Mijn login is 'inconnu chez nadeo'quote:Op maandag 27 maart 2006 09:30 schreef RedFever007 het volgende:
[afbeelding]
Ook zo'n ding maken? --> je eigen TM sig
Tnkx to tK![]()
Hmm......quote:
Check. Maar het werkt nog nietquote:Op donderdag 6 april 2006 09:58 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Hmm......
Ton login TMN : Je inlognaam. Dus niet je nickname
Ton pseudo (sans aucun code couleur) : Je nickname [Fok!]Fir3fly voor jou dus (zonder kleurcodes!)
Ton mot de passe (*) Wachtwoord
Dan een skin kiezen, en op OK klikken. Dat zou moeten werken
![]()
Geef je wachtwoord enzo maar probeer ik het evenquote:
In het midden van een looping is het gewoon vlak, dus kan je over de grond naar de andere helft gaan.quote:Op donderdag 6 april 2006 08:56 schreef Tackleberry het volgende:
Hier dezelfde vraagt; hoezo de loopings overslaan? Uit de looping springen en dan de finish vanaf de andere kant benaderen ofzo?
Je kan voor je de looping in gaat op de rem stappen en dan gewoon over de grond naar de finish gaan. Dat scheelt zo een paar seconden als je het snel en goed doet...quote:Op donderdag 6 april 2006 08:56 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Thanks, maar wat bedoel je met 'onder de looping doorgekard?
[..]
Nu je het zegt, er moest eigenlijk nog een checkpoint in die kombocht, die heeft er tijdens het bouwen wel gezeten... Vergeten terug te plaatsen.
Hier dezelfde vraagt; hoezo de loopings overslaan? Uit de looping springen en dan de finish vanaf de andere kant benaderen ofzo?
En het lijkt ook makkelijker te zijn dan die loopings met die vreemde plaat in het midden.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:37 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Je kan voor je de looping in gaat op de rem stappen en dan gewoon over de grond naar de finish gaan. Dat scheelt zo een paar seconden als je het snel en goed doet...
quote:Op donderdag 6 april 2006 10:21 schreef Jordy-B het volgende:
In het midden van een looping is het gewoon vlak, dus kan je over de grond naar de andere helft gaan.
quote:Op donderdag 6 april 2006 11:37 schreef Henkmanz het volgende:
Je kan voor je de looping in gaat op de rem stappen en dan gewoon over de grond naar de finish gaan. Dat scheelt zo een paar seconden als je het snel en goed doet...
Ik ga er vanavond even naar kijken, want ik ben er nog niet 100% uit over wat jullie precies bedoelen.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:06 schreef Jordy-B het volgende:
En het lijkt ook makkelijker te zijn dan die loopings met die vreemde plaat in het midden.
Maar dat kan op zich geen kwaad... Het onderscheidt de wat slimmere racers van de rest
Aha, nu wordt het duidelijk... Bedankt, nu weet ik precies waar ik vanavond naar moet kijken. Is het nu duidelijk genoeg dat ik dit NIET wist...?quote:Op donderdag 6 april 2006 12:24 schreef Jordy-B het volgende:
Het einde van de looping ligt vóór het begin van de looping. Je hebt daardoor een stukje op de bodem van de looping, waar de twee delen van de looping naast elkaar liggen en zo een plat vlak vormen. Je kan dus over dat platte vlak, op de bodem van de looping, zonder problemen van het ene deel (links) naar het andere deel (rechts) doorsteken. Je gaat dus wel door de looping, alleen niet helemaal op de manier waarop jij het in gedachten had.
Doordat je twee loopings achter elkaar hebt geplaatst (één naar rechts, één naar links) moet je twee keer doorsteken. Wat dan overblijft is een soort van creatieve chicane.
ik heb hier altijd goed kunnen spelenquote:Could not contact server
Connection failed or disconnected from server (10061)
echt?quote:Op donderdag 6 april 2006 13:31 schreef Fittslickare het volgende:
Ik vind de eerste Tackle.Three beter.
Ik heb het ookquote:Op donderdag 6 april 2006 13:19 schreef JumperJack het volgende:
opeens wordt ik weggeknald van de xenonserver #1 probeer ik de reconnecten, werkt niet. opnieuw opstarten: werkt niet. de xenonserver #1 is de enige server waar ik niet meer op kan komen![]()
dit is de foutmelding:
[..]
ik heb hier altijd goed kunnen spelen![]()
iemand oplossingen???
hoop dat het morgen over isquote:Op donderdag 6 april 2006 13:47 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Ik heb het ookweet niet wat het is...
![]()
Hoe doe je dat en vooral: Waar doe je dat?quote:Op donderdag 6 april 2006 13:50 schreef JumperJack het volgende:
heb iig wel al de magische 8000 punten gehaaldterwijl ik 3 dagen geleden nog 1400 punten had, en ik in totaal slechts 6 uur heb gespeeld
![]()
xenonserver #1quote:Op donderdag 6 april 2006 13:53 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Hoe doe je dat en vooral: Waar doe je dat?![]()
![]()
Hij staat wel in de tracklist, maar om één of andere reden geeft ie een load errorquote:Op donderdag 6 april 2006 09:01 schreef Tackleberry het volgende:
kree, Tackle.three komt niet terug in de tracklist sinds de oude versie is verwijderd. Terwijl je deze wel erop had gezet toch? Ik kan in ieder geval hem niet terugvinden in de matchlog, gisteren had hij er toch in voor moeten komen lijkt me...
Maar ik ga nog wat kleine aanpassingen aanbrengen, dus ik geef wel een gil als Tackle.three v3 klaar is.
1 2 3 4 | [2006/04/06 11:28:18] ...ERROR: Load failed [2006/04/06 11:28:18] Loading challenge Remember Indy_.Challenge.Gbx... [2006/04/06 11:28:18] ...Load succeeds |
Misschien omdat hij eerder op de server heeft gestaan? Bij de track records staat hij uiteraard al met de oude tijden. Ik gok dat daar een probleem zit. Ik zal hem vanavond hernoemen, zodat we dat probleem kunnen uitsluiten.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:23 schreef kree het volgende:
Hij staat wel in de tracklist, maar om één of andere reden geeft ie een load error
[ code verwijderd ]
Maar aangezien je toch een nieuwe versie maakt wacht ik die wel even af
it's about friggin' timequote:Op donderdag 6 april 2006 15:30 schreef Fir3fly het volgende:
Verdomme Jordy, 2 van mijn records eruit gereden![]()
Wat is daar flauw aan?quote:Op donderdag 6 april 2006 15:38 schreef Xanteh het volgende:
[afbeelding]
@JumperJack, wel een beetje flauw om zo snel punten binnen te halen.
Omdat er ontzettend veel misbruik van gemaakt wordt. En ik vind dat als iemand op een bepaalde server uren lang speelt voor veel punten, niet echt sportief meer bezig is. Maar goed, de hele puntentelling in het spel klopt trouwens niet. Het systeem in Trackmania Original en Trackmania Sunrise is veel beter, en eerlijker.quote:
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 6 april 2006 15:46 schreef Xanteh het volgende:
[..]
Omdat er ontzettend veel misbruik van gemaakt wordt. En ik vind dat als iemand op een bepaalde server uren lang speelt voor veel punten, niet echt sportief meer bezig is. Maar goed, de hele puntentelling in het spel klopt trouwens niet. Het systeem in Trackmania Original en Trackmania Sunrise is veel beter, en eerlijker.
En nu is er :quote:Op donderdag 6 april 2006 13:54 schreef JumperJack het volgende:
[..]
xenonserver #1alleen die doet het dus niet meer
![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 15:52 schreef -tK- het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
en toch maak ik er ook sinds dit weekend ook misbruik van![]()
Het gaat erom dat je spelers die hoger staan verslaat, dus is het in mijn ogen terecht dat je punten krijgt daarvoor... Hoe zou het systeem dan moeten volgens jou?quote:Op donderdag 6 april 2006 15:46 schreef Xanteh het volgende:
Omdat er ontzettend veel misbruik van gemaakt wordt. En ik vind dat als iemand op een bepaalde server uren lang speelt voor veel punten, niet echt sportief meer bezig is.
Ik weet niet hoe de puntentelling van TMO en TMS is, do tellquote:Maar goed, de hele puntentelling in het spel klopt trouwens niet. Het systeem in Trackmania Original en Trackmania Sunrise is veel beter, en eerlijker.
Ik weet het, ik hou het goed bij wie tegen wie wanneer moet rijden in de poulesquote:Op donderdag 6 april 2006 16:05 schreef Xanteh het volgende:
[..]Je wint er toch niks mee
![]()
De mensen die kans maken om in Parijs de finales te rijden zijn al bekend.
Vind je?? Bij de training afgelopen maandag heb ik vreselijk gereden. Zat er helemaal niet in, ik kende D6 niet eensquote:Op donderdag 6 april 2006 16:11 schreef -tK- het volgende:
[..]
Ik weet het, ik hou het goed bij wie tegen wie wanneer moet rijden in de poules![]()
Jij zit trouwens in een behoorlijk lastige poule
ach... 'k ben eigenlijk alleen blij met DutchDelight... Palm-Stadium was per ongeluk.quote:Op donderdag 6 april 2006 15:30 schreef Fir3fly het volgende:
Verdomme Jordy, 2 van mijn records eruit gereden![]()
ik vind de maps die daar gedraaid worden ook echt leukquote:Op donderdag 6 april 2006 15:46 schreef Xanteh het volgende:
[..]
Omdat er ontzettend veel misbruik van gemaakt wordt. En ik vind dat als iemand op een bepaalde server uren lang speelt voor veel punten, niet echt sportief meer bezig is. Maar goed, de hele puntentelling in het spel klopt trouwens niet. Het systeem in Trackmania Original en Trackmania Sunrise is veel beter, en eerlijker.
inderdaad. heb even gekeken en gezien dat je alleen maar 99.99 kunt halen wanneer je nog niet in de top1000 zitquote:Op donderdag 6 april 2006 16:46 schreef Fir3fly het volgende:
Hegb nu ook even op een boost-server gezeten, en een paar keer in de top-10 gefinished. Jammer dat je niet meer dan 99.99 punten kan krijgen![]()
nederlanders konden toch niet naar parijs omdat dat niet gefinancieerd werd ofzoquote:Op donderdag 6 april 2006 16:11 schreef -tK- het volgende:
[..]
Ik weet het, ik hou het goed bij wie tegen wie wanneer moet rijden in de poules![]()
Jij zit trouwens in een behoorlijk lastige poule
dutch delightquote:Op donderdag 6 april 2006 16:21 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
ach... 'k ben eigenlijk alleen blij met DutchDelight... Palm-Stadium was per ongeluk.
Er gaat 1 Nederlander naar Parijs:quote:Op donderdag 6 april 2006 16:47 schreef JumperJack het volgende:
[..]
nederlanders konden toch niet naar parijs omdat dat niet gefinancieerd werd ofzo![]()
Nou, stel je voor. Ik sta op rank 600 en jij op 400. Als jij van mij verliest gaan er punten af, omdat je hoger in de rank staat.. Vind ik zelf eerlijker dan 0 punten krijgen.. Of wat je nou krijgt, dat mensen korte banen maken en lame punten binnen halen op deze manier.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:09 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je spelers die hoger staan verslaat, dus is het in mijn ogen terecht dat je punten krijgt daarvoor... Hoe zou het systeem dan moeten volgens jou?
[..]
Ik weet niet hoe de puntentelling van TMO en TMS is, do tell
Nu je het zegt, ik dacht dat dat eerst ook in TMN zou zitten, maar ik ben het idd nog niet tegengekomen...quote:Op donderdag 6 april 2006 17:09 schreef Xanteh het volgende:
Nou, stel je voor. Ik sta op rank 600 en jij op 400. Als jij van mij verliest gaan er punten af, omdat je hoger in de rank staat.. Vind ik zelf eerlijker dan 0 punten krijgen.. Of wat je nou krijgt, dat mensen korte banen maken en lame punten binnen halen op deze manier.
www.gamelux.nl of het forum, ik weet niet of ze alle resultaten gaan posten...quote:Op donderdag 6 april 2006 17:15 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Is dat hele finale gebeuren ergens te volgen?
Die grens hebben ze pas na 'n paar weekjes ingesteld. Daarvoor waren er dus mensen bij die vrolijk honderden punten per race binnenhaalden.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:47 schreef JumperJack het volgende:
inderdaad. heb even gekeken en gezien dat je alleen maar 99.99 kunt halen wanneer je nog niet in de top1000 ziten ik ben inmiddels al 500e
![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | [img]http://www.tipserv.net/tm/sign_ladder/sign_ladder_FOK_Tackleberry.png[/img] <-- Tackleberry [img]http://www.tipserv.net/tm/sign_ladder/sign_ladder_FCG.png[/img] <-- RedFever007 [img]http://www.tipserv.net/tm/sign_ladder/sign_ladder_Slindenau-X14_.png[/img] <-- slindenau [img]http://www.tipserv.net/tm/sign_ladder/sign_ladder_Oldbie.png[/img] <-- Oldbie [img]http://www.tipserv.net/tm/sign_ladder/sign_ladder_Baaf.png[/img] <-- Barbaaf [img]http://www.tipserv.net/tm/sign_ladder/sign_ladder_BMH.png[/img] <-- BMH [img]http://www.tipserv.net/tm/sign_ladder/sign_ladder_Mijndert.png[/img] <-- Lunar [img]http://www.tipserv.net/tm/sign_ladder/sign_ladder_JumperJack.png[/img] <-- JumperJack [img]http://www.tipserv.net/tm/sign_ladder/sign_ladder_henkmanz.png[/img] <-- Henkmanz [img]http://www.tipserv.net/tm/sign_ladder/sign_ladder_Denise.png[/img] <-- Xanteh [img]http://www.tipserv.net/tm/sign_ladder/sign_ladder_Hutsefluts.png[/img] <-- Chapter_V Zelf een TMN sig aanmaken --> http://www.tipserv.net/index.php?cat=tm&item=sign |
LOL, gmta enzoquote:Op donderdag 6 april 2006 19:53 schreef RedFever007 het volgende:
Misschien handig om voor deel 8 onderstaande in de OP te zetten.
Een overzicht van alle TMN sigs, beginnend bij tK omdat hij als eerste een sig had. (deel 6, laatste pagina(s) )
Een van die OP afbeeldingen zou eventueel kunnen worden verwijderd.
[ code verwijderd ]
edit: Haha toen Bardaaf poste was ik al bezig met maken van een overzicht
en inderdaad misschien is een overzicht van wie er in het FoK! team zitten ook wel handig. Ik zit er in ieder geval wel in![]()
ik zit er ook inquote:Op donderdag 6 april 2006 19:53 schreef RedFever007 het volgende:
Misschien handig om voor deel 8 onderstaande in de OP te zetten.
Een overzicht van alle TMN sigs, beginnend bij tK omdat hij als eerste een sig had. (deel 6, laatste pagina(s) )
Een van die OP afbeeldingen zou eventueel kunnen worden verwijderd.
[ code verwijderd ]
edit: Haha toen Bardaaf poste was ik al bezig met maken van een overzicht
en inderdaad misschien is een overzicht van wie er in het FoK! team zitten ook wel handig. Ik zit er in ieder geval wel in![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |