quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:26 schreef TheVulture het volgende:
Wat waren de cijfers voor Winston en Euvgenia? twee 9's, twee 10'en?
Kolere, dat zijn wel hoge cijfers zo vroeg in het seizoenquote:
Absoluutquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kolere, dat zijn wel hoge cijfers zo vroeg in het seizoen
Aangezien ze maar 4 uur getraind hadden afgelopen week, vrij goed.quote:
Dat kan inderdaad nietquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:30 schreef Urnie het volgende:
[..]
Aangezien ze maar 4 uur getraind hadden afgelopen week, vrij goed.
Ik heb maar even gestemd op Barbara, het zal toch niet gebeuren dat zij eruit moet en John mag blijven....![]()
Heb je al op haar gestemd?quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:43 schreef Mirri het volgende:
Marcel had echt gelijk, die choreografie van Euvgenia![]()
Barbara MOET erin blijven, ze kan echt wel beter dan ze vanavond liet zien!![]()
Ja, hoewel ik ervan overtuigd ben dat John eruit gaat, 't heeft lang genoeg geduurd voor hem.quote:
quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:48 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik ervan overtuigd ben dat John eruit gaat, 't heeft lang genoeg geduurd voor hem.![]()
Barbara had 2 7ens en 2 8enquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:50 schreef MiLalaa het volgende:
ik heb het bijna helemaal gemistheb begrepen dat Barbara niet zulke hele hoge punten kreeg. Maar iedereen weet vast wel hoe goed Barbara is dus ze zal wel genoeg stemmen krijgen. Hoop ik. Barbara hoort in de finale!
![]()
Heb wel een stukje gezien van Lieke&Remco. Vond Lieke nogal bibberig.
paso is ook een beetje een dans om boos bij te kijken.... ik vond de uitstraling van barbara juist heel goed bij de dans passen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:45 schreef -Marlii- het volgende:
Barbara kijkt altijd zo uh .. boos terwijl ze eigenlijk alleen maar heel erg geconcentreerd is!
Petje af voor Frits en Julie hoor! 4 uur trainen en dan nóg 31 punten halen!
Dat wel, maar normaal kijkt ze ook zo en dan past het soms net nietquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:14 schreef Sannydance het volgende:
[..]
paso is ook een beetje een dans om boos bij te kijken.... ik vond de uitstraling van barbara juist heel goed bij de dans passen.
Neeeeej dat is juist een reden om te kijken joh! Cute!quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:47 schreef TheVulture het volgende:
Ben echt een beetje klaar met de showbink Remco
Barbara verdient het zeker niet om te vertrekken
Ik hoop dat je Barbara bedoelt....quote:Op zondag 16 april 2006 00:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Neeeeej dat is juist een reden om te kijken joh! Cute!![]()
Ja, ze reageerden allebei ook zo raar toen Ron vroeg of ze het opnam op DVD en hij zei: "Leuk voor de kinderen later."quote:Op zondag 16 april 2006 00:39 schreef Loesje29 het volgende:
Is Marcus hé of hó? Hij lijkt soms wel verliefd op Barbara![]()
Eentje maar?quote:Op zondag 16 april 2006 00:47 schreef MiLalaa het volgende:
Als ie z'n haar op een staart heeft vind ik hem trouwens wel eng, want dan heeft ie zo'n groot oor.
Ow, daar ga ik morgen maar eens op letten dan.quote:Op zondag 16 april 2006 00:50 schreef MiLalaa het volgende:
Uhh, ja, dat ene is NOG groter dan de ander..
Ow echt Remco wel hoorquote:
*proest*quote:Op zondag 16 april 2006 02:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow echt Remco wel hoorDaar zou ik wel een paasbeschuitje mee willen eten...
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |