Morgenavond komt er een herhaling op RTL7quote:Op zondag 9 april 2006 12:08 schreef -Marlii- het volgende:
Hoe was het gisteravond? Heb niet kunnen zien helaas!
Ohjaa, ff niet aangedachtquote:Op zondag 9 april 2006 12:16 schreef Haaibaaike het volgende:
Morgenavond komt er een herhaling op RTL7
Kun je alsnog kijken![]()
Nee joh, de uitzendingen staan eronderquote:
oh ja, staat duidelijk repetities !quote:Op zondag 9 april 2006 12:28 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Nee joh, de uitzendingen staan eronderBen ze al aan het kijken
Frits en Julie![]()
John was beter dan vorige week vond ik !quote:Op zondag 9 april 2006 22:05 schreef Urnie het volgende:
Ik hoop niet dat het door haar jurk komt dat Myrna niet door is....wat een lelijk ding!![]()
John de Wolf door....![]()
![]()
Hij is echt de reden dat ik kijk. Hoewel... Barbara en Marcus sinds gisteren ook!quote:Op zondag 9 april 2006 22:07 schreef Brighteyes het volgende:
Frits heeft een peesontsteking in zijn enkel.
Ik zou het erg jammer vinden als Frits en Julie niet mee zouden kunnen doen .quote:Op zondag 9 april 2006 21:39 schreef Loesje29 het volgende:
Het zal in elk geval geen aanstelleritis zijn, want hij heeft geen sympathiestemmen nodig, hij gaat toch wel door. Hoop echt voor hem dat het snel goed komt, hoewel dat soort dingen meestal niet in een paar dagen over zijn![]()
En dan nog was hij de slechtste van allemaal, ook slechter dan Myrna.quote:
Ik heb het niet gezien, wel klein stukje op internet, maar vond het toch minder goed dan Myrna! John mag er volgende week wel uitquote:
Ja, die hand op zijn been was mij ook opgevallen. En die uitspraken van d'r ook: "Ik was helemaal niet zenuwachtig en ik snap ook niet dat de jury dat zo zag, ik voelde gewoon die tango."quote:Op maandag 10 april 2006 18:06 schreef TheVulture het volgende:
Jammer van Myrna, valt het niemand trouwens op dat Lieke geen seconde van Remco kan afblijven, Inge de Bruijn was vorig jaar los van het dansen helemaal niet handtastelijk maar Lieke legde gisteren zelfs tijdens de interviews subtiel haar hand op Remco's been.. daar wordt geneukt mensenHet is ook het meest eagere stel om te winnen... maakt Lieke niet bepaald sympathiek
Hey jij hier!quote:Op maandag 10 april 2006 18:06 schreef TheVulture het volgende:
Jammer van Myrna, valt het niemand trouwens op dat Lieke geen seconde van Remco kan afblijven, Inge de Bruijn was vorig jaar los van het dansen helemaal niet handtastelijk maar Lieke legde gisteren zelfs tijdens de interviews subtiel haar hand op Remco's been.. daar wordt geneukt mensenHet is ook het meest eagere stel om te winnen... maakt Lieke niet bepaald sympathiek
Nee, hij had toch een relatie met Charissa? Want dat is toen uitgegaan. Charissa was toen beetje boos geweest omdat Remco 'hun' dans ging doen met Inge! Die waar ze in een innige omhelzing eindigden in de finale!quote:Op maandag 10 april 2006 20:37 schreef Mirri het volgende:
Is Remco homo trouwens?
quote:Op maandag 10 april 2006 20:39 schreef Mirri het volgende:
[..]
Hey jij hier!![]()
En jammer van Myrna inderdaad, van mij had John er wel uit gemogen, wat een verschrikking op de dansvloer.
Het wordt weer eens tijd voor een andere.quote:Op maandag 10 april 2006 22:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]Nog steeds die leuke foto zie ik
Ellen is leukerquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:29 schreef Mirri het volgende:
[..]
Het wordt weer eens tijd voor een andere.Ik ben die Ellen van jou ook zat, zet eens een foto van jezelf erop!
![]()
Naar mijn weten wonen ze nog steeds samen.quote:Op maandag 10 april 2006 20:39 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Nee, hij had toch een relatie met Charissa? Want dat is toen uitgegaan. Charissa was toen beetje boos geweest omdat Remco 'hun' dans ging doen met Inge! Die waar ze in een innige omhelzing eindigden in de finale!
Hmm, ik dacht dat het uit was. Nja misschien heb ik me vergistquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Naar mijn weten wonen ze nog steeds samen.
die heeft nog nooit een kans onbenut gelaten om zijn body te tonenquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |