kwam op lexa het volgende profiel tegen:
Waar knap jij op af???
PROFIELEN ZONDER FOTO...ENNNN HEB JE FF...?
Dat zijn de ergste, maar ik heb er nog wel een paar!!
Afknapper 1, mannen die zeggen dat het uiterlijk onbelangrijk is, die alleen gaan voor het innerlijke. Mijn reactie? Gatverdegatver!!! Wat een onzin. Uiterlijk is enorm belangrijk. Daarom wil niemand mij ook..., heb glazen oog, op mijn neus wratten met haartjes erop en oren die voor een stel openstaande autoportieren niet onderdoen. Wat heeft de schepper er bij mij een zooitje van gemaakt.
Afknapper 2, mannen die zeggen dat ze alleen een vriendin willen om mee van gedachten te wisselen, geestelijk contact!Vrijen is vies. Mijn reactie? Ga van deze site af en meld je bij een klooster aan.
Mannen die schrijven dat ze niks om geld geven. Natuurlijk kan je geen geluk of gezondheid kopen maar voor de rest is geld wel degelijk belangrijk voor je geluk.
Of mannen die vragen of je een auto hebt? Die denken het openbaar vervoer is ook niet alles en taxi's zijn onbetaalbaar. Laat ik een chauffeuse via Lexa charteren!! Jammer, maar ik ben mijn chauffeurspetje kwijt geraakt!
Ook dit schreef een man op Lexa:"zij mag best wel een keertje moe zijn"! Als je jezelf de hele dag de touwtjes gewerkt hebt, en naar huis een... uur of anderhalf in de file gestaan hebt, dan mag je van hem zomaar ff moe zijn. Wat aaaaaaardig nou!
Kan het niet laten, las vandaag "zoek een vrouw die voor mij wil zorgen, zoals zware dingen doen". Zou zeggen, voor dat verbouwinkje kijk eens in de Gouden Gids!!
Nog een afknapper van een man die schrijft dat zijn a.s. vriendin "niet mag rochelen, niet in haar neus mag peuteren en geen pitbull mag hebben" Nou ja, je mag als vrouw toch helemaal niets meer? Kan beter op een onbewoond eiland gaan zitten. Want er is toch nergens aan te voldoen zoals "knap af op een vrouw die zelfstandig is". Neem je toch een schoothondje!! Zo'n x......likkertje!
En butler wil ik ook al niet zijn voor "op zoek naar een vrouw die voor mij klaar wil staan". Ben zelf een oen met lagere school maar dit schrijf IK zelfs niet: "wil dat je mijn respexteer", ik doe mijn dingens dan doe jij jouw dingens, waar ik helemaal niet van houw dat jij........". Klopt, ik "houw" daar ook allemaal niet van.
Dacht dat ik wel een kansje bij iemand maakte tot ik las dat hij niets moest hebben van "zware rokers en meer van dat tuig"! Tja, daar zit je dan? Op naar de volgende maar ook dat liep op niets uit, die zocht, een "seruiese vrouw die me kan respeteren en niet alleen wil spelen". Nou hou ik erg van knikkeren dus dat spelen met hem kan ik wel vergeten.
Eindelijk een leuke man gezien, 57 jaar, schrik ik me toch rot, schrijft in zijn profiel dat hij nog een kinderwens heeft. Dus dat werd weer niks, mijn pampertijdperk is echt voor voorbij.
Dan de volgende, die wilde uitsluitend chatten. Prima dacht ik tot ik las onder "voorkeur voor" dat hij viel op "heerlijk ruikende vrouwen". Ik ruik wel erg lekker maar hoe krijg ik dat door naar zijn computer?
En het is ook nooit goed, dacht ik weer iemand gevonden te hebben maar die wilde alleen een vrouw "met lang haar of kaal". Laat ik daar nou net tussenin zitten.
Ging ik vandaag schrijven met iemand maar die vroeg meteen of ik "philosophisch" ingesteld was? Nou, eerlijk gezegd niet zei ik. Wel "filosofisch" maar daar zag hij weer niets in!
Ik kom hier echt NOOIT aan de bak, een meneer schrijft dat hij afknapt als een vrouw zegt "ik weet het niet en ik heb geen geld". Weer kansloos, ik weet niets en de Euro in combinatie met de fiscus hebben de rest van hun verwoestende werk gedaan.
Maar ik blijf hopen zoals bij deze "Ik zoek geen drinkers en schoorsteners". Nou speel ik al jaren voor ZWARTEPIET, moet ik dat nou ook al opgeven????
Schrijf ik radeloos als ik ben weer naar iemand, had ik beter niet kunnen doen "zij moet niet onbemiddeld zijn, verder geen wensen"! Ja, dat begrijp ik potjandorie ook wel. Met poen schuiven kom zelfs ik met mijn wrattenkoppie, nog aan de bak.
Eindelijk is iemand in MIJ geinteresseerd. Ik blij en zijn profiel aangeklikt. Schrijft hij "ik zoek een vriendin waar misschien wel wat meer uitkomt"! Ik ben dan wel desperaat maar laat echt niet van alles uit me halen!
Nou dan dit Lexa lid maar eens benaderen, wij zullen elkaar wel begrijpen want hij schrijft "ik zie niks in rokers en drinkers en vrouwen die spotten met mannen". Aangezien ik alle drie niet doe dus maar een kansje wagen? Nou, die wilde me niet nadat hij m'n afknappers gelezen had.
En ik deze weer niet die schrijft dat hij geen vrouwen wil die "er slordig gekleed bij lopen als ze buiten zijn en haar eigen nergens over schaamt".
En met deze lukt het ook niet "als er geen gemie is wordt ik cagerijnig, zeker van een vrouw die zonder studie overal verstand van heeft". Tja, ondanks dat ik maar net lagere school heb, heb ik toch overal verstand van (denk ik).
Ben een enorme kindervriend dus dacht, nu gaat het lukken toen iemand dat als eis stelde. Daarna las ik bij "aantal kinderen thuis" dat dat er 6 (zes!!) waren. Nou, zo'n kindervriend ben ik nou ook weer niet.
Soms druipt de frustratie ervan af zoals bij deze die schrijft "ik wil geen vrouw die het hele weekend met haar postzegels bezig is"! Tja denk ik dan nadat ik zijn foto gezien had, wat moet zij anders?
Deze man zit op een verkeerde site, denkt dat hij bij "auto's te koop gevraagd" zit. Hij schrijft dat ze "goed onderhouden moet zijn en niet mag stinken"!!
En met deze kan ik ook geen relatie opbouwen, hij schrijft "je moet houden van steden en opgravingen". Nou, dat is heeeeeel lang geleden dat ik met een schepje in de weer geweest ben!
Het blijft tobben, nu is er weer een die afknapt op "lompen vrouwen". Ja, ik weet heus wel dat ik er niet uitzie maar lompen?
En met deze wordt het ook niets, zoekt iemand die "NET ALS HIJ!!! sigaren en pijp rookt". Een zware pijp rook ik wel eens maar ik heb de pijp aan Maarten gegeven!
De ervaringen van deze meneer stemmen mij somber, hij ziet niets in iemand, die "een relatie wil en niet komt opdagen en de boel belasert en vieziekt. Nou, ik ben goudeerlijk en heb nog NOOIT wat vieziekt!
En dan deze "ben blij met m'n honden maar zoek er nog wat bij"! Moet ik soms ook drie keer per dag samen met de andere honden uitgelaten worden?
Ik zoek wel verder. Kom ik bij een mistig typje, die schrijft "wat ik mist is een leuke vrouw". Neem eens contact op met het KNMI die zoeken nog mensen die kunnen misten.
Met deze wordt het ook niets "zoekt iemand om de eenzaamheid op te vullen en die wat voelt voor autorits en concerts". Al die autorits naar die concerts, weet hij soms niet wat een litertje benzine kost? Of misschien juist wel!
En met deze wordt het NOOIT wat, hij houdt niet van "gefluit, gegiechel en geroggel". Nou juist die dingen die ik zo hartgrondig graag doe, heb je mij wel eens giechelend horen roggelen? Sta ik om bekend, soms treed ik er zelfs mee op, samen met de Tokkies!!
Op deze knap ik ook af, die zoekt iemand die "zonder dronken te zijn toch gezellig is". Nou, ik kom pas los na 1 liter jenever.
Deze maakt het wel erg bont, hij knapt af op verraadsters!! Heeft zeker in 't verzet gezeten in de oorlog '40 - '45 ? Of is hij zwartwerker en bang dat ik hem verraad? Nu je het zegt, het nummer van de klik-lijn ken ik uit mijn hoofd....
En deze komt denk ik uit Zuid Afrika hij wil "een vrouw die van kokem houwd en van kinderen houwd, weet wat zij wil, mag niet boeren en nekharen hebben". Bij mij gaat bij het lezen ervan alles overeind staan, en dan bedoel ik mijn nekharen!
En deze schrijft terug "wil je hetzelfde als mij, mag je me maile". Niet dus, ga hem niet maile! Ik kom NOOIT aan de MAN, mijn nieuwe kontakt knapt af op "drammers en dramaqueens". Ik ben beide dus maak ik weer geen schijn van kans.
Eindelijk kreeg ik dan een berichtje van een man. Maar bleek geen lachebek te zijn want hij schreef "ik vind je profiel nogal langdradig". 't Zou bij nader inzien toch niks geworden zijn, hij zocht iemand "met zijn, humor .
Het blijft tobben met mij en de heren van Lexa, leuk profiel tot ik lees "mag geen last van haar rug hebben, moet mij kunnen helpen bij 't sjouwen". Hij schijnt een verhuisbedrijf te hebben met personeelstekort!! Voordat ik het weet loop ik in een stofjas.
De volgende dan maar, hoewel die schrijft dat hij afknapt op vrouwen met truien van de markt. Ben verdulleme net naar de Albert Cuyp geweest, twee truien voor ¤ 10,=!! Kon ik niet laten hangen, toch?? Dan maar geen VERKERING.
Eindelijk, heb iemand gevonden die bij me past. Zoekt iemand die niet geeft om "meterelische zaken zoals een huis, auto en geld"... Ik schrijf meteen terug dat ik alle drie niet heb en dus 100% match. Schrijft hij dat hij niets met een armoedzaaier te maken wil hebben!.. Nou vraag ik je??
Correspondeer nu met iemand die schrijft "ik zoek geen vrouw die een avondje-uit in natura uitbetaald wil hebben". Ik heb teruggeschreven dat ik Douwe Egberts zegels spaar, die kan hij me toch wel geven? Eigenlijk kan je als vrouw nergens aan voldoen.. En deze schrijft in zijn profiel dat hij afknapt "op iemand die bij het eerste contact meteen een beschrijving vraagt van zijn ondergoed"!! Ik mag toch weten wat voor "ondergoed ik in de kuip heb"? Maakt wel degelijk wat uit, een uit een tentenfabriek of een zexy slip!
Ik word altijd benauwd als ik lees dat iemand een opleiding heeft op HBO niveau. Die willen een vrouw die dat ook heeft, hij zoekt namelijk iemand met "intelecht".
Nou, met deze kan ik ook weer niks, heeft schijnbaar een auto-dealership of een werkplaats, hij zoekt iemand die "kan reflecteren en katalysator wil zijn". Ik ben a-technisch dus aan mij heeft hij niets.
Nu heb ik misschien toch iemand gevonden, hij zoekt een vrouw die "GEEN SPRINKHAAN is". Ik kan nog niet eens over een luciferhoutje springen, stijve hark die ik ben, dus maar kijken of we matchen??
Ik vind het ook opwindend als je een schortje draagt bij het vaatwassen". Schrijf ik dat ik dat mijn levenlang al in mijn blote-niksie doe. Wordt hij boos, vindt mij een viezerik?... Erg onredelijk hoor!
Nog een die wat met afwassen heeft, hij knapt af op vrouwen die "na het eten meteen willen gaan afwassen". Hij wil liever nog een paar uur tegen die vuile borden aankijken??
Via Lexa gaat daten nooit lukken. Deze knapt af op "uitgebreid-aan-het-kruis-krabbende-zwaarhijgende-vrouwen"! En dat is nou net wat ik zo graag doe, zo uitgebreid mogelijk. En "zwaar hijgen" dat ik ervan ga doen! Ik hijg zomaar 1 kilo weg. Zwaar he?
Mannen vragen steeds dingen waar ik niet aan voldoe. Zoals deze weer, die zoekt iemand met "een sterk ontwikkelde vrouwelijke kant". Onlangs besloten om niet meer op pumps te lopen, ik ga er zo van zwikken, dus ook dit gaat ook weer eens niet lukken.
En deze knapt af op "clowns, nerds, roddeltantes en pietlutten". Nou, ik ben een roddelende clown van de eerste orde.
Nummer zoveel ziet niets in een vrouw "waarvan je de bilspleet ziet". Vind ik nou weer heeeeel opwindend, als ik b.v. in de supermarkt loop heb ik mijn broek bijna op m'n knieen en gun iedereen inkijk op mijn goddelijke bil-spleet. Nou ja, hij weet niet wat hij mist!
Ten slotte gaat het misschien lukken, ga hem zeker schrijven. Hij zoekt namelijk iemand die "veel ellende heeft meegemaakt"! Nou, dan zit je bij mij goed. Heb je even?? Had een zorgeloos leventje totdat ik me bij Lexa inschreef. Bakken ellende, lees die profielen maar eens!
Zoals deze, die zoekt een "goed ui-ziende vrouw"! Ik kan tamelijk goed uien zien maar of ik aan zijn eis kan voldoen? Ik zie het al, dit jaar wordt ook weer een rampjaar, ze moeten me niet of ze stellen te veel eisen waar ik niet aan kan voldoen.
Deze, schrijft dat hij drie kinderen heeft waarvan vijf thuis!!!!! Die extra twee zijn uit de lucht komen vallen?
Met deze gaat het ZEKER niet lukken. Hij knapt af op een vrouw die haar onderbroek langer dan twee dagen aanhoudt. Nou vraag ik je, heeft hij nooit gehoord hoeveel energie zo'n wasmachine slurpt? Ik doe mijn onderbroek pas uit als de passagiers in de trein die tegenover mij zitten, een andere plaats zoeken! Kan ik mooi mijn voeten op de bank leggen.
Met deze VREDES ENGEL begin ik ook geen relatie, hij schrijft "ik hoop dat je ex al dood is"! Overdreven eis toch?
Dit kan wel wat worden, hij schrijft "hallow vrauwen, nieuws gierig geworden naar deze verzorgt uitziende man"? Nieuws gierig als ik ben doe ik maar eens een gooi. Hij zag niets in me...
Dan maar met deze? Zoekt een vrouw die weet wanneer ze jarig is? Wanneer was dat ook al weer??? Problemen, problemen, deze schrijft dat hij afknapt op een vrouw "met kleine voetjes die naar binnen staan". Ben mishandeld in het kinderhuis, bovendien te weinig eten gehad, draag beugels en nog steeds mijn eerste kinderschoentjes. En ja, ze staan naar binnen, je wilt het niet weten!
Maar weer verder zoeken, wordt er hopeloos van want deze zegt niets over zichzelf "ik hep zins kort internet en kan nog niet veel schijve".
Ik ben zo radeloos op zoek, val inmiddels op alles. Deze stuurde meteen een foto en schreef erbij " je moet meer op de binnenkant vallen dan op de buitenkant"! Nou, toen ik die foto zag begreep ik zijn advies! Tjonge, tjonge, erger dan vloeken in de kerk. Maar wel met een mooie binnenkant, dat weer wel.
Dan deze, wil geen "vrouwen die een masker dragen". Zegt hij vlak voor carnaval!! Weer een contact gemaakt, hij schrijft "voel me eige niet gewoon, ben zeker intresant te noemen". Pas ik niet bij, ik ben WEL gewoon.
Ook leuk om iemand te schrijven die maar 25 letters uit het alfabet kent, hij schrijft "ik wil een vrouw die niet rook, naar sigaretten ruik en niet veel drink".Voordeel is dat je "korte aa he woor ben"!
Met deze was ik een eind heen, zat zelfs een date in, totdat hij schreef dat hij niets moest hebben van "vrouwen met zweetvoeten". Nou dat is een gevoelig punt, mijn halve salaris gaat op aan geurvreters.
Met deze zijn ook geen raak- vlakken, hij schrijft "ik ben best wel sosiaal, maar apsoluut geen wiphaan". Nou, ik ben een "a-sosiale apsolute wipkip" hetgeen dus weer niet is wat hij zocht.
Dan deze, heeft veel noten op zijn zang, ziet niets in "zuipende leugenaars". Ik zuip alleen maar, moet ik toch 50% kans maken?
Dan deze, schrijft "bij de Kelten ben ik een kastanjeboom". Maak ik een grapje en schrijf terug" Ik ben bij de Kelten een hond die daar regelmatig op drie poten tegenaan gaat staan". Wordt hij boos!!
Dit is wel heeeel erg spannend, hij schrijft "wil buiten vrijen". Nou ben ik een giga koukleum, ga met sokken aan in bed, dus zie mezelf niet zo gauw de liefde bedrijven op een omgevallen eik?
Deze hoogopgeleide vindt zichzelf "verassend op alle vlakten"!! Verassend op alle "vlakten" is hij in ieder geval wel. Nou heb ik beet, een beauty van een foto, helemaal mijn smaak. Even lezen wat hij wil, hij schrijft "ik rook, ik drink, ben altijd thuis, zoek daarom iemand met auto en bemiddeld, de rest komt later". "Later" zit ik berooid bij de afdeling "schuldsanering" van de gemeente waar ik woon. Dus sla ik hem maar over.
Weer iemand met een foto, hij schrijft "Ik zie er goed uit, dat merk ik aan de blikken" Kent waarschijnlijk het spreekwoord niet "Als blikken konden doden"! Weer een misser voor mij, hij schrijft dat "Ik niet meteen aan rollebollen mag denken" Drie keer raden waar ik de hele dag aan denk? Begint 's morgens vroeg al bij 't wakker worden!!
Deze is de zoveelste teleurstelling. Heeft een hekel aan "Zuinige neten die naar drie-dagen-oud-zweet ruiken". Die weet natuurlijk niet wat een warme douche tegenwoordig kost? Heeft niets met zuinig te maken, 't is vandaag aan de dag economisch niet verantwoord om vaker dan 1 keer per week te douchen.
Maar niet getreurt, ik heb nu beet, de date van mijn leven! Helemaal mijn type. Hij schrijft" Ik vind een aai en een kroel belangrijker dan DE DAAD!!" Ik ook, komt omdat ik pas een plaatsjesboek inkeek met mannelijke geslachtsdelen. Er was een foto ingezoomd!! Net de toonbank van een slagerswinkel op zaterdagmiddag 17.00 uur! Heb toen het besluit genomen om HET nooit meer te doen. Nee, en nog eens nee. Wat ze ook vragen, ik doe het nooit meer!! Hoewel deze wel weer wat leek "Knap af als een vrouw over kerels praat en bij het winkelen buiten blijft staan". Tja, keek nog eens naar zijn foto en dacht "met die zou ik ook niet zo graag in een winkel gezien worden, maar niet alleen in een winkel".
Bij deze maak ik wel weer een kansje, hij schrijft "Ik zoek een faste relatie, zij moet dus wel monogam zijn". Wat is er niet lekkerder dan een beetje fastigheid in het leven?
Kom er soms niet uit, zelfs niet met het woordenboek, deze schrijft "Yesterday is a hystery"!! Gisteren histerisch?
Heb een zwak voor mannen uit Zuid Afrika, met deze gaat het lukken! Hij schrijft "Wil weer verlief worden en dat trill in mijn lichaam voel. Uit zijn article blijkt dat hij niet onder de categorienen valt die lang willen chitchatten". IK Kan niet wachten dat ik ook "dat trill" in mijn lichaam voel!! ..Slaan we het chitchatten LEKKER over.
Kijk altijd tegen mensen op met een goede schoolopleiding, zelf heb ik die niet. Durf b.v. niet te reageren als iemand schrijft dat hij HBO heeft, deze zoekt een vrouw met visbezetting met wien je kunt praten, philosophisch aangelegt". Nee, ik durf niet te reageren, ben veeeel te weinig "philosophisch aangelegt". Hij knapt bovendien af op vrekken en parasieten. Ik betaal nooit, kijk wel uit. Het is toch heel veel waard als ze met MIJ!! uit mogen
.Deze dan zoekt vrouw die goed ter been is wil met haar naar Suriname". Nou, dat is een takke-eind lopen, kan je wel jaren onderweg zijn, eerst lopen en daarna roeien?
Zou ik dan nu beet hebben?? Hij schrijft "zoek geen chagrynige vrouw, moet een beetje tege humor kenne". Nou, en dat ken ik!! Nog maar eens proberen, word er wanhopig van, wat een eisen hebben ze toch allemaal? Deze knapt af op een vrouw "die haar sokken aanhoudt tijdens het vrijen"!!!!! Nou vraag ik je, welke idioot doet nou zijn sokken uit?? Mij te intiem.
Heb altijd moeite met mannen die gestudeerd hebben, zoals deze, MBO maar liefst.Hij zoekt een vrouw "groter dan mij". Tja, en dat ben ik niet!
Dit is helemaal mijn type, hij schrijft "Ik ben ontdeugend, lache veel maar kan ook sereieus zijn, zoek knuffelbeertje om tegen aan te kruipen, ben een grote koutkleum". Zo te zien past hij helemaal bij mij. Ben zelf ook zo'n grote koutkleum!! Deze knapt af op een vrouw die "breedsprakerig" is. Kan hij mij in iedere geval niet op betrappen, hou alles kort en bondig!!
Deze man zou wel eens bij me kunnen passen, hoewel.....? Hij schrijft "Zoek een vrouw zonder drank verslaafing die nog zin heeft in een sirieus gesperk". Ik doe niet anders dan "sirieus sperken" en met een krat bier per dag en een litertje jenever val ik nog niet in de categorie "drankverslaafing".
Dit taalwonder houdt van duidelijkheid, man naar mijn hart dus. Hij schrijft "knap af op arrogante vieserikken, zoek iemand die romantiesch en sotiaal is en geen saaiende manier van leven heeft". Nou, als ik al die profielen lees kan ik mijn leven niet meer "saaiend" vinden.
Tja, wat moet ik hier nou weer mee? Hij knapt af op een vrouw die "alleen maar recht op en neer wil". Heb links en rechts geprobeerd, werd ik duizelig van. Toen van boven naar onder, werd ik doodmoe van. Van voor naar achter, pas echt tobben. Kom steeds op "op en neer" uit. Jammer hoor.
Deze dan?? Zoekt iemand die "niet bang is om in het openbaar te zoenen en te knuffelen". Schreef terug dat ik graag een partijtje wil vozen in de lift, een wip-demonstratie wil geven op de motorkap van mijn Lelijke Eend en hem wil aflebberen in de hal van het Concertgebouw. Was zijn bedoeling niet, een kneepje in zijn arm en een kusje op zijn wang bij het thuisbrengen was meer dan genoeg.
Dan deze, knapt af op een vrouw die zich 's morgens gedraagt als een modepoppetje en haar haar fohnt. (kan de stippeltjes op de o niet vinden). Maar ja, mijn haar zit juist zo eenigjes als het gefohnt is!
Deze valt ook weer af, zonder er doekjes om te winden schrijft hij dat hij een vrouw zoekt "met grote en dikke....". Ik schrijf meteen enthousiast terug, ik heb een grote neus en dikke wangen. Schrijft hij terug dat hij heeeeel wat anders bedoelt. Geen idee wat!
Bijdehand ben ik niet, voel me een echte dombo als ik lees dat deze meneer cursussen heeft gevolgd o.a. "prukpunt massage". Oh, ik zou zo graag op de punt van mijn pruk gemasseerd worden!!! Verder heeft hij een diploma "holistic pulsing massage". Heb wel een idee maar durf hier niet te zeggen wat ik denk dat het is. Verder doet hij mee aan een "NLP programma" en speelt hij djembe. Ontwikkeld iemand zeker, pas er niet bij, speel alleen "Zeeslag".
Heb ik nou eindelijk beet?? Hij schrijft "je hoeft GEEN Godin te zijn". Nou, komt dat even goed uit!! Nog even naar zijn foto gekeken, jeetje, als je die straks in een kersenboomgaard zet dan komt er geen kraai meer in!! Als hij niet uitkijkt krijgt hij zelfs last met de dierenbescherming!...
Deze geeft problemen voor mij. Hij knapt af op iemand die de dop niet op de tube tandpasta doet. Hij heeft bovendien een hekel aan "onverzorgtheid, als een vrouw niet reallisties is en niet ondernement is". Ik zie eruit als een landloper, zit liever op mijn gat dan dat ik wat onderneem en tandpasta? Nooit van gehoord!! "Reallisties" toch!
Deze weet het verschil niet tussen een dating site en het dierenasiel, hij zoekt geen "stinkbek"! Deze heeft ook iets met dieren, hij schrijft "ik leef voor mijn zoon en oude Rotweiler"! Waar kom ik te staan in die relatie?? Ook weer lastig, hij wil "knuffelen op de bank of in de bioscoop". Misschien om en om, de ene dag thuis en de volgende dag tijdens een filmpie? Moet je weten dat het bij mij nooit bij knuffelen blijft, dus bioscooppubliek, als Wimppie en ik komen dan komt er pas een echte voorstelling!
Bij deze lieverd pas ik weer helemaal, hij zoekt een "vertrouwbaar iemand, moet er stukker jonger uitzien dan mij". Tja, ik ben EN vertrouwbaar EN zie er stukker jonger uit, moet gaan lukken. Bovendien is het een goed mens want "zoek naar moie methodus om mensen te helpen, tevens wandelen met de hond en hou van knuffelen". Met de hond of met mij?
Wat een eisen worden er toch gesteld aan een relatie, deze wil een vriendin zonder geverfd haar of een toupet. Kan ik wel weer inpakken met mijn geverfde toupet!! Nog zo'n type, hij knapt af van een vrouw die haar kleren nooit naar de stomerij brengt. Nogal logisch dat ik dat niet doe, wat moet ik aan als ik dat ene mantelpak wegbreng?? Op ieder potje past een deksel maar mijn deksel past nergens op lijkt het.
Deze schrijft "Zoek een vrouw met een heerlijke humeur, moet net zo zijn als mij met een goeduitziende uitstraling. Voel me aangetrokken tot Indo's of brunette,s. Mijn uitstraling ziet er goed uit, ik heb ook veel humeur maar helaas, 'k bengeen brunette. Dus op naar de volgende. Deze zoekt " een kok, werkster en omdat de creche vol zit een kinderoppas". En dat allemaal gratis natuurlijk? Hij schrijft " zij moet goed kunnen koken, huishoudelijke klusjes doen, goed met kinderen kunnen omgaan en stressbestendig zijn". Ja, vooral dat laatste zal ze hard nodig hebben. Ik laat maar weer een beurt voorbij gaan.
Sommige mannen vullen hun profiel in na een fles wijn. Zo schrijft er een dat hij afknapt op "niet fietsenmaaksters". Eigenlijk matchen wij wel,IK plak nog geen band!! Deze was ook al niet nuchter toen hij schreef "niet nog een keer het tafereel van een neerkijkend persoon a.u.b.". Zit hij bij mij goed, ik heet Sammy en kijk altijd naar boven. Ik heb beet!! Deze houdt niet van "mensen die dr eigen niet verzorgen". Nou, ik kan je vertellen "ik verzorg me eigen, wil je NIET weten!!!! Als je zelf, zoals ik, geen onderwijs genoten hebt, kijk je altijd op tegen mensen die dat wel gehad hebben. Deze man schrijft dat hij 18 jaar in het onderwijs gezeten heeft. Heeft een hekel aan vrouwen die slecht "verzorgt" zijn. En "hij houd" van een knuffel. Vraag me af, 18 jaar voor de klas of als congierge?
Ik reageer op een man die schrijft dat hij een vrouw zoekt "die me af en toe kan opwinden". Schrijf ik terug "waar kan ik het sleuteltje insteken"? Tot nu toe geen antwoord!
Ik voel me net Remy en alleen op de wereld want dit is ook al geen succes, hij schrijft dat hij afknapt op "een vrouw met vies vaal rood haar die naar kattenpis stinkt". Geen dierenvriend dus, mijn kat heeft een zwakke blaas en doet het overal, ook als ze bij mij op schoot zit. Daarom kan je nog wel een relatie hebben toch?
Deze knapt af op een vrouw die een C & A pakje draagt. Daar komen ze van mij allemaal vandaan, betekent het niet Channel et Antoine? Frans modehuis, daar kan toch niets mis mee zijn?? Zou deze matchen? Deze zoekt een "vertrouwbaar iemand". Je moet niet drinken als je je profiel schrijft "vraag niets meer als ik zelfs kan aanbieden, premitief als compenatie van goed verzorgd uiterlijk, ik heb nog steeds bekijkt en schans, ben best knap van binnenuit, kan je plavuizen leggen?" Die is dronken geweest!!!
Nog een, zoekt iemand die "lief is en handig met de boor". Dan deze "ik rijdt motor en heb een herder". Mij te link!
Wat te denken van "hou niet van pleiten en ruzie, zoek eschte vrouw". Gatver, deze slaat alles "ben voor alles in als er maar eurootjes tegenover staan". Nou, van mij nog geen halve! Of "wil niet dat zij maar kusjes geeft", met die foto erbij hoeft hij niet bang te zijn!
Deze knapt af op een vrouw die "zangerig" is. Nou ja, ik begin al in de douche. Bingo! Deze zoekt "een flottende vrouw die mij goed kan verwennen, hou van verre reisjes". Kom je "flot van je poen af"
. Soms denk ik dat het wat wordt, hij zoekt "een goeg geleden vrouw die geen oud bollige kleding draagt". Weet je, ik draag alleen jong bollig! Deze schrijft mij terug "jij hoor nog van mijn, zoek iemand die haar hardt op de juiste plek heeft voor de goeie en minder goeie dingens van het leven".
Deze is de weg kwijt, hij knapt af op vrouwen die "blowers erg vinden, niet veulig vrije en kindere katte". Zal die geblowd hebben!
Nog een heel aparte, zegt van zichzelf "ik doe vrijwillig werk in de provisie Utrecht". Is hij de enige op de wereld die vrijwillig werkt! Deze moet naar een auto-site! Hij schrijft "ben altijd in voor wat nieuws, zeker als 't om een vrouw gaat".
Een kansje bij deze? Hij zoekt iemand die "onroerend kan zijn". Ontroerend niet? .Dan deze of ik ook een string draag..No body is perfect.Ook dat van mij niet...,Maar dat even terzijde...Mijn lichaam is dus verre van perfect...Mijn dijen hangen wat los rond het bot,mijn buik(je)welft iets te veel voor boven... een heupbroek..,de bovenarmen zwabberen vrolijk heen en weer,ohh en mijn borsten maken de belofte die het decollete met behulp van de push-up fluistert,allang niet meer waar..
Deze schrijft van zich zelf "sociale drinker" maar hoeveel dat is? Hij wil "elkaar kunnen begrijp, elkaar kunnen steun, strenbelden vis". Nou ben ik boogschutter, dus dat wordt niks.