Voor de mensen die de eerdere trackmania spellen niet kennen: Het is een enorm over the top variant op het oude 4d stunts. Een arcade racer waarmee je de meest belachelijke banen kan bouwen en over kan racen.quote:TM NATIONS VEROVERT DE WERELD!
Exclusief op TM-radio, werd het grote nieuws onthuld dat Nadeo een partnerschap heeft aangegaan met het grootste gaming competitie orgaan in de wereld (ESWC). Speciaal voor de 2006 editie zal Nadeo een unieke versie van hun TrackMania spel crëren genaamd TrackMania: Nations. Dit spel zal enkele specifieke gameplay modes zoals een speciale team mode en de world 1vs1 modus bevatten die gebruikt zal worden om het spel in z'n officiële hoedanigheid te spelen en zo mee te dingen.
Het spel bevat 1 omgeving (stadium) met een nieuwe gameplay en racewagens en natuurlijk ook unieke bouwblokken. Dit spel is dus geen uitbreiding of vervolg op TrackMania Original of Sunrise maar bestaat naast deze twee games als een soort van Nadeo paradepaardje dat klaar is om de wereld te veroveren en niet-ingewijden te laten kennis maken met de TrackMania spirit. Bovendien zal het spel volledig gratis zijn maar het zal wel sponsoring content bevatten.
TrackMania is dus ook meteen als officiële dicipline aangenomen door de ESWC, welke een kleine duizend kampioenen van meer dan 50 landen zal laten strijden in het grootste wereldkampioenschap voor online games. TrackMan staat samen naast andere games zoals quake4 en counterstrike CS!
Ga hem gelijk even op de server zettenquote:Op donderdag 6 april 2006 20:40 schreef Tackleberry het volgende:
Kijk, dat wordt een interessante OP op deze manier!
Herhaling dienstmededeling: Tackle.Three v3 is klaar...
Dat is eigenlijk moeilijk uit te leggen. Dat was vroeger overigens exact hetzelfde bij Stunts (of 4D Sportdriving). Door het spel simpel en toegankelijk te houden (idiote tracks daargelaten) zorg je ervoor dat een breed publiek het kan spelen. Easy to learn, pretty hard to master.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:43 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Wel cool spel maar na een week of 3 /4 spelen had ik t toch wel gezien...
Ik zie dat jullie er nog helemaal voor gaan... Leg eens uit hoe komt dat... Vanwaar die 'drive'om door te gaan
Dat is nog eens snelle service.quote:
Jaquote:Op donderdag 6 april 2006 20:47 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Dat is nog eens snelle service.
De volgorde op deze pagina is de volgorde zoals de tracks in het spel voorbij komen?
Die loopingquote:
Zowel wiki als OP aangepast.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:02 schreef Rocksteen het volgende:
[afbeelding]
En natuurlijk zit ik ook bij het Fok! team![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 17:48 schreef Fir3fly het volgende:
Zou mijn tweede track nog één kans kunnen krijgen op de server? Ik heb hem helemaal aangepast, en nu valt er niets meer te klagen
Dat zei Draakje dus ook al. Ik vond 't zelf wel fijn werken maar als ik deze opmerking nog vaker krijg haal ik d'r wel 1 of 2 uit.quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:07 schreef Jordy-B het volgende:
Hij's tof, koekie...
Alleen die remmende turbo's zijn 'n beetje twijfelachtig... Als je aan het begin van die reeks een foutje maakt, kan je dat nauwelijks meer goed maken. Terwijl dat zonder remmende turbo's gewoon een kwestie van wat minder bijremmen is.
Maar da's ook 'n beetje 'n kwestie van smaak, denk ik.
Correct. Waarschijnlijk ook de reden dat Sixtyniner niet zo hoog scoorde eerst, ivm de laatste loop. Want online krijg ik wel goede reacties. Met je zelfgekozen camerastand is 'ie goed te doen btw? Want zo ben ik 'm gewend door Julie and Candy 1, maar ik kan me voorstellen dat sommigen camstand 3 liever hebben daar...quote:Nog 'n terzijde: Het is niet onwaarschijnlijk dat je lage scores krijgt van de 'wat een kutbaan'-newbies, vanwege die corkscrew vlak na de wallride. Maar daar doe je niets aan.
ik kan een paar dagen niet spelen. nou das niet zo moeilijk te raden wat er met mijn 500e plaats in het wereldklassement gebeurtquote:Op vrijdag 7 april 2006 01:13 schreef Henkmanz het volgende:
tvp
Morgen maar ff mn score omhoog werken, heb alweer een dag niet gespeeld..
Klopte niet helemaal kree...quote:Op donderdag 6 april 2006 21:47 schreef kree het volgende:
OP kan trouwens een beetje ingekort worden door bij [Fok!] dedicated linux serverinfo, alleen de volgende url te zetten
[Fok!] dedicated linux serverinfohttp://145.53.67.246/~nations/stats/
Inmiddels staat daar een index pagina met links naar de andere paginas van de server
Ik weet het: Lullig voor de mensen die 'v2' eerst hebt gespeeld en dus vol overgave 'slechts één baan' opzij gaan...quote:
http://www.tm-forum.comquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:59 schreef Oldbie het volgende:
Is zelf een server opzetten een beetje te doen?
Ik heb in mijn verslaving nu een heel aantal collega's enthousiast gemaakt en de Fok server is gewoon te druk om daar op te kunnen. Nu willen wij een eigen, prive, server zodat wij lekker tegen elkaar kunnen racen.
Kan iemand mij een beetje op weg helpen?
Alstublieft, dank u wel
Zal er even naar kijken..quote:Op vrijdag 7 april 2006 02:16 schreef Evil_Koekje het volgende:
edit: Kree, ik kwam dit tegen in de chatlog
"[03/02,21:56:22] [server--admin] Kunnen jullie allemaal de /vote optie gebruiken om een cijfer aan de tracks te geven, dat helpt mij kiezen welke tracks van de server moeten
[03/02,21:56:41] [server--admin] je moet trouwens een cijfer geven tussen de 1 en 20 dus bv. /vote 12"
Is het niet handig om zoiets in 't oranje d'r in te plempen in plaats van de grijze text die d'r nu in staat? Want d'r zijn nog heel veel mensen waarbij 't voten niet goed gaat, of die 't gewoon niet doorhebben.
Klopt, zal ze even aan de index pagina toevoegen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:54 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Klopte niet helemaal kree...
Deze twee links staan NIET op bovenstaande pagina...info over server speler & tracks Uitgebreide serverinfo
Wat moet je met puntenquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:46 schreef Henkmanz het volgende:
Als ik het goed begrijp is:
- Xenonserver#1 down;
- Only Boost ladder beveiligd;
- De fok-server voor beginners (qua punten).
Waar de fok moet ik nou naartoe voor punten
De Only Boost server zit vaak vol, maar hij is niet beveiligd hoorquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:46 schreef Henkmanz het volgende:
Als ik het goed begrijp is:
- Xenonserver#1 down;
- Only Boost ladder beveiligd;
- De fok-server voor beginners (qua punten).
Waar de fok moet ik nou naartoe voor punten
Dankjewelquote:Op donderdag 6 april 2006 22:26 schreef JumperJack het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FIREFLYHHHHHHH
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoe doe je dat toch. stuur je heel weinig in het algemeen, geef je alleen tikjes op de cursor ofzo, of geef je in de lucht altijd een tikje op de rem, enne, slip je eigenlijk wel door de bochten??? want dat doe ik namelijk wel![]()
neej serieus. jij bent echt goed... 2x een trackrecord verbroken op één baan in één ronde, nou dat is pas klasse![]()
dacht ik bij een andere baan. ff denken... degene die na de track van spoook komt... het record had gereden. had mijn PR namelijk al met 2.5 seconden verbeterd, ben ik nog anderhalve sec langzamer dan het trackrecord...quote:
op die track van spoook heeft kadaver jouw record trouwens weggereden hèquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Mijn tactiek is gewoon zo weinig mogelijk sturen en zoveel mogelijk snelheid in de bochten te hebben. En slippen door een bocht kan soms sneller zijn, maar niet altijd.
alleen de spectator. maar ik heb dus op die boost server gezeten, en dat is echt helemaal nietsquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De Only Boost server zit vaak vol, maar hij is niet beveiligd hoor
Poule A:quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:09 schreef Stuiterbal.nl het volgende:
Doet iemand van julie mee aan de ESWC qualifier?
Ik vind de boost-server juist best fijn. Makkelijke tracks, en ik finish meestal wel in de top-12, wat vaak genoeg is voor >60 puntenquote:
Vanmiddag moest ik anders een password invoerenquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De Only Boost server zit vaak vol, maar hij is niet beveiligd hoor
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:08 schreef JumperJack het volgende:
ach firefly...
lolquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.Ik zal dat record waarschijnlijk nooit weer verbreken, ik ben sinds ik dat oude record reed er bijna niet meer in de buurt van geweest
Hmm, in solo heb ik daar ook wel eens een seconde sneller gereden, maar ik denk niet dat me dat nog een keer lukt...quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:28 schreef JumperJack het volgende:
[..]
lol![]()
en ik had ook echt BIJNA je record op thunderbolt te pakkenmaar die blijft nog wel eventjes van jouw. (0.91 sec langzamer) maar ik kan met gemak nog een halve seconde sneller, dus een hele is toch niet zo moeilijk
![]()
De systeembeheerder zal mij ritueel slachten. Wij mogen niets, maar dan ook niets, installeren zonder zijn toestemming en hij haat spelletjes.... Ik wil thuis een server opzetten.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:01 schreef Jordy-B het volgende:
Kan je niet gewoon over het netwerk spelen, dan?
Thanks. Ik ga een poging wagen. De tutorial van Blahitis erbij en het moet lukkenquote:
'k had hem in 36.35 bij de tweede poging (de eerste was 38.14...)quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:25 schreef Fir3fly het volgende:
Zou iemand mijn nieuwe track willen testen? Ik denk niet dat hij serverwaardig is, maar goed
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=120539#auto
Zoals?quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:45 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
'k had hem in 36.35 bij de tweede poging (de eerste was 38.14...)
Je zou wel kunnen zeggen dat er nog één en ander aan mankeert.
Damn you! Heb je me weer ingehaaldquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:19 schreef Fir3fly het volgende:
Volgens mij is het nu eindelijk gelukt met die sig () :
[afbeelding]
Klopt, maar ik sta toch ook niet in het lijstje van Fok! team members?quote:Op zaterdag 8 april 2006 05:45 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Die tK he, die staat er ook bij maar volgens mij rijdt hij niet voor Fok!![]()
Klopt, helemaal over het hoofd gezienquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:50 schreef Jordy-B het volgende:
Zoals denken dat mensen de moeilijke weg naar beneden nemen als er ook een véél makkelijkere weg aanwezig is...
Gave baan!quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:33 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb eindelijk een track afgemaakt waar ik al een paar weken geleden mee begonnen was
Ik zelf vind hem best leuk om te rijden, maar dat zegt niets
Deze dus
Haha eindelijkquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:19 schreef Fir3fly het volgende:
Volgens mij is het nu eindelijk gelukt met die sig () :
Top, dank jequote:Op zaterdag 8 april 2006 17:29 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Haha eindelijk![]()
Ik heb je sig ook ff in de OP gezet
Zoals ik al zei, en ja ik heb ook Versatel...quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:18 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik kan niet inloggen.Er staat dat ik niet connected ben to internet, maar dat is wel zo.
Daarvoor moet je de mediatracker gebruiken. Raadpleeg hiervoor even de handleiding in de installatiemap.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:52 schreef dennistd het volgende:
ik heb een vraagje: hoe kun je in de editor de camerastand veranderen, dus dat je bij bijvoorbeeld een looping naar stand 3 (num 3) gaat?
[afbeelding]
Klopt, ik krijg ook geen punten als ik via lan op de server inlog.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:59 schreef Oldbie het volgende:
Ik zit bij planet en ik heb al sinds gistermiddag problemen om in te loggen bij servers. Krijg steeds een 10060 of 10061 error.
Mooi kut is dat.....
Meest belachelijke: ik heb tegenwoordig een server draaien voor mijn collega's. Zij kunnen prima inloggen.....IK NIET
Ja, ik kan via LAN meedoen, ik zie ze wel.....punten, ho maar.....
Hoe heb jij voorelkaar dat er trackrecords worden bijgehouden? Dat zit niet standaard in de dedicated server of wel? Ik heb trouwens wel dedicated windowsquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:30 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt, ik krijg ook geen punten als ik via lan op de server inlog.
Gelukkig boeien die punten mij helemaal niks
FAST installeren http://fastserver.fa.funpic.de/old/quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:37 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Hoe heb jij voorelkaar dat er trackrecords worden bijgehouden? Dat zit niet standaard in de dedicated server of wel? Ik heb trouwens wel dedicated windows
Totaal geen ervaring mee maar het is gelukt een server op te zetten....waarom zou dit niet lukken?quote:Op zondag 9 april 2006 11:39 schreef GeilSpookje het volgende:
[..]
FAST installeren http://fastserver.fa.funpic.de/old/
Je moet wel apache,php en mysql hebben draaien. Verder is t niet zo lastig
Ik moet een password invoeren als ik hem wil spelen?quote:Op zondag 9 april 2006 14:25 schreef -tK- het volgende:
woei ook een track gemaakt
Niet te snel opgeven want als ie snel lukt geeft het een goed gevoel
Wat een vreselijke kutklusquote:Op zondag 9 april 2006 11:39 schreef GeilSpookje het volgende:
[..]
FAST installeren http://fastserver.fa.funpic.de/old/
Je moet wel apache,php en mysql hebben draaien. Verder is t niet zo lastig
Niet met de editor openen, je moet kijken bij singleplayer en dan op 'all challenges' oid klikkenquote:Op zondag 9 april 2006 18:54 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik moet een password invoeren als ik hem wil spelen?![]()
Klopt![]()
Alright ga ik dat ff doen, tnkxquote:Op zondag 9 april 2006 18:59 schreef e-wok het volgende:
[..]
Niet met de editor openen, je moet kijken bij singleplayer en dan op 'all challenges' oid klikken
Verbind met internet en zoek naar server "[Fok!]Dedicated Linux"quote:Op zondag 9 april 2006 19:08 schreef maniack28 het volgende:
Ik ben hem aan het downloaden, hoe kan ik straks met de Fok!kers meeracenDat lijkt me wel leuk namelijk
![]()
nou, ik was dus 3 dagen weg, en ik heb ook Tele2 compleet. wat voor crap is dit nouquote:Op zaterdag 8 april 2006 21:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zelfde probleem hier... heb ook Versatel euh.. Tele2
Bij die nieuwe baan 180 nog wat kan je ook flink afsnijden.quote:Op maandag 10 april 2006 00:04 schreef Jordy-B het volgende:
'k heb zojuist twee baanrecords verbroken doordat ik zwaar kon afsnijden... Om ervoor te zorgen dat de makers deze even gaan aanpassen, vertel ik ook even hoe:
Palm Stadium: Er zit geen checkpoint in het stuk tussen de checkpoint vlak na de corkscrew, en de finish. Na de corkscrew kan je dus gewoon omkeren en over het gras naar de finish rijden. Scheelt genoeg tijd voor het baanrecord.
Remember Indy (ZiggyZiggyZiggy): Bij de bocht waarvoor je moet remmen (omdat je er anders overheen vliegt), kan je over het gebouw aan de linkerkant springen, waarna je weer op de weg belandt. Je snijdt zo een heel stuk af (dik 2.5 seconden)... Hoewel je weinig snelheid hebt, heb je genoeg tijd gewonnen om het baanrecord te breken.
Dus baanmaakmensen, doe d'r wat aan.
Jah ik heb idd een aantal van die tracks gespeeld al, best oke sommige..quote:Op zondag 9 april 2006 15:59 schreef e-wok het volgende:
Leuke baan tk, technisch en pittig. Ik zit nu op brons, maar ga later wel verder proberen. Heb a 3 seconden onder mn tijd gezeten, maar crash steeds op het eind.
Waarvoor zijn die witte dildo's?
Oh ja, misschien moet je de tracks van Julle eens proberen:
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=tracksearch&mode=1&id=2825
quote:Op maandag 10 april 2006 09:15 schreef GeilSpookje het volgende:
Ook 2 nieuwe tracks:
Ik test wel ff nu...quote:Op maandag 10 april 2006 09:56 schreef Tackleberry het volgende:
Heb je nu WEL met de mediatracker gewerkt? Anders kun je ze meteen gaan updaten...
quote:
ik snapte eerst geen reet van dat hele mediatracker, heb het eindelijk door en pas het ook toe nu... Heb overigens nog nooit iemand horen klagen maar het maakt het wel makkelijker. Dus vanaf heden zal ik gebruik maken van MTquote:Op maandag 10 april 2006 09:56 schreef Tackleberry het volgende:
Heb je nu WEL met de mediatracker gewerkt? Anders kun je ze meteen gaan updaten...
Vette track! Hij is makkelijker dan je vorige baan, maar om eerlijk te zijn ook leuker. Ik kwam bij je author tijd in de buurt, heb je een award gegevenquote:
Was net klaar met posten tot ik je reply zag. Je moet inschatten hoeveel tijd er ongeveer nodig is voor het camerastandpunt. Zo heb je voor een looping aan ongeveer 4 seconden genoeg, daarna springt ie vanzelf terug. Ik was eerst ook in de war door commentaren van anderen, maar de bedoeling is dat je camerstandpunt op een gegeven moment gewoon ophoud.quote:Op maandag 10 april 2006 11:19 schreef GeilSpookje het volgende:
gelijk een vraag, het lukt me wel om Race camera toe te passen, maar als ik een custom camview wil doen lukt me dat niet, de camera gaat dan draaien terwijl ik hem op dezelfde angle wil hebben.. Bijv zoals blackvelvet (geloof ik) dat cam van bovenaf gericht gaat...
Hehe thanksquote:Op maandag 10 april 2006 11:37 schreef e-wok het volgende:
[..]
Vette track! Hij is makkelijker dan je vorige baan, maar om eerlijk te zijn ook leuker. Ik kwam bij je author tijd in de buurt, heb je een award gegeven![]()
Missschien kun je Julle wat awards geven, dan komen de mensen vanzelf bij je kijken. Of je spamt wat in het forum (http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=forumshow&id=6#auto)
44.28 geloof ik, iets in die richthing in ieder geval. Als je validate moet je eigenlijk je replay bewaren, en ook op tmx zetten. Dan stijgt je worldrecord rating, waardoor er misschien meer mensen ff kijken. Die julle heeft idd erg veel tracks, ik heb er iets van 2 geprobeerd.quote:Op maandag 10 april 2006 11:49 schreef -tK- het volgende:
ik heb geen flauw idee wat mn author tijd is![]()
Volgens mij heb ik geen negatief commentaar gehoord, dus zou deze op de server kunnen kree?quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:33 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb eindelijk een track afgemaakt waar ik al een paar weken geleden mee begonnen was
Ik zelf vind hem best leuk om te rijden, maar dat zegt niets
Deze dus
Zou deze er dan ook op mogen? Want ik heb tot nu toe nog maar 2 reacties gehad dus dat schiet niet echt op.. Maar dan zien we 't op de server wel aan 't cijfer.quote:Op maandag 10 april 2006 16:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik geen negatief commentaar gehoord, dus zou deze op de server kunnen kree?
Ik stem voor, toffe track is ditquote:Op maandag 10 april 2006 16:57 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Zou deze er dan ook op mogen? Want ik heb tot nu toe nog maar 2 reacties gehad dus dat schiet niet echt op.. Maar dan zien we 't op de server wel aan 't cijfer.
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=114465#auto
Je krijg een aantal punten aan de hand van hoeveel je boven de baantijden van de maker zit.quote:Op maandag 10 april 2006 16:16 schreef JumperJack het volgende:
wat stellen hier de player rankings en awards eigenlijk voor???![]()
krijg je een award voor elke eerste plaats ofzoen die score is dat het totale aantal behaalde punten op de server
![]()
Tracks door Fokkers:quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:19 schreef Evil_Koekje het volgende:
Dat is trouwens ook wel leuk, de URL's van de mensen die op exchange een account hebben in de OP toevoegen?)
Als die knoppen om de camera te wisselen op een makkelijke plaats zaten zou ik het met je eens zijn, maar omdat ik met m'n rechterhand op de pijltjestoetsen zit, kan ik niet gemakkelijk handmatig de camera wisselen... Daarom heb ik liever dat er een keer te veel wordt gewisseld (hoewel ik in car gemakkelijker vind bij wallrides) dan te weinig...quote:Op maandag 10 april 2006 20:04 schreef Fittslickare het volgende:
Ik vind niet dat je bij een wallride de camera op in car moet zetten. Zat mensen vinden het prettiger om deze met camera 1 of 2 te rijden
Shortcut is er uit gesloopt en ik heb hem opnieuw gemaild.quote:Op maandag 10 april 2006 00:04 schreef Jordy-B het volgende:
Remember Indy (ZiggyZiggyZiggy): Bij de bocht waarvoor je moet remmen (omdat je er anders overheen vliegt), kan je over het gebouw aan de linkerkant springen, waarna je weer op de weg belandt. Je snijdt zo een heel stuk af (dik 2.5 seconden)... Hoewel je weinig snelheid hebt, heb je genoeg tijd gewonnen om het baanrecord te breken.
je linkje lijkt 't niet te doen... tenminste... geeft niet echt het gewenste resultaat...quote:Op maandag 10 april 2006 21:40 schreef e-wok het volgende:
[afbeelding]
KLIKKERDEKLIK
kleine kanttekening:
er zitten geen witte dildo's in, sorry
Heb jij geen pink?quote:Op maandag 10 april 2006 21:23 schreef Tackleberry het volgende:
Als die knoppen om de camera te wisselen op een makkelijke plaats zaten zou ik het met je eens zijn, maar omdat ik met m'n rechterhand op de pijltjestoetsen zit, kan ik niet gemakkelijk handmatig de camera wisselen...
Da's de admin... En die kan het vast waarderen, dus tot over een weekje...quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:40 schreef Henkmanz het volgende:
Ik weet niet of [FOK]Martijn ook in dit topic zit; maar ik heb je net fokking mooi in de laatste seconde van het podium gestoot xD
Ik heb gisteravond een track record gereden ZONDER die te gebruiken cut pipo!quote:Op maandag 10 april 2006 22:40 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Shortcut is er uit gesloopt en ik heb hem opnieuw gemaild.
Jawel, maar met je pink camera wisselen is verre van comfortabel zal ik maar zeggen...quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:21 schreef Jordy-B het volgende:
Heb jij geen pink?
Herstel, hij heeft in totaal 37 seconden mogen genieten van zijn recordje...quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:00 schreef Tackleberry het volgende:
JumperJack heeft in totaal een halve seconde van zijn record op Tackle.three v3 mogen genieten...![]()
Lol, check die rating... 5000 ofzoquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:06 schreef Tackleberry het volgende:
Zullen we afspreken dat deze track nooit op de server komt? Mooi...
quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:06 schreef Tackleberry het volgende:
Zullen we afspreken dat deze track nooit op de server komt? Mooi...
het is echt oneerlijkquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:07 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Herstel, hij heeft in totaal 37 seconden mogen genieten van zijn recordje...
1. fok_tackleberry || 00:00:56.67 || 2006/04/10 22:01:37
2. jumperjack || +0.76 || 2006/04/10 22:02:14
Volgens mij was het zelfs helemaal aan het einde van de 'sessie' ook nog? Want als ik het me goed herinner kwam ik over de finish en bijna tegelijk was de sessie afgelopen... Volgens mij had ik geen tiende van een seconde langzamer moeten zijn... Op het moment dat ik zag dat ik een record reed EN dat de sessie was afgelopen, twijfelde ik eerst of deze wel meegenomen zou worden...quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:53 schreef JumperJack het volgende:
het is echt oneerlijktoen ik was gefinished stond er dat ik het record had verbroken met ruim een halve seconde, ikke echt een gat in de lucht springen (YES YES YES. HET TWEEDE TRACKRECORD OP MIJN NAAM!!!!!!!!!!!) (zo ging het ongeveer hier
) even later: tackleberry drove a new record: -0.76
echt niet normaal
![]()
![]()
Heb het al een aantal keer meegemaakt.. als je het eerste deel perfekt rijdt vlieg je daar tegen het dak aan jaquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:33 schreef Tackleberry het volgende:
Voor de fanatiekelingen op Tackle.three v3: Het is mogelijk om in die grote jump het 'dak' te raken, het is me tot op heden één keer gelukt... En ja dat is frustrerend... Helemaal als je inclusief rand en doorglijden nog steeds sneller bent dan je snelste tijd op dat moment
(die tijd was achteraf gezien niet goed, maar op dat moment weet je niet beter)
Persbericht kan er uit, screenshot kan er uit, Door de problemen met de server door de gigantische p... stukje kan er uit, Dan is 'ie wel netjes. Misschien ff een mooi headertje met 't TM en fok logo oid. WIl ik eventueel wel doen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:24 schreef RedFever007 het volgende:
Alleen zoals al eerder gezegt door iemand anders, wordt de OP niet een beetje te groot?
Je vergeet de signatures...quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:51 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Persbericht kan er uit, screenshot kan er uit, Door de problemen met de server door de gigantische p... stukje kan er uit, Dan is 'ie wel netjes. Misschien ff een mooi headertje met 't TM en fok logo oid. WIl ik eventueel wel doen.
Ja ik twijfelde een beetje, op zich is 't wel leuk om een overzichtje te hebben van de spelers hier, en hoe ze staan enzo. Maar dat dan dat zo'n plaatje per persoon moet zijn is wel weer wat overdreven.quote:
Oke is goedquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:51 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Persbericht kan er uit, screenshot kan er uit, Door de problemen met de server door de gigantische p... stukje kan er uit, Dan is 'ie wel netjes. Misschien ff een mooi headertje met 't TM en fok logo oid. WIl ik eventueel wel doen.
kijk maar naar "Het Grote BoF BF2 topic" daar staan er 35quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:51 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik heb de camera's ook op A, W en D zitten. Stuk makkelijker om dat met je linker hand te regelen.quote:Op maandag 10 april 2006 21:23 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Als die knoppen om de camera te wisselen op een makkelijke plaats zaten zou ik het met je eens zijn, maar omdat ik met m'n rechterhand op de pijltjestoetsen zit, kan ik niet gemakkelijk handmatig de camera wisselen... Daarom heb ik liever dat er een keer te veel wordt gewisseld (hoewel ik in car gemakkelijker vind bij wallrides) dan te weinig...
Leuk gedaan maar een baan met 1 obstakel en 4 simpele bochten vind ik helaas geen uitdaging.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:36 schreef e-wok het volgende:
Met een beetje html kunnen er wel 2 sigs naast elkaar staan. Nieuwsbericht en screenshot kunnen er idd wel uit.
ik dacht aan een hyperlink naar de screenshots op de officiele tmn pagina, dan staan iig nog screenshots in de op.
heeft iemand mijn track nog geprobeerd? (http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=126705#auto
Zeer toffe track. Lekker snel, en niet moeilijk. Vooral dat eerste stuk is mooi gedaanquote:Op maandag 10 april 2006 21:40 schreef e-wok het volgende:
[afbeelding]
KLIKKERDEKLIK
kleine kanttekening:
er zitten geen witte dildo's in, sorry
Ik dacht dat dat niet kon in TM? Heb een tijdje terug zitten zoeken, maar waar kun je het instellen dan?quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:28 schreef Fittslickare het volgende:
Ik heb de camera's ook op A, W en D zitten. Stuk makkelijker om dat met je linker hand te regelen.
Kan wel idd, had 't logotje ff gejat van 't PS3 topic.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:32 schreef e-wok het volgende:
je moet 'centrale topic' weg halen denk ik, alleen een fok logo vind ik mooier.
Haha ja idd dan moet je even remmen. Twee keer door het gras trackquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:42 schreef e-wok het volgende:
hehe, ik heb nog wel een screenshot waarin in precies op een reclamebord hang. Even zoeken.
edit:
[afbeelding]
voor de mensen die G9 goed kennen, dit is het bord waar je over springt voordat je bij de finish terechtkomt. Je moet even kort remmen, ik remde dus verkeerd
Ja inderdaad. Ik weet niet op welke server, maar ik denk een franse #pro of #exp serverquote:Op woensdag 12 april 2006 08:58 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Haha ja idd dan moet je even remmen. Twee keer door het gras track![]()
Op welke server was dit trouwens?
Wat fijn, wil je een schouderklopje?quote:Op woensdag 12 april 2006 10:31 schreef JumperJack het volgende:
is me opgevallen dat ik naast 2x eerste op best wel veel tracks 2e of 3e staen ik sta nu al 18e van de server
![]()
Carel, van iedereen die ik ken, ben jij ronduit de meest slechte winnaar van allemaalquote:Op woensdag 12 april 2006 10:31 schreef JumperJack het volgende:
is me opgevallen dat ik naast 2x eerste op best wel veel tracks 2e of 3e staen ik sta nu al 18e van de server
![]()
lol. opeens stond er Carel in plaats van JumperJackquote:Op woensdag 12 april 2006 14:54 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Carel, van iedereen die ik ken, ben jij ronduit de meest slechte winnaar van allemaal.
tuurlijkquote:
Noem er eens één dan? ik wil ze wel even proberenquote:Op woensdag 12 april 2006 16:25 schreef JumperJack het volgende:
en daar is weer een sigje![]()
volgens mij doe ik iets vreselijk fout met het mapmaken. ik heb al verschillende maps gemaakt, maar ze rijden echt voor geen meteris dit nou een kwestie van blijven oefenen of ligt het gewoon aan mij
![]()
Als die van mij er nog maar bij mag dan vind ik het bestquote:Op woensdag 12 april 2006 16:31 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Noem er eens één dan? ik wil ze wel even proberen
en idd weer een sig. OP wordt wel vol zo, tijdelijke sig-opname-stop dus![]()
Dat valt inderdaad best tegen... De vierde track van me wil maar niet 'leuk' worden bijvoorbeeld...quote:Op woensdag 12 april 2006 16:25 schreef JumperJack het volgende:
en daar is weer een sigje![]()
volgens mij doe ik iets vreselijk fout met het mapmaken. ik heb al verschillende maps gemaakt, maar ze rijden echt voor geen meteris dit nou een kwestie van blijven oefenen of ligt het gewoon aan mij
![]()
sowieso zouden alle tracks die lager dan 10 scoren (en een fatsoenlijk aantal stemmen hebben) van de server kunnen imho...quote:Op woensdag 12 april 2006 18:20 schreef Fir3fly het volgende:
Ik wil niet zeuren hoor, maar er zouden toch nieuwe tracks op de server geplaatst worden?
[knip]
1. Probeer eerst eens een vlakke baan te maken. Begin 3 vakken boven de gond, dan kun je het makkelijk aanpassen. Rijd je baan, welke bochten sturen lekker, wat moet je aanpassen enz.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat is dat Tracks maken verdomd moeilijk
Iemand een tip how to start?
Ook al weer een jaar geleden dat ik je die shortcut aangafquote:Op woensdag 12 april 2006 18:14 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb net even de enorme shortcut op Multiply opgemerkt, dus ik heb em meteen maar even aangepast
Klik
Ja klopt, maar nu heb ik hem met eigen ogen gezienquote:Op woensdag 12 april 2006 20:29 schreef Fittslickare het volgende:
[..]
Ook al weer een jaar geleden dat ik je die shortcut aangaf![]()
Niet slecht dan, toch?quote:
lolquote:Op woensdag 12 april 2006 19:11 schreef Tackleberry het volgende:
En bedankt JumperJack, kan ik weer wachten tot Tackle.three v3 voorbij komt om die tijd aan te scherpen...
mooie tijd trouwens
hehe ben je een chinese track aan het bouwen?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:28 schreef e-wok het volgende:
Zo, ik ben ook weer aan het bouwen geslagen.
Het einde heb ik al klaar, net als de start. Nu nog de weg er tussenin
De start verandert bij mij vaak genoeg van plaats tijdens de bouw, de finish trouwens ook...quote:Op woensdag 12 april 2006 23:09 schreef -tK- het volgende:
hehe ben je een chinese track aan het bouwen?
Ik begin altijd bij het begin![]()
Kan verandert worden naar:quote:Op woensdag 12 april 2006 23:33 schreef Tackleberry het volgende:
[Fok!] dedicated linux serverinfo:Track records Track scores uitslagen per race Chatlog info over server speler & tracks Uitgebreide serverinfo
Hmmm, vaag, ik heb het (op basis van het topicnummer) even aangepast. Zie boven.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:02 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
De links naar de verschillende topics kloppen niet. Deel 1 verwijst naar deel 6, deel 2 naar deel 5, etc.
Aangepast, zie bovenquote:Op donderdag 13 april 2006 01:08 schreef kree het volgende:[Fok!] dedicated linux serverinfo:
Of iets in die richting
quote:Op donderdag 13 april 2006 09:06 schreef Tackleberry het volgende:
Gisteren trouwens acht PR's verbeterd als ik de server stats mag geloven...Ik sta ook ineens op vier in de player rankings...
gebruik je mij nou als een soort maatstaaf...? als JJ weg is moet iemand anders de eer hooghoudenquote:Op donderdag 13 april 2006 13:16 schreef maniack28 het volgende:
Vanmorgen toen JumperJack weg was even de eer in de server hoog gehouden.. 2e, 3e en 1een dat na 3 dagen spelen
Gisterenavond met een paar maten op een eigen servertje gespeeld... en ze vonden het niet zo leuk dat ik steeds 4 sec sneller was
Er waren geen andere Fokkers toen jij weggingquote:Op donderdag 13 april 2006 13:29 schreef JumperJack het volgende:
[..]
gebruik je mij nou als een soort maatstaaf...? als JJ weg is moet iemand anders de eer hooghouden![]()
ey morph, eindeljik ook je sigquote:
Dan wil ik graag een verzoekje indienen. Florentina er af, aub. Blijft vastlopen hier, bij Draakje ook, en we zijn vast niet de enige. Daarnaast heeft 'ie ook maar een 10,nogwat. En verzoekje nummer twee,quote:Op donderdag 13 april 2006 01:08 schreef kree het volgende:
Hopelijk kan ik morgen even de tracks toevoegen/verwijderen.
Moet er even tijd voor maken
Neeeee niet Florentina eraf... dat is mn favoriete trackquote:Op donderdag 13 april 2006 15:27 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Dan wil ik graag een verzoekje indienen. Florentina er af, aub. Blijft vastlopen hier, bij Draakje ook, en we zijn vast niet de enige. Daarnaast heeft 'ie ook maar een 10,nogwat. En verzoekje nummer twee,
[GRATIS] Trackmania Nations Deel 8
Die van Fir3fly, en die van mij er op? Als t kan? Eventueel? Heel misschien? Aub?![]()
edit: en multiply vervangen met de nieuwe.
Eyquote:Op donderdag 13 april 2006 15:16 schreef JumperJack het volgende:
[..]
ey morph, eindeljik ook je sigbf2 nu definitief links laten liggen
![]()
trouwens, ik heb op TMX ook een track staan, maar die duurt nog langer als op de server een hele ronde...en hij zuigt echt vreselijk
![]()
1 2 3 4 5 6 7 | Low 50 10 back2thefuture 29 8.9 180 16 8.1 DoubleSpook 47 8 ShimmeySpooky 36 7.4 Need for Speed 72 6.5 |
Volgens mij zitten daar juist leuke tracks tussenquote:Op donderdag 13 april 2006 15:33 schreef Fir3fly het volgende:
[ code verwijderd ]
Deze tacks zitten ver onder het gemiddelde en kunnen er wat mij betreft af.
Mjah, een keer remmen vind ik niet erg, maar als je constant aan die rem moet zitten dan haalt dat voor mij de hele 'flow' (quote:Op donderdag 13 april 2006 15:34 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Volgens mij zitten daar juist leuke tracks tussenmaar misschien dat mensen liever tracks hebben die niet te doen zijn ipv leuk bochtenwerk
ik heb echt een schurfthekel aan tracks waar je precies moet jumpen, dat lukt namelijk nooit. Ik hou meer van het echte bochtenwerk, juist ook degene waar er wel geremd moet worden
Je kunt jezelf toevoegen door op [bewerken] te klikkenquote:Op donderdag 13 april 2006 15:52 schreef Quyxz_ het volgende:
Kan ik hierbij?
Mijn nick ingame is Quyxz
Mee eens.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:33 schreef Fir3fly het volgende:
[ code verwijderd ]
Aan de scores te zien ben je een van de weinigen die van het "echte bochtenwerk" houdt.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:34 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Volgens mij zitten daar juist leuke tracks tussenmaar misschien dat mensen liever tracks hebben die niet te doen zijn ipv leuk bochtenwerk
ik heb echt een schurfthekel aan tracks waar je precies moet jumpen, dat lukt namelijk nooit. Ik hou meer van het echte bochtenwerk, juist ook degene waar er wel geremd moet worden
Als je de muisaanwijzer over de text beweegt, komt er een Engelse vertaling.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:38 schreef Incolumis het volgende:
je ne parle pas francais tres bien (m.a.w. hoe werkt dat met die verrekte sigs :/)
ik vind juist tracks als low en back2thefuture en shimmeyspooky best wel leuk...quote:Op donderdag 13 april 2006 15:33 schreef Fir3fly het volgende:
[ code verwijderd ]
chinese trackquote:Op woensdag 12 april 2006 23:09 schreef -tK- het volgende:
[..]
hehe ben je een chinese track aan het bouwen?
Ik begin altijd bij het begin![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 20:56 schreef kree het volgende:
Als ik er nog één over het hoofd gezien hebt, laat het maar weten
quote:Op woensdag 12 april 2006 18:14 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb net even de enorme shortcut op Multiply opgemerkt, dus ik heb em meteen maar even aangepast
Klik
OP lezen enzo gaat het helemaal worden dezen zomerquote:Op donderdag 13 april 2006 23:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
Welke baan? welke server
Snelle service, daar hou ik vanquote:
Iemand gewoon antwoorden, word het niet deze zomerquote:Op donderdag 13 april 2006 23:35 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
OP lezen enzo gaat het helemaal worden dezen zomer![]()
Hier vind je alle Serverinfo.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Iemand gewoon antwoorden, word het niet deze zomer![]()
![]()
Nee inderdaadquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Iemand gewoon antwoorden, word het niet deze zomer![]()
![]()
Dat kun je in de mediatracker instellen en wordt zeer gewaardeerd door je mederacers als het goed wordt gebruikt. In de installatiefolder van trackmania vind je een handleiding.quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:22 schreef Simsfan88 het volgende:
In sommige tracks krijg je soms een paar seconde je cockpit (dus met stuurtje en al) te zien. Als je zelf een baan maakt, waar kan je dat dan maken?
En nee ik bedoel niet nummer 3 van de numpad...![]()
Misschien helpt het om ook daadwerkelijk naar een specifieke track te linken?quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:31 schreef JumperJack het volgende:
zou DEZE track er misschien nog bijkunnenhijs soow leuk
![]()
Geheim van de smitquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:22 schreef Simsfan88 het volgende:
In sommige tracks krijg je soms een paar seconde je cockpit (dus met stuurtje en al) te zien. Als je zelf een baan maakt, waar kan je dat dan maken?
Die is van mijquote:Op donderdag 13 april 2006 21:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nice work Kree
Die nieuwe baan van +- 22 sec is vet....1 looping, 1 bocht, 1 jump
Dat moet met de mediatracker. In je installatiemap op je harde schijf staat de trackmania manual; daarin vind je alle info die je nodig hebt om dat te kunnen doenquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:22 schreef Simsfan88 het volgende:
Ik zal er straks even naar kijken. zal wel met de grote van de log file te maken hebben.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:33 schreef JumperJack het volgende:
waarom zijn op de site van de server alle playerrankings weg![]()
Bij de start zitten geen boostersquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:58 schreef e-wok het volgende:
vliegje, op de een of andere manier werkt je baan niet (voor mij) Is het een pf-start? Er zitten veel te veel turbo's, ik knal steeds op of zelfs over het checkpoint. Ook werkt die ramp naar mijn idee niet zo erg goed. Je moet wat boosters verwijderen bij de start
Ja 99.99 is inderdaad het maximaal aantal punten dat je kunt halenquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:09 schreef Quyxz_ het volgende:
Hehe nice, dan zal dat wel de max zijn.
Ik heb btw net de 1000 punten gepasseerd.
We hebben het over impulse toch? daar zit een hele lading boosters, tenzij ik de start verkeerd begrijp. Dat is ook de reden dat ik vroeg 'is het een pf-start?' Gas loslaten gelijk al aan het begin = nonoquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Bij de start zitten geen boosters
Je moet gewoon een beetje gas los laten in de jump, dat lijkt me niet zo moeilijk![]()
whehe ik had al zo'n vermoeden dat je daar een cap van ging makenquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:05 schreef Fir3fly het volgende:
Whehe, ik heb een keer gewonnen op de Only Boost Ladder server, op een verschrikkelijke lucktrack[afbeelding]
ja, het record op tackle v3 blijft lekker van mijquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:20 schreef Tackleberry het volgende:
Ik heb het aantal track records weer op twee weten te krijgen. Niet mijn eigen track (kwam niet eens in de buurt van m'n oude record...) maar wél op Thunderbold!
De ronde was niet eens zo strak, maar het resultaat is er wel...Thunderbold 0 : 49 . 13 (new) [Fok!]Tackleberry Fri 14.04.2006 / 17:17:22
Die heeft al eens op de server gestaan, volgens mij is ie eraf gegaan wegens lage score.quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:01 schreef JumperJack het volgende:
ik bedoel in ieder geval DEZE track, of die erin zou kunnenhopelijk heb ik het nu wel goed gedaan
![]()
Ik vind tracks waar je (bijna) alleen maar vol gas hoeft te gaan vaak juist NIET de leukste tracks...quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:10 schreef -tK- het volgende:
Mn track gaat het denk ik ook niet lang uithouden op de fok server, die fokkers willen alleen snelle banen met loopings en coole jumps waar je gas niet hoegd los te laten![]()
ik vrees het ookquote:Op zaterdag 15 april 2006 10:56 schreef JumperJack het volgende:
ja, het record op tackle v3 blijft lekker van mij
Thanksquote:enne, ik moet eerlijk zeggen dat ik tackle v3 echt één van de leukste tracks vind op de server samen met black velvet, damnation en nog een paar anderen...![]()
Shit happensquote:-edit- net nog ff bij de records gekeken, en je hebt er weer één... Michel heeft je record op Remember Indy? afgepakt met bijna 0.4 seconden![]()
Hm, ik zal er eens naar kijken. Ondertussen redelijk wat verander de camera opmerkingen geehad.quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:43 schreef e-wok het volgende:
Koekje:
In julie en candy2 zit er in de loop geen incar camera. Ik stel voor om de trigger op 3/4 van de wallride te zetten. Ook is er op een gegeven moment een jump waarin je aan de rechterkant moet rijden, omdat er aan de linkerkant een hoop baan troep ligt (positief bedoeld) Misschien kan een sign daar geen kwaad, heb er nu geen gezien.
waarom posten als hij niet geschikt is voor het gepeupel zoals wij??quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:29 schreef -tK- het volgende:
Woei weer een nieuwe map klaar![]()
Niet bepaald voor de Fok!kers, deze is gemaakt voor het ESWC![]()
Erg lastig dus hehe
Black Sp1nn
Download hem hier!
[afbeelding]
Replay van mij staat erbij mocht je hem niet snappen
Lol dat wou ik dus net reply'nquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:15 schreef e-wok het volgende:
Ik denk meer dat ie bedoeld dat deze track niet geschikt is voor de server...
Ik had 1:44...net geen bronsquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wil em wel eens spelen....kijken hoe hard ik faal
Bij de start moet je gewoon gasgeven en je naar beneden laten vallen en daarna door het gat springen, daar zitten toch maar 2 boosters?quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:43 schreef e-wok het volgende:
[..]
We hebben het over impulse toch? daar zit een hele lading boosters, tenzij ik de start verkeerd begrijp. Dat is ook de reden dat ik vroeg 'is het een pf-start?' Gas loslaten gelijk al aan het begin = nono
Toffe baanquote:Op zaterdag 15 april 2006 12:57 schreef kree het volgende:
[..]
Die heeft al eens op de server gestaan, volgens mij is ie eraf gegaan wegens lage score.
Zal ik hem weer toevoegen?
Ik keek net nog op de Fok-server maar zag mijn tracks er niet staan.. heb ik verkeerd gekeken of zijn ze offline gehaald?quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:24 schreef JumperJack het volgende:
@ henkmanz
i am so fokking sorry. maar in de track "thank you, drive through" zit, hoe kort ie dan wel niet moge zijn, een cut, vandaar mijn record daar: 19.56![]()
om op mijn record terug te komen: dat record staat op de naam van -s@-. dat is een andere account van mij. mijn gamepc is niet te gebruiken voor een paar dagen, daarom zit ik dan ook op deze account, maar is het mogelijk om op een andere pc met mijn account in te loggen??? zoja, HOE??!?!![]()
Press-forward...achterover zitten en niks doen dus (behalve gas geven)quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:23 schreef Fir3fly het volgende:
...wat is een 'pf-start'?
Dat is het dus jaquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:12 schreef e-wok het volgende:
[..]
Press-forward...achterover zitten en niks doen dus (behalve gas geven)
Ik zie Sixtyniner (van mij) er ook heel vaak niet tussenstaan, maar dan is 'ie er niet af. Dunno waar het aan ligt tho.quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:05 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Ik keek net nog op de Fok-server maar zag mijn tracks er niet staan.. heb ik verkeerd gekeken of zijn ze offline gehaald?
komop JD, downloaden en spelen....je bent in no-time een verslaving rijkerquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:12 schreef -J-D- het volgende:
tvp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |