Heb jij stinkie dan ergens iets over 1 april zien zeggen?quote:Op maandag 3 april 2006 19:43 schreef SuperRembo het volgende:
Inderdaad ge-ni-aal om een 1 april grap op 2 april uit te voeren. Lachuh
Niks tegen fietsers hé.quote:Op maandag 3 april 2006 19:45 schreef stinkie het volgende:
[..]
Je had toch zo'n geweldig ideeWaarom ben je nog niet onderweg
Of laat je het aan fi3ts3nd3_error over, die heeft toch tijd zat
Ik denk zwemmen.quote:Op maandag 3 april 2006 20:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Is kruiningergors nog per openbaar vervoer te bereiken?
Of moet ik dan lopen vanuit Oostvoorne?
http://www.kruiningergors.nl en http://www.9292ov.nlquote:Op maandag 3 april 2006 20:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Vanaf Oostvoorne (naamplaatsbord bij de Shell) is het wel te lopen, ik neem aan dat er daar wel ergens een bushalte isquote:Op maandag 3 april 2006 20:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
dit topic ga ik echt inlijstenquote:Op maandag 3 april 2006 19:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heb jij stinkie dan ergens iets over 1 april zien zeggen?
En dan nogm, zelfs al zou het wel zo zijn geweest... hoe kinderachtig moet je zijn als je niet kan toegeven dat je in een grap gestonken ben.
Schreeuwen kunnen ze idd best maar owee als ze achter het putertje weg moeten.quote:
Inderdaad, ik heb het even opgezocht via 9292ovquote:Op maandag 3 april 2006 23:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
Vanaf Oostvoorne (naamplaatsbord bij de Shell) is het wel te lopen, ik neem aan dat er daar wel ergens een bushalte is
Op mijn papieren wegenkaart staat het duidelijk net boven Briele en Oostvoorne.quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:13 schreef Trebweb het volgende:
BTW mijn TomTom kent Kruiningergors nieteens![]()
Hehe als ik de auto had, had ik m allang gaan halenquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:17 schreef barman het volgende:
[..]
Op mijn papieren wegenkaart staat het duidelijk net boven Briele en Oostvoorne.![]()
Overigens geen rede om van Amsterdam even naar Kruiningergors te gaan.
ga em dan halenquote:
ik heb geen zin om 64 km enkele reis te gaan rijdenquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:06 schreef ondeugend het volgende:
Waar zijn al die schreeuwerds met hun grote monden ?
Aaah ik weet het al ! ik zou hier ook niet meer durven te posten inderdaad....
Doenquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:16 schreef tijnnl het volgende:
na hoeveel keer mag je em weer ophalen? want hebbum een tijdje trug ook al gehad, maar tis weer best aan te rijden waar ie nu legt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |