Jij bent ook geen Tokkie-volk, Haaibaaikequote:Op zondag 16 april 2006 12:22 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat zal goed kunnen zijn.
Maar niet bij mij...Zo goed danst John niet !
Ja, ik denk dat daarmee bedoeld wordt dat ze DEZE lessen in principe gratis krijgen.....quote:Op zondag 16 april 2006 13:36 schreef Haaibaaike het volgende:
Maar de BN'ers krijgen gratis danslessen..![]()
Heb ik ook maar gehoord.
Anders ik wel..quote:Op zondag 16 april 2006 22:19 schreef MiLalaa het volgende:
Poeh dat was even spannend met Barbara.
Toen John & Roemjana als eerste genoemd werden, zag ik het somber in.
Ja, vond ik ook ! Ik had echt niet verwacht dat Edsilia en Peter eruit moestenquote:Op zondag 16 april 2006 22:22 schreef Cee het volgende:
Ze maakten het ook zo lekker spannend door eerst de namen te noemen van de 2 paren die het minst goed waren.
Ik ook!quote:Op zondag 16 april 2006 22:19 schreef MiLalaa het volgende:
Poeh dat was even spannend met Barbara.
Toen John & Roemjana als eerste genoemd werden, zag ik het somber in.
er waren weinig mogelijkheden om de oren van Marcus nog even te checken geloof ik he..quote:
Ja, maar ze kunnen het niet vaak genoeg benadrukken: in totaal willekeurige volgorde.quote:Op zondag 16 april 2006 22:22 schreef Cee het volgende:
Ze maakten het ook zo lekker spannend door eerst de namen te noemen van de 2 paren die het minst goed waren.
Nou, zowiezo niet, want ik heb de uitzending gemist, alleen net ff de uitslag via internet bekeken. Maar Barbara en Marcus zitten er nog in, dus volgende week ga ik er zeker op letten.quote:Op zondag 16 april 2006 23:14 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
er waren weinig mogelijkheden om de oren van Marcus nog even te checken geloof ik he..![]()
![]()
Wat is er met Marcus' oren?quote:Op zondag 16 april 2006 23:14 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
er waren weinig mogelijkheden om de oren van Marcus nog even te checken geloof ik he..![]()
![]()
Haha, ja daar moest ik ook al aan denken toen je kip glad noemdequote:Op zondag 16 april 2006 23:22 schreef MiLalaa het volgende:
nogal ERG groot. Valt vooral op als ie z'n haar strak op een staart heeft.wat belangrijk he..
echt een GROOT discussie-onderwerp
![]()
Verder vind ik het wel een leuk stel. Eigenlijk allemaal wel. Al vind ik Lieke&Remco nogal (kip-carpenterachtig)glad..
Daar heb ik niet eens opgelet naar Marcus zijn orenquote:Op zondag 16 april 2006 23:14 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
![]()
Winston zijn schoonouders hebben een dansschool dus die zal wel wat lesjes gehad hebben denk ik..quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:31 schreef Cee het volgende:
Winston en Euvgenia vond ik het beste van de avond. Ik hoop dat John er nog even in blijft, het is gewoon aandoenlijk om hem zo te zien hupsen!
Die stuntshows van Remco mogen van mij wel ophouden.
Zelf zweert ie dat ie nog nooit heeft gedanst. Ik geloof hem.quote:Op zondag 16 april 2006 23:35 schreef Igraine het volgende:
[..]
Winston zijn schoonouders hebben een dansschool dus die zal wel wat lesjes gehad hebben denk ik..
Dat is toch ongeveer het zelfde wat ze bij het interview zei tegen Boulevard..quote:Op maandag 17 april 2006 20:40 schreef -Marlii- het volgende:
Nee, wat ik zo las op DWTS.nl , ze zei dat ze nu weer lekker kon gaan zingenAls John er dan maar wel volgende week uitgaat!
Jaquote:Op maandag 17 april 2006 20:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is toch ongeveer het zelfde wat ze bij het interview zei tegen Boulevard..
Ze was druk bezig met haar nieuwe album.
Nee, gewoon in dat interviewtjequote:
Ik heb het straks gekeken .quote:Op maandag 17 april 2006 20:51 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Nee, gewoon in dat interviewtje
hmm, kan he tniet vindenterwijl ik het toch ergens gelezen heb volgens mij
Nja, nevermind
Hi MiLalaa,quote:Op maandag 17 april 2006 23:40 schreef MiLalaa het volgende:
Oh en ik vind Yevgenia zo leukvan de profs.
Góh jah....Mss is Frits voor de gemiddelde kijker idd helemaal niet zo leuk...maar om July wel...quote:Op maandag 17 april 2006 23:37 schreef MiLalaa het volgende:
Hi fleur![]()
Ik vind Frits ook wel ok. Het was meer wat ik beredeneerde hoe smsers/bellers denken.
Alle stellen zijn eigenlijk wel leuk en van allen zou het zonde zijn als ze eruit zouden moeten, vond ik met Edsilia ook al. Daarom zal dan komend weekend toch John er maar uit moeten wat mij betreft.
Ja, dat is ze zeker! Ik vind haar ook best knap.quote:Op maandag 17 april 2006 23:40 schreef MiLalaa het volgende:
Oh en ik vind Yevgenia zo leukvan de profs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |