Nee t is een kleuter. Hij kan bij lange na, niet tippen aan een vrouw!!quote:Op donderdag 13 april 2006 18:27 schreef gronk het volgende:
[..]
Ach, een man die zich opstelt als een vrouw. Maken jullie dat ook eens mee.
Klopt, vrouwen zijn nog veel kinderachtiger.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:39 schreef Roeji het volgende:
[..]
Nee t is een kleuter. Hij kan bij lange na, niet tippen aan een vrouw!!![]()
deze tekst zou op een datingsite afschrikkenquote:Op donderdag 13 april 2006 20:10 schreef gronk het volgende:
[..]
Klopt, vrouwen zijn nog veel kinderachtiger.![]()
Ik ben een heilig voorstander van een goede voorselectie.quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
deze tekst zou op een datingsite afschrikken
Je kan alleen via een bestaand lid van paiq een invite krijgen om met paiq mee te doen... en dan levert een vrouwlijk lid voor dat bestaande lid meer op dan een mannelijk lid volgens mij... (correct me if i'm wrong)...quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:58 schreef _an_ het volgende:
Misschien off topic.... maar hoe komen jullie op Paiq?
Bij mij staat dat het nog niet gelanceerd is, en dat je je emailadres achter kan laten. Meer niet.
Is dat normaal of word ik bij voorbaat al geweigerd?
Done (op het adres dat in je Fb staat).quote:Op zondag 16 april 2006 00:30 schreef VD het volgende:
Via uitnodigingen. Mail me en ik zorg dat je erop komt.
Dan maar nietquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:43 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Zag net deze:
Wie mijn kind niet accepteert, accepteert mij niet
Ik ben een Weegschaal uit 1978 en woon in Zwolle. Ik heb rood halflang haar. Ben spontaan, zwanger en prettig gestoord.
![]()
quote:Op zondag 16 april 2006 13:03 schreef Kreupelhout het volgende:
Toch vind ik dat wel schrikken als je een leuke meid ziet van 24 en je kijkt verder in het profiel en je komt erachter dat ze al 2 kinderen heeft...
Jammer maar helaas...
Nee je bent niet de enige die dat heeft. Is meestal ook hetzelfde type. enigszins gezet en meestal met kortgeknipt haar (rood geverfd vaak ook). Uiteraard niet generaliserend bedoeld dames met rood kort haarquote:Op zondag 16 april 2006 14:13 schreef VD het volgende:
Mwa. Op zich doet dat me niet zoveel, maar, -ik weet niet of ik de enige ben die dat ziet-, de mamma's jonger dan pakweg 22/23 kijken vrijwel allemaal dom uit hun ogen. Bij sommige krijg je direct medelijden met het kind..
Kijk daar heb je dat rode haar weer!quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:43 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Zag net deze:
Wie mijn kind niet accepteert, accepteert mij niet
Ik ben een Weegschaal uit 1978 en woon in Zwolle. Ik heb rood halflang haar. Ben spontaan, zwanger en prettig gestoord.
![]()
Ik heb iig geen flauw idee waar je het over hebt.quote:Op zondag 16 april 2006 20:29 schreef Sjembekje het volgende:
Of loop ik nu belachelijk te happen en ben ik er weer ingetrapt?![]()
raakte ook de weg kwijt...quote:Op zondag 16 april 2006 20:55 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Ik heb iig geen flauw idee waar je het over hebt.
Ik roep het op mezelf af. Komt net een interesse reactie binnen, ik bekijk het profiel... "Televisieprogramma ONM & GTST ga zo maar door"quote:
Oplossing... twee TV's... zij ONM jij koptelefoon op en Talpa kijken ... beiden blij!quote:Op maandag 17 april 2006 19:08 schreef VD het volgende:
[..]
Ik roep het op mezelf af. Komt net een interesse reactie binnen, ik bekijk het profiel... "Televisieprogramma ONM & GTST ga zo maar door".
Dus maak je je in 2 posts nog steeeeeds druk over een ex waar het een jaar mee uit is, en vind je het maar raar dat ie de rondte neukt?quote:Op zondag 16 april 2006 20:29 schreef Sjembekje het volgende:
-snip- lulverhaal
Je hebt mail.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:18 schreef Krullehoofd het volgende:
iemand toevallig nog een paiq invite voor mij ??
quote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:18 schreef Krullehoofd het volgende:
iemand toevallig nog een paiq invite voor mij ??
![]()
Tenzij je een fetish hebt om iemand zwanger te neuken..quote:Op zaterdag 8 april 2006 01:27 schreef ma_jojo het volgende:
Misschien iets als:
Wat verwacht je van je droompartner? De toekomstige vader van m'n kinderen.
That'll scare em off..
Lieve Roeji,quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:42 schreef Roeji het volgende:
afschrikken is er een groot woord voor, maar ik vind sommige berichtjes ronduit lamlendig.
Zo van:
mekaar beter leren kennen? Mn msn is: jadiejadieja
groetjes
Naampje
Valt me toch altijd tegen, zo kort. Zou leuk zijn als er iets meer in stond. Geen copy-paste van het profiel, want dat kun je toch zelf lezen. Een beetje een persoonlijker berichtje.
Maar goed ik zal wel te veel willen![]()
Wat vinden jullie? Gewoon zo kort of toch iets persoonlijker?
Áls ik reageer dan reageer ik persoonlijk. Maar zoveel berichten stuur ik niet. :-)quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:42 schreef Roeji het volgende:
Als in je eigen profiel aal een behoorlijke basis staat is het overbodig om dat te herhalen lijkt me... heb het gewoon over iets wat je bezighoudt op het moment... je hobbies, je werk, waar je bent geweest, etc... gewoon "normale" zaken... en dan maar hopen dat die ander er een beetje op in springt...quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:42 schreef Roeji het volgende:
afschrikken is er een groot woord voor, maar ik vind sommige berichtjes ronduit lamlendig.
Zo van:
mekaar beter leren kennen? Mn msn is: jadiejadieja
groetjes
Naampje
Valt me toch altijd tegen, zo kort. Zou leuk zijn als er iets meer in stond. Geen copy-paste van het profiel, want dat kun je toch zelf lezen. Een beetje een persoonlijker berichtje.
Maar goed ik zal wel te veel willen![]()
Je had z'n spellingsfout moeten verbeteren, dan was je meteen de bom geweestquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:49 schreef beestjuh het volgende:
Meermaals tegengekomen:
Ik zoek een inteligente vrouw.
Dan leert ie er niks van he. Nu krijgt hij tenminste de reacties die hij verdient.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:21 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Je had z'n spellingsfout moeten verbeteren, dan was je meteen de bom geweest![]()
Ja, allemaal vrouwen die zichzelf inteligent vinden maar de spellingsfout niet zien. M.a.w.: types die qua niveau toch wel aansluiten bij hem...quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:25 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Dan leert ie er niks van he. Nu krijgt hij tenminste de reacties die hij verdient.
Echte mannen schrijven een stukje perl wat aan de hand van het profiel van de dame in kwestie een reply opstelt. De dames die met een soorgelijk script terugreplyen, die trouw je.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:18 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Lieve Roeji,
je weet toch dat 'wij' er ca. 150 per dag moeten sturen om ook maar enige reply te krijgen?
150x365x'iets persoonlijks' = boelveel.
Liefs,
Je Mousje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |