Bekijk het eens van de andere kant: als je de banen in één keer helemaal onder de knie hebt, is er niet echt een uitdaging om een strakke ronde neer te zetten...quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:08 schreef dop het volgende:
waarom is de fok server altijd met van die ..... circus banen
je moet er vaak racen anders ben je kansloos
dat heb ik bijna elke ochtendquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:41 schreef Oldbie het volgende:
Ik heb vandaag mijn eerste podiumplaats gehaald
Lol. Gelukkig is dat subjectiefquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:55 schreef Jordy-B het volgende:
't ging er niet zozeer om dat 'ie lastig was, maar dat 'ie gewoon niet leuk was.
Leuke trackquote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:00 schreef Fir3fly het volgende:
Heb mijn track geupdate, alles is nu beter aangegeven.
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=101173#auto
ik snuffel graag een beetje rond en wil niet altijd op de zelfde server rijdenquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:54 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Bekijk het eens van de andere kant: als je de banen in één keer helemaal onder de knie hebt, is er niet echt een uitdaging om een strakke ronde neer te zetten...
Tot op heden waren de ergste tracks dat je de volle zeven minuten nodig had voordat je een track doorhad... Maar dat waren dan ook echt de irritantere tracks...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:16 schreef dop het volgende:
ik snuffel graag een beetje rond en wil niet altijd op de zelfde server rijden
als een track eerst 20 keer moet worden gereden voor je kunt finischen dat word het wat vervelend.
het mag van mij iets meer het midden houden tussen track kennis en rijders kwaliteid.
Zet wel een beetje een fatsoenlijke tijd neer, staat zo stom als je met een eerste rit meteen de author tijd verbetert... (ja, dat gebeurt soms echt...)quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:56 schreef e-wok het volgende:
Ik moet alleen nog een intro neerzetten, na een testrit is mn baan dan klaar.
zoals tackle threequote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:34 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Tot op heden waren de ergste tracks dat je de volle zeven minuten nodig had voordat je een track doorhad... Maar dat waren dan ook echt de irritantere tracks...
Dat zal niet gebeuren, zie mn andere tracksquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:06 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Zet wel een beetje een fatsoenlijke tijd neer, staat zo stom als je met een eerste rit meteen de author tijd verbetert... (ja, dat gebeurt soms echt...)
Hele leuke track.quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:50 schreef Evil_Koekje het volgende:
Zo, ff paar daagjes niet gespeeld, maar ik ben weer in da house.
M'n nieuwe track is ook af.
Klik
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, en of 'ie serverwaardig is. Ben d'r nog redelijk lang mee bezig geweest, zelf best tevreden met het resultaat.![]()
Ik gok dat 'ie goed te doen is, alleen de laatste loopsessie zou wat lastig kunnen zijn de eerste keer, maar als je die eenmaal door hebt wil 'ie best.
Kree, als ik positieve reacties krijg gooi je 'm dan op de server?
Heb hem op de server gezet.quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:50 schreef Evil_Koekje het volgende:
Zo, ff paar daagjes niet gespeeld, maar ik ben weer in da house.
M'n nieuwe track is ook af.
Klik
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, en of 'ie serverwaardig is. Ben d'r nog redelijk lang mee bezig geweest, zelf best tevreden met het resultaat.![]()
Ik gok dat 'ie goed te doen is, alleen de laatste loopsessie zou wat lastig kunnen zijn de eerste keer, maar als je die eenmaal door hebt wil 'ie best.
Kree, als ik positieve reacties krijg gooi je 'm dan op de server?
Sorry, maar rechtdoor rijden bij een kruising noem ik niet moeilijk...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:54 schreef bonke het volgende:
zoals tackle three
je zoekt je rot
die kreeg van mij ook een 1( lekkerpuh )
Boehoe, daar gaat mn CrossOverquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:33 schreef kree het volgende:
[..]
Heb hem op de server gezet.
Morgen ga ik weer is met de bezem door de tracks. En worden slecht scorenende tracks verwijderdt.
Ik denk dat het met de kleurcode te maken heeft.quote:Op zondag 2 april 2006 02:55 schreef Evil_Koekje het volgende:
Kree, in de statistics, en op de server staat soms "AO Sixtyniner [Koekjesmonster II]" , enig idee waarom die AO ervoor staat?
Is de server nu weer helemaal up to date?quote:Op zondag 2 april 2006 14:17 schreef kree het volgende:
[..]
Ik denk dat het met de kleurcode te maken heeft.
zo staat die op de server: $FAO Sixtyniner $FFF [Koekjesmonster II].Challenge.Gbx
ik denk dat het eerste stukje $FA0 moet zijn ipv $FAO.
Snel snel.....ik heb zin in nieuwe tracks....quote:Op zondag 2 april 2006 15:19 schreef kree het volgende:
Ja volgende tracks (alles onder gemiddelde(12) zijn eruit)
Track votes score
=============================
Koekjesmonster 83 11.8
Oranje 73 11.8
The Sweeper 10 11.6
UpTheBend 68 11.4
Remix 80 11.4
OddWorld 47 11
Tackle.two 40 10.9
deep shit 39 10.9
Flatliner 90 10.6
CrossOver 16 10.6
battlestation 102 10.5
Pro A-1 62 10.3
Ximple 72 9.7
Backflip 16 9.4
Djoszee-Endurance#02 102 9.3
MONACO 103 8.5
Tackle.three 17 5.8
| +Spin+ | 15 1.3
Ga zo even de nieuwe tracks toevoegen
Ja hoor, heb er daar ook een paar uitgepakt.quote:Op zondag 2 april 2006 15:54 schreef e-wok het volgende:
bedankt kree. Ik zie nu nog niet welke tracks er nieuw op staan, maar hoop dat je naar mn links hebt gekeken.
Die's te lang...quote:
auteur medaille staat op 1.04 oid. Ik heb em al in 1.07 gedaanquote:Op zondag 2 april 2006 17:35 schreef Jordy-B het volgende:
Die's te lang...
de tijden zaten net ruim boven de 1.10...quote:Op zondag 2 april 2006 17:50 schreef e-wok het volgende:
[..]
auteur medaille staat op 1.04 oid. Ik heb em al in 1.07 gedaan
Zal ik binnenkort eens doen idd.quote:Op zondag 2 april 2006 15:55 schreef e-wok het volgende:
evil koekje, misschien een idee om je tracks op tmx te zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |