Dat heb jij ook weer gelijk in.quote:Op zondag 2 april 2006 22:10 schreef Troel het volgende:
Altijd jammer de eerste die weg gaat
Dan voel je je best klote denk ik.
Ik vind het lulliger voor mezelf dan voor Maik, het oog wil ook wat met Charissaquote:Op zondag 2 april 2006 22:10 schreef Troel het volgende:
Altijd jammer de eerste die weg gaat
Dan voel je je best klote denk ik.
ja, dat Live kan er ook bewust ingezet zijn natuurlijk... maar als er kaarten zijn verkocht zal het wel live zijnquote:Op zondag 2 april 2006 22:39 schreef Haaibaaike het volgende:
Het is inderdaad live, dat stond ook links boven op je beeld van je ''tv'' het logo van ''RTL4'' daar naast stond '' Live'' op !!! Alleen de Jury en de dansers hadden de zelfde kleding aanSylvana niet.
Lijkt me stug dat Ron na DWTS op zaterdag nog even een theatershow doet... dat redt ie nooit qua tijd, hij zal toch moeten afschminken en dergelijkequote:Op zondag 2 april 2006 22:44 schreef E.T. het volgende:
En op zaterdag kan Ron Brandsteder niet ook nog een show van een uur maken.. Hij moet dan immers in het theater staan..
Misschien doet Ron dan niet mee en wordt ie vervangen door Bert Kuizinga... zou een logische verklaring zijnquote:Op zondag 2 april 2006 22:50 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja, maar vanavond ook met André, vreemdWant ze gaan meestal s'middags op weg naar het theater.
Ik heb op de site van André van Duin gelezen dat ze gisteren en vanavond in Apeldoorn staan.
Ik vind het ook raar![]()
Dat denk ik ook alleen zondagavond.quote:Op zondag 2 april 2006 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien doet Ron dan niet mee en wordt ie vervangen door Bert Kuizinga... zou een logische verklaring zijn
Het had van mij ook niet gehoeven''splitsing'' tussen twee avonden.quote:Op zondag 2 april 2006 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Vind het trouwens wel onnodig om dit over twee avonden uit te smeren...
De zaterdagaflevering is niet live.. die is eerder opgenomenquote:Op zondag 2 april 2006 22:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat Ron na DWTS op zaterdag nog even een theatershow doet... dat redt ie nooit qua tijd, hij zal toch moeten afschminken en dergelijke
quote:Op zondag 2 april 2006 23:02 schreef E.T. het volgende:
[..]
De zaterdagaflevering is niet live.. die is eerder opgenomen
Nee dat word s'middags opgenomen rond 15.00quote:Op zondag 2 april 2006 23:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]Dat wist ik niet, dacht dat die juist live was
Gisteren en vorige week zaterdag liep het ook al uit....quote:Op zondag 2 april 2006 23:10 schreef juanita het volgende:
Goh wist ik ook niet dat zaterdag niet live was. Dan kan het dus wel. Kan Ron in het theater staan op za. avond en is misschien de zo.avond dan toch wel live. Het liep iig wel uit vanavond, dus in die zin zou t wel kunnen kloppen.
Oh, zaterdag's kijk ik later op video.. Omdat ik zaterdag's iets anders te kijken hebt.quote:Op zondag 2 april 2006 23:19 schreef Urnie het volgende:
[..]
Gisteren en vorige week zaterdag liep het ook al uit....
Omdat hij er zo gluiperig uitziet.quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:28 schreef TheVulture het volgende:
Waarom is het toch zo dat ik die Remco voor het tweede jaar op rij ervan verdenk zijn danspartner meer te leren danspasjes....
Eens! Weg met die John!quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:08 schreef TheVulture het volgende:
Myrna blijft leukNet als Evginya
En Barbara is
Van mij mag John gaan deze week
Dat gevoel had ik nou ook, je zag hem duidelijk wat haperen af en toe en hij kon Julie nauwelijks bijbenen, snapte dat enthousiasme van de jury dan ook helemaal niet.quote:Op zondag 9 april 2006 11:46 schreef happyme28 het volgende:
Ik vond Frits en Julie deze keer juist tegenvallen, de choreografie was prima, maar hij liet naar mijn idee toch regelmatig een steek vallen en kwam wat houterig over.
Morgenavond komt er een herhaling op RTL7quote:Op zondag 9 april 2006 12:08 schreef -Marlii- het volgende:
Hoe was het gisteravond? Heb niet kunnen zien helaas!
Ohjaa, ff niet aangedachtquote:Op zondag 9 april 2006 12:16 schreef Haaibaaike het volgende:
Morgenavond komt er een herhaling op RTL7
Kun je alsnog kijken![]()
Nee joh, de uitzendingen staan eronderquote:
oh ja, staat duidelijk repetities !quote:Op zondag 9 april 2006 12:28 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Nee joh, de uitzendingen staan eronderBen ze al aan het kijken
Frits en Julie![]()
John was beter dan vorige week vond ik !quote:Op zondag 9 april 2006 22:05 schreef Urnie het volgende:
Ik hoop niet dat het door haar jurk komt dat Myrna niet door is....wat een lelijk ding!![]()
John de Wolf door....![]()
![]()
Hij is echt de reden dat ik kijk. Hoewel... Barbara en Marcus sinds gisteren ook!quote:Op zondag 9 april 2006 22:07 schreef Brighteyes het volgende:
Frits heeft een peesontsteking in zijn enkel.
Ik zou het erg jammer vinden als Frits en Julie niet mee zouden kunnen doen .quote:Op zondag 9 april 2006 21:39 schreef Loesje29 het volgende:
Het zal in elk geval geen aanstelleritis zijn, want hij heeft geen sympathiestemmen nodig, hij gaat toch wel door. Hoop echt voor hem dat het snel goed komt, hoewel dat soort dingen meestal niet in een paar dagen over zijn![]()
En dan nog was hij de slechtste van allemaal, ook slechter dan Myrna.quote:
Ik heb het niet gezien, wel klein stukje op internet, maar vond het toch minder goed dan Myrna! John mag er volgende week wel uitquote:
Ja, die hand op zijn been was mij ook opgevallen. En die uitspraken van d'r ook: "Ik was helemaal niet zenuwachtig en ik snap ook niet dat de jury dat zo zag, ik voelde gewoon die tango."quote:Op maandag 10 april 2006 18:06 schreef TheVulture het volgende:
Jammer van Myrna, valt het niemand trouwens op dat Lieke geen seconde van Remco kan afblijven, Inge de Bruijn was vorig jaar los van het dansen helemaal niet handtastelijk maar Lieke legde gisteren zelfs tijdens de interviews subtiel haar hand op Remco's been.. daar wordt geneukt mensenHet is ook het meest eagere stel om te winnen... maakt Lieke niet bepaald sympathiek
Hey jij hier!quote:Op maandag 10 april 2006 18:06 schreef TheVulture het volgende:
Jammer van Myrna, valt het niemand trouwens op dat Lieke geen seconde van Remco kan afblijven, Inge de Bruijn was vorig jaar los van het dansen helemaal niet handtastelijk maar Lieke legde gisteren zelfs tijdens de interviews subtiel haar hand op Remco's been.. daar wordt geneukt mensenHet is ook het meest eagere stel om te winnen... maakt Lieke niet bepaald sympathiek
Nee, hij had toch een relatie met Charissa? Want dat is toen uitgegaan. Charissa was toen beetje boos geweest omdat Remco 'hun' dans ging doen met Inge! Die waar ze in een innige omhelzing eindigden in de finale!quote:Op maandag 10 april 2006 20:37 schreef Mirri het volgende:
Is Remco homo trouwens?
quote:Op maandag 10 april 2006 20:39 schreef Mirri het volgende:
[..]
Hey jij hier!![]()
En jammer van Myrna inderdaad, van mij had John er wel uit gemogen, wat een verschrikking op de dansvloer.
Het wordt weer eens tijd voor een andere.quote:Op maandag 10 april 2006 22:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]Nog steeds die leuke foto zie ik
Ellen is leukerquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:29 schreef Mirri het volgende:
[..]
Het wordt weer eens tijd voor een andere.Ik ben die Ellen van jou ook zat, zet eens een foto van jezelf erop!
![]()
Naar mijn weten wonen ze nog steeds samen.quote:Op maandag 10 april 2006 20:39 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Nee, hij had toch een relatie met Charissa? Want dat is toen uitgegaan. Charissa was toen beetje boos geweest omdat Remco 'hun' dans ging doen met Inge! Die waar ze in een innige omhelzing eindigden in de finale!
Hmm, ik dacht dat het uit was. Nja misschien heb ik me vergistquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Naar mijn weten wonen ze nog steeds samen.
die heeft nog nooit een kans onbenut gelaten om zijn body te tonenquote:
quote:
Ja, vind ik ook, maar hij kreeg wel bijna net zoveel punten als Barbara. Scheelt 1 puntje of zo.quote:
Tja wat zal ik zeggen haha,quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:06 schreef -Marlii- het volgende:
Hoe was het van John?Heb het niet gezien, broertje wilde CSI kijken, maar twas weer beetje lachwekkend dus?
Heb trouwens vanaf John niet meer gezien
Mja, hij was dé voetballer van hun jeugdquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:12 schreef Jesssica het volgende:
[..]
Tja wat zal ik zeggen haha,
de jury vond John best redelijk geloof ik, maar ik vond het niks. Hij doet wel zn best, doet keurig de ingestudeerde pasjes, maar hij heeft gewoon nul flair en passie.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:26 schreef TheVulture het volgende:
Wat waren de cijfers voor Winston en Euvgenia? twee 9's, twee 10'en?
Kolere, dat zijn wel hoge cijfers zo vroeg in het seizoenquote:
Absoluutquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kolere, dat zijn wel hoge cijfers zo vroeg in het seizoen
Aangezien ze maar 4 uur getraind hadden afgelopen week, vrij goed.quote:
Dat kan inderdaad nietquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:30 schreef Urnie het volgende:
[..]
Aangezien ze maar 4 uur getraind hadden afgelopen week, vrij goed.
Ik heb maar even gestemd op Barbara, het zal toch niet gebeuren dat zij eruit moet en John mag blijven....![]()
Heb je al op haar gestemd?quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:43 schreef Mirri het volgende:
Marcel had echt gelijk, die choreografie van Euvgenia![]()
Barbara MOET erin blijven, ze kan echt wel beter dan ze vanavond liet zien!![]()
Ja, hoewel ik ervan overtuigd ben dat John eruit gaat, 't heeft lang genoeg geduurd voor hem.quote:
quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:48 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik ervan overtuigd ben dat John eruit gaat, 't heeft lang genoeg geduurd voor hem.![]()
Barbara had 2 7ens en 2 8enquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:50 schreef MiLalaa het volgende:
ik heb het bijna helemaal gemistheb begrepen dat Barbara niet zulke hele hoge punten kreeg. Maar iedereen weet vast wel hoe goed Barbara is dus ze zal wel genoeg stemmen krijgen. Hoop ik. Barbara hoort in de finale!
![]()
Heb wel een stukje gezien van Lieke&Remco. Vond Lieke nogal bibberig.
paso is ook een beetje een dans om boos bij te kijken.... ik vond de uitstraling van barbara juist heel goed bij de dans passen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:45 schreef -Marlii- het volgende:
Barbara kijkt altijd zo uh .. boos terwijl ze eigenlijk alleen maar heel erg geconcentreerd is!
Petje af voor Frits en Julie hoor! 4 uur trainen en dan nóg 31 punten halen!
Dat wel, maar normaal kijkt ze ook zo en dan past het soms net nietquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:14 schreef Sannydance het volgende:
[..]
paso is ook een beetje een dans om boos bij te kijken.... ik vond de uitstraling van barbara juist heel goed bij de dans passen.
Neeeeej dat is juist een reden om te kijken joh! Cute!quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:47 schreef TheVulture het volgende:
Ben echt een beetje klaar met de showbink Remco
Barbara verdient het zeker niet om te vertrekken
Ik hoop dat je Barbara bedoelt....quote:Op zondag 16 april 2006 00:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Neeeeej dat is juist een reden om te kijken joh! Cute!![]()
Ja, ze reageerden allebei ook zo raar toen Ron vroeg of ze het opnam op DVD en hij zei: "Leuk voor de kinderen later."quote:Op zondag 16 april 2006 00:39 schreef Loesje29 het volgende:
Is Marcus hé of hó? Hij lijkt soms wel verliefd op Barbara![]()
Eentje maar?quote:Op zondag 16 april 2006 00:47 schreef MiLalaa het volgende:
Als ie z'n haar op een staart heeft vind ik hem trouwens wel eng, want dan heeft ie zo'n groot oor.
Ow, daar ga ik morgen maar eens op letten dan.quote:Op zondag 16 april 2006 00:50 schreef MiLalaa het volgende:
Uhh, ja, dat ene is NOG groter dan de ander..
Ow echt Remco wel hoorquote:
*proest*quote:Op zondag 16 april 2006 02:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow echt Remco wel hoorDaar zou ik wel een paasbeschuitje mee willen eten...
![]()
Barbara vond ik weer heel goed alleen de jury was iets minder positief... ook al kreeg ze twee 7 en twee 8, ze eindigde als eennalaatste...quote:Op zondag 16 april 2006 12:06 schreef MiLalaa het volgende:
was het zo erg met Barbara? Straks moet ik nog gaan bellen ook..![]()
Barbara moet blijven![]()
maar dat hoort geen argument te zijn. Het gaat erom wie het beste danst. En dan is het sneu voor Frits dat ie geblesseerd is, maar als Barbara gewoon beter was hoort ze meer punten te krijgen.quote:Op zondag 16 april 2006 12:16 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja, maar Frits en Julie hadden 4 uurtjes getraint.
Cor benadrukte dat ook dat Frits niet zo geweldig deed ...Maar voor 4 uurtjes training, vond hij dat ze redelijk goed gedaan hadden.
Nee, joh John krijgt echt niet veel stemmen..barbara is veel beter.quote:Op zondag 16 april 2006 12:10 schreef BVO het volgende:Met Jonh onder d'r?
. Die krijgt sowieso veel stemmen, dus dan vrees ik wel voor Barbara.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 16 april 2006 12:18 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
maar dat hoort geen argument te zijn. Het gaat erom wie het beste danst. En dan is het sneu voor Frits dat ie geblesseerd is, maar als Barbara gewoon beter was hoort ze meer punten te krijgen.
maar goed ik heb het eigenlijk allemaal niet gezien. Kan me gewoon niet voorstellen dat Barbara niet goed was.
John valt wel in de smaak bij al dat Tokkie-volk.quote:Op zondag 16 april 2006 12:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee, joh John krijgt echt niet veel stemmen..barbara is veel beter.![]()
Precies, want als er gestemd werd n.a.v. de kwaliteit van het dansen had meneer de Wolf er allang uit moeten liggen.quote:Op zondag 16 april 2006 12:20 schreef BVO het volgende:
[..]
John valt wel in de smaak bij al dat Tokkie-volk.
Helemaal mee eens, Frits krijgt toch wel genoeg sympathiestemmen van het publiek vanwege zijn voet en de jury moet gewoon beoordelen op wat ze krijgen te zien op de vloer. Ze sloegen de plank finaal mis wat mij betreft...quote:Op zondag 16 april 2006 12:18 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
maar dat hoort geen argument te zijn. Het gaat erom wie het beste danst. En dan is het sneu voor Frits dat ie geblesseerd is, maar als Barbara gewoon beter was hoort ze meer punten te krijgen.
maar goed ik heb het eigenlijk allemaal niet gezien. Kan me gewoon niet voorstellen dat Barbara niet goed was.
Jij bent ook geen Tokkie-volk, Haaibaaikequote:Op zondag 16 april 2006 12:22 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat zal goed kunnen zijn.
Maar niet bij mij...Zo goed danst John niet !
Ja, ik denk dat daarmee bedoeld wordt dat ze DEZE lessen in principe gratis krijgen.....quote:Op zondag 16 april 2006 13:36 schreef Haaibaaike het volgende:
Maar de BN'ers krijgen gratis danslessen..![]()
Heb ik ook maar gehoord.
Anders ik wel..quote:Op zondag 16 april 2006 22:19 schreef MiLalaa het volgende:
Poeh dat was even spannend met Barbara.
Toen John & Roemjana als eerste genoemd werden, zag ik het somber in.
Ja, vond ik ook ! Ik had echt niet verwacht dat Edsilia en Peter eruit moestenquote:Op zondag 16 april 2006 22:22 schreef Cee het volgende:
Ze maakten het ook zo lekker spannend door eerst de namen te noemen van de 2 paren die het minst goed waren.
Ik ook!quote:Op zondag 16 april 2006 22:19 schreef MiLalaa het volgende:
Poeh dat was even spannend met Barbara.
Toen John & Roemjana als eerste genoemd werden, zag ik het somber in.
er waren weinig mogelijkheden om de oren van Marcus nog even te checken geloof ik he..quote:
Ja, maar ze kunnen het niet vaak genoeg benadrukken: in totaal willekeurige volgorde.quote:Op zondag 16 april 2006 22:22 schreef Cee het volgende:
Ze maakten het ook zo lekker spannend door eerst de namen te noemen van de 2 paren die het minst goed waren.
Nou, zowiezo niet, want ik heb de uitzending gemist, alleen net ff de uitslag via internet bekeken. Maar Barbara en Marcus zitten er nog in, dus volgende week ga ik er zeker op letten.quote:Op zondag 16 april 2006 23:14 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
er waren weinig mogelijkheden om de oren van Marcus nog even te checken geloof ik he..![]()
![]()
Wat is er met Marcus' oren?quote:Op zondag 16 april 2006 23:14 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
er waren weinig mogelijkheden om de oren van Marcus nog even te checken geloof ik he..![]()
![]()
Haha, ja daar moest ik ook al aan denken toen je kip glad noemdequote:Op zondag 16 april 2006 23:22 schreef MiLalaa het volgende:
nogal ERG groot. Valt vooral op als ie z'n haar strak op een staart heeft.wat belangrijk he..
echt een GROOT discussie-onderwerp
![]()
Verder vind ik het wel een leuk stel. Eigenlijk allemaal wel. Al vind ik Lieke&Remco nogal (kip-carpenterachtig)glad..
Daar heb ik niet eens opgelet naar Marcus zijn orenquote:Op zondag 16 april 2006 23:14 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
![]()
Winston zijn schoonouders hebben een dansschool dus die zal wel wat lesjes gehad hebben denk ik..quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:31 schreef Cee het volgende:
Winston en Euvgenia vond ik het beste van de avond. Ik hoop dat John er nog even in blijft, het is gewoon aandoenlijk om hem zo te zien hupsen!
Die stuntshows van Remco mogen van mij wel ophouden.
Zelf zweert ie dat ie nog nooit heeft gedanst. Ik geloof hem.quote:Op zondag 16 april 2006 23:35 schreef Igraine het volgende:
[..]
Winston zijn schoonouders hebben een dansschool dus die zal wel wat lesjes gehad hebben denk ik..
Dat is toch ongeveer het zelfde wat ze bij het interview zei tegen Boulevard..quote:Op maandag 17 april 2006 20:40 schreef -Marlii- het volgende:
Nee, wat ik zo las op DWTS.nl , ze zei dat ze nu weer lekker kon gaan zingenAls John er dan maar wel volgende week uitgaat!
Jaquote:Op maandag 17 april 2006 20:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is toch ongeveer het zelfde wat ze bij het interview zei tegen Boulevard..
Ze was druk bezig met haar nieuwe album.
Nee, gewoon in dat interviewtjequote:
Ik heb het straks gekeken .quote:Op maandag 17 april 2006 20:51 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Nee, gewoon in dat interviewtje
hmm, kan he tniet vindenterwijl ik het toch ergens gelezen heb volgens mij
Nja, nevermind
Hi MiLalaa,quote:Op maandag 17 april 2006 23:40 schreef MiLalaa het volgende:
Oh en ik vind Yevgenia zo leukvan de profs.
Góh jah....Mss is Frits voor de gemiddelde kijker idd helemaal niet zo leuk...maar om July wel...quote:Op maandag 17 april 2006 23:37 schreef MiLalaa het volgende:
Hi fleur![]()
Ik vind Frits ook wel ok. Het was meer wat ik beredeneerde hoe smsers/bellers denken.
Alle stellen zijn eigenlijk wel leuk en van allen zou het zonde zijn als ze eruit zouden moeten, vond ik met Edsilia ook al. Daarom zal dan komend weekend toch John er maar uit moeten wat mij betreft.
Ja, dat is ze zeker! Ik vind haar ook best knap.quote:Op maandag 17 april 2006 23:40 schreef MiLalaa het volgende:
Oh en ik vind Yevgenia zo leukvan de profs.
Wie had er volgens jou uit gemoeten?quote:
Ik dacht dat Edsilia en Tjeerd getrouwd waren..quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:36 schreef -Marlii- het volgende:
Edsilia gaat trouwen met Tjeerd Oosterhuis! Zeiden ze net in RTL Boulevard
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 19 april 2006 11:45 schreef Silvermaiden het volgende:
Nou mijn favoriete danspaar is toch echt Euvgenia en Winston. Ik vond die tango die ze gemaakt had super, met lekker veel humor erin enzo.. en die paso
![]()
echt top.. ik heb weer ontzettend ervan genoten.. Dus wat mij betreft kunnen ze zo door naar de finale en dan samen met Barbara en Marcus.. Ik sta echt versteld van zoals Barbara danst, had ik eerlijk gezegd niet verwacht, maar ja mensen kunnen je verrassen he.
.. dus bij deze mijn top 2
![]()
![]()
Eerst John, daarna Lieke. Deal!quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:09 schreef Brighteyes het volgende:
Of je zet de tv gewoon een half uur te laat aan.
We schakelden in toen de punten voor Winston kwamen en dachten dat we er 1 gemist hadden.Straks dus maar even John, Frits en Winston online kijken.
Oh... en Lieke moet eruit!Eerst John wat mij betreft, maar Lieke vind ik gewoon echt superirrtiant...
Idd, vorig jaar vond ik Julie nog vrolijk, spontaan, spring-in-het-veld..quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:28 schreef Urnie het volgende:
Ben ik de enige die Julie een aanstellerig typje vind?![]()
Vind Euvgenia leuker.![]()
Barbara en Marcus
Winston en Euvgenia![]()
Aan John ligt datquote:Op zondag 23 april 2006 11:53 schreef zoom het volgende:
[..]
Aan haar ligt het zeker niet, wel sneu dat ze met John moet
![]()
Zo sneu is dat ook weer niet, ze houden het langer vol dan zou moeten.quote:Op zondag 23 april 2006 11:53 schreef zoom het volgende:
[..]
Aan haar ligt het zeker niet, wel sneu dat ze met John moet
![]()
Voor jou wel hoor..quote:Op zondag 23 april 2006 14:29 schreef TheVulture het volgende:
Heeft iemand de tussenstand van gisteren, John als laatste maar de rest?
quote:Op zondag 23 april 2006 14:33 schreef Mirri het volgende:
[..]
Voor jou wel hoor..![]()
Winston & Euvgenia 35 1
Barbara & Marcus 33 2
Frits & Julie 31 3
Lieke en Remco 31 3
John en Roemjana 225
![]()
Dan kan John de finale nog winnen ook..quote:Op zondag 23 april 2006 15:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
![]()
Dan zal het gaan tussen Lieke en John... en dan denk ik dat Lieke wegmoet
Ik was verrast, want ik vond het niet echt bij haar passen, die piercing!quote:Op zondag 23 april 2006 15:53 schreef MiLalaa het volgende:
ooh.. dat vind ik dan weer jammer van Barbara![]()
Ik moet de uitzending van gisteren weer eens nog terugzien. Eigenlijk voor de finale van vanavond dus, maar dat gaat niet lukken met al die sport.
Barbara komt wel in de finale denk ik, evenals Euvgenia. Ik vind die Winston niet echt tof maar samen is het wel een mooi paar dus ze moeten door.
*meldtquote:Op zondag 23 april 2006 21:11 schreef Croupouque het volgende:
Ik zie het nu eigenlijk voor het eerst, maar wát een kitsch! Zijn er echt mensen jonger dan 50 die het leuk vinden om hier naar te kijken?
quote:Op zondag 23 april 2006 21:11 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, ik vergeet trouwens steeds te vragen of wij nou de enige zijn die die zangers echt vreselijk verschrikkelijk vinden.
Gisterenavond ook weer 'Last nijt I dremt of San Pedroooo'.
Echt afschuwelijk. En ik heb wel vaker het gevoel dat ze de nummers aan het verkrachten zijn.
uuuh, tsja,quote:Op zondag 23 april 2006 22:55 schreef robster16 het volgende:
op het rtl forum is de hel uitgebarsten, John is door, en de kijkers dreigen met een boycott op zowel t programma als het sms-stemmen! VIVE LA REVOLUTION!!!
quote:Op zondag 23 april 2006 22:55 schreef robster16 het volgende:
op het rtl forum is de hel uitgebarsten, John is door, en de kijkers dreigen met een boycott op zowel t programma als het sms-stemmen! VIVE LA REVOLUTION!!!
Jij relde ook vrolijk mee ten tijde van Idols.quote:Op zondag 23 april 2006 22:58 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Wat een gekken. Het is maar een spelletje waarin we BN'ers kunnen zien hupsen over de vloer. We worden niet gedwongen massaal een album van ze te downloaden of zo a la Idols.
Ja maar dat komt omdat ik weigerde onder dwang een album te kopen van Floortje.quote:Op zondag 23 april 2006 22:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij relde ook vrolijk mee ten tijde van Idols.
De winnaar hiervan zal ook wel weer met een 'Dance with me'-CD a la Jim komenquote:Op zondag 23 april 2006 22:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar dat komt omdat ik weigerde onder dwang een album te kopen van Floortje.![]()
![]()
eehhhmmm zie jij iemand in staat van deze overgeblevenen om een CD vol te bléren?quote:Op zondag 23 april 2006 23:00 schreef BVO het volgende:
[..]
De winnaar hiervan zal ook wel weer met een 'Dance with me'-CD a la Jim komen![]()
.
Ik vind het wel leuk dit, altijd leuk om mensen volkomen uit hun bol te zien gaan vanwege zo'n programma.
Dat forum: http://interactief.rtl.nl(...)ars/?pagenr=0#254859
OMG nu wil ik John echt zien winnen.quote:Op zondag 23 april 2006 23:00 schreef BVO het volgende:
[..]
De winnaar hiervan zal ook wel weer met een 'Dance with me'-CD a la Jim komen![]()
.
Ze zullen wel een F1-hotel induikenquote:Op zondag 23 april 2006 23:03 schreef Cee het volgende:
[..]
OMG nu wil ik John echt zien winnen.![]()
Ik zal de komende tijd maar eens in de gaten houden of er een bepaalde Lieke v. L. rond paradeert in huize Remco.![]()
Winston Post heeft al vaker gezongen, dus ach...quote:Op zondag 23 april 2006 23:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
eehhhmmm zie jij iemand in staat van deze overgeblevenen om een CD vol te bléren?
Ik niet...
Ik ga dadelijk op het forum kijken van DWTS !quote:Op zondag 23 april 2006 22:55 schreef robster16 het volgende:
quote:Op zondag 23 april 2006 23:04 schreef MiLalaa het volgende:
oh ja jij was de buurvrouw? Dan zal ze daar zeker gesignaleerd worden, dat kan niet anders. Ik denk vanavond nog..
quote:Op zondag 23 april 2006 23:13 schreef MiLalaa het volgende:
M'n oma is groot fan van Frits'ja, hij van opsporing verzocht he'
Ik vind Barbara toch echt de beste. Heb het gisteren niet gezien maar had in de korte fragmentjes van vandaag het idee dat Winston net een fractie te laat was steeds.
En Lieke en Remco kunnen nu samen een porno film gaan opnemen.
quote:Op maandag 24 april 2006 10:11 schreef -Marlii- het volgende:
Is die verrekte John er nu nóg niet uiten Lieke wel
Bron:quote:Lieke & Remco Dancing With The Stars
In navolging op het enorm populaire wekelijkse dansprogramma “Dancing With The Stars” is er op oudjaarsavond een speciale, eenmalige oudjaarsshow van “Dancing With The Stars” uitgezonden. Eén van de bekende Nederlanders die zich, onder begeleiding van een professionele danser, in het zweet heeft gewerkt om zich op oudjaarsavond als een volleerd danseres te kunnen presenteren is Lieke van Lexmond.
Naast actrice en presentatrice bleek Lieke ook een geweldige danseres te zijn, want zij en haar begeleider Remco Bastiaansen werden door het publiek verkozen als absolute winnaars. Lieke en Remco zetten dan ook met een swingende samba een geweldige prestatie neer.
Lijkt het u ook zo leuk om de publieksfavorieten Lieke van Lexmond & Remco Bastiaansen, LIVE te zien dansen op uw eigen dansschool of evenement? Dan kunt u dit danspaar nu boeken voor een dansdemonstratie en een meet & greet.
Lieke en Remco Showfacts
Totaalpakket van 30 minuten bestaande uit:
• 2 dansdemonstraties van 1,5 minuut per dans
• Meet & Greet Lieke & Remco
• Vragenronde
Voorwaarden Boeking:
• Er worden uitsluitend dansen gedemonstreerd die op tv zijn uitgezonden
• Pers en Media zijn niet toegestaan tijdens de dansdemonstratie
Je hebt je er niet kunnen gedragen Haaibaaike?!quote:Op maandag 24 april 2006 15:10 schreef Haaibaaike het volgende:
Klik
Deze topic's zijn dicht lees maar![]()
Huh, doe niet zo raar jij.. En lees beter daar.quote:Op maandag 24 april 2006 15:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Je hebt je er niet kunnen gedragen Haaibaaike?!
Ik dacht dat ze je topics op slot hadden gegooidquote:Op maandag 24 april 2006 15:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Huh, doe niet zo raar jij.. En lees beter daar.
quote:Op maandag 24 april 2006 20:20 schreef TheVulture het volgende:
Ben ik de enige die die Roemjana maar zozo vindt
absoluut niet! Maar John vind ik ook niks, dus die passen goed bij mekaarquote:Op maandag 24 april 2006 20:20 schreef TheVulture het volgende:
Ben ik de enige die die Roemjana maar zozo vindt
Dit is me tijdens de show zaterdag helemaal niet opgevallen. Nu zit ik achter de pc en staat de herhaling aan op tv (zit te wachten op de uitslag, weet al wie eruit moeten, maar toch...), dus ik hoor het alleen. Je hebt gelijk, tis niet om aan te horen!quote:Op zondag 23 april 2006 21:11 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, ik vergeet trouwens steeds te vragen of wij nou de enige zijn die die zangers echt vreselijk verschrikkelijk vinden.
Gisterenavond ook weer 'Last nijt I dremt of San Pedroooo'.
Echt afschuwelijk. En ik heb wel vaker het gevoel dat ze de nummers aan het verkrachten zijn.
Hier kan ik me helemaal in vinden.quote:Op maandag 24 april 2006 07:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil datBarbara en Marcus
winnen! Z'n sterk actief reducerende haarlijn achterwege gelaten is die Marcus eigenlijk best
.
Die achtergrondzangers zijn om te janken, zo erg.quote:Op maandag 24 april 2006 21:36 schreef Urnie het volgende:
[..]
Dit is me tijdens de show zaterdag helemaal niet opgevallen. Nu zit ik achter de pc en staat de herhaling aan op tv (zit te wachten op de uitslag, weet al wie eruit moeten, maar toch...), dus ik hoor het alleen. Je hebt gelijk, tis niet om aan te horen!![]()
![]()
Joris Lutz is Fred Astair vergeleken bij Bor de Wolfquote:Op maandag 24 april 2006 21:56 schreef Cee het volgende:
Anyway;
John de Wolf. Ik vraag me af, was het vorig jaar op die DWTS-fora van RTL ook zo'n hetze toen Joris Lutz er maar niet uit werd gestemd? Die deed qua dansen niet veel onder voor John als ik het me goed herinner.
Ja, idd.quote:Op maandag 24 april 2006 22:33 schreef MiLalaa het volgende:
hoewel een gladde peer die Remco, toch in de herhaling weer erg sneu om te zien dat ze eruit liggen![]()
Ja dat is zeker zonde...zoals ik al zei, het had leuker geweest als ze verslagen werden door echte dansers zoals Barbara & Marcus of Winston & Euvgenia.quote:Op maandag 24 april 2006 22:33 schreef MiLalaa het volgende:
hoewel een gladde peer die Remco, toch in de herhaling weer erg sneu om te zien dat ze eruit liggen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |