Hier vind je alle Serverinfo.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Iemand gewoon antwoorden, word het niet deze zomer![]()
![]()
Nee inderdaadquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Iemand gewoon antwoorden, word het niet deze zomer![]()
![]()
Dat kun je in de mediatracker instellen en wordt zeer gewaardeerd door je mederacers als het goed wordt gebruikt. In de installatiefolder van trackmania vind je een handleiding.quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:22 schreef Simsfan88 het volgende:
In sommige tracks krijg je soms een paar seconde je cockpit (dus met stuurtje en al) te zien. Als je zelf een baan maakt, waar kan je dat dan maken?
En nee ik bedoel niet nummer 3 van de numpad...![]()
Misschien helpt het om ook daadwerkelijk naar een specifieke track te linken?quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:31 schreef JumperJack het volgende:
zou DEZE track er misschien nog bijkunnenhijs soow leuk
![]()
Geheim van de smitquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:22 schreef Simsfan88 het volgende:
In sommige tracks krijg je soms een paar seconde je cockpit (dus met stuurtje en al) te zien. Als je zelf een baan maakt, waar kan je dat dan maken?
Die is van mijquote:Op donderdag 13 april 2006 21:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nice work Kree
Die nieuwe baan van +- 22 sec is vet....1 looping, 1 bocht, 1 jump
Dat moet met de mediatracker. In je installatiemap op je harde schijf staat de trackmania manual; daarin vind je alle info die je nodig hebt om dat te kunnen doenquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:22 schreef Simsfan88 het volgende:
Ik zal er straks even naar kijken. zal wel met de grote van de log file te maken hebben.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:33 schreef JumperJack het volgende:
waarom zijn op de site van de server alle playerrankings weg![]()
Bij de start zitten geen boostersquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:58 schreef e-wok het volgende:
vliegje, op de een of andere manier werkt je baan niet (voor mij) Is het een pf-start? Er zitten veel te veel turbo's, ik knal steeds op of zelfs over het checkpoint. Ook werkt die ramp naar mijn idee niet zo erg goed. Je moet wat boosters verwijderen bij de start
Ja 99.99 is inderdaad het maximaal aantal punten dat je kunt halenquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:09 schreef Quyxz_ het volgende:
Hehe nice, dan zal dat wel de max zijn.
Ik heb btw net de 1000 punten gepasseerd.
We hebben het over impulse toch? daar zit een hele lading boosters, tenzij ik de start verkeerd begrijp. Dat is ook de reden dat ik vroeg 'is het een pf-start?' Gas loslaten gelijk al aan het begin = nonoquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Bij de start zitten geen boosters
Je moet gewoon een beetje gas los laten in de jump, dat lijkt me niet zo moeilijk![]()
whehe ik had al zo'n vermoeden dat je daar een cap van ging makenquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:05 schreef Fir3fly het volgende:
Whehe, ik heb een keer gewonnen op de Only Boost Ladder server, op een verschrikkelijke lucktrack[afbeelding]
ja, het record op tackle v3 blijft lekker van mijquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:20 schreef Tackleberry het volgende:
Ik heb het aantal track records weer op twee weten te krijgen. Niet mijn eigen track (kwam niet eens in de buurt van m'n oude record...) maar wél op Thunderbold!
De ronde was niet eens zo strak, maar het resultaat is er wel...Thunderbold 0 : 49 . 13 (new) [Fok!]Tackleberry Fri 14.04.2006 / 17:17:22
Die heeft al eens op de server gestaan, volgens mij is ie eraf gegaan wegens lage score.quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:01 schreef JumperJack het volgende:
ik bedoel in ieder geval DEZE track, of die erin zou kunnenhopelijk heb ik het nu wel goed gedaan
![]()
Ik vind tracks waar je (bijna) alleen maar vol gas hoeft te gaan vaak juist NIET de leukste tracks...quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:10 schreef -tK- het volgende:
Mn track gaat het denk ik ook niet lang uithouden op de fok server, die fokkers willen alleen snelle banen met loopings en coole jumps waar je gas niet hoegd los te laten![]()
ik vrees het ookquote:Op zaterdag 15 april 2006 10:56 schreef JumperJack het volgende:
ja, het record op tackle v3 blijft lekker van mij
Thanksquote:enne, ik moet eerlijk zeggen dat ik tackle v3 echt één van de leukste tracks vind op de server samen met black velvet, damnation en nog een paar anderen...![]()
Shit happensquote:-edit- net nog ff bij de records gekeken, en je hebt er weer één... Michel heeft je record op Remember Indy? afgepakt met bijna 0.4 seconden![]()
Hm, ik zal er eens naar kijken. Ondertussen redelijk wat verander de camera opmerkingen geehad.quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:43 schreef e-wok het volgende:
Koekje:
In julie en candy2 zit er in de loop geen incar camera. Ik stel voor om de trigger op 3/4 van de wallride te zetten. Ook is er op een gegeven moment een jump waarin je aan de rechterkant moet rijden, omdat er aan de linkerkant een hoop baan troep ligt (positief bedoeld) Misschien kan een sign daar geen kwaad, heb er nu geen gezien.
waarom posten als hij niet geschikt is voor het gepeupel zoals wij??quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:29 schreef -tK- het volgende:
Woei weer een nieuwe map klaar![]()
Niet bepaald voor de Fok!kers, deze is gemaakt voor het ESWC![]()
Erg lastig dus hehe
Black Sp1nn
Download hem hier!
[afbeelding]
Replay van mij staat erbij mocht je hem niet snappen
Lol dat wou ik dus net reply'nquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:15 schreef e-wok het volgende:
Ik denk meer dat ie bedoeld dat deze track niet geschikt is voor de server...
Ik had 1:44...net geen bronsquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wil em wel eens spelen....kijken hoe hard ik faal
Bij de start moet je gewoon gasgeven en je naar beneden laten vallen en daarna door het gat springen, daar zitten toch maar 2 boosters?quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:43 schreef e-wok het volgende:
[..]
We hebben het over impulse toch? daar zit een hele lading boosters, tenzij ik de start verkeerd begrijp. Dat is ook de reden dat ik vroeg 'is het een pf-start?' Gas loslaten gelijk al aan het begin = nono
Toffe baanquote:Op zaterdag 15 april 2006 12:57 schreef kree het volgende:
[..]
Die heeft al eens op de server gestaan, volgens mij is ie eraf gegaan wegens lage score.
Zal ik hem weer toevoegen?
Ik keek net nog op de Fok-server maar zag mijn tracks er niet staan.. heb ik verkeerd gekeken of zijn ze offline gehaald?quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:24 schreef JumperJack het volgende:
@ henkmanz
i am so fokking sorry. maar in de track "thank you, drive through" zit, hoe kort ie dan wel niet moge zijn, een cut, vandaar mijn record daar: 19.56![]()
om op mijn record terug te komen: dat record staat op de naam van -s@-. dat is een andere account van mij. mijn gamepc is niet te gebruiken voor een paar dagen, daarom zit ik dan ook op deze account, maar is het mogelijk om op een andere pc met mijn account in te loggen??? zoja, HOE??!?!![]()
Press-forward...achterover zitten en niks doen dus (behalve gas geven)quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:23 schreef Fir3fly het volgende:
...wat is een 'pf-start'?
Dat is het dus jaquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:12 schreef e-wok het volgende:
[..]
Press-forward...achterover zitten en niks doen dus (behalve gas geven)
Ik zie Sixtyniner (van mij) er ook heel vaak niet tussenstaan, maar dan is 'ie er niet af. Dunno waar het aan ligt tho.quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:05 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Ik keek net nog op de Fok-server maar zag mijn tracks er niet staan.. heb ik verkeerd gekeken of zijn ze offline gehaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |