Klopt, maar ik sta toch ook niet in het lijstje van Fok! team members?quote:Op zaterdag 8 april 2006 05:45 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Die tK he, die staat er ook bij maar volgens mij rijdt hij niet voor Fok!![]()
Klopt, helemaal over het hoofd gezienquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:50 schreef Jordy-B het volgende:
Zoals denken dat mensen de moeilijke weg naar beneden nemen als er ook een véél makkelijkere weg aanwezig is...
Gave baan!quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:33 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb eindelijk een track afgemaakt waar ik al een paar weken geleden mee begonnen was
Ik zelf vind hem best leuk om te rijden, maar dat zegt niets
Deze dus
Haha eindelijkquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:19 schreef Fir3fly het volgende:
Volgens mij is het nu eindelijk gelukt met die sig () :
Top, dank jequote:Op zaterdag 8 april 2006 17:29 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Haha eindelijk![]()
Ik heb je sig ook ff in de OP gezet
Zoals ik al zei, en ja ik heb ook Versatel...quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:18 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik kan niet inloggen.Er staat dat ik niet connected ben to internet, maar dat is wel zo.
Daarvoor moet je de mediatracker gebruiken. Raadpleeg hiervoor even de handleiding in de installatiemap.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:52 schreef dennistd het volgende:
ik heb een vraagje: hoe kun je in de editor de camerastand veranderen, dus dat je bij bijvoorbeeld een looping naar stand 3 (num 3) gaat?
[afbeelding]
Klopt, ik krijg ook geen punten als ik via lan op de server inlog.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:59 schreef Oldbie het volgende:
Ik zit bij planet en ik heb al sinds gistermiddag problemen om in te loggen bij servers. Krijg steeds een 10060 of 10061 error.
Mooi kut is dat.....
Meest belachelijke: ik heb tegenwoordig een server draaien voor mijn collega's. Zij kunnen prima inloggen.....IK NIET
Ja, ik kan via LAN meedoen, ik zie ze wel.....punten, ho maar.....
Hoe heb jij voorelkaar dat er trackrecords worden bijgehouden? Dat zit niet standaard in de dedicated server of wel? Ik heb trouwens wel dedicated windowsquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:30 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt, ik krijg ook geen punten als ik via lan op de server inlog.
Gelukkig boeien die punten mij helemaal niks
FAST installeren http://fastserver.fa.funpic.de/old/quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:37 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Hoe heb jij voorelkaar dat er trackrecords worden bijgehouden? Dat zit niet standaard in de dedicated server of wel? Ik heb trouwens wel dedicated windows
Totaal geen ervaring mee maar het is gelukt een server op te zetten....waarom zou dit niet lukken?quote:Op zondag 9 april 2006 11:39 schreef GeilSpookje het volgende:
[..]
FAST installeren http://fastserver.fa.funpic.de/old/
Je moet wel apache,php en mysql hebben draaien. Verder is t niet zo lastig
Ik moet een password invoeren als ik hem wil spelen?quote:Op zondag 9 april 2006 14:25 schreef -tK- het volgende:
woei ook een track gemaakt
Niet te snel opgeven want als ie snel lukt geeft het een goed gevoel
Wat een vreselijke kutklusquote:Op zondag 9 april 2006 11:39 schreef GeilSpookje het volgende:
[..]
FAST installeren http://fastserver.fa.funpic.de/old/
Je moet wel apache,php en mysql hebben draaien. Verder is t niet zo lastig
Niet met de editor openen, je moet kijken bij singleplayer en dan op 'all challenges' oid klikkenquote:Op zondag 9 april 2006 18:54 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik moet een password invoeren als ik hem wil spelen?![]()
Klopt![]()
Alright ga ik dat ff doen, tnkxquote:Op zondag 9 april 2006 18:59 schreef e-wok het volgende:
[..]
Niet met de editor openen, je moet kijken bij singleplayer en dan op 'all challenges' oid klikken
Verbind met internet en zoek naar server "[Fok!]Dedicated Linux"quote:Op zondag 9 april 2006 19:08 schreef maniack28 het volgende:
Ik ben hem aan het downloaden, hoe kan ik straks met de Fok!kers meeracenDat lijkt me wel leuk namelijk
![]()
nou, ik was dus 3 dagen weg, en ik heb ook Tele2 compleet. wat voor crap is dit nouquote:Op zaterdag 8 april 2006 21:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zelfde probleem hier... heb ook Versatel euh.. Tele2
Bij die nieuwe baan 180 nog wat kan je ook flink afsnijden.quote:Op maandag 10 april 2006 00:04 schreef Jordy-B het volgende:
'k heb zojuist twee baanrecords verbroken doordat ik zwaar kon afsnijden... Om ervoor te zorgen dat de makers deze even gaan aanpassen, vertel ik ook even hoe:
Palm Stadium: Er zit geen checkpoint in het stuk tussen de checkpoint vlak na de corkscrew, en de finish. Na de corkscrew kan je dus gewoon omkeren en over het gras naar de finish rijden. Scheelt genoeg tijd voor het baanrecord.
Remember Indy (ZiggyZiggyZiggy): Bij de bocht waarvoor je moet remmen (omdat je er anders overheen vliegt), kan je over het gebouw aan de linkerkant springen, waarna je weer op de weg belandt. Je snijdt zo een heel stuk af (dik 2.5 seconden)... Hoewel je weinig snelheid hebt, heb je genoeg tijd gewonnen om het baanrecord te breken.
Dus baanmaakmensen, doe d'r wat aan.
Jah ik heb idd een aantal van die tracks gespeeld al, best oke sommige..quote:Op zondag 9 april 2006 15:59 schreef e-wok het volgende:
Leuke baan tk, technisch en pittig. Ik zit nu op brons, maar ga later wel verder proberen. Heb a 3 seconden onder mn tijd gezeten, maar crash steeds op het eind.
Waarvoor zijn die witte dildo's?
Oh ja, misschien moet je de tracks van Julle eens proberen:
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=tracksearch&mode=1&id=2825
quote:Op maandag 10 april 2006 09:15 schreef GeilSpookje het volgende:
Ook 2 nieuwe tracks:
Ik test wel ff nu...quote:Op maandag 10 april 2006 09:56 schreef Tackleberry het volgende:
Heb je nu WEL met de mediatracker gewerkt? Anders kun je ze meteen gaan updaten...
quote:
ik snapte eerst geen reet van dat hele mediatracker, heb het eindelijk door en pas het ook toe nu... Heb overigens nog nooit iemand horen klagen maar het maakt het wel makkelijker. Dus vanaf heden zal ik gebruik maken van MTquote:Op maandag 10 april 2006 09:56 schreef Tackleberry het volgende:
Heb je nu WEL met de mediatracker gewerkt? Anders kun je ze meteen gaan updaten...
Vette track! Hij is makkelijker dan je vorige baan, maar om eerlijk te zijn ook leuker. Ik kwam bij je author tijd in de buurt, heb je een award gegevenquote:
Was net klaar met posten tot ik je reply zag. Je moet inschatten hoeveel tijd er ongeveer nodig is voor het camerastandpunt. Zo heb je voor een looping aan ongeveer 4 seconden genoeg, daarna springt ie vanzelf terug. Ik was eerst ook in de war door commentaren van anderen, maar de bedoeling is dat je camerstandpunt op een gegeven moment gewoon ophoud.quote:Op maandag 10 april 2006 11:19 schreef GeilSpookje het volgende:
gelijk een vraag, het lukt me wel om Race camera toe te passen, maar als ik een custom camview wil doen lukt me dat niet, de camera gaat dan draaien terwijl ik hem op dezelfde angle wil hebben.. Bijv zoals blackvelvet (geloof ik) dat cam van bovenaf gericht gaat...
Hehe thanksquote:Op maandag 10 april 2006 11:37 schreef e-wok het volgende:
[..]
Vette track! Hij is makkelijker dan je vorige baan, maar om eerlijk te zijn ook leuker. Ik kwam bij je author tijd in de buurt, heb je een award gegeven![]()
Missschien kun je Julle wat awards geven, dan komen de mensen vanzelf bij je kijken. Of je spamt wat in het forum (http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=forumshow&id=6#auto)
44.28 geloof ik, iets in die richthing in ieder geval. Als je validate moet je eigenlijk je replay bewaren, en ook op tmx zetten. Dan stijgt je worldrecord rating, waardoor er misschien meer mensen ff kijken. Die julle heeft idd erg veel tracks, ik heb er iets van 2 geprobeerd.quote:Op maandag 10 april 2006 11:49 schreef -tK- het volgende:
ik heb geen flauw idee wat mn author tijd is![]()
Volgens mij heb ik geen negatief commentaar gehoord, dus zou deze op de server kunnen kree?quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:33 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb eindelijk een track afgemaakt waar ik al een paar weken geleden mee begonnen was
Ik zelf vind hem best leuk om te rijden, maar dat zegt niets
Deze dus
Zou deze er dan ook op mogen? Want ik heb tot nu toe nog maar 2 reacties gehad dus dat schiet niet echt op.. Maar dan zien we 't op de server wel aan 't cijfer.quote:Op maandag 10 april 2006 16:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik geen negatief commentaar gehoord, dus zou deze op de server kunnen kree?
Ik stem voor, toffe track is ditquote:Op maandag 10 april 2006 16:57 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Zou deze er dan ook op mogen? Want ik heb tot nu toe nog maar 2 reacties gehad dus dat schiet niet echt op.. Maar dan zien we 't op de server wel aan 't cijfer.
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=114465#auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |