abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 april 2006 @ 22:45:09 #151
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_37079786
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 22:40 schreef gronk het volgende:

[..]

Echte mannen schrijven een stukje perl wat aan de hand van het profiel van de dame in kwestie een reply opstelt. De dames die met een soorgelijk script terugreplyen, die trouw je.

Perl is voor unix-nerds. Ik wil een vrouw die een volledige Win32-eventloop in elkaar draait!
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  dinsdag 18 april 2006 @ 22:58:35 #152
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_37080439
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 22:45 schreef HenryHill het volgende:

Perl is voor unix-nerds. Ik wil een vrouw die een volledige Win32-eventloop in elkaar draait!

Ze moet wel smaak hebben.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  dinsdag 18 april 2006 @ 23:14:07 #153
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_37081103
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 22:58 schreef gronk het volgende:

[..]

Ze moet wel smaak hebben.
Mwoah... hoeft niet, dikke tieten mag ook.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  dinsdag 18 april 2006 @ 23:19:09 #154
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_37081334
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 23:14 schreef HenryHill het volgende:

Mwoah... hoeft niet, dikke tieten mag ook.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  woensdag 19 april 2006 @ 12:13:58 #155
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_37091652
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 20:18 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Lieve Roeji,

je weet toch dat 'wij' er ca. 150 per dag moeten sturen om ook maar enige reply te krijgen?

150x365x'iets persoonlijks' = boelveel.

Liefs,
Je Mousje
Dag mijn lieve Mousje,

Ik ben me er van bewust dat jullie denken zoveel berichten moeten sturen.
Maar... Het gaat niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit!!
Ik stuur liever 1 bericht met daarin een ietwat persoonlijke boodschap (biijvoorbeeld iets wat opviel aan zijn profiel) dan dat ik er 100 stuur met alleen mn msn erin.

Ik krijg dan ook liever 1 leuk, persoonlijk bericht dan tig van die 'hee, een nieuw profiel. Effe snel reageren misschien krijg ik ook een reactie terug'- berichtjes.
Een beetje tijd erin steken kan geen kwaad

Liefs,
Roeji
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  woensdag 19 april 2006 @ 12:30:29 #156
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_37092104
quote:
Op woensdag 19 april 2006 12:13 schreef Roeji het volgende:

[..]

Dag mijn lieve Mousje,

Maar... Het gaat niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit!!
Ik stuur liever 1 bericht met daarin een ietwat persoonlijke boodschap (biijvoorbeeld iets wat opviel aan zijn profiel) dan dat ik er 100 stuur met alleen mn msn erin.

Ik krijg dan ook liever 1 leuk, persoonlijk bericht dan tig van die 'hee, een nieuw profiel. Effe snel reageren misschien krijg ik ook een reactie terug'- berichtjes.
Een beetje tijd erin steken kan geen kwaad

Liefs,
Roeji

Dat doe je bij de eerste 10 berichten... daarna hebbie je lesje wel geleerd hoor...
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
  woensdag 19 april 2006 @ 13:57:01 #157
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_37094196
quote:
Op woensdag 19 april 2006 12:13 schreef Roeji het volgende:

[..]

Dag mijn lieve Mousje,

als al die arogante trutten nou gewoon eens een berichtje terug zouden sturen dan is 90% van de bezoekers wel bereid om van elk bericht een feest te maken
Helaas gaat 99% van de berichtjes die je oprecht stuurt gelezen de prullebak in
teminste: dat is mijn ervaring, maar ik gok dat ik daar niet alleen in sta
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_37098184
quote:
Op woensdag 19 april 2006 13:57 schreef Jumparound het volgende:

[..]

als al die arogante trutten nou gewoon eens een berichtje terug zouden sturen dan is 90% van de bezoekers wel bereid om van elk bericht een feest te maken
Ook ongelezen...
  woensdag 19 april 2006 @ 16:19:47 #159
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_37098582
quote:
Op woensdag 19 april 2006 13:57 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Aangezien ik ook wel eens een arrogante trut genoemd ben wegens niks terugsturen: Ik weet niet hoe jij er uit ziet, of wat je interesses zijn, maar als ik inlog en tref een hoop berichten aan, ga ik op je profiel kijken. Dan zou het wel eens kunnen dat ik in een oogopslag al zie dat het noooooooit wat kan worden, en krijg je misschien helemaal niks, ik reageer alleen op mensen waarmee ik een mogelijke match zie.

Veel mannen doen dat niet, bijvoorbeeld iemand wiens lievelingseten spare-ribs zijn terwijl ik geen vlees eet, of wiens baan fitnessleraar is terwijl ik een rokende luie chagrijn ben, of die drie kinderen heeft terwijl ik duidelijk geen enkele kinderwens heb, wat denkt die aan mij te hebben??

Als dát een vrouw al arrogant maakt...
power to the people
pi_37099266
Op relatieplanet heb ik destijds wel eens berichten gekregen van mannen zoals in bovenstaand voorbeeld (bijv. kettingrokers die reageren, terwijl ik mijn profiel staat dat ik niet rook). Dan stuur je vriendelijk een "bedankt voor je bericht, maar ik heb helaas geen interesse" terug en krijg je als reactie "verwaand wijf" of iets dergelijks. Te erg!!

Oh ja, schiet me er nog één te binnen: "Dag schoonheid, ik ben zo onder de indruk van je foto's dat ik vandaag een betaald lidmaatschap heb genomen om met je in contact te kunnen komen blabla". Nou, dat vond ik natuurlijk heel erg aardig van die meneer, ware 't niet dat hij de 40 reeds gepasseerd was en zowel qua uiterlijk als verdere profiel mij niet kon boeien. Dus na een bericht terug kreeg ik als reactie: "Krijg nog 20 euro van je, trut."

De anonimiteit van waaruit mensen op elkaar reageren kan op dergelijke sites beslist positief uitwerken, maar dit vind ik dan weer een afschrikwekkend iets. Mensen die zich zo gedragen, wat zoeken die op zo'n site?
  woensdag 19 april 2006 @ 16:54:24 #161
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_37099877
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:19 schreef beestjuh het volgende:

[..]

Aangezien ik ook wel eens een arrogante trut genoemd ben wegens niks terugsturen: Ik weet niet hoe jij er uit ziet, of wat je interesses zijn, maar als ik inlog en tref een hoop berichten aan, ga ik op je profiel kijken. Dan zou het wel eens kunnen dat ik in een oogopslag al zie dat het noooooooit wat kan worden, en krijg je misschien helemaal niks, ik reageer alleen op mensen waarmee ik een mogelijke match zie.

Veel mannen doen dat niet, bijvoorbeeld iemand wiens lievelingseten spare-ribs zijn terwijl ik geen vlees eet, of wiens baan fitnessleraar is terwijl ik een rokende luie chagrijn ben, of die drie kinderen heeft terwijl ik duidelijk geen enkele kinderwens heb, wat denkt die aan mij te hebben??

Als dát een vrouw al arrogant maakt...
Oke, laten we zeggen dat ik me in 75% van de profielen wie ik een berichtje stuurde verdiept heb.
Kort of lang maakt niet uit toch? Met daarin mn intresses en in 80% van de gevallen een onschuldige vraag...
als er dan maar 1 op de 20 een berichtje terugstuurd... (als je daar al op komt)
Tja... wie gaat er dan wat denken?
Ecosia
pi_37100059
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:54 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Oke, laten we zeggen dat ik me in 75% van de profielen wie ik een berichtje stuurde verdiept heb.
Kort of lang maakt niet uit toch? Met daarin mn intresses en in 80% van de gevallen een onschuldige vraag...
als er dan maar 1 op de 20 een berichtje terugstuurd... (als je daar al op komt)
Tja... wie gaat er dan wat denken?
Dat is inderdaad wel heel erg weinig..... misschien voel je je gewoon fysiek aangetrokken tot trutjes? (Neem aan dat een foto een voorname rol speelt als je reageert?)
Ik vind dat je ook bij géén interesse wel even een korte reactie kunt terugsturen, niks mis met beleefdheid.
pi_37115588
... ik zoek iemand die "weet wat hij wil".... dat typen ze ook maar allemaal van elkaar over... wanneer "weet je wat je wil"... als je toekomsplannen tot je 50e hebt?... of gewoon als je niet veel twijfelt?... vage shit zo'n gezegde...
  donderdag 20 april 2006 @ 09:29:36 #164
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_37119029
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:59 schreef Paladina het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wel heel erg weinig..... misschien voel je je gewoon fysiek aangetrokken tot trutjes? (Neem aan dat een foto een voorname rol speelt als je reageert?)
Ik vind dat je ook bij géén interesse wel even een korte reactie kunt terugsturen, niks mis met beleefdheid.
Uhhu, wel meer meisjes denken dat
Ik had er namelijk met 1 gedate En die liet daarna niks meer van zich horen
(en het leuke was... ze zei nog... Ik vind het zo een rot streek van mensen als ze niks meer van zich laten horen...)

Achja, princiepes zijn er om overboord te zetten

En misschien val ik ook wel op trutjes
Ecosia
  donderdag 20 april 2006 @ 09:33:25 #165
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_37119101
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:42 schreef LennyKravitz het volgende:
... ik zoek iemand die "weet wat hij wil".... dat typen ze ook maar allemaal van elkaar over... wanneer "weet je wat je wil"... als je toekomsplannen tot je 50e hebt?... of gewoon als je niet veel twijfelt?... vage shit zo'n gezegde...
Elke man weet toch wat ie wil? S E X
als mensen mensen zoeken die weten wat ze willen betekent dat volgens mij dat ze het zelf niet erg goed weten
Ecosia
pi_37316187
wat ik nu op zo'n site zie is echt te triest voor woorden

ik zie in tientallen gastenboeken van profielen van meiden van 18-21 jaar hetzelfde berichtje staan van zo'n kansloos figuur die het promotiewerk aan zijn onzichtbare vriendje overlaat

"hey meis
ga is kijkuh bij *nickname* misschien wat voor jouw ??
goetjuhs *naam*"

of je laat zelf een origineel en minder wanhopig berichtje achter in een gastenboek, waarbij het betreffende meisje op haar beurt een berichtje in jou gastenboek achterlaat. en vervolgens zie je opeens een aantal views van mannelijke users van die site, waarna je profielscore heel toevallig omlaag is gebracht (je kan daar stemmen op profielen)

mannen van 30+ die een 1 stemmen op je profiel

jaloezie op datingsites
pi_37316715

hmm, een volslanke (dus niet dik he ) metaalbewerkster van 1:80 en een sport heeft ze niet zo.. MOOI ik ook niet
pi_37317424
Het is vooral komisch wat mensen van zichzelf denken als je de persoon in kwestie ook in het echte leven kent...
pi_37318080
quote:
Op woensdag 26 april 2006 17:46 schreef Bass-Miss het volgende:
Het is vooral komisch wat mensen van zichzelf denken als je de persoon in kwestie ook in het echte leven kent...

en als het dan ook nog je ex is, dan is het pas echt dolle pret
  woensdag 26 april 2006 @ 18:12:05 #170
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_37318089
Oh ja, iemand die aan mij vroeg of ie mijn weloverwogen wervingstekst mocht gebruiken op zijn datingprofiel. Dan weet je toch ook meteen genoeg
power to the people
  woensdag 26 april 2006 @ 18:17:25 #171
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_37318237
Ik heb eigenlijk weinig met datingsites, omdat de gratis dingen vaak bagger zijn en de ik voor de goede (?) het geld niet over heb. Maar dat Paiq klinkt leuk. Hangt er hier een fijne user rond die mij aan een uitnodiging kan helpen?
pi_37335064
quote:
Op woensdag 26 april 2006 18:17 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik heb eigenlijk weinig met datingsites, omdat de gratis dingen vaak bagger zijn en de ik voor de goede (?) het geld niet over heb. Maar dat Paiq klinkt leuk. Hangt er hier een fijne user rond die mij aan een uitnodiging kan helpen?
Ik snap sowieso niet dat mensen voor datingsites gaan betalen, dan moet je naar mijn inzien wel erg desperate zijn

Dat je iemand zoekt op het Internet alla, ja dat kan leuk zijn, maar jeetje ga er aub niet voor betalen zeg, ga dan een willekeurige chatroom in en kom zo in contact met anderen.
Zo kom je ook dingen over andere mensen te weten en het kost je geen cent
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 27 april 2006 @ 08:19:02 #173
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_37335098
quote:
Op woensdag 26 april 2006 17:18 schreef xenophoniac het volgende:
[afbeelding]

hmm, een volslanke (dus niet dik he ) metaalbewerkster van 1:80 en een sport heeft ze niet zo.. MOOI ik ook niet
Daar kan ik wat mee
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vampire Romance O+
  donderdag 27 april 2006 @ 08:47:07 #174
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_37335411
quote:
Op donderdag 27 april 2006 08:14 schreef TLC het volgende:

Ik snap sowieso niet dat mensen voor datingsites gaan betalen, dan moet je naar mijn inzien wel erg desperate zijn
Oja, desperate mag niet.
pi_37361231
Nieuwe match op Paiq:

Match: hoi
Ik: hoi
Match: Hoe lang ben je?
Ik: 1,80 ongeveer

"Match heeft je uit haar lijst van matches verwijderd."

donderdag 27 april 2006 @ 22:47:18 #176
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_37361373
quote:
Op donderdag 27 april 2006 22:44 schreef frync het volgende:
Nieuwe match op Paiq:

Match: hoi
Ik: hoi
Match: Hoe lang ben je?
Ik: 1,80 ongeveer

"Match heeft je uit haar lijst van matches verwijderd."

Volgens mij had je '23 cm' moeten zeggen.
  vrijdag 28 april 2006 @ 00:45:40 #177
117283 Kreupelhout
C'est Jaques Plafond!
pi_37364794
Wat ik ook een afknapper vind is als vrouwen niets in hun profiel zetten ("vertel ik je later") en dan zeggen dat als je meer wil weten je ze maar een berichtje moet sturen...

Een beetje info mag wel. Of wat ook klote is, is dat als je een lelijke griet hebt die je een berichtje stuurt als je zelf er gewoon goed uitziet... Gaat niet werken...
pi_37367853
Ik kwam net een juweeltje tegen. Een jonge meid van begin 20, met best veel leuke interesses. Een leuke foto en een drang naar avontuur. Klinkt goed. Jammer genoeg stond in het wel erg lange verhaal ook nog ergens heel kort iets over het zoeken van een vader voor haar 4 maanden oude kindje (!!!). Waar is die andere papa?
  vrijdag 28 april 2006 @ 08:41:43 #179
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_37367870
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 08:40 schreef Disorder het volgende:
Ik kwam net een juweeltje tegen. Een jonge meid van begin 20, met best veel leuke interesses. Een leuke foto en een drang naar avontuur. Klinkt goed. Jammer genoeg stond in het wel erg lange verhaal ook nog ergens heel kort iets over het zoeken van een vader voor haar 4 maanden oude kindje (!!!). Waar is die andere papa?
Pappa was een eik0l. Ze heeft nu behoefte aan een "lieve man".

het is dan altijd afwachten of pappa ook behoefte heeft aan die lieve man

Toch kan ik er wel een beetje mee leven als het er zo tussengepropt staat. Ik vind het veel afstotelijker als het ontzettend prominent aanwezig is: "wij (ik & Robin 2jr) zoeken een leuke pappa voor de koude winteravonden"
Vampire Romance O+
  vrijdag 28 april 2006 @ 09:49:35 #180
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_37368986
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 08:41 schreef MouseOver het volgende:

Toch kan ik er wel een beetje mee leven als het er zo tussengepropt staat. Ik vind het veel afstotelijker als het ontzettend prominent aanwezig is: "wij (ik & Robin 2jr) zoeken een leuke pappa voor de koude winteravonden"
Dat soort mannen zijn er wel hoor. Mijn broertje is zo'n debiel. Wil zo graag kinderen dat-ie ook de kinderen van iemand anders wel wil overnemen.
  vrijdag 28 april 2006 @ 14:18:22 #181
121913 Exciter101
Not leaving in silence!!
pi_37376256
Ook een hele erge: ik ben op zoek naar een maatje.....

Nou, ik niet. Ik als vrouw zoek een man om een leuke en lekkere relatie mee te hebben. Vrienden en vriendinnen heb ik al! En zeg nou zelf, met een 'maatje' heb je toch geen s.x?
Never want to come down, never want to put my feet back down on the ground.
pi_37379119
quote:
Op donderdag 27 april 2006 08:14 schreef TLC het volgende:

[..]

Dat je iemand zoekt op het Internet alla, ja dat kan leuk zijn, maar jeetje ga er aub niet voor betalen zeg, ga dan een willekeurige chatroom in en kom zo in contact met anderen.
Zo kom je ook dingen over andere mensen te weten en het kost je geen cent
Mwah, niet mee eens.
De tijd dat alles op internet gratis moest zijn is wel voorbij. Het feit dat ervoor betaald moet worden wil toch wel zeggen dat de gebruikers erop aardig serieus bezig zijn, voor veel mensen is dat een pré .
Nu moet ik zeggen dat het ook niet echt mijn ding is, er is totaal geen ruimte voor spontaniteit, het is behoorlijk geforceerd. Maarja, ieder zijn ding hè?
  vrijdag 28 april 2006 @ 17:31:04 #183
140245 base3ball
State Of Mind
pi_37382551
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 14:18 schreef Exciter101 het volgende:
Ook een hele erge: ik ben op zoek naar een maatje.....

Nou, ik niet. Ik als vrouw zoek een man om een leuke en lekkere relatie mee te hebben. Vrienden en vriendinnen heb ik al! En zeg nou zelf, met een 'maatje' heb je toch geen s.x?
In de gevangenis heb je wel sex met een maatje .
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
pi_37383006
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 15:49 schreef Balgje het volgende:

[..]

Mwah, niet mee eens.
De tijd dat alles op internet gratis moest zijn is wel voorbij. Het feit dat ervoor betaald moet worden wil toch wel zeggen dat de gebruikers erop aardig serieus bezig zijn, voor veel mensen is dat een pré .
Nu moet ik zeggen dat het ook niet echt mijn ding is, er is totaal geen ruimte voor spontaniteit, het is behoorlijk geforceerd. Maarja, ieder zijn ding hè?
Ja van mij mogen ze hoor, maar je kunt ook gewoon uitgaan en andere mensen leren kennen (bijkomend voordeel is dat er dan geen beeldscherm tussenzit en je meteen ziet met wie je te maken hebt ).

Groot vraagteken bij mensen vind ik als ze wel foto's plaatsen van hun kids, neefjes, nichtjes, buren etc..... maar dat je nooit een foto van hunzelf ziet
  vrijdag 28 april 2006 @ 17:54:19 #185
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_37383250
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 17:45 schreef TLC het volgende:

Ja van mij mogen ze hoor, maar je kunt ook gewoon uitgaan en andere mensen leren kennen (bijkomend voordeel is dat er dan geen beeldscherm tussenzit en je meteen ziet met wie je te maken hebt ).
Ge-ni-aal.

Probleem is alleen dat je bij 'uitgaan' niet weet of al die andere mensen beschikbaar zijn en ook daadwerkelijk geinteresseerd in je zijn. Da's een redelijk forse hobbel voor een hoop mensen, die een stuk makkelijker wordt gemaakt door een datingsite.

Daarnaast heb je ook nog een heel andere populatie waar je uit kunt kiezen. Stel, je bent een overtuigde gothic mevroj uit limburg; in plaats van dat groepje van 5 goths uit je woonplaats, om maar eens wat te noemen, kun je nu kiezen uit 50.000 goths, uit heel nederland.

Goed, sommige vrouwen schieten daardoor meteen in de keuzestress, maar allez...
  vrijdag 28 april 2006 @ 18:30:44 #186
123184 Stuiter_en_Co
In silence we service
pi_37384312
dating sites....tja dat alleen al...schrik me af....
waar is de sociale omgeving????
The truth will set you free
In god we trust all others we monitor...
trust no one....
  vrijdag 28 april 2006 @ 18:55:57 #187
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_37385016
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 18:30 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
dating sites....tja dat alleen al...schrik me af....
waar is de sociale omgeving????
Joh, jij bent echt wel stoer met je sociale leven. Bij jou verbleken al die kneusjes op datingsites
pi_37389027
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 08:41 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Pappa was een eik0l. Ze heeft nu behoefte aan een "lieve man".

het is dan altijd afwachten of pappa ook behoefte heeft aan die lieve man

zo typisch weer, waarom heten die kinderen van alleenstaande tienermoeders ook overal en altijd 'Kevin', 'Robin', 'Esmee' of 'Brian'

mgoed ik krijg dan al gelijk 'n beeld van zo'n familie waar ik niet echt mee geassocieerd wil worden ik heb sowieso kinderen al als afknapper #1 genoemd

kreeg ooit 'n berichtje op 'n datingsite van zo'n tienermoeder (16) met 2 kinderen die wel wat met me wou afspreken. dat zijn dus verdomme 3 kinderen
  vrijdag 28 april 2006 @ 21:48:21 #189
136780 Nosh
hurpdurp
pi_37389694
Van die mensen die dolenthousiast een rijtje met 'hobby's' opsommen (ONM kijken, sudoku's en shoppen!!1), en je dat meteen weet dat ze nooit, maar dan ook nooit verder komt dan dat lijstje.

Zo'n typische Libelle-uitstraling, dat je gewoon kan zien dat ze zich heeft ingeschreven om een lieve, lieve man te ontmoeten om met hem 2 kinderen te maken, een hond te nemen en te gaan wonen in een vinex wijk.

Verkapte TVP trouwens, iemand nog een invite over?
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_37392528
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 21:48 schreef Nosh het volgende:
Verkapte TVP trouwens, iemand nog een invite over?
Done
"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
pi_37428868
Proest.
Ik zag net een regelrechte afknapper:
Een advertentie begon met de woorden:
Ik zoek iemand die niet bang is om een relatie te beginnen met kinderen.

Dusss.......
  zondag 30 april 2006 @ 16:46:12 #192
136780 Nosh
hurpdurp
pi_37429299
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 23:34 schreef Jay_Snake het volgende:

[..]

Done
Bedankt
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  zondag 30 april 2006 @ 17:03:58 #193
140245 base3ball
State Of Mind
pi_37429733
quote:
Op zondag 30 april 2006 16:29 schreef RealZeus het volgende:
Proest.
Ik zag net een regelrechte afknapper:
Een advertentie begon met de woorden:
Ik zoek iemand die niet bang is om een relatie te beginnen met kinderen.

Dusss.......
Een pedofiel? Die is niet bang om een relatie te beginnen met kinderen.
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
pi_37430062
Ik Ben Ik
Ik Ben Niet v0lmaakt
Ik Ben Niet Perfect
Maar z0 Ben Ik
Ik Weet Wie Ik Ben
En Ik Weet Wat Ik Wil
s0ms Ben Ik Een Prater
s0ms Ben Ik Heel Stil
0m Mij Te Leren Kennen
m0et Je Dit Kunnen Leren
Ik Ben Wie Ik Zijn Wil
En z0 m0et Je Mij Maar Accepteren..

ik moest bij afschrikken aan dit gedicht denken, dus ik googlen..
vind ik 'm op 't profiel van 'n gozer van 22
pi_37430800
Als het Rita Verdonk is
pi_37431011
quote:
Op zondag 30 april 2006 17:52 schreef TLC het volgende:
Als het Rita Verdonk is

"ik wil vuur en vlam in een relatie"

"je moet wel flink tegengas kunnen geven"
pi_37431132
quote:
Op zondag 30 april 2006 18:01 schreef xenophoniac het volgende:

[..]

"ik wil vuur en vlam in een relatie"

"je moet wel flink tegengas kunnen geven"
Haha ja en "beval je me niet dan kick ik je het land uit "
pi_37432869
quote:
Ik knap af op:

mannen die moeite doen, mannen die interesse tonen
pi_37432967
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 00:22 schreef LennyKravitz het volgende:
Topic Dingen die je op een datingsite afschrikken... was al snel vol... (onverwacht aantrekkelijk topic) en dus maar verder met een deel 2.

• schrijven dat je "een gekke meid" danwel prettig gestoord bent

• schrijven dat je niet op zoek bent, maar ...
  • Heb ik ook een hekel aan, als mensen dit soort dingen zeggen...
    "It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
    pi_37433194
    quote:
    Op zondag 30 april 2006 19:23 schreef LennyKravitz het volgende:

[..]

dan niet
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')