abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36755675
Topic Dingen die je op een datingsite afschrikken... was al snel vol... (onverwacht aantrekkelijk topic) en dus maar verder met een deel 2.

In het vorige topic zijn al vele zaken naar voren gekomen die mensen niet willen lezen... wil je toch nog slagen op een dating site doe dan dit o.a. niet (aldus de posters in deel 1):

• zeggen dat je spontaan bent

• als man poseren voor je auto

• schrijven dat je "een gekke meid" danwel prettig gestoord bent

• taalvouten maken

• weinig tot niets in je profiel zetten

• schrijven dat je niet op zoek bent, maar ...

• met een ander, danwel het kind van een ander poseren op je foto (of de ander er "tactisch" afgeknipt)

• over het algemeen: veeleisend zijn

• winkelen als hobby opgeven

• een volledig gevuld bestaan hebben (40 urige werkweek, 25 hobbies, altijd bezig zijn)... en dan toch "je mist iets"...

Wie weet er nog meer... of heeft andere rare ervaringen...

Game on!

[ Bericht 2% gewijzigd door LennyKravitz op 08-04-2006 00:27:12 ]
  • pi_36756453
    quote:
    Op zaterdag 8 april 2006 00:22 schreef LennyKravitz het volgende:
    Topic Dingen die je op een datingsite afschrikken... was al snel vol... (onverwacht aantrekkelijk topic) en dus maar verder met een deel 2.

• winkelen als hobby opgeven

Wie weet er nog meer... of heeft andere rare ervaringen...

Game on!
  • uitgaan als hobby noemen is ook erg raar
    - En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
    - Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
    - Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
      zaterdag 8 april 2006 @ 00:51:35 #3
    42446 Gehaktbal
    A New Found Glory
    pi_36756478
    Geen foto's... daar zullen ze dan wel een reden voor hebben....

Of foto's van de zeikant of vanuit enig andere niet representatieve hoek....
    Nice guys finish last. You're running out of gas...Your sympathy will get you left behind.
    pi_36756755
    quote:
    Op zaterdag 8 april 2006 00:51 schreef Gehaktbal het volgende:
    Geen foto's... daar zullen ze dan wel een reden voor hebben....

Of foto's van de zeikant of vanuit enig andere niet representatieve hoek....
    Taalvouten, definately ... zie OP.
      zaterdag 8 april 2006 @ 01:24:39 #5
    18818 Beurlap
    Harde Kak! Ohnee, hallucinatie
    pi_36757074
    Geile foto's. Die zijn toch nep
    De hallucinatie vliegt uit den aars. Nadeel is dat verderf na verloop van tijd om zich heenslaat, waardoor de hallucinatie niet meer de kracht behelst om de bittere, wrange waarheid te verbloemen, waarna men ziet wat het eigenlijk is: pure stront
      zaterdag 8 april 2006 @ 01:25:39 #6
    18818 Beurlap
    pi_36757090
    ...misschien ben jij het laatste stukje

dies ook flink afgezaagd
    De hallucinatie vliegt uit den aars. Nadeel is dat verderf na verloop van tijd om zich heenslaat, waardoor de hallucinatie niet meer de kracht behelst om de bittere, wrange waarheid te verbloemen, waarna men ziet wat het eigenlijk is: pure stront
    pi_36757118
    Misschien iets als:

Wat verwacht je van je droompartner? De toekomstige vader van m'n kinderen.

That'll scare em off..
    Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
    Mayo is de dochter die ik nooit had!
      zaterdag 8 april 2006 @ 01:29:34 #8
    18818 Beurlap
    pi_36757146
    Termen als mollig, dan kan je beter gewoon gezet of stevig ofzo zeggen. (dik hoeft natuurlijk ook weer niet)
    pi_36757160
    quote:
    Op zaterdag 8 april 2006 01:29 schreef Beurlap het volgende:
    Termen als mollig, dan kan je beter gewoon gezet of stevig ofzo zeggen. (dik hoeft natuurlijk ook weer niet)
    volslank toch?
    pi_36757167
    Mannen die met hun kind op de foto staan!
    Vind ik zo intens zielig voor die kinderen!
    Pa een stijve janhola en die arme kinderen moeten hem dan aan de vrouw helpen
    *kijk mij eens een leuke daddy zijn*
    Nou je zou hem een jandoedel voor zijn snars geven zeg!
    Zowiezo moet ik als helderziende niet te lang kijken naar foto's op een datingsite
    misselijk van soms
    //Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
      zaterdag 8 april 2006 @ 01:40:21 #11
    18818 Beurlap
    pi_36757285
    Neerzetten dat je ondertussen al 6 relaties achter de rug hebt, waarvan een aantal relaties kinderen hebben opgeleverd. In totaal 9, daarvan zitten er 3 helaas in een rolstoel. Bovendien ben je al een aantal jaar hard op zoek naar werk, maar om een of andere reden wil het niet echt lukken. Finanieel heb je het niet zo breed, omdat geen van je expartners alimentatie kan betalen. Omdat het allemaal wat teveel werd heb je jaren in therapie gezeten bij het riagg, maar je hebt besloten daar maar mee te stoppen. Daarnaast heb je nog wel regelmatig contact met een aantal van je expartners, ze komen regelmatig eten. Als toekomstige partner moet je hier dus wel goed mee om kunnen gaan. Je wilt dit deel van je leven afsluiten en een nieuwe start maken...

Dat zou me wel een beetje afschrikken
    pi_36757412
    zo'n beetje elk zielig figuur want op zo'n datingsite ronddwaalt is voor mij afaschrikwekkend genoeg eigenlijk, nog los van wat voor gekke dingen die kansloze in zijn zielige verhaaltje geschreven heeft...
    pi_36757792
    de meeste datingsites zijn commercieel dus zo kansloos zullen de klanten wel niet zijn als ze dat er voor over hebben,
    ik bedoel dan kansloos als persoon niet als kansloos op relatie hoewel dat ook zo sneu klinkt
    it was not a good game
      zaterdag 8 april 2006 @ 10:57:10 #14
    140904 MLF
    Unazukin
    pi_36760276
    lol
    ik kom nooit op datingsites, ik ken ze niet eens
    staan daar echt van die lullo verhalen?
    pi_36760532
    quote:
    Op zaterdag 8 april 2006 02:24 schreef rasor1 het volgende:
    de meeste datingsites zijn commercieel dus zo kansloos zullen de klanten wel niet zijn als ze dat er voor over hebben,
    ik bedoel dan kansloos als persoon niet als kansloos op relatie hoewel dat ook zo sneu klinkt
    waarom ben je niet kansloos als je er voor betaald? vind ik juist zielig eigenlijk...
    pi_36760630
    quote:
    Na een aantal keren teleurgesteld te zijn in de liefde ben ik nu op zoek naar iemand die wel eerlijk is en mijn vertrouwen waard is.
    Kortom: mensen met een enorme traumatische bagage. Doe mij maar niet.
    pi_36760631
    quote:
    Op zaterdag 8 april 2006 01:05 schreef michiel- het volgende:

[..]

Taalvouten, definately ... zie OP.
    Engelse woorden gebruiken en ze dan verkeerd spellen.
    Ja, die met de ballen in de bek.
      zaterdag 8 april 2006 @ 13:09:08 #18
    100980 Zero2Nine
    Fatsoen moet je doen
    pi_36763486
    quote:
    Op zaterdag 8 april 2006 01:40 schreef Beurlap het volgende:
    Neerzetten dat je ondertussen al 6 relaties achter de rug hebt, waarvan een aantal relaties kinderen hebben opgeleverd. In totaal 9, daarvan zitten er 3 helaas in een rolstoel. Bovendien ben je al een aantal jaar hard op zoek naar werk, maar om een of andere reden wil het niet echt lukken. Finanieel heb je het niet zo breed, omdat geen van je expartners alimentatie kan betalen. Omdat het allemaal wat teveel werd heb je jaren in therapie gezeten bij het riagg, maar je hebt besloten daar maar mee te stoppen. Daarnaast heb je nog wel regelmatig contact met een aantal van je expartners, ze komen regelmatig eten. Als toekomstige partner moet je hier dus wel goed mee om kunnen gaan. Je wilt dit deel van je leven afsluiten en een nieuwe start maken...

Dat zou me wel een beetje afschrikken
    die vat alle afschrikkingen samen. nu nog wat forse spelfouten en het ultieme afschrikprofiel is geboren.
    ---
    And when the leaves fall the land looks more human
    it's got me questioning the essence of my farm boy blues
    hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
    pi_36782361
    Kijkend naar de vrouwen op zo'n site; zitten er wel "zieligerts"/"kanslozen" tussen als je dat zo wilt beschrijven; mensen die hun uiterlijk niet mee hebben, of anderszins onfortuinlijk zijn... (twee kinderen hebbend werkt niet mee)...

Toch is er een ander type "kansloze": zij die alles helemaal voor elkaar heeft (werk, huisje, sportief, hobbies), veel uitgaat en vrienden heeft en een lekker koppie/lichaam heeft en waarvan je dus denkt... "waarom zoekt die nog?"... en dát is 't 'm denk ik... ze is te veeleisend en/ of kan niemand vinden die zich aan haar wil aanpassen, want ze is zelf te star geworden... iets anders kan ik niet bedenken...

een relatie is nou een maal GEVEN en nemen...
      zondag 9 april 2006 @ 00:48:15 #20
    111773 Monocultuur
    3,68 Kills per Minute
    pi_36782364
    als een vrouw schrijft: "mannen die schrijven dat ze eerlijk zijn hoeven niet te reageren, want dat zegt toch iedereen."

uh ja, dus dat iemand ook echt eerlijk is kan niet?? uhm, je hebt liever een oneerlijke man??
    Communism will be conquered with the help of God ...and a few marines.
    pi_36782434
    quote:
    Op zondag 9 april 2006 00:48 schreef Monocultuur het volgende:
    als een vrouw schrijft: "mannen die schrijven dat ze eerlijk zijn hoeven niet te reageren, want dat zegt toch iedereen."

uh ja, dus dat iemand ook echt eerlijk is kan niet?? uhm, je hebt liever een oneerlijke man??
    zekers..

even aan de vrouwen op dit forum... wat verwacht je dan eigenlijk wel dat een man schrijft...? wat is nou zo doorslaggevend... (naast de 95% qua uiterlijk)...
    pi_36782511
    en dat eeuwige gezemel over jeuk aan hun penis
    gek wordt je ervan!!!!!!!
    //Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
    pi_36782693
    quote:
    Op zondag 9 april 2006 00:53 schreef zhe-devilll het volgende:
    en dat eeuwige gezemel over jeuk aan hun penis
    gek wordt je ervan!!!!!!!
    WTF?
    pi_36782715
    De foto meestal. Vaak van die bakvissen.
    FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
    Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
    pi_36782738
    quote:
    Op zondag 9 april 2006 01:01 schreef LennyKravitz het volgende:

[..]

WTF?
    wist je dat niet dan?
    Nou je postvak zit vol op die sites hoor!
    Meldt je maar eens aan als mokkel
    kom je achter!
    Zelfs stellen enzo gatverrrrrrrrrrrrrr
    Datingsites vind ik zo creepy! Heb me eens aangemeld nou was misselijk!
    Echt misselijk zo ranzig vond ik het!
    pi_36782774
    quote:
    Op zondag 9 april 2006 01:03 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

wist je dat niet dan?
    Nou je postvak zit vol op die sites hoor!
    Meldt je maar eens aan als mokkel
    kom je achter!
    Zelfs stellen enzo gatverrrrrrrrrrrrrr
    Datingsites vind ik zo creepy! Heb me eens aangemeld nou was misselijk!
    Echt misselijk zo ranzig vond ik het!
    Zijn dat betaalsites?... heren die betalen om al "zoekende" potentiele partners te laten weten dat ze jeuk aan hun jodokus hebben?
    pi_36782785
    quote:
    Op zondag 9 april 2006 01:05 schreef LennyKravitz het volgende:

[..]

Zijn dat betaalsites?... heren die betalen om al "zoekende" potentiele partners te laten weten dat ze jeuk aan hun jodokus hebben?
    jepp bekendste datingsite des hollandes
    pi_36783428
    dat ze X kinderen heeft van X verschillende mannen

maar goed ik heb geen ervaring (alleen met Paiq)
    ♥ K, N, R en F ♥
      zondag 9 april 2006 @ 03:40:47 #29
    67978 HenryHill
    Fake it 'till you make it
    pi_36784552
    quote:
    Na een aantal keren teleurgesteld te zijn in de liefde ben ik nu op zoek naar iemand die wel eerlijk is en mijn vertrouwen waard is.
    En als zo'n opmerking van een vrouw komt, dan betekent dat meestal "ik val op klootzakken, en ik weet dat het verkeerd is voor mij.". Maar uiteindelijk vallen ze dan net zo hard voor de volgende ik-heb-alleen-een-grote-bek bum, waarna ze zichzelf ongetwijfeld weer gaan beklagen.

Prima relatiemateriaal natuurlijk.
    So this is how liberty dies... with thunderous applause.
    Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
    pi_36788160
    quote:
    Op zaterdag 8 april 2006 01:31 schreef zhe-devilll het volgende:
    Mannen die met hun kind op de foto staan!
    Vind ik zo intens zielig voor die kinderen!
    Pa een stijve janhola en die arme kinderen moeten hem dan aan de vrouw helpen
    *kijk mij eens een leuke daddy zijn*
    Nou je zou hem een jandoedel voor zijn snars geven zeg!
    Zowiezo moet ik als helderziende niet te lang kijken naar foto's op een datingsite
    misselijk van soms
    Die is hard zeg...
      zondag 9 april 2006 @ 12:46:15 #31
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_36788870
    Even serieus: wat kun je eigenlijk aan reacties verwachten als je als man een foto neerzet van jezelf met een baby op je schoot? De enige foto die ik zo kan vinden waar ik er een beetje toonbaar opsta, is een foto waarbij ik een kind in m'n handen gedrukt krijg

Niet dat ik iets heb met kinderen hoor. Ik heb kinderen het liefst licht doorbakken, op een bedje van schorseneren, met een lichte honingdressing.
    I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
    pi_36789137
    quote:
    Op zondag 9 april 2006 12:46 schreef gronk het volgende:
    Even serieus: wat kun je eigenlijk aan reacties verwachten als je als man een foto neerzet van jezelf met een baby op je schoot? De enige foto die ik zo kan vinden waar ik er een beetje toonbaar opsta, is een foto waarbij ik een kind in m'n handen gedrukt krijg

Niet dat ik iets heb met kinderen hoor. Ik heb kinderen het liefst licht doorbakken, op een bedje van schorseneren, met een lichte honingdressing.
    [quote fat bastard]
    I like....babyback, babyback, babyback ribs...hmmmm. did I just ate a baby?
    [/quote fat bastard]
      zondag 9 april 2006 @ 13:04:28 #33
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_36789376
    quote:
    Op zondag 9 april 2006 12:56 schreef Developersrus het volgende:

[..]

[quote fat bastard]
    I like....babyback, babyback, babyback ribs...hmmmm. did I just ate a baby?
    [/quote fat bastard]
    Maar goed, als ik 'n babyfoto in m'n profiel zet, wordt m'n postbusje dan helemaal volgespamd door alleengelaten vrouwen met kinderwens of niet?
    I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
      zondag 9 april 2006 @ 13:53:41 #34
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_36790675
    Geen motorrijders type

maar er zoveel verschil tussen motorrijders wat is een motorrijders type ?
    ride like a devil...... feel like a god !
    Let's race
    Buienradar
    pi_36791274
    quote:
    Op zondag 9 april 2006 13:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
    Geen motorrijders type

maar er zoveel verschil tussen motorrijders wat is een motorrijders type ?
    iedere motorrijder is een hells angel gedachte///
    pi_36791556
    quote:
    Op zondag 9 april 2006 13:04 schreef gronk het volgende:

[..]

Maar goed, als ik 'n babyfoto in m'n profiel zet, wordt m'n postbusje dan helemaal volgespamd door alleengelaten vrouwen met kinderwens of niet?
    Nee, want die laten zich toch alleen maar neucken door 'foute mannen'.
      zondag 9 april 2006 @ 19:14:55 #37
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_36800435
    quote:
    Op zondag 9 april 2006 14:19 schreef LennyKravitz het volgende:

[..]

iedere motorrijder is een hells angel gedachte///
    ik heb eerder het idee dat de dames het niet leuk vinden om zichzelf een dagje te vermaken je moet gewoon 24/7 voor hun beschikbaar zijn en een eigen hobbie word zeker niet gewaardeerd

ik heb dat regeltje best vaak onderaan een profiel zien staan

[ Bericht 6% gewijzigd door Mercy_symbol op 09-04-2006 20:11:27 ]
    ride like a devil...... feel like a god !
    Let's race
    Buienradar
    pi_36802230
    quote:
    Op zondag 9 april 2006 19:14 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

ik heb eerder het idee dat de dames het niet leuk vinden om zichzelf een dagje te vermaken je moet gewoon 24/7 voor hun beschikbaar zijn en een eigen hobbie word zeker niet gewaardeerd

ik heb dat regeltje best vaak onderaan een profiel zien staan
    Nou genoeg die er zijn die schrijven:
    "wil geen vent zonder eigen leven en hobbies"...

Dat kun je opvatten als: ... af en toe neuken OK... maar voor de rest zoek je het zelf maar uit, als je mij maar niet in de weg loopt...
    pi_36802811
    Een heleboel eisen over uiterlijk hebben. Al val ik ook in de categorie die zij wil.
      zondag 9 april 2006 @ 21:28:25 #40
    33631 RedDevil085
    NEIN, NEIN, NEIN
    pi_36804675
    Mensen die afknappen op sokken

Of nog leuker: Mensen die van lekker eten houden... Alsof er mensen zijn die voor hun lol gorigheid achter hun kiezen stoppen...
    When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
    Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
      zondag 9 april 2006 @ 21:33:29 #41
    67978 HenryHill
    Fake it 'till you make it
    pi_36804866
    quote:
    Op zondag 9 april 2006 21:28 schreef RedDevil085 het volgende:
    Mensen die afknappen op sokken
    Good guys don't always wear white...
    quote:
    Of nog leuker: Mensen die van lekker eten houden... Alsof er mensen zijn die voor hun lol gorigheid achter hun kiezen stoppen...
    D'r zit natuurlijk wel een verschil tussen mensen die eten als noodzaak beschouwen (en dan maar liever iets wat te pruimen is), en mensen die zich helemaal kunnen verheugen op een luxe etentje met allerlei liflafjes en bijpassende wijn enzo.
    So this is how liberty dies... with thunderous applause.
    Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
      zondag 9 april 2006 @ 21:54:00 #42
    33631 RedDevil085
    NEIN, NEIN, NEIN
    pi_36805737
    quote:
    Op zondag 9 april 2006 21:33 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Good guys don't always wear white...
    [..]

D'r zit natuurlijk wel een verschil tussen mensen die eten als noodzaak beschouwen (en dan maar liever iets wat te pruimen is), en mensen die zich helemaal kunnen verheugen op een luxe etentje met allerlei liflafjes en bijpassende wijn enzo.
    Ik draag altijd grijze sokken, dus dat scheelt... Maar idd, had er eigenlijk niet zo over nagedacht dat er mensen zijn die zich kunnen verheugen op eten + liflafjes (al moet ik natuurlijk bekennen dat ik goed eten, als de beste kan waarderen... limburger, bourgondisch, dat soort spul).
    When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
    Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
    pi_36808227
    Voorbeeldje:

Miep zet behalve haar sterrenbeeld en behalve het aankruisen van standaard opties niets neer...

behalve bij "Ik knap af op"... en daar staat...(ik laat jullie ffe raden)...
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      zondag 9 april 2006 @ 23:11:23 #44
    25794 Detroit
    Per aspera ad astra
    pi_36808595
    Vrouwtjes die heel erg ambitieus met Paint Shop Pro ( ) aan de gang zijn geweest en als resultaat een foto hebben met aan de zijkanten allerlei flikkerende glinsters enzo. Of - als je een aantrekkelijke foto van iemand tegenkomt - waarvan je hoopt dat ze meerdere foto's heeft ge-upload en waarvan een aantal dan gevuld zijn met afbeeldingen van Diddl, Winnie the Pooh en ander dergelijk vreselijks.
    So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
    pi_36808664
    Als mensen zich bezig houden met witte sokken, dan leven ze in een heel andere wereld dan ik.
      zondag 9 april 2006 @ 23:15:51 #46
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_36808740
    quote:
    Op zondag 9 april 2006 23:13 schreef MrBean het volgende:
    Als mensen zich bezig houden met witte sokken, dan leven ze in een heel andere wereld dan ik.
    Kan iemand me trouwens uitleggen wat er mis is met witte sokken? Ik draag niets anders in m'n kisten
    pi_36809072
    quote:
    Op zondag 9 april 2006 23:15 schreef gronk het volgende:

[..]

Kan iemand me trouwens uitleggen wat er mis is met witte sokken? Ik draag niets anders in m'n kisten
    Ik weet het ook niet... haha... 't is dat het in die reclame zit... tsja,.. ik draag ze niet... maar niet bewust...
    pi_36810678
    quote:
    Op zondag 9 april 2006 23:15 schreef gronk het volgende:

[..]

Dan zijn nou de niet te snappen gedachtenkronkels van het vrouwelijk geslacht.

Die iets te geposeerde foto's geloof ik ook nooit trouwens.Als ze in hun datingprofiel al alles bij elkaar liegen hoe gaat dat IRL dan wel niet.
      maandag 10 april 2006 @ 00:32:20 #49
    13804 MouseOver
    Cabdriver from Hell
    pi_36810783
    "mijn zesjarige dochtertje en ik zoeken een leuke man die .. enz"

De aanwezigheid van dat dochtertje maakt me niets uit, maar een snee die een vervangende vaderfiguur om haar gezinnetje compleet te maken zoekt kan inpakken.

Dat prettig gestoord is idd ook knap irritant: meestal zijn die mensen namelijk helemaal niet zo "gestoord" maar gebruiken ze dat als excuus om geforceerd flink dom, onvolwassen en flauw te doen. En dat moet je dan nog maar leuk vinden ook

Mensen die echt "een beetje gestoord" zijn zijn leuk in de omgang, alleen noemen die zichzelf haast nooit prettig gestoord.
    Vampire Romance O+
      maandag 10 april 2006 @ 00:36:57 #50
    13804 MouseOver
    Cabdriver from Hell
    pi_36810882
    "eerlijk" is zoals genoemd ook al zo'n vreselijke. Voornamelijk omdat de vrouwen die dat keihard roepen eigenlijk helemaal niet tegen een eerlijk antwoord kunnen en je dus min of meer dwingen om te liegen. En ik hou niet van liegen Vraag het gewoon niet als je het antwoord niet wil horen

edit: het wisselt trouwens heel erg per site. Met name lexa en knuz hebben wel een enorm kneuzengehalte.

edit2: en dan heb ik het ook over een *echt* kneuzengehalte
    Vampire Romance O+
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')