De plaatsen van de tweede ronde:quote:1: Hoorn (Noord Holland)
2: Oosterdijk (Noord Holland)
3: Neck (Noord Holland)
4: Lelystad (Flevoland)
5: Sassenheim (Zuid Holland)
6: Beinsdorp (Noord Holland)
7: Haarlem (Noord Holland)
8: Nootdorp (Zuid Holland)
9: 's-Gravenzande (Zuid Holland)
10: Vlaardingen (Zuid Holland)
11: Stellendam (Zuid Holland)
12: Biert (Zuid Holland)
13: Made (Noord-Brabant)
14: Riel (Noord-Brabant)
15: Beek en Donk (Noord-Brabant)
16: Reuver (Limburg)
17: Echt (Limburg)
18: Vaals (Limburg)
19: Landgraaf (Limburg)
20: Windraak (Limburg)
De plaatsen van de nieuwe ronde (3):quote:1: Oldenzaal (Overijssel)
2: Enschede (Overijssel)
3: Vriezenveen (Overijssel)
4: Hardenberg (Overijssel)
5: Westerdiepsterdallen (Groningen)
6: Nooitgedacht (Drenthe)
7: Gasselternijveenschemond (Drenthe)
8: Akkrum (Friesland)
9: Zaandijk (Noord Holland)
10: Utrecht (Jaarbeurs) (Utrecht)
11: Teckop (Utrecht)
12: Hoogmade (Zuid Holland)
13: Wassenaar (Zuid Holland)
14: Barneveld (Gelderland)
15: Hoevelaken (Gelderland)
16: Soestdijk (Utrecht)
17: Enschede (Overijssel)
18: Delden (Overijssel)
19: Zwolle (Overijssel)
20: Diever (Drenthe)
21: Jubbega (Friesland)
22: Kolderveen (Drenthe)
23: Dordrecht (Zuid Holland)
24: Nuenen (Noord-Brabant)
25: Veldhoven (Noord-Brabant)
26: Luyksgestel (Noord-Brabant)
27: Helmond (Noord-Brabant)
28: Ysselsteyn (Limburg)
29: Eindhoven (Noord-Brabant)
30: Roermond (Limburg)
31: Tegelen (Limburg)
32: Arnhem (Gelderland)
33: Oosterbeek (Gelderland)
34: Renkum (Gelderland)
35: Wageningen (Gelderland)
36: Delft (Zuid Holland)
37: Stompwijk (Zuid Holland)
38: Capelle aan den IJssel (Zuid Holland)
39: Gouda (Zuid Holland)
40: Zeist (Utrecht)
41: Hoogland (Utrecht)
42: Bikbergen (Noord Holland)
43: Renesse (Zeeland)
44: Terneuzen (Zeeland)
Wie hebben de fokstok op weg gebracht?quote:1: Sittard (Limburg)
2: Roermond (Limburg)
3: Ulvenhout (Noord-Brabant)
4: 's Hertogenbosch (Noord-Brabant)
5: Aalten (Gelderland)
6: Groenlo (Gelderland)
7: Enschede (Overijssel)
8: Denemarken (Groningen)
9: Scheemda (Groningen)
10: Nieuweschans (Groningen)
11: Hoogezand (Groningen)
12: Lellens (Groningen)
13: Middelbert (Groningen)
14: Kolham (Groningen)
15: Peizermade (Drenthe)
16: Roderwolde (Drenthe)
17: Roden (Drenthe)
18: Leek (Groningen)
19: Zevenhuizen (Groningen)
20. Drachten (Friesland)
21. Oosterwolde (Friesland)
22. Bergum (Friesland)
23. Leeuwarden (Friesland)
24. Nieuw-Vennep (Noord Holland)
25. Zoetermeer (Zuid Holland)
26. Alphen aan den Rijn (Zuid Holland)
27. Rotterdam (Zuid Holland)
28: Berkel en Rodenrijs (Zuid Holland)
29: Reeuwijk-Brug (Zuid Holland)
30: Utrecht (Utrecht)
31: Bussum (Noord Holland)
32: Ermelo (Gelderland)
33: Hilversum (Noord Holland)
34: Boomhoek (Utrecht)
35: Almere-Stad (Flevoland)
36. Naarden (Noord Holland)
37. Bikbergen (Noord Holland)
38. Eemnes (Utrecht)
39. Utrecht (Utrecht)
40. Vianen (Utrecht)
41. Beusichem (Gelderland)
42. Via Amsterdam en Gouda in het Oostvoornsemeer (Zuid Holland)
43. Kruiningergors (Zuid Holland)
44. Spijkenisse (zuid Holland)
quote:ID-Tweak & Dafar (Starters Deel3)
Bloody_Hell (maker Huidige fok!Stok)
scrub_nurse
Dafar
Allan24
_Xbox_Master_
bolletje_25
erikkll
Rocksteen
mien-moeke
KiwiTjuHh
Gelly (alleen geen foto's)
Rocksteen
MrBean
Alieda1984
Duckman
Renesite
nikky
P8
RedFever007
Duckman
D-MIXXX
erkel
XLerate
Faceoff
Repeat
MissHobje
mp3neo
MeneerMuis
MissHobje
Trebweb
qu63
ikwilookwatzeggen
SuperRembo
qu63
webspider
qu63
snellejelle
webspider
SuperRembo
F4T4L_3RR0R
hollander172
stinkie
Five_Horizons
blijf jij maar lekker in PTAquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Voordat ik ook tot de blunderende modjes behoor: moet deze centraal of niet?
Dat dat ff 1000% duidelijk is enzoquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:08 schreef MissHobje het volgende:
Ik heb hem helemaal nietwas meer ook reactie op die foto's he....
![]()
![]()
Nouja![]()
Haal hem zelf opquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:22 schreef Damzkieee het volgende:Breng em nog eens naar Overijssel, want de vorige keer was ik een tijd off-fok
Welja, Spijkenisse is maar 150km, kom ik dagelijksquote:
dan zou ik maar eens overwegen om te gaan verhuizenquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:00 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Welja, Spijkenisse is maar 150km, kom ik dagelijks![]()
Ik wist de situatie met Miss Hobje wel in te schatten.quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:29 schreef Brighteyes het volgende:
Ow ok. Ik vatte de opmerking van MissHobje zo op en Renesite volgens mij ook, gezien de TT, gisteren stond daar namelijk nog 'In spijkenisse' of zo.
Nee dat laatste was om aan te geven dat ik het heus wel weetquote:Op vrijdag 7 april 2006 19:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan zou ik maar eens overwegen om te gaan verhuizen
Ik draag wel vaker petjes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worldbeater has beat you@30 minutes.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:21 schreef Repeat het volgende:
kut
ik wilde net weggaan, maar goed dat ik dit nog lees.![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:18 schreef Worldbeater het volgende:
OK, de Hoogvlietse hooligans gaan zich er mee bemoeien.![]()
[afbeelding]
![]()
Morgen reist de Fok! stok weer verder.![]()
De stok maakt heel wat meequote:Op vrijdag 7 april 2006 20:18 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
![]()
OMGquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:18 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
![]()
Ja, dat is de bedoeling ook beste Hollanderquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:32 schreef hollander172 het volgende:![]()
![]()
Zo kunnen we nog wel even doorgaan, MC Kansloos leden in alle streken van NL.![]()
Een van die laatste 2.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:08 schreef Worldbeater het volgende:
OK, polletje, zondag hier in de buurt (Zuid Holland), maandagochtend in Uithoorn (Noord Holland) of maandagmiddag in Harderwijk om een Dolfijn heen ofzo.![]()
Hij is al een keerof 6 in NH geweest, je hebt je bus gemistquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:05 schreef DaMart het volgende:
Oh leuk, de stok gaat nog steeds rond....
Hij mag wel richting Haarlem of Zandvoort komen nu hoor!
quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:31 schreef barman het volgende:
Gelukkig! Miss Hobje heeft hem niet unter het bordje Wehe gelegd
[afbeelding]
Hij lig om de nek van Hoogvlieter Worldbeater
Omdat hij onderweg isquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:20 schreef YggY het volgende:
*zucht*...en weer mis ik de plaatsnaambordjes :S
Ga je moeder lastigvallenquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:50 schreef erkel het volgende:
Ik hoop dat meneer Worldbeater de regels wel kent en dan de stok niet weer door een 'geniaal' idee ergens beland, waar die eigenlijk niet zou horen te liggen en dat iedereen weer juicht: 'wow Worldbeater wat een geweldig geniaal idee, je bent mijn held' of 'hihih sjonge jonge is het een grap of ligt ie daar echt...hihih ik hou het niet meer..oh oh oh wat grappig'![]()
Dus graag bij een plaatsnaambord, dank u![]()
boefuckinghoequote:Op vrijdag 7 april 2006 23:50 schreef erkel het volgende:
Ik hoop dat meneer Worldbeater de regels wel kent en dan de stok niet weer door een 'geniaal' idee ergens beland, waar die eigenlijk niet zou horen te liggen en dat iedereen weer juicht: 'wow Worldbeater wat een geweldig geniaal idee, je bent mijn held' of 'hihih sjonge jonge is het een grap of ligt ie daar echt...hihih ik hou het niet meer..oh oh oh wat grappig'![]()
Dus graag bij een plaatsnaambord, dank u![]()
Neequote:Op vrijdag 7 april 2006 23:57 schreef erkel het volgende:
[..]
Ga maar fijn in het motortopic/subforum (of wat dan ook) spelen![]()
zo erg was dat zoute water toch nietquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:08 schreef Worldbeater het volgende:
OK, polletje, zondag hier in de buurt (Zuid Holland), maandagochtend in Uithoorn (Noord Holland) of maandagmiddag in Harderwijk om een Dolfijn heen ofzo.![]()
En WB heeft de uitrusting van wat liefde voorzien, het hangslot is op meerdere punten gesmeerd.
Werd een beetje droog door alle ontberingen.![]()
dan hadden we nooit zoveel lol gehad omnog maar te zwijgen over de snelheid en de interesse in deze reeks nu ineensquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:00 schreef Klea het volgende:
Als iedereen zich nou gewoon aan de regels houdt...
Zal ik dan maar bij jou beginnen? Of dit topic een schopje naar KLEUter geven?quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:01 schreef erkel het volgende:
Dit topic wordt vervuild door motortuig, ik stel een grote schoonmaak voor![]()
De lol is juist dat de stok van plaatsnaambord naar plaatsnaambord verhuisd en niet dat 1 of andere toevallige voorbijrijder op een fucking puchje die zijn eigen regels bedenkt en de stok in een meer flikkertquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:01 schreef stinkie het volgende:
[..]
dan hadden we nooit zoveel lol gehad omnog maar te zwijgen over de snelheid en de interesse in deze reeks nu ineens
dat ding is vanavond pas opgehaald, ook al ben je het met de gangvan zaken niet eens, neem tenminste de beleefdheid je even in te lezen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:03 schreef Klea het volgende:
Het is gewoon niet leuk als de locatie van de stok zo lang in het ongewisse blijft.
Wat is nu erger? Als hij een dagje even bij iemand thuis ligt, die er nota bene onderhoud aan pleegt, of een week lang worden ondergepist door honden en dronken mannen onder een plaatsnaambord?quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:03 schreef Klea het volgende:
Het is gewoon niet leuk als de locatie van de stok zo lang in het ongewisse blijft.
Zoek jij even lekker een plaatsnaambordje ergens in het pittoreske Dagestan....quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:04 schreef erkel het volgende:
[..]
De lol is juist dat de stok van plaatsnaambord naar plaatsnaambord verhuisd en niet dat 1 of andere toevallige voorbijrijder op een fucking puchje die zijn eigen regels bedenkt en de stok in een meer flikkert![]()
't zit diep he, bijna net zo diep als die stok lagquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:04 schreef erkel het volgende:
[..]
De lol is juist dat de stok van plaatsnaambord naar plaatsnaambord verhuisd en niet dat 1 of andere toevallige voorbijrijder op een fucking puchje die zijn eigen regels bedenkt en de stok in een meer flikkert![]()
Precies.quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:04 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik ben vorige maand een heel stuk omgereden naar Burgum, bleek dat de stok daar al meer dan een dag was verdwenen, en nu dit weer. De regels zijn er toch niet voor niets. Het moet wel leuk blijven.quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat is nu erger? Als hij een dagje even bij iemand thuis ligt, die er nota bene onderhoud aan pleegt, of een week lang worden ondergepist door honden en dronken mannen onder een plaatsnaambord?
Het moest ff duidelijk gemaakt worden aan een aantal personen en ik voelde me de aangewezen persoon daartoequote:Op zaterdag 8 april 2006 00:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zal ik dan maar bij jou beginnen? Of dit topic een schopje naar KLEUter geven?
Sjongejonge zeg. Blijf even lekker doorzeiken over dat gebeuren met de stok onderwater. Lig je daar nou echt al een week over wakker?
mss moet je dan tegen degene gaan jankzakken die niet meldde dat ie 'm opgehaald had? Er is hier nooit enige onzekerheid geweest over wie van ons de stok had en waar ie was.quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:07 schreef Klea het volgende:
[..]
Ik ben vorige maand een heel stuk omgereden naar Burgum, bleek dat de stok daar al meer dan een dag was verdwenen, en nu dit weer. De regels zijn er toch niet voor niets. Het moet wel leuk blijven.
Volgende keer dat je je ergens de aangewezen persoon voor voelt, spring van een hoge flat af en vraag je af of je echt de aangewezen persoon bent. Is het antwoord ja, dan mag je het postenquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:07 schreef erkel het volgende:
[..]
Het moest ff duidelijk gemaakt worden aan een aantal personen en ik voelde me de aangewezen persoon daartoe![]()
En toen ie zogenaamd in dat meer lag dan?quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:08 schreef stinkie het volgende:
[..]
mss moet je dan tegen degene gaan jankzakken die niet meldde dat ie 'm opgehaald had? Er is hier nooit enige onzekerheid geweest over wie van ons de stok had en waar ie was.
Dat punt zijn we nu toch wel voorbij?quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:13 schreef Klea het volgende:
[..]
En toen ie zogenaamd in dat meer lag dan?
Shit inhoudelijk, ach ja voor alles moet een eerste keer zijnquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:13 schreef Godlike02 het volgende:
Zullen we het allemaal weer beetje gezellig houden?![]()
Geen vangrailsen, flatgebouwen, etc
Discussie prima maar graag inhoudelijk en niet losse zeik reacties
Dank u
En ik graag hier:quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:52 schreef Alexxxxx het volgende:
In dat geval trek ik mn verzoek voor harderwijk in, en zou ik graag de stok op de volgende plek zien.
[afbeelding]
waarquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
En ik graag hier:
[afbeelding]
hier een luchtfoto van het dorpje:quote:
* noteert voor een volgende rondequote:Op zaterdag 8 april 2006 00:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
hier een luchtfoto van het dorpje:
[afbeelding]
Even voor de duidelijkheid, dat ligt halverwege de Afsluitdijk
Mja, ik ben vastbesloten ooit heen en weer over de afsluitdijk te fietsen, dus wie weet haal ik hem dan op de fiets opquote:Op zaterdag 8 april 2006 07:32 schreef hicham het volgende:
[..]
* noteert voor een volgende ronde
Dat zal die fietsertjes leren
quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
hier een luchtfoto van het dorpje:
[afbeelding]
Even voor de duidelijkheid, dat ligt halverwege de Afsluitdijk
Ja, stel je voor. Moet je weer een inburgeringscursus volgenquote:Op zaterdag 8 april 2006 08:30 schreef worldpimber het volgende:
Maah ligt slechts vier kilometer van hetFryske
vaste land.
Tegen die tijd is't al helemaal volgebouwd met lelijke hoge torenflats, en is de rust ver te zoeken.quote:
nu niet meerquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je OP vermeld nog steeds dat hij in Spijkenisse ligt.![]()
Het zou een lekker zooitje vvorden als je posts van een jaar terug nog kan wijzigen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:13 schreef Worldbeater het volgende:
Niet meer editten, leve alle onzin instellingen van Replique.. ti's de vooruitgang.
![]()
hou je bek nou. het is klaar nu.quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:42 schreef ondeugend het volgende:
Onvoorstelbaar die jankerds hier.
Ze hadden alweer dagen de tijd om de stok op te halen, maar wachten liever tot hij door TPG wordt afgeleverd aan de deur.
Ja waarheid is hard.quote:
Ja, die worden ook nog gelezen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:45 schreef SuperRembo het volgende:
Het zou een lekker zooitje vvorden als je posts van een jaar terug nog kan wijzigen.
Uithoorn zou pas maandag worden, dus wegens protesten doen we dat maar niet.quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:35 schreef webspider het volgende:
Hey, Uithoorn ... dan kan ik hem weer ophalen
Kan het kaartje BTW weer eens geupdate worden ?![]()
Naast z'n naam heeft ie zelf gedaan, dat onderin heb ik gedaanquote:Op zaterdag 8 april 2006 15:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
*en een handtekening van Pimber.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |