Ik draag wel vaker petjes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worldbeater has beat you@30 minutes.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:21 schreef Repeat het volgende:
kut
ik wilde net weggaan, maar goed dat ik dit nog lees.![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:18 schreef Worldbeater het volgende:
OK, de Hoogvlietse hooligans gaan zich er mee bemoeien.![]()
[afbeelding]
![]()
Morgen reist de Fok! stok weer verder.![]()
De stok maakt heel wat meequote:Op vrijdag 7 april 2006 20:18 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
![]()
OMGquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:18 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
![]()
Ja, dat is de bedoeling ook beste Hollanderquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:32 schreef hollander172 het volgende:![]()
![]()
Zo kunnen we nog wel even doorgaan, MC Kansloos leden in alle streken van NL.![]()
Een van die laatste 2.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:08 schreef Worldbeater het volgende:
OK, polletje, zondag hier in de buurt (Zuid Holland), maandagochtend in Uithoorn (Noord Holland) of maandagmiddag in Harderwijk om een Dolfijn heen ofzo.![]()
Hij is al een keerof 6 in NH geweest, je hebt je bus gemistquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:05 schreef DaMart het volgende:
Oh leuk, de stok gaat nog steeds rond....
Hij mag wel richting Haarlem of Zandvoort komen nu hoor!
quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:31 schreef barman het volgende:
Gelukkig! Miss Hobje heeft hem niet unter het bordje Wehe gelegd
[afbeelding]
Hij lig om de nek van Hoogvlieter Worldbeater
Omdat hij onderweg isquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:20 schreef YggY het volgende:
*zucht*...en weer mis ik de plaatsnaambordjes :S
Ga je moeder lastigvallenquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:50 schreef erkel het volgende:
Ik hoop dat meneer Worldbeater de regels wel kent en dan de stok niet weer door een 'geniaal' idee ergens beland, waar die eigenlijk niet zou horen te liggen en dat iedereen weer juicht: 'wow Worldbeater wat een geweldig geniaal idee, je bent mijn held' of 'hihih sjonge jonge is het een grap of ligt ie daar echt...hihih ik hou het niet meer..oh oh oh wat grappig'![]()
Dus graag bij een plaatsnaambord, dank u![]()
boefuckinghoequote:Op vrijdag 7 april 2006 23:50 schreef erkel het volgende:
Ik hoop dat meneer Worldbeater de regels wel kent en dan de stok niet weer door een 'geniaal' idee ergens beland, waar die eigenlijk niet zou horen te liggen en dat iedereen weer juicht: 'wow Worldbeater wat een geweldig geniaal idee, je bent mijn held' of 'hihih sjonge jonge is het een grap of ligt ie daar echt...hihih ik hou het niet meer..oh oh oh wat grappig'![]()
Dus graag bij een plaatsnaambord, dank u![]()
Neequote:Op vrijdag 7 april 2006 23:57 schreef erkel het volgende:
[..]
Ga maar fijn in het motortopic/subforum (of wat dan ook) spelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |