Wat is het criterium om op de server te blijven? Een score van boven de 10 met een 'aardig aantal' stemmen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:42 schreef kree het volgende:
stuk of 10 nieuwe tracks toegevoegd op de fok! server die ik kreeg via de mail en dit topic
Heb er geen 1 zelf getest. Dus ik let wel weer op de trackscores
Ja dat moet ik nog even doenquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:51 schreef Jordy-B het volgende:
Kan je dan ook de laagstscorende tracks weghalen?
Ik kijk meestal naar de gemiddelde trackscore en van de tracks die daaronder scoren haal ik er een paar (laagstscorende) weg.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:52 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Wat is het criterium om op de server te blijven? Een score van boven de 10 met een 'aardig aantal' stemmen?
Lastige track, maat wel leuk. Leuk bedacht met dat 'doolhofje'quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:19 schreef Tackleberry het volgende:
Ah, fly heeft uiteraard meteen het record op Tackle.three te pakken...
Als je eenmaal doorhebt hoe die eerste jump het beste genomen kan worden is het een prima trackquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Lastige track, maat wel leuk. Leuk bedacht met dat 'doolhofje'![]()
Mijn eigen track Crossover viel minder in de smaak, omdat men de eerste jump niet kon halen
Thanks.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:52 schreef Fir3fly het volgende:
Lastige track, maat wel leuk. Leuk bedacht met dat 'doolhofje'![]()
Die is nieuw op de server neem ik aan? Ik zie hem oveigens op TMX staan, dus die download ik thuis wel even.quote:Mijn eigen track Crossover viel minder in de smaak, omdat men de eerste jump niet kon halen
Rode verhogingen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:16 schreef Tackleberry het volgende:
Kan iemand me overigens even uitleggen hoe ik die 'rode verhogingen' in de track kan knallen? Moeten die ergens 'overheen' gebouwd worden? Zo ja wat?
Als je goed kijkt naar de track van Fir3fly zie je die 'verhogingen' met die rode 'bolwanden'... Vlakke bovenkant en van die bolle wanden. Ik weet even niet hoe ik het gemakkelijk (goed) kan uitleggen, sorry.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:43 schreef Evil_Koekje het volgende:
Rode verhogingen?
Die zitten onder dezelfde categorie als de 'palen'.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:16 schreef Tackleberry het volgende:
Kan iemand me overigens even uitleggen hoe ik die 'rode verhogingen' in de track kan knallen? Moeten die ergens 'overheen' gebouwd worden? Zo ja wat?
Ik vraag niet waar ze zittenquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:59 schreef Fir3fly het volgende:
Die zitten onder dezelfde categorie als de 'palen'.![]()
Ah sorry, verkeerd begrepenquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:08 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Ik vraag niet waar ze zittenmaar hoe je ze kunt plaatsen. Op de normale manier lukt het me in ieder geval niet.
Hmmm, kutbaan.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:43 schreef Henkmanz het volgende:
gedaan.. All Star #1 heet-ie.. misschien dat iemand hem wil uitproberen?
Hij is véél te verneukeratief... Er zitten best geinige stukjes in, maar over het algemeen ben je meer bezig met je auto op de baan te houden, dan echt met racen. En da's gewoonweg niet leuk.quote:
En niet vergeten: daarna weer terug naar customquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:54 schreef Jordy-B het volgende:
Oh ja... en kijk even naar de mediatracker (zie de handleiding in de installatiemap). Hiermee kan je bijvoorbeeld het camerastandpunt naar 1st person (num 3) zetten voor de looping en/of de wallride.
Bedankt voor je kritiek en tipsquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:54 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Hij is véél te verneukeratief... Er zitten best geinige stukjes in, maar over het algemeen ben je meer bezig met je auto op de baan te houden, dan echt met racen. En da's gewoonweg niet leuk.
Lastige stukjes zijn prima, maar met mate... en ook geen dingen neerzetten die overduidelijk bedoeld zijn om je te laten crashen... Bijvoorbeeld die lange turbo met dat hobbeltje erna, waardoor je totaal tegen 't principe in op de rem moet om maar niet uit de baan gewipt te worden. Of die verhoging met die bocht, vlak na de start... En de baan geeft de indruk uit twee delen te bestaan... Een langzaam, verneukeratief deel en een snel stuntdeel. Ik vond het stuntdeel véél leuker. Ik zou dat stuntdeel dan ook verder uitwerken tot één volwaardige baan...
Maar zoals 'ie nu is, is hem (zelfs al zou 'ie op de server verschijnen) geen lang leven beschoren...
Ik ben dus blij dat je hem eerst op het forum post, ipv hem gelijk naar kree te mailen... op deze manier kan je er nog aan schaven, voordat 'ie op de server geplaatst wordt. Hebben wij een stuk meer plezier van, en hij heeft een langer leven op de server.
Oh ja... en kijk even naar de mediatracker (zie de handleiding in de installatiemap). Hiermee kan je bijvoorbeeld het camerastandpunt naar 1st person (num 3) zetten voor de looping en/of de wallride.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:08 schreef Henkmanz het volgende:
Die moet je gewoon hoger dan de grond bouwen.. dan staan ze er gewoon. Heel simpel.
En meer dan één tile.
Klopt, het is gelukt, thanks.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:10 schreef Fir3fly het volgende:
Maar zoals Henkmanz zegt, gewoon wat verhogen en dan een rechthoekje er mee maken
Ik heb eens zitten kijken, maar er is geen racecamera die terugschakelt naar de voorkeur van de racer. Ik kan hem in ieder geval niet vinden. Als je 'camera custom' doet, moet je em zelf instellen (in de mediatracker)quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:32 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
En niet vergeten: daarna weer terug naar custom
Bekijk het eens van de andere kant: als je de banen in één keer helemaal onder de knie hebt, is er niet echt een uitdaging om een strakke ronde neer te zetten...quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:08 schreef dop het volgende:
waarom is de fok server altijd met van die ..... circus banen
je moet er vaak racen anders ben je kansloos
dat heb ik bijna elke ochtendquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:41 schreef Oldbie het volgende:
Ik heb vandaag mijn eerste podiumplaats gehaald
Lol. Gelukkig is dat subjectiefquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:55 schreef Jordy-B het volgende:
't ging er niet zozeer om dat 'ie lastig was, maar dat 'ie gewoon niet leuk was.
Leuke trackquote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:00 schreef Fir3fly het volgende:
Heb mijn track geupdate, alles is nu beter aangegeven.
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=101173#auto
ik snuffel graag een beetje rond en wil niet altijd op de zelfde server rijdenquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:54 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Bekijk het eens van de andere kant: als je de banen in één keer helemaal onder de knie hebt, is er niet echt een uitdaging om een strakke ronde neer te zetten...
Tot op heden waren de ergste tracks dat je de volle zeven minuten nodig had voordat je een track doorhad... Maar dat waren dan ook echt de irritantere tracks...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:16 schreef dop het volgende:
ik snuffel graag een beetje rond en wil niet altijd op de zelfde server rijden
als een track eerst 20 keer moet worden gereden voor je kunt finischen dat word het wat vervelend.
het mag van mij iets meer het midden houden tussen track kennis en rijders kwaliteid.
Zet wel een beetje een fatsoenlijke tijd neer, staat zo stom als je met een eerste rit meteen de author tijd verbetert... (ja, dat gebeurt soms echt...)quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:56 schreef e-wok het volgende:
Ik moet alleen nog een intro neerzetten, na een testrit is mn baan dan klaar.
zoals tackle threequote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:34 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Tot op heden waren de ergste tracks dat je de volle zeven minuten nodig had voordat je een track doorhad... Maar dat waren dan ook echt de irritantere tracks...
Dat zal niet gebeuren, zie mn andere tracksquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:06 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Zet wel een beetje een fatsoenlijke tijd neer, staat zo stom als je met een eerste rit meteen de author tijd verbetert... (ja, dat gebeurt soms echt...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |