Hij ligt op zo'n eiland onder Rotterdam. Waar ook de z.g. Zeeuwse badplaats Rockanje isquote:Op donderdag 6 april 2006 12:35 schreef stinkie het volgende:
Maar goed dat ie niet in Zeeland ligt dan
Echt sneu dat soort dingen. Voorne-Putten is geen Zeelandquote:Op donderdag 6 april 2006 12:52 schreef barman het volgende:
[..]
Hij ligt op zo'n eiland onder Rotterdam. Waar ook de z.g. Zeeuwse badplaats Rockanje is![]()
Onderweg.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:53 schreef Brighteyes het volgende:
Wat moet ik er neerzetten dan?
Er is toch nog geen nieuwe locatie?
Lekker boeiend, ik had hem ook prima kunnen laten liggen in Oostvoorne, had 'ie over een week nog nergens geweest, huilie.....quote:Op donderdag 6 april 2006 17:39 schreef Rocksteen het volgende:
Mooi plaatsnaambord...![]()
Het gaat wel goed met de regels de laatste tijd...
Je had hem idd prima kunnen laten liggen voor iemand die de stok wel wil verplaatsen volgens de regels.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:41 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Lekker boeiend, ik had hem ook prima kunnen laten liggen in Oostvoorne, had 'ie over een week nog nergens geweest, huilie.....
quote:Op donderdag 6 april 2006 17:45 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Je had hem idd prima kunnen laten liggen voor iemand die de stok wel wil verplaatsen volgens de regels.
quote:Ik vond die grap leuk maar dit kan ik minder waarderen.
't Is een kutbrug, even ter informatie.....quote:wel een mooie brug trouwens.![]()
Och het is geen ramp natuurlijk, maar het is wel leuker als ie bij een plaatsnaambord komt te liggen zoals dit het geval was bij de vorige verplaatsingen.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:48 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ja, leuk, maar niemand wilde hem halen, dus het leek me wel aardig, omdat ik er toch in de buurt woon, gewoon richting de wat meer bewoonde wereld te brengen.
Waar 'ie ligt is gewoon duidelijk.
[..]
Lekker belangrijk, overigens staat er in de OP niets over de verplichting hem bij een "plaatsnaambord" te leggen.
Randstad? keer op keer onbewoonde plekken, daarom misschien jaquote:Op donderdag 6 april 2006 10:53 schreef Alexxxxx het volgende:
En oh wat hadden de westerlingen een grote bek toen hij in het noorden was
Waar zijn die brulapen nu gebleven? He? Zit niet te zeuren dat ie ver weg is als je 10 kilometer al te ver vind
Auto !!!!!!!!!11111111:Dquote:Op donderdag 6 april 2006 17:31 schreef Five_Horizons het volgende:
Je kunt, als je met de auto bent, de auto neerzetten bij het Esso tankstation aan het begin van de oprit naar de brug óf je rijdt secundair richting Vegé-motoren en zet daar je auto neer.
Precies, ik denk dat ik hem wel kan vindenquote:Op donderdag 6 april 2006 19:03 schreef Brighteyes het volgende:
Leuke herkenbare plek!
Het is nou niet dathij bij de 3e boerderij op de rechterzijweg in Schubbekutteveen ligt!
Dat is toch gewoon de bedoeling en leukigheid van het spelquote:Op donderdag 6 april 2006 19:25 schreef hollander172 het volgende:
Gezeik om die regels. Huilies.
Hou 'm maar weg uit midden nederland want als ik weer de kans krijg gaan we wat leuks doen.![]()
Ja en waarschijnlijk dichterbij een uitstaphalte van bus/metro dan een plaatsnaambordquote:Op donderdag 6 april 2006 19:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Precies, ik denk dat ik hem wel kan vindenvolgens de kaart is die brug dicht bij het metrostation dus dat gaat wel lukken
Wanneer komen de foto's ongeveer hier te staan?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:38 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon de bedoeling en leukigheid van het spel![]()
Maargoed.. stok is weer stukkie op pad enzo
quote:Op donderdag 6 april 2006 22:38 schreef MissHobje het volgende:
ik denk niet dat ze het zo bedoeldequote:
Wees maar niet bang, mocht ik hem weer in bezit krijgen dan komt ie op een originele leuke plaats te liggen waar je zonder apparatuur oid bij kan.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:38 schreef MissHobje het volgende:
[..]
haha ja ik ookquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:06 schreef Klea het volgende:
Ik dacht even dat Unterwehe een of andere plaatsnaam was.![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:08 schreef MissHobje het volgende:
Ik heb hem helemaal nietwas meer ook reactie op die foto's he....
![]()
![]()
Nouja![]()
schijnbaar .. terwijl ik netjes iemand gewoon ff quotequote:Op vrijdag 7 april 2006 14:09 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Dus als je zegt dat de stok weer op weg is denkt iedereen meteen dat je hem hebt?![]()
Wel lachen ja, ik dacht dat moderators wel slim waren.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:11 schreef MissHobje het volgende:
[..]
schijnbaar .. terwijl ik netjes iemand gewoon ff quote![]()
Wat een gillerik moet lachen
Naa tis meer denk ik,.. door die eerdere grap van stinkiequote:Op vrijdag 7 april 2006 14:15 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Wel lachen ja, ik dacht dat moderators wel slim waren.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |