Buitenland?quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik haal hem vrijdag waar die ook ligt en een grote verplaatsing (meer dan 100km) is gegarandeerd![]()
Waarom denk je dat?quote:
Nee hoor, ik hou me netjes aan de regels en hou hem binnen de landsgrenzenquote:
Mag ik je auto lenenquote:Op woensdag 5 april 2006 16:45 schreef stinkie het volgende:
Zodra die stok blablabla
moeite ervoor doen zit er ook niet in he
Misschien wil ie de alp wel even afstaan.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:18 schreef Trebweb het volgende:
[..]
Mag ik je auto lenendan ga ik m wel ff halen :p
Als het dan toch totall loss moet, dan de auto maarquote:Op woensdag 5 april 2006 20:20 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Misschien wil ie de alp wel even afstaan.![]()
Jup, N15 naar Oostvoornse meer, maar dan ipv rechts afslaan naar het Water rechtdoorgaan, krijgt het dan aan je linker handquote:Op woensdag 5 april 2006 20:30 schreef Five_Horizons het volgende:
@ Stinkie: dit is toch de ingang aan de kant van de N15?
Dan rij ik er morgenochtend wel even langs om hem naar de bewoonde wereld te brengen... (of ik rij naar de MOTquote:Op woensdag 5 april 2006 20:34 schreef stinkie het volgende:
[..]
Jup, N15 naar Oostvoornse meer, maar dan ipv rechts afslaan naar het Water rechtdoorgaan, krijgt het dan aan je linker hand
Mooi, dat scheelt mij weer wat reistijd als ik hem vrijdag verplaatsquote:Op woensdag 5 april 2006 20:36 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dan rij ik er morgenochtend wel even langs om hem naar de bewoonde wereld te brengen... (of ik rij naar de MOT)
Toch niet naar de antillen hèquote:Op woensdag 5 april 2006 14:35 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hou me netjes aan de regels en hou hem binnen de landsgrenzen
dat is buiten de landsgrenzenquote:
Just checkingquote:Op woensdag 5 april 2006 21:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat is buiten de landsgrenzen
maar nog wel binnen het koninkrijk ja
Jawel, kan ik mooi mijn cocaine bolletjes in doenquote:
Eindelijk bewegingquote:Op woensdag 5 april 2006 20:36 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dan rij ik er morgenochtend wel even langs om hem naar de bewoonde wereld te brengen... (of ik rij naar de MOT)
Lalalaquote:Op donderdag 6 april 2006 10:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Goh, in het Noorden ging het toch een stuk sneller dan nu in de randstad....
En oh wat hadden de westerlingen een grote bek toen hij in het noorden wasquote:Op donderdag 6 april 2006 10:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
LalalaThey can't hear you..
Ik vind het dus ook hoor![]()
precies, er rijden daar treinen bussen en metro's om de 10 minuten elke richting uit en nog is alles te verquote:Op donderdag 6 april 2006 10:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En oh wat hadden de westerlingen een grote bek toen hij in het noorden was
Waar zijn die brulapen nu gebleven? He? Zit niet te zeuren dat ie ver weg is als je 10 kilometer al te ver vind
pssst.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En oh wat hadden de westerlingen een grote bek toen hij in het noorden was
Waar zijn die brulapen nu gebleven? He? Zit niet te zeuren dat ie ver weg is als je 10 kilometer al te ver vind
Zeeland is geen Randstad.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Goh, in het Noorden ging het toch een stuk sneller dan nu in de randstad....
quote:In Het grote FOK! stok door nederland spel deel 40! B.I.B.! op maandag 30 januari 2006 00:13 schreef tijnnl het volgende:
Vorige keer ging et mis in terneuzen.... ik had em naar renesse gebracht want hij was nog niet in zeeland geweest, daar issie nog opgehaald en in terneuzen beland en daar is de stok verdwenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |