Tackle.four is onderwegquote:Op maandag 3 april 2006 12:55 schreef kree het volgende:
Mischien ze een beetje updaten en wat leuker maken. Dan kunnen ze wat mij betreft zo weer op de server
Eigenwijs hè...quote:
Misschien wel, misschien niet, we zullen het nooit weten. Maar ik heb er eerlijk gezegd niet meer aan gedacht om dat aan te passen. Misschien dat ik dat, samen met nog wat andere wijzigingen, nog doorvoer en vervolgens een update van Tackle.three op TMX zet.quote:Op maandag 3 april 2006 13:49 schreef Jordy-B het volgende:
Eigenwijs hè...
Als je van je derde baan die checkpoint na die bult nou gewoon had weggehaald, had je vast 'n hogere waardering gekregen...
Oke mooi, want volgens e-wok "Nu nog even de mediatracker leren" zit het er niet in. Dat is vreemd lijkt me?quote:Op maandag 3 april 2006 13:41 schreef Fittslickare het volgende:
Ja, camera stand gaat naar 3 en bij de laatste loop staat er ook wat geschreven.
Florentina is best leuk.quote:Op maandag 3 april 2006 16:47 schreef kree het volgende:
Ik denk dat deze er zoiezo af moeten:
Sprint1-7 9 3.8
The Long Haul 7 1.3
Indoors 4 1
Nazi's Base 2 1
die florentina scored nog redelijk. Heb hem zelf nog niet gespeeld, meer mensen die er problemen mee hebben?
Verder de tracks moet ik even handmatig door elkaar schudden. kan helaas niet automatisch, maar dat zal ik nog even doen vanavond of morgen
dat is Moving Power ZOOO GENIAALquote:Op maandag 3 april 2006 12:23 schreef Jordy-B het volgende:
ehm... nee. Die track met die scheve looping is een andere track dan die track met dat ontbrekende stuk...
k, nice.quote:Op maandag 3 april 2006 16:47 schreef kree het volgende:
Verder de tracks moet ik even handmatig door elkaar schudden. kan helaas niet automatisch, maar dat zal ik nog even doen vanavond of morgen
Niet als je PC daarop standaard vast loopt.quote:
dat dingetje achter de server betekent dat er iemand uit je buddylijst op de server zitquote:Op maandag 3 april 2006 17:41 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
k, nice.![]()
[..]
Niet als je PC daarop standaard vast loopt.
En wtf is dit, nog nooit eerder gezien?
[afbeelding]
florentina nooit gespeeld, maar mijn pc loopt al 5x per dag vast, en dat vind ik genoeg. en dat met mijn pc:quote:Op maandag 3 april 2006 18:10 schreef Fittslickare het volgende:
Mijn pc loopt ook vast op Florentina. En ik heb nou niet echt een slechte pc.
quote:[2006/04/03 23:44:55] <chat> [lin] lutk nie
[2006/04/03 23:45:28] <chat> [tersebasje] 1ste x dat ik hem deed lukte die ook niet
[2006/04/03 23:45:29] <chat> [lin] zijn jullie leuk? :p
[2006/04/03 23:45:42] <chat> [tersebasje] wat zie jij onder leuk????
[2006/04/03 23:46:10] <chat> [lin] lief?
[2006/04/03 23:46:38] <chat> [ome_ed] we zijn wel stoer!
[2006/04/03 23:46:44] <chat> [tersebasje] als je een meisje bent wil i k wel lief voor je xzijn hoor
[2006/04/03 23:46:57] <chat> [lin] aah
[2006/04/03 23:47:03] <chat> [lin] ja ik ben n meisje hor
[2006/04/03 23:47:23] <chat> [tersebasje] dan wil ik best lief zijn;)
[2006/04/03 23:48:57] <chat> [tersebasje] komt vanzelf goed:D
[2006/04/03 23:49:00] <chat> [lin] jak
[2006/04/03 23:49:25] <chat> [ome_ed] we zijn ook meisjes!
[2006/04/03 23:49:32] <chat> [tersebasje] wat is je naam meisje???
[2006/04/03 23:49:36] <chat> [lin] linda
[2006/04/03 23:49:50] <chat> [ome_ed] nou.....
[2006/04/03 23:50:21] <chat> [tersebasje] heb je msn??
[2006/04/03 23:50:25] <chat> [ome_ed] hoe kom jij aan die ster meisje>?
Heb je het over Black Velvet, van GanjaRider? Die staat gewoon op de Fok! server.quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:01 schreef Incolumis het volgende:
laatst op zo'n map gespeeld waar je eerst van bovenaf kijkt het 1e stuk, was volgens mij op 1 van de UT Twente servers. erg vette map
toch wel grappigquote:Op dinsdag 4 april 2006 01:26 schreef Linnert het volgende:
Ik zag het. Bij mij deed hij het![]()
Leuk die quote... als ik dat wist deed ik niet zo lijp![]()
100% mee eens. Ik rij meestal 3 a 4 banen op de fok server, daarna weer Nadeos. Vind Customs ook soms wel erg onoverzichtelijkquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:00 schreef Henkmanz het volgende:
Ik vind de nadeotracks veel leuker dan die custom tracks. Nadeobanen zijn over het algemeen vrij makkelijk uit te rijden zonder voorkennis, dat is met custom tracks wel anders...
Plus, de duitse en franse servers waar de nadeo (pro) tracks op staan boosten je ranking als een motherfucker, ik zit onderhand alweer aan de 2000 punten
100% mee oneens.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:06 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
100% mee eens. Ik rij meestal 3 a 4 banen op de fok server, daarna weer Nadeos. Vind Customs ook soms wel erg onoverzichtelijk![]()
eens met allebeiquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:18 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
100% mee oneens.Een beetje uitvinden hoe banen moeten enzo, ze verkennen, vind ik juist leuk om te doen. Daarnaast vind ik de meeste Nadeo tracks gewoon erg matig tot kut.
Vandaar dat ik vrijwel alleen op de Fok!server speel.
Ik ook niet (punten), maar d'r zijn gewoon leuke tracks en 't is er gezellig. Reden genoeg voor mij om gewoon lekker op de Fok! server te blijven.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:01 schreef JumperJack het volgende:
op de fok! server haal ik met mijn rank gewoon GEEN punten meer, zelfs als ik eerste wordtik sta namelijk 7000e
![]()
7000e van de wereld neem ik aan toch?quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:01 schreef JumperJack het volgende:
[..]
eens met allebei![]()
custom tracks zijn vaak erg leuk om uit te zoeken
nadeo tracks boosten je punten (maar wat zijn nou punten, de nederlanders mogen toch niet naar parijs, en als ze zouden mogen zou je nooit in de top3 belanden)
ik heb ook laatst in 2 uur van 1100 punten naar 3200 punten gehaald op een duitse serverdat ging lekker. heel de tijd 99.99
op de fok! server haal ik met mijn rank gewoon GEEN punten meer, zelfs als ik eerste wordtik sta namelijk 7000e
![]()
Jawel, maar aan het begin zou het tof zijn als de auto op je af vliegt of dat je em van boven ziet (camera path of camera custom) Ook in de hoge loop zou het tof zijn als de auto (voor een deel) op je af vliegt. Je mediatracker werkt wel, maar er is meer dan alleen maar incarquote:Op maandag 3 april 2006 00:33 schreef Evil_Koekje het volgende:
De camera veranderd toch in de loops? En d'r zit tekst o.a. @ 't stuk voor de laatste loop? Zou wel raar zijn als dat bij jou niet zo was?
das is idd black velvet van ganjarider:quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:01 schreef Incolumis het volgende:
laatst op zo'n map gespeeld waar je eerst van bovenaf kijkt het 1e stuk, was volgens mij op 1 van de UT Twente servers. erg vette map
Ah op die manier. Ja dat is waar, ik zal eens kijken wat voor onzin ik in mn nieuwere banen kan doen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:06 schreef e-wok het volgende:
[..]
Jawel, maar aan het begin zou het tof zijn als de auto op je af vliegt of dat je em van boven ziet (camera path of camera custom) Ook in de hoge loop zou het tof zijn als de auto (voor een deel) op je af vliegt. Je mediatracker werkt wel, maar er is meer dan alleen maar incar
ja, en ik heb in vroegere tijden nog 300e van de wereld gestaan, ongeveer rond de tijd dat de nummer één 2500 punten hadquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:38 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
7000e van de wereld neem ik aan toch?
Ik sta nu namelijk ong 1000e van NL en heb nog geen 3000 punten
Dat stukje heb ik lang mee zitten kutten, maar de bedoeling is uiteindelijk geworden dat je met zo'n snelheid aankomt dat je alle boosts gebruikt. Weet niet of je daar mee kan leven?quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:21 schreef Fittslickare het volgende:
Koekje, bij Julie and Candy II komt er na de eerste bocht een jump, daar spring ik telkens tegen de muur op waar de pijltjes naar beneden wijzen.
Ik vond 't juist wel fijn werken, ik wacht nog even andere reacties af voordat ik dat edit.quote:Ook de omgekeerde turbo's vind ik zwaar irritant en zie ik liever weggelaten. Rem liever zelf want met die turbo's maak ik de bochten veels te scherp of juist weer niet.
Danke.quote:[quote]
Voor de rest een leuke track.
Zal hem vanavond ff rijdenquote:Op woensdag 5 april 2006 15:29 schreef Tackleberry het volgende:
Zijn er al mensen die de nieuwe Tackle.three hebben gespeeld? Mijn eerste 'testcommentaren' waren erg positief, maar ik hoor het graag van nog wat meer mensen.
zou je wel willen weten hè...quote:Op woensdag 5 april 2006 16:26 schreef RedFever007 het volgende:
welke server was dat dan? de ktd?
Maar Pro banen duren wel rond de minuut toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 16:27 schreef JumperJack het volgende:
[..]
zou je wel willen weten hè...
TnkxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil ook zo'n goede internet verbinding !!quote:Op woensdag 5 april 2006 16:18 schreef JumperJack het volgende:
ik ga GOED de laatste tijd![]()
en dat komt omdat ik de laatste tijd (behalve op fok!) ook op DE duitse proserver met 64 man speel!!!
Man wel 6 hele honderdsten!!!quote:dit was op een PRO server, met bijna alleen maar mensen uit de top500!!!!!!!!!!!! en dan ZO EEN VERSCHIL MET DE NUMMER 2!!!!!!!!!!!!!!![]()
niks mis met florentinaquote:Op woensdag 5 april 2006 16:31 schreef Evil_Koekje het volgende:
Kree, mag Florentina van de server af, m'n PC blijft vastlopen bij die track somehow. En hij heeft ook maar een 9,9 dus aub?![]()
Ik krijg 't nogsteeds niet voor elkaar.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:53 schreef Fittslickare het volgende:
Even over een officieel [Fok!] team. Ga naar deze site: https://www.trackmanianations.com/indexUk.php#LadderTeam
dan scroll je naar beneden en vul je in.
Team: [Fok!]
password: 12345
dan klik je op join, en dan doen we mee met de officiele ladder![]()
De pagina vernieuwd ook bij mij. Staat dan Welcome Duurtlang en wat stats.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:35 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik krijg 't nogsteeds niet voor elkaar.
Bovenin staat zo'n inlogding, met Username en Password, dat vul ik en, druk op ok, en dan vernieuwd de pagina lijkt het. en authenticate account wil niet want ik heb geen key... now what?![]()
Opschepper.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:18 schreef JumperJack het volgende:
ik ga GOED de laatste tijd![]()
heb sinds midden februari niet meer gespeeld, en sinds 3 april speel ik weer. totaal na de rust periode maar 3 uur gespeeld, maar moet je DEZE grafiek bekijken![]()
![]()
[[url=http://xs75.xs.to/pics/06143/TMNglobalscore.jpg]afbeelding][/url]
![]()
en dat komt omdat ik de laatste tijd (behalve op fok!) ook op DE duitse proserver met 64 man speel!!!
en daar was ik zojuist toch goed!!! 11 keer achtereenvolgens in de top12!!! en ook nog eens 4 keer daarvan in de top3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
(heb vroeger in de top400 van de wereld gestaan, wil ik weer halen)
een screen om te bewijzen dat ik echt zovaak in de top3 heb gestaan![]()
[[url=http://xs75.xs.to/pics/06143/screentmn01.jpg]afbeelding][/url]
dit was op een PRO server, met bijna alleen maar mensen uit de top500!!!!!!!!!!!! en dan ZO EEN VERSCHIL MET DE NUMMER 2!!!!!!!!!!!!!!![]()
Nou je pc nog in orde....quote:Op woensdag 5 april 2006 16:18 schreef JumperJack het volgende:
---Blaat---
bf2 doet het inderdaad nog steeds nietquote:Op woensdag 5 april 2006 18:12 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Nou je pc nog in orde....
Ik speel alleen 's avonds en uurtje of 2. Puur en alleen om die collega's van mijn werk achter me te houden
Jumperjack, waarom doe je zo stoer? Ik heb onderhand een aantal keer bij je in de Xenonserver #1 gezeten en om nou te zeggen dat je echt imponeerde, nee. Ik ben zelf ook lang niet de beste, maar ik ga dan ook niet zo lopen schreeuwen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |