Je vergeet de signatures...quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:51 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Persbericht kan er uit, screenshot kan er uit, Door de problemen met de server door de gigantische p... stukje kan er uit, Dan is 'ie wel netjes. Misschien ff een mooi headertje met 't TM en fok logo oid. WIl ik eventueel wel doen.
Ja ik twijfelde een beetje, op zich is 't wel leuk om een overzichtje te hebben van de spelers hier, en hoe ze staan enzo. Maar dat dan dat zo'n plaatje per persoon moet zijn is wel weer wat overdreven.quote:
Oke is goedquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:51 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Persbericht kan er uit, screenshot kan er uit, Door de problemen met de server door de gigantische p... stukje kan er uit, Dan is 'ie wel netjes. Misschien ff een mooi headertje met 't TM en fok logo oid. WIl ik eventueel wel doen.
kijk maar naar "Het Grote BoF BF2 topic" daar staan er 35quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:51 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik heb de camera's ook op A, W en D zitten. Stuk makkelijker om dat met je linker hand te regelen.quote:Op maandag 10 april 2006 21:23 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Als die knoppen om de camera te wisselen op een makkelijke plaats zaten zou ik het met je eens zijn, maar omdat ik met m'n rechterhand op de pijltjestoetsen zit, kan ik niet gemakkelijk handmatig de camera wisselen... Daarom heb ik liever dat er een keer te veel wordt gewisseld (hoewel ik in car gemakkelijker vind bij wallrides) dan te weinig...
Leuk gedaan maar een baan met 1 obstakel en 4 simpele bochten vind ik helaas geen uitdaging.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:36 schreef e-wok het volgende:
Met een beetje html kunnen er wel 2 sigs naast elkaar staan. Nieuwsbericht en screenshot kunnen er idd wel uit.
ik dacht aan een hyperlink naar de screenshots op de officiele tmn pagina, dan staan iig nog screenshots in de op.
heeft iemand mijn track nog geprobeerd? (http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=126705#auto
Zeer toffe track. Lekker snel, en niet moeilijk. Vooral dat eerste stuk is mooi gedaanquote:Op maandag 10 april 2006 21:40 schreef e-wok het volgende:
[afbeelding]
KLIKKERDEKLIK
kleine kanttekening:
er zitten geen witte dildo's in, sorry
Ik dacht dat dat niet kon in TM? Heb een tijdje terug zitten zoeken, maar waar kun je het instellen dan?quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:28 schreef Fittslickare het volgende:
Ik heb de camera's ook op A, W en D zitten. Stuk makkelijker om dat met je linker hand te regelen.
Kan wel idd, had 't logotje ff gejat van 't PS3 topic.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:32 schreef e-wok het volgende:
je moet 'centrale topic' weg halen denk ik, alleen een fok logo vind ik mooier.
Haha ja idd dan moet je even remmen. Twee keer door het gras trackquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:42 schreef e-wok het volgende:
hehe, ik heb nog wel een screenshot waarin in precies op een reclamebord hang. Even zoeken.
edit:
[afbeelding]
voor de mensen die G9 goed kennen, dit is het bord waar je over springt voordat je bij de finish terechtkomt. Je moet even kort remmen, ik remde dus verkeerd
Ja inderdaad. Ik weet niet op welke server, maar ik denk een franse #pro of #exp serverquote:Op woensdag 12 april 2006 08:58 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Haha ja idd dan moet je even remmen. Twee keer door het gras track![]()
Op welke server was dit trouwens?
Wat fijn, wil je een schouderklopje?quote:Op woensdag 12 april 2006 10:31 schreef JumperJack het volgende:
is me opgevallen dat ik naast 2x eerste op best wel veel tracks 2e of 3e staen ik sta nu al 18e van de server
![]()
Carel, van iedereen die ik ken, ben jij ronduit de meest slechte winnaar van allemaalquote:Op woensdag 12 april 2006 10:31 schreef JumperJack het volgende:
is me opgevallen dat ik naast 2x eerste op best wel veel tracks 2e of 3e staen ik sta nu al 18e van de server
![]()
lol. opeens stond er Carel in plaats van JumperJackquote:Op woensdag 12 april 2006 14:54 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Carel, van iedereen die ik ken, ben jij ronduit de meest slechte winnaar van allemaal.
tuurlijkquote:
Noem er eens één dan? ik wil ze wel even proberenquote:Op woensdag 12 april 2006 16:25 schreef JumperJack het volgende:
en daar is weer een sigje![]()
volgens mij doe ik iets vreselijk fout met het mapmaken. ik heb al verschillende maps gemaakt, maar ze rijden echt voor geen meteris dit nou een kwestie van blijven oefenen of ligt het gewoon aan mij
![]()
Als die van mij er nog maar bij mag dan vind ik het bestquote:Op woensdag 12 april 2006 16:31 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Noem er eens één dan? ik wil ze wel even proberen
en idd weer een sig. OP wordt wel vol zo, tijdelijke sig-opname-stop dus![]()
Dat valt inderdaad best tegen... De vierde track van me wil maar niet 'leuk' worden bijvoorbeeld...quote:Op woensdag 12 april 2006 16:25 schreef JumperJack het volgende:
en daar is weer een sigje![]()
volgens mij doe ik iets vreselijk fout met het mapmaken. ik heb al verschillende maps gemaakt, maar ze rijden echt voor geen meteris dit nou een kwestie van blijven oefenen of ligt het gewoon aan mij
![]()
sowieso zouden alle tracks die lager dan 10 scoren (en een fatsoenlijk aantal stemmen hebben) van de server kunnen imho...quote:Op woensdag 12 april 2006 18:20 schreef Fir3fly het volgende:
Ik wil niet zeuren hoor, maar er zouden toch nieuwe tracks op de server geplaatst worden?
[knip]
1. Probeer eerst eens een vlakke baan te maken. Begin 3 vakken boven de gond, dan kun je het makkelijk aanpassen. Rijd je baan, welke bochten sturen lekker, wat moet je aanpassen enz.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat is dat Tracks maken verdomd moeilijk
Iemand een tip how to start?
Ook al weer een jaar geleden dat ik je die shortcut aangafquote:Op woensdag 12 april 2006 18:14 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb net even de enorme shortcut op Multiply opgemerkt, dus ik heb em meteen maar even aangepast
Klik
Ja klopt, maar nu heb ik hem met eigen ogen gezienquote:Op woensdag 12 april 2006 20:29 schreef Fittslickare het volgende:
[..]
Ook al weer een jaar geleden dat ik je die shortcut aangaf![]()
Niet slecht dan, toch?quote:
lolquote:Op woensdag 12 april 2006 19:11 schreef Tackleberry het volgende:
En bedankt JumperJack, kan ik weer wachten tot Tackle.three v3 voorbij komt om die tijd aan te scherpen...
mooie tijd trouwens
hehe ben je een chinese track aan het bouwen?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:28 schreef e-wok het volgende:
Zo, ik ben ook weer aan het bouwen geslagen.
Het einde heb ik al klaar, net als de start. Nu nog de weg er tussenin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |