abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 april 2006 @ 20:39:30 #1
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_36719621
quote:
TM NATIONS VEROVERT DE WERELD!
Exclusief op TM-radio, werd het grote nieuws onthuld dat Nadeo een partnerschap heeft aangegaan met het grootste gaming competitie orgaan in de wereld (ESWC). Speciaal voor de 2006 editie zal Nadeo een unieke versie van hun TrackMania spel crëren genaamd TrackMania: Nations. Dit spel zal enkele specifieke gameplay modes zoals een speciale team mode en de world 1vs1 modus bevatten die gebruikt zal worden om het spel in z'n officiële hoedanigheid te spelen en zo mee te dingen.

Het spel bevat 1 omgeving (stadium) met een nieuwe gameplay en racewagens en natuurlijk ook unieke bouwblokken. Dit spel is dus geen uitbreiding of vervolg op TrackMania Original of Sunrise maar bestaat naast deze twee games als een soort van Nadeo paradepaardje dat klaar is om de wereld te veroveren en niet-ingewijden te laten kennis maken met de TrackMania spirit. Bovendien zal het spel volledig gratis zijn maar het zal wel sponsoring content bevatten.

TrackMania is dus ook meteen als officiële dicipline aangenomen door de ESWC, welke een kleine duizend kampioenen van meer dan 50 landen zal laten strijden in het grootste wereldkampioenschap voor online games. TrackMan staat samen naast andere games zoals quake4 en counterstrike CS!
Voor de mensen die de eerdere trackmania spellen niet kennen: Het is een enorm over the top variant op het oude 4d stunts. Een arcade racer waarmee je de meest belachelijke banen kan bouwen en over kan racen.

Kijk op http://www.tm-sunrise.com/ onder downloads voor links.

De vorige delen:
http://forum.fok.nl/topic/835861/ - deel 7
http://forum.fok.nl/topic/811727/ - deel 6
http://forum.fok.nl/topic/815343/ - deel 5
http://forum.fok.nl/topic/816731/ - deel 4
http://forum.fok.nl/topic/818728/ - deel 3
http://forum.fok.nl/topic/823254/ - deel 2
http://forum.fok.nl/topic/826741/ - deel 1

De fok! wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/GAM/TrackmaniaNations

Door de problemen met de server door de gigantische populariteit van het spel, kun je problemen ondervinden met inloggen. Om toch samen te kunnen spelen wordt er gebruik gemaakt van Hamachi Een gratis programma waarmee je een netwerk over internet kunt simuleren. Hiermee kan je tegen elkaar over internet spelen door gebruik te maken van de LAN-optie van TM Nations.

Als de server van Nadeo weer werkt, is het voor het spel trouwens een goed plan als je in je firewall/router/NAT even de poorten 2350 en 3450 (zowel tcp als udp) openzet.

Alle Fok!kers die TrackMania spelen staan hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/GAM/TrackmaniaNations

[Fok!] dedicated linux serverinfo:
  • Track records
  • Track scores
  • uitslagen per race
  • Chatlog
  • info over server speler & tracks
  • Uitgebreide serverinfo

Handige tool:
  • TM:Toolbar

De sigs van TMN spelende Fok!kers:

<-- tK
    <-- Tackleberry
    <-- RedFever007
    <-- slindenau
    <-- Oldbie
    <-- Barbaaf
    <-- BMH
    <-- Lunar
    <-- JumperJack
    <-- Henkmanz
    <-- Xanteh
    <-- Chapter_V
    <-- Rocksteen
    <-- Evil_Koekje
    <--Fir3fly

Zelf een TMN sig aanmaken --> http://www.tipserv.net/index.php?cat=tm&item=sign

Het Fok! Team
    Ga naar deze site: https://www.trackmanianations.com/indexUk.php#LadderTeam
    Dan scroll je naar beneden en vul je in:
    Team: [Fok!]
    Password: 12345
    Klik je op join, en dan doen we mee met de officiele ladder!

Fok! Team Leden:
    #[Fok!]Jordy-B
    #[Fok!]Barbaaf
    #[Fok!]JumperJack
    #[Fok!]RedFever
    #[Fok!]Duurtlang
    #[Fok!]Hutsefluts

Deze OP: http://wiki.fok.nl/index.php/GAM/TrackmaniaNations#OP

[ Bericht 2% gewijzigd door RedFever007 op 08-04-2006 17:28:03 ]
  • pi_36719672
    Kijk, dat wordt een interessante OP op deze manier!

Herhaling dienstmededeling: Tackle.Three v3 is klaar...
    .
      donderdag 6 april 2006 @ 20:43:48 #3
    51435 mrSPLIFFY
    Its evolution baby!!
    pi_36719777
    Wel cool spel maar na een week of 3 /4 spelen had ik t toch wel gezien...
    Ik zie dat jullie er nog helemaal voor gaan... Leg eens uit hoe komt dat... Vanwaar die 'drive'om door te gaan
    ☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
    Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
    pi_36719836
    quote:
    Op donderdag 6 april 2006 20:40 schreef Tackleberry het volgende:
    Kijk, dat wordt een interessante OP op deze manier!

Herhaling dienstmededeling: Tackle.Three v3 is klaar...
    Ga hem gelijk even op de server zetten
    Do what you love, love what you do!
    pi_36719880
    quote:
    Op donderdag 6 april 2006 20:43 schreef mrSPLIFFY het volgende:
    Wel cool spel maar na een week of 3 /4 spelen had ik t toch wel gezien...
    Ik zie dat jullie er nog helemaal voor gaan... Leg eens uit hoe komt dat... Vanwaar die 'drive'om door te gaan
    Dat is eigenlijk moeilijk uit te leggen. Dat was vroeger overigens exact hetzelfde bij Stunts (of 4D Sportdriving). Door het spel simpel en toegankelijk te houden (idiote tracks daargelaten) zorg je ervoor dat een breed publiek het kan spelen. Easy to learn, pretty hard to master.

.
    pi_36719935
    quote:
    Op donderdag 6 april 2006 20:45 schreef kree het volgende:
    Ga hem gelijk even op de server zetten
    Dat is nog eens snelle service.

De volgorde op deze pagina is de volgorde zoals de tracks in het spel voorbij komen?
    .
    pi_36719954
    quote:
    Op donderdag 6 april 2006 20:47 schreef Tackleberry het volgende:

[..]

Dat is nog eens snelle service.

De volgorde op deze pagina is de volgorde zoals de tracks in het spel voorbij komen?
    Ja
      donderdag 6 april 2006 @ 20:52:44 #8
    142400 RedFever007
    pi_36720136
    Ik heb de OP op de Fok! Wiki ook aangepast.

Ga nu even racen, als iemand zijn/haar sig nog niet in OP staat, let me know.
    Hetzelfde voor als je nog niet als Fok! Team Lid bent genoemd en je dat (uiteraard ) wel wilt
    pi_36720568

En natuurlijk zit ik ook bij het Fok! team
    As't nait aans is, bi'n heerns ook vis
    pi_36720736
    quote:
    Op donderdag 6 april 2006 20:23 schreef Tackleberry het volgende:
    Tackle.Three v3 is klaar...
    Die looping
    Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
    With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
      donderdag 6 april 2006 @ 21:29:21 #11
    142400 RedFever007
    pi_36721534
    quote:
    Op donderdag 6 april 2006 21:02 schreef Rocksteen het volgende:
    [afbeelding]

En natuurlijk zit ik ook bij het Fok! team
    Zowel wiki als OP aangepast.
    pi_36722045
    Wordt de OP niet een beetje lang als we van iedereen de TM sig erin gaat zetten en dan ook nog is daaronder Fok! teamleden??
    pi_36722121
    OP kan trouwens een beetje ingekort worden door bij [Fok!] dedicated linux serverinfo, alleen de volgende url te zetten

[Fok!] dedicated linux serverinfo
  • http://145.53.67.246/~nations/stats/

Inmiddels staat daar een index pagina met links naar de andere paginas van de server
  • Do what you love, love what you do!
      donderdag 6 april 2006 @ 22:07:46 #14
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_36722775
    Teeveepee.
    quote:
    Op woensdag 5 april 2006 17:48 schreef Fir3fly het volgende:
    Zou mijn tweede track nog één kans kunnen krijgen op de server? Ik heb hem helemaal aangepast, en nu valt er niets meer te klagen
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
    pi_36723500

FIREFLYHHHHHHH

hoe doe je dat toch. stuur je heel weinig in het algemeen, geef je alleen tikjes op de cursor ofzo, of geef je in de lucht altijd een tikje op de rem, enne, slip je eigenlijk wel door de bochten??? want dat doe ik namelijk wel

neej serieus. jij bent echt goed... 2x een trackrecord verbroken op één baan in één ronde, nou dat is pas klasse
    pi_36723582
    moeten we de signatures in de OP niet rankschikken op World Ranking
    pi_36723629
    en kan je de team ranking eigenlijk ook ergens zien, waar je dus ziet wie er allemaal boven je staan

na mijn toevoeging is ons team in ieder geval 24e

-edit- sorry voor de triple post...
    pi_36723852
    ff toegevoegd aan het [Fok!]team joepie de poepie
    =[LKFF]= Loz Kampoz Fragging Force (Quake 3 clan since 1999)
    Buufie what else :P
    pi_36724104
    tvp
    pi_36724783
    Ik ben lid van 't Fok!-team.. al 'n poosje...

Kan je niet gewoon ergens zien wie er allemaal lid zijn? En wat de ranglijst van teams is?
    Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
    With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
      vrijdag 7 april 2006 @ 00:19:23 #21
    23346 Evil_Koekje
    Niet altijd evil...
    pi_36726874

Goed, dit is me gelukt... Nu nog zorgen dat ik bij 't Fok team kan. Als die site nou mee zou werken... edit: godverdegodver, ik krijg 't echt niet voor elkaar. Dat inloggen wil dus niet. Ik gebruik mn accountnaam, m'n pw, zelfde als ik heb ingevuld bij mn sig hierboven, en dan vernieuwt de pagina.. Iemand tips, ik vind dit nogal vervelend...

Dan zou ik alsnog graag wat testrijders voor Julie and Candy II willen? Tot nu toe heeft alleen draakje feedback gegeven geloof ik. Anyway hij is hier te vinden:
    http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=114465#auto

M'n andere tracks staan hier
    http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=tracksearch&mode=1&id=112156#auto
    (dat is trouwens ook wel leuk, de URL's van de mensen die op exchange een account hebben in de OP toevoegen?)

[ Bericht 7% gewijzigd door Evil_Koekje op 07-04-2006 00:31:42 ]
    pi_36727703
    Hij's tof, koekie...

Alleen die remmende turbo's zijn 'n beetje twijfelachtig... Als je aan het begin van die reeks een foutje maakt, kan je dat nauwelijks meer goed maken. Terwijl dat zonder remmende turbo's gewoon een kwestie van wat minder bijremmen is.

Maar da's ook 'n beetje 'n kwestie van smaak, denk ik.

Nog 'n terzijde: Het is niet onwaarschijnlijk dat je lage scores krijgt van de 'wat een kutbaan'-newbies, vanwege die corkscrew vlak na de wallride. Maar daar doe je niets aan.
    pi_36727783
    tvp

Morgen maar ff mn score omhoog werken, heb alweer een dag niet gespeeld..
      vrijdag 7 april 2006 @ 02:16:09 #24
    23346 Evil_Koekje
    Niet altijd evil...
    pi_36728416
    quote:
    Op vrijdag 7 april 2006 01:07 schreef Jordy-B het volgende:
    Hij's tof, koekie...

Alleen die remmende turbo's zijn 'n beetje twijfelachtig... Als je aan het begin van die reeks een foutje maakt, kan je dat nauwelijks meer goed maken. Terwijl dat zonder remmende turbo's gewoon een kwestie van wat minder bijremmen is.

Maar da's ook 'n beetje 'n kwestie van smaak, denk ik.
    Dat zei Draakje dus ook al. Ik vond 't zelf wel fijn werken maar als ik deze opmerking nog vaker krijg haal ik d'r wel 1 of 2 uit. Dan is er wel het probleem dat je over de finish heen kan vliegen als je te hard gaat..Dat zou nu zelfs al mogelijk moeten zijn. Dus even zien of, en hoe ik dat dan doe tzt.
    quote:
    Nog 'n terzijde: Het is niet onwaarschijnlijk dat je lage scores krijgt van de 'wat een kutbaan'-newbies, vanwege die corkscrew vlak na de wallride. Maar daar doe je niets aan.
    Correct. Waarschijnlijk ook de reden dat Sixtyniner niet zo hoog scoorde eerst, ivm de laatste loop. Want online krijg ik wel goede reacties. Met je zelfgekozen camerastand is 'ie goed te doen btw? Want zo ben ik 'm gewend door Julie and Candy 1, maar ik kan me voorstellen dat sommigen camstand 3 liever hebben daar...

Ow en Lynx666 haalde me net in in die laatste loop, en zette gelijk ff een record. Heel fijn.
    En ik zat verdomme 5 honderste boven Fir3fly's record @ DamNation, terwijl ik ergens waar ik normaal altijd fullspeed door ga heel kort van 't gas af ging..
    Maar goed, nu maar eens naar bed. ;p

edit: Kree, ik kwam dit tegen in de chatlog
    "[03/02,21:56:22] [server--admin] Kunnen jullie allemaal de /vote optie gebruiken om een cijfer aan de tracks te geven, dat helpt mij kiezen welke tracks van de server moeten
    [03/02,21:56:41] [server--admin] je moet trouwens een cijfer geven tussen de 1 en 20 dus bv. /vote 12"

Is het niet handig om zoiets in 't oranje d'r in te plempen in plaats van de grijze text die d'r nu in staat? Want d'r zijn nog heel veel mensen waarbij 't voten niet goed gaat, of die 't gewoon niet doorhebben.

[ Bericht 9% gewijzigd door Evil_Koekje op 07-04-2006 02:26:01 ]
    pi_36729641
    quote:
    Op vrijdag 7 april 2006 01:13 schreef Henkmanz het volgende:
    tvp

Morgen maar ff mn score omhoog werken, heb alweer een dag niet gespeeld..
    ik kan een paar dagen niet spelen. nou das niet zo moeilijk te raden wat er met mijn 500e plaats in het wereldklassement gebeurt
    pi_36729866
    quote:
    Op donderdag 6 april 2006 21:47 schreef kree het volgende:
    OP kan trouwens een beetje ingekort worden door bij [Fok!] dedicated linux serverinfo, alleen de volgende url te zetten

[Fok!] dedicated linux serverinfo
  • http://145.53.67.246/~nations/stats/

Inmiddels staat daar een index pagina met links naar de andere paginas van de server
  • Klopte niet helemaal kree...

Deze twee links staan NIET op bovenstaande pagina...
  • Uitgebreide serverinfo
  • .
    pi_36729884
    quote:
    Op donderdag 6 april 2006 21:07 schreef Jordy-B het volgende:
    Die looping
    Ik weet het: Lullig voor de mensen die 'v2' eerst hebt gespeeld en dus vol overgave 'slechts één baan' opzij gaan...
    .
    pi_36729967
    Ik zal jullie gister racen
      vrijdag 7 april 2006 @ 12:59:56 #29
    65997 Oldbie
    Proud to be South African!
    pi_36735598
    Is zelf een server opzetten een beetje te doen?
    Ik heb in mijn verslaving nu een heel aantal collega's enthousiast gemaakt en de Fok server is gewoon te druk om daar op te kunnen. Nu willen wij een eigen, prive, server zodat wij lekker tegen elkaar kunnen racen.

Kan iemand mij een beetje op weg helpen?
    Alstublieft, dank u wel
    pi_36735646
    Kan je niet gewoon over het netwerk spelen, dan?
    pi_36736083
    quote:
    Op vrijdag 7 april 2006 12:59 schreef Oldbie het volgende:
    Is zelf een server opzetten een beetje te doen?
    Ik heb in mijn verslaving nu een heel aantal collega's enthousiast gemaakt en de Fok server is gewoon te druk om daar op te kunnen. Nu willen wij een eigen, prive, server zodat wij lekker tegen elkaar kunnen racen.

Kan iemand mij een beetje op weg helpen?
    Alstublieft, dank u wel
    http://www.tm-forum.com
    pi_36736127
    quote:
    Op vrijdag 7 april 2006 02:16 schreef Evil_Koekje het volgende:
    edit: Kree, ik kwam dit tegen in de chatlog
    "[03/02,21:56:22] [server--admin] Kunnen jullie allemaal de /vote optie gebruiken om een cijfer aan de tracks te geven, dat helpt mij kiezen welke tracks van de server moeten
    [03/02,21:56:41] [server--admin] je moet trouwens een cijfer geven tussen de 1 en 20 dus bv. /vote 12"

Is het niet handig om zoiets in 't oranje d'r in te plempen in plaats van de grijze text die d'r nu in staat? Want d'r zijn nog heel veel mensen waarbij 't voten niet goed gaat, of die 't gewoon niet doorhebben.
    Zal er even naar kijken..
    quote:
    Op vrijdag 7 april 2006 08:54 schreef Tackleberry het volgende:

[..]

Klopte niet helemaal kree...

Deze twee links staan NIET op bovenstaande pagina...
  • Uitgebreide serverinfo
  • Klopt, zal ze even aan de index pagina toevoegen.
      vrijdag 7 april 2006 @ 13:33:12 #33
    108725 e-wok
    niet mokken, lekker fokken
    pi_36736706
    deel 8 alweer
    pi_36737125
    Als ik het goed begrijp is:

- Xenonserver#1 down;
    - Only Boost ladder beveiligd;
    - De fok-server voor beginners (qua punten).

Waar de fok moet ik nou naartoe voor punten
    pi_36738665
    quote:
    Op vrijdag 7 april 2006 13:46 schreef Henkmanz het volgende:

- Xenonserver#1 down;

Wat moet je met punten
      vrijdag 7 april 2006 @ 14:37:57 #36
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_36738710
    quote:
    Op vrijdag 7 april 2006 13:46 schreef Henkmanz het volgende:

- Xenonserver#1 down;

De Only Boost server zit vaak vol, maar hij is niet beveiligd hoor
      vrijdag 7 april 2006 @ 14:39:19 #37
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_36738749
    quote:
    Op donderdag 6 april 2006 22:26 schreef JumperJack het volgende:

FIREFLYHHHHHHH

hoe doe je dat toch. stuur je heel weinig in het algemeen, geef je alleen tikjes op de cursor ofzo, of geef je in de lucht altijd een tikje op de rem, enne, slip je eigenlijk wel door de bochten??? want dat doe ik namelijk wel

neej serieus. jij bent echt goed... 2x een trackrecord verbroken op één baan in één ronde, nou dat is pas klasse
    Dankjewel

Mijn tactiek is gewoon zo weinig mogelijk sturen en zoveel mogelijk snelheid in de bochten te hebben. En slippen door een bocht kan soms sneller zijn, maar niet altijd.
    pi_36739410
    Gelukkig heb ik DutchDelight nog...
    pi_36739635
    quote:
    Op vrijdag 7 april 2006 14:57 schreef Jordy-B het volgende:
    Gelukkig heb ik DutchDelight nog...
    dacht ik bij een andere baan. ff denken... degene die na de track van spoook komt... het record had gereden. had mijn PR namelijk al met 2.5 seconden verbeterd, ben ik nog anderhalve sec langzamer dan het trackrecord...
    pi_36739652
    quote:
    Op vrijdag 7 april 2006 14:39 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dankjewel

Mijn tactiek is gewoon zo weinig mogelijk sturen en zoveel mogelijk snelheid in de bochten te hebben. En slippen door een bocht kan soms sneller zijn, maar niet altijd.
    op die track van spoook heeft kadaver jouw record trouwens weggereden hè

en ik zat er slechts een halve seconde achter
      vrijdag 7 april 2006 @ 15:09:29 #41
    75976 Stuiterbal.nl
    I hope I won't forget you
    pi_36739735
    Doet iemand van julie mee aan de ESWC qualifier?
    ACWW friendcode 3307-7774-7436
    Town: vdaal name: jasper
    pi_36739772
    quote:
    Op vrijdag 7 april 2006 14:37 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

alleen de spectator. maar ik heb dus op die boost server gezeten, en dat is echt helemaal niets

- time limit = 1.30
    - tracks zijn meestal retemoeilijk als je ze niet door en door kent, en er zijn er zoveel dat je ze echt niet door en door kunt kennen
    - de tracks duren gemiddeld nog eens 30-40 seconden dus met een beetje geluk kan je twee rondes rijden...
    - er zijn altijd 20 mensen beter
    - de punten krijg je alleen van de nummer 2 en 7 van de wereld die daar non stop opzitten en als ze niet meedoen en je finisht krijg je hooguit iets van 2 punten

conclusie: waarom, xenonserver, kom terug

maar ff serieus, ik vind punten halen ook best leuk, en dat kan gewoon nergens meer. zelfs op de KDT Linux PRO krijg ik soms zelfs 0 punten!!!
      vrijdag 7 april 2006 @ 15:14:09 #43
    142400 RedFever007
    pi_36739881
    Ik zit nogal eens op de xs4all server en meestal wel een top 10 plek. nooit meer dan 15 punten per keer. En de ktd linux exp server, daar ben ik nog niet goed genoeg voor dus vaak minder punten dan op de xs4all.
    pi_36740403
    quote:
    Op vrijdag 7 april 2006 15:09 schreef Stuiterbal.nl het volgende:
    Doet iemand van julie mee aan de ESWC qualifier?
    Poule A:

XenoGear
    Crazy
    Msr911
    Neutron_K
    Smeagel73
    Zw0lsman

Poule B:

Rwv`
    Saxxon
    Aram
    Donwesje
    inhuman

Poule C:

zR-Cliiiiii
    Mandible
    Denise
    Misant
    Jazz

Poule D:

Laterza
    Cooper
    zR-TaaT
    Onderdegrond.nl
    T4G

Ik dus wel
      vrijdag 7 april 2006 @ 15:35:53 #45
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_36740613
    quote:
    Op vrijdag 7 april 2006 15:10 schreef JumperJack het volgende:

[..]
    -lang verhaal-
    Ik vind de boost-server juist best fijn. Makkelijke tracks, en ik finish meestal wel in de top-12, wat vaak genoeg is voor >60 punten
    pi_36741787
    ach firefly...

ik heb toch iets voor elkaar gekregen op de track DamNation

ik heb namelijk het trackrecord daar, en dus jouw record verbroken met een halve seconde!!!!!!!!!!!!!

-edit- sorry, ik wou mijn zelfgemaakte auto er ook op hebben staan

hier is een wat kleinere uitsnede

vooral die reactie van mij doet het hem

en ter info firefly. jouw record stond op 46"87 ofzo

en trouwens, dit is mijn eerste track record ooit

[ Bericht 8% gewijzigd door JumperJack op 07-04-2006 16:41:57 ]
    pi_36742620
    als je op een andere pc inlogt met je eigen TM inlog, staan daar dan ook al je trackrecords. zeg maar de medailles in solospel
    pi_36743144
    quote:
    Op vrijdag 7 april 2006 14:37 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Vanmiddag moest ik anders een password invoeren .
      vrijdag 7 april 2006 @ 17:27:20 #49
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_36744302
    quote:
    Op vrijdag 7 april 2006 16:08 schreef JumperJack het volgende:
    ach firefly...
    Gefeliciteerd. Ik zal dat record waarschijnlijk nooit weer verbreken, ik ben sinds ik dat oude record reed er bijna niet meer in de buurt van geweest
    pi_36744346
    quote:
    Op vrijdag 7 april 2006 17:27 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Gefeliciteerd. Ik zal dat record waarschijnlijk nooit weer verbreken, ik ben sinds ik dat oude record reed er bijna niet meer in de buurt van geweest
    lol

en ik had ook echt BIJNA je record op thunderbolt te pakken maar die blijft nog wel eventjes van jouw. (0.91 sec langzamer) maar ik kan met gemak nog een halve seconde sneller, dus een hele is toch niet zo moeilijk
      vrijdag 7 april 2006 @ 17:31:51 #51
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_36744442
    quote:
    Op vrijdag 7 april 2006 17:28 schreef JumperJack het volgende:

[..]

lol

en ik had ook echt BIJNA je record op thunderbolt te pakken maar die blijft nog wel eventjes van jouw. (0.91 sec langzamer) maar ik kan met gemak nog een halve seconde sneller, dus een hele is toch niet zo moeilijk
    Hmm, in solo heb ik daar ook wel eens een seconde sneller gereden, maar ik denk niet dat me dat nog een keer lukt...
      vrijdag 7 april 2006 @ 17:42:34 #52
    65997 Oldbie
    pi_36744795
    quote:
    Op vrijdag 7 april 2006 13:01 schreef Jordy-B het volgende:
    Kan je niet gewoon over het netwerk spelen, dan?
    De systeembeheerder zal mij ritueel slachten. Wij mogen niets, maar dan ook niets, installeren zonder zijn toestemming en hij haat spelletjes.... Ik wil thuis een server opzetten.
    quote:
    Op vrijdag 7 april 2006 13:14 schreef kree het volgende:

[..]

http://www.tm-forum.com
    Thanks. Ik ga een poging wagen. De tutorial van Blahitis erbij en het moet lukken
      vrijdag 7 april 2006 @ 20:25:56 #53
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_36749298
    Zou iemand mijn nieuwe track willen testen? Ik denk niet dat hij serverwaardig is, maar goed

http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=120539#auto
      vrijdag 7 april 2006 @ 21:19:11 #54
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_36750735
    Volgens mij is het nu eindelijk gelukt met die sig ( ) :

pi_36753137
    Ik doe het ook sinds gister. TVP

[ Bericht 24% gewijzigd door Quyxz_ op 08-04-2006 16:18:57 ]
    gr gr
    pi_36753443
    quote:
    Op vrijdag 7 april 2006 20:25 schreef Fir3fly het volgende:
    Zou iemand mijn nieuwe track willen testen? Ik denk niet dat hij serverwaardig is, maar goed

http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=120539#auto
    'k had hem in 36.35 bij de tweede poging (de eerste was 38.14...)

Je zou wel kunnen zeggen dat er nog één en ander aan mankeert.
      vrijdag 7 april 2006 @ 22:49:42 #57
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_36753544
    quote:
    Op vrijdag 7 april 2006 22:45 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

'k had hem in 36.35 bij de tweede poging (de eerste was 38.14...)

Je zou wel kunnen zeggen dat er nog één en ander aan mankeert.
    Zoals?
    pi_36753566
    Zoals denken dat mensen de moeilijke weg naar beneden nemen als er ook een véél makkelijkere weg aanwezig is...
    pi_36755526
    Ik heb 'm nou in 31.nogwat gedaan. Vind de track niet zo heel geweldig.

Edit: 29.68
      † In Memoriam † zaterdag 8 april 2006 @ 05:45:14 #60
    31818 Barbaaf
    Awesomely sprightly
    pi_36758496
    quote:
    Op vrijdag 7 april 2006 21:19 schreef Fir3fly het volgende:

[afbeelding]
    Damn you! Heb je me weer ingehaald

Whatever, zolang je die sig maar ff in de OP plakt

Die tK he, die staat er ook bij maar volgens mij rijdt hij niet voor Fok!
    Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
    pi_36759281
    quote:
    Op zaterdag 8 april 2006 05:45 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

Die tK he, die staat er ook bij maar volgens mij rijdt hij niet voor Fok!
    Klopt, maar ik sta toch ook niet in het lijstje van Fok! team members?

Alleen in het lijstje van "De sigs van TMN spelende Fok!kers:"
      zaterdag 8 april 2006 @ 10:44:15 #62
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_36760007
    quote:
    Op vrijdag 7 april 2006 22:50 schreef Jordy-B het volgende:
    Zoals denken dat mensen de moeilijke weg naar beneden nemen als er ook een véél makkelijkere weg aanwezig is...
    Klopt, helemaal over het hoofd gezien . Laat dan maar, deze track gaat in de prullenbak
      zaterdag 8 april 2006 @ 14:33:07 #63
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_36765741
    Ik heb eindelijk een track afgemaakt waar ik al een paar weken geleden mee begonnen was
    Ik zelf vind hem best leuk om te rijden, maar dat zegt niets

Deze dus
    pi_36768034
    Ik kan niet inloggen. Er staat dat ik niet connected ben to internet, maar dat is wel zo.
    gr gr
      zaterdag 8 april 2006 @ 17:09:06 #65
    108725 e-wok
    pi_36769390
    Ook weer een poosje op de fok server gereden vandaag, was al een tijdje geleden.

De tracks van spoook mogen er wat mij betreft af, die kerel is te lui om de mediatracker fatsoenlijk te leren. Bij elke looping moet ik zelf van camera verwisselen, en dus met twee handen racen. Oftewel, daar heb ik een hekel aan.

Draakje, 1 van je tracks heeft een mega grote halfpipe waar je vervolgens keihard moet remmen. Dat haalt de hele flow er uit, misschien kun je minder boosters plaatsen. Ook kun je de halfpipe op een kussen plaatsen, dan hoeft je niet te remmen om weer op de weg te komen.
    pi_36769396
    quote:
    Op zaterdag 8 april 2006 14:33 schreef Fir3fly het volgende:
    Ik heb eindelijk een track afgemaakt waar ik al een paar weken geleden mee begonnen was

Deze dus
    Gave baan!
      zaterdag 8 april 2006 @ 17:23:05 #67
    108725 e-wok
    pi_36769842
    oh ja, het hoogtepunt:

heb een beter record op blackvelvet, maar de chat was erg gezellig op dat punt
      zaterdag 8 april 2006 @ 17:29:21 #68
    142400 RedFever007
    pi_36770000
    quote:
    Op vrijdag 7 april 2006 21:19 schreef Fir3fly het volgende:
    Haha eindelijk
    Ik heb je sig ook ff in de OP gezet
      zaterdag 8 april 2006 @ 18:11:09 #69
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_36771068
    quote:
    Op zaterdag 8 april 2006 17:29 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Haha eindelijk
    Ik heb je sig ook ff in de OP gezet
    Top, dank je
    pi_36771532
    @e-wok: Die mega halfpipe kun je gewoon full speed nemen, je moet alleen wel met de juiste hoek naar beneden gaan.
      zaterdag 8 april 2006 @ 20:30:07 #71
    131304 Game_Error
    Vol verwachting...
    pi_36774904
    doen de servers het niet?
    ff wachten nog
    pi_36776369
    Er zitten wel spelers op de fok! server.
    Maar ik las toevallig net bij tweakers dat er meer mensen zijn die sinds vandaag problemen hebben.
    (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1123227/4)
    pi_36776881
    Kennelijk ligt het probleem bij Versatel ?!

In ieder geval goed klotuh !!
    pi_36777177
    quote:
    Op zaterdag 8 april 2006 16:18 schreef Quyxz_ het volgende:
    Ik kan niet inloggen. Er staat dat ik niet connected ben to internet, maar dat is wel zo.
    Zoals ik al zei, en ja ik heb ook Versatel...
    gr gr
      zaterdag 8 april 2006 @ 21:47:44 #75
    46705 Kleffe_Dop
    Sic Mundus Creatus Est
    pi_36777253
    Zelfde probleem hier... heb ook Versatel euh.. Tele2
    pi_36777313
    Denk dat ze nu bij Tele2/versatel weer vrienden erbij willen hebben...

Schijnbaar hebben ze in heel Trackmania'end Nederland dit probleem

( waar ik ook bij behoor )
      zaterdag 8 april 2006 @ 21:52:44 #77
    46705 Kleffe_Dop
    Sic Mundus Creatus Est
    pi_36777379

Redactie Sport zaterdag 8 april 2006 @ 21:52:49 #78
    102433 crew  dennistd
    FOK!sport *O*
    pi_36777381
    ik heb een vraagje: hoe kun je in de editor de camerastand veranderen, dus dat je bij bijvoorbeeld een looping naar stand 3 (num 3) gaat?

PM mij!
    Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
    pi_36777417
    Vandaag nog niet online gereden. Ik heb ook tele 2. Zal het straks wel even proberen.
    pi_36777570
    quote:
    Op zaterdag 8 april 2006 21:52 schreef dennistd het volgende:
    ik heb een vraagje: hoe kun je in de editor de camerastand veranderen, dus dat je bij bijvoorbeeld een looping naar stand 3 (num 3) gaat?

[afbeelding]
    Daarvoor moet je de mediatracker gebruiken. Raadpleeg hiervoor even de handleiding in de installatiemap.
    pi_36777586
    Net nog even gereden... 'k zag dat Bob Cork even m'n 'record' op Palm Stadium verbroken had.
    pi_36777713
    zo te zien doet ie het weer !
      zaterdag 8 april 2006 @ 22:59:02 #83
    65997 Oldbie
    pi_36779365
    Ik zit bij planet en ik heb al sinds gistermiddag problemen om in te loggen bij servers. Krijg steeds een 10060 of 10061 error.
    Mooi kut is dat.....

Meest belachelijke: ik heb tegenwoordig een server draaien voor mijn collega's. Zij kunnen prima inloggen.....IK NIET

Ja, ik kan via LAN meedoen, ik zie ze wel.....punten, ho maar.....

[ Bericht 48% gewijzigd door Oldbie op 08-04-2006 23:17:30 ]
    pi_36780215
    quote:
    Op zaterdag 8 april 2006 22:59 schreef Oldbie het volgende:
    Ik zit bij planet en ik heb al sinds gistermiddag problemen om in te loggen bij servers. Krijg steeds een 10060 of 10061 error.
    Mooi kut is dat.....

Meest belachelijke: ik heb tegenwoordig een server draaien voor mijn collega's. Zij kunnen prima inloggen.....IK NIET

Ja, ik kan via LAN meedoen, ik zie ze wel.....punten, ho maar.....
    Klopt, ik krijg ook geen punten als ik via lan op de server inlog.
    Gelukkig boeien die punten mij helemaal niks
      zaterdag 8 april 2006 @ 23:37:38 #85
    65997 Oldbie
    pi_36780423
    quote:
    Op zaterdag 8 april 2006 23:30 schreef kree het volgende:

[..]

Klopt, ik krijg ook geen punten als ik via lan op de server inlog.
    Gelukkig boeien die punten mij helemaal niks
    Hoe heb jij voorelkaar dat er trackrecords worden bijgehouden? Dat zit niet standaard in de dedicated server of wel? Ik heb trouwens wel dedicated windows
    pi_36780780
    Yay, met Versatel kon ik net weer.
    gr gr
    pi_36787168
    quote:
    Op zaterdag 8 april 2006 23:37 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Hoe heb jij voorelkaar dat er trackrecords worden bijgehouden? Dat zit niet standaard in de dedicated server of wel? Ik heb trouwens wel dedicated windows
    FAST installeren http://fastserver.fa.funpic.de/old/
    Je moet wel apache,php en mysql hebben draaien. Verder is t niet zo lastig
    I like smart people. But don't be a wise guy...
      zondag 9 april 2006 @ 12:38:10 #88
    65997 Oldbie
    pi_36788667
    quote:
    Op zondag 9 april 2006 11:39 schreef GeilSpookje het volgende:

[..]

Totaal geen ervaring mee maar het is gelukt een server op te zetten....waarom zou dit niet lukken?
    Ik ga een poging wagen
      zondag 9 april 2006 @ 13:07:00 #89
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_36789460
    Nou... ik ga deze game vanavond (als ik achter mn goeie pc zit ) ook maar eens downen Kijken of het wat is
    Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
    pi_36791411
    woei ook een track gemaakt

Niet te snel opgeven want als ie snel lukt geeft het een goed gevoel
      zondag 9 april 2006 @ 15:59:00 #91
    108725 e-wok
    pi_36794290
    Leuke baan tk, technisch en pittig. Ik zit nu op brons, maar ga later wel verder proberen. Heb a 3 seconden onder mn tijd gezeten, maar crash steeds op het eind.

Waarvoor zijn die witte dildo's?

Oh ja, misschien moet je de tracks van Julle eens proberen:
    http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=tracksearch&mode=1&id=2825
      zondag 9 april 2006 @ 18:54:57 #92
    142400 RedFever007
    pi_36799819
    quote:
    Op zondag 9 april 2006 14:25 schreef -tK- het volgende:
    woei ook een track gemaakt

Niet te snel opgeven want als ie snel lukt geeft het een goed gevoel
    Ik moet een password invoeren als ik hem wil spelen?
    Klopt
      zondag 9 april 2006 @ 18:55:01 #93
    65997 Oldbie
    pi_36799822
    quote:
    Op zondag 9 april 2006 11:39 schreef GeilSpookje het volgende:

[..]

Wat een vreselijke kutklus
    FAST installeren en werkend krijgen (met PHP) is nog goed te doen. Maar om een eigen database met MySQL en Apache op te zetten is niet te doen....ik heb het nog niet voorelkaar gekregen. GVD ik erger me dood
      zondag 9 april 2006 @ 18:59:46 #94
    108725 e-wok
    pi_36799979
    quote:
    Op zondag 9 april 2006 18:54 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Ik moet een password invoeren als ik hem wil spelen?
    Klopt
    Niet met de editor openen, je moet kijken bij singleplayer en dan op 'all challenges' oid klikken
      zondag 9 april 2006 @ 19:03:43 #95
    142400 RedFever007
    pi_36800111
    quote:
    Op zondag 9 april 2006 18:59 schreef e-wok het volgende:

[..]

Niet met de editor openen, je moet kijken bij singleplayer en dan op 'all challenges' oid klikken
    Alright ga ik dat ff doen, tnkx
      zondag 9 april 2006 @ 19:08:14 #96
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_36800242
    Ik ben hem aan het downloaden, hoe kan ik straks met de Fok!kers meeracen Dat lijkt me wel leuk namelijk
    Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
      zondag 9 april 2006 @ 19:32:32 #97
    65997 Oldbie
    pi_36800977
    quote:
    Op zondag 9 april 2006 19:08 schreef maniack28 het volgende:
    Ik ben hem aan het downloaden, hoe kan ik straks met de Fok!kers meeracen Dat lijkt me wel leuk namelijk
    Verbind met internet en zoek naar server "[Fok!]Dedicated Linux"
    Daar kan je wel een paar vinden
      zondag 9 april 2006 @ 19:45:02 #98
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_36801328
    iemand nog enig idee of je ergens de toetseninstellingen kan veranderen? Ik race liever met a,z,< en > => ja begonnen met racen bij de GP2 serie
      zondag 9 april 2006 @ 19:48:44 #99
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_36801461
    Fok! server kan ik trouwens niet vinden in het spel zelf

edit - heb hem gevonden hoe kan ik ingame typen?
    pi_36801522
    gewoon in de profieleditor...
    pi_36801621
    met spatie... maar voordat je alle andere dingen vraagt, is het wellicht een geinig idee om even de handleiding door te nemen...
      zondag 9 april 2006 @ 20:49:46 #102
    123718 JumperJack
    Lazy Chick
    pi_36803427
    quote:
    Op zaterdag 8 april 2006 21:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
    Zelfde probleem hier... heb ook Versatel euh.. Tele2
    nou, ik was dus 3 dagen weg, en ik heb ook Tele2 compleet. wat voor crap is dit nou ook op het tmn forum was het levendig ter sprake

als dit zo door blijft klooien stap ik wel een keer over sinds ik tele2 inet heb kan ik nml ook niet meer BF2 spelen (kan ook heel goed dat het daar niet aan ligt )

ik hoop trouwens dat nog niemand mijn record op DamNation al heeft verbroken

-edit- ik heb trouwens nog wel TMN gespeeld, maar niet online. dit was namelijk de betreffende pc:

- P3 1.1 Gighertz
    - 256 MB RAM
    - GeForce 2-series
    - brakke geluidskaart
    - downspeed: 4 kb/s upspeed: 0.4 kb/s
    - etc.

pi_36807053
    Ik heb al een paar jaar Tele2 (sinds Zonnet ) maar in juni loopt het contract af. Dan stap ik over naar Wannadoo 20mb denk ik.
    Het ergste is dat ik voor mijn huidige 1mb verbinding ¤29,- betaal terwijl dat Wannadoo spul maar ¤22,50 kost
    pi_36810112
    'k heb zojuist twee baanrecords verbroken doordat ik zwaar kon afsnijden... Om ervoor te zorgen dat de makers deze even gaan aanpassen, vertel ik ook hoe:

Palm Stadium: Er zit geen checkpoint in het stuk tussen de checkpoint vlak na de corkscrew, en de finish. Na de corkscrew kan je dus gewoon omkeren en over het gras naar de finish rijden. Scheelt genoeg tijd voor het baanrecord.

Remember Indy (ZiggyZiggyZiggy):
    Bij de bocht waarvoor je moet remmen (omdat je er anders overheen vliegt), kan je over het gebouw aan de linkerkant springen, waarna je weer op de weg belandt. Je snijdt zo een heel stuk af (dik 2.5 seconden)... Hoewel je weinig snelheid hebt, heb je genoeg tijd gewonnen om het baanrecord te breken.

Dus baanmaakmensen, doe d'r wat aan.

[ Bericht 2% gewijzigd door Jordy-B op 10-04-2006 00:16:34 ]
    pi_36810345
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 00:04 schreef Jordy-B het volgende:
    'k heb zojuist twee baanrecords verbroken doordat ik zwaar kon afsnijden... Om ervoor te zorgen dat de makers deze even gaan aanpassen, vertel ik ook even hoe:

Palm Stadium: Er zit geen checkpoint in het stuk tussen de checkpoint vlak na de corkscrew, en de finish. Na de corkscrew kan je dus gewoon omkeren en over het gras naar de finish rijden. Scheelt genoeg tijd voor het baanrecord.

Bij de bocht waarvoor je moet remmen (omdat je er anders overheen vliegt), kan je over het gebouw aan de linkerkant springen, waarna je weer op de weg belandt. Je snijdt zo een heel stuk af (dik 2.5 seconden)... Hoewel je weinig snelheid hebt, heb je genoeg tijd gewonnen om het baanrecord te breken.

Dus baanmaakmensen, doe d'r wat aan.
    Bij die nieuwe baan 180 nog wat kan je ook flink afsnijden.

Een checkpoint na de looping is de oplossing
    pi_36813665
    quote:
    Op zondag 9 april 2006 15:59 schreef e-wok het volgende:
    Leuke baan tk, technisch en pittig. Ik zit nu op brons, maar ga later wel verder proberen. Heb a 3 seconden onder mn tijd gezeten, maar crash steeds op het eind.

Waarvoor zijn die witte dildo's?

Oh ja, misschien moet je de tracks van Julle eens proberen:
    http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=tracksearch&mode=1&id=2825
    Jah ik heb idd een aantal van die tracks gespeeld al, best oke sommige..

M'n tweede dildo map is ook klaar
    pi_36814451
    Heb je nu WEL met de mediatracker gewerkt? Anders kun je ze meteen gaan updaten...
    .
      maandag 10 april 2006 @ 10:51:21 #109
    108725 e-wok
    pi_36815645
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 09:15 schreef GeilSpookje het volgende:
    Ook 2 nieuwe tracks:
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 09:56 schreef Tackleberry het volgende:
    Heb je nu WEL met de mediatracker gewerkt? Anders kun je ze meteen gaan updaten...
    Ik test wel ff nu...
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 08:56 schreef -tK- het volgende:
    pi_36816300
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 09:56 schreef Tackleberry het volgende:
    ik snapte eerst geen reet van dat hele mediatracker, heb het eindelijk door en pas het ook toe nu... Heb overigens nog nooit iemand horen klagen maar het maakt het wel makkelijker. Dus vanaf heden zal ik gebruik maken van MT

gelijk een vraag, het lukt me wel om Race camera toe te passen, maar als ik een custom camview wil doen lukt me dat niet, de camera gaat dan draaien terwijl ik hem op dezelfde angle wil hebben.. Bijv zoals blackvelvet (geloof ik) dat cam van bovenaf gericht gaat...
      maandag 10 april 2006 @ 11:37:33 #111
    108725 e-wok
    pi_36816826
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 08:56 schreef -tK- het volgende:
    Vette track! Hij is makkelijker dan je vorige baan, maar om eerlijk te zijn ook leuker. Ik kwam bij je author tijd in de buurt, heb je een award gegeven

Missschien kun je Julle wat awards geven, dan komen de mensen vanzelf bij je kijken. Of je spamt wat in het forum (http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=forumshow&id=6#auto)

Spookje, je tracks zijn goed alleen de mediatracker mist in een van je tracks. Bij een looping of een wallride moet je em op incar zetten. Kun je gelijk je andere tracks updaten...
      maandag 10 april 2006 @ 11:39:12 #112
    108725 e-wok
    pi_36816883
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 11:19 schreef GeilSpookje het volgende:
    gelijk een vraag, het lukt me wel om Race camera toe te passen, maar als ik een custom camview wil doen lukt me dat niet, de camera gaat dan draaien terwijl ik hem op dezelfde angle wil hebben.. Bijv zoals blackvelvet (geloof ik) dat cam van bovenaf gericht gaat...
    Was net klaar met posten tot ik je reply zag. Je moet inschatten hoeveel tijd er ongeveer nodig is voor het camerastandpunt. Zo heb je voor een looping aan ongeveer 4 seconden genoeg, daarna springt ie vanzelf terug. Ik was eerst ook in de war door commentaren van anderen, maar de bedoeling is dat je camerstandpunt op een gegeven moment gewoon ophoud.
    pi_36817174
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 11:37 schreef e-wok het volgende:

[..]

Vette track! Hij is makkelijker dan je vorige baan, maar om eerlijk te zijn ook leuker. Ik kwam bij je author tijd in de buurt, heb je een award gegeven

Missschien kun je Julle wat awards geven, dan komen de mensen vanzelf bij je kijken. Of je spamt wat in het forum (http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=forumshow&id=6#auto)
    Hehe thanks
    die tijd die je hebt neergezet, 28:88, is dat n beetje goed? ik heb geen flauw idee wat mn author tijd is (doe meestal 4 rondes en de snelste wordt de author tijd )

Julle heeft erg veel banen zeg zal ze eens ff goed bekijken

En Red ook bedankt voor je award-tje
      maandag 10 april 2006 @ 12:11:37 #114
    108725 e-wok
    pi_36817908
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 11:49 schreef -tK- het volgende:
    ik heb geen flauw idee wat mn author tijd is
    44.28 geloof ik, iets in die richthing in ieder geval. Als je validate moet je eigenlijk je replay bewaren, en ook op tmx zetten. Dan stijgt je worldrecord rating, waardoor er misschien meer mensen ff kijken. Die julle heeft idd erg veel tracks, ik heb er iets van 2 geprobeerd.
    pi_36823297
    heb ook al wat banen gemaakt, maar die zijn retelang en ze rijden slecht. een goede baan moet kort en krachtig zijn, en dat is iets wat is heel snel vergeet tijden het bouwen

volgende doel: trackrecord van TMN Compo 1 verbreken met ongeveer één tiende seconde is me namelijk al bijna een keer gelukt (15 honderdste sneller) vlieg ik er in die laatste bocht uit
      maandag 10 april 2006 @ 15:13:16 #116
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_36823472
    Tvp!
    pi_36825778
    wat stellen hier de player rankings en awards eigenlijk voor???

krijg je een award voor elke eerste plaats ofzo en die score is dat het totale aantal behaalde punten op de server
      maandag 10 april 2006 @ 16:47:18 #118
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_36826907
    quote:
    Op zaterdag 8 april 2006 14:33 schreef Fir3fly het volgende:

Deze dus
    Volgens mij heb ik geen negatief commentaar gehoord, dus zou deze op de server kunnen kree?
      maandag 10 april 2006 @ 16:57:05 #119
    23346 Evil_Koekje
    Niet altijd evil...
    pi_36827248
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 16:47 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik geen negatief commentaar gehoord, dus zou deze op de server kunnen kree?
    Zou deze er dan ook op mogen? Want ik heb tot nu toe nog maar 2 reacties gehad dus dat schiet niet echt op.. Maar dan zien we 't op de server wel aan 't cijfer.

maandag 10 april 2006 @ 17:01:06 #120
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_36827394
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 16:57 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]

Zou deze er dan ook op mogen? Want ik heb tot nu toe nog maar 2 reacties gehad dus dat schiet niet echt op.. Maar dan zien we 't op de server wel aan 't cijfer.

Ik stem voor, toffe track is dit
    pi_36830061
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 16:16 schreef JumperJack het volgende:
    wat stellen hier de player rankings en awards eigenlijk voor???

krijg je een award voor elke eerste plaats ofzo en die score is dat het totale aantal behaalde punten op de server
    Je krijg een aantal punten aan de hand van hoeveel je boven de baantijden van de maker zit.
    Awards worden hier ook op gebasseerd, net als de coppers in het spel zelf.

Nieuwe tracks zal ik morgen of vanavond (laat) nog even proberen toe te voegen.
      maandag 10 april 2006 @ 19:50:25 #122
    108725 e-wok
    pi_36832851
    quote:
    Op vrijdag 7 april 2006 00:19 schreef Evil_Koekje het volgende:
    Dat is trouwens ook wel leuk, de URL's van de mensen die op exchange een account hebben in de OP toevoegen?)
    Tracks door Fokkers:
  • -tk-
  • e-wok
  • evil_koekje
  • firefly
  • fittslickare
  • geilspookje
  • tackleberry

ben ik nog iemand vergeten? ga dan naar de wiki en voeg jezelf toe.
    Ik heb de op al aangepast

Is het trouwens een idee om dat nieuwsbericht er uit te halen? staat er nu wel lang genoeg in imo
  • pi_36833420
    Ik vind niet dat je bij een wallride de camera op in car moet zetten. Zat mensen vinden het prettiger om deze met camera 1 of 2 te rijden
    pi_36833535
    Net voor het eerst op de Fok!-server gereden. Wel ff wennen die banen.
    gr gr
    pi_36836485
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 20:04 schreef Fittslickare het volgende:
    Ik vind niet dat je bij een wallride de camera op in car moet zetten. Zat mensen vinden het prettiger om deze met camera 1 of 2 te rijden
    Als die knoppen om de camera te wisselen op een makkelijke plaats zaten zou ik het met je eens zijn, maar omdat ik met m'n rechterhand op de pijltjestoetsen zit, kan ik niet gemakkelijk handmatig de camera wisselen... Daarom heb ik liever dat er een keer te veel wordt gewisseld (hoewel ik in car gemakkelijker vind bij wallrides) dan te weinig...
    .
      maandag 10 april 2006 @ 21:40:29 #126
    108725 e-wok
    pi_36837211

KLIKKERDEKLIK

kleine kanttekening:
    er zitten geen witte dildo's in, sorry

[ Bericht 3% gewijzigd door e-wok op 11-04-2006 10:45:14 (oeps) ]
    pi_36839036
    trackrecord op 180 lol cut 2 seconden
      maandag 10 april 2006 @ 22:40:16 #128
    45532 ziggyziggyziggy
    wisselwachter, vlaggenzwaaier
    pi_36839777
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 00:04 schreef Jordy-B het volgende:

Shortcut is er uit gesloopt en ik heb hem opnieuw gemaild.
    Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
    pi_36843565
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 21:40 schreef e-wok het volgende:
    [afbeelding]
    KLIKKERDEKLIK

kleine kanttekening:
    je linkje lijkt 't niet te doen... tenminste... geeft niet echt het gewenste resultaat...
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 21:23 schreef Tackleberry het volgende:
    Als die knoppen om de camera te wisselen op een makkelijke plaats zaten zou ik het met je eens zijn, maar omdat ik met m'n rechterhand op de pijltjestoetsen zit, kan ik niet gemakkelijk handmatig de camera wisselen...
    Heb jij geen pink?
      dinsdag 11 april 2006 @ 00:23:37 #130
    23346 Evil_Koekje
    Niet altijd evil...
    pi_36843622
    Verdammt, ik speel veel te veel The Godfather, ik kom niet eens meer aan TM toe.
    pi_36844028
    Ik weet niet of [FOK]Martijn ook in dit topic zit; maar ik heb je net fokking mooi in de laatste seconde van het podium gestoot xD
    pi_36844062
    quote:
    Op dinsdag 11 april 2006 00:40 schreef Henkmanz het volgende:
    Ik weet niet of [FOK]Martijn ook in dit topic zit; maar ik heb je net fokking mooi in de laatste seconde van het podium gestoot xD
    Da's de admin... En die kan het vast waarderen, dus tot over een weekje...
    pi_36846852
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 22:40 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
    Shortcut is er uit gesloopt en ik heb hem opnieuw gemaild.
    Ik heb gisteravond een track record gereden ZONDER die te gebruiken cut pipo!
    Overigens ook het record op mijn eigen track weer terug... JumperJack heeft in totaal een halve seconde van zijn record op Tackle.three v3 mogen genieten...

Tackle.three v3 || 0 : 56 . 67 (new) || [Fok!]Tackleberry ||Mon 10.04.2006 / 22:05:08
    Remember Indy? || 0 : 49 . 22 (new) || [Fok!]Tackleberry || Mon 10.04.2006 / 21:56:52
    quote:
    Op dinsdag 11 april 2006 00:21 schreef Jordy-B het volgende:
    Heb jij geen pink?
    Jawel, maar met je pink camera wisselen is verre van comfortabel zal ik maar zeggen...
    .
    pi_36846965
    quote:
    Op dinsdag 11 april 2006 09:00 schreef Tackleberry het volgende:
    JumperJack heeft in totaal een halve seconde van zijn record op Tackle.three v3 mogen genieten...
    Herstel, hij heeft in totaal 37 seconden mogen genieten van zijn recordje...

1. fok_tackleberry || 00:00:56.67 || 2006/04/10 22:01:37
    2. jumperjack || +0.76 || 2006/04/10 22:02:14
    .
      dinsdag 11 april 2006 @ 10:09:33 #135
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_36848103
    Vanavond weer TM'en HEb het pas 2,5 uur gespeeld en het is echt vet, ben zelfs al een keer 2e geworden
      dinsdag 11 april 2006 @ 10:46:14 #136
    108725 e-wok
    pi_36849241
    pi_36849388
    Zullen we afspreken dat deze track nooit op de server komt? Mooi...
    .
    pi_36850126
    quote:
    Op dinsdag 11 april 2006 11:06 schreef Tackleberry het volgende:
    Lol, check die rating... 5000 ofzo .
      dinsdag 11 april 2006 @ 11:41:10 #140
    142400 RedFever007
    pi_36850323
    quote:
    Op dinsdag 11 april 2006 11:06 schreef Tackleberry het volgende:
    Holy track, check die eerste tijd, gewoon 8 minuten ben je aan het rijden
      dinsdag 11 april 2006 @ 11:42:15 #141
    142400 RedFever007
    pi_36850348
    tK -> ik heb je White Humbs baan ook gespeeld en hij is leuk, leuker dan White sp33d
    28.99 is mijn snelste tijd, 'nadeo' is 28.35
    Zal vanavond even een replay op TMN exchange zetten.

[ Bericht 2% gewijzigd door RedFever007 op 11-04-2006 13:34:28 ]
    pi_36852423
    quote:
    Op dinsdag 11 april 2006 09:07 schreef Tackleberry het volgende:

[..]

Herstel, hij heeft in totaal 37 seconden mogen genieten van zijn recordje...

1. fok_tackleberry || 00:00:56.67 || 2006/04/10 22:01:37
    2. jumperjack || +0.76 || 2006/04/10 22:02:14
    het is echt oneerlijk toen ik was gefinished stond er dat ik het record had verbroken met ruim een halve seconde, ikke echt een gat in de lucht springen (YES YES YES. HET TWEEDE TRACKRECORD OP MIJN NAAM!!!!!!!!!!!) (zo ging het ongeveer hier ) even later: tackleberry drove a new record: -0.76 echt niet normaal
    pi_36853374
    quote:
    Op dinsdag 11 april 2006 12:53 schreef JumperJack het volgende:
    het is echt oneerlijk toen ik was gefinished stond er dat ik het record had verbroken met ruim een halve seconde, ikke echt een gat in de lucht springen (YES YES YES. HET TWEEDE TRACKRECORD OP MIJN NAAM!!!!!!!!!!!) (zo ging het ongeveer hier ) even later: tackleberry drove a new record: -0.76 echt niet normaal
    Volgens mij was het zelfs helemaal aan het einde van de 'sessie' ook nog? Want als ik het me goed herinner kwam ik over de finish en bijna tegelijk was de sessie afgelopen... Volgens mij had ik geen tiende van een seconde langzamer moeten zijn... Op het moment dat ik zag dat ik een record reed EN dat de sessie was afgelopen, twijfelde ik eerst of deze wel meegenomen zou worden...

Jammer dat je van online ritten de replays niet kunt saven om die vervolgens op TMX te zetten, deze tijd haal ik offline volgens mij niet meer...
    .
    pi_36853438
    Voor de fanatiekelingen op Tackle.three v3: Het is mogelijk om in die grote jump het 'dak' te raken, het is me tot op heden één keer gelukt... En ja dat is frustrerend... Helemaal als je inclusief rand en doorglijden nog steeds sneller bent dan je snelste tijd op dat moment
    (die tijd was achteraf gezien niet goed, maar op dat moment weet je niet beter )
    .
    pi_36854365
    quote:
    Op dinsdag 11 april 2006 13:33 schreef Tackleberry het volgende:
    Voor de fanatiekelingen op Tackle.three v3: Het is mogelijk om in die grote jump het 'dak' te raken, het is me tot op heden één keer gelukt... En ja dat is frustrerend... Helemaal als je inclusief rand en doorglijden nog steeds sneller bent dan je snelste tijd op dat moment
    (die tijd was achteraf gezien niet goed, maar op dat moment weet je niet beter )
    Heb het al een aantal keer meegemaakt.. als je het eerste deel perfekt rijdt vlieg je daar tegen het dak aan ja . Dat irriteerde mij ook wel, maar goed, geeft op zich ook niet
    pi_36855412
    VET SPEL

[ Bericht 45% gewijzigd door oilshortage_a_myth op 11-04-2006 14:55:14 ]
    [url="http%3A//www.youtube.com/watch%3Fv%3Dq2RssqGhKBk"]Who says we're short on oil?[/url]
    pi_36858157
    quote:
    Op dinsdag 11 april 2006 14:42 schreef oilshortage_a_myth het volgende:
    VET SPEL

[afbeelding]
    pi_36858211
    trouwens tekkel. over die tackle3v3 record:

ik haalde mijn record, en toen stond er onderaan dat ik het record had verbeterd. nog niet eens een seconde daarna riep jij opeens YES YES YES YES ofzo en onder mijn verbeterde record stond jouw verbeterde record

en daarna waren er nog iets van 30 seconden
      dinsdag 11 april 2006 @ 16:24:56 #149
    142400 RedFever007
    pi_36858524
    Ik zal vanavond nog even de laatst toegevoegde sigs in de OP zetten.
    Alleen zoals al eerder gezegt door iemand anders, wordt de OP niet een beetje te groot?
      dinsdag 11 april 2006 @ 17:51:21 #150
    23346 Evil_Koekje
    Niet altijd evil...
    pi_36861186
    quote:
    Op dinsdag 11 april 2006 16:24 schreef RedFever007 het volgende:
    Alleen zoals al eerder gezegt door iemand anders, wordt de OP niet een beetje te groot?
    Persbericht kan er uit, screenshot kan er uit, Door de problemen met de server door de gigantische p... stukje kan er uit, Dan is 'ie wel netjes. Misschien ff een mooi headertje met 't TM en fok logo oid. WIl ik eventueel wel doen.
    pi_36861254
    quote:
    Op dinsdag 11 april 2006 17:51 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]

Persbericht kan er uit, screenshot kan er uit, Door de problemen met de server door de gigantische p... stukje kan er uit, Dan is 'ie wel netjes. Misschien ff een mooi headertje met 't TM en fok logo oid. WIl ik eventueel wel doen.
    Je vergeet de signatures...
      dinsdag 11 april 2006 @ 18:20:35 #152
    23346 Evil_Koekje
    Niet altijd evil...
    pi_36862011
    quote:
    Op dinsdag 11 april 2006 17:53 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Je vergeet de signatures...
    Ja ik twijfelde een beetje, op zich is 't wel leuk om een overzichtje te hebben van de spelers hier, en hoe ze staan enzo. Maar dat dan dat zo'n plaatje per persoon moet zijn is wel weer wat overdreven.
      dinsdag 11 april 2006 @ 18:36:40 #153
    108725 e-wok
    pi_36862493
    Met een beetje html kunnen er wel 2 sigs naast elkaar staan. Nieuwsbericht en screenshot kunnen er idd wel uit.

ik dacht aan een hyperlink naar de screenshots op de officiele tmn pagina, dan staan iig nog screenshots in de op.

heeft iemand mijn track nog geprobeerd? (http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=126705#auto
      dinsdag 11 april 2006 @ 19:17:59 #154
    142400 RedFever007
    pi_36863800
    quote:

[..]

Oke is goed
    pi_36864151
    quote:

[..]

kijk maar naar "Het Grote BoF BF2 topic" daar staan er 35
    pi_36864171
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 21:23 schreef Tackleberry het volgende:

[..]

Als die knoppen om de camera te wisselen op een makkelijke plaats zaten zou ik het met je eens zijn, maar omdat ik met m'n rechterhand op de pijltjestoetsen zit, kan ik niet gemakkelijk handmatig de camera wisselen... Daarom heb ik liever dat er een keer te veel wordt gewisseld (hoewel ik in car gemakkelijker vind bij wallrides) dan te weinig...
    Ik heb de camera's ook op A, W en D zitten. Stuk makkelijker om dat met je linker hand te regelen.
    pi_36864568
    quote:
    Op dinsdag 11 april 2006 18:36 schreef e-wok het volgende:
    Met een beetje html kunnen er wel 2 sigs naast elkaar staan. Nieuwsbericht en screenshot kunnen er idd wel uit.

ik dacht aan een hyperlink naar de screenshots op de officiele tmn pagina, dan staan iig nog screenshots in de op.

heeft iemand mijn track nog geprobeerd? (http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=126705#auto
    Leuk gedaan maar een baan met 1 obstakel en 4 simpele bochten vind ik helaas geen uitdaging.

dinsdag 11 april 2006 @ 19:53:11 #158
    108725 e-wok
    pi_36865084

't gait ook om de snelheid
      dinsdag 11 april 2006 @ 20:03:31 #159
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_36865461
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 21:40 schreef e-wok het volgende:
    [afbeelding]
    KLIKKERDEKLIK

kleine kanttekening:
    Zeer toffe track. Lekker snel, en niet moeilijk. Vooral dat eerste stuk is mooi gedaan
      dinsdag 11 april 2006 @ 20:12:57 #160
    108725 e-wok
    pi_36865800
    Dank je vliegje drop een bekertje zou ik zeggen.

Ik zag dat je een nieuwe track hebt, die bekijk ik van de week en laat hier wel commentaar achter
      dinsdag 11 april 2006 @ 20:24:48 #161
    23346 Evil_Koekje
    Niet altijd evil...
    pi_36866287

Dit leuk als header?
    uitknipwerk is niet 100% maar ik ben lui dus dan mag dat.
      dinsdag 11 april 2006 @ 20:32:34 #162
    108725 e-wok
    pi_36866624
    je moet 'centrale topic' weg halen denk ik, alleen een fok logo vind ik mooier. Misschien een stukje ingame erbij?
    pi_36866793
    quote:
    Op dinsdag 11 april 2006 19:28 schreef Fittslickare het volgende:
    Ik heb de camera's ook op A, W en D zitten. Stuk makkelijker om dat met je linker hand te regelen.
    Ik dacht dat dat niet kon in TM? Heb een tijdje terug zitten zoeken, maar waar kun je het instellen dan?
    .
    pi_36868002
    In de profielinstellingen... (in het spel zelf, dus)
    pi_36868891
    Check mij op de finish liggen.

gr gr
      dinsdag 11 april 2006 @ 21:42:39 #166
    108725 e-wok
    pi_36869087
    hehe, ik heb nog wel een screenshot waarin in precies op een reclamebord hang. Even zoeken.

edit:

voor de mensen die G9 goed kennen, dit is het bord waar je over springt voordat je bij de finish terechtkomt. Je moet even kort remmen, ik remde dus verkeerd
      dinsdag 11 april 2006 @ 23:21:12 #167
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_36872971
    Ben inmiddels 5 uur bezig geweest en het is zoooo vet Die carhandling is echt geweldig en de meeste circuits zijn dat ook
      woensdag 12 april 2006 @ 01:44:40 #168
    23346 Evil_Koekje
    Niet altijd evil...
    pi_36876712
    quote:
    Op dinsdag 11 april 2006 20:32 schreef e-wok het volgende:
    je moet 'centrale topic' weg halen denk ik, alleen een fok logo vind ik mooier.
    Kan wel idd, had 't logotje ff gejat van 't PS3 topic. Ingame stuff wordt 't zo druk van, gooi d'r dan maar screenshots onder wat mij betreft.

edit: Btw, rij ik net op Sixtyniner een nieuw record ( ), rij ik de ronde daarna dezelfde tijd.
      woensdag 12 april 2006 @ 08:58:38 #169
    142400 RedFever007
    pi_36878424
    quote:
    Op dinsdag 11 april 2006 21:42 schreef e-wok het volgende:
    hehe, ik heb nog wel een screenshot waarin in precies op een reclamebord hang. Even zoeken.

edit:
    [afbeelding]

voor de mensen die G9 goed kennen, dit is het bord waar je over springt voordat je bij de finish terechtkomt. Je moet even kort remmen, ik remde dus verkeerd
    Haha ja idd dan moet je even remmen. Twee keer door het gras track
    Op welke server was dit trouwens?
    pi_36880160
    is me opgevallen dat ik naast 2x eerste op best wel veel tracks 2e of 3e sta en ik sta nu al 18e van de server
      woensdag 12 april 2006 @ 12:00:49 #171
    108725 e-wok
    pi_36882528
    quote:
    Op woensdag 12 april 2006 08:58 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Haha ja idd dan moet je even remmen. Twee keer door het gras track
    Op welke server was dit trouwens?
    Ja inderdaad. Ik weet niet op welke server, maar ik denk een franse #pro of #exp server

62 downloads in anderhalve dag
      woensdag 12 april 2006 @ 14:35:36 #172
    108725 e-wok
    pi_36887185
    quote:
    Op woensdag 12 april 2006 10:31 schreef JumperJack het volgende:
    is me opgevallen dat ik naast 2x eerste op best wel veel tracks 2e of 3e sta en ik sta nu al 18e van de server
    Wat fijn, wil je een schouderklopje?
    pi_36887807
    quote:
    Op woensdag 12 april 2006 10:31 schreef JumperJack het volgende:
    Carel, van iedereen die ik ken, ben jij ronduit de meest slechte winnaar van allemaal .
    pi_36889136
    quote:
    Op woensdag 12 april 2006 14:35 schreef e-wok het volgende:

[..]

pi_36889164
    quote:
    Op woensdag 12 april 2006 14:54 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Carel, van iedereen die ik ken, ben jij ronduit de meest slechte winnaar van allemaal .
    lol. opeens stond er Carel in plaats van JumperJack

maar ik weet het...

enne. owkee. ik zal mijn mond wel houden
    quote:
    Op woensdag 12 april 2006 14:35 schreef e-wok het volgende:

[..]

tuurlijk
    pi_36889254
    Ik ga denk ik mijn twee banen (Sp33d en Humps) aan elkaar ga knopen en vervolgens opsturen naar het ESWC!

Misschien wordt mijn map wel gebruikt in het mei pakket van de eswc banen

Zal ik er nog even een mooi tussenstukkie tussen de twee banen flansen en klaar is kees
    pi_36889323
    quote:
    Op woensdag 12 april 2006 15:28 schreef Incolumis het volgende:

[..]

en daar is inco weer met zijn avatar
      woensdag 12 april 2006 @ 16:21:40 #178
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_36890934
    Voila:

pi_36891069
    en daar is weer een sigje

volgens mij doe ik iets vreselijk fout met het mapmaken. ik heb al verschillende maps gemaakt, maar ze rijden echt voor geen meter is dit nou een kwestie van blijven oefenen of ligt het gewoon aan mij
      woensdag 12 april 2006 @ 16:29:54 #180
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_36891212
    Ligt aan jou blijven oefenen dus... oefening baart kunst
      woensdag 12 april 2006 @ 16:31:37 #181
    142400 RedFever007
    pi_36891280
    quote:
    Op woensdag 12 april 2006 16:25 schreef JumperJack het volgende:

volgens mij doe ik iets vreselijk fout met het mapmaken. ik heb al verschillende maps gemaakt, maar ze rijden echt voor geen meter is dit nou een kwestie van blijven oefenen of ligt het gewoon aan mij
    Noem er eens één dan? ik wil ze wel even proberen

en idd weer een sig. OP wordt wel vol zo, tijdelijke sig-opname-stop dus
      woensdag 12 april 2006 @ 16:55:26 #182
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_36892108
    quote:
    Op woensdag 12 april 2006 16:31 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Noem er eens één dan? ik wil ze wel even proberen

en idd weer een sig. OP wordt wel vol zo, tijdelijke sig-opname-stop dus
    Als die van mij er nog maar bij mag dan vind ik het best
    pi_36893462
    quote:
    Op woensdag 12 april 2006 16:25 schreef JumperJack het volgende:

Dat valt inderdaad best tegen... De vierde track van me wil maar niet 'leuk' worden bijvoorbeeld...
    .
      woensdag 12 april 2006 @ 18:14:13 #184
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_36894360
    Ik heb net even de enorme shortcut op Multiply opgemerkt, dus ik heb em meteen maar even aangepast

Klik
      woensdag 12 april 2006 @ 18:20:28 #185
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_36894543
    Ik wil niet zeuren hoor , maar er zouden toch nieuwe tracks op de server geplaatst worden?

Deze bijvoorbeeld
    Of deze
    Deze ook nog
    Of tK's tracks

woensdag 12 april 2006 @ 18:21:12 #186
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_36894568
    Wat is dat Tracks maken verdomd moeilijk

Iemand een tip how to start?
    Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
    pi_36895002
    quote:
    Op woensdag 12 april 2006 18:20 schreef Fir3fly het volgende:
    Ik wil niet zeuren hoor , maar er zouden toch nieuwe tracks op de server geplaatst worden?

[knip]
    sowieso zouden alle tracks die lager dan 10 scoren (en een fatsoenlijk aantal stemmen hebben) van de server kunnen imho...
    .
    pi_36895409
    Ik weet het, ben laat met de tracks toevoegen/verwijderen.

Helaas moet ik nu ook al weer weg. mischien doe ik het vanavond nog wel effe als ik terug ben.
      woensdag 12 april 2006 @ 19:07:42 #189
    108725 e-wok
    pi_36895892
    quote:
    Op woensdag 12 april 2006 18:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
    Wat is dat Tracks maken verdomd moeilijk

Iemand een tip how to start?
    1. Probeer eerst eens een vlakke baan te maken. Begin 3 vakken boven de gond, dan kun je het makkelijk aanpassen. Rijd je baan, welke bochten sturen lekker, wat moet je aanpassen enz.
    Pas als je dit een beetje door hebt, raad ik aan om naar stap 2 te gaan

2. Pas je baan aan door omhoog / aflopende stukken te bouwen
    3. Probeer op een open stuk eens uit hoe een wallride werkt of hoe je een looping bouwt. Een goede track hoeft niet per sé een looping te hebben!
    4. Vind uit welke scenery mogelijkheden er zijn en probeer te combineren. Leuk je baan op
    5. Zoek uit op welke stukken je kan crashen, maak deze makkelijker. Blokkeer shortcuts door checkpoints op goede plaatsen neer te zetten.
    6. Leer de mediatracker
    7. Validate je baan

stap 1 en 6 duren het langst

Viel Spass
    pi_36896017
    En bedankt JumperJack, kan ik weer wachten tot Tackle.three v3 voorbij komt om die tijd aan te scherpen...

mooie tijd trouwens
    .
    pi_36898606
    quote:
    Op woensdag 12 april 2006 18:14 schreef Fir3fly het volgende:
    Ik heb net even de enorme shortcut op Multiply opgemerkt, dus ik heb em meteen maar even aangepast

Klik
    Ook al weer een jaar geleden dat ik je die shortcut aangaf
      woensdag 12 april 2006 @ 20:48:18 #192
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_36899312
    quote:
    Op woensdag 12 april 2006 20:29 schreef Fittslickare het volgende:

[..]

Ook al weer een jaar geleden dat ik je die shortcut aangaf
    Ja klopt, maar nu heb ik hem met eigen ogen gezien
    pi_36899916

Ik doe het pas 1 week.
    gr gr
      woensdag 12 april 2006 @ 21:04:42 #194
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_36899949
    quote:
    Op woensdag 12 april 2006 21:03 schreef Quyxz_ het volgende:
    [afbeelding]

Ik doe het pas 1 week.
    Niet slecht dan, toch?
      woensdag 12 april 2006 @ 21:06:03 #195
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_36900004
    Ik merk trouwens net dat ik mijn doel al een tijdje bereikt heb, bij de beste 100 van Nederland.
    Nu dan maar voor de top-1000 van de wereld
    pi_36900288
    quote:
    Op woensdag 12 april 2006 19:11 schreef Tackleberry het volgende:
    En bedankt JumperJack, kan ik weer wachten tot Tackle.three v3 voorbij komt om die tijd aan te scherpen...

mooie tijd trouwens
    lol ik heb gerechtigheid!!! had nml maar een halve seconde van mijn eerdere record daar kunnen genieten

maar je verbetert die tijd toch wel weer hoewel... zei je niet destijds: "YES, record!!! shit! jammer dat ik multiplayer replays niet kan opslaan om ze te showen op tmx... zo'n tijd haal ik nooit meer in de singleplayer"

heb trouwens in de ronde gelijk daarna ook een nieuw record op Spook720 neergezet. daar kan odd weer wat aan doen
      woensdag 12 april 2006 @ 21:31:16 #197
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_36901205
    De records verwisselen vaak van eigenaar de laatste tijd...

[Monty Burns]Excellent...[/Monty Burns]
    pi_36902681
    - Edit: Laat maar, al in OP gezien. xD -

En ja, wel goed voor iemand die het pas een week doet...

En FF je staat 102de ipv in de top 100. Of is het alweer veranderd sinds de laatste update van die sig.
    gr gr
      woensdag 12 april 2006 @ 22:28:16 #199
    108725 e-wok
    pi_36904294
    Zo, ik ben ook weer aan het bouwen geslagen.
    Het einde heb ik al klaar, net als de start. Nu nog de weg er tussenin
    pi_36906008
    quote:
    Op woensdag 12 april 2006 22:28 schreef e-wok het volgende:
    Zo, ik ben ook weer aan het bouwen geslagen.
    Het einde heb ik al klaar, net als de start. Nu nog de weg er tussenin
    hehe ben je een chinese track aan het bouwen?
    Ik begin altijd bij het begin
    pi_36906137
    quote:
    Op woensdag 12 april 2006 23:09 schreef -tK- het volgende:
    De start verandert bij mij vaak genoeg van plaats tijdens de bouw, de finish trouwens ook...
    .
    pi_36906837
    Even een test-OP in elkaar geknald...

Nadeo is een partnerschap aangegaan met het grootste gaming competitie orgaan in de wereld (ESWC). Speciaal voor de 2006 editie hebben zij een unieke versie van het TrackMania spel gemaakt: TrackMania Nations. Het spel bevat één omgeving (stadium) met een nieuwe gameplay en racewagens en natuurlijk ook unieke bouwblokken. Dit spel is géén uitbreiding of vervolg op TrackMania Original of Sunrise, maar bestaat naast deze twee games als een soort paradepaardje dat klaar is om de wereld te veroveren. Het spel is volledig gratis, maar het bevat wel sponsoring.
    Voor diegenen die de eerdere TrackMania spellen niet kennen: Het is een over-the-top variant van het oude 4D Stuntdriving. Een arcade racer waarmee je de meest belachelijke banen kan bouwen.

Kijk op www.tm-sunrise.com of www.trackmanianations.com voor downloadlinks.

De vorige delen:
    Deel 1 -- Deel 2 -- Deel 3 -- Deel 4 -- Deel 5 --
    Deel 6 -- Deel 7 -- Deel 8

[Fok!] dedicated linux serverinfo:
    Fok! heeft, dankzij kree, een eigen dedicated (linux) TMN-server. Hier kun je allerlei statistieken van de server bekijken: Track records, track scores, chatlog etc.

Handige tool:
  • TM:Toolbar

De sigs van TMN spelende Fok!kers:
    <-- tK
    <-- Tackleberry
    <-- RedFever007
    <-- slindenau
    <-- Oldbie
    <-- Barbaaf
    <-- BMH
    <-- Lunar
    <-- JumperJack
    <-- Henkmanz
    <-- Xanteh
    <-- Chapter_V
    <-- Rocksteen
    <-- Evil_Koekje
    <-- Fir3fly
    <-- dennistd
    <-- ziggyziggyziggy

Zelf een TMN sig aanmaken

Tracks door Fok!kers:
  • -tk-
  • e-wok
  • evil_koekje
  • firefly
  • fittslickare
  • geilspookje
  • tackleberry
  • ziggyziggyziggy

Het Fok! Team
    Scroll op deze website naar beneden en vul in:
    Team: [Fok!]
    Password: 12345
    Klik op join en we doen mee met de officiele ladder!

Fok! team leden:
    #[Fok!]Jordy-B
    #[Fok!]Barbaaf
    #[Fok!]JumperJack
    #[Fok!]RedFever
    #[Fok!]Duurtlang
    #[Fok!]Hutsefluts
    #[Fok!]Tackleberry
    #[Fok]ziggyziggyziggy
    #draakje

De Fok!wiki, waar alle TMN-spelende Fok!kers ook op staan is hier te vinden.

Deze OP: http://wiki.fok.nl/index.php/GAM/TrackmaniaNations#OP

[ Bericht 12% gewijzigd door Tackleberry op 13-04-2006 08:41:07 ]
  • .
      donderdag 13 april 2006 @ 00:15:37 #203
    23346 Evil_Koekje
    Niet altijd evil...
    pi_36908157
    Ziet er goed uit lijkt me. Url van de header kan zo blijven, pas 'm binnenkort wel aan.
    pi_36908409
    Ik ga mijn tracks binnenkort ook posten. Ze worden langzaam aan leuker .
      donderdag 13 april 2006 @ 01:02:18 #205
    45532 ziggyziggyziggy
    pi_36909222
    De links naar de verschillende topics kloppen niet. Deel 1 verwijst naar deel 6, deel 2 naar deel 5, etc.
    pi_36909314
    quote:
    Kan verandert worden naar:

---
  • [Fok!] dedicated linux serverinfo:
    Een server speciaal opgericht voor fok!kers.
    Heb je een leuke track gemaakt en wil je die op de server zien, post die dan in dit topic.
    Hier, zijn de statestieken en overige info over de server te vinden.
    -----

Of iets in die richting

Inmiddels zijn alle pagina's tevinden via de boven genoemde index. dus de apparte linkst zijn niet meer nodig.

Hopelijk kan ik morgen even de tracks toevoegen/verwijderen.
    Moet er even tijd voor maken
  • Do what you love, love what you do!
    pi_36911429
    quote:
    Op donderdag 13 april 2006 01:02 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
    De links naar de verschillende topics kloppen niet. Deel 1 verwijst naar deel 6, deel 2 naar deel 5, etc.
    Hmmm, vaag, ik heb het (op basis van het topicnummer) even aangepast. Zie boven.
    quote:
    Op donderdag 13 april 2006 01:08 schreef kree het volgende:
  • [Fok!] dedicated linux serverinfo:
    Of iets in die richting
  • Aangepast, zie boven
    .
      donderdag 13 april 2006 @ 09:01:00 #208
    142400 RedFever007
    pi_36911654
    Goed gedaan Tackle
    Zo is de OP weer een beetje opgeruimd en leesbaar tenminste

Zag trouwens dat ik nogal aardig aan het zakken ben op de ladder. Vanvond maar weer even punten pakken.
    pi_36911747
    Gisteren trouwens acht PR's verbeterd als ik de server stats mag geloven... Ik sta ook ineens op vier in de player rankings...
    .
    pi_36918659
    quote:
    Op donderdag 13 april 2006 09:06 schreef Tackleberry het volgende:
    Gisteren trouwens acht PR's verbeterd als ik de server stats mag geloven... Ik sta ook ineens op vier in de player rankings...
    dat betekent dat ik een plaats gezakt ben
      donderdag 13 april 2006 @ 13:16:00 #211
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_36918786
    Vanmorgen toen JumperJack weg was even de eer in de server hoog gehouden.. 2e, 3e en 1e en dat na 3 dagen spelen

Gisterenavond met een paar maten op een eigen servertje gespeeld... en ze vonden het niet zo leuk dat ik steeds 4 sec sneller was
    pi_36919232
    quote:
    Op donderdag 13 april 2006 13:16 schreef maniack28 het volgende:
    Vanmorgen toen JumperJack weg was even de eer in de server hoog gehouden.. 2e, 3e en 1e en dat na 3 dagen spelen

Gisterenavond met een paar maten op een eigen servertje gespeeld... en ze vonden het niet zo leuk dat ik steeds 4 sec sneller was
    gebruik je mij nou als een soort maatstaaf...? als JJ weg is moet iemand anders de eer hooghouden

en heb vanochtend in totaal 3 trackrecords neergezet (er moet wel dit bijgezegd worden: twee van de drie waren op één baan, en ik heb alleen mijn eigen records verbeterd )

- 180 (heb ik 2x in één ronde verbeterd) mijn record was 0'46"96 nu is het 0'45"97
    - tackle three v3 mijn record was 0'56"46 nu is het 0'56"11 (onder de 56 is mogelijk!!!)
    - spook720 mijn record was (en is) 0'51"89 en als ik de ronde had kunnen afmaken was het waarschijnlijk in de 50 geweest

eigenlijk was alleen de tweede van de drie van belang om tackle weer te pesten
      donderdag 13 april 2006 @ 13:46:28 #213
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_36919794
    quote:
    Op donderdag 13 april 2006 13:29 schreef JumperJack het volgende:

[..]

gebruik je mij nou als een soort maatstaaf...? als JJ weg is moet iemand anders de eer hooghouden
    Er waren geen andere Fokkers toen jij wegging dus ja je was de maatstaaf
    pi_36919966
    Zo, ik heb 2 tracks gemaakt en geadd aan mijn TMXpagina.. hoop dat jullie er wat aan vinden

Hier te vinden.
    All star v1.2 bestond al, Thank you Drive through en Breakin' keyboards zijn nieuw .
      donderdag 13 april 2006 @ 13:59:36 #215
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_36920190
    pi_36922728
    quote:
    Op donderdag 13 april 2006 13:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
    [afbeelding]
    ey morph, eindeljik ook je sig bf2 nu definitief links laten liggen

trouwens, ik heb op TMX ook een track staan, maar die duurt nog langer als op de server een hele ronde... en hij zuigt echt vreselijk
      donderdag 13 april 2006 @ 15:27:04 #217
    23346 Evil_Koekje
    Niet altijd evil...
    pi_36923054
    quote:
    Op donderdag 13 april 2006 01:08 schreef kree het volgende:
    Hopelijk kan ik morgen even de tracks toevoegen/verwijderen.
    Moet er even tijd voor maken
    Dan wil ik graag een verzoekje indienen. Florentina er af, aub. Blijft vastlopen hier, bij Draakje ook, en we zijn vast niet de enige. Daarnaast heeft 'ie ook maar een 10,nogwat. En verzoekje nummer twee,
    [GRATIS] Trackmania Nations Deel 8
    Die van Fir3fly, en die van mij er op? Als t kan? Eventueel? Heel misschien? Aub?

edit: en multiply vervangen met de nieuwe.
      donderdag 13 april 2006 @ 15:29:01 #218
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_36923123
    quote:
    Op donderdag 13 april 2006 15:27 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]

Dan wil ik graag een verzoekje indienen. Florentina er af, aub. Blijft vastlopen hier, bij Draakje ook, en we zijn vast niet de enige. Daarnaast heeft 'ie ook maar een 10,nogwat. En verzoekje nummer twee,
    [GRATIS] Trackmania Nations Deel 8
    Die van Fir3fly, en die van mij er op? Als t kan? Eventueel? Heel misschien? Aub?

edit: en multiply vervangen met de nieuwe.
    Neeeee niet Florentina eraf... dat is mn favoriete track Wat doen jullie
      donderdag 13 april 2006 @ 15:31:11 #219
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_36923196
    quote:
    Op donderdag 13 april 2006 15:16 schreef JumperJack het volgende:

[..]

ey morph, eindeljik ook je sig bf2 nu definitief links laten liggen

trouwens, ik heb op TMX ook een track staan, maar die duurt nog langer als op de server een hele ronde... en hij zuigt echt vreselijk
    Ey

Ja al een tijdje Ben nu weer helemaal into TM:N
      donderdag 13 april 2006 @ 15:33:08 #220
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_36923270
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    Florentina    38    10.7
    Low    50    10
    back2thefuture    29    8.9
    180    16    8.1
    DoubleSpook    47    8
    ShimmeySpooky    36    7.4
    Need for Speed    72    6.5

Deze tacks zitten ver onder het gemiddelde en kunnen er wat mij betreft af.
      donderdag 13 april 2006 @ 15:34:34 #221
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_36923323
    quote:
    Op donderdag 13 april 2006 15:33 schreef Fir3fly het volgende:

[ code verwijderd ]

Volgens mij zitten daar juist leuke tracks tussen maar misschien dat mensen liever tracks hebben die niet te doen zijn ipv leuk bochtenwerk ik heb echt een schurfthekel aan tracks waar je precies moet jumpen, dat lukt namelijk nooit. Ik hou meer van het echte bochtenwerk, juist ook degene waar er wel geremd moet worden
    pi_36923444
    Florentina is een leuke track, maar als hij bij heel veel mensen problemen veroorzaakt... Verder mogen die andere tracks er wel af wmb.
    .
      donderdag 13 april 2006 @ 15:41:20 #223
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_36923581
    quote:
    Op donderdag 13 april 2006 15:34 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Volgens mij zitten daar juist leuke tracks tussen maar misschien dat mensen liever tracks hebben die niet te doen zijn ipv leuk bochtenwerk ik heb echt een schurfthekel aan tracks waar je precies moet jumpen, dat lukt namelijk nooit. Ik hou meer van het echte bochtenwerk, juist ook degene waar er wel geremd moet worden
    Mjah, een keer remmen vind ik niet erg, maar als je constant aan die rem moet zitten dan haalt dat voor mij de hele 'flow' ( ) eruit.
    pi_36924007
    Kan ik hierbij?

Mijn nick ingame is Quyxz

---

Het was net btw wel lol, hele tijd tegen turbo's in rijden op z'n Kees'.
    gr gr
    pi_36924287
    quote:
    Op donderdag 13 april 2006 15:52 schreef Quyxz_ het volgende:
    Kan ik hierbij?

Mijn nick ingame is Quyxz
    Je kunt jezelf toevoegen door op [bewerken] te klikken
    .
      donderdag 13 april 2006 @ 16:28:46 #226
    23346 Evil_Koekje
    Niet altijd evil...
    pi_36925345
    quote:

[ code verwijderd ]

Mee eens.
    quote:
    Op donderdag 13 april 2006 15:34 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Aan de scores te zien ben je een van de weinigen die van het "echte bochtenwerk" houdt. En wat betreft dat jumpen enzo, dat maakt TM juist zo leuk.. vind ik dan.
    pi_36925749
    je ne parle pas francais tres bien (m.a.w. hoe werkt dat met die verrekte sigs :/)
      donderdag 13 april 2006 @ 16:38:49 #228
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_36925770
    quote:
    Op donderdag 13 april 2006 16:38 schreef Incolumis het volgende:
    je ne parle pas francais tres bien (m.a.w. hoe werkt dat met die verrekte sigs :/)
    Als je de muisaanwijzer over de text beweegt, komt er een Engelse vertaling.

Ennuh, als je die zin kan schrijven in het Frans, moet die site ook eigenlijk geen probleem zijn
    pi_36925836
    merci bien
    pi_36925894
    pi_36926198
    LOL:

Ik zit net in de Dutch Boost Ladder waar iedereen uitgebreid op een nazi loopt te schelden; komen we bij een track genaamd Funny Olympics van C_O_O_L; iedereen rustig rijden; zie ik een gast terugrijden na de eerste checkpoint. Blijkt: als je terugrijdt land je zo bij de finish; dus ik dat constant proberen, word ik in de láátste seconde eerste met 2 seconden verschil op de nummer 2 xD

donderdag 13 april 2006 @ 16:53:28 #232
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_36926365
    Wat een gescheld Daar zou ik direct weer weggaan.
      donderdag 13 april 2006 @ 17:02:32 #233
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_36926672
    lol Henkmanz

Ik moet daar ook maar even gaan kijken
    pi_36926879
    haal je flink wat punten daar
    pi_36928438
    quote:

[ code verwijderd ]

ik vind juist tracks als low en back2thefuture en shimmeyspooky best wel leuk...
      donderdag 13 april 2006 @ 18:46:19 #236
    108725 e-wok
    pi_36929603
    quote:
    Op woensdag 12 april 2006 23:09 schreef -tK- het volgende:

[..]

chinese track
    Nee dus

Ik probeer altijd een tof begin te maken, zo ook deze keer. Het probleem was echter dat ik de dicht tegen de rand van het stadium aan zat. Oplossing: Nieuwe start bouwen en huidige deel als finish gebruiken

Doet iemand van jullie ook mee in de tmx community competitie?
    (( http://www.nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=threadshow&id=114573&page=auto#auto ))
      donderdag 13 april 2006 @ 19:36:26 #237
    65997 Oldbie
    pi_36931279
    Zijn er ook mensen met TM Sunrise?? Is dit veel leuker dan Nations of valt het wel mee?
      donderdag 13 april 2006 @ 19:42:37 #238
    108725 e-wok
    pi_36931502
    Het tracks bouwen schijnt nog beter te zijn. Ik wacht nog even tot sunrise extreme uitkomt, dan zijn er namelijk 2 opties:
    1-> sunrise kopen (hopelijk ergens een koopje) en dan extreme patch (gratis) downloaden
    2 -> sunrise extreme kopen

Ik waag op keuze 1, alhoewel ik em nog maar in 1 winkel heb gezien á44 euro ( )
      donderdag 13 april 2006 @ 19:48:58 #239
    65997 Oldbie
    pi_36931714
    www.play.com : ¤ 23,99 (wel uitverkocht )

[edit]
    Sunrise is ¤ 28,99 en uitverkocht
    Sunrise extreme is ¤ 23,99 en wordt op 01/06 verwacht
    [/edit]
    pi_36934017
    Zo eindelijk de server is wat bijgerwerkt, alle tracks met een score onder 11 zijn van de server:
    ----
    Florentina 39 10.6
    Multiply 54 10.3
    Low 51 10.2
    back2thefuture 30 8.6
    180 19 8.4
    DoubleSpook 48 7.9
    ShimmeySpooky 37 7.2
    Need for Speed 75 6.4
    ----

Verder heb ik de volgende tracks (uit dit topic en via de mail) toegevoegd.

------
    $l Little $i$FAABrain $i$WBreaker.Challenge.Gbx
    $i$OTrackmania$FFA Mall.Challenge.Gbx <- gaf error: [-1000] Challenge not complete (dus niet toegevoegd.
    $FAO$wMaddness$FFFNation.Challenge.Gbx
    Down the Drain.Challenge.Gbx
    Breakin Keyboards.Challenge.Gbx
    Thank you, drive through.Challenge.Gbx
    $w$b$630D$960ark$630M$960atter.Challenge.Gbx
    $FAO Julie and Candy$FFF II.Challenge.Gbx
    $w$s$ff0Im$f00$nPulse.Challenge.Gbx
    SpookyRocks.Challenge.Gbx
    JumpSpook.Challenge.Gbx
    $fff$wWHITE $i$fc7Humps.Challenge.Gbx
    ------

Als ik er nog één over het hoofd gezien hebt, laat het maar weten
    pi_36934337
    aan het downloaden, zal me benieuwen.
    pi_36934935
    He kewl mijn baan zit ertussen

Als ie wat te kort is, kan ik em wel langer maken, want hij is nu 28 sec..
      donderdag 13 april 2006 @ 21:46:47 #243
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_36936005
    Nice work Kree

Die nieuwe baan van +- 22 sec is vet....1 looping, 1 bocht, 1 jump
      donderdag 13 april 2006 @ 22:55:42 #244
    108725 e-wok
    pi_36938355
    Ok, het kan dus nog gekker
    Was mn baan aan het uitbreiden, toen ik erachter kwam dat het eigenlijk niks was.

Het deel in de lucht opgeslaan onder andere naam en deel op de grond ook opgeslagen onder een andere naam.

Ik begon dus met een start, die een finish werd om vervolgens de track af te bouwen. Die 'afgebouwde' track beviel totaal niet, dus heb ik em in 2 tracks gesplitst. Nu zit ik dus weer met 2 halve tracks

Ja ok, 1 is bijna af omdat ik daarin verder ben gaan bouwen

---------

Bedankt dat mn map op de server staat kree.
    tK, je moet je baan niet aanpassen. Maak gewoon een nieuwe tech track, waarvan de zilveren medaille op 1 minuut staat (en author op 45 oid)
      donderdag 13 april 2006 @ 23:12:10 #245
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_36938865
    quote:
    Op donderdag 13 april 2006 20:56 schreef kree het volgende:
    Als ik er nog één over het hoofd gezien hebt, laat het maar weten
    quote:
    Op woensdag 12 april 2006 18:14 schreef Fir3fly het volgende:

Klik
    pi_36938955
    Welke baan? welke server
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
    Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
      donderdag 13 april 2006 @ 23:35:59 #247
    142400 RedFever007
    pi_36939699
    quote:
    Op donderdag 13 april 2006 23:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
    Welke baan? welke server
    OP lezen enzo gaat het helemaal worden dezen zomer
    pi_36940528
    quote:
    Op donderdag 13 april 2006 23:12 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

[..]
    heb hem op de server gezet
      vrijdag 14 april 2006 @ 00:08:31 #249
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_36940622
    quote:
    Op vrijdag 14 april 2006 00:05 schreef kree het volgende:

[..]

heb hem op de server gezet
    Snelle service, daar hou ik van
    pi_36940813
    quote:
    Op donderdag 13 april 2006 23:35 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

OP lezen enzo gaat het helemaal worden dezen zomer
    Iemand gewoon antwoorden, word het niet deze zomer
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
    Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
    pi_36942316
    In sommige tracks krijg je soms een paar seconde je cockpit (dus met stuurtje en al) te zien. Als je zelf een baan maakt, waar kan je dat dan maken?
    En nee ik bedoel niet nummer 3 van de numpad...
      vrijdag 14 april 2006 @ 08:30:19 #252
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_36944419
    quote:
    Op vrijdag 14 april 2006 00:16 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Hier vind je alle Serverinfo.
      vrijdag 14 april 2006 @ 09:52:32 #253
    142400 RedFever007
    pi_36945604
    quote:
    Op vrijdag 14 april 2006 00:16 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Nee inderdaad
    Had gewoon geen zin om zelf te zoeken sorry
      vrijdag 14 april 2006 @ 10:20:58 #254
    45532 ziggyziggyziggy
    pi_36946211
    quote:
    Op vrijdag 14 april 2006 01:22 schreef Simsfan88 het volgende:
    In sommige tracks krijg je soms een paar seconde je cockpit (dus met stuurtje en al) te zien. Als je zelf een baan maakt, waar kan je dat dan maken?
    Dat kun je in de mediatracker instellen en wordt zeer gewaardeerd door je mederacers als het goed wordt gebruikt. In de installatiefolder van trackmania vind je een handleiding.
      vrijdag 14 april 2006 @ 11:29:56 #255
    65997 Oldbie
    pi_36947999
    Mijn eerste baanrecord op de server. Zal niet lang blijven staan maar toch.

* Oldbie is trots
    pi_36948075
    zou DEZE track er misschien nog bijkunnen hijs soow leuk
    pi_36948137
    waarom zijn op de site van de server alle playerrankings weg
      vrijdag 14 april 2006 @ 11:35:28 #258
    45532 ziggyziggyziggy
    pi_36948191
    quote:
    Op vrijdag 14 april 2006 11:31 schreef JumperJack het volgende:
    zou DEZE track er misschien nog bijkunnen hijs soow leuk
    Misschien helpt het om ook daadwerkelijk naar een specifieke track te linken?
      vrijdag 14 april 2006 @ 11:35:50 #259
    108725 e-wok
    pi_36948208
    quote:
    Geheim van de smit
    http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=126705#auto

JJ, je moet de link uit de track kopieren niet uit de url. Klik voor de gein eens op de link die je net hebt gepost
      vrijdag 14 april 2006 @ 12:39:56 #260
    108725 e-wok
    pi_36950419
    oei, duurtlang heeft zowel mn author record als mn huidige record verbroken (met 0.02).
    pi_36950715
    quote:
    Op donderdag 13 april 2006 21:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
    Nice work Kree

Die nieuwe baan van +- 22 sec is vet....1 looping, 1 bocht, 1 jump
    Die is van mij volgens mij dan.. Thanks
    pi_36950789
    quote:
    Dat moet met de mediatracker. In je installatiemap op je harde schijf staat de trackmania manual; daarin vind je alle info die je nodig hebt om dat te kunnen doen
    pi_36950811
    quote:
    Op vrijdag 14 april 2006 11:33 schreef JumperJack het volgende:
    waarom zijn op de site van de server alle playerrankings weg
    Ik zal er straks even naar kijken. zal wel met de grote van de log file te maken hebben.

edit: hij doet het weer

[ Bericht 5% gewijzigd door kree op 14-04-2006 13:38:26 ]
    pi_36952603
    Net online gespeeld op de Fok-server; wat vet dat mijn banen erbij staan Ik kan alleen niet eens eerste worden op mn eigen tracks .
      vrijdag 14 april 2006 @ 13:58:24 #265
    108725 e-wok
    pi_36952830
    vliegje, op de een of andere manier werkt je baan niet (voor mij) Is het een pf-start? Er zitten veel te veel turbo's, ik knal steeds op of zelfs over het checkpoint. Ook werkt die ramp naar mijn idee niet zo erg goed. Je moet wat boosters verwijderen bij de start
      vrijdag 14 april 2006 @ 14:27:03 #266
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_36953663
    quote:
    Op vrijdag 14 april 2006 13:58 schreef e-wok het volgende:
    vliegje, op de een of andere manier werkt je baan niet (voor mij) Is het een pf-start? Er zitten veel te veel turbo's, ik knal steeds op of zelfs over het checkpoint. Ook werkt die ramp naar mijn idee niet zo erg goed. Je moet wat boosters verwijderen bij de start
    Bij de start zitten geen boosters

Je moet gewoon een beetje gas los laten in de jump, dat lijkt me niet zo moeilijk
    pi_36954479
    Zo ik ga dit spelletje ook nog maar even spelen op de FOK! server moet nog wat oefenen voor morgen de lanparty
      vrijdag 14 april 2006 @ 16:05:21 #268
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_36956884
    Whehe, ik heb een keer gewonnen op de Only Boost Ladder server, op een verschrikkelijke lucktrack
    pi_36957003
    Hehe nice, dan zal dat wel de max zijn.

Ik heb btw net de 1000 punten gepasseerd.
    gr gr
      vrijdag 14 april 2006 @ 16:20:45 #270
    142400 RedFever007
    pi_36957371
    quote:
    Op vrijdag 14 april 2006 16:09 schreef Quyxz_ het volgende:
    Hehe nice, dan zal dat wel de max zijn.

Ik heb btw net de 1000 punten gepasseerd.
    Ja 99.99 is inderdaad het maximaal aantal punten dat je kunt halen
    Maar goed gedaan Firefly
      vrijdag 14 april 2006 @ 18:43:20 #271
    108725 e-wok
    pi_36961378
    quote:
    Op vrijdag 14 april 2006 14:27 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Bij de start zitten geen boosters

Je moet gewoon een beetje gas los laten in de jump, dat lijkt me niet zo moeilijk
    We hebben het over impulse toch? daar zit een hele lading boosters, tenzij ik de start verkeerd begrijp. Dat is ook de reden dat ik vroeg 'is het een pf-start?' Gas loslaten gelijk al aan het begin = nono

Koekje:
    In julie en candy2 zit er in de loop geen incar camera. Ik stel voor om de trigger op 3/4 van de wallride te zetten. Ook is er op een gegeven moment een jump waarin je aan de rechterkant moet rijden, omdat er aan de linkerkant een hoop baan troep ligt (positief bedoeld ) Misschien kan een sign daar geen kwaad, heb er nu geen gezien.
    pi_36961542
    pi_36962383
    Ik heb het aantal track records weer op twee weten te krijgen. Niet mijn eigen track (kwam niet eens in de buurt van m'n oude record...) maar wél op Thunderbold!

De ronde was niet eens zo strak, maar het resultaat is er wel...
    Thunderbold 0 : 49 . 13 (new) [Fok!]Tackleberry Fri 14.04.2006 / 17:17:22
    .
    pi_36965642
    quote:
    Op vrijdag 14 april 2006 16:05 schreef Fir3fly het volgende:
    Whehe, ik heb een keer gewonnen op de Only Boost Ladder server, op een verschrikkelijke lucktrack [afbeelding]
    whehe ik had al zo'n vermoeden dat je daar een cap van ging maken

Die track was idd errg klote ..

Mn track gaat het denk ik ook niet lang uithouden op de fok server, die fokkers willen alleen snelle banen met loopings en coole jumps waar je gas niet hoegd los te laten
      vrijdag 14 april 2006 @ 21:23:26 #276
    108725 e-wok
    pi_36966001
    jouw banen zijn een welkome afwisseling tK, ik zou zeggen: maak er nog een paar

ik ben ook met een tech baan bezig. De track is af, nu de mt nog
    pi_36968759
    trouwens

10.000 punten gepasseerd!
    pi_36972320
    pi_36975843
    quote:
    Op vrijdag 14 april 2006 19:20 schreef Tackleberry het volgende:
    Ik heb het aantal track records weer op twee weten te krijgen. Niet mijn eigen track (kwam niet eens in de buurt van m'n oude record...) maar wél op Thunderbold!

De ronde was niet eens zo strak, maar het resultaat is er wel...
    Thunderbold 0 : 49 . 13 (new) [Fok!]Tackleberry Fri 14.04.2006 / 17:17:22
    ja, het record op tackle v3 blijft lekker van mij

enne, ik moet eerlijk zeggen dat ik tackle v3 echt één van de leukste tracks vind op de server samen met black velvet, damnation en nog een paar anderen...

-edit- net nog ff bij de records gekeken, en je hebt er weer één... Michel heeft je record op Remember Indy? afgepakt met bijna 0.4 seconden
    pi_36975943
    ik bedoel in ieder geval DEZE track, of die erin zou kunnen hopelijk heb ik het nu wel goed gedaan
    pi_36976025
    heb trouwens zojuist ook opgemerkt dat mensen als oddball en fir3fly heeeel erg bezig zijn op mijn records af te pakken firefly zit nog maar 4 honderdsten ervandaan op Ride

good time fir3fly

-edit- woops, weer een driedubbele post
    pi_36977884
    Op mijn tracks op de Fok!server staat geen enkel record van mij meer en kan ik niet eens eerste worden xD
    pi_36978431
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 11:01 schreef JumperJack het volgende:
    ik bedoel in ieder geval DEZE track, of die erin zou kunnen hopelijk heb ik het nu wel goed gedaan
    Die heeft al eens op de server gestaan, volgens mij is ie eraf gegaan wegens lage score.
    Zal ik hem weer toevoegen?
    pi_36978878
    quote:
    Op vrijdag 14 april 2006 21:10 schreef -tK- het volgende:
    Mn track gaat het denk ik ook niet lang uithouden op de fok server, die fokkers willen alleen snelle banen met loopings en coole jumps waar je gas niet hoegd los te laten
    Ik vind tracks waar je (bijna) alleen maar vol gas hoeft te gaan vaak juist NIET de leukste tracks...
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 10:56 schreef JumperJack het volgende:
    ja, het record op tackle v3 blijft lekker van mij
    ik vrees het ook
    quote:
    enne, ik moet eerlijk zeggen dat ik tackle v3 echt één van de leukste tracks vind op de server samen met black velvet, damnation en nog een paar anderen...
    Thanks
    quote:
    -edit- net nog ff bij de records gekeken, en je hebt er weer één... Michel heeft je record op Remember Indy? afgepakt met bijna 0.4 seconden
    Shit happens
    .
    pi_36980294
    Woei weer een nieuwe map klaar

Niet bepaald voor de Fok!kers, deze is gemaakt voor het ESWC

Erg lastig dus hehe

Black Sp1nn

Download hem hier!

Replay van mij staat erbij mocht je hem niet snappen
      zaterdag 15 april 2006 @ 15:00:07 #287
    23346 Evil_Koekje
    Niet altijd evil...
    pi_36981002
    quote:
    Op vrijdag 14 april 2006 18:43 schreef e-wok het volgende:

Koekje:
    In julie en candy2 zit er in de loop geen incar camera. Ik stel voor om de trigger op 3/4 van de wallride te zetten. Ook is er op een gegeven moment een jump waarin je aan de rechterkant moet rijden, omdat er aan de linkerkant een hoop baan troep ligt (positief bedoeld ) Misschien kan een sign daar geen kwaad, heb er nu geen gezien.
    Hm, ik zal er eens naar kijken. Ondertussen redelijk wat verander de camera opmerkingen geehad.
    En die sign is ook wel een goed idee idd.
      zaterdag 15 april 2006 @ 15:04:24 #288
    65997 Oldbie
    pi_36981100
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 14:29 schreef -tK- het volgende:
    Woei weer een nieuwe map klaar

Niet bepaald voor de Fok!kers, deze is gemaakt voor het ESWC

Erg lastig dus hehe

Black Sp1nn

Download hem hier!
    [afbeelding]

Replay van mij staat erbij mocht je hem niet snappen
    waarom posten als hij niet geschikt is voor het gepeupel zoals wij??
    Beetje stoer doen ofzo?
      zaterdag 15 april 2006 @ 16:15:01 #289
    108725 e-wok
    pi_36982667
    Ik denk meer dat ie bedoeld dat deze track niet geschikt is voor de server...
    pi_36982728
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 16:15 schreef e-wok het volgende:
    Ik denk meer dat ie bedoeld dat deze track niet geschikt is voor de server...
    Lol dat wou ik dus net reply'n
      zaterdag 15 april 2006 @ 16:19:52 #291
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_36982766
    Ik wil em wel eens spelen....kijken hoe hard ik faal
      zaterdag 15 april 2006 @ 16:39:01 #292
    65997 Oldbie
    pi_36983197
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 16:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
    Ik wil em wel eens spelen....kijken hoe hard ik faal
    Ik had 1:44...net geen brons
    toen vond ik het wel best....niet echt leuk om te rijden....
      zaterdag 15 april 2006 @ 17:23:51 #293
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_36984413
    quote:
    Op vrijdag 14 april 2006 18:43 schreef e-wok het volgende:

[..]

We hebben het over impulse toch? daar zit een hele lading boosters, tenzij ik de start verkeerd begrijp. Dat is ook de reden dat ik vroeg 'is het een pf-start?' Gas loslaten gelijk al aan het begin = nono
    Bij de start moet je gewoon gasgeven en je naar beneden laten vallen en daarna door het gat springen, daar zitten toch maar 2 boosters?

En wat is een 'pf-start'?
      zaterdag 15 april 2006 @ 17:24:05 #294
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_36984420
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 12:57 schreef kree het volgende:

[..]

Die heeft al eens op de server gestaan, volgens mij is ie eraf gegaan wegens lage score.
    Zal ik hem weer toevoegen?
    Toffe baan
    pi_36984443
    @ henkmanz

i am so fokking sorry. maar in de track "thank you, drive through" zit, hoe kort ie dan wel niet moge zijn, een cut, vandaar mijn record daar: 19.56

om op mijn record terug te komen: dat record staat op de naam van -s@-. dat is een andere account van mij. mijn gamepc is niet te gebruiken voor een paar dagen, daarom zit ik dan ook op deze account, maar is het mogelijk om op een andere pc met mijn account in te loggen??? zoja, HOE??!?!
    pi_36985563
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 17:24 schreef JumperJack het volgende:
    @ henkmanz

i am so fokking sorry. maar in de track "thank you, drive through" zit, hoe kort ie dan wel niet moge zijn, een cut, vandaar mijn record daar: 19.56

om op mijn record terug te komen: dat record staat op de naam van -s@-. dat is een andere account van mij. mijn gamepc is niet te gebruiken voor een paar dagen, daarom zit ik dan ook op deze account, maar is het mogelijk om op een andere pc met mijn account in te loggen??? zoja, HOE??!?!
    Ik keek net nog op de Fok-server maar zag mijn tracks er niet staan.. heb ik verkeerd gekeken of zijn ze offline gehaald?
      zaterdag 15 april 2006 @ 18:12:01 #297
    108725 e-wok
    pi_36985721
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 17:23 schreef Fir3fly het volgende:
    ...wat is een 'pf-start'?
    Press-forward...achterover zitten en niks doen dus (behalve gas geven)
    pi_36985746
    tvp
    I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
    So I stole a bike and asked for forgiveness.
      zaterdag 15 april 2006 @ 18:34:29 #299
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_36986175
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 18:12 schreef e-wok het volgende:

[..]

Press-forward...achterover zitten en niks doen dus (behalve gas geven)
    Dat is het dus ja
      zaterdag 15 april 2006 @ 22:42:55 #300
    23346 Evil_Koekje
    Niet altijd evil...
    pi_36992244
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 18:05 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Ik keek net nog op de Fok-server maar zag mijn tracks er niet staan.. heb ik verkeerd gekeken of zijn ze offline gehaald?
    Ik zie Sixtyniner (van mij) er ook heel vaak niet tussenstaan, maar dan is 'ie er niet af. Dunno waar het aan ligt tho.
      zondag 16 april 2006 @ 01:08:37 #301
    65997 Oldbie
    pi_36995891
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 18:12 schreef -J-D- het volgende:
    tvp
    komop JD, downloaden en spelen....je bent in no-time een verslaving rijker
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar: