Neeeeej dat is juist een reden om te kijken joh! Cute!quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:47 schreef TheVulture het volgende:
Ben echt een beetje klaar met de showbink Remco
Barbara verdient het zeker niet om te vertrekken
Ik hoop dat je Barbara bedoelt....quote:Op zondag 16 april 2006 00:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Neeeeej dat is juist een reden om te kijken joh! Cute!![]()
Ja, ze reageerden allebei ook zo raar toen Ron vroeg of ze het opnam op DVD en hij zei: "Leuk voor de kinderen later."quote:Op zondag 16 april 2006 00:39 schreef Loesje29 het volgende:
Is Marcus hé of hó? Hij lijkt soms wel verliefd op Barbara![]()
Eentje maar?quote:Op zondag 16 april 2006 00:47 schreef MiLalaa het volgende:
Als ie z'n haar op een staart heeft vind ik hem trouwens wel eng, want dan heeft ie zo'n groot oor.
Ow, daar ga ik morgen maar eens op letten dan.quote:Op zondag 16 april 2006 00:50 schreef MiLalaa het volgende:
Uhh, ja, dat ene is NOG groter dan de ander..
Ow echt Remco wel hoorquote:
*proest*quote:Op zondag 16 april 2006 02:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow echt Remco wel hoorDaar zou ik wel een paasbeschuitje mee willen eten...
![]()
Barbara vond ik weer heel goed alleen de jury was iets minder positief... ook al kreeg ze twee 7 en twee 8, ze eindigde als eennalaatste...quote:Op zondag 16 april 2006 12:06 schreef MiLalaa het volgende:
was het zo erg met Barbara? Straks moet ik nog gaan bellen ook..![]()
Barbara moet blijven![]()
maar dat hoort geen argument te zijn. Het gaat erom wie het beste danst. En dan is het sneu voor Frits dat ie geblesseerd is, maar als Barbara gewoon beter was hoort ze meer punten te krijgen.quote:Op zondag 16 april 2006 12:16 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja, maar Frits en Julie hadden 4 uurtjes getraint.
Cor benadrukte dat ook dat Frits niet zo geweldig deed ...Maar voor 4 uurtjes training, vond hij dat ze redelijk goed gedaan hadden.
Nee, joh John krijgt echt niet veel stemmen..barbara is veel beter.quote:Op zondag 16 april 2006 12:10 schreef BVO het volgende:Met Jonh onder d'r?
. Die krijgt sowieso veel stemmen, dus dan vrees ik wel voor Barbara.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 16 april 2006 12:18 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
maar dat hoort geen argument te zijn. Het gaat erom wie het beste danst. En dan is het sneu voor Frits dat ie geblesseerd is, maar als Barbara gewoon beter was hoort ze meer punten te krijgen.
maar goed ik heb het eigenlijk allemaal niet gezien. Kan me gewoon niet voorstellen dat Barbara niet goed was.
John valt wel in de smaak bij al dat Tokkie-volk.quote:Op zondag 16 april 2006 12:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee, joh John krijgt echt niet veel stemmen..barbara is veel beter.![]()
Precies, want als er gestemd werd n.a.v. de kwaliteit van het dansen had meneer de Wolf er allang uit moeten liggen.quote:Op zondag 16 april 2006 12:20 schreef BVO het volgende:
[..]
John valt wel in de smaak bij al dat Tokkie-volk.
Helemaal mee eens, Frits krijgt toch wel genoeg sympathiestemmen van het publiek vanwege zijn voet en de jury moet gewoon beoordelen op wat ze krijgen te zien op de vloer. Ze sloegen de plank finaal mis wat mij betreft...quote:Op zondag 16 april 2006 12:18 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
maar dat hoort geen argument te zijn. Het gaat erom wie het beste danst. En dan is het sneu voor Frits dat ie geblesseerd is, maar als Barbara gewoon beter was hoort ze meer punten te krijgen.
maar goed ik heb het eigenlijk allemaal niet gezien. Kan me gewoon niet voorstellen dat Barbara niet goed was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |