FIX!quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:55 schreef DaMayan het volgende:
ps. de link naar 23 is verkeerd, gaat naar dit topic.
Je bent vast niet de enige.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:21 schreef Arctica het volgende:
Ik schaam me diep, een paar dingen uit de OP wist ik nog steeds niet![]()
Oh, en er zijn nu 2 dezelfde topics
Idemquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:27 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
ik vroeg me altijd af wat een houten dief was,
pas later kwam ik er achter dat het "houdt den dief" was
*schaamtquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:51 schreef Nepthys het volgende:
[afbeelding]
Dit hier is de cd Take Off Your Pants And Jacket van Blink 182. Een hele tijd heb ik me afgevraagd waar die plaatjes op de voorkant nou voor staan (pants, jacket, dat is eigenlijk wel logisch maar dat vliegtuig???). Tot ik een paar dagen geleden besloot om deze cd maar weer eens op te zetten, en toen opeens zag dat die plaatjes samen de albumtitel (ongeveer) vormen (het viegtuig stijgt op ->: take off)
...en dat heb ik dus pas jaren later begrepen![]()
second thatquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je 't zegt, nu snap ik 't eindelijk
ik ook, want ik had dat ook nog niet doorquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Something that suggests the continuousness of such a strand, cord, or filament: lost the thread of his argument.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:53 schreef caradoc het volgende:
Ik kwam er na jaren pas achter dat een "thread" op een forum vertaald wordt naar een "draadje". Één ding wat ik niet snap is waarom het zo heet :s
Men neme een potlood, men stopt dit horizontaal onder de borst (waar borst overgaat naar ribben en buik), valt het potlood op de grond: proficiat, u heeft pronte borsten! Blijft het potlood onder de borst geklemd zitten: helaas, de zwaartekracht heeft toegeslagen (of de erfelijkheid)...quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die mag je even uitleggen dan? Een potloodtest om te bepalen of je een beha moet dragenIk probeer me er iets bij voor te stellen, maar dat lukt niet helemaal
Dat meen je niet... ik denk dat bijna niemand dat weet als het waar isquote:Op woensdag 5 april 2006 11:29 schreef clowncloon het volgende:
Ik heb Nooit geweten dan kut en lul eigenljk afkortingen zijn...
voor korte urine trechter en lange urine leider.
Kon ook niet anders, was een openbaring geweest als het wel zo wasquote:
Haha ja ik ook, had er nog nooit bij stil gestaan eigenlijkquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:27 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
ik vroeg me altijd af wat een houten dief was,
pas later kwam ik er achter dat het "houdt den dief" was
ja das waar, mijn moeder en mijn tante (zus van mijn moeder) hebben dus echt dezelfde pincodequote:Op woensdag 5 april 2006 11:37 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Dat sommige mensen wel degelijk dezelfde pincode hebben.
Sommige rook wordt toch wel een wolkquote:Op woensdag 5 april 2006 12:53 schreef Arctica het volgende:
Vroeger dacht ik dat de wolken werden gemaakt door fabriekenAls we langs zo'n fabriek reden waar van die witte pluimen uit kwamen dacht ik daar witte wolken gemaakt gemaakt werden, en bij fabrieken met van die vieze grijze rookpluimen, regenwolken
Ik was nog vrij jong toen
Haha, dat is ook wel weer waar...quote:Op woensdag 5 april 2006 15:48 schreef Iksje het volgende:
En hoe kwam jij dan in '86 op de wereld? Ondeugende ouders?
Lijkt me best handig in bepaalde gevallen, haha!quote:Op woensdag 5 april 2006 01:05 schreef Rocho het volgende:
Nou goed, wat ik in het dubbele topic al postte:
Dat alles een geur heeft. Ik kan zelf namelijk niet ruiken (anosmie) en ik vond 't vroeger raar dat mensen hun neus dicht knepen in de buurt van hondedrollen enzo.
Hoax (of illegaal), je kunt dat niet weten en je moeder en tante ook niet van elkaar, het is namelijk strafbaar de pincode aan iemand anders te geven.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:45 schreef ReneH83 het volgende:
[..]
ja das waar, mijn moeder en mijn tante (zus van mijn moeder) hebben dus echt dezelfde pincode![]()
lachen![]()
er zijn wel meer dingen illegaalquote:Op woensdag 5 april 2006 22:48 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Hoax (of illegaal), je kunt dat niet weten en je moeder en tante ook niet van elkaar, het is namelijk strafbaar de pincode aan iemand anders te geven.
En waar staat dat...?quote:Op woensdag 5 april 2006 22:48 schreef Tichelaar het volgende:
Hoax (of illegaal), je kunt dat niet weten en je moeder en tante ook niet van elkaar, het is namelijk strafbaar de pincode aan iemand anders te geven.
Ik weet de pincode van mijn vader, moeder, broertje, vriend en beste vriendinquote:Op woensdag 5 april 2006 22:48 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
hmm...dit smaakt naar vijverquote:Op donderdag 6 april 2006 15:26 schreef Cyaa het volgende:
dat smaakt naar meer, dacht vroeger dat het smaakte naar een grote verzameling water "meer" ipv meer meer
Boeiendquote:Op donderdag 6 april 2006 21:19 schreef MaLo het volgende:
Ik weet de pincode van mijn vader, moeder, broertje, vriend en beste vriendin.
Nee inderdaad. Was ook alleen maar ter illustratie dat er veeeeeel mensen zijn die elkaars pincode wetenquote:Op donderdag 6 april 2006 21:33 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
BoeiendHet is echt niet strafbaar om iemand anders je pincode te vertellen.
Goed, dat is dus iets wat ik niet wilde wetenquote:Op donderdag 6 april 2006 21:41 schreef MaLo het volgende:
Nog iets wat ik jaaaren later pas begreep (pas bij de bevalling van mijn dochter): dat als ze een knip zetten tijdens de bevalling, deze niet recht naar achteren gaat maar schuin.En dat ze errug ver knippen, haast tot naast je anus
![]()
Dus je pist elke keer door je tampon heen?quote:Op donderdag 6 april 2006 21:42 schreef Gekko33 het volgende:
Wat ik pas veeeeel later begrepen heb:
je hoeft niet steeds je tampon eruit te halen als je gaat plassen.....
Godsamme! Pákken heb ik er voor nop doorheen gejaagd!![]()
Voor de heren die het niet snappen: dat bij jullie nu twee uitgangen gecombineerd worden, betekent niet dat dat bij vrouwen ook zo is.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dus je pist elke keer door je tampon heen?.
quote:Op donderdag 6 april 2006 22:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tot in de middelbare school??? Dat is wel heel ergquote:Op vrijdag 7 april 2006 02:05 schreef daReaper het volgende:
Tot ergens in de middelbare school gedacht dat vrouwen uit hun poepertje piesten
Geloof je het niet tochquote:Op donderdag 6 april 2006 21:33 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
BoeiendHet is echt niet strafbaar om iemand anders je pincode te vertellen.
LOLquote:Op vrijdag 7 april 2006 06:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht op de lagere school dat ik heel erg goede ogen had: ik kon bacteriën zien met blote ogen
Jaren later kwam ik erachter dat dat mouches volantes waren(zeg maar: vuiltjes in je glasvocht)
hehequote:Op vrijdag 7 april 2006 06:07 schreef Isabeau het volgende:
Een beetje in de lijn dat ik dacht dat mijn oma echt Oma Velp heette.(ze woonde daar alleen)
En dat de buurvrouw Buurvrouw heette![]()
Hahaha, daar heb ik het laatst nog over gehad met mijn oude buurjongetje, wij dachten altijd dat we lucht-moleculen konden zienquote:Op vrijdag 7 april 2006 06:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht op de lagere school dat ik heel erg goede ogen had: ik kon bacteriën zien met blote ogen
Jaren later kwam ik erachter dat dat mouches volantes waren(zeg maar: vuiltjes in je glasvocht)
quote:Op vrijdag 7 april 2006 05:49 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Geloof je het niet tochHet is wel zo.
De pincode is strikt persoonlijk en niet overdraagbaar. De kaarthouder draagt zorg voor een zorgvuldig gebruik van de pincode vanaf het moment dat de kaarthouder de beschikking heeft over de pincode. De kaarthouder is ten aanzien van de hem/haar toegekende pincode verplicht geheimhouding ten opzichte van een ieder, daaronder mede begrepen familieleden, huisgenoten, mederekeninghouders en gemachtigden, te betrachten. De kaarthouder dient het bericht met de pincode direct na ontvangst te openen, kennis te nemen van de pincode en vervolgens het bericht met pincode terstond te vernietigen.
Ik heb dit ook, alleen gaat het bij mij verder. Ik zie toch echt kleine bewegende dingen in mijn oog als de zon in een goede positie staat. De vuiltjes kan ik er wel uithalen, maar de "bewegende dingen" zijn wit en zijn zeker tien keer kleiner dan zo'n luchtbelletje of vuiltje. Ze bewegen allemaal kriskras door elkaar.quote:Op vrijdag 7 april 2006 06:01 schreef Isabeau het volgende:
Zo vertelde een vriendje een keer aan mij dat je bij sex ook moest wippen, ik zag m'n ouders al op de wipwap zittenquote:Op vrijdag 7 april 2006 06:14 schreef Isabeau het volgende:
En toen ik ontdekte wat seks was, heb ik aan mijn moeder gevraagd hoe vaak ze seks had gehad. En toen moest ze heel erg lachen en ik begreep het niet. Je wist toch wel hoe váák je seks had gehad??
Naja wel dus.quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat maakt het nog niet strafbaar als je het wel verteld..
Oh, ja, zo, natuurlijkquote:Op donderdag 6 april 2006 22:26 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Voor de heren die het niet snappen: dat bij jullie nu twee uitgangen gecombineerd worden, betekent niet dat dat bij vrouwen ook zo is.
Dat dacht ik ook toen ik klein wasquote:Op vrijdag 7 april 2006 06:01 schreef Isabeau het volgende:
Hee wat grappig, ik kan me nu ik dit zo lees en zie voorstellen waar je idee vandaan kwamquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:53 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik heb heel lang gedacht dat de Noordpool en de Zuidpool één stuk zijn: dus dat als je bij de Noordpool naar de 'andere kant van de kaart' zou lopen, dat je dan bij de Zuidpool uitkomt.
je vergeet incontinent nog, of verwar je incompetent altijd met incontinentquote:Op zaterdag 8 april 2006 02:28 schreef BazzieK het volgende:
Dat impotent en incompetent niet hetzelfde is, en dat tot midden middelbare school ook door elkaar gebruikte
Ik ben eens een 12-jarige tegengekomen die dacht dat vrouwen een kind door hun kont barenquote:Op vrijdag 7 april 2006 02:05 schreef daReaper het volgende:
Tot ergens in de middelbare school gedacht dat vrouwen uit hun poepertje piesten
Bij de uitdrukking "een draai om de oren geven" heb ik ook genoeg vraagtekens bij gezet, destijdsquote:Op zaterdag 8 april 2006 10:43 schreef bakayarou het volgende:
Toen m'n oom zei "pas op of ik zet je kop tussen 2 oren" dacht ik dat dat veel pijn zou gaan doen.
ik ging gelijk in je fotoboek om te kijken hoe blond jij wel niet moest zijn!quote:Op donderdag 6 april 2006 22:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:26 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
ik ging gelijk in je fotoboek om te kijken hoe blond jij wel niet moest zijn!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |