De start verandert bij mij vaak genoeg van plaats tijdens de bouw, de finish trouwens ook...quote:Op woensdag 12 april 2006 23:09 schreef -tK- het volgende:
hehe ben je een chinese track aan het bouwen?
Ik begin altijd bij het begin![]()
Kan verandert worden naar:quote:Op woensdag 12 april 2006 23:33 schreef Tackleberry het volgende:
[Fok!] dedicated linux serverinfo:Track records Track scores uitslagen per race Chatlog info over server speler & tracks Uitgebreide serverinfo
Hmmm, vaag, ik heb het (op basis van het topicnummer) even aangepast. Zie boven.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:02 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
De links naar de verschillende topics kloppen niet. Deel 1 verwijst naar deel 6, deel 2 naar deel 5, etc.
Aangepast, zie bovenquote:Op donderdag 13 april 2006 01:08 schreef kree het volgende:[Fok!] dedicated linux serverinfo:
Of iets in die richting
quote:Op donderdag 13 april 2006 09:06 schreef Tackleberry het volgende:
Gisteren trouwens acht PR's verbeterd als ik de server stats mag geloven...Ik sta ook ineens op vier in de player rankings...
gebruik je mij nou als een soort maatstaaf...? als JJ weg is moet iemand anders de eer hooghoudenquote:Op donderdag 13 april 2006 13:16 schreef maniack28 het volgende:
Vanmorgen toen JumperJack weg was even de eer in de server hoog gehouden.. 2e, 3e en 1een dat na 3 dagen spelen
Gisterenavond met een paar maten op een eigen servertje gespeeld... en ze vonden het niet zo leuk dat ik steeds 4 sec sneller was
Er waren geen andere Fokkers toen jij weggingquote:Op donderdag 13 april 2006 13:29 schreef JumperJack het volgende:
[..]
gebruik je mij nou als een soort maatstaaf...? als JJ weg is moet iemand anders de eer hooghouden![]()
ey morph, eindeljik ook je sigquote:
Dan wil ik graag een verzoekje indienen. Florentina er af, aub. Blijft vastlopen hier, bij Draakje ook, en we zijn vast niet de enige. Daarnaast heeft 'ie ook maar een 10,nogwat. En verzoekje nummer twee,quote:Op donderdag 13 april 2006 01:08 schreef kree het volgende:
Hopelijk kan ik morgen even de tracks toevoegen/verwijderen.
Moet er even tijd voor maken
Neeeee niet Florentina eraf... dat is mn favoriete trackquote:Op donderdag 13 april 2006 15:27 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Dan wil ik graag een verzoekje indienen. Florentina er af, aub. Blijft vastlopen hier, bij Draakje ook, en we zijn vast niet de enige. Daarnaast heeft 'ie ook maar een 10,nogwat. En verzoekje nummer twee,
[GRATIS] Trackmania Nations Deel 8
Die van Fir3fly, en die van mij er op? Als t kan? Eventueel? Heel misschien? Aub?![]()
edit: en multiply vervangen met de nieuwe.
Eyquote:Op donderdag 13 april 2006 15:16 schreef JumperJack het volgende:
[..]
ey morph, eindeljik ook je sigbf2 nu definitief links laten liggen
![]()
trouwens, ik heb op TMX ook een track staan, maar die duurt nog langer als op de server een hele ronde...en hij zuigt echt vreselijk
![]()
1 2 3 4 5 6 7 | Low 50 10 back2thefuture 29 8.9 180 16 8.1 DoubleSpook 47 8 ShimmeySpooky 36 7.4 Need for Speed 72 6.5 |
Volgens mij zitten daar juist leuke tracks tussenquote:Op donderdag 13 april 2006 15:33 schreef Fir3fly het volgende:
[ code verwijderd ]
Deze tacks zitten ver onder het gemiddelde en kunnen er wat mij betreft af.
Mjah, een keer remmen vind ik niet erg, maar als je constant aan die rem moet zitten dan haalt dat voor mij de hele 'flow' (quote:Op donderdag 13 april 2006 15:34 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Volgens mij zitten daar juist leuke tracks tussenmaar misschien dat mensen liever tracks hebben die niet te doen zijn ipv leuk bochtenwerk
ik heb echt een schurfthekel aan tracks waar je precies moet jumpen, dat lukt namelijk nooit. Ik hou meer van het echte bochtenwerk, juist ook degene waar er wel geremd moet worden
Je kunt jezelf toevoegen door op [bewerken] te klikkenquote:Op donderdag 13 april 2006 15:52 schreef Quyxz_ het volgende:
Kan ik hierbij?
Mijn nick ingame is Quyxz
Mee eens.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:33 schreef Fir3fly het volgende:
[ code verwijderd ]
Aan de scores te zien ben je een van de weinigen die van het "echte bochtenwerk" houdt.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:34 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Volgens mij zitten daar juist leuke tracks tussenmaar misschien dat mensen liever tracks hebben die niet te doen zijn ipv leuk bochtenwerk
ik heb echt een schurfthekel aan tracks waar je precies moet jumpen, dat lukt namelijk nooit. Ik hou meer van het echte bochtenwerk, juist ook degene waar er wel geremd moet worden
Als je de muisaanwijzer over de text beweegt, komt er een Engelse vertaling.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:38 schreef Incolumis het volgende:
je ne parle pas francais tres bien (m.a.w. hoe werkt dat met die verrekte sigs :/)
ik vind juist tracks als low en back2thefuture en shimmeyspooky best wel leuk...quote:Op donderdag 13 april 2006 15:33 schreef Fir3fly het volgende:
[ code verwijderd ]
chinese trackquote:Op woensdag 12 april 2006 23:09 schreef -tK- het volgende:
[..]
hehe ben je een chinese track aan het bouwen?
Ik begin altijd bij het begin![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 20:56 schreef kree het volgende:
Als ik er nog één over het hoofd gezien hebt, laat het maar weten
quote:Op woensdag 12 april 2006 18:14 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb net even de enorme shortcut op Multiply opgemerkt, dus ik heb em meteen maar even aangepast
Klik
OP lezen enzo gaat het helemaal worden dezen zomerquote:Op donderdag 13 april 2006 23:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
Welke baan? welke server
Snelle service, daar hou ik vanquote:
Iemand gewoon antwoorden, word het niet deze zomerquote:Op donderdag 13 april 2006 23:35 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
OP lezen enzo gaat het helemaal worden dezen zomer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |