Hmm, in solo heb ik daar ook wel eens een seconde sneller gereden, maar ik denk niet dat me dat nog een keer lukt...quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:28 schreef JumperJack het volgende:
[..]
lol![]()
en ik had ook echt BIJNA je record op thunderbolt te pakkenmaar die blijft nog wel eventjes van jouw. (0.91 sec langzamer) maar ik kan met gemak nog een halve seconde sneller, dus een hele is toch niet zo moeilijk
![]()

De systeembeheerder zal mij ritueel slachten. Wij mogen niets, maar dan ook niets, installeren zonder zijn toestemming en hij haat spelletjes.... Ik wil thuis een server opzetten.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:01 schreef Jordy-B het volgende:
Kan je niet gewoon over het netwerk spelen, dan?
Thanks. Ik ga een poging wagen. De tutorial van Blahitis erbij en het moet lukkenquote:

'k had hem in 36.35 bij de tweede poging (de eerste was 38.14...)quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:25 schreef Fir3fly het volgende:
Zou iemand mijn nieuwe track willen testen? Ik denk niet dat hij serverwaardig is, maar goed
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=120539#auto

Zoals?quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:45 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
'k had hem in 36.35 bij de tweede poging (de eerste was 38.14...)
Je zou wel kunnen zeggen dat er nog één en ander aan mankeert.

Damn you! Heb je me weer ingehaaldquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:19 schreef Fir3fly het volgende:
Volgens mij is het nu eindelijk gelukt met die sig () :
[afbeelding]

Klopt, maar ik sta toch ook niet in het lijstje van Fok! team members?quote:Op zaterdag 8 april 2006 05:45 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Die tK he, die staat er ook bij maar volgens mij rijdt hij niet voor Fok!![]()

Klopt, helemaal over het hoofd gezienquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:50 schreef Jordy-B het volgende:
Zoals denken dat mensen de moeilijke weg naar beneden nemen als er ook een véél makkelijkere weg aanwezig is...

Gave baan!quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:33 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb eindelijk een track afgemaakt waar ik al een paar weken geleden mee begonnen was
Ik zelf vind hem best leuk om te rijden, maar dat zegt niets
Deze dus

Haha eindelijkquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:19 schreef Fir3fly het volgende:
Volgens mij is het nu eindelijk gelukt met die sig () :

Top, dank jequote:Op zaterdag 8 april 2006 17:29 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Haha eindelijk![]()
Ik heb je sig ook ff in de OP gezet

Zoals ik al zei, en ja ik heb ook Versatel...quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:18 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik kan niet inloggen.Er staat dat ik niet connected ben to internet, maar dat is wel zo.

Daarvoor moet je de mediatracker gebruiken. Raadpleeg hiervoor even de handleiding in de installatiemap.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:52 schreef dennistd het volgende:
ik heb een vraagje: hoe kun je in de editor de camerastand veranderen, dus dat je bij bijvoorbeeld een looping naar stand 3 (num 3) gaat?
[afbeelding]

Klopt, ik krijg ook geen punten als ik via lan op de server inlog.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:59 schreef Oldbie het volgende:
Ik zit bij planet en ik heb al sinds gistermiddag problemen om in te loggen bij servers. Krijg steeds een 10060 of 10061 error.
Mooi kut is dat.....
Meest belachelijke: ik heb tegenwoordig een server draaien voor mijn collega's. Zij kunnen prima inloggen.....IK NIET
Ja, ik kan via LAN meedoen, ik zie ze wel.....punten, ho maar.....

Hoe heb jij voorelkaar dat er trackrecords worden bijgehouden? Dat zit niet standaard in de dedicated server of wel? Ik heb trouwens wel dedicated windowsquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:30 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt, ik krijg ook geen punten als ik via lan op de server inlog.
Gelukkig boeien die punten mij helemaal niks

FAST installeren http://fastserver.fa.funpic.de/old/quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:37 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Hoe heb jij voorelkaar dat er trackrecords worden bijgehouden? Dat zit niet standaard in de dedicated server of wel? Ik heb trouwens wel dedicated windows

Totaal geen ervaring mee maar het is gelukt een server op te zetten....waarom zou dit niet lukken?quote:Op zondag 9 april 2006 11:39 schreef GeilSpookje het volgende:
[..]
FAST installeren http://fastserver.fa.funpic.de/old/
Je moet wel apache,php en mysql hebben draaien. Verder is t niet zo lastig

Ik moet een password invoeren als ik hem wil spelen?quote:Op zondag 9 april 2006 14:25 schreef -tK- het volgende:
woei ook een track gemaakt
Niet te snel opgeven want als ie snel lukt geeft het een goed gevoel

Wat een vreselijke kutklusquote:Op zondag 9 april 2006 11:39 schreef GeilSpookje het volgende:
[..]
FAST installeren http://fastserver.fa.funpic.de/old/
Je moet wel apache,php en mysql hebben draaien. Verder is t niet zo lastig

Niet met de editor openen, je moet kijken bij singleplayer en dan op 'all challenges' oid klikkenquote:Op zondag 9 april 2006 18:54 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik moet een password invoeren als ik hem wil spelen?![]()
Klopt![]()

Alright ga ik dat ff doen, tnkxquote:Op zondag 9 april 2006 18:59 schreef e-wok het volgende:
[..]
Niet met de editor openen, je moet kijken bij singleplayer en dan op 'all challenges' oid klikken

Verbind met internet en zoek naar server "[Fok!]Dedicated Linux"quote:Op zondag 9 april 2006 19:08 schreef maniack28 het volgende:
Ik ben hem aan het downloaden, hoe kan ik straks met de Fok!kers meeracenDat lijkt me wel leuk namelijk
![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |