abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 maart 2006 @ 15:50:45 #51
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_36436328
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 11:25 schreef Tackleberry het volgende:

[..]

De kunst is natuurlijk om een goede balans aan te brengen...

Gisteren heb ik mijn derde track afgerond, kijken of ik die ook op TMN exchange kan pleuren vanavond.
Ik vind jouw tackle.two track erg leuk eigenlijk, jammer dat de rest het niet met me eens is
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_36436496
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 15:50 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind jouw tackle.two track erg leuk eigenlijk, jammer dat de rest het niet met me eens is
Thanks Nummer drie van mijn hand heeft overigens nog minder 'rare fratsen' dan Tackle.two. En dat was al niet echt een stunt track...

Ik zie overigens dat de score van Tackle.two alweer is 'bijgetrokken' van 8.5 naar 10.4

Zelf heb ik in daaaaagen niet meer op de Fok!server gespeeld...
.
pi_36436561
Wat een toffe game.
Ik speel lekker online sinds 2 dagen, en gaat best lekker! Mijn ranking is nog retelaag, ik heb de 9000e plek van NL volgens mij, maar ik ga langzaam omhoog .
pi_36445665
Tackle.three is klaar om getest te worden.
.
pi_36446591
Die checkpoint na die bult... (tussen de wallrides in, geloof ik)

Die's beroerd en haalt je hele baan omlaag... verder is 'ie zoals je andere banen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_36455550
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 21:28 schreef Jordy-B het volgende:
Die checkpoint na die bult... (tussen de wallrides in, geloof ik)

Die's beroerd en haalt je hele baan omlaag... verder is 'ie zoals je andere banen.
Als je die bochten ervoor een beetje goed doorkomt, kun je die sprong met gemak in één keer halen. Dan kom je dus niet OP de bult terecht en VOOR het checkpoint. Maar ik zal vanavond even kijken of ik dat checkpoint één plekje kan verschuiven (of eventueel helemaal weglaten).
.
pi_36460302
stuk of 10 nieuwe tracks toegevoegd op de fok! server die ik kreeg via de mail en dit topic

Heb er geen 1 zelf getest. Dus ik let wel weer op de trackscores
Do what you love, love what you do!
  woensdag 29 maart 2006 @ 13:48:55 #58
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_36460532
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 13:42 schreef kree het volgende:
stuk of 10 nieuwe tracks toegevoegd op de fok! server die ik kreeg via de mail en dit topic

Heb er geen 1 zelf getest. Dus ik let wel weer op de trackscores
Kom vanavond ook wel even op de fok server, even wat custom trakkies uit proberen
Hoeveel tracks draaien er nu trouwens?
pi_36460573
zie hier bij "Challenges"
Do what you love, love what you do!
pi_36460620
Kan je dan ook de laagstscorende tracks weghalen?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_36460644
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 13:42 schreef kree het volgende:
stuk of 10 nieuwe tracks toegevoegd op de fok! server die ik kreeg via de mail en dit topic

Heb er geen 1 zelf getest. Dus ik let wel weer op de trackscores
Wat is het criterium om op de server te blijven? Een score van boven de 10 met een 'aardig aantal' stemmen?
.
pi_36460653
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 13:51 schreef Jordy-B het volgende:
Kan je dan ook de laagstscorende tracks weghalen?
Ja dat moet ik nog even doen
Do what you love, love what you do!
pi_36460692
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 13:52 schreef Tackleberry het volgende:

[..]

Wat is het criterium om op de server te blijven? Een score van boven de 10 met een 'aardig aantal' stemmen?
Ik kijk meestal naar de gemiddelde trackscore en van de tracks die daaronder scoren haal ik er een paar (laagstscorende) weg.
Do what you love, love what you do!
pi_36461586
Ah, fly heeft uiteraard meteen het record op Tackle.three te pakken...
.
pi_36461617
kree, hoe lang duurt het voordat een track ook terugkomt in het Statistics gedeelte, want de nieuwe tracks staan al wel op de andere pagina's vermeld.
.
  woensdag 29 maart 2006 @ 14:52:11 #66
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_36462935
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 14:19 schreef Tackleberry het volgende:
Ah, fly heeft uiteraard meteen het record op Tackle.three te pakken...
Lastige track, maat wel leuk. Leuk bedacht met dat 'doolhofje'

Mijn eigen track Crossover viel minder in de smaak, omdat men de eerste jump niet kon halen
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_36463574
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 14:52 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Lastige track, maat wel leuk. Leuk bedacht met dat 'doolhofje'

Mijn eigen track Crossover viel minder in de smaak, omdat men de eerste jump niet kon halen
Als je eenmaal doorhebt hoe die eerste jump het beste genomen kan worden is het een prima track
As't nait aans is, bi'n heerns ook vis
pi_36463583
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 14:52 schreef Fir3fly het volgende:
Lastige track, maat wel leuk. Leuk bedacht met dat 'doolhofje'
Thanks. Echt lastig is hij overigens niet, je moet hem alleen een paar keer spelen de eigenaardigheden op te merken. 1:03.xx is overigens sowieso haalbaar.
quote:
Mijn eigen track Crossover viel minder in de smaak, omdat men de eerste jump niet kon halen
Die is nieuw op de server neem ik aan? Ik zie hem oveigens op TMX staan, dus die download ik thuis wel even.

Kan iemand me overigens even uitleggen hoe ik die 'rode verhogingen' in de track kan knallen? Moeten die ergens 'overheen' gebouwd worden? Zo ja wat?
.
  woensdag 29 maart 2006 @ 15:43:49 #69
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_36464518
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 15:16 schreef Tackleberry het volgende:
Kan iemand me overigens even uitleggen hoe ik die 'rode verhogingen' in de track kan knallen? Moeten die ergens 'overheen' gebouwd worden? Zo ja wat?
Rode verhogingen?

Ik download je track even btw Fir3fly, ben benieuwd.
pi_36464725
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 15:43 schreef Evil_Koekje het volgende:
Rode verhogingen?
Als je goed kijkt naar de track van Fir3fly zie je die 'verhogingen' met die rode 'bolwanden'... Vlakke bovenkant en van die bolle wanden. Ik weet even niet hoe ik het gemakkelijk (goed) kan uitleggen, sorry.

Hier zie je die dingen iets beter, dit keer in het blauw...
.
  woensdag 29 maart 2006 @ 15:59:26 #71
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_36465110
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 15:16 schreef Tackleberry het volgende:
Kan iemand me overigens even uitleggen hoe ik die 'rode verhogingen' in de track kan knallen? Moeten die ergens 'overheen' gebouwd worden? Zo ja wat?
Die zitten onder dezelfde categorie als de 'palen'.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_36465364
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 15:59 schreef Fir3fly het volgende:
Die zitten onder dezelfde categorie als de 'palen'.
Ik vraag niet waar ze zitten maar hoe je ze kunt plaatsen. Op de normale manier lukt het me in ieder geval niet.
.
pi_36465380
Die moet je gewoon hoger dan de grond bouwen.. dan staan ze er gewoon. Heel simpel .
En meer dan één tile.
Ik ben ook bezig geweest met een eigen track, als ie helemaal klaar is post ik dat wel hier.. ben benieuwd wat mensen er van vinden .

Verder net nog ff online gespeeld: echt vet om te doen. Mijn ranking kruipt gestaag omhoog .
  woensdag 29 maart 2006 @ 16:10:38 #74
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_36465449
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 16:08 schreef Tackleberry het volgende:

[..]

Ik vraag niet waar ze zitten maar hoe je ze kunt plaatsen. Op de normale manier lukt het me in ieder geval niet.
Ah sorry, verkeerd begrepen

Maar zoals Henkmanz zegt, gewoon wat verhogen en dan een rechthoekje er mee maken
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_36466974
Mijn track is klaar.. zou iemand hier even kunnen zeggen wat de beste manier is om je track te publishen zodat anderen hem ook kunnen spelen?
pi_36467245
De meeste mensen zetten hem op TMExchange
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_36468310
gedaan.. All Star #1 heet-ie.. misschien dat iemand hem wil uitproberen?
  woensdag 29 maart 2006 @ 17:58:07 #78
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_36468757
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 17:43 schreef Henkmanz het volgende:
gedaan.. All Star #1 heet-ie.. misschien dat iemand hem wil uitproberen?
Hmmm, kutbaan.
Allemaal achterlijke punten waar je zowat stapvoets door moet als je de baan niet uit wil vliegen. De overgangen zijn onregelmatig.....omlaag gaat ineens over in omhoog. Een boost in een klim vlak voor een scherpe bocht etc. etc.
Not my cup of tea.

Dit was een mening geen aanval
pi_36470036
Haha, oke .
  woensdag 29 maart 2006 @ 18:57:00 #80
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_36470178
kutbaan zou ik niet zeggen, maar het is niet echt een lekkere baan, die boost vlak na de start, gebruik je die vol vlieg je de baan uit, de overgangen tussen de kuipbochten, voor je het weet stuiter je uit de bocht, back to the drawingboard
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_36471915
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 18:51 schreef Henkmanz het volgende:
Haha, oke .
Hij is véél te verneukeratief... Er zitten best geinige stukjes in, maar over het algemeen ben je meer bezig met je auto op de baan te houden, dan echt met racen. En da's gewoonweg niet leuk.
Lastige stukjes zijn prima, maar met mate... en ook geen dingen neerzetten die overduidelijk bedoeld zijn om je te laten crashen... Bijvoorbeeld die lange turbo met dat hobbeltje erna, waardoor je totaal tegen 't principe in op de rem moet om maar niet uit de baan gewipt te worden. Of die verhoging met die bocht, vlak na de start... En de baan geeft de indruk uit twee delen te bestaan... Een langzaam, verneukeratief deel en een snel stuntdeel. Ik vond het stuntdeel véél leuker. Ik zou dat stuntdeel dan ook verder uitwerken tot één volwaardige baan...

Maar zoals 'ie nu is, is hem (zelfs al zou 'ie op de server verschijnen) geen lang leven beschoren...

Ik ben dus blij dat je hem eerst op het forum post, ipv hem gelijk naar kree te mailen... op deze manier kan je er nog aan schaven, voordat 'ie op de server geplaatst wordt. Hebben wij een stuk meer plezier van, en hij heeft een langer leven op de server.

Oh ja... en kijk even naar de mediatracker (zie de handleiding in de installatiemap). Hiermee kan je bijvoorbeeld het camerastandpunt naar 1st person (num 3) zetten voor de looping en/of de wallride.

[ Bericht 7% gewijzigd door Jordy-B op 29-03-2006 20:11:26 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_36472053
hee.. spel staat al tijd geinstalleerd hier.. weinig tijd gehad om te spelen..
Dit keer zonder signature
pi_36473084
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 19:54 schreef Jordy-B het volgende:
Oh ja... en kijk even naar de mediatracker (zie de handleiding in de installatiemap). Hiermee kan je bijvoorbeeld het camerastandpunt naar 1st person (num 3) zetten voor de looping en/of de wallride.
En niet vergeten: daarna weer terug naar custom
.
pi_36473830
Even over een officieel [Fok!] team. Ga naar deze site: https://www.trackmanianations.com/indexUk.php#LadderTeam
dan scroll je naar beneden en vul je in.
Team: [Fok!]
password: 12345
dan klik je op join, en dan doen we mee met de officiele ladder
pi_36474255
done... thanks, draakje.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 29 maart 2006 @ 21:31:35 #86
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_36475164
Done
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_36475559
I'm in draakje!
.
pi_36479603
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 21:43 schreef Tackleberry het volgende:
I'm in draakje!
Ik ook !!
As't nait aans is, bi'n heerns ook vis
  donderdag 30 maart 2006 @ 00:00:19 #89
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_36481054
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 19:54 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Hij is véél te verneukeratief... Er zitten best geinige stukjes in, maar over het algemeen ben je meer bezig met je auto op de baan te houden, dan echt met racen. En da's gewoonweg niet leuk.
Lastige stukjes zijn prima, maar met mate... en ook geen dingen neerzetten die overduidelijk bedoeld zijn om je te laten crashen... Bijvoorbeeld die lange turbo met dat hobbeltje erna, waardoor je totaal tegen 't principe in op de rem moet om maar niet uit de baan gewipt te worden. Of die verhoging met die bocht, vlak na de start... En de baan geeft de indruk uit twee delen te bestaan... Een langzaam, verneukeratief deel en een snel stuntdeel. Ik vond het stuntdeel véél leuker. Ik zou dat stuntdeel dan ook verder uitwerken tot één volwaardige baan...

Maar zoals 'ie nu is, is hem (zelfs al zou 'ie op de server verschijnen) geen lang leven beschoren...

Ik ben dus blij dat je hem eerst op het forum post, ipv hem gelijk naar kree te mailen... op deze manier kan je er nog aan schaven, voordat 'ie op de server geplaatst wordt. Hebben wij een stuk meer plezier van, en hij heeft een langer leven op de server.

Oh ja... en kijk even naar de mediatracker (zie de handleiding in de installatiemap). Hiermee kan je bijvoorbeeld het camerastandpunt naar 1st person (num 3) zetten voor de looping en/of de wallride.
Bedankt voor je kritiek en tips . Ik zal er zeker mee bezig gaan. Je hebt wel gelijk, het begin is nogal sucky. Ik ga er zeker mee aan de slag. En dat cameragebeuren ook, ik ging nu telkens handmatig de camera veranderen tijdens het racen
pi_36484630
[edit] inloggen/uitloggen
pi_36484650
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 16:08 schreef Henkmanz het volgende:
Die moet je gewoon hoger dan de grond bouwen.. dan staan ze er gewoon. Heel simpel .
En meer dan één tile.
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 16:10 schreef Fir3fly het volgende:
Maar zoals Henkmanz zegt, gewoon wat verhogen en dan een rechthoekje er mee maken
Klopt, het is gelukt, thanks.
Om precies te zijn: het moet minimaal vier griddelen omvatten en een rechthoek (of vierkant) zijn.
.
  donderdag 30 maart 2006 @ 09:25:13 #93
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_36484699
Ook even team gejoined, Fok! staat nu 85e van de wereld.
pi_36489362
Ook effe gejoined in 't Fok-team.
Fok staat nu op nummer 66
Speel wel nooit op jullie server,maar omdat 't voor Fok! is...
TM-N username is trouwens Di3ki3..
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
  donderdag 30 maart 2006 @ 13:58:44 #95
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_36491314
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 20:32 schreef Tackleberry het volgende:

[..]

En niet vergeten: daarna weer terug naar custom
Ik heb eens zitten kijken, maar er is geen racecamera die terugschakelt naar de voorkeur van de racer. Ik kan hem in ieder geval niet vinden. Als je 'camera custom' doet, moet je em zelf instellen (in de mediatracker)

Je kunt instellen hoe lang een cameraview duurt, daar stel ik gewoon een zo exact mogelijke tijd in. Dat werkt in ieder geval.
pi_36492442
Heb ook ff gejoind gaaf spel trouwens
pi_36493779
Ik eindig elke keer op +20 seconden
  donderdag 30 maart 2006 @ 15:20:40 #98
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_36493992
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:15 schreef Remzz het volgende:
Ik eindig elke keer op +20 seconden
dat weet je wat je doen moet LOL
Oefening baart kunst
  donderdag 30 maart 2006 @ 15:21:54 #99
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_36494028
remmzz, ik kan je aanraden om alle c-i banen eens te spelen en daarbij zoveel mogelijk zilveren medailles te halen.
pi_36494304
Ja dat kan ik misschien beter ff gaan doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')