quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:40 schreef gronk het volgende:
[..]
Echte mannen schrijven een stukje perl wat aan de hand van het profiel van de dame in kwestie een reply opstelt. De dames die met een soorgelijk script terugreplyen, die trouw je.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:45 schreef HenryHill het volgende:
![]()
Perl is voor unix-nerds. Ik wil een vrouw die een volledige Win32-eventloop in elkaar draait!![]()
Mwoah... hoeft niet, dikke tieten mag ook.quote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:14 schreef HenryHill het volgende:
Mwoah... hoeft niet, dikke tieten mag ook.![]()
Dag mijn lieve Mousje,quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:18 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Lieve Roeji,
je weet toch dat 'wij' er ca. 150 per dag moeten sturen om ook maar enige reply te krijgen?
150x365x'iets persoonlijks' = boelveel.
Liefs,
Je Mousje
quote:Op woensdag 19 april 2006 12:13 schreef Roeji het volgende:
[..]
Dag mijn lieve Mousje,
Ik ben me er van bewust dat jullie denken zoveel berichten moeten sturen.
Maar... Het gaat niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit!!
Ik stuur liever 1 bericht met daarin een ietwat persoonlijke boodschap (biijvoorbeeld iets wat opviel aan zijn profiel) dan dat ik er 100 stuur met alleen mn msn erin.
Ik krijg dan ook liever 1 leuk, persoonlijk bericht dan tig van die 'hee, een nieuw profiel. Effe snel reageren misschien krijg ik ook een reactie terug'- berichtjes.
Een beetje tijd erin steken kan geen kwaad![]()
Liefs,
Roeji
als al die arogante trutten nou gewoon eens een berichtje terug zouden sturen dan is 90% van de bezoekers wel bereid om van elk bericht een feest te makenquote:Op woensdag 19 april 2006 12:13 schreef Roeji het volgende:
[..]
Dag mijn lieve Mousje,
Ik ben me er van bewust dat jullie denken zoveel berichten moeten sturen.
Ook ongelezen...quote:Op woensdag 19 april 2006 13:57 schreef Jumparound het volgende:
[..]
als al die arogante trutten nou gewoon eens een berichtje terug zouden sturen dan is 90% van de bezoekers wel bereid om van elk bericht een feest te maken
Helaas gaat 99% van de berichtjes die je oprecht stuurt gelezen de prullebak in
teminste: dat is mijn ervaring, maar ik gok dat ik daar niet alleen in sta
Aangezien ik ook wel eens een arrogante trut genoemd ben wegens niks terugsturen: Ik weet niet hoe jij er uit ziet, of wat je interesses zijn, maar als ik inlog en tref een hoop berichten aan, ga ik op je profiel kijken. Dan zou het wel eens kunnen dat ik in een oogopslag al zie dat het noooooooit wat kan worden, en krijg je misschien helemaal niks, ik reageer alleen op mensen waarmee ik een mogelijke match zie.quote:Op woensdag 19 april 2006 13:57 schreef Jumparound het volgende:
[..]
als al die arogante trutten nou gewoon eens een berichtje terug zouden sturen dan is 90% van de bezoekers wel bereid om van elk bericht een feest te maken
Helaas gaat 99% van de berichtjes die je oprecht stuurt gelezen de prullebak in
teminste: dat is mijn ervaring, maar ik gok dat ik daar niet alleen in sta
Oke, laten we zeggen dat ik me in 75% van de profielen wie ik een berichtje stuurde verdiept heb.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:19 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Aangezien ik ook wel eens een arrogante trut genoemd ben wegens niks terugsturen: Ik weet niet hoe jij er uit ziet, of wat je interesses zijn, maar als ik inlog en tref een hoop berichten aan, ga ik op je profiel kijken. Dan zou het wel eens kunnen dat ik in een oogopslag al zie dat het noooooooit wat kan worden, en krijg je misschien helemaal niks, ik reageer alleen op mensen waarmee ik een mogelijke match zie.
Veel mannen doen dat niet, bijvoorbeeld iemand wiens lievelingseten spare-ribs zijn terwijl ik geen vlees eet, of wiens baan fitnessleraar is terwijl ik een rokende luie chagrijn ben, of die drie kinderen heeft terwijl ik duidelijk geen enkele kinderwens heb, wat denkt die aan mij te hebben??
Als dát een vrouw al arrogant maakt...
Dat is inderdaad wel heel erg weinig..... misschien voel je je gewoon fysiek aangetrokken tot trutjes? (Neem aan dat een foto een voorname rol speelt als je reageert?)quote:Op woensdag 19 april 2006 16:54 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Oke, laten we zeggen dat ik me in 75% van de profielen wie ik een berichtje stuurde verdiept heb.
Kort of lang maakt niet uit toch? Met daarin mn intresses en in 80% van de gevallen een onschuldige vraag...
als er dan maar 1 op de 20 een berichtje terugstuurd...(als je daar al op komt)
Tja... wie gaat er dan wat denken?
Uhhu, wel meer meisjes denken datquote:Op woensdag 19 april 2006 16:59 schreef Paladina het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel heel erg weinig..... misschien voel je je gewoon fysiek aangetrokken tot trutjes? (Neem aan dat een foto een voorname rol speelt als je reageert?)
Ik vind dat je ook bij géén interesse wel even een korte reactie kunt terugsturen, niks mis met beleefdheid.
Elke man weet toch wat ie wil?quote:Op donderdag 20 april 2006 00:42 schreef LennyKravitz het volgende:
... ik zoek iemand die "weet wat hij wil".... dat typen ze ook maar allemaal van elkaar over... wanneer "weet je wat je wil"... als je toekomsplannen tot je 50e hebt?... of gewoon als je niet veel twijfelt?... vage shit zo'n gezegde...
quote:Op woensdag 26 april 2006 17:46 schreef Bass-Miss het volgende:
Het is vooral komisch wat mensen van zichzelf denken als je de persoon in kwestie ook in het echte leven kent...
Ik snap sowieso niet dat mensen voor datingsites gaan betalen, dan moet je naar mijn inzien wel erg desperate zijnquote:Op woensdag 26 april 2006 18:17 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik heb eigenlijk weinig met datingsites, omdat de gratis dingen vaak bagger zijn en de ik voor de goede (?) het geld niet over heb. Maar dat Paiq klinkt leuk. Hangt er hier een fijne user rond die mij aan een uitnodiging kan helpen?
Daar kan ik wat meequote:Op woensdag 26 april 2006 17:18 schreef xenophoniac het volgende:
[afbeelding]
![]()
hmm, een volslanke (dus niet dik he) metaalbewerkster van 1:80 en een sport heeft ze niet zo.. MOOI ik ook niet
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vampire Romance O+
Oja, desperate mag niet.quote:Op donderdag 27 april 2006 08:14 schreef TLC het volgende:
Ik snap sowieso niet dat mensen voor datingsites gaan betalen, dan moet je naar mijn inzien wel erg desperate zijn![]()
Volgens mij had je '23 cm' moeten zeggen.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:44 schreef frync het volgende:
Nieuwe match op Paiq:
Match: hoi
Ik: hoi
Match: Hoe lang ben je?
Ik: 1,80 ongeveer
"Match heeft je uit haar lijst van matches verwijderd."
![]()
Pappa was een eik0l. Ze heeft nu behoefte aan een "lieve man".quote:Op vrijdag 28 april 2006 08:40 schreef Disorder het volgende:
Ik kwam net een juweeltje tegen. Een jonge meid van begin 20, met best veel leuke interesses. Een leuke foto en een drang naar avontuur. Klinkt goed. Jammer genoeg stond in het wel erg lange verhaal ook nog ergens heel kort iets over het zoeken van een vader voor haar 4 maanden oude kindje (!!!). Waar is die andere papa?
Dat soort mannen zijn er wel hoor. Mijn broertje is zo'n debiel. Wil zo graag kinderen dat-ie ook de kinderen van iemand anders wel wil overnemen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 08:41 schreef MouseOver het volgende:
Toch kan ik er wel een beetje mee leven als het er zo tussengepropt staat. Ik vind het veel afstotelijker als het ontzettend prominent aanwezig is: "wij (ik & Robin 2jr) zoeken een leuke pappa voor de koude winteravonden"
Mwah, niet mee eens.quote:Op donderdag 27 april 2006 08:14 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat mensen voor datingsites gaan betalen, dan moet je naar mijn inzien wel erg desperate zijn![]()
Dat je iemand zoekt op het Internet alla, ja dat kan leuk zijn, maar jeetje ga er aub niet voor betalen zeg, ga dan een willekeurige chatroom in en kom zo in contact met anderen.
Zo kom je ook dingen over andere mensen te weten en het kost je geen cent![]()
In de gevangenis heb je wel sex met een maatjequote:Op vrijdag 28 april 2006 14:18 schreef Exciter101 het volgende:
Ook een hele erge: ik ben op zoek naar een maatje.....![]()
![]()
Nou, ik niet. Ik als vrouw zoek een man om een leuke en lekkere relatie mee te hebben. Vrienden en vriendinnen heb ik al! En zeg nou zelf, met een 'maatje'heb je toch geen s.x?
Ja van mij mogen ze hoor, maar je kunt ook gewoon uitgaan en andere mensen leren kennen (bijkomend voordeel is dat er dan geen beeldscherm tussenzit en je meteen ziet met wie je te maken hebtquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:49 schreef Balgje het volgende:
[..]
Mwah, niet mee eens.
De tijd dat alles op internet gratis moest zijn is wel voorbij. Het feit dat ervoor betaald moet worden wil toch wel zeggen dat de gebruikers erop aardig serieus bezig zijn, voor veel mensen is dat een pré.
Nu moet ik zeggen dat het ook niet echt mijn ding is, er is totaal geen ruimte voor spontaniteit, het is behoorlijk geforceerd. Maarja, ieder zijn ding hè?
Ge-ni-aal.quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:45 schreef TLC het volgende:
Ja van mij mogen ze hoor, maar je kunt ook gewoon uitgaan en andere mensen leren kennen (bijkomend voordeel is dat er dan geen beeldscherm tussenzit en je meteen ziet met wie je te maken hebt).
Joh, jij bent echt wel stoer met je sociale leven. Bij jou verbleken al die kneusjes op datingsitesquote:Op vrijdag 28 april 2006 18:30 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
dating sites....tja dat alleen al...schrik me af....
waar is de sociale omgeving????
zo typisch weer, waarom heten die kinderen van alleenstaande tienermoeders ook overal en altijd 'Kevin', 'Robin', 'Esmee' of 'Brian'quote:Op vrijdag 28 april 2006 08:41 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Pappa was een eik0l. Ze heeft nu behoefte aan een "lieve man".
het is dan altijd afwachten of pappa ook behoefte heeft aan die lieve man
Toch kan ik er wel een beetje mee leven als het er zo tussengepropt staat. Ik vind het veel afstotelijker als het ontzettend prominent aanwezig is: "wij (ik & Robin 2jr) zoeken een leuke pappa voor de koude winteravonden"
Donequote:Op vrijdag 28 april 2006 21:48 schreef Nosh het volgende:
Verkapte TVP trouwens, iemand nog een invite over?
Een pedofiel? Die is niet bang om een relatie te beginnen met kinderen.quote:Op zondag 30 april 2006 16:29 schreef RealZeus het volgende:
Proest.![]()
Ik zag net een regelrechte afknapper:
Een advertentie begon met de woorden:
Ik zoek iemand die niet bang is om een relatie te beginnen met kinderen.
![]()
Dusss.......
Haha ja en "beval je me niet dan kick ik je het land uitquote:Op zondag 30 april 2006 18:01 schreef xenophoniac het volgende:
[..]
![]()
"ik wil vuur en vlam in een relatie"
"je moet wel flink tegengas kunnen geven"
Heb ik ook een hekel aan, als mensen dit soort dingen zeggen...quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:22 schreef LennyKravitz het volgende:
Topic Dingen die je op een datingsite afschrikken... was al snel vol... (onverwacht aantrekkelijk topic) en dus maar verder met een deel 2.schrijven dat je "een gekke meid" danwel prettig gestoord bent schrijven dat je niet op zoek bent, maar ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |