Je krijg een aantal punten aan de hand van hoeveel je boven de baantijden van de maker zit.quote:Op maandag 10 april 2006 16:16 schreef JumperJack het volgende:
wat stellen hier de player rankings en awards eigenlijk voor???![]()
krijg je een award voor elke eerste plaats ofzoen die score is dat het totale aantal behaalde punten op de server
![]()
Tracks door Fokkers:quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:19 schreef Evil_Koekje het volgende:
Dat is trouwens ook wel leuk, de URL's van de mensen die op exchange een account hebben in de OP toevoegen?)
Als die knoppen om de camera te wisselen op een makkelijke plaats zaten zou ik het met je eens zijn, maar omdat ik met m'n rechterhand op de pijltjestoetsen zit, kan ik niet gemakkelijk handmatig de camera wisselen... Daarom heb ik liever dat er een keer te veel wordt gewisseld (hoewel ik in car gemakkelijker vind bij wallrides) dan te weinig...quote:Op maandag 10 april 2006 20:04 schreef Fittslickare het volgende:
Ik vind niet dat je bij een wallride de camera op in car moet zetten. Zat mensen vinden het prettiger om deze met camera 1 of 2 te rijden
Shortcut is er uit gesloopt en ik heb hem opnieuw gemaild.quote:Op maandag 10 april 2006 00:04 schreef Jordy-B het volgende:
Remember Indy (ZiggyZiggyZiggy): Bij de bocht waarvoor je moet remmen (omdat je er anders overheen vliegt), kan je over het gebouw aan de linkerkant springen, waarna je weer op de weg belandt. Je snijdt zo een heel stuk af (dik 2.5 seconden)... Hoewel je weinig snelheid hebt, heb je genoeg tijd gewonnen om het baanrecord te breken.
je linkje lijkt 't niet te doen... tenminste... geeft niet echt het gewenste resultaat...quote:Op maandag 10 april 2006 21:40 schreef e-wok het volgende:
[afbeelding]
KLIKKERDEKLIK
kleine kanttekening:
er zitten geen witte dildo's in, sorry
Heb jij geen pink?quote:Op maandag 10 april 2006 21:23 schreef Tackleberry het volgende:
Als die knoppen om de camera te wisselen op een makkelijke plaats zaten zou ik het met je eens zijn, maar omdat ik met m'n rechterhand op de pijltjestoetsen zit, kan ik niet gemakkelijk handmatig de camera wisselen...
Da's de admin... En die kan het vast waarderen, dus tot over een weekje...quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:40 schreef Henkmanz het volgende:
Ik weet niet of [FOK]Martijn ook in dit topic zit; maar ik heb je net fokking mooi in de laatste seconde van het podium gestoot xD
Ik heb gisteravond een track record gereden ZONDER die te gebruiken cut pipo!quote:Op maandag 10 april 2006 22:40 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Shortcut is er uit gesloopt en ik heb hem opnieuw gemaild.
Jawel, maar met je pink camera wisselen is verre van comfortabel zal ik maar zeggen...quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:21 schreef Jordy-B het volgende:
Heb jij geen pink?
Herstel, hij heeft in totaal 37 seconden mogen genieten van zijn recordje...quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:00 schreef Tackleberry het volgende:
JumperJack heeft in totaal een halve seconde van zijn record op Tackle.three v3 mogen genieten...![]()
Lol, check die rating... 5000 ofzoquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:06 schreef Tackleberry het volgende:
Zullen we afspreken dat deze track nooit op de server komt? Mooi...
quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:06 schreef Tackleberry het volgende:
Zullen we afspreken dat deze track nooit op de server komt? Mooi...
het is echt oneerlijkquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:07 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Herstel, hij heeft in totaal 37 seconden mogen genieten van zijn recordje...
1. fok_tackleberry || 00:00:56.67 || 2006/04/10 22:01:37
2. jumperjack || +0.76 || 2006/04/10 22:02:14
Volgens mij was het zelfs helemaal aan het einde van de 'sessie' ook nog? Want als ik het me goed herinner kwam ik over de finish en bijna tegelijk was de sessie afgelopen... Volgens mij had ik geen tiende van een seconde langzamer moeten zijn... Op het moment dat ik zag dat ik een record reed EN dat de sessie was afgelopen, twijfelde ik eerst of deze wel meegenomen zou worden...quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:53 schreef JumperJack het volgende:
het is echt oneerlijktoen ik was gefinished stond er dat ik het record had verbroken met ruim een halve seconde, ikke echt een gat in de lucht springen (YES YES YES. HET TWEEDE TRACKRECORD OP MIJN NAAM!!!!!!!!!!!) (zo ging het ongeveer hier
) even later: tackleberry drove a new record: -0.76
echt niet normaal
![]()
![]()
Heb het al een aantal keer meegemaakt.. als je het eerste deel perfekt rijdt vlieg je daar tegen het dak aan jaquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:33 schreef Tackleberry het volgende:
Voor de fanatiekelingen op Tackle.three v3: Het is mogelijk om in die grote jump het 'dak' te raken, het is me tot op heden één keer gelukt... En ja dat is frustrerend... Helemaal als je inclusief rand en doorglijden nog steeds sneller bent dan je snelste tijd op dat moment
(die tijd was achteraf gezien niet goed, maar op dat moment weet je niet beter)
Persbericht kan er uit, screenshot kan er uit, Door de problemen met de server door de gigantische p... stukje kan er uit, Dan is 'ie wel netjes. Misschien ff een mooi headertje met 't TM en fok logo oid. WIl ik eventueel wel doen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:24 schreef RedFever007 het volgende:
Alleen zoals al eerder gezegt door iemand anders, wordt de OP niet een beetje te groot?
Je vergeet de signatures...quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:51 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Persbericht kan er uit, screenshot kan er uit, Door de problemen met de server door de gigantische p... stukje kan er uit, Dan is 'ie wel netjes. Misschien ff een mooi headertje met 't TM en fok logo oid. WIl ik eventueel wel doen.
Ja ik twijfelde een beetje, op zich is 't wel leuk om een overzichtje te hebben van de spelers hier, en hoe ze staan enzo. Maar dat dan dat zo'n plaatje per persoon moet zijn is wel weer wat overdreven.quote:
Oke is goedquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:51 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Persbericht kan er uit, screenshot kan er uit, Door de problemen met de server door de gigantische p... stukje kan er uit, Dan is 'ie wel netjes. Misschien ff een mooi headertje met 't TM en fok logo oid. WIl ik eventueel wel doen.
kijk maar naar "Het Grote BoF BF2 topic" daar staan er 35quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:51 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik heb de camera's ook op A, W en D zitten. Stuk makkelijker om dat met je linker hand te regelen.quote:Op maandag 10 april 2006 21:23 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Als die knoppen om de camera te wisselen op een makkelijke plaats zaten zou ik het met je eens zijn, maar omdat ik met m'n rechterhand op de pijltjestoetsen zit, kan ik niet gemakkelijk handmatig de camera wisselen... Daarom heb ik liever dat er een keer te veel wordt gewisseld (hoewel ik in car gemakkelijker vind bij wallrides) dan te weinig...
Leuk gedaan maar een baan met 1 obstakel en 4 simpele bochten vind ik helaas geen uitdaging.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:36 schreef e-wok het volgende:
Met een beetje html kunnen er wel 2 sigs naast elkaar staan. Nieuwsbericht en screenshot kunnen er idd wel uit.
ik dacht aan een hyperlink naar de screenshots op de officiele tmn pagina, dan staan iig nog screenshots in de op.
heeft iemand mijn track nog geprobeerd? (http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=126705#auto
Zeer toffe track. Lekker snel, en niet moeilijk. Vooral dat eerste stuk is mooi gedaanquote:Op maandag 10 april 2006 21:40 schreef e-wok het volgende:
[afbeelding]
KLIKKERDEKLIK
kleine kanttekening:
er zitten geen witte dildo's in, sorry
Ik dacht dat dat niet kon in TM? Heb een tijdje terug zitten zoeken, maar waar kun je het instellen dan?quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:28 schreef Fittslickare het volgende:
Ik heb de camera's ook op A, W en D zitten. Stuk makkelijker om dat met je linker hand te regelen.
Kan wel idd, had 't logotje ff gejat van 't PS3 topic.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:32 schreef e-wok het volgende:
je moet 'centrale topic' weg halen denk ik, alleen een fok logo vind ik mooier.
Haha ja idd dan moet je even remmen. Twee keer door het gras trackquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:42 schreef e-wok het volgende:
hehe, ik heb nog wel een screenshot waarin in precies op een reclamebord hang. Even zoeken.
edit:
[afbeelding]
voor de mensen die G9 goed kennen, dit is het bord waar je over springt voordat je bij de finish terechtkomt. Je moet even kort remmen, ik remde dus verkeerd
Ja inderdaad. Ik weet niet op welke server, maar ik denk een franse #pro of #exp serverquote:Op woensdag 12 april 2006 08:58 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Haha ja idd dan moet je even remmen. Twee keer door het gras track![]()
Op welke server was dit trouwens?
Wat fijn, wil je een schouderklopje?quote:Op woensdag 12 april 2006 10:31 schreef JumperJack het volgende:
is me opgevallen dat ik naast 2x eerste op best wel veel tracks 2e of 3e staen ik sta nu al 18e van de server
![]()
Carel, van iedereen die ik ken, ben jij ronduit de meest slechte winnaar van allemaalquote:Op woensdag 12 april 2006 10:31 schreef JumperJack het volgende:
is me opgevallen dat ik naast 2x eerste op best wel veel tracks 2e of 3e staen ik sta nu al 18e van de server
![]()
lol. opeens stond er Carel in plaats van JumperJackquote:Op woensdag 12 april 2006 14:54 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Carel, van iedereen die ik ken, ben jij ronduit de meest slechte winnaar van allemaal.
tuurlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |