch diegene die anale neuksex wilde?
    Waar heb je het over?
      maandag 22 mei 2006 @ 17:09:29 #288
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_38090215
    quote:
    Op maandag 22 mei 2006 17:04 schreef bouncingvictor het volgende:
    Waar heb je het over?
    Was ik niet duidelijk genoeg dan?
    pi_38090302
    quote:
    Op maandag 22 mei 2006 17:09 schreef gronk het volgende:

[..]

Was ik niet duidelijk genoeg dan?
    Nee, ik weet echt niet waar je het over hebt. 'Anale neukseks' klinkt niet als een term die ik zou gebruiken, aangezien het een tautologie (of een pleonasme, ik weet het verschil even niet) is. Waar heb ik dat geschreven?
      maandag 22 mei 2006 @ 17:12:44 #290
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_38090352
    Gaan we weer on topic?

Dank .
    Curiosity cultured the cat
    Hoge dames vangen veel wind
    Whadda ya hear! Whadda ya say!
    What is any ocean but a multitude of drops?
    pi_38096401
    Iemand anders met paiq problemen? Al mijn gegevens moet ik opnieuw invullen?
      dinsdag 23 mei 2006 @ 11:41:32 #292
    6915 Faithy
    Kutwijf.
    pi_38116829
    niet alles als het goed is toch?

zijn weer nieuwe vragen bijgekomen, dat had ik vorige week iig.. sindsdien niet meer ingelogged..

zal zo 's kijken

ligt het aan het feit dat ik op mn werk zit? of laadt hij elke keer opnieuw en kan ik niets doen?

[ Bericht 28% gewijzigd door Faithy op 23-05-2006 11:47:12 ]
    Doei.
      dinsdag 23 mei 2006 @ 13:21:30 #293
    146230 Liewec
    70's movies rule
    pi_38120237
    Mag ik er op wijzen dat op je werk meestal al het internetverkeer kan worden afgeluisterd? Niet gek opkijken als je systeembeheerder je binnenkort om een date vraagt
      dinsdag 23 mei 2006 @ 14:05:33 #294
    1316 PLAE@
    Founded by fuckers
    pi_38121642
    quote:
    Op vrijdag 19 mei 2006 18:23 schreef bouncingvictor het volgende:
    Dommekracht heerst!!
    mja, goeie vergelijkingen hoor
      dinsdag 23 mei 2006 @ 14:09:16 #295
    6915 Faithy
    Kutwijf.
    pi_38121765
    quote:
    Op dinsdag 23 mei 2006 13:21 schreef Liewec het volgende:
    Mag ik er op wijzen dat op je werk meestal al het internetverkeer kan worden afgeluisterd? Niet gek opkijken als je systeembeheerder je binnenkort om een date vraagt
    dan moet die systeembeheerder dat helemaal vanuit Amsterdam komen vragen..

maar dat is dan wel weer

de helpdesk van dit bedrijf is overigens zo dom, dat ik me afvraag of ze ooit in de history van de users kunnen kijken

bel ik ze op als het systeem weer eens kuren vertoont:
    'ja, even opnieuw opstarten en dan doettie het weer'

ja kneus, maar dan zit ik morgen weer met diezelfde java-fout, mongool

ach.. ik ben toch maar uitzendkracht.. het zal mij aan mijn anus oxideren of het systeem hapert of niet..

voor de duidelijkheid: dat ligt niet aan mijn illegale internetactiviteiten, het hele systeem van al mijn collega's hapert
    Doei.
    pi_38235531
    quote:
    Op maandag 15 mei 2006 23:37 schreef E.G.J het volgende:

Waar knap jij op af???
    Kassa aan DKW, derde gang rechts.
    Eend : het meest onderschatte stukje vlees.
      vrijdag 26 mei 2006 @ 18:24:18 #297
    58754 Leviathan23
    I am the proof....
    pi_38239736
    heeft iemand nog een uitnodiging over voor paiq???
    The Sun shall be turned into Darkness and the Moon into Blood before the great and terrible Day of thy Judgement come. Joel 2:31
      vrijdag 26 mei 2006 @ 18:58:43 #298
    25794 Detroit
    Per aspera ad astra
    pi_38240917
    Eerder op deze pagina werd er een linkje geplempt naar een niet nader te noemen wiki-pagina op fok! waar paiq-invite geneuzel gedropt kon worden. Zoek daar je heil eens!
    quote:

Zie ook: http://forum.fok.nl/topic/856781
    Maar ontopic:
    "wervende" teksten als onderstaande:
    quote:
    Gewoon op zoek naar iets gezelligs...
    Mens, ga lekker op een cursus kleien ofzo... .

[ Bericht 19% gewijzigd door Detroit op 26-05-2006 19:09:43 ]
    So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
    pi_38256582
    niet dt 't me afschrikt, maar ik had effe een WTF-moment:

Mijn hobby's zijn knuffelen, uitgaan, strippoker
    pi_38323019
    Bij PaiQ heb je te veel meiden die niet op zoek zijn maar gewoon 'voor de lol' lid zijn.
      maandag 29 mei 2006 @ 08:49:04 #301
    117283 Kreupelhout
    C'est Jaques Plafond!
    pi_38324238
    "voor de lol", "zoek een vrije relatie" en nogmeer dingen in die trand = "ik wil gewoon lekker neuken zonder complicaties"
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')