Nog zoiets trouwens los van de ietwat foute suggestiequote:Op zondag 30 april 2006 16:29 schreef RealZeus het volgende:
Proest.![]()
Ik zag net een regelrechte afknapper:
Een advertentie begon met de woorden:
Ik zoek iemand die niet bang is om een relatie te beginnen met kinderen.
![]()
Dusss.......
Dat is niet meer te omschrijven als 'ik filter mensen met mijn profiel', dit is gewoon zonder enig aanziens des persoons iemand de stuipen op het lijf jagen.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:24 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Nog zoiets trouwens los van de ietwat foute suggestie
Mensen die doen alsof iets niet willen een kwestie van niet durven is.
"Gezocht: iemand die niet bang is voor 4 kinderen waaronder 2 autisten op de bank". Nee trut, daar ben ik niet bang voor, dat wíl ik gewoon niet.
En dan moet iedereen natuurlijk zeggen dat jij een gemene harteloze klootzak bent, want zo heeft de advertentieopstelster dat geleerd op haar zachte training.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:24 schreef MouseOver het volgende:
"Gezocht: iemand die niet bang is voor 4 kinderen waaronder 2 autisten op de bank". Nee trut, daar ben ik niet bang voor, dat wíl ik gewoon niet.
Overigens ben ik iets dergelijks nog nooit tegen gekomen... maar het zou me wel gigantisch afschrikken.quote:Hallo, ik ben Kelly! Ik ben een leuke vrouw van rond de 30. Ik zoek een vent die kan accepteren dat ik ben geboren als Karel!
Knuz is ook de site bij uitstek om dat soort debiele quotes vandaan te halenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:43 schreef xenophoniac het volgende:
knip
verzondenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:01 schreef stevengerrard het volgende:
leuk topic...heeft iemand nog een uitnodiging voor Paiq over?
'moet'? Welnee. Dat maak je nog altijd zelf uit.quote:Op woensdag 3 mei 2006 01:09 schreef LennyKravitz het volgende:
"ik heb een mooi huis"...
m.a.w. als het wat wordt moet jij bij mij intrekken... -... wie zegt dat die ander ook geen eigen huis heeft?.=> conflict...
Ik drukte het wellicht wat ovetrokken uit; maar er zijn zat advertenties die duidelijk als inhoud tonen dat "mevrouw" een geweldig leventje heeft in haar prachtige huis/appartement, en zeker niet van plan is dat ooit op te moeten geven...quote:Op zondag 7 mei 2006 22:09 schreef gronk het volgende:
[..]
'moet'? Welnee. Dat maak je nog altijd zelf uit.
Wat sommige fokkertjes wel niet denken te lezen in sommige advertenties..
Kan toch prima? LAT-relaties, wel eens van gehoord? Als je allebei prima woont in een appartement, waarom zou je dan samen ongelukkig gaan worden in een vinex-hok? Omdat iedere burgerlijke sufkut van boven de 25 dat doet?quote:Op zondag 7 mei 2006 23:01 schreef LennyKravitz het volgende:
Ik drukte het wellicht wat ovetrokken uit; maar er zijn zat advertenties die duidelijk als inhoud tonen dat "mevrouw" een geweldig leventje heeft in haar prachtige huis/appartement, en zeker niet van plan is dat ooit op te moeten geven...
Ongetwijfeld zijn er ook heren die dit zo stellen... (alleen die kom ik niet tegen)...
sentquote:Op zondag 7 mei 2006 23:30 schreef 0verwater het volgende:
heeft er iemand een invite voor paiq voor mij?
nja, afgezien van de fotos daar kom ik echt teveel dames tegen die in de categorie "grijze massa" passen....quote:Op zondag 7 mei 2006 23:53 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Op Paiq via Speeddate met een dame gechat. Gevraagd om een foto te sturen aangezien zij er geen op paiq had staan. Kreeg toen een foto binnen, en was ook gelijk een match lichterStuur dan verdorie een leuke foto op, niet een waar je half dronken debiel in de camera kijkt.
![]()
Alle vrouwen kijken naar soaps. Deal.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:20 schreef xenophoniac het volgende:
en zelfs de meest 'alternatieve' meiden zeggen naar Goeie Tijden en Desperate Houswives te kijken, echt zo typisch weer...
Ik heb er nog een voor een man over. mail me maar of zet anders hier even je emailadres neer waar het naartoe moet.quote:Op maandag 8 mei 2006 01:01 schreef Hephaistos. het volgende:
En heeft er toevallig ook nogr iemand een invite voor paiq voor mij?
Mail gestuurdquote:Op maandag 8 mei 2006 11:53 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Ik heb er nog een voor een man over. mail me maar of zet anders hier even je emailadres neer waar het naartoe moet.
Tsja... 't is maar watje wil, en wat je onder direct verstaat...quote:Op maandag 8 mei 2006 16:30 schreef schwa78 het volgende:
- Mensen die direct een vaste relatie willen
- Mensen die het alleen zijn beu zijn
Dat de gemiddelde kutpuber op fok dat niet c00l vindt. Kutpubers op fok zitten liever stilletjes te rukken achter hun PC.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:53 schreef LennyKravitz het volgende:
Wat is er daarnaast mis met zeggen dat je niet meer alleen wilt zijn...?
Omdat dat zo wanhopig overkomt. Het lijkt dan net dat je de eerste de beste kandidaat goed genoeg vindt om een relatie mee te beginnen.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:53 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Tsja... 't is maar watje wil, en wat je onder direct verstaat...
Kan me voorstellen dat als je rond de 30 bent en tevens nog een kinderwens hebt, dat je niet zeg avn... nou laten we het maar eerst nog 6 jaar aanzien...
Bovendien heb je daarvoor ook op bepaalde sites de keuze: vriendschap/vrije relatie/vaste relatie...
Wat is er daarnaast mis met zeggen dat je niet meer alleen wilt zijn...? Kijk behalve dat het voor sommigen als "sneu" kan overkomen is het aan de andere kant gewoon eerlijk...
Eigenlijk is het daarnaast ook wel een open deur... want bijna iedereen die op zoek is naar een relatie "wil liever niet alleen zijn"...
Ja, whatever johquote:Op maandag 8 mei 2006 17:12 schreef gronk het volgende:
[..]
Dat de gemiddelde kutpuber op fok dat niet c00l vindt. Kutpubers op fok zitten liever stilletjes te rukken achter hun PC.![]()
Bijna even voorspelbaar als het afzeiken van mensen omdat ze op een forum posten. Een forum, waar je zelf trouwens ook komt.quote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 18:25 schreef schwa78 het volgende:
Bijna even voorspelbaar als het afzeiken van mensen omdat ze op een forum posten. Een forum, waar je zelf trouwens ook komt.![]()
Als je datingssites ruk vindt, schrijf jezelf er dan niet op in. Mafkees.quote:Maar terug on-topic:
Gefotoshopte/kunstzinnige foto's schrikken ook af.
Die criteria waren ook geen humorquote:Op maandag 8 mei 2006 20:42 schreef gronk het volgende:
Jij post een hele set criteria die mij knap onzinnig lijken. Zonder dat daar een smiley achterstaat om aan te geven dat 't humor is. Als je datingsites onzin vindt omdat je 't liever hebt van je fantastische sociale netwerk, en je zo'n lijstje alleen maar post om even lekker te kunnen schoppen, val dan lekker dood.
[..]
Als je datingssites ruk vindt, schrijf jezelf er dan niet op in. Mafkees.
In dat geval: stel je gvd niet aan. Loop je in de supermarkt ook te klagen dat je 80% van het assortiment niet koopt? Ik heb ook niets met maandverband, grijs WC-papier, cd's van marco borsato en andere uitverkoopramsj. 80% van de collega's op m'n werk zijn saaie lullen. Mogen ze wat mij betreft ook gewoon ontslaan. 70% van de krant lees ik niet. Heb eigenlijk geen zin om daarvoor te betalen, maar de kassajuf accepteert 't niet als ik 50 cent geef voor de zaterdageditie van de NRC.quote:
Wat mij afschrikt: mensen die eigenlijk gewoon autistisch zijn.quote:Het onderwerp van dit topic is dingen die je afschrikken op een datingsite. Ik geef gewoon mijn mening over wat ik persoonlijk niet aantrekkelijk bij iemand op zo'n site.
Je kunt best een leuk leven leiden en 't kut vinden dat je 's avonds alleen thuiskomt. Of ontdekken dat 't knap klote is als je met een stevige verkoudheid in bed ligt, maar dat je wel zelf moet zorgen dat de boodschappen gedaan worden. Iedere keer. Of dat je eigenlijk dingen wilt vertellen die je liever niet verteld aan mensen in je vriendengroep. Of dat je iemand hebt waarvan je 't gevoel hebt dat die begrijpt waarom je dingen zo doet zoals je ze doet, zonder dat je van alles hoeft uit te leggen. Waarbij je ook nog eens stevige sex met die persoon kunt hebben.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:50 schreef schwa78 het volgende:
En mensen die het alleen zijn 'beu' zijn, komen op mij niet over als mensen die een leuk leven hebben. Iemand moet niet alleen een leuk leven krijgen wanneer ik toevallig langs kom.
quote:Op maandag 8 mei 2006 21:12 schreef gronk het volgende:
Wat mij afschrikt: mensen die eigenlijk gewoon autistisch zijn.
Lijkt me niet modjes-proof... om zomaar foto's van willekeurige mensen op fok te linken, om daar dan puberaal over te gaan lachen... laten we dat maar niet doen...quote:Op maandag 8 mei 2006 21:04 schreef SpaansBenauwd het volgende:
waarom geen foto´s van mensen op datingsite´s die je afschrikken posten???
Die zijn al bezet. Geweldig he?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:23 schreef Kreupelhout het volgende:
Inderdaad, er zijn veel van die profielen van allemaal standaard mensen waar je nix mee kan. Het lijkt wel alsof bijzondere vrouwen gewoon niet bestaan...
Quoted for truth. Ik hoor daar zelf ook bij. Meeste profielen die bijv. op een site zoals Hyves staan vind ik gewoonweg maar zeilig, terwijl ik ook een profieltje heb.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:25 schreef Disorder het volgende:
Ik hoor ook vaak genoeg van mensen dat het voor kneuzen is zonder sociale contacten. En wie zie je dan onder het mom van 'ik ben hier eigenlijk voor de lol ingeschreven..' als lid terug? Juist
Ik denk dat het aanbod van oninteressante mannen nog groter isquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:11 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Datingsites lijken me trouwens totaal niets vanwege het grote, oninteressante aanbod van vrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |