Heb jij stinkie dan ergens iets over 1 april zien zeggen?quote:Op maandag 3 april 2006 19:43 schreef SuperRembo het volgende:
Inderdaad ge-ni-aal om een 1 april grap op 2 april uit te voeren. Lachuh
Niks tegen fietsers hé.quote:Op maandag 3 april 2006 19:45 schreef stinkie het volgende:
[..]
Je had toch zo'n geweldig ideeWaarom ben je nog niet onderweg
Of laat je het aan fi3ts3nd3_error over, die heeft toch tijd zat
Ik denk zwemmen.quote:Op maandag 3 april 2006 20:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Is kruiningergors nog per openbaar vervoer te bereiken?
Of moet ik dan lopen vanuit Oostvoorne?
http://www.kruiningergors.nl en http://www.9292ov.nlquote:Op maandag 3 april 2006 20:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Vanaf Oostvoorne (naamplaatsbord bij de Shell) is het wel te lopen, ik neem aan dat er daar wel ergens een bushalte isquote:Op maandag 3 april 2006 20:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
dit topic ga ik echt inlijstenquote:Op maandag 3 april 2006 19:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heb jij stinkie dan ergens iets over 1 april zien zeggen?
En dan nogm, zelfs al zou het wel zo zijn geweest... hoe kinderachtig moet je zijn als je niet kan toegeven dat je in een grap gestonken ben.
Schreeuwen kunnen ze idd best maar owee als ze achter het putertje weg moeten.quote:
Inderdaad, ik heb het even opgezocht via 9292ovquote:Op maandag 3 april 2006 23:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
Vanaf Oostvoorne (naamplaatsbord bij de Shell) is het wel te lopen, ik neem aan dat er daar wel ergens een bushalte is
Op mijn papieren wegenkaart staat het duidelijk net boven Briele en Oostvoorne.quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:13 schreef Trebweb het volgende:
BTW mijn TomTom kent Kruiningergors nieteens![]()
Hehe als ik de auto had, had ik m allang gaan halenquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:17 schreef barman het volgende:
[..]
Op mijn papieren wegenkaart staat het duidelijk net boven Briele en Oostvoorne.![]()
Overigens geen rede om van Amsterdam even naar Kruiningergors te gaan.
ga em dan halenquote:
ik heb geen zin om 64 km enkele reis te gaan rijdenquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:06 schreef ondeugend het volgende:
Waar zijn al die schreeuwerds met hun grote monden ?
Aaah ik weet het al ! ik zou hier ook niet meer durven te posten inderdaad....
Doenquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:16 schreef tijnnl het volgende:
na hoeveel keer mag je em weer ophalen? want hebbum een tijdje trug ook al gehad, maar tis weer best aan te rijden waar ie nu legt
Buitenland?quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik haal hem vrijdag waar die ook ligt en een grote verplaatsing (meer dan 100km) is gegarandeerd![]()
Waarom denk je dat?quote:
Nee hoor, ik hou me netjes aan de regels en hou hem binnen de landsgrenzenquote:
Mag ik je auto lenenquote:Op woensdag 5 april 2006 16:45 schreef stinkie het volgende:
Zodra die stok blablabla
moeite ervoor doen zit er ook niet in he
Misschien wil ie de alp wel even afstaan.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:18 schreef Trebweb het volgende:
[..]
Mag ik je auto lenendan ga ik m wel ff halen :p
Als het dan toch totall loss moet, dan de auto maarquote:Op woensdag 5 april 2006 20:20 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Misschien wil ie de alp wel even afstaan.![]()
Jup, N15 naar Oostvoornse meer, maar dan ipv rechts afslaan naar het Water rechtdoorgaan, krijgt het dan aan je linker handquote:Op woensdag 5 april 2006 20:30 schreef Five_Horizons het volgende:
@ Stinkie: dit is toch de ingang aan de kant van de N15?
Dan rij ik er morgenochtend wel even langs om hem naar de bewoonde wereld te brengen... (of ik rij naar de MOTquote:Op woensdag 5 april 2006 20:34 schreef stinkie het volgende:
[..]
Jup, N15 naar Oostvoornse meer, maar dan ipv rechts afslaan naar het Water rechtdoorgaan, krijgt het dan aan je linker hand
Mooi, dat scheelt mij weer wat reistijd als ik hem vrijdag verplaatsquote:Op woensdag 5 april 2006 20:36 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dan rij ik er morgenochtend wel even langs om hem naar de bewoonde wereld te brengen... (of ik rij naar de MOT)
Toch niet naar de antillen hèquote:Op woensdag 5 april 2006 14:35 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hou me netjes aan de regels en hou hem binnen de landsgrenzen
dat is buiten de landsgrenzenquote:
Just checkingquote:Op woensdag 5 april 2006 21:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat is buiten de landsgrenzen
maar nog wel binnen het koninkrijk ja
Jawel, kan ik mooi mijn cocaine bolletjes in doenquote:
Eindelijk bewegingquote:Op woensdag 5 april 2006 20:36 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dan rij ik er morgenochtend wel even langs om hem naar de bewoonde wereld te brengen... (of ik rij naar de MOT)
Lalalaquote:Op donderdag 6 april 2006 10:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Goh, in het Noorden ging het toch een stuk sneller dan nu in de randstad....
En oh wat hadden de westerlingen een grote bek toen hij in het noorden wasquote:Op donderdag 6 april 2006 10:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
LalalaThey can't hear you..
Ik vind het dus ook hoor![]()
precies, er rijden daar treinen bussen en metro's om de 10 minuten elke richting uit en nog is alles te verquote:Op donderdag 6 april 2006 10:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En oh wat hadden de westerlingen een grote bek toen hij in het noorden was
Waar zijn die brulapen nu gebleven? He? Zit niet te zeuren dat ie ver weg is als je 10 kilometer al te ver vind
pssst.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waar zijn die brulapen nu gebleven? He? Zit niet te zeuren dat ie ver weg is als je 10 kilometer al te ver vind
Zeeland is geen Randstad.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Goh, in het Noorden ging het toch een stuk sneller dan nu in de randstad....
quote:In Het grote FOK! stok door nederland spel deel 40! B.I.B.! op maandag 30 januari 2006 00:13 schreef tijnnl het volgende:
Vorige keer ging et mis in terneuzen.... ik had em naar renesse gebracht want hij was nog niet in zeeland geweest, daar issie nog opgehaald en in terneuzen beland en daar is de stok verdwenen
Hij ligt op zo'n eiland onder Rotterdam. Waar ook de z.g. Zeeuwse badplaats Rockanje isquote:Op donderdag 6 april 2006 12:35 schreef stinkie het volgende:
Maar goed dat ie niet in Zeeland ligt dan
Echt sneu dat soort dingen. Voorne-Putten is geen Zeelandquote:Op donderdag 6 april 2006 12:52 schreef barman het volgende:
[..]
Hij ligt op zo'n eiland onder Rotterdam. Waar ook de z.g. Zeeuwse badplaats Rockanje is![]()
Onderweg.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:53 schreef Brighteyes het volgende:
Wat moet ik er neerzetten dan?
Er is toch nog geen nieuwe locatie?
Lekker boeiend, ik had hem ook prima kunnen laten liggen in Oostvoorne, had 'ie over een week nog nergens geweest, huilie.....quote:Op donderdag 6 april 2006 17:39 schreef Rocksteen het volgende:
Mooi plaatsnaambord...![]()
Het gaat wel goed met de regels de laatste tijd...
Je had hem idd prima kunnen laten liggen voor iemand die de stok wel wil verplaatsen volgens de regels.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:41 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Lekker boeiend, ik had hem ook prima kunnen laten liggen in Oostvoorne, had 'ie over een week nog nergens geweest, huilie.....
quote:Op donderdag 6 april 2006 17:45 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Je had hem idd prima kunnen laten liggen voor iemand die de stok wel wil verplaatsen volgens de regels.
quote:Ik vond die grap leuk maar dit kan ik minder waarderen.
't Is een kutbrug, even ter informatie.....quote:wel een mooie brug trouwens.![]()
Och het is geen ramp natuurlijk, maar het is wel leuker als ie bij een plaatsnaambord komt te liggen zoals dit het geval was bij de vorige verplaatsingen.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:48 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ja, leuk, maar niemand wilde hem halen, dus het leek me wel aardig, omdat ik er toch in de buurt woon, gewoon richting de wat meer bewoonde wereld te brengen.
Waar 'ie ligt is gewoon duidelijk.
[..]
Lekker belangrijk, overigens staat er in de OP niets over de verplichting hem bij een "plaatsnaambord" te leggen.
Randstad? keer op keer onbewoonde plekken, daarom misschien jaquote:Op donderdag 6 april 2006 10:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Auto !!!!!!!!!11111111:Dquote:Op donderdag 6 april 2006 17:31 schreef Five_Horizons het volgende:
Je kunt, als je met de auto bent, de auto neerzetten bij het Esso tankstation aan het begin van de oprit naar de brug óf je rijdt secundair richting Vegé-motoren en zet daar je auto neer.
Precies, ik denk dat ik hem wel kan vindenquote:Op donderdag 6 april 2006 19:03 schreef Brighteyes het volgende:
Leuke herkenbare plek!
Het is nou niet dathij bij de 3e boerderij op de rechterzijweg in Schubbekutteveen ligt!
Dat is toch gewoon de bedoeling en leukigheid van het spelquote:Op donderdag 6 april 2006 19:25 schreef hollander172 het volgende:
Gezeik om die regels. Huilies.
Hou 'm maar weg uit midden nederland want als ik weer de kans krijg gaan we wat leuks doen.![]()
Ja en waarschijnlijk dichterbij een uitstaphalte van bus/metro dan een plaatsnaambordquote:Op donderdag 6 april 2006 19:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Precies, ik denk dat ik hem wel kan vindenvolgens de kaart is die brug dicht bij het metrostation dus dat gaat wel lukken
Wanneer komen de foto's ongeveer hier te staan?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:38 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon de bedoeling en leukigheid van het spel![]()
Maargoed.. stok is weer stukkie op pad enzo
quote:Op donderdag 6 april 2006 22:38 schreef MissHobje het volgende:
ik denk niet dat ze het zo bedoeldequote:
Wees maar niet bang, mocht ik hem weer in bezit krijgen dan komt ie op een originele leuke plaats te liggen waar je zonder apparatuur oid bij kan.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:38 schreef MissHobje het volgende:
[..]
haha ja ik ookquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:06 schreef Klea het volgende:
Ik dacht even dat Unterwehe een of andere plaatsnaam was.![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:08 schreef MissHobje het volgende:
Ik heb hem helemaal nietwas meer ook reactie op die foto's he....
![]()
![]()
Nouja![]()
schijnbaar .. terwijl ik netjes iemand gewoon ff quotequote:Op vrijdag 7 april 2006 14:09 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Dus als je zegt dat de stok weer op weg is denkt iedereen meteen dat je hem hebt?![]()
Wel lachen ja, ik dacht dat moderators wel slim waren.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:11 schreef MissHobje het volgende:
[..]
schijnbaar .. terwijl ik netjes iemand gewoon ff quote![]()
Wat een gillerik moet lachen
Naa tis meer denk ik,.. door die eerdere grap van stinkiequote:Op vrijdag 7 april 2006 14:15 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Wel lachen ja, ik dacht dat moderators wel slim waren.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |