Eens! Weg met die John!quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:08 schreef TheVulture het volgende:
Myrna blijft leukNet als Evginya
En Barbara is
Van mij mag John gaan deze week
Dat gevoel had ik nou ook, je zag hem duidelijk wat haperen af en toe en hij kon Julie nauwelijks bijbenen, snapte dat enthousiasme van de jury dan ook helemaal niet.quote:Op zondag 9 april 2006 11:46 schreef happyme28 het volgende:
Ik vond Frits en Julie deze keer juist tegenvallen, de choreografie was prima, maar hij liet naar mijn idee toch regelmatig een steek vallen en kwam wat houterig over.
Morgenavond komt er een herhaling op RTL7quote:Op zondag 9 april 2006 12:08 schreef -Marlii- het volgende:
Hoe was het gisteravond? Heb niet kunnen zien helaas!
Ohjaa, ff niet aangedachtquote:Op zondag 9 april 2006 12:16 schreef Haaibaaike het volgende:
Morgenavond komt er een herhaling op RTL7
Kun je alsnog kijken![]()
Nee joh, de uitzendingen staan eronderquote:
oh ja, staat duidelijk repetities !quote:Op zondag 9 april 2006 12:28 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Nee joh, de uitzendingen staan eronderBen ze al aan het kijken
Frits en Julie![]()
John was beter dan vorige week vond ik !quote:Op zondag 9 april 2006 22:05 schreef Urnie het volgende:
Ik hoop niet dat het door haar jurk komt dat Myrna niet door is....wat een lelijk ding!![]()
John de Wolf door....![]()
![]()
Hij is echt de reden dat ik kijk. Hoewel... Barbara en Marcus sinds gisteren ook!quote:Op zondag 9 april 2006 22:07 schreef Brighteyes het volgende:
Frits heeft een peesontsteking in zijn enkel.
Ik zou het erg jammer vinden als Frits en Julie niet mee zouden kunnen doen .quote:Op zondag 9 april 2006 21:39 schreef Loesje29 het volgende:
Het zal in elk geval geen aanstelleritis zijn, want hij heeft geen sympathiestemmen nodig, hij gaat toch wel door. Hoop echt voor hem dat het snel goed komt, hoewel dat soort dingen meestal niet in een paar dagen over zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |