Winston zijn schoonouders hebben een dansschool dus die zal wel wat lesjes gehad hebben denk ik..quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:31 schreef Cee het volgende:
Winston en Euvgenia vond ik het beste van de avond. Ik hoop dat John er nog even in blijft, het is gewoon aandoenlijk om hem zo te zien hupsen!
Die stuntshows van Remco mogen van mij wel ophouden.
Zelf zweert ie dat ie nog nooit heeft gedanst. Ik geloof hem.quote:Op zondag 16 april 2006 23:35 schreef Igraine het volgende:
[..]
Winston zijn schoonouders hebben een dansschool dus die zal wel wat lesjes gehad hebben denk ik..
Dat is toch ongeveer het zelfde wat ze bij het interview zei tegen Boulevard..quote:Op maandag 17 april 2006 20:40 schreef -Marlii- het volgende:
Nee, wat ik zo las op DWTS.nl , ze zei dat ze nu weer lekker kon gaan zingenAls John er dan maar wel volgende week uitgaat!
Jaquote:Op maandag 17 april 2006 20:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is toch ongeveer het zelfde wat ze bij het interview zei tegen Boulevard..
Ze was druk bezig met haar nieuwe album.
Nee, gewoon in dat interviewtjequote:
Ik heb het straks gekeken .quote:Op maandag 17 april 2006 20:51 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Nee, gewoon in dat interviewtje
hmm, kan he tniet vindenterwijl ik het toch ergens gelezen heb volgens mij
Nja, nevermind
Hi MiLalaa,quote:Op maandag 17 april 2006 23:40 schreef MiLalaa het volgende:
Oh en ik vind Yevgenia zo leukvan de profs.
Góh jah....Mss is Frits voor de gemiddelde kijker idd helemaal niet zo leuk...maar om July wel...quote:Op maandag 17 april 2006 23:37 schreef MiLalaa het volgende:
Hi fleur![]()
Ik vind Frits ook wel ok. Het was meer wat ik beredeneerde hoe smsers/bellers denken.
Alle stellen zijn eigenlijk wel leuk en van allen zou het zonde zijn als ze eruit zouden moeten, vond ik met Edsilia ook al. Daarom zal dan komend weekend toch John er maar uit moeten wat mij betreft.
Ja, dat is ze zeker! Ik vind haar ook best knap.quote:Op maandag 17 april 2006 23:40 schreef MiLalaa het volgende:
Oh en ik vind Yevgenia zo leukvan de profs.
Wie had er volgens jou uit gemoeten?quote:
Ik dacht dat Edsilia en Tjeerd getrouwd waren..quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:36 schreef -Marlii- het volgende:
Edsilia gaat trouwen met Tjeerd Oosterhuis! Zeiden ze net in RTL Boulevard
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 19 april 2006 11:45 schreef Silvermaiden het volgende:
Nou mijn favoriete danspaar is toch echt Euvgenia en Winston. Ik vond die tango die ze gemaakt had super, met lekker veel humor erin enzo.. en die paso
![]()
echt top.. ik heb weer ontzettend ervan genoten.. Dus wat mij betreft kunnen ze zo door naar de finale en dan samen met Barbara en Marcus.. Ik sta echt versteld van zoals Barbara danst, had ik eerlijk gezegd niet verwacht, maar ja mensen kunnen je verrassen he.
.. dus bij deze mijn top 2
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |